Мінфін - Курси валют України

Встановити
AAAA2000

A

0 підписників5 підписок

Був на сайті 5 квітня 2024 о 14:14

Киев

На Мінфіні з 17 грудня 2015

Заблокувати

Записи

26

17 жовтня 2023, 11:17

Приватбанк

# Грають курсом — як циган сонцем
Є відповідь банку

Купівля валюти під контракт. Як тільки курс «на низах» — 100+1 причина не продати. Як тільки курс до гори — залітає на рахунок зі швидкістю звуку! Це вже не перший, не другий і навіть не третій раз.

10 липня 2023, 22:49

ПУМБ

# Як зарегулювати зарегульованості
Є відповідь банку

Нещодавно банк намагаючись «пояснити» безпідставне нарахування відсотків у розмірі 48% річних вказав причини — технічні умови. Так от, після звернення до НБУ та передачі інформації про те, що Банк має відображати реальні транзакції у режимі реального часу проведення транзакцій у НБУ підтвердили дану інформацію. І оскільки сам банк ПУМБ начебто транзакцію «перевертыш» не проводив, а насправді кошти, які були списані першими ПРОЙШЛИ по факту на ІНШОМУ рахунку в ТОМУ ж ПУМБі і були ЗАРАХОВАНІ в рахунок погашення іншого платежу в межах ТРЕТЬОЇ транзакції — виникає питання — а які ж кошти «проводив» Банк по рахунках? Ця інформація зацікавила НБУ. Як «цікаво» працює банк. Отже історія має несподіване продовження — не тільки відсотки, але і технічні умови проведення платежів — закриття зобов’язань при «фактичній"(за позицією Банку) відсутності «фізичних» коштів на момент проведення платежів. Отже, чекаємо як Банк ПУМБ пояснення надасть — тепер вже не тільки Клієнту, але і відповість на запитання НБУ — відповідні звернення-скарги та запити оформлено. Як там? Сподівалися що не вплине зайва гривня нарахованих відсотків, воно он як. Доречі про гривню — це добре що ціна технічної помилки була тільки 100 грн. А якби транзакція була на значно більшу суму? Окреме питання до ПУМБу — ХТО би компенсації витрат платив. Сподівання Банк ПУМБ не виправдовує передовсім САМ. З якого дива, при укладанні договору кредитування, через технічні проблеми Банк змушує Клієнта переглядати фінансовий календар? Це називається партнерські відносини? Чи збирається Банк переглядати підходи у вивченні та вирішенні технічних накладок і їх не повторення у майбутньому чи зарегулювати зарегулювали так, що і самі розплутати не зможете?

Закриття місяця. Погашення кредитки. Переказ з карти ПУМБ на картку ПУМБ кредитка власних коштів. Закриття на 30.06 достроково!!! Залишок «зверху» лишився дебетовий. На 01.07 вирішив закрити достроково оплату частинами (невеличкий платіж до 24.07!). Погашення тільки з червоної(дебетки). Перерахував дебетовий залишок на свою червону (дебетку). Нарахували відсоток як за користування кредитними!!!))) Бо типу — довго кошти йдуть по системі. По факту — це клієнта має турбувати? Якщо залишок закрито/перераховано по карті ДОСТРОКОВО! Відображення у застосунку — позитивний баланс!

10 січня 2023, 22:04

ПУМБ

# Конечне відношення до клієнтів
Є відповідь банку

Банк не виконує зобов«язання по нарахуванню кешбек відповідно до категорії. На пропозицію нарахувати кешбек на доволі пристойну суму покупки у магазині брендового одягу PUMA відповідно до обраної категорії «Одяг та взуття» банк ПУКМ вказав що дана категорія МСС кодів відсутня у переліку обраному банком ПУКМ. Клієнт попередив що у такому разі він закриє рахунки (а їх декілька!) і картки до них — які банк ПУКМ так впарює останнім часом, на що в чаті ледь теплої лінії відповіли «Насорда» — тобто навпаки «Анасвеликевійсько». п.с. при анулюванні покупки з картки банку ПУКМ для її подальшого закриття та утилізації і проведенні покупки через MONOBANK за тією ж обраною категорією кешбек було нараховано без жодних проблем. Висновок напрошується сам собою.)))

За п«ять років співпраці з А-Банком було всяке, але до дніща деяких інших він взагалі НІКОЛИ не опускався. А тепер, то це взагалі ЩОСЬ. 1. Черги — шалені. Здається всі бабулі на районі вважають за обов»язок йти саме до відділення А-Банку. Але персонал ТЕРПЕЛИВО «перемелює» всіх. 2. Світло, інтернет або просто зарядити телефон — у цьому відділенні ви знайдетете все. Персонал на робочому місці з першої до останньої хвилини. 3. Взаємодія та допомога з продуктами — чотири співробітники відділення справжні профі, включно з касиром (Анастасія, якщо не помиляюся). 4. Про касирку окремо. Вона в «тємі» обох додатків А-Банку та MONO, настільки, що половина (переважна!) клієнтів (зі мною включно!) не в курсі деяких ньюансів користування ними (додатками) настільки як вона. 5. Порівняння з Універсал Банком (Раїси Окіпної) — там ЧОТИРИ каси і 25 людей у відділенні ОДНОЧАСНО (площа відділення ЗНАЧНО більша!) проти невеличкого, за площею, відділення А-Банку (Соборності) з однією касою і тими таки 25 людьми — результат ОДНАКОВИЙ. Висновки …

16 листопада 2022, 23:45

monobank

# Справедливо але не визначально …
Є відповідь банку

Зняття декількох валютних депо. Техпідпримка — одна баришня трохи не додала інфи внаслідок чого (чи то пак і в тому числі через це) отримання затяглося на дві доби … Техпідтримка ніколи не спить. Техпідтримка відповідає на всі запитання. Техпідтримка терпляча … Техпідтримка витримує приниження (особливо на ті, на котрі заслужила!) Техпідтримці не подобаються матюки під 16 поверхів, але вона їх читає, особливо коли накосячила. Техпідтримка дійсно с*ка до останнього намагається вирішити питання і допомогти, навіть коли ти її тричі по тричі вже послав. Вона мила, ця техпідтримка, хай їй грець … картку з відшарованим шматком викидати передумав. ця довбана техпідтримка так переймається чи вирішено моє питання. котики, йоптєть. поживемо-побачимо. п.с. а може то чарівне слово «олег» так подіяло … яхз …а хто такий той Олег ??? ох вже цей Моно. такий загадковий …

16 листопада 2022, 23:22

Абанк

# Чим, А Банк співробітників підгодовує …
Є відповідь банку

Я клієнт даного Банку з 2017го. Користувач різними послугами від даного Банку зі стажем. Дана ситуація стосується популярних валютних депо. Конкретно — зняття від Моно через, А Банк. Хоча Моно і не «радив» такий шлях та мені дане відділення ближче ніж Універсала. Дякуючи хибі техпідтримки Моно мав «честь» витратити дві доби на спілкування з відділенням, А Банку — а відтак — спостерігати за роботою його працівників і завідуючого. У той час, коли інші банки просто закриваються та спіробітники йдуть по домівках люди з цього відділення бігають ховаючись у переході але повертаються на свої робочі місця до останньої хвилини свого робочого часу. Також мав змогу спостерігати як чоловік у клітчастому модному піджаку спокійно і ефкективно консультує навіть на порозі багатьох людей, котрі розлючені звертаються за якимось потребами під час вимкнення електроенергії. спокійно і врівноважено вирішив і моє маленьке питання без зайвої суєти. давно ще відвідував і раніше це ж відділення — відповіді та поради даного чоловіка спокійні, професійні та дієві. Імені не спитав. Однак буду звертатися і взаємодіяти з даним відділенням ще не один раз. Звернення до відповідних служб — чим ви спіробітників підгодовуєте? Чи можна ще покращити їх «довольствіє»? Гадаю що ви знайдете спосіб вирішити це позитивно і відзначити даного співробітника за створення позитивного іміджу вашого Банку.

12 листопада 2022, 12:12

ПУМБ

# І ПУМБу приходить звізда заката. частина 1
Є відповідь банку

Банк відключає функціонал в односторонньому порядку та нав«язує власну політику розвитку яка зовсім не відповідає поточним вимогам часу. Відключення доступу через звичайну десктоп версію і збереження доступу тільки через мобільний додаток. Питання до банку — людина втрачає телефон в умовах війни. Як відновити доступ до особистого кабінету? Очікую опус про ходіння по кабінетах з паспортом!

8 листопада 2022, 15:02

Приватбанк

# Банк с придурнями
Є відповідь банку

Третий день к ряду не могут продать валюту под давным давно работающий контракт. И раньше поводы были надуманные, а теперь из разряда не изданных комиксов журнала «Перець» — дайте паспорта учредителей компаний по ту сторону границы и их ВОДИТЕЛЬСКИЕ удостверения. Приват — ЭТО ПРОСТО НЕЧТО! Привет огромный великому специалисту Юлии Овчаренко — руководству не мешает обратить внимание на компетентность данного сотрудника — иначе растерять давних вип-клиентов не составит никаких проблем.

8 листопада 2022, 14:12

Форвард Банк (Forward Bank)

# Возврат депозита без проблем

Сам Банк, конечно, отбитый на всю голову — но это «заслуга» челов принимающих (а точнее НЕ принимающих) «правильные» решения. Выезжают исключительно благодаря фаховому персоналу в отделении. Открыл депо на 6 месяцев под 20 годовых. Обслуживание на уровне. Получаю все с проциками. На пролонгацию никто не уговаривает. Спросили не хочу ли и все. Условия по процентам отличные — продуманные, повысили норм. Все четко и в рамках закона. Обслуживание на очень высоком уровне.


Головна/

A