За підсумками трьох кварталів 2016 року «Кредобанк», що входить до складу міжнародної фінансової групи PKO Bank Polski, закінчив із чистим прибутком у 224,912 млн гривень. За цей же період обсяг чистих активів банку виріс на 21,9% з початку року – до більш як 10,08 мільярда гривень, тоді як активи банківського сектору за цей же час зросли на 4,4%.
За 9 місяців 2016 року «Кредобанк» одержав майже 225 мільйонів гривень чистого прибутку
У третьому кварталі поточного року «Кредобанк» отримав чистий прибуток у сумі 82 млн гривень. Одним з основних чинників росту прибутку стала позитивна динаміка росту чистого процентного та чистого комісійного доходу (на 68% та 22% відповідно за 9 місяців 2016 року), а також зростання усіх ключових показників діяльності банку завдяки тому, що структура кредитного портфелю залишається збалансованою, концентрація великих позичальників – низькою, зростає рівень диверсифікованих доходів та забезпечується операційна ефективність.
Згідно з даними Національного банку України, за підсумками 9 місяців 2016 року «Кредобанк» зміцнив свої позиції у першій двадцятці банків України як за активами, так і за залученими та виданими кредитами. Зокрема, кредитний портфель «Кредобанку» з початку 2016 року зріс на 22,5%, що було зумовлено зростанням кількості виданих кредитів фізичним та юридичним особам. За обсягом видачі кредитів фізичним особам банк отримав 13-те місце, за обсягом залучених депозитів – 18-те місце завдяки росту депозитів фізичних та юридичних осіб за січень-вересень на 31,5% та на 20,5% відповідно.
«Успішні фінансові результати насамперед підтверджують правильність прийнятої в банку політики управління активами і пасивами, яка дозволяє активно кредитувати економіку та водночас безкомпромісно гарантує безпеку вкладів клієнтів «Кредобанку» у складних макроекономічних умовах, – говорить голова Правління «Кредобанк» Ґжеґож Шатковскі. – Прибуткова діяльність протягом двох років, динамічний розвиток та наявність потужного акціонера — найбільшого банку Польщі PKO Bank Polski S.A. стали вагомим чинником успішної роботи банку та зміцнення довіри клієнтів та партнерів»
Комментарии