Мінфін - Курси валют України

Встановити
Jassmminne

Jassmminne

0 підписників0 підписок

Був на сайті 22 квітня 2024 о 12:08

Жіноча

На Мінфіні з 16 березня 2020

Заблокувати

Записи

9

3 січня 2024, 01:14

Приватбанк

# Не можу зайти в приват 24
Є відповідь банку

Доброго дня, прошу надати пояснення, чому не можу зайти в приват 24? Я так розумію, мої рахунки заблоковані? Якщо так, то прошу пояснити причину блокування.

25 вересня 2023, 15:42

Приватбанк

# Не видають валюту в доброму стані.
Є відповідь банку

Замовла валюту, ходжу вже 2 день, не можу зняти. Так як стан копюр страшний, всі в печатках, плямах. Скільки мені ще до Вас ходити як на роботу? Я не говорю про долари нового зразка, нехай будуть білі, але в гарному стані. Після кожного походу буду писати тепер сюди.

19 вересня 2023, 19:03

Приватбанк

# Не модна зняти доллар
Є відповідь банку

Замовила долар, прийшла до відділення, а там касир пропонує всі в плямах і штампах долари 1996 року. Ці доллари ніде не приймуть. Я не прошу сині долари, а просто банкноти в нормальному стані без плям і штампів.

16 червня 2023, 00:17

Сенс Банк

# Комісія за переказ
Є відповідь банку

Відправила з європейського банку 450 євро, на рахунок прийшло 435 євро. Рахунок в євро. Банк відправник підтвердив письмово, що комісію не брав, більше того, при відправці переказу, комісія була вказана 0. Не зрозуміло куди поділися 15 євро. Прошу пояснити дану ситуацію. Наперед вдячна.

Банк відмовився піднімати ліміт на зняття готівки за рахунок власних коштів. Не кредитних!!! Тобто я з малою дитиною на руках не можу зняти свої ж кошти, бо банк так сам вирішив. Буду писати скаргу до НБУ.

10 жовтня 2021, 14:01

Райффайзен Банк

# В кол цент не дозвонится
Є відповідь банку

Выдали з.п. карты, хотела проконсультироваться как активировать карты. Итак, звоню на горячую линию, там просто отвечает автоответчик, зажимаю 5, и звонок просто забрасывается. И так несколько раз. С оператором вообще нет возможности соединиться. Что это за банк такой??? Дно.

9 вересня 2020, 15:56

Сенс Банк

# Списання з карти суми за оплату залізничних квитків
Є відповідь банку

04.09.2020 я намагалась оформити залізничний квиток через сервіс придбання електронних проїзних документів на сайті Укрзалізниці на поїзд 06.09.2020 №774Ш о 16:32, станція посадки-Конотоп, станція висадки — Київ. На кроці сплати платіжною карткою Альфа банку — , після введення коду підтвердження на екрані з\'явилось повідомлення про помилку. І ніякої інформації про квиток не екрані не відобразилось. Проїзний документ по місцю № 44 не завантажився, а грошові кошти за даний документ списались з моєї карти. Я не одноразово зверталась до Альфа банку та Укрзалізниці, 06.09.2020 до колцентру, 05.06.2020, 09.09.2020 — письмово з проханням повернути помилково списані грошові кошти, але по факту, банк так і не може прийняти звернення. Усне звернення не підходить, потрібне письмове з підписом від руки. Звертаю Вашу увагу, що відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим. І відмова банку зафіксувати звернення як усне так і письмове, це пряме порушення моїх прав. Більше того, на мою думку, це бездіяльність зі сторони банку. Прошу розібратись в ситуації та все таки спробувати відновити репутацію Альфа банку.

24 березня 2020, 12:09

Сенс Банк

# Не выдают доллар с валютной карты
Є відповідь банку

1. Не выдают доллар с валютной карты. При том что доллар есть в кассе, так как при мне мужчина сдавал доллар и делал обмен. На мой вопрос кассиру, почему не можете выдать доллар, который есть в кассе, кассир, сказал, что есть внутреннее распоряжение банка — не выдавать доллар. 2.Заказать гривну с карты, если ее нет на карте, тоже нельзя. Хотя, в договоре на банк.обслуживание нигде это не прописано, попросила сослаться на нормативный документ, где это указано. Ответ — один, внутреннее распоряжение банка. Вообщем, нужно не полениться, потратить время, и написать жалобу в НБУ и Антимонопольный комитет, только так этот АЛЬФА банк можно поставить на место. По этому всех призываю все таки писать жалобу в НБУ, чем больше жалоб, тем быстрее будем результат.

20 березня 2020, 18:35

Бізбанк

# Не відають доллар з карти

Не відають валюту з валютної карти. При чому не говорять конкретних дат, коли доллар так би мовити з\'явиться в касі. Тобто грубо порушують умови договору обслуговування. Іще велике прохання до банку, удосконалити свій мобільний додаток, додавши туди опцію онлайн обміну валюти та відкриття депозитів онлайн. Це було б дуже зручно та збільшило кількість клієнтів. Так це дорого, але ми в 21 сторіччі.


Головна/

Jassmminne