15 березня 2018, 10:01 Читать на русском

MAXI Card увійшла у Групу «ТАС»

Найбільший, за версією НБУ, оператор електронних грошей та коаліційної програми лояльності MAXI Card (Benefit Systems) у березні 2018 року увійшов до складу «Група «ТАС».

«Як інноваційна компанія, що динамічно розвивається, Група «ТАС» постійно шукає можливості для укріплення ринкових позицій, розширення бізнес-напрямків та збільшення кількісного та якісного спектру послуг, що надаються нашим клієнтам з врахуванням останніх світових трендів і технологічних новинок. Як показує досвід, успішний бізнес завжди базується на client oriented моделі, яку неможливо побудувати без актуальних баз даних та багатоканальності комунікацій. Наше рішення співпрацювати з MAXI — стратегічне, воно допомагає одночасно вирішити кілька наших задач і розширити пул послуг, що надають компанії Групи», — підкреслив власник Групи «ТАС» Сергій Тігіпко.

До програми лояльності MAXI Card поступово підключаються усі бізнес-напрями Групи «ТАС», що дасть можливість надавати клієнтам ширший спектр услуг, максимально задовольняючи їхні запити та потреби.

Так, у найближчих планах MAXI і Таскомбанку — створення спільного карткового продукту. Нова пропозиція дасть можливість клієнтам отримати зручний платіжний інструмент з можливістю використання кредитної лінії і отриманням додаткових переваг від програми лояльності.

До коаліційної програми лояльності приєдналась також і СК «ТАС». Тепер при заповненні договору страхування життя кожний клієнт додатково отримує віртуальну картку MAXI, що одночасно є гаманцем електронних коштів, який накопичує бонуси від страхової компанії і партнерів по коаліційній програмі лояльності.

«Компанії Групи «ТАС» отримують найширший набір інструментів взаємодії як зі своїми клієнтами, так і з клієнтами коаліції MAXI: моніторинг активності клієнтської бази, збагачення клієнтських даних, сценарії роботи з клієнтом. Ми завжди пропонуємо нашим партнерам маркетплейс у кабінеті MAXI, додатку, чат-ботах, мобільні запити споживачів якості сервісу після покупки», — прокоментував генеральний директор Benefit Systems (TM MAXI) Антон Шеперенков.

«Задоволення кожного клієнта — наш пріоритет. Ми постійно вивчаємо потреби наших клієнтів і розробляємо пропозиції, що максимально точно відповідають їхнім очікуванням. Програма лояльності «MAXI Card» — це перевірений часом інструмент, що позитивно зарекомендував себе як інструмент лояльності», — резюмував Сергій Тігіпко.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама