Мінфін - Курси валют України

Встановити
4 липня 2023, 8:10

НБУ розпочав боротьбу із зарплатами «у конвертах»: як зміняться «сірі» виплати

З 1 серпня внести готівку через термінал можна буде лише після вказівки номера мобільного телефону платника. Цього вимагає від фінансистів Нацбанк. Для чого запроваджуються нові правила і чи зможе регулятор досягти поставленої мети, розбирався «Мінфін».

Що сталося

На українському фінансовому ринку оцінили рішення Нацбанку, як оголошення війни із зарплатами у конвертах. У неофіційних розмовах фінансисти припустили: мабуть, чиновників окрилив позитивний досвід боротьби за легалізацію грального бізнесу, результатом якої стало активне придбання профільними компаніями гральних ліцензій та багаторазове зростання відрахувань до бюджету. Тож тепер у НБУ вирішили оголосити війну «сірим» виплатам зарплат.

Незважаючи на численні хрестові походи влади проти зарплат у конвертах, побороти це явище в Україні не вдалося. Наприклад, згідно з дослідженням, проведеним Центром Разумкова у 2020 році, 36% працюючих українців отримували всю зарплату або її частину неофіційно. CASE Україна оцінювала недонадходження до держбюджету та Пенсійного фонду через неофіційні виплати зарплат на рівні близько 100 млрд грн на рік.

Війна значно скоротила ринок праці, але й одночасно зменшила можливості/бажання роботодавців оплачувати працю персоналу офіційно. Тому і зараз все ще йдеться про досить солідні суми недонадходжень.

Щоправда, наразі процес виплати «сірих» зарплат став сучаснішим: гроші все частіше закидають на рахунок через платіжні термінали (ПТКС — програмно-технічний комплекс самообслуговування). Зазвичай, на великих підприємствах цим займаються бухгалтери, а в невеликих компаніях — керівники підрозділів.

Наприкінці минулого тижня Національний банк вирішив двома постановами (№ 89 та № 90) посилити контроль за платежами через ПТКС і зажадав від фінустанов (банків та фінансових компаній) із 1 серпня 2023 року так переобладнати їхню роботу, щоб вони через номери телефонів ідентифікували відправників грошей на будь-яку суму та збирали базу даних номерів. Раніше це потрібно було лише для платежів від 5 тис. грн.

Після 1 серпня людині потрібно буде вбити номер телефону, отримати одноразовий код і ввести його в термінал. Без цього поповнити банківський рахунок не вдасться. Саме на поповнення рахунків нова процедура і розрахована, вона не поширюється на решту термінальних платежів, на кшталт комуналки, стаціонарного телефонного зв'язку чи купівлі проїзних.

Читайте також: Банки починають збирати інформацію про клієнтів для обміну: що потрібно знати

Як це вплине на розрахунки компаній зі своїми співробітниками

Нові правила розраховані на те, що українці почнуть світити номери своїх телефонів, не лише коли кидають другу на допомогу декілька тисяч гривень, а й коли їм доручать розподілити зарплатний фонд компанії на декілька десятків людей. Це регулярні проводки від 400 тис. грн і більше. З цієї суми в нашій країні включається жорсткий фінансовий моніторинг, інформація передається до Держфінмоніторингу. Далі на людину можуть виходити правоохоронні й податкові органи та ставити їй питання щодо природи операцій та походження коштів.

Банківський фінмоніторинг теж жорсткий, але, зазвичай, починається з менших сум (150−200 тис. грн) і може закінчитися примусовим закриттям рахунку в односторонньому порядку. Але деякі банки все ще лояльно ставляться до клієнтів і дають обдурити себе. Клієнти розповідають їм неймовірні історії про те, що давали друзям позики (від яких тепер регулярно одержують кошти), і навіть надсилають копії боргових розписок від руки, які прирівняні в українському законодавстві до кредитного договору.

Наразі хочуть виявити відправників великих сум через термінали за допомогою мобільних телефонів. Зробити це можна, якщо їхні номери збігатимуться з фінансовими номерами людей або відправники будуть контрактними клієнтами Київстару, Vodafone чи Lifecell, і встановити їхню особу буде просто. Насправді це не так. Хоча б тому, що близько 2/3 наших мобільних абонентів користуються prepaid-симками, купленими без ідентифікації. Оператори не підписували з ними контракти та не знають їхніх імен.

Як фінансисти допомагають виплачувати зарплати «у конверті»

Цікаво, що чиновники перед збором геть усіх номерів мобільних телефонів через ПТКС спочатку не перевірили оптових відправників готівки, встановити яких набагато простіше. Адже з ними давно та тісно знайомі фінансисти. Саме під таких оптовиків вони на своїх сайтах створили послугу «реєстрові поповнення».

Послугу запускали по-різному: хтось для оплати кількох комунальних/телефонних рахунків махом, а хтось для перерахувань десяткам людей чи організацій, залежно від фінустанови. Відправнику грошей достатньо вбити реквізити їх рахунків у звичну табличку Excel, залити на сайт фінустанови та отримати одноразовий код. Далі все просто: вбив код у термінал, там з'являється таблиця одержувачів грошей і можна розподіляти готівку на потрібні рахунки.

Комусь такий варіант виплат може здатися клопітким. Але, виявляється, фінкомпанії почали активно встановлювати термінали, які приймають гроші пачками і дуже швидко їх перераховують. Саме під таких клієнтів. Розповідають, що оптовики мають адреси потрібних апаратів, цих людей знають поіменно і їхні проводки ніхто не світить фінансовому моніторингу. Співпраця взаємовигідна та ведеться не перший рік.

Послугу «реєстрових поповнень» запроваджують і банки. Наприклад, державний Приватбанк пропонує оптовим платникам за допомогою реєстрових платежів оформляти одночасно до 100 поповнень рахунків.

Але дорікати фінансистам немає чим: схема є законною і номери мобільних телефонів при таких оптових платежах вони запитують. Головне питання — що це були за номери та наскільки вони допомагали насправді ідентифікувати відправників грошей.

Усі розуміють, що оптові платники, які не хотіли світитись, ніколи не вводили свої особисті фінансові номери, прив'язані до рахунків. Для таких проводок у супермаркеті чи кіоску можна за 50 грн купити стартовий пакет Lifecell або Vodafone, а після відправки грошей викинути цю сімку та забути номер телефону. Він не дозволить нікого ідентифікувати, а марна база неробочих номерів телефонів, зібраних фінансистами, не допоможе реальному фінансовому моніторингу.

Великі відправники готівки працювали за цією схемою задовго до двох вищезгаданих постанов Нацбанку щодо ПТКС (№ 89 та № 90). Можна не сумніватися, що після 1 серпня досвід фінансистів масово перейматимуть бухгалтера невеликих підприємств або просто замовники, які розраховуються зі своїми виконавцями.

Що далі

Нові правила точно сподобаються мобільним операторам, які тепер продаватимуть більше стартових пакетів.

Прикрити схему можна було б, заборонивши в Україні prepaid-сімки без ідентифікації. Цю ідею вже намагалися втілити в життя за часів президента-втікача Віктора Януковича у 2014 році. Але в Україні вона не прижилася, оскільки була сприйнята, як прояв диктатури. Хоча такі правила діють уже в усіх розвинених країнах, навряд чи влада зважиться на аналогічну реформу в Україні зараз.

Читайте також: З серпня ФОПи залишаться без пільг: чи врятують бюджет порушені обіцянки бізнесу

Поки що регулятор обходиться напівзаходами, які мало допоможуть у тотальній ідентифікації готівкових платежів. Але всі чудово розуміють, що як тільки людям почнуть закручувати гайки щодо платежів у терміналах або у касах, вони почнуть більше покладатися на готівку в конвертах та криптовалюти в електронних гаманцях. Адже, які б плани не мали чиновники щодо скорочення обігу готівки, реалізувати їх буде неможливо без кардинального перегляду системи оподаткування зарплат.

Коментарі - 153

+
0
MaxTirpiz
MaxTirpiz
4 липня 2023, 8:18
#
Але деякі банки все ще лояльно ставляться до клієнтів і дають обдурити себе


Поповнювати картку через термінал по номеру — це чому дурити банк ?
+
+25
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 липня 2023, 8:31
#
Тому що економічний сенс операції невідомий: може людина борг повертає, а може умовною маріупольскою та херсонською готівкою умовним корегувальникам прильотів платить.
+
0
MaxTirpiz
MaxTirpiz
4 липня 2023, 8:43
#
При чому тут банк ?
+
+40
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 липня 2023, 8:46
#
При тому, що згідно з законом «Про запобігання та протидію» банк є оператором контролю сумнівних операцій і відповідає за них перед державою.
+
+83
Vlad UKR
Vlad UKR
4 липня 2023, 13:07
#
Чекаємо 4-ту серію Армія Монако-4, чипси дорогі, переходимо на насіння, воно ще не так здорощало) Слуги не народа, ще наприймають багато чого, передивляюся серіал Голобородька 2, як раз Z-Рада проти Українців
+
+45
Vlad UKR
Vlad UKR
4 липня 2023, 13:45
#
О вийшла 4-я серія, Чию віллу за €20 млн Bihus.Info знайшли на Лазуровому узбережжі?
Як раз наслідки боротьби з зарплатами у конвертах, один відпочиває за всіх у Монако ) Іншим на фронт захищати відпочиваючих )
+
+45
yarg
yarg
4 липня 2023, 13:57
#
Якогось бізнесмена з будівельної сфери.
А от питання — хто платить за поїздки Бігуса на Лазурний берег і як його випускають з країни. І на це питання відповіді ви точно не отримаєте.
+
+45
Vlad UKR
Vlad UKR
4 липня 2023, 14:20
#
Пресса має відсрочку, бізнесмени не мають, вони мають незаконний кеш — як правило награбований на схемах, особливо Київміськбуд по прнципу Укрбуда)
+
+100
yarg
yarg
4 липня 2023, 14:36
#
Ага… ну да…
це той бігус , який розкривав злодіяння режиму порошенко — незаконну купівлю деталей до систем ПВО в росії (крали з російських складів і завозили сюди для ремонту наших систем. Після публікації - росіяни тих хто це робив зловили і пересаджали. Ми залишились без запчастин , але ніхто не порушує митні правила. Все чесно. але без ПВО.) і т.п.

Як йому після цього вірити ? мабуть і тут бреше як завжди.
+
0
Vadossssss
Vadossssss
4 липня 2023, 15:05
#
Це взагалі не проблема,купив стартовий зробив справу,викинув ітд, про що мова?
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 15:21
#
А потім виявиться що гроші не зарахують , поки банк не передзвонить за вказаним номером і щось там не перевірить… А сімку вже викинули з переляку…
і прощавайте грошики назавжди … :)
+
0
Mini Mi
Mini Mi
5 липня 2023, 0:28
#
Викинув після зарахування. А можна й не викидати.
+
+15
Abramon
Abramon
4 липня 2023, 8:25
#
Зменшити податкове навантаження на ПДФО для початку б не завадило.
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 9:07
#
Зробити не 18 % , а 15 ? і це вирішить проблему ?
+
+15
Abramon
Abramon
4 липня 2023, 9:54
#
10−12%, але річ в тім, що звикли платити в конвертах і ухилятися від оподаткування тому за позитивний результат для бюджету я невпевнений.
+
+14
yarg
yarg
4 липня 2023, 10:03
#
У нас и так тех налогов копейки собираются… А народ ноет «почему херсонцам раздали по 5000 гривен , а не по 5000 долларов».
да потому что неоткуда больше взять.
уменьшить налог — да , для кого-то оптимизация потеряет смысл и он будет официально платить не минималку 6500 , а реальные 15000.
Но с другой стороны — есть куча людей , которые официально получают 30000. Они заплатят налога вдвое меньше. т. е. бюджет от этого всего — только потеряет.
Устраивать разные ставки для разных доходов — тоже отдельная проблема. есть же куча людей , получающих маленькую зарплату , но квартальные премии и т. п. Уплата налогов по ним очень усложнится…
+
+15
Abramon
Abramon
4 липня 2023, 10:19
#
Річ в тім, що згадані Вами куча людей платять зі своїх 30К податок чесно, а ще більша частина отримує з/п в конверті я мовчу про ІТшників, які оформлені як ФОП і платять копійки податків. Тому як мінімум несправедливість, але то таке. Бюджет недоотримує мільярди
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 10:46
#
Проблематику ФОПів це все взагалі ніяк не вирішить. Вон просто є внутрішнім оффшором у нас. Тим , який суворо заборонено на Кіпрах і багамських островах. Там офшор — для іноземців. І вони не мають права працювати всередині країни , щоб не конкурувати з місцевими підприємствами , які платять реальні податки. А у нас — все в купі…
+
+181
manson
manson
4 липня 2023, 11:41
#
Вот сильно однобокое осуждение про ФОП. Ну не копейки платят если брать в абсолютных числах (а не в пропорции к доходу). И это при том, что взамен они лишены всех возможных социалок, отпусков, больничных и тому подобное. А еще ФОП сам подает отчетность и тратит или время или деньги и сам отвечает за риски всем своим имуществом. По сему я бы так строго не осуждал бы.
+
+15
yarg
yarg
4 липня 2023, 11:47
#
В смысле - «лишены отпусков» ?
они предприниматели. хотят работают — хотят нет. кто их лишил отпуска ? сами себя ? и кто им платит отпускные ? никто. Поэтому аргумент «они не платят налогов , зато и в отпуска не ходят» — немного странный.
+
+74
manson
manson
4 липня 2023, 12:08
#
Ну на одно и то же можно посмотреть по разному с точки зрения справедливости (у каждого ж она своя). Убераем слово «лишены отпусков» (так как они предприниматели, отличаются) и задаем вопрос, а чего тогда с них брать налог такой же как с других, что бы они копейки не платили. А если таки равенство, то тут тогда выходит, что безработные место занимают, потребляют ресурсы чужие, но даже копейки не платят. А если не равенство, то нечего осуждать что ФОП типа мало платит.
+
+60
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 13:31
#
Не намагайтесь щось довести цьому неосвіченому б*длу, там все на що вистачає мізків це рахувати чужі гроші і заздрити. Кожен айтішник платить більше податків ніж 95% населення, бо у нас є такий податок як ПДВ, не кажучи вже про інші. 20% від 100 000 грн це 20 000 грн, у нас в більшої частини населення дохід менший (офіційний чи не офіційний), можна навіть не додавати ці 5% єдиного податку.
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 14:01
#
Налоги платят те — кто получает доход. это логично. безработные доход не получают — им и платить нечего.
вы наверное считаете что миллиардер и бомж должны платить налогов одинаково? но увы — так не работает.
причем здесь осуждение — просто ФОП получили несправедливые привелегии относительно других экономических субьектов. Только и всего. Государство когда-то в порыве привычного для Украины популизма и желания всех осчастливить — создало внутренний оффшор и инструмент неуплаты налогов. Сейчас оказывается что в результате — денег в бюджете нет (трудно было сразу догадатся :)). И гайки закручивают — но по всем нашим традициям делают это через задницу.
+
0
Ranet
Ranet
4 липня 2023, 14:23
#
Вы взяли максимальную базу, так нечестно. Возьмите 200 тысяч, получите те же 20 тысяч ЕСВ 😉
+
+44
zevs1
zevs1
4 липня 2023, 14:24
#
Yarg
Ты с головой дружишь когда пишешь.
+
+29
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 14:28
#
Yarg
Я би Вам пояснив чому Ви дуже сильно помиляєтесь на рахунок ФОПів, але мій час дорого коштує, а бажання немає, бо не бачу сенсу. Тому можу лише порадити Вам канал Ціна Держави на ютубі. Там зрозумілими для Вас словами розказують базові принципи економіки.
+
+15
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 14:30
#
Ranet
100 000 грн це середній дохід досвідченого програміста.
+
+59
yarg
yarg
4 липня 2023, 14:50
#
Є проста ситуація.
є ТОВ ,яке платить 20 % податків. Що з мільйону доходу складає 200 000 гривень
І є ФОП , який платить 1300 гривень податків з того ж мільйона.

Окозамилювання у вигляді розповідей про ПДВ — ігноруємо.

Що маємо в результаті ? При конкуренції між ТОВ і ФОП у ТОВ немає шансів.
Це відповідь на питання - чому в супермаркетах , розетках і т.п. — одні ФОПи навкруги.
айтішніки з своїми офшорами , галерами , перекиданням валюти з офшору і розкиданням її бахгалтором галери на рахунки ФОПів — це просто дуже характерний приклад.
І не треба меня розповідати про «а ось айтішник коли пиво в АТБ купує , то акциз платить — не забудьте його добавити до всіх податків». Це надто дешево…
я розумію ваше бажання одночасно і буди «кормильцями держави» , які дивляться передачку «ціна держави» і вважають що це все вони платили — і при цьому не платити в бюджет нічого (бо кляті чиновники все одно вкоадуть , а ви ж не тєрпілы).
+
+15
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 15:04
#
Yarg
савайте ФОПом олігархом, у чому проблема? Давайте всі станемо ФОПами і все, нащо нам та Європа.
+
+15
yarg
yarg
4 липня 2023, 15:11
#
Так і вийшло.
У нас мільйона півтора ФОПів.
І постійне ниття «чому держава така бідна ??? чому вона не німеччина ??? мабуть олігархи все вкрали!!!».
Будете платити 60 % доходу державі , як у Німеччині - буде багата. А поки — лайте чиновників і алєгархів далі…
+
+15
MaxTirpiz
MaxTirpiz
4 липня 2023, 15:17
#
Абсолютна несенітниця. Ви взагалі дупля не ріжите у податках.
+
+38
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 15:27
#
Yarg
«Будете платити 60 % доходу державі , як у Німеччині - буде багата.»

Ні, це так не працює.
+
+15
yarg
yarg
4 липня 2023, 15:31
#
«Ні, це так не працює.»

Звичайно що це працює не так , а набагато складніше. Але суть не змінюється — якщо нічого не платити — нічого не буде. Якщо вимагати спочатку рай на землі , «а потім я щось заплачу» — нічого не буде.
Механізм складний . суть його — проста.
+
+15
mantis05
mantis05
4 липня 2023, 15:36
#
Когда пытались всех в ТОВ загнать, то ТОВ просто договаривались с крышей в налоговой и продолжали платить копейки, при этом проверки ничего не находили. Что-то смотрю не в курсах, откуда у нас вообще единщики взялись)
+
+44
MaxTirpiz
MaxTirpiz
4 липня 2023, 15:45
#
Ситуація абсолютно не проста. ТОВ платить податок з чистого доходу а ФОП з УСІЄЇ виручки. ТОВ може намалювати витрати, задекларувати збиток та сплатити 0 грн подвтку. ФОП не може бути збитковим бо платить податок з обороту, а не з прибутку.
1300 грн податку з мільйону платять ЛИШЕ ФОПи 1 -2 групи, які торгують з населенням або за налічку на ринку та ще не мають права працювати з ЮО.
+
+30
manson
manson
4 липня 2023, 16:48
#
«Налоги платят те — кто получает доход. это логично.». Логику я понять еще могу, если безработный не получает пособие с денег, которые платят остальные, включая ФОП. А так выходит, доход то есть, причем из чужого кармана и не заработанный.
«просто ФОП получили несправедливые привелегии относительно других экономических субьектов». Вот опять про справедливость, хотя ответ я дал ранее. Почему это не справедливо при всех плюсах и минусах модели ФОПа? Может быть у ФОПа такая же отвестсвенность как у ТОВ? Или может быть ФОП единщик может списывать все на затраты как юрики? То есть выходит по налогам — тотальная несправедливость, а по возможностям, ответственности, лимитам дохода и рабочих, все прям очень справедливо.
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 17:28
#
2 manson

так. податок платят ті хто має доход. І розмір залежить від розміру доходу. Його платять і безробітні , але набагато меньше ніж мільйонери. звичайно є виключення , але загалом — так.

Несправедливість у тому , що коли поряд стоять 2 кіоски — один належить ФОПу , а інший — ТОВ , то той , що належить ФОП має значні привілеї в податках.
Це вже призвело до створення сотень тисяч фіктивних ФОПів , розпадання компаній на «гназда» з десятків формально незалежних ФОПів і так далі. Економіка — живий організм і якщо хтось отримує привілеї - він витісняє інших.
у нас ФОПи витіснили в багатьох сферах ТОВки. Витіснили навіть фізичних осіб (ті самі айтішніки). А навіщо ? який у цьому сенс на рівні держави ? Чи для цього їі придумували ?
памьятаєте — рекламу по телебаченню , де людина йде по вулиці , а навколо — процвітаючі ФОПи — печуть хліб , щось ремонтують, розносять , прибирають… А що вийшло ?

+
0
manson
manson
4 липня 2023, 17:51
#
«Його платять і безробітні» — по факту нет. У него было 0 грн, соцслужба дала ему 2000 грн например, на руки или на карту. Все. Он может взять 2000 грн и потратить их и его не волнует куда там были видрахування с этих 2000 и были ли они вообще и откуда их взяли чтобы ему дать (то есть у кого забрали).

«Несправедливість у тому , що коли поряд стоять 2 кіоски». Я уже написал ранее. Да, один ларек имеет привилегии по налогам, но в свою очередь ограничен в прибыли и количестве работников и может быть обанкрочен навсегда.
«Це вже призвело до створення сотень тисяч фіктивних ФОПів» — а по ТОВ и другим жуликолв нет? Какую часть экономики занимают ФОПы? Кстати, а сколько их на 37 миллионов?
«А що вийшло ?» А только у ФОПов так вышло? Может проблема не в них?
+
0
manson
manson
4 липня 2023, 17:59
#
Кстати если выставим всем ФОПам налог такой же, к чему это все приведет? Можно написать целый список негативных последствий, но зато о боже будет же мифическая справедливость, которую правда не все поймут.
+
+15
yarg
yarg
4 липня 2023, 18:03
#
сколько у нас ФОПов ?
«За 2021 год количество фопов выросло на 83 257 или на 4%. Сейчас их почти 2 млн.»

если в ТОВ жулики ? безусловно. но случаев создания ТОВок , чтобы не платить налоги как ФОП — нету. И не слышал я , чтобы ФОПы обьединялись в фиктивную ТОВку для оптимизации налогообложения… странно , да ?

«Может проблема не в них?»
конечно не в них. Проблема в безудержном популизме государства , которое 30 лет пытается всех задобрить и закормить. бизнесу дают ФОПов безналоговых , льготы , кредиты , дотации. Населению — льготы (уже под 60 категорий льготников) , субсидии , выплаты , помощи.
Вы спросите — «ну и где же тот ,кого это государство закормило? «Правильный вопрос — если из пустого кошелька всем давать — он будет пустым всегда , а достанутся всем копейки , только подразнится.

Знаете какая единственная льгота была при СССР ?
герои советского союза имели право колбасу без очереди в гастрономе покупать. Все. никому ничего небыло больше.

А у нас — «внуки войны» (люди , которые получили в детстве психические травмы от рассказов родителей о войне) имеют скидку 25 % на оплату коммунальных услуг. Точка.
+
0
manson
manson
4 липня 2023, 18:21
#
«их почти 2 млн» на 37 лямов, можно было про ФОПов и не вспоминать в самом начале.
«но случаев создания ТОВок , чтобы не платить налоги как ФОП — нету» Так там же другая схема-мутка. Там кидать же проще, ответственности меньше чем у ФОП и лимитов толком нет, пока не поймают.
«конечно не в них.» Вот и славно. Оставьте в покое ФОПов ибо есть кто не доплачивает и поболее, или кто откровенно ворует. ФОП — отличная модель для малого бизнеса. А жулики? Так они всюду, в любой модели.
+
+15
yarg
yarg
4 липня 2023, 18:41
#
Не понял.
2 миллиона — это для вас мало ? много ? или о чем это ?
отнимите от 37 миллионов детей , стариков , госслужащих , армию , учителей , врачей и т. п. И получите что из оставшихся — 1 из 5 имеет ФОПа.

ФОП — задумывались как отличная модель для малого бизнеса. А по факту стали отличной моделью для оптимизации налогообложения большого бизнеса. но говорить об этом неполикорректно. У нас принято говорить о депутатах и прокурорах. кто в эту игру не играет (как я в этой теме) — вызывает тонны истерии и ненависти.
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 22:24
#
Yarg
«Знаете какая единственная льгота была при СССР ?
герои советского союза имели право колбасу без очереди в гастрономе покупать. Все. никому ничего небыло больше.»


Воооооо… от тут то Ви і спалились. Чого ще очікувати від людини яка ностальгує за Совком…
+
+14
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 22:28
#
«ФОП — задумывались как отличная модель для малого бизнеса. А по факту стали отличной моделью для оптимизации налогообложения большого бизнеса. но говорить об этом неполикорректно. «

У нашій країні все стає моделью для відмивання бабла, то можливо не у ФОПах проблема, а у чомусь іншому? Давайте спочатку вирішимо проблеми з верховенством права, податковою, митницею, а тоді вже візьмемось за ФОПів, бо як Вас послухати — після заборони ФОПів народ нарешті заживе приспівуючи.
+
+15
yarg
yarg
5 липня 2023, 9:22
#
Да. в этом плане я по совку ностальгирую. Без малейшего стеснения. Нужно резать всю эту льгопоту , пожирающую нашу страну под корень.
+
+15
yarg
yarg
5 липня 2023, 9:23
#
А что мешает решать проблемы верховенства права и отмывания денег ФОПами одновременно ?
+
+12
noname2008
noname2008
5 липня 2023, 11:38
#
Будем платить по 60% как в Германии, наши чиновники будут на 60% богаче
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
5 липня 2023, 15:37
#
Yarg
«А что мешает решать проблемы верховенства права и отмывания денег ФОПами одновременно ?»

Тому що якщо одночасно то буде так як написали вище:

«Будем платить по 60% как в Германии, наши чиновники будут на 60% богаче»

Перехідний період буде завжди. Нам потрібно міняти менталітет, та «Совок» в головах у населення.
Але я навіть не був би проти одночасно, тільки впевнений що по факту вийде так — ФОПів ліквідують, а веховенство права так і не з’явиться. Як показує практика 32 років нежалежності.
+
+15
mantis05
mantis05
5 липня 2023, 17:26
#
О, понимающий человек. Тут сейчас, может быть, появится ещё и общее понимание, почему есть конторы с уставным капиталом в 10к грн и бешеными оборотами, а налогов нет. А потом оказалось что это клон другой конторы, которая аффилирована с 3ьей, которая бывшая четвертая, дала в кредит деньги, но там не смогла выплатить, потому её имущество изъяли, а потом выяснится что у них был госзаказ, который был выполнен не в полной мере, но так как кума сына свата 2родной сестры нардепа занималась этим, то так и быть- фирма ликвидирована =) их главное не трогать, а вот единщиков и конвертщиков- ату, ату
+
0
mantis05
mantis05
5 липня 2023, 17:27
#
Езжу на машине юр лица, где жена гендир. За налоги. Спасибо за понимание, почему нас надо жалеть и любить =) как фоп3- вполне не понимаю, почему не могу списывать налоги на что-попало
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
5 липня 2023, 18:00
#
«Езжу на машине юр лица, где жена гендир. За налоги. Спасибо за понимание, почему нас надо жалеть и любить =) как фоп3- вполне не понимаю, почему не могу списывать налоги на что-попало»

Дякую, можливо так шановному yarg буде зрозуміліше що проблема не у ФОПах.

P. S. Щоб було зрозуміліше поясню: юр. особа (Ваша улюблена «безгрішна» ТОВка) щоб не «показувати» прибуток та не платити з нього податок купує собі різне майно (у даному випадку автомобіль, але може бути що завгодно, від нерухомості до незрозумілих «консультаційних послуг»). А ФОПи так не можуть, бо платять податок з доходу (обороту), а не з прибутку.
+
+15
mantis05
mantis05
6 липня 2023, 0:02
#
Многие не понимают, что 5% с валловой- это как раз много. А 20% с 4к грн убытка- 0.
+
+46
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 13:25
#
Що ж вас так припікають ці вайтішники. Заздрість погане відчуття, але я не розумію чому заздрять вайтішникам, а не суддям, митникам та іншим чинушам, які на наші ж податки і жирують. Який же все-таки мудрий нарід у нас…
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 14:02
#
А кто вообще говорил об айтишниках ? только Вы .
на воре шапка горит ?
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 14:24
#
Ви неуважно читаєте, як завжди. Я відписав на повідомлення користувача з ніком Abramon.
+
0
mantis05
mantis05
5 липня 2023, 17:28
#
У айтишников нет власти, а те кто с властью- могут и лицо оторвать за наглый базар
+
0
noname2008
noname2008
4 липня 2023, 13:26
#
Прогрессивная ставка
+
+53
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 13:36
#
Депресивна. Дядя-депутат не платить ніого, краде у народу, користується привілегіями, виходить на пенсію і живе припіваючи. А доїти будемо вайтішників та інших підприємців, які незважаючи на «палки в колеса» від вищезгаданих депутатів, чесно заробляють на свій хліб та піднімають економіку країни створюючи додану вартість.
+
+15
yarg
yarg
4 липня 2023, 14:03
#
Правильно !!!
И пока дядя -депутат не заплатит все налоги — пусть их не платят и все остальные. И мусор мимо урны кидают (хуле его носить как лохи).
+
+15
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 14:23
#
Саме так! Або всі, або лише «тєрпіли». Я не хочу належати до останніх, а Ви?
+
+29
yarg
yarg
4 липня 2023, 14:31
#
Я живу за своїми принципами і аргументация — «сусід сміття викидає мимо смітника ,значить і всім так можна» мене не переконує
Ви просто шукаєте виправдання собі. Звичайно — хто шукає - той завжди знайде. І завжди знайтеться депутат , чиновник , сусід , олігарх , який щось вкрав , когось вбив , колесо з машини скрутив — а значить і всім можна «бо шо ж я — терпила , я теж хочу!!».
+
0
kadaad1988
kadaad1988
4 липня 2023, 14:38
#
Почему власть не считает оплаченными налогами ограбление населения за счет искусственного обвала гривни, особенно при парашенке?!
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 14:55
#
У вас в кармані лежало 20000 гривень. Ви вважали що це 2500 доларів (по курсі 8) . Але в 2015 році обмінний пункт по наказу клятого порошенка дав вам за них лише 1000 доларів.
Ви вважаєте що втратили 1500 доларів.
А що при цьому отримала держава ? підкажіть ?
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 15:00
#
Yarg
«У вас в кармані лежало 20000 гривень. Ви вважали що це 2500 доларів (по курсі 8). Але в 2015 році обмінний пункт по наказу клятого порошенка дав вам за них лише 1000 доларів.
Ви вважаєте що втратили 1500 доларів.
А що при цьому отримала держава? підкажіть ?»


цей коментар чудово показує Вашу обізнаність у тому як працює економіка.
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 15:00
#
Це Ваша думка, у мене інше бачення ситуації.
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 15:01
#
Ну … звичайно вона працює не так .
і я розумію що ви теж не напишете що з цього отримала держава. Бо не знаєте.
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 15:25
#
Держава має повний контроль над емісією гривні (друкарський верстак). Якщо співвідношення кількості грошей (гривні) та товарів і послуг змінюється — то змінюється і курс долара та інших валют. Іншими словами курс долара залежить від дій НБУ та уряду. Якщо держава надрукує мільярд гривень (просто так) то це по суті «податок» на усіх, хто має бодай кілька гривень.
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 15:47
#
Курс долара змінюється з багатьох причин.
наприклад в 2014—2015 роках він змінювався тому , що почалась агресія росії - і не було зрозуміло де вона зупиниться , чи зупиниться взагалі і чи буде існувати наша держава і гривна.
Населення побігло забирати вклади і купувати валюту. Валюта моментально закінчилась і курс виріс втричі , а банки — обвалились. вся ця істерія закінчилась , коли ситуація в лютому 2015 стабілізувалась. Стало ясно що держава вистоїть — і курс стабілізувався.
Де в цій реальній ситуації «податок» ?
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 16:55
#
Yarg
«курс стабілізувався.»

курс з 8 стабілізувався на 25… непогана така стабілізація. ВВП зменшився вдвічі, але курс підскочив втричі, як так? Як на мене тому що держава перенесла свої витрати на емісію.
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 17:18
#
Стабілізувався — це означає не падав далі. зупинився.
Можете самі згадати — чому ви не хотіли здавати свої долари весною 2015 року по 8. Згадали ? Ну от і всі інші - також.

ВВП до курсу не має ніякого відношення. Взагалі.
простий приклад. В 2015 році наш ВВП був 90 мільярдів доларів. В 2021 — 199 мільярдів. Як змінився курс ? ніяк.
Курс - це на 80 % психологія , політика і новини.

+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 19:42
#
В світі все «на 80 % психологія , політика і новини.»
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 19:55
#
Правильно. А зовсім не емісія чи зміни в ВВП

емісія могла б вплинути на курс в одному випадку :

держава почала шалено друкувати гроші
зарплати і пенсії зросли в 2−3 рази , а товарна маса відставала.
ціни почали різко рости — а з ними і ціна долара.
я такого не пригадую у нас.
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 21:51
#
Прямо чи опосередковано, але у подіях 2014−2015 років винувата влада (ну і народ який її обирав)
+
0
yarg
yarg
5 липня 2023, 9:20
#
И что это меняет ? Вопрос же был не кто в чем виновен , а какой доход получило государство от падения курса в 2014 -2015 году .
«Почему власть не считает оплаченными налогами ограбление населения за счет искусственного обвала гривни, особенно при парашенке?!».
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
5 липня 2023, 15:30
#
Держава не отримала дохід, але не можна оцінювати такими поняттями державу, це не підприємство. Держава «поимела» ресурси, які належали народу. Так зрозуміліше? Якщо Ви дасте мені на зберігання 100 грам золота, я покладу його у сейф, а Вам видам якийсь документ, який засвідчує, що Ви маєте в сейфі 100 грам золота. Після чого я заберу з сейфу 50 грам золота та втікну в рашку. Як це назвати? Податком? Доходом? Грабунком? Яка різниця? Суть у тому, що населення втратило частину ресурсів, менеджмент яких воно делегувало державі. Ось і вся математика.
+
0
yarg
yarg
5 липня 2023, 16:18
#
Ну і як же вона ресурс «поимела» ?
населення державі давало гроші ? і держава їх відібрала собі ? Коли ? як ?
У населення була гривна - вона і залишилась. Інша частина населення раніше давала першій половині за цю гривну - валюту.
в 2013 році - давала по курсу 8 , а в 2015 — по 8 не захотіла , а захотіла давати по 25.
Що при цьому отримала держава ?
+
0
mantis05
mantis05
5 липня 2023, 17:29
#
А сколько это в пентиумах 4ых?) ведь раньше, они то ого-го стояли, а сейчас сколько они стоят? то-то же. :D
+
+30
mantis05
mantis05
5 липня 2023, 17:30
#
У нас не было ни разу адекватной власти, потому что государство- это как раз сборище госчиновников всех мастей и бюджетников всех масштабов, которые не сменили свой менталитет со времён совка. Чому дурний? Бо бiдний. А чому бiдний? Бо дурний.
+
0
yarg
yarg
5 липня 2023, 17:36
#
Причем там совок ?
Человек 1960 года рождения , который хоть немного поработал при совке в 80-е и приобрел хоть какой-то менталитет — уже 3 года на пенсии.
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
5 липня 2023, 17:51
#
Yarg
Я здаюсь =) Чесно намагався Вам донести свою позицію але бачу що не вийде.
Мій батько 1966 року, йому десь так само важко щось пояснити як Вам.
Довгих літ Вам, бажаю застати Україну без «Совка» =)
+
0
yarg
yarg
5 липня 2023, 17:54
#
Скажемо інакше — все що вам не подобається ви називаєте «совок». незалежно від того що це і звідки прийшло.
ну , готуйтеся , і вас років через десять називатимуть совком :)
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
5 липня 2023, 18:18
#
Yarg
Рахувати чужі гроші - це «Совок» (як на мене).
Надіятись в першу чергу на державу (не на себе) — Совок.
Вірити у те, що розчерком пера щоб затвердити законопроект можна вирішити «бубу» в голові у 30+ мільйонів населення - Совок.
Через десять років я хочу подорожувати світом, мені байдуже як мене називатимуть.

P. S. Нажаль, Ваше покоління дійсно втрачене, бо воно на стику комунізму та (поганого) капіталізму. Тобто держава вже «всьо», а капітал ще «ні». З такою швидкістю реформ як у нас, навіть моє покоління (35+) скоріше за все також буде втрачене. Але я вже відкладаю на старість, щоб не залежати від подачок держави у вигляді пенсії, бо це виглядає скоріше як якесь знущання.
+
0
yarg
yarg
5 липня 2023, 18:24
#
Навпаки — при совку рахувати чужі гроші було соромом. А в США - не просто норма , а національна розвага. Рейтинг мільйонерів Форбс — для вас «совок» ?

Надієтесь на державу — саме ви. І жалієтесь що вона мало для вас робить. Я ж — постійно закликаю до відміни льгот , до того , щоб не надіятись на державу.

Ваше покоління — це саме совок. Але совок не справжній , який був , а совок з інтернету. В якому всім давали безплатно квартиру і айфон :)

+
+15
SkeptikUA
SkeptikUA
5 липня 2023, 18:36
#
Там капіталізм. Вони рахують щоб гордитись та брати приклад, а у нас рахують щоб знайти винуватого у всіх своїх невдачах та при можливості «розкуркулити».
При Совку не було сенсу рахувати, бо гроші не були реальним мірилом успіху, більше цінувались знайомства та «ксіви». Нажаль, зараз у нас десь 50 на 50. Ми застрягли у перехідному періоді. Гляньте на Польщу, у неї вийшло.

Я хочу щоб держава забула про моє існування, це моя мрія)
У мене немає жодних «льгот», ФОП це не пільга, а модель організації бізнесу. Ви ж пропонуєте мені віддавати державі чесно зароблені на експорті послуг «долари» в замін на що? Це грабіж.

Квартири дійсно давали. Якості вони були дуже поганої, проте «на халяву». У нас народ досі хоче щоб їм дали бодай щось неякісне, головне «даром». Але мало хто розуміє, що насправді це «даром» обходилось дуже дорого. Мільйони людей працювали за ідею і ковбасу по 40 капєєк чи «самоє вкусноє» морозиво за 10.

+
+15
yarg
yarg
5 липня 2023, 22:19
#
І у нас уже 30 років капіталізм. і вам ніхто не заважає гордитись грошима. просто ви ніяк до цього не звикните…
я взагалі нічого не говорив про долари якісь… і держава їх у вас не бере , навіщо ви вигадуєте це ? Платіть податки , в гривні , та і все.
+
0
Три літри
Три літри
5 липня 2023, 22:26
#
Я хочу щоб держава забула про моє існування, це моя мрія)

Якщо в США людина не буде платити податки то держава про неї не забуде.

Але ця новина взагалі не про падатки, щоб там не вигадували в редакції Мінфіна. Єдине для чього можна використати номер телефона в квітанції - це довести що саме ти був тією людиною яка за щось заплатила через термінал та операція якої не була виконана оператором мережі терміналів.
+
+15
mantis05
mantis05
6 липня 2023, 0:05
#
Я тебе больше скажу: те кто родились в 2000ых- и там совок головного мозга. А почему? Так родители научили.
Пример с которым чаще всего сталкивается человек и который это показывает: чел работает на низкооплачиваемой работе, и из рук вон плохо её выполняет. На вопрос: почему? Ответ: мало платят. И вот пока не поймут что не так в этой схеме- будет любая власть плохой. Как ни судья или прокурор, налоговик, таможеник, мент, дснс, врач, чинушка из паспортного стола- так везде надо отбить что вложил в должность) как по-другому то?
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
6 липня 2023, 10:00
#
Yarg
«І у нас уже 30 років капіталізм. і вам ніхто не заважає гордитись грошима. просто ви ніяк до цього не звикните…»

я не звинувачую ФОПів у бідності інших (як Ви)

«я взагалі нічого не говорив про долари якісь… і держава їх у вас не бере , навіщо ви вигадуєте це ? Платіть податки , в гривні , та і все.»

Не придирайтесь до слів. Якраз держава у мене бере долари, бо я зобовязаний згідно закону їх продати, тоді зняти зі свого ФОП рахунку гривні, а тоді купити долари та чекати 3 місяці щоб мати можливість їх зняти готівкою.
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
6 липня 2023, 10:02
#
Три літри
«Якщо в США людина не буде платити податки то держава про неї не забуде.»

я сплачую всі податки.

«Єдине для чього можна використати номер телефона в квітанції - це довести що саме ти був тією людиною яка за щось заплатила через термінал та операція якої не була виконана оператором мережі терміналів.»

У нас можна купити стартовий пакет за 100 грн, без жодної ідентифікації.
+
0
yarg
yarg
6 липня 2023, 10:04
#
Ніяка держава у вас нічого не бере. Не фантазуйте.
і ви не зобовьязані ії продавати.
ви даєте банку заявку на продаж валюти — банк продає її покупцям. Не державі. Не хочете продавати — використовуйте долари з рахунку. Оплачуйте імпортний товар.
Відкриваючи рахунок ФОП ви знали .що це рахунок підприємства. І можливості знімати з нього готівкову валюту обмежені - лише на відрядження. Ви не розібрались в цьому і тепер звинувачуєте державу в вигаданих гріхах…
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
6 липня 2023, 10:06
#
Mantis05
«чел работает на низкооплачиваемой работе, и из рук вон плохо её выполняет. На вопрос: почему? Ответ: мало платят.»

саме таку відповідь я начастіше чую. Навіть більше, у мене однокласник викладач у ВНЗ. Звісно бере хабарі і щиро вважає що його «змусила держава, ти ж знаєш яка зарплати у викладача, як на неї прогодувати сім'ю?» І все би нічого, проте його батько заступник ректора і він змалечку знав яка ЗП у викладача, але всеодно вибрав таку професію.
+
0
Три літри
Три літри
6 липня 2023, 19:55
#
У нас можна купити стартовий пакет за 100 грн, без жодної ідентифікації.

Хіба це спростовує мої слова? Купити стартовий пакет з чужим номером неможливо. Та навіть якби було можливо то дуже сумнівно що хтось зможе скористатись цим для того щоб повернути гроші яки переказала інша людина і які оператор на справді не переказав отримувачу і вони зависли.
+
0
mantis05
mantis05
6 липня 2023, 20:38
#
Если ты другой- плати за 10ых налоги
+
0
mantis05
mantis05
6 липня 2023, 20:39
#
При этом всём, не-совки, становятся репетиторами и нормально получают, а совки- должность повыше, и собрать денех на шторы-ремонт или сразу напрямую взятки.
+
0
mantis05
mantis05
6 липня 2023, 20:41
#
Крч есть база старых номеров. В чём суть: Олег Попкин в 2014 году указывал финансовый номер своего телефона, позже- сменил оператора или номер. Его симка стухла, а номер остался. В 2020 вы купили номер телефона, и оказывается, это тот самый номер телефона Олега Попкина)
+
0
Три літри
Три літри
8 липня 2023, 0:04
#
Хочется процитировать слова Шурика про Буншу
+
0
mantis05
mantis05
4 липня 2023, 15:33
#
Какая разница какой %, если твои налоги разворуют? так было всегда
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 16:07
#
Какая разница что разворуют — если налогов никто и не платит ?
+
0
mantis05
mantis05
5 липня 2023, 17:31
#
Согласен. Поэтому- надо минимизировать.
+
0
yarg
yarg
5 липня 2023, 17:37
#
Согласен. И не ныть что «а государство не делает ничего и помощи не оказывает и ваабще…» Как ему заплатили — так оно и поработало.
+
0
mantis05
mantis05
6 липня 2023, 0:06
#
Согласен на 100%. Такая позиция всегда была.
+
+15
krv77
krv77
4 липня 2023, 9:21
#
Что за бред в статье описан?
Я так и представляю «серого бухгалтера», который в соседнем магазине АТБ пополняет карточки сотрудников пачками по 4990 грн, чтобы не спалиться…
+
+23
yarg
yarg
4 липня 2023, 9:40
#
Я частенько вижу людей , которые долго-долго стоят у терминалов и засовывают туда толстые пачки купюр. возможно они просто сдают выручку. А может пополняют пару десятков карточек… кто ж их разберет…
+
0
Abramon
Abramon
4 липня 2023, 9:59
#
Це треба запитати в Сенс банка (Альфа-банк) колишній. Як вони проводять чи проводили в себе неоподатковані зарплати працівників «Фудком».
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 10:10
#
Да откуда же банку знать кто чей работник и зарплата это или нет?
для банка — это пополнение счета Дышкина Степана через терминал. Все.
вот так они это и проводят.
+
0
Abramon
Abramon
4 липня 2023, 10:25
#
Ви серйозно! Централізоване поповнення))) Просто банк дно, якому закони не писані. В нього навіть табло з обмінними курсами увімкнуті, коли НБУ заборонив це для фінустанов, обмінок і т.д.))
+
+15
yarg
yarg
4 липня 2023, 10:44
#
Які закони не писані ? який закон забороняє людям поповнювати чужі картки ?
централізовані поповнення — сама звичайна операція. Компанія дає банку гроші , дає перелік рахунків і суми — і банк розкидає гроші по рахунках. Так виплачуються зарплати , розбяться різні виплати (наприклад за паї в сільському господарстві) і т.п. чим це заборонено ?
+
0
Ranet
Ranet
4 липня 2023, 13:51
#
Как раз банки — единственные, кому было разрешено публиковать курс на табло. Вы палитесь в своей предвзятости 🤣
+
0
Abramon
Abramon
4 липня 2023, 14:47
#
Так, погарячкував стосовно вимог НБУ. Ці зміни не стосуються банків, оскільки на сьогодні практично не зафіксовано ними зловживань у сфері здійснення торгівлі валютними цінностями в готівковій формі.)))
+
+145
neverice
neverice
4 липня 2023, 9:29
#
Мета цього всього діла явно інша. Сірі зарплати ніхто не заважає платити налом з рук в руки. І ніякої мороки з «годуванням» терміналу.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
4 липня 2023, 9:39
#
Це працює для копійчаний зарплат.
Від 1000+ баксів, витрачати їх безготівково потім стає вже трохи некомфортно.
Велика сіра зарплатня — та ще морока.
+
+45
zevs1
zevs1
4 липня 2023, 12:26
#
Okeksii Ch
Уверен что депутаты и остальные Слуги народа с Вами не согласны когда получают конверты с баксами.

При наличии хороших денег всегда найдется хороший финансовый консультант.
+
0
Три літри
Три літри
5 липня 2023, 8:33
#
Велика сіра зарплатня зарахована через поповнення через термінал вже вчора приводила до блокування рахунку отримувача фінмоном з наступною вимогою пояснити звідки ці гроші.

Взагалі ніяк не можна покарати людину що через термінал поповнює чужий рахунок — тут немає складу злочину чи правопорушення.
+
+30
manson
manson
4 липня 2023, 11:50
#
Дело в том, что народу же нужно что-то сказать и пояснить зачем все это. Борьба за тенью — схавает большинство. Реальные причины конечно другие.
+
+13
yarg
yarg
4 липня 2023, 11:53
#
Какие ?
+
0
manson
manson
4 липня 2023, 12:15
#
Можно подумать что, кто-то тут знает (кроме тех, кто при деле и не скажет).
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 13:29
#
Тогда откуда у вас такая уверенность что реальные причины — другие" ?
вы переоцениваете наших чиновников.
+
+8
S77W
S77W
4 липня 2023, 10:05
#
Смешные люди в НБУ.
Уже давно работает схема. Новый телефон и куча симок. Меняй хоть каждую неделю. И что они отследят.
Пока не сделают именные симки ничего не получится.
+
+15
bonv
bonv
4 липня 2023, 10:59
#
Геморою побільше від слуг типу народу.
Після введення платником на екрані термінала свого номера буде виконано процедуру перевірки через відправлення повідомлення або телефонний дзвінок з передачею одноразового пароля. Останній потрібно буде ввести у термінал, підтвердивши таким чином згоду на виконання платіжної операції. Додатковий гемор! І «спрощення» від слуг типу народу…
+
+23
MaxTirpiz
MaxTirpiz
4 липня 2023, 11:10
#
Слуги розраховують, що пересічні почнут світити свої фінансові номери. прив’язані до карток. Окрема сімка суто для поповнень вирішує проблему
+
0
kingunique
kingunique
4 липня 2023, 11:31
#
Краще б ввели мінімальні податки для старту ефективного відбілювання, наприклад, 4−6%, що дало би серйозний поштовх для цивілізованої роботи. В процесі розвитку країни податки б потроху сбільшувались. Ні один нормальний господар не хоче працювати з великим об'ємом нала, оскільки це ризик втратити значно більші суми, та й воруватих працівників ніхто не відміняв. Але ж в нашій країні хочуть все й одразу. Податкова амністія при явно невигідних умовах для бізнесу — це черговий пшик.
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 11:36
#
Давно вже ввели. у нас ФОП отримують доходи в сотні тисяч на місяць і платять податки 300−400 гривень в квартал. Такого немає навіть на Маршалових островах…
+
+74
zevs1
zevs1
4 липня 2023, 12:06
#
Yarg
К чему ты пишешь враньё, расскажи про 300−400гр податків в квартал, и сотні тисяч прибутків.
+
+15
neverice
neverice
4 липня 2023, 13:19
#
Насправді, це досить близько до правди.
Друга група ФОП — єдиний податок 1340 грн, дохід до 5,5 млн на рік. До 10 найманих працівників. Тобто, легко можна мати до декількох сотень тисяч чистого прибутку на місяць і заплатити з них лише 1340 грн.
+
0
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 13:39
#
Одне слово «ПДВ».
+
+15
SkeptikUA
SkeptikUA
4 липня 2023, 13:41
#
Хоча ні, додам ще одне — «самозайняті» (особи). Тобто на відміну від найманих працівників, ці люди взяли на себе тягар створення доданої вартості, а не як ви — критикувати з дивана.
+
+45
zevs1
zevs1
4 липня 2023, 13:52
#
Neveice

Так в чем проблема возьми и сделай будешь иметь 5.5 Млн грн в год станешь быстро миллионером а там и до миллиарда дотянешся, да и цена вопроса проста по твоей логике всего то 1340гр в месяц+ЕСВ.
+
0
neverice
neverice
4 липня 2023, 15:04
#
Питання ж не в тому, як заробити 5.5 млн, а в тому, скільки податків з них треба буде сплатити. Ваші маніпуляції недоречні.
+
+15
Ranet
Ranet
4 липня 2023, 15:41
#
Это называется мотивация. Но ты, почему-то, выбрал зарплату 😢
+
+15
zevs1
zevs1
4 липня 2023, 16:12
#
Neverice + Yarg.

Так иди и заработай 5.5млн гр в год как тебе позволяет государство, для тебя же это не является проблемой заплатишь как ты пишешь всего-то 1340гр, докажи на своем примере рискни деньгами, а не словами узнаешь как это работает или ты только на бумаге специалист-теоретик.
Зачем вы оба раздаете советы космической глупости в космических масштабах, на кого работаете?
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 16:30
#
Вот спасибо…
вот без этого разрешения — просто кусок в горло не лез. доллар не зарабатывался… а сейчас-то я уж разгонюсь… Берегись илон маск…

кто тебе какие советы раздает , мил человек ? я тебе советовал ФОПом регистрироватся ? нет. советовал налоги не платить ? нет.
Ну так к чему эти комментарии ? поумничать ?
+
0
zevs1
zevs1
4 липня 2023, 17:48
#
Иди и сделай, докажи на деле или только можешь советы раздавать про ТОВ или ФОП
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 17:54
#
У гетьманцева репутация человека , желающего увеличить налоги, при этом развести кучу схематозов с фопами и прочим и на этом что-то украсть.
. Я же — наоборот. Призываю к ликвидации всех этих схемотоксикозов. К простым и понятным ставкам , налогам , условиям. К реальному дерегулированию , а не зелепуке.
+
+61
MaxTirpiz
MaxTirpiz
4 липня 2023, 12:10
#
Брехня повна. ФОП платить або 3 або 5 % від обороту (виручки) , що явно не копійки.
+
+30
seaman
seaman
4 липня 2023, 11:35
#
Не там копають, у слуг народу конверти товще
+
+38
bonv
bonv
4 липня 2023, 11:38
#
ЗЕ-Бенкет на крові: час припинити «ЗЕ-розпил» грошей під час війни.
За півтора року війни масштаб ЗЕ-корупції, рівень якої в Україні й раніше був космічним, тільки зростає. Цинічні чиновники дозволяють собі витрачати бюджетні кошти наліво й направо, не забуваючи покласти значну частину до власних бездонних кишень.
https://www.unian.ua/economics/finance/benket-na-krovi-chas-pripiniti-rozpil-groshey-pid-chas-viyni-12316545.html
+
+15
Vadossssss
Vadossssss
4 липня 2023, 14:37
#
Порошенко зрадник,ганебна сторінка нашої історії.
+
0
yarg
yarg
4 липня 2023, 14:59
#
Ну , головне що не ваш янукович :)
+
+45
bonv
bonv
4 липня 2023, 16:00
#
Зеленський/Янукович зрадник, ганебна сторінка нашої історії.
+
+15
kadaad1988
kadaad1988
5 липня 2023, 10:42
#
Но януковощь на фоне парашенка и зеленки — мелкий шапкокрад!
+
0
yarg
yarg
5 липня 2023, 12:55
#
А вы же за порошенка голосовали… архив-то остался…
+
+60
bonv
bonv
4 липня 2023, 11:55
#
Тепер лише слуги типу народу можуть отримувати нал в конвертах.
+
0
mantis05
mantis05
4 липня 2023, 12:49
#
Купил терминал на 40 симок, купил, подключил к компу, СМС раскидал. Дальше что? Типа: тем кто шарит, ладно, платите дальше в тёмную, а тех кто с технологиями не в ладах- вот тех выведем. :D чучундры дикие
+
+15
Bitcoin
Bitcoin
4 липня 2023, 13:35
#
Имитация бурной деятельности. Швондеры
+
+8
Bitcoin
Bitcoin
4 липня 2023, 13:37
#
А экс-глава Верховного суда или Борисов когда-нибудь вообще пополняли через терминал?
+
0
Bitcoin
Bitcoin
4 липня 2023, 13:38
#
Запретами ничего не добиться. Сила действия равна силе противодействия. Вы в школе учились, чинуши?
+
+15
Ranet
Ranet
4 липня 2023, 14:02
#
Дичь какая то. Хотите организовать учет — запретите пополнять чужие карты. Пополняешь свою — дальше раскидываешь.
Нет карты — нет перевода, какие проблемы?
+
+15
kadaad1988
kadaad1988
5 липня 2023, 10:44
#
Снова все перейдут на нал и нет проблем, налоги вообще не получат, а их банки потеряют колоссальную прибыль. Все это уже проходили в 90-х. Я тогда вообще только в долларах работал и имел их всех…
+
0
yarg
yarg
5 липня 2023, 12:54
#
Набутылят.
+
0
Три літри
Три літри
5 липня 2023, 20:15
#
Яким боком учьот до поповнення чужих карт?

Поповнення чужої карти це цілком легальна операція.
+
+15
Три літри
Три літри
5 липня 2023, 8:28
#
Такий пафосний заголовок, а насправді вже трете обговорення того що НБУ просто додав номер телефону до квітанціі.
Яким боком тут зарплати в конвертах — не зрозуміло зовсім.
Обізвати операторів мереж терміналів фінансистами — теж якось дивно виглядає.
+
+45
zig4free
zig4free
5 липня 2023, 10:50
#
Какой-то бред!

Зачем нести кеш в терминал, если можно его просто выдать на руки?
+
0
Babosik
Babosik
9 липня 2023, 13:08
#
Мені здається то видимість боротьби з зарплатами у конвертах,бо що заважає роботодавцю реально платити людині нал у конверті.Такими діями проблеми тільки працівникам зроблять, а не роботодавцю.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися