Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрэксимбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.5 |
| PLN | 11.55 | 11.8 |
| USD | 41.95 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Приємно вражений відділенням на Бульварно-Кудрявській
Мої питання вирішили швидко, якісно і без зайвих затримок. Неймовірним плюсом для мене є постійний контакт із менеджером, безумовна ввічливість і швидкість опрацювання документів і можливість погодження усіх питань ще до відвідування відділення. Також приємно вразили фахові фінансові консультації керівника відділення, які допомогли швидко і максимально вигідно підібрати тип і формат рахунку, зібрати і надати необхідний комплект документів для оформлення договорів, повсякчас мати можливість контролювати процес та бути спокійним за усі деталі, якими опікується відповідальний менеджер.
Хочу щиро подякувати керівнику цього відділення і усім менеджерам, з якими мені довелося співпрацювати (пані Інна, пані Ірина) за високий професіоналізм та людяний підхід до потреб кожного клієнта!
Написать комментарий
Банк безпідставно зняв комісію у 500 грн
— діючий депозит (-ти) клієнта на кінець 1-го робочого дня поточного місяця
та/або
— депозит (-ти), які були повернені на відповідний картковий рахунок в період з наступного за 1-м робочим днем
попереднього місяця по 1-ий робочий день поточного місяця (включно).»
Мій депозит у сумі, значно більшій, ніж залишок на рахунку, був повернутий 06.09.2025, тому банк не мав списувати комісію у 500 грн у жовтні. Оператор у вайбері 08.10.2025 сказала, що це «технічне списання і до 01.11.2025 відображення виправиться». До цього часу нічого не виправилось. Зараз у банку немає жодного месенджера для онлайн спілкування, на сайті банку порадили написати листа на електронну пошту!
Ось відповідь банку: «Депозит було повернуто Вам 06.09.2025, тому в жовтні комісія була знята правомірно.» Це як? А що, так можна? Банк робить висновок, протилежний своєму тарифу! Звернення до банку на сайті я відправила 06.11.2025, першу відповідь з загальними фразами отримала 12.11.2025, цитуєму відповідь 19.11.2025. Таке зараз спілкування з підтримкою банка. До речі, на сайті сьогодні зовсім не працює підтримка.
Така ситуація зі стягненням комісіі у 500 грн у жовтні при наявном депозиті у вересні не тільки у мене. В 2024 році в банку були персональні менеджери, які вирішували питання клієнтів. Зараз їх немає, банк радить звертатися у відділення, які він активно зачиняє.
А онлайн підтримки немає зовсім.
Комментарии (2)
Гірше вже нема куди
Комментарии (1)
Дедалі гірше та гірше
Ставку за послугою «Мої заощадження» зняли з 5% до 0.
Мінімальну суму депозиту підвищили спершу до 50 000 гривень, а потім — до 100 000 гривень, при цьому ще й обмеживши вибір варіантів депозиту. В той же час відсоткова ставка — не дуже висока.
Зняття коштів без комісії у банкоматах інших банків — обмежене за сумою, а власних банкоматів стає дедалі менше.
Таке враження, що на будь-яку дію — комісія. Карткою цього банку користуватиметься як основною — тільки божевільний.
Комісія при цьому не вказується перед здійсненням операції — пише тільки «згідно з умовами тарифу», хоча вам нічого не вартує вказати комісію одразу, до того, як користувач сплатить послугу! Банк вважає людей за бовдурів, які будуть щоразу витрачати особистий або робочий час, вишукуючи в умовах тарифу потрібну графу і вираховувати комісію.
На даний момент у мене немає ніяких стимулів тримати гроші в даному банку.
Написать комментарий
Заблокували рахунок з депозитом і не хотять розблокувати. Не рекомендую.
Комментарии (1)
Неможливо забрати документи
У відділенні нового менеджера не знайшлось — пішов на лікарняний
Інший менеджер сказав беріть талончик — хоча у відділені нікого не було.
Наступний менеджер взяв без талончика.
Проста операція купівля ОВДП — зайняла годину, хоча документи були підготовлені раніше.
2 рази брокери помилялись в договорі, кожного разу треба було переробляти договір
Тепер інший квест — ніхто не знає коли можна забрати підписаний договір, хоча пройшло більше тижня.
Менеджери кажуть їм нічого не приносили, та не знають коли принесуть
Колцентр каже що не знає телефону брокерів, та брокери більше персонально не віддають договори.
Написать комментарий
Укрексімбанк — найгірший клієнт банк України
Написать комментарий
Відмова
Комментарии (1)
Знущання над батьками загиблого воїна
Комментарии (1)
вимогам відповідає
Написать комментарий
Багато бюрократії
Написать комментарий
Дирявий банк
Комментарии (1)
Зручно керувати своїми коштами
Написать комментарий
Прихована комісія
Написать комментарий
Кредитів з реальними умовами не передбачено взагалі.
Комментарии (1)
Повторная идентификация
Комментарии (1)
Лучший банк и прекрасное отделение № 12 в Киеве
Приятно отметить в отделении:
1. Очень высокий уровень профессионализма
2. Доброжелательное, приветливое, уважительное отношение к клиентам
3. Клиентоориентированность: то есть, после выяснения потребностей клиента — стремление наилучшим образом решить поставленную задачу
4. Дружный коллектив единомышленников, создающий прекрасную рабочую атмосферу
5. Сотрудники работают так, что получают удовольствие от работы — и это передаётся клиентам
Выражаю благодарность сотрудникам отделения за отличное обслуживание:
в первую очередь начальнице отделения Людмиле Оленич, а также ведущим экономистам Оксане Дзюбак и Кубаревой Нине, старшему кассиру Валентине Трухачевой.
Написать комментарий
Слабенький моб.додаток
Написать комментарий
Розголошення конфіденційної інформації
Зараз вона знову працює у Львівській філії, адже її керівник, яка знала про всі скарги, зневажає мабуть клієнтів та банківську таємницю.
Так зовсім не правильно робити. Шкода, що жодної реакції з Головного офісу на призначення на посади директрисою Львівської філії неблагонадійних осіб, немає.
Пані Ірино, це зовсім не шляхетно займати посади хитрістю!
Написать комментарий
Віддайте мою зарплатну картку
Написать комментарий