- 3 лютого 2015, 12:32
Відопвідь «Надра банку»
Дуже приємно, що ви вираховуєте авторів постів. АЛЕ до теми — я 4 дні не можу зняти УСІ кошти, як і решта колег. Така поведінка банку — ліміти без попереджень — і призводить до того, що особисто я забираю і забиратиму усі кошти, і не відкриватиму жодних додаткових послуг. Хоча картами інших фіснустанов я корстуюся з більшою довірою і залишаю кошти попри війну та кризу. Робіть висновки: що важливіше ліміти та мовчанка, чи клієнти?
|
0
|
Переглядів: 850, сегодня — 0
- 19:01 В Аргентині ввели в обіг нову банкноту номіналом 10 000 песо (фото)
- 17:36 Курс валют на вечір 9 травня: євро та долар різко пішли вгору на міжбанку
- 17:00 НБУ змінив умови продажу монет через інтернет-магазин
- 16:38 Квітень виявився викликом для глобального ринку криптовалют — Binance Research
- 16:19 «Чорний» експорт зерна: Рада ухвалила закон про боротьбу
- 15:16 Кабмін нагадав, що українці можуть «купити» стаж для пенсії. Як це зробити
- 12:54 Долар домінує у світовій торгівлі та резервах — МВФ
- 11:51 Bybit анонсувала лістинг токена Notcoin, прогноз зростання біткоїна до $150 тисяч: що нового на ринку
- 11:06 США виділили понад $190 млн на підтримку енергетики України
- 10:38 Курс валют на 9 травня: долар у банках додав п'ять копійок
Коментарі