Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jurkel245 2 апреля 2022, 15:06
літня жінка (моя мама) взяла кредит в вашому банку.сплачувала його своєчасно частинами згідно договору і на рахунок банку згідно договору, але так як в нашому місті не має віділення вашого банку і банкомата, робила це через райфайзен банк.22 лютого вона хотіла повністю закрити кредит (передзвонила на гарячу лінію і їй повідомили суму 21986 гривень).вона як зажди пішла в райфайзен банк і сплатила суму 22000 гривень на рахунок згідно договору.через два тижні гроші на рахунок не прийшли.ми почали шукати гроші і в райфайзен банку і в таскомбанку (райфайзен банк відправляв запит на повернення коштів назад).гроші зарахувались на рахунок таскомбанку аж 28 березня (через місяць і тиждень після проплати).в результаті ваш банк нарахував додатково сплатити 1500 гривень.на запитання *де були гроші? хто ними користувався? чому ми маємо платити додаткові кошти за кредит* гаряча лінія не хоче відповідати.звязала нас з працівником банку, який пообіцяв розібратись (я відправив на телеграм таскомбанк бот квитанцію про сплату за 22 лютого і довідку про історію оплат в райфайзен банку, в якій сказано що гроші були перераховані на рахунок таскомбанку 22 лютог), але це була тільки обіцянка.як результат банк донарахував ще 500 гривень до сплати (разом 2000 приблизно).квитанцію про сплату за 22 лютого з печаткою і довідку про слату в райфайзен банку, вякій показано, що гроші перевели до вашого банку ще 22 лютого можу надати ще Вам.скільки буде тривати це свавілля? і що ми маємо робити? платити за чиюсь некомпетентність чи чекати від Вас якогось рішення? якщо чекати, то скільки?
Таскомбанк
Ответ банка
5 апреля 2022, 11:01
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Mishaskripnik7 1 апреля 2022, 9:48
Неделю не могу зайти в приложении банка… Выбивает при входе «сервер недоступен» … При обращении в службу поддержки, помощи никакой… Делаю с меня дурака, то обновить приложение, то неправильный интернет… Сбросилт временный пароль, он всё равно не открывает приложение… Такого … приложения Я вообще не видел ни у одного банка… Кредитный лимит срезали без предупреждения… НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!!
Таскомбанк
Ответ банка
2 апреля 2022, 16:15
Доброго дня!

Для того, щоб допомогти Вам у вирішенні питання вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення.
EnDar 31 марта 2022, 23:31
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
И так в принципе с банком никаких проблем никогда небыло да и персонал на высшем уровне.
Но удивили их поступки в столь сложные времена, и так имея кредит в данном банке с сроком оплаты до 10 числа каждого месяца, и так я совершил полный платеж ±3250 05.03.22 года, он засчитался все хорошо, после десятого естественно обновилось и я уже должен был заплатить 3250± до 10.04, ну в принципе все правильно, далее пришло сообщение что подключены кредитные каникулы зашёл в онлайн банк и увидел что платеж был снижен до ±1475, думаю ладно времена тяжёлые оплачу пока сколько просят оплатил примерно 21.03, все прошло отлично пишет что должен внести 0 до 10.04, но проходит неделя зашёл проверить, пишет что я должен 1750± до 10.04, ну, а сегодня вообще пишет что я должен 3250 до 10.04, и так я чёт не понял помощи от банка в такие времена. Получается решили снять больше чем указано в договоре, как-то неправильно.
Таскомбанк
Ответ банка
2 апреля 2022, 16:09
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН та номер договору в особисті повідомлення.
Vyla 22 марта 2022, 15:17
Часто чую нарікання на банки, комісії? шановні! За все в житті потрібно платити! немає нічого безкоштовно, лише сир в мишолапці.Мала можливість зробити висновок, позичила гроші в банку і у сестри, так, без процентів, хоча і їй позичала, досі не віддала.я віддала, але те, що я вислухала… Дякую банку за послуги…так, гроші потрібно повертати, але без морального виховання
Таскомбанк
Ответ банка
23 марта 2022, 10:04
Доброго дня!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
WhiteLotos 13 марта 2022, 20:34
С января карта Izibank от Таскомбанк была заблокирована в связи с подозрением в мошенничестве.
9 февраля было написано заявление, в котором было подробно изложена суть операций. Оператор ответил, что в течение 30 календарных дней банк даст ответ. 30 дней прошло, а ответа до сих пор нет.
На карте большая сумма денег, спорная транзакция на 2% от суммы, которая есть на счету, а заблокирована вся сумма!
Карта — 5366393300300130

В такое трудное для страны время, банк препятствует распоряжению собственными деньгами!

Прошу разблокировать счёт срочно!
Таскомбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 17:36
Добрий день
Для вирішення Вашого питання рекомендуємо звертатися до Izibank за телефонами: 0 800 605 005 (безкоштовно на території України), 044 224 67 27 (оплата згідно з тарифами оператора).
Kolya25111993 8 марта 2022, 16:37
Зняли арешт вчора з картки гроші зарахувались які пів року назад ще скинув, хотів перекинути на другу картку і тут пише invalid не можна перекинути звернувся в тех підтримку сказали треба повторну ідентифікацію пройти, хоча ніякого повідомлення не приходило щоб проходити, сказали треба їхати у відділення мені їхати 100 км під час війни ви серйозно??? А щоб пройти онлайн вони не знають, писав на емайл ніхто не відповідає, другий день вирішують питання з ідентифікацією хоча тех підтримка сьогодні сказала що не бачить в цьому потреби дані актуальні, питання моє другий день не можуть вирішити, кошти мої власні не кредитні, це взагалі що таке??? Як мені гроші перекинути на другу картку??? Ставтеся відповідально до своїх клієнтів це остання картка у вашому банку, дякую якщо поможете вирішити це питання.
Таскомбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 15:43
Добрий день
Інформуємо, що Ваше питання вирішено.

Підкажіть, будь ласка, можливо, у Вас залишились питання?
Kvitk 3 марта 2022, 10:43
Заблокували відкриття віртуальних карток, клієнтам розповідають відому байку- ми працюємо на цим питанням.Не вартий банк співпраці.
Таскомбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 15:42
Доброго дня.
Питання з випуском віртуальних карт вирішено. Можете випустити віртуальну карту в інтернет-банкінгу TAS2U.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Дали кредитку, на трёшку гр. Открыл депо, чисто так что новое отделение открыли в городе. Хорошие бонусы на покупки. Но вот началась война и всё обнудили. Зашёл в кабинет таса, а там просто ноль. Теперь и банк для меня в будущем тоже ноль. Не хорошо и не красив поступок в это время.
Таскомбанк
Ответ банка
27 февраля 2022, 20:03
Доброго дня!

ТАСКОМБАНК продовжує стабільно працювати та обслуговувати Клієнтів Банку в стандартному режимі. Роботу Банку переведено в режим обслуговування максимальної кількості Клієнтів Банку. На даний момент кредитний ліміт зменшений до рівня заборгованості. При погашенні заборгованості, ліміт зменшений не буде.
MykolaA 21 февраля 2022, 18:59
Более 10 лет использую кредитную карту «Велика П’ятірка» від ТАСКОМБАНКУ.
Коммуналка, продукты, авиабилеты и гостиницы — все работает без нареканий.
Лимит подняли до 96к.
Регулярно захожу в свой кабинет и нахожусь постоянно на связи.
Не получал от банка никак сообщений и уведомлений. Однако:
С 19.02.2022 года не могу зайти на сайт.
Error 1020 Ray ID: 6e0e2b3c7d5369a3 • 2022−02−21 07:12:53 UTC
Access denied. What happened?
This website is using a security service to protect itself from online attacks.
Что в переводе означает.
«Этот веб-сайт использует службу безопасности для защиты от онлайн-атак.»
Банк без всяких объяснений признал меня кибер-взломщиком и перекрыл доступ.
Это право банка и я его принимаю.
Прошу сообщить общую сумму задолженности по кредиту и дать возможность ее погасить до окончания льготного периода.
Таскомбанк
Ответ банка
22 февраля 2022, 10:09
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
Juliya1979 21 февраля 2022, 13:01
Отделение по адресу: Киев, пр-т Ак. Палладина, 18/30
Заказала кредитную карту через интернет, они перезвонили и сказали что одобрили лимит, но нужно ехать в отделение, я отпросилась с работы, приехала, а мне отказ, зачем гонять людей, врать что одобрили, неужели нельзя было по телефону сразу сказать да/нет! Крайне не рекомендую!
Таскомбанк
Ответ банка
22 февраля 2022, 10:15
Добрий день.

Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nik1Nik2 14 февраля 2022, 10:51
Тот, кто пытался читать Тарифы Таскомбанка по картам, тот знает, что эти правила написаны ну очень мелким шрифтом, сильно мудрено. Непросто разобраться и еще «подводные камни» есть в виде каких-то интернет-услуг. Поэтому и старался не пользоваться кредиткой «Велика п’ятірка». В основном использовал дебетными «Платівками».
Но тут возникла необходимость пополнить свою карту в другом банке. Решил попробовать не через номер другой карты, а с «Платівки» через режим «Мои карты». Ну есть такое в других банках, когда для удобства присоединяются карты других банков. А в Tas2u сразу, без всяких подтвержлений деньги оказались на «Великіа п’ятірці».
Удивился. Ну хорошо, думаю это ж мои собственные средства. Перечислю дальше. И тут я допускаю ошибку — забыл о комиссии.
Короче сформулирую претензию к банку
Перечислил 1700 грн собственных средств на свою карту в другом банке. Комиссия в размере 12,65 «залезла» на кредит. Поясните как из 12,65 грн долг мгновенно вырос до 78,77 грн. Какой-то дикий тариф!!! Так что надо разобраться с помощью калькулятора. Но будьте осторожны при переводах в Таскомбанке (((
Таскомбанк
Ответ банка
14 февраля 2022, 14:46
Доброго дня.

Відповідно до тарифів пакету послуг «Кредитка» (для продукту «Картка „Велика п'ятірка“), розділ 4. Безготівкові перекази коштів з поточних рахунків:

• пункт 4.3. Плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U (Мобільний додаток/Інтернет-банкінг)
4.3.1. Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ „ТАСКОМБАНК“ — 1,5%+20 грн;
4.3.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками — 1,5%+20 грн.

• пункт 4.4. Плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U (Мобільний додаток/Інтернет-банкінг)
4.4.1 Переказ коштів між власними картками, що емітовані АТ „ТАСКОМБАНК“ – 4,9%+20 грн;
4.4.3. Переказ коштів на картки емітовані іншими банками – 4,9%+20 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку, пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,45% + 5 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».

Звертаємо увагу, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Nik1Nik2 14 февраля 2022, 10:02
Впервые столкнулся с таким действием со стороны банка, как принудительное закрытие ВКЛАДА. Был депозит в евро. По сроку без проблем получил основную сумму и часть процентов. Осталось менее 5 евро. В кассе мелких не было. Ну решил — пусть лежат. С карты открыл сберегательный ВКЛАД, который в Тас называется «Ощадний рахунок». Пролежали немного, снял на карту — думал докуплю в кассе до 5 или 10 и сниму. ПО причинам пандемии и локдауна не попал в отделение. Вернул сумму на «Ощадный». И к сожалению «забыл» на время о нем, до слкдующего посещения. И вдруг вижу что в интернет- банкинге, что вклада нет. Долго выяснял. Объяснение такое — счет был неактивен в течении более полугода. Поэтому по правилам банка средства были списаны и счет звкрыт. Вопрос к банку — это же не совсем обычный счет, а вклад на вимогу для фізичних осіб «Ощадний рахунок». В договоре о вкладе нет ни слова о возможном закрытии этого вклада. И действовали ограничения Нацбанка об особенностях работы в период карантинов. И в то время, когда другие банки продлевают срок даже для карт, а робот Таскомбанка, которому и Covid гн страшен, даже счет закрыл. Нехорошо так относится так к своим клиентам
Таскомбанк
Ответ банка
14 февраля 2022, 14:42
Доброго дня.

Згідно з п. 3.1.7 Правил відкриття, обслуговування вкладних (депозитних) рахунків та умов розміщення банківських вкладів, які є невід’ємним Додатком до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, до якої Ви приєдналися при укладенні Договорів з Банком, Банк залишає за собою право закрити неактивні вкладні (депозитні) рахунки на умовах банківського вкладу на вимогу «Ощадний рахунок».
Неактивними вкладними (депозитними) рахунками на умовах банківського вкладу на вимогу вважаються рахунки, за якими протягом строку, визначеного Тарифами, не здійснювались операції за рахунком, за виключенням операцій із сплати Банком процентів на залишки коштів на рахунку у випадку їх наявності.

Згідно з п. 3.1. Тарифів за вкладними (депозитними) операціями фізичних осіб, з якими у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Депозити» — «Ощадний» — «Завантаження» — «Послуги та тарифи за вкладними (депозитними) операціями фізичних осіб», надалі – «Тарифи», комісія за обслуговування неактивного рахунку вкладу на вимогу «Ощадний рахунок» складає 100,00 грн/ 10,00 USD/ 10,00 EUR, але не більше залишку на рахунку. Оплата здійснюється одноразово, у разі наявності коштів на рахунку, у відповідній валюті, в місяці наступному за місяцем визначення рахунку неактивним. Комісія стягується 1-го числа (або наступного банківського дня, якщо ця дата є вихідним днем), в місяці, наступному за місяцем, в якому сплинуло 365 календарних днів або більше, коли по рахунку не здійснювались наступні операції: зарахування коштів на Ощадний рахунок (за виключенням зарахування нарахованих Банком на суму залишку на Ощадному рахунку відсотків), внесення/зняття готівки, безготівкового зарахування/перерахування коштів. Якщо сума залишку на Ощадному рахунку Клієнта на день списання комісії за обслуговування неактивного Ощадного рахунку не перевищує 100,00 грн/ 10,00 USD/ 10,00 EUR, то розмір такої комісії збільшується на суму нарахованих відсотків за останній місяць. Комісія не утримується з Ощадного рахунку залишок на якому перевищує 100,01 грн/ 10,01 USD/ 10,01 EUR.

Відповідно до викладеної інформації повідомляємо, що неактивний Ощадний рахунок Банком було закрито правомірно та плата була списана з рахунку згідно з тарифами.
Contra1979 4 февраля 2022, 17:29
Позвонил работник банка, сказал что вам как лояльному клиенту хотим предложить кредит на хороших условиях, от 1.9%, мне назначили встречу, приехал в банк и тут началось, спросили какую сумму хочу взять, сказал, мне сказали что будет под 2.9%, я согласился так как это тоже нормально, работник банка хороший, она распечатала пдф документы с моего личного кабинета банка о зарплате, в Киеве не устроило, я взял с банка официальную выписку о зарплате, работник отправил, и о чудо, мне одобрили сумму в три раза меньше чем я хотел и под 4.9%!!! Провел в банке больше часа, вопрос, зачем вы предлагаете и не даёте, зачем вы тратите время людей! Не я к вам напросился, вы предложили! Странно!!! Единственное что так это сотрудник отделения, хорошая и одекватная!
Таскомбанк
Ответ банка
7 февраля 2022, 19:37
Доброго дня!

Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Андрій Новаківський 26 января 2022, 22:05
На кредитці пише 51грн не вистачає, відправив 51грн, пише не вистачає 0.01грн, зайшов на другу карту Тас бачу є лишні 0.01грн щоб закрити, переказують з одної своєї карти на другу пише комісія 0грн. Переказує і знімає 20грн за комісію. Серйозно? Карл, за переказ 1 копійки 20грн комісія? Це напевно найгірший банк який я тільки бачив! Позвонили в пітримку, каже бачу заборгованість, як дойшли до діла ой передзвоніть завтра бо ми не бачим по вашій карті заборгованості. Серйозно? 10мин це назад сам сказав що зняло комісію 20грн і вже заборгованість. Я ще такого не бачив ні в одному банку! Закриваю усі рахунки, до побачення! Маю усі скріншоти, можу спокійно прикріпити. Просто жах! Суть не в тому шо мені жалко тих 20грн, а суть в тому, що показує комісію 0грн, а через пару місяців я зрозумів куда пропадають кошти! В балансі нічо не сходилось завжди! Ніхто нічо не каже! Ну просто ЖАХ!
Таскомбанк
Ответ банка
27 января 2022, 15:50
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Завантаження» — «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» — обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 або номер договору в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр Лисенко 26 января 2022, 6:25
В этом *** банке, военным без либо каких оговорок сразу говорят нет!!! Возможно это просто сппарский банк и вниз не нависть к военным которые защищаю ну не знаю! Вот он результат! Надо будет писать письмо к призиденту, может поможет разобраться???
Таскомбанк
Ответ банка
26 января 2022, 10:28
Доброго дня.

Уточніть, будь ласка, для здійснення якої операції Ви звертались у відділення ТАСКОМБАНКу?
Daniil2011 25 января 2022, 11:39
24.01.2022 я зашёл в отделение ТАС банка в Чернигове. Со мной никто не поздоровался и даже не обратили внимание. Я подошёл к сотрудникам которые вместе сидели за одним столом и смеялись. Я спросил, можно у вас открыть депозит в ответ услышал, у нас касир вышел касса не работает. Сотрудник банка сказал, что пока не работает касса не будет ничего оформлять и сказал придти через час. Прихожу через час, как всегда всем всё равно, снова сам подхожу к девушке и говорю. Можно открыть у вас депозит, она мне отвечает, менеджер ушёл на час на обед. ето было уже 15.30. Я спрашиваю, а когда мне придти чтобы и касир и специалист были на рабочих местах, она отвечает я не знаю, приходите завтра к 9 утра. Я больше никогда не пойду в ваш банк. Депозит я разместил в другом банке, где меня обслужили великолепно. Не знаю как в других городах, но в Чернигове ужасное обслуживание клиентов.
Таскомбанк
Ответ банка
27 января 2022, 15:51
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

За результатами перевірених даних повідомляємо, що, дійсно, в день Вашого звернення менеджером відділення не була надана повна консультація.

Зі співробітниками відділення проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.

Приносимо вибачення за ситуацію, що вникла при Вашому зверненні.

Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Rost81 17 января 2022, 17:06
Отделение по адресу: Киев, ул. Дегтяревская, 4-А
Запросил в call-center детальную выписку по счету, так как pdf загрузка выписки не работает в приложении. Клиентоориентированный ответ в решении вопроса — едьте в отделение.

Также при любых возникающих вопросах об условиях карты сотрудники как отделения так и колл центра не могут дать точную инфо.

При том, что комиссии и % по кредитам в банке выше рынка. Крайне не рекомендую данный банк.
Таскомбанк
Ответ банка
17 января 2022, 17:51
Добрий вечір.

Дійсно, відправити виписку по рахунку в листі на електронну або домашню адресу немає можливості.

Для отримання виписки Вам необхідно звернутись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch

Звертаємо увагу, що в інтернет-банкінгу TAS2U доступна повна виписка для формування.

Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно в TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».

У виписці по картковому рахунку зазначено:

— Повністю Ваше ПІБ;
— паспортні дані;
— валюта рахунку;
— номер карткового рахунку (IBAN);
— дата формування документа.

Виписку можливо зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адресу.

Уточніть, будь ласка, яке саме питання Вас цікавить по умовах пакету послуг в якому оформлена карта?
Проблема решена
Bilich 6 января 2022, 11:41
У меня в банке зарплатная карта на которой нет ни каких кредитов ,30.12.21 мне была зачислена сумма банком на счёт как возврат какой то комиссии, после этого я пополнил свои номера телефона и с этого момента мне открылся кредит, сообщений и звонков от банка не было после чего у меня снялось со счета сумма денег без моего уведомления, в течении суток я пытался выяснить и требовал у оператора горячей линии соединить меня с кем ни будь из менеджеров банка в чем мне было отказано, на обещания что мне перезвонят ни кто не обращает внимания.
Таскомбанк
Ответ банка
9 января 2022, 11:17
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення.
Проблема решена
AlinaKurtova 29 декабря 2021, 0:13
26.12.2021 осуществила покупку на ОЛХ. Покупка была с кредитных средств, так как знаю, что при оплатах с карты комиссии нет. Но не в данном случае. При оплате товара с ОЛХ доставкой списалась комиссия как за снятие или перевод средств (145, грн). При этом в момент оплаты банк решил не утруждаться и не сообщать о такой мелочи, как комиссия (сразу хотела бы отметить, что если бы банк предупредил о комиссии, то я бы не проводила платеж с кредитных средств). Обидно, конечно, но думаю ладно. Бог с ним. Первый раз, будет наука. Но! Через 2 дня средства вернулись на карту. Но вот незадача, комиссию банк не вернул и возвращать отказывается. Хотя моей вины в том, что ОЛХ отменил сделку и вернул средства — нет. Комиссия именно банка, поэтому ОЛХ знать не знает о ней. По логике вещей, сделка не состоялась — средства возвращены. Клиент тут явно не виноват. Почему клиент должен нести потери из-за того, что банк сперва не предупредил о своей комиссии, а ОЛХ решил вернуть средства. После такого наплевательского отношения к клиенту есть стойкое желание закрыть карты в этом банке. И пожелать таскомбанку поучиться клиентоориентированнсти. Ибо с такими успехами все лояльные клиенты разбегутся.
Таскомбанк
Ответ банка
3 января 2022, 14:23
Добрий день!

Інформуємо, що, дійсно, при здійсненні оплати на сервісі ОЛХ – операція може класифікуватись, як переказ за номером картки, а не оплата в інтернет.

Даний параметр задає торговець.

Якщо у Вас оформлена кредитна картка – передбачена комісія за переказ коштів.

Ознайомитись з тарифами Ви можете на офіційному сайті -> «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – «обираєте необхідний пакет послуг».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні повернення послуги або товару, повертається лише сума покупки. Тобто, не буде повернуто комісію за здійснення операції по карті.
Відповідно до викладеної інформації повернення комісії зі сторони Банку є безпідставним.
Проблема решена
Volodymyr1959 16 декабря 2021, 18:43
Отделение по адресу: Киев, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Обратился в банк за кредитом. В Кредите отказали, но перед этим оформили на мое имя карточку. На карте 176 грн. собственных средств. Хочу перевести деньги на другую карточку, однако это невозможно сделать — все время появляется сообщение «связь с банком утеряна». Хочу закрыть карточку, но это возможно сделать лишь лично посетитв банк. Я инвалид 1-й группы и не имею такой возмжности. Мне предлагают нотприально оформить поручителя, который бы это сделать. При этом банк взимает 50 грн. ежемесячно за то что по карточке нет оборотов. Более проблемного банка не встречал.
Таскомбанк
Ответ банка
20 декабря 2021, 14:10
Доброго дня.

Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.

Звертаємо увагу, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.

Дійсно, закрити картковий рахунок або ж кредитну лінію можливо лише у відділенні Банку.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch

Інформуємо, якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн.

У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.

Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.85
USD 39.45 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.85
USD 39.45 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝