Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
1takmain 20 июня 2023, 18:54
Через відсітність банкоматів банка у зручному місці для мене я звернулась за послугою зняття готівки з картки укргазбанку через банкомат приватбанку.
Банкомат приватбанка показував на екрані запрошення ввести пін-код із шести цифр.
Всі пінкоди, якими я користувалась раніше, були 4-значні. При введенні 4 цифр і натисканні «Ввести» банкомат вибивало на сторінку запрошення ввести пінкод картки. Пояснень щодо невірного введення не було. Хоча раніше за катркою приватбанка у таких випадках були попередження про граничну кількість введень неправильного паролю. Я ж в своєму паролі була впевнена на 100%. Потім з’ясувалось, що я таким чином заблокувала свою картку, а приватбанк показує шість цифр для пінкоду, бо не мав для видачі готівки. Ну так, всі ж про це повідомлені! Так, це ж цілком логічно замість пояснення напряму в такий кривий спосіб вводити користувачів в оману, щей без попереджень, як було раніше, для непотрапляння в категорію самозаблокованих!

Так от, подивилась я на зворотний бік картки й побачила комбінацію для смс-розблокування. Надіслала, як вимагалось, смс. Чекаю. Жодної реакції! Ніяких ані підтверджень, ані відмов! Йду до банкомату, знов приватбанка.Той відмовляє і вже пише пояснення — через невірний пінкод.

Також на зворотному боці картки є правило для смс-зміни пінкоду. Надсилаю й отримую новий пінкод. Йду до банкомату й отримую знов відмову через «невірний пінкод». Звертаюсь до гарячої лінії. Оператор пояснила, що зараз правило смс-розблокування виключено, не діє. ЧОМУ ЦЕ?!

Довго пояснює, як розблокуватись через чат, що є у застосунку для смартфона.
Врешті решт з’ясовується, що мені це не підходить через відсутність застосунку на моєму смартфоні. А запитати про це оператор забула?!

Отже, щоб отримати гроші через цей банк — у вас будуть проблеми, цей банк раджу обходити стороною!!!
1takmain 20 июня 2023, 18:19
Намагалась увійти в свій акаунт на сайті банку для оплати комунальних.
1. Сайт відмовляв в реєстрації без пояснень.
Пояснив оператор гарячої лінії, причому за третім звертанням (перший оператор кинув слухалку, другий залишив висіти на лінії), а саме: відиова сайту в реєстрації акаунта — через відсутність застосунку банка на зареєстрованому моєму смортфоні.

2. Після встановлення застосунку банку на свій смартфон, я зов отримала від сайту відмову і знов без поясень.
Пояснив оператор гарячої лінії — треба перезавантажити сторінку сайта банку з іншого браузера.

3. Після входу в свій акаунт на сайті банка я не побачила жодного натяку у вигляді кнопочок для оплати комунальних і знов без пояснень.
Пояснив оператор гарячої лінії — на сайті не передбачено послуг для оплати комунальних. ЧОМУ ЦЕ?! Мовляв, такі послуги є на додатку у смартфоні.

І ви думаєте, старші люди подякують за такі перепони?!
Проблема решена
Іван Колесніченко 15 июня 2023, 10:26
Банки продовжують практику не брати валюту з незначними пошкодженнями, яку згідно правил вони мають приймати. Сьогодні звернувся оформити депозит, на що отримав відмову. Аргументували відмову тим, що в них потім клієнти не будуть брати такі купюри. НБУ мають забирати ліцензії в таких банків!
Natikk23 14 июня 2023, 19:39
Отделение по адресу: Киев, ул. Б. Хмельницкого, 16-22
Доброго дня, я хочу залишити скаргу на Укргазбанк.

09 березня 2021 року, я взяла в даному банку іпотеку, кредитний договір № 0075/03/2021/0390 під 9.9 відсотків річних фіксована ставка на період 09.03.202−08.03.2023, в період з 09.03.2023 по 08.03.2041 ставка вже становить 12.99 відсотків і є також фіксованою. Вартість квартири на момент купівля становила 1 091 000 грн., іпотеку взяла на суму 761 000 грн.

Мені дали графік оплати, я старалася платити трішечки більше і все як було нормально. Потім настала війна, спочатку банки типу не нараховували відсотки, я кошти всерівно платила і вони гасилися в тілі кредиту. Але перед новим роком в кабінеті я побачила суму більшу чим зазвичай, я звернулася до банку, мені сказали, що ви розумієте війна не війна, а відсотки ніхто не скасовував, то все було перенесено і тепер за перші місяці війни, коли відсотки не були сплачені, мусите їх оплатити. Я вже змирилася з тим і оплатила. Потім коли пройшло два роки я внесла трішки більшу суму, щоб меншу страховку платити. І коли прийшов час оплати страховки, бачу сума більша чим потрібно, я знову звернулася до Укргазбанку з запитанням, а від якої суми це Ви взяли страховку, на що отримала відповідь, що «банк в кінці 2022 року змінив оцінку на 1 581 513.60 грн., змінив робот. Я запитала, як це так, то мене ж мали попередити, чи хоча б до відома поставити, що у ризиків процедура, вартість змінюється і будьте готові платити більше… Але ні в мене документів і листа від цих сами ризиків досі немає. Хоча я його хотіла б бачити. Так як почалася війна і я втратила роботу, хоча офіційно одинока мати, я не змогла перший час отримати допомогу від держави, так як банк не дозволяє мені прописатися і не дай Бог що трапиться з квартирою, по ходу я від держави нічого не зможу отримати, бо не прописана і банк мовчить і прописатисч не дозволяє, хоча я все плачу вчасно. І вишенька на торті, я плачу суму, а тіло не зменшується, коли я звернулася до банку, мені сказали, ви ж заплатили трохи більше і тіло погасили аж до березня 2027 року, тому ми списуємо лише відсотки 6000 грн… вихидить суму збільшили, відсотки списують, але в договорі нічого за це не сказано. А навпаки написано є право дострокового погашення, і не написано, що якщо погасите тіло всерівно платити мусите відсотки… Як на мене це вже просто перебір… страховка нічого не гарантує, суму іпотеки без мене міняють, списують шалені відсотки і прописатися навіть заікнутися не можна… В країні війна, але бакни мене цим вже просто добили. Хочу офіційно залишити скаргу і від банку вимагаю письмових пояснень на всі мої питання:

1. На якій підставі змінена сума, ким, коли і чому я не в курсі. Я хочу офіційний документ?

2. Я маю право прописатися під час війни і мати нормальну можливість на допомогу, у випадку поганої ситуації, а не відмовчування.

3. Яким пунктом прописано, і чому мені не повідомлено, що тепер я гашу лише відсотки, а не тіло? З якої суми я оплачую відсотки? якщо я достроково оплачую кредит в договорі не вказано, що я тоді ще й погашаю відсотки, коли закрию тіло і так переплата в два рази, а тут ще деруть і деруть, під час війни… правильно тіло і відсотки на нього. Я хочу мати повну і правдиву інформацію про вартість і сплачені відсотки по кожному місяцю свого кредиту… Банку просто перестала довіпяти і знаю, що банки не мають права приховувати інформацію про кредити, а тут гасиш достроково і нічого не змінюється…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tankovyar2023 9 июня 2023, 17:56
На моє вітання добрий день касир відповіла — ну да Наче на базарі
Говорила російською мовою хоч я зверталвсь до неі украінською
Минфин
Ответ администратора
14 июня 2023, 11:42
Відгук не зарахований (на 12.06.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
zig4free 8 июня 2023, 23:45
Отделение по адресу: Одесса, ул. Пушкинская, 7
Я ***, посещение отделения банка, как будто попадаешь на режимный объект…

Пришел забирать депозит Монобанка, предложили отделение ГазБанка, ну пришел на время, на входе охрана запретила внести электро-самокат, было кране некомфортно… пришлось оставить на не оборудованной для самокатов и велосипедов стоянке… в отделении в место выдачи депозита в кассе отправили на 2ой этаж отделения без объяснений, но увидев там очередь и ни кто не пояснил почему так происходит, я отказался от такого" Совка мне не нужно — очевидно банк наследие СССР и Рашки!
angey6196 8 июня 2023, 11:45
1. Надходять повідомлення та дзвінки, що цей банк продає карту АТБ.

2. Неможливість закрити дистанційно транзитний рахунок.

3. Не приймають скарги в телефонному режимі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bod4ik 6 июня 2023, 12:03
В телеграмі побачив продаж талонів по вигідним цінам, зв’язався з продавцем і домовились на сумму 1650 грн, після чого прийшло повідомлення на телефон що ліміти змінились до 4000 і було погоджено доплатити ще 2310, після чого прийшо повідомлення, що це все треба робити одним платежем, відмовився від цього задоволення. Тепер продавець перестав виходити на зв’язок
Проблема решена
Sofiia2307 4 июня 2023, 16:56
Помітила, що з карткового рахунку зникли кошти. Зробила виписку та прийшла у відділення за поясненнями. Мені сказали, що гроші зникли через різницю у курсах на момент оплати та у день списання. На моє зауваження, що картка у євро і платежі були у євро в ЄС, працівниця без уваги повідомила, що значить це комісія. Жодних пояснень я так і не отримала і закрила картку. При відкритті рахунку мене запевнили, що жодних комісій за розрахунки через термінал немає. Дуже прикро, що банк списує значні кошти без жодних пояснень.
Nva 2 июня 2023, 12:48
Отделение по адресу: Запорожье, бул. Винтера, 40
Запорожье, бул. Винтера 40, обратился с целью разместить депозит в валюте, на что стали рассказывать что отдадут депозит старыми купюрами, вообщем порекомендовали обратиться к руководству. Пришёл начальник который не владеет достоверной информацией, рассказал что можно обменять ветхие и старые купюры в кассе оплатив комиссию, (новые купюры уже появились!!!)выждавши свою очередь в кассу, кассир (поговоривши предварительно по телефону с руководством) отказала сказав что и этой услуги у них нет и вообще у неё только старые купюры и она не поняла своего начальника и т. д. в общем потраченное время, нервы, ужасное обслуживание.
Проблема решена
Sydorovanatolii 27 мая 2023, 15:35
У квітні цього року мені було заблоковано картковий рахунок. Про це я дізнався лише в травні, коли намагався скористатися власною карткою. Після цього я зайшов у додаток, щоб вияснити причину та побачив повідомлення щодо необхідності роз’яснення суті фінансових операцій. Я одразу відправив лист з усією необхідною інформацією на пошту, що зазначалася в повідомленні. Хочу зазначити, що мене проінформували виключно в додатку, який працює настільки жахливо, що в нього не завжди можна зайти, деякі операції дублюються, сума списань в інших валютах не конвертується в гривнях (так, що не можна без особистих підрахунків визначити суму), а виписки не завжди відправляються на пошту. Через декілька днів мені відповили, що інформація була надана запізно та мені треба йти до відділення, у якому я відкривав рахунок. Я знаходжусь за кордоном та не можу прийти до відділення, до того ж картку я відкривав онлайн. Відділ віддаленої верифікації відповів мені про те, що картка заблокована відділенням, тому мені треба зконтактувати з відділенням, та запропонували заповнити заяву з наданням моєї інформації, щоб вони передали її до мого відділення, також попросили чекати відповіді. Після трьох тижнів очікування я намагався зателефонувати за номерами відділення. Там ніхто не піднімав слухавку, хоча я телефонував декілька днів у робочі години. Потім я знайшов телефон для клієнтів, що знаходяться за кордоном, зателефонував туди, мене намагалися з'єднати з необхідним відділенням. У них це так само не вийшло, і вони залишили заяву, щоб мені перетелефонували. Десь через годину надійшов дзвінок з цього відділу, запитали про мої дані та сказали, що вони не знають причини блокування моєї картки, це не їх рук справа та взагалі вони не мають інформації щодо мене, запропонували прийти до відділення з моїми документами дл вирішення питань. Я відповів, що не маю змоги приїхати, бо знаходжусь за кордоном. На це вони відповіли мені зачекати, щоб перевірити інформацію. Через декілька годин мені знову зателефонували та запропонували, щоб мама, яка переказували мені кошти, прийшла та надала підтвердження джерела їх походження. Хочу зазначити, що мама не є клієнтом банку та й сума була 22800 грн. Далі мені сказали, що все одно не розблокують мені картку, тому краще буде подати заяву на відеоверифікацію, написати від руки заяву, щоб кошти з мого рахунку переказали на будь-який мій рахунок іншого банк. Але спеціаліст мені до ладу не пояснила, як це зробити, проте сказала, як я можу це дізнатися в підтримки. Потім я написав у підтримку, щоб дізнатися, як це зробити. Але спеціаліст Вознюк Тетяна Юріївна десь 15 хвилин повторювала, що мені потрібно прийти самостійно до відділення з моїми документами, або ж комусь з моїх родичів з нотаріальною довіреністю. Тому я досі не знаю, як мені вирішити це питання. Мені дуже прикро, що в нашій прогресивній країні, де вже давно є більшість документів у смартфоні та всі ресурси для того, щоб мати змогу вирішувати всі питання онлайн, продовжують працювати такі банки, які заперечують технологічний розвиток та застрягли в епосі «совка».
Мої ПІБ на випадок уточнення даних: Сидоров А. А.
Якщо це можливо, то краще спілкуватися онлайн, бо розмови по телефону через роумінг дуже дорогі.
BankoCabanko 25 мая 2023, 12:56
Автопролонгація спрацювала.

Причому я знаю про цю штуку і відміняла її відразу після оформлення у лютому. Але і раніше стикалася з тим, що потрібно перевіряти депозит ближче до дати зняття, бо автоподовження знову активується.

Але 24.05. закінчення і відразу подовження. Бачу смс про повернення немає. Пробую зайти у застосунок — не входить. Поки відновлювала вхідні данні, пройшло пів дня. Підтримка включає мороз і каже приходьте у серпні.

Попросив ініціювати дострокове розірвання у підтримці, бо це треш коли навіть одного дня не дають щоб забрати депозит, навіть приват і інші банки дає на це 4 дні.

Знімаю депозит, закриваю рахунки і більше з Укргазбанком не співпрацюю.

Коротше — Укргазбанк хитрозроблений.
OlehKyi 22 мая 2023, 17:00
Втрапив в історію «сам дурень». Оформив депозит. Все було зручно і комфортно. Коли настав час забирати (а цей день сьогодні 22.05.2023, день коли закінчується договір) — така опція вже відсутня, бо депозит автоматично продовжився на новий термін. Сьогодні він ще не закінчився, але він вже і продовжився, тому що я заздалегідь не додумався відмінити автолонгацію, яка передбачена пунктами договору і тд. Досвід надзвичайно негативний, у відділенні сказали звертатись на гарячу лінію, гаряча лінія відправила на відділення. Всі класифікують це як «дострокове розірвання нового вкладу, який вже сьогодні оформився». Виходить, так можна було? В один день і закінчити старий і оформити без моєї згоди новий? У жодному банку такого досвіду не було. Як правило або на кілька днів вклад стає «до запитання», або кошти автоматично повертались на рахунок. Жирний дізлайк. Не рекомендую тримати кошти там, де треба відслідковувати чи всі пункти ти вичитав і чи не пропустиш ти якийсь ритуал.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Світлана Панченко 20 мая 2023, 17:37
Будь обачні та обережні сидить шахрай на олх, 5355 0850 2753 8751 отримав кошти, товар не відправив.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MYkhailo777 18 мая 2023, 15:17
минув тиждень, як банк шахрай відмовився повернути валютний депозит. все ще мабуть перевіряє і аналізує) нормальний банк вирішує створену ним же проблему максимум за 30хв. банк шахрай заяняв позицію страуса і тиждень не тільки не повертає вклад, а і не дає жодної відповіді. клієнтоорієнтованість це в них називається)))
не бажаю нікому звязуватися з цими шахраями
Проблема решена
AndriiPL 15 мая 2023, 18:01
Другий місяць поспіль отримую блокування картки без сповіщення про це.
Дізнатись про те, що картка заблокована, можливо лише тоді, коли ви наважитесь дзвонити на гарячу лінію, тому що коли ви спробуєте переказати кошти з картки на картку — ви отримаєте дуже «розгорнуте» поясненя: «Помилка. Не достатньо коштів», хоча коштів на рахунку достатньо. Тож дзвонимо на гарячу лінію і отримуємо чудову відповідь — «У вас заблокований рахунок, але по якій причині Вам скажуть тільки у відділенні. (При цьому картка монобанку працює)
Приїхав до відділення, де працює 2 економісти (один з них не приймає клієнтів бо з дуже розумним обличчям була в моніторі, стілець пустий), прочекав 20 хв, черга з 4 чоловік так і рушила з місця.
Також буду консультуватись юридично, за що я сплачую кожного місяця 10 грн за сповіщення стану мого рахунку.
Проблема решена
MYkhailo777 12 мая 2023, 14:47
при відкритті депозиту не попереджали про лонгацію. сказали тільки попередити за декілька днів до завершення про наміри зняти. що я і зробив. зателефонував за декілька днів до відділення на фролівській і повідомив про бажання забрати кошти в день закінчення депозиту. спитали фамілію і сказали приходити. в день завершення, прийшов о 10 ранку до відділення, а мені кажуть, що він пролонгувався і я мав відмінити лонгацію в мобільному додатку!!! хоча відкривши мобільний додаток в банку з працівником, навіть там чітко написано, що можна відмінити і по телефону!!! сказали мабуть вас переключили на касу і просто замовили кошти, а депозит не розірвали! і тепер депозит пролонгувався ще на 3 місяці і причому з самого ранку і можливості розірвати не має. вважаю це шахрайством. написав заяву на голову правління і скаргу в нбу. побачимо, що з цього буде.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olivka1512 10 мая 2023, 0:26
15.04.23 замовила на олх товар, попередньо узгодивши умови з покупцем. Оплатила на карту Укргазбанк номер 4966804514264554 Цуркан Анастасія Павлівна. Та через добу особа видалила акаунт, відповідно заблокувавши можливість листування. Заява стосовно даного злочину написана в поліцію. Прохання до банку звернути увагу на цю особу та дати зворотній зв’язок щодо можливих додаткових даних цієї особи. А також прохання до служби безпеки банку ретельніше перевіряти клієнтів при видачі карт
Dostali123 9 мая 2023, 20:58
Доброго дня.07.05.2023 намагався здати доллари США у відділені Газбанку в м.Житомир вул.В.Бердичівська 16, але кассир мені повідомила, що може прийняти їх тільки за сумму мінус 20 % від реального курсу.Аргументуючи це тим, що є потертості, на мою думку вони незначні і ні на що не впливають-просто кассири перестраховуються так як з їх слів будуть нести матеріальну відповідальність за прийом зношених купюр.Прошу державний банк прийняти долларові купюри прийнятної якості без здирницького відсотка.
FrankoHolding 28 апреля 2023, 15:14
Вітання!
Декілька моментів щодо першого візиту в Укргазбанк в м. Івано-Франківськ.
При заході були 3 менеджера, щось переглядали в ПК, на моє привітання «Доброго дня», поглянули на мене і ні відповіді ні нічого. Хм, цікаво)

Далі на касі, — мене обслуговувала людина, яка взагалі не зацікавлена в подальшій співпраці, елементарних слів «будь ласка», «дякую», «допобачення» — від неї не почуєш, тобто ввічливість на 0.
Це ніби не основне, але увагу на себе звертає цей треш) Бо таке відчуття, що я прийшов не в приватний банк, а в державну комунальну службу, і всі працівники вчаться в один одного відношення. Як кажеться, «риба гниє з голови», значить все починається з керівника.

Невже у банка немає коштів для залучення таємних покупців, щоб таке відслідковувати?

Сам додаток, може виграти рейтинг найгірших в Україні.
Невже ТОП-менеджера не бачать різницю з додатками інших банків?
Він у вас глючить та не зручний.

І так, це мій перший відгук на цьому сайті. Я спеціально не полінувався, зайти і описати цей треш, з надією, що в Україні зміни почнуться, бо до такого повороту подій я не зустрічав ані Моно, ані Приват, ані Ідея, ані Абанк — взагалі ніде))
Одна фраза: «Укргазбанк» по вул. Шашкевича — Очманіти!

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 39.450 39.850
EUR 42.150 42.750
PLN 9.000 10.000
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 39.450 39.850
EUR 42.150 42.750
PLN 9.000 10.000
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝