×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Все курсы банка |
Профессианальное обслуживание
И профессианальное обслуживание
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Написать комментарий
Вкрали5 п’ять тисяч, в цьому банку.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, квитанції щодо поповнення рахунку, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Повна відсутність поваги та клієнтоорієнтовності до своїх клієнтів
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Каск
По -перше, касир в українському банку, ПОВИНЕН розмовляти літературною УКРАЇНСЬКОЮ мовою. (Це є обличчя Вашого банку). По-друге, неважливо наскільки я молодша за неї, вона на роботі та зобов’язана до ВСІХ клієнтів звертатись на ВИ.
Пізніше я зайшла в декілька банків України та запитала кур долара, євро за курсом Нацбанку України і всі мені дали відповідь
Отже, вона знала. Просто їй було лінь, це робити.
Зверніть будь ласка, на це увагу. Як не як, це Ваша репутація.
Дійсно, касиром було відмовлено здійснити розрахунок за курсом НБУ — дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Комментарии (1)
Не банки, а барыги
Інформуємо, що касир має право відмовити в прийняті купюр, опираючись на внутрішні правила Банку та рекомендацій НБУ.
Додатково звертаємо увагу, що, дійсно, Банк має право приймати купюри, що мають ознаки зношеності з комісією 10%.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дана інформація була передана до підрозділу Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Комментарии (1)
Обмін валюти
Нам прикро, що під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу у Вас склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що валюта для продажу може бути в обмеженій кількості.
Написать комментарий
думаю, хуже некуда
Нам прикро, що під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу у Вас склалась така ситуація. Викладену Вами інформацію направили на підрозділ, що займається якістю обслуговування Клієнтів у відділенні.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Додатково повідомляємо, що по вирішенню питання з доставкою пін-кодів та відображенням балансу в TAS2U, Ви будете додатково проінформовані.
Комментарии (1)
Обережно -Таскомбанк
Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.
Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U — відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:
· пункт 1.1. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується;
· пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн;
· пункт 1.3 Переказ з картки, емітованої іншим українським банком (доданої в систему) на картку будь-якого Банку України — 0,9% + 5 грн;
· пункт 1.4. Переказ з картки, емітованої іншим українським банком (доданої в систему) на картку АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».
Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
Дуже сподобалося відділення
Велика подяка Валерію і дівчинки касиру нажаль не глянула на ім'я.
До Вас хочется повернутися знову))
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Написать комментарий
Шахраї
Для того, щоб здійснити перевірку наданої Вами інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Самий гірший банк
Якщо зарахування на картковий рахунок здійснено через інтернет-банкінг TAS2U з карти іншого Клієнта ТАСКОМБАНКу, в робочий день до 15:00 год – відповідно до регламенту зарахування коштів відбудеться поточного дня, після 16:00 годин.
Якщо Ви здійснюєте платіж по реквізитах на рахунки фізичної або юридичної особи відкриті іншому банку через TAS2U з карти ТАСКОМБАНКу:
• з 09:00 до 21:30 – списання з банківського рахунку здійснюється протягом робочого дня (в день здійснення платежу);
• з 21:30 до 09:00 — списання відбувається на наступний робочий день.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до закону України про платіжні системи та переказ коштів в Україні, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Сума переказу зараховується Банком на рахунок отримувача в день надходження цього переказу, протягом робочого дня Банку.
Комментарии (1)
Банк для недругов
грубость при обслуживание процветает, колл-центр не слышыт Ваших вопросов, а отвечает лишь бы было много текста, интернет банкинг работает не коректно. тех поддержка никкакая. На все проблемы с работой банкинга ответа два 1 разберемся 2 исправлено. но никто ничего не исправляет в работе ситемы.
Если в банке открыты двери, но никто не работает и компьютеры выключены, то считается, что банк работает. Поставте будку с написью «тасскомбанк», откройте дверь и всем говорите что Вы работаете круглосуточно. Даже людей не надо в будку сажать. Условия договора банк не выполняет. Но судиться с ними будет дороже. Мне оказалось проще переплатить 30000 грн чем судиться с ними.
Всем моим недругам буду рекомендовать этот банк. Жаль, что их у меня мало. Правдв сам банк оказался им же)
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Уточніть, будь ласка, яка помилка у Вас виникає при користуванні інтернет-банкінгом TAS2U?
Звертаємо Вашу увагу, що під час звернення можливо дійсно, не працювало відділення, це зумовлено тим, що протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Додатково інформуємо, що умови за кредитними договорами не змінювались.
Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що виникла.
Комментарии (1)
Не отдают депозит по Дії
Вже третій місяць не віддають гроші. Банк з'їдає вже мій депозит.
Дійсно, якщо депозитну угоду було відкрито з Паспортом громадянина України — отримати кошти можливо лише при наданні оригіналу документу.
Комментарии (2)
Самый отвратительный банк которым я когда-либо пользовался
Вам могут подключить пуш уведомления в приложении за которые вы будете платить по 20 гривен ежемесячно, но уведомления вам приходить не будут.
Тех поддержка говорит что уведомлять об изменениях в договорах или еще каких либо изменениях банк не обязан вас предупреждать вы сами должны о них узнавать.
Сколько будут списывать и сколько нужно положить денег на карту для того чтоб погасить все проценты сотрудники тоже не могут ответить, каждый день новые списания=)
Ваш банк оставляет самые негативные впечатления к сожалению
Повідомляємо, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Інформуємо що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку від 22.03.2022 року.
Посилання на новину на сайті: https://tascombank.ua/news/do-uvagy-derzhateliv-platizhnykh-kartok-banku-62399bbbc014370019c36d1b
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта
Комментарии (1)
Банк забрал машину в военное время!
Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація.
Але, так як кредит було оформлено в «АВТОКРЕДИТПЛЮС» — для уточнення інформації та вирішення поставленого Вами питання рекомендуємо звертатись безпосередньо до «АВТОКРЕДИТПЛЮС».
Контакти ТОВ «АВТОКРЕДИТ ПЛЮС»:
• https://planetavto.ua
• E-mail: planetavto.ua@gmail.com
• Тел. 0 800 200 400
Комментарии (2)
КОГДА ПРЕКРАТИТСЯ ЭТО ИЗДЕВАТЕЛЬСТВО ?
Інформуємо, що Ваше звернення було зафіксовано, відповідний підрозділ Банку детально перевірив інформацію.
06.06.2022 року на Вашу електронну адресу було надано письмову відповідь від Банку.
Комментарии (1)
Валютный депозит
Так как без денег трудно, а они есть у нас на счету, то жена в ближайшее время хочет приехать и в отделении банка получить свои деньги в иностранной валюте.
Скажите, пожалуйста, ей стоит приезжать?
Деньги с карточки в долларах США она получит? Или нет? Что нам делать и как правильно поступить? Посоветуйте, помогите.
Звертаємо увагу, що нараховані відсотки та тіло депозиту виплачуються на картковий рахунок автоматично після закінчення терміну дії вкладу, якщо по договору не підключена автопролонгація.
Власник депозиту може змінити ознаку лонгації:
— самостійно в TAS2U в розділі «Депозити», якщо Ви ідентифікований користувач;
— звернувшись до Контакт-центру Банку за телефоном: 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Після виплати коштів на картковий рахунок – суму вкладу можливо отримати безпосередньо в касі ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що діють обмеження – можливо отримати до 100 тис. грн. на день в еквіваленті (за комерційним курсом Банку).
Для замовлення суми виплати по депозиту рекомендуємо власнику рахунку звертатися до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).
Додатково інформуємо, що можливо зняти кошти за кордоном з карти в банкоматі або касі будь-якого Банку. По валютній карті можливо зняти до 100 тис грн. в еквіваленті (за комерційним курсом Банку).
Комісія за зняття готівки за кордоном залежить від пакету послуг, в якому оформлена карта.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг, в якому оформлена карта.
Комментарии (2)
ТАС отмороженные
когда я смогу получить средства на свою карту?
Вот такое заявление я написал на службе поддержки, потом позвонил в банк, потом написал письмо и так раз 8. Через 5 дней о чудо банк мне ответил: — «ждите, будет результат ответим». Уже месяц жду — ОТВЕТА НОЛЬ!
Даже не буду говорить о том, что на поддержке сначала вообще сказали, что по указанному мною адресу в заявлении БАНКОВ И БАНКОМАТОВ ТАС банка не существует. После того как я им выслал фото местонахождения банка — просто тишина. Не банк, а шарашкина контора. Уважаемые представители банка, вы не можете за месяц сделать инкассацию банкомата? Или вам рассказать как по кодам запроса ваши сотрудники в реальном времени могут видеть наличие и номинал купюр в банкомате?
Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
Комментарии (2)
Керівництво tascombank — подвійні стандарти. Або: «права рука не знає, що робить ліва.»
Довідка про залишок, заборгованість та рух коштів від 12.05.2022 11:53:54
Кредитний ліміт (станом на 12.05.2022): 96 000.00 UAH
Заступник голови Правління Земляний М. П. (підпис, печатка банку)
У кабінеті tas2u відображено зовсім інше:
Личные средства: 0,00 UAH
Кредитный лимит: 16 133,72 UAH
Тоб-то: невідомі особи знизили Кредитний ліміт без відома керівництва банку.
Прошу повідомити пана Земляного М. П., що його дурять власні підлеглі.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Сняли все деньги с карты
Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що виникла в особисті повідомлення.
Комментарии (9)