Глюки Фидомаркета и нежелание возврата средств
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Недавно оформлял депозит «Щаслива сімка», оплачивал картой другого банка, при оплате произошла ошибка якобы по причинам обновления браузера. Деньги с карты списаны, а заказ перешел в статус «Не выполнен».
Четыре дня не могут вернуть деньги в сумме 5826 гривен, а на счет компенсации потерь говорят забудьте, виноват Google, 30 дней будем рассматривать заявку № 238216 и все равно откажем Вам.
Вот так и работай с этим чудом под названием Фидомаркет — он тоже… и замораживает деньги!!! А попробуйте их еще вернуть не пройдя ад в общении с кол-центром!
Фідомаркет проводи низку технічних оновлень, у результаті чого були зафіксовані збої. Наразі завершені всі роботи, і Фідомаркет знову повернувся до стандартного режиму. Працює стабільно.
Кошти за невдалими операціями обов`язково будуть повернені на ваш рахунок. Перепрошуємо за незручності.