Мінфін - Курси валют України

Встановити
26 січня 2022, 8:17

Приватбанк закрив пенсійну програму та безподатковий депозит

Приватбанк згортає партнерські небанківські фінансові послуги та відмовляється від деяких продуктів. Про це пише Finclub.

Приватбанк згортає партнерські небанківські фінансові послуги та відмовляється від деяких продуктів.
Фото: stockworld.com.ua

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Що відомо

«Правлінням АТ КБ „Приватбанк“ було ухвалене рішення зосередитися виключно на банківських продуктах та згорнути проєкти з партнерами, що надають небанківські фінансові послуги. У зв'язку з цим проєкт „Друга пенсія“ та відповідний сервіс в додатку Приват24 закривається з 1 лютого 2022 року», — повідомили в ТОВ «Адміністратор пенсійного фонду «Центр персоніфікованого обліку» (АЦПО).

В АЦПО зазначили, що «Приватбанк надалі не забезпечуватиме укладання нових контрактів та не надаватиме консультацій щодо обслуговування діючих контрактів укладених з пенсійними фондами».

Контракти вкладників та учасників пенсійних фондів «ОТП Пенсія» та «Династія», які укладалися з використанням додатку Приват24, продовжують діяти. Клієнти, які в сервісі «Друга пенсія» переглядали стан пенсійного рахунку, надалі зможуть робити це у «Власному кабінеті» на сайті portal.acpo.com.ua або в мобільному застосунку «АЦПО Кабінет» в Google Play.

Читайте також: Приватбанк запустив новий сервіс для бізнесу. Дозволяє отримувати інформацію про податкову заборгованість

«Нажаль, через технологічні особливості, регулярні пенсійні внески, що були ініційовані через сервіс „Друга пенсія“ в додатку Приват24, також перестануть функціонувати з 01.02.2022 р. Для відновлення регулярної сплати пенсійних внесків потрібно самостійно призначити регулярну сплату внесків через сервіс „Регулярні платежі“ додатку Приват24 або через відповідний сервіс будь-якого іншого банку», — повідомили в АЦПО.

Крім цього, Приватбанк вже відмовився від безподаткових депозитів.

Депозитний продукт «Стандарт безподатковий»

На сайті банку зникла опція відкриття депозитного продукту «Стандарт безподатковий», за яким депозити клієнтів, які розміщувалися за рахунок зарплати, пенсії чи соціальних виплат, звільнялися від оподаткування. Вкладники за цим депозитом не платили 18% податку на доходи фізосіб та 1,5% вйськового збору з отриманих процентів.

Пільга надавалася відповідно до норм Податкового кодексу.

Приватбанк надавав її станом на 12 січня.

Читайте також: Бонус від Привату. Банк оформлюватиме е-поліси ОСЦПВ з кешбеком 20%

Коментарі - 7

+
+14
Qwerty1999
Qwerty1999
26 січня 2022, 8:47
#
Всё хорошее рано или позже, но заканчивается…
+
+30
Takuru
Takuru
26 січня 2022, 9:13
#
При Коломойском такого не было)
+
0
Володимир Нєтряпко
Володимир Нєтряпко
26 січня 2022, 11:04
#
Та да… при бєне даже бабла в банке не бьіло!!!
+
0
crocodille
crocodille
26 січня 2022, 11:06
#
Ну, раньше приват старался быть инновационным, и постоянно экспериментировал с новыми направлениями.
Сейчас он больше старается «сохранить былую славу», мотивации для экспериментов и развития стало сильно меньше.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
26 січня 2022, 11:25
#
Он и сейчас первым внедряет большинство инноваций.

Но безналоговый депозит- это инновация десятилетней давности,
как и регулярные платежи в частные пенсионный фонды.

С увеличением плановых сумм отчисления в бюджет налога на прибыль банку приходиться уменьшать количество бесплатных сервисов и отказываться от тех, по которым он ещё и платит налоги за клиента.

За последние несколько лет Приват уже выплатил в бюджет из своей прибыли 55 млрд грн ну, а его собственник в лице КМУ хочет до начала приватизации выжать из Привата сумму в пределах 155 млрд грн, равную ранее внесенным ОВГЗ.
+
0
Botanic
Botanic
27 січня 2022, 15:27
#
Такой «инновационный», что недавно, когда стукнуло 45 лет, пришло сообщение обновить паспортные данные…И о боги инновационности, ни через приложение в смартфоне , ни на сайте Привата эти данные нельзя обновить. Позвонил оператору — он сказал, что нужно путешествовать в отделение. Пришлось искать отделение (которых заметно поуменьшилось), постоять в очереди. Дальше тоже была инновационность. Работница Привата пыталась обновить паспортные данные путем сканирования своим рабочим планшетом кода с паспорта в виде ID-карты. И…чудо не произошло. Для сравнения в Моно я через приложение Монобанка сфоткал новый паспорт и через пару минут мои данные были подтверждены.
+
0
An GenShuo
An GenShuo
26 січня 2022, 12:31
#
Приват всегда был говном.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися