Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Наталія Піндюр 15 июля 2022, 16:57
Сьогодні 15.07 я чекала 8-м годин щоб кошти мені були доступні по рахунку для переказу на інший банк, після переказу мені повідомляють що кошти перерахують мені аж в вівторок 19.07, ще такого не зустрічала в банківській системі. Самий гірший банк!!! Закрию усі рахунки і нікому не раджу.
Таскомбанк
Ответ банка
18 июля 2022, 12:58
Доброго дня.

Якщо зарахування на картковий рахунок здійснено через інтернет-банкінг TAS2U з карти іншого Клієнта ТАСКОМБАНКу, в робочий день до 15:00 год – відповідно до регламенту зарахування коштів відбудеться поточного дня, після 16:00 годин.
Якщо Ви здійснюєте платіж по реквізитах на рахунки фізичної або юридичної особи відкриті іншому банку через TAS2U з карти ТАСКОМБАНКу:
• з 09:00 до 21:30 – списання з банківського рахунку здійснюється протягом робочого дня (в день здійснення платежу);
• з 21:30 до 09:00 — списання відбувається на наступний робочий день.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до закону України про платіжні системи та переказ коштів в Україні, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Сума переказу зараховується Банком на рахунок отримувача в день надходження цього переказу, протягом робочого дня Банку.
motoro2006 11 июля 2022, 21:41
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 32
банк одна большая проблема.
грубость при обслуживание процветает, колл-центр не слышыт Ваших вопросов, а отвечает лишь бы было много текста, интернет банкинг работает не коректно. тех поддержка никкакая. На все проблемы с работой банкинга ответа два 1 разберемся 2 исправлено. но никто ничего не исправляет в работе ситемы.
Если в банке открыты двери, но никто не работает и компьютеры выключены, то считается, что банк работает. Поставте будку с написью «тасскомбанк», откройте дверь и всем говорите что Вы работаете круглосуточно. Даже людей не надо в будку сажать. Условия договора банк не выполняет. Но судиться с ними будет дороже. Мне оказалось проще переплатить 30000 грн чем судиться с ними.
Всем моим недругам буду рекомендовать этот банк. Жаль, что их у меня мало. Правдв сам банк оказался им же)
Таскомбанк
Ответ банка
22 июля 2022, 15:28
Доброго дня.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Уточніть, будь ласка, яка помилка у Вас виникає при користуванні інтернет-банкінгом TAS2U?

Звертаємо Вашу увагу, що під час звернення можливо дійсно, не працювало відділення, це зумовлено тим, що протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Додатково інформуємо, що умови за кредитними договорами не змінювались.
Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що виникла.
Junior22 7 июля 2022, 2:52
Отделение по адресу: Киев, пр-т Ак. Палладина, 18/30
Затримка з переоформленням паспортів в кілька місяців. У мене в Дії книжка і закордонний, на руках договір на депозит і касовий чек. Номер телефону з моїм банкінгом.
Вже третій місяць не віддають гроші. Банк з'їдає вже мій депозит.
Таскомбанк
Ответ банка
8 июля 2022, 21:48
Доброго дня!

Дійсно, якщо депозитну угоду було відкрито з Паспортом громадянина України — отримати кошти можливо лише при наданні оригіналу документу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ikostenko 30 июня 2022, 10:28
Постоянные списания каких-то процентов по картам.
Вам могут подключить пуш уведомления в приложении за которые вы будете платить по 20 гривен ежемесячно, но уведомления вам приходить не будут.
Тех поддержка говорит что уведомлять об изменениях в договорах или еще каких либо изменениях банк не обязан вас предупреждать вы сами должны о них узнавать.
Сколько будут списывать и сколько нужно положить денег на карту для того чтоб погасить все проценты сотрудники тоже не могут ответить, каждый день новые списания=)
Ваш банк оставляет самые негативные впечатления к сожалению
Таскомбанк
Ответ банка
7 июля 2022, 22:31
Доброго дня!
Повідомляємо, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Інформуємо що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку від 22.03.2022 року.

Посилання на новину на сайті: https://tascombank.ua/news/do-uvagy-derzhateliv-platizhnykh-kartok-banku-62399bbbc014370019c36d1b

Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта
Сергей Самсоненко 21 июня 2022, 8:00
Отделение по адресу: Николаев, ул. Пограничная, 248
Добрый день! У меня такая ситуация. Из-за войны я потерял работу и возможность совершать платежи вовремя. Обращался на горячую линию Автокредитплюс и Таскомбанк. Ничего кроме как «платить по возможности» не предложили. Я надеялся все же выплатить долг после завершения войны и нормализации работы в городе. Вдруг 19.06 машину забирают Ваши сотрудники. Я посмотрел акт. Оплатить сумму платежей за период войны одним платежом при нынешней обстановке нет возможности. Со мной компания не связалась по всем доступным контактам и изъятие стало неожиданностью. Ведь в феврале на горячей линии меня заверяли, что после войны будет реструктуризация платежей за период военного положения. На сегодняшний момент (21.06.2022) я нашел работу. Но нужна машина, чтобы я мог работать и выплачивать долг. Если я возьму другой авто в аренду, а это 6−7 тыс грн, то эти средства пойдут на оплату аренды. А ведь я бы мог эти суммы направлять на погашение задолженности перед Автокредитплюс в Таскомбанк. Сотрудники, которые забирали авто, ничем помочь не могли и направили меня к вам в чат для урегулирования вопроса. В чате обещают перезвонить, но никто не позвонил. А ведь я в качестве аванса отдал старый авто и за 2 года еще выплатил более 100 тыс грн. Но в чате мне сказали, что это мой подарок по условиям договора! С чем я не согласен, так как это необоснованное обогащение. Автокредитплюс и Таскомбанк забрал в итоге 2 машины и деньги. И говорит, что я им ничего не должен. Когда я возмутился, они предложили подобрать другое авто равное сумме аванса и части платежей И закрыть сделку по нулям. Но это все слова. По идее они не должны были изымать ничего пока в стране война. А после войны сделать реструктуризацию. Ведь обещали это в феврале. Поэтому их обещаниям нет веры. Попросту это мародерство. Адвокаты уже готовят обращение в суд.
Таскомбанк
Ответ банка
22 июня 2022, 14:17
Доброго дня.

Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація.
Але, так як кредит було оформлено в «АВТОКРЕДИТПЛЮС» — для уточнення інформації та вирішення поставленого Вами питання рекомендуємо звертатись безпосередньо до «АВТОКРЕДИТПЛЮС».

Контакти ТОВ «АВТОКРЕДИТ ПЛЮС»:

https://planetavto.ua
• E-mail: planetavto.ua@gmail.com
• Тел. 0 800 200 400
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вячеслав Вячеслав 31 мая 2022, 12:15
Отделение по адресу: Днепр, ул. Баррикадная, 7
Добрый день. 29.04.2022 в 12:35 я пополнял средства своей карты 4134 **** 0467 2643. Купюро приемник в г. Днепр (банкомат N 11141) принял средства и погас, после чего написал «карта не действительна» и выдал карту обратно. (Далее я внес средства на эту карту через кассу вашего банка). По моим подсчетам сумма 10'000 грн. зависла в банкомате. Я написал более 10 писем в банк, общался более 20 раз с поддержкой, ответа попросту нет! От слова совсем нет никакого на протяжении МЕСЯЦА! на 31 день о чудо мне ответили и подтвердили, что да служба инкассации наконец-то подняла свою пятую точку и за месяц смогли посчитать 10 тысяч. Но по их сведениям сумма составляет не 10'000, а 9'000. После чего я сказал, что даже знаю покупюрно какими купюрами я пополнял банкомат. Мне ответили ждите ответа соответствующей службы банка! На просьбу зачислить хотябы 9000 МОИХ СРЕДСТВ и на сроки следующего ответа. ОТВЕТА ПОПРОСТУ НЕТ! Никто ни за что не отвечает. Поддержка попросту отмороженная! ПЕРЕСТАНЬТЕ ИЗДЕВАТЬСЯ НАД КЛИЕНТОМ! Скажите четко когда я получу 9'000? (которую вы уже подтвердили) Когда решиться вопрос по 1'000? E-mail: 5111111@mail.com
Таскомбанк
Ответ банка
7 июня 2022, 15:23
Доброго дня.

Інформуємо, що Ваше звернення було зафіксовано, відповідний підрозділ Банку детально перевірив інформацію.
06.06.2022 року на Вашу електронну адресу було надано письмову відповідь від Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергей К 30 мая 2022, 19:55
Отделение по адресу: Сумы, пл. Покровская, 2
Хочу получить четкий ответ. Жена уехала заграницу. Сейчас закончился её валютный депозит.
Так как без денег трудно, а они есть у нас на счету, то жена в ближайшее время хочет приехать и в отделении банка получить свои деньги в иностранной валюте.
Скажите, пожалуйста, ей стоит приезжать?
Деньги с карточки в долларах США она получит? Или нет? Что нам делать и как правильно поступить? Посоветуйте, помогите.
Таскомбанк
Ответ банка
7 июня 2022, 15:26
Доброго дня.

Звертаємо увагу, що нараховані відсотки та тіло депозиту виплачуються на картковий рахунок автоматично після закінчення терміну дії вкладу, якщо по договору не підключена автопролонгація.

Власник депозиту може змінити ознаку лонгації:

— самостійно в TAS2U в розділі «Депозити», якщо Ви ідентифікований користувач;
— звернувшись до Контакт-центру Банку за телефоном: 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.

Після виплати коштів на картковий рахунок – суму вкладу можливо отримати безпосередньо в касі ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що діють обмеження – можливо отримати до 100 тис. грн. на день в еквіваленті (за комерційним курсом Банку).
Для замовлення суми виплати по депозиту рекомендуємо власнику рахунку звертатися до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора).

Додатково інформуємо, що можливо зняти кошти за кордоном з карти в банкоматі або касі будь-якого Банку. По валютній карті можливо зняти до 100 тис грн. в еквіваленті (за комерційним курсом Банку).

Комісія за зняття готівки за кордоном залежить від пакету послуг, в якому оформлена карта.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг, в якому оформлена карта.
Вячеслав Вячеслав 25 мая 2022, 10:57
Отделение по адресу: Днепр, ул. Баррикадная, 7
Всем Добрый день. 29.04.2022 в 12:35 я пополнял средства своей карты 4134 **** 0467 2643. Купюро приемник в г. Днепр (банкомат N 11141) принял средства и погас, после чего написал «карта не действительна» и выдал карту обратно. (Далее я внес средства на эту карту через кассу вашего банка). По моим подсчетам сумма 10'000 грн. зависла в банкомате. Прошу Вас уточнить
когда я смогу получить средства на свою карту?

Вот такое заявление я написал на службе поддержки, потом позвонил в банк, потом написал письмо и так раз 8. Через 5 дней о чудо банк мне ответил: — «ждите, будет результат ответим». Уже месяц жду — ОТВЕТА НОЛЬ!
Даже не буду говорить о том, что на поддержке сначала вообще сказали, что по указанному мною адресу в заявлении БАНКОВ И БАНКОМАТОВ ТАС банка не существует. После того как я им выслал фото местонахождения банка — просто тишина. Не банк, а шарашкина контора. Уважаемые представители банка, вы не можете за месяц сделать инкассацию банкомата? Или вам рассказать как по кодам запроса ваши сотрудники в реальном времени могут видеть наличие и номинал купюр в банкомате?
Таскомбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 17:24
Доброго дня.

Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MykolaA 12 мая 2022, 12:18
Маю офіційний документ:
Довідка про залишок, заборгованість та рух коштів від 12.05.2022 11:53:54
Кредитний ліміт (станом на 12.05.2022): 96 000.00 UAH
Заступник голови Правління Земляний М. П. (підпис, печатка банку)
У кабінеті tas2u відображено зовсім інше:
Личные средства: 0,00 UAH
Кредитный лимит: 16 133,72 UAH
Тоб-то: невідомі особи знизили Кредитний ліміт без відома керівництва банку.
Прошу повідомити пана Земляного М. П., що його дурять власні підлеглі.
Таскомбанк
Ответ банка
12 мая 2022, 22:39
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Виталий Кричун 6 мая 2022, 17:58
Отделение по адресу: Харьков, майдан Конституции, 1
Здравствуйте, не смотря на военное положение, эта шаражкина контора сняла все деньги с карты, я проживаю и нахожусь в Харькове, тут постоянно идут обстрелы, естественно работы нет, а им наверное на людей начхать. Другие учреждения как-то идут на уступки, а эти крахоборы оставили семью без средств существования. Не берите у них кредит, оставят без трусов.
Таскомбанк
Ответ банка
6 мая 2022, 23:01
Доброго дня.

Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що виникла в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MykolaA 5 мая 2022, 12:47
02.05.2022р. по карті «велика 5-ка» отримав смс-повідомлення: списання «20 грн. комісія банку».
Через сайт минфину дізнався, що послугу зробили платною без попередження та без згоди клієнта.
04.05.2022р. в кабінеті відключив послугу та попросив через чат-бот повернути кошти.
Відповідь: ТАСКОМБАНК, [05.05.2022 10:56]
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку 22.03.22 — https://tascombank.ua/news/
ТАСКОМБАНК, [05.05.2022 10:57]
повернення комісії зі сторони Банку є безпідставне.
Банк не визнає факту, що під час війни закриті відділення, а клієнт може бути позбавлений:
— інтернету, — телефонного зв«язку, — електрики, та не має змоги слідкувати за банківськими новинами.
Це форс-мажор, а посилання на публічну оферту під час війни — є абсурдним.
Автоматичне підключення платної послуги є незаконним.
Таскомбанк
Ответ банка
6 мая 2022, 22:28
Доброго дня.

Дійсно, з 22.04.2022 року було змінено тарифи.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну тарифів.
Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку.
Проблема решена
Виктор Дубинчук 4 мая 2022, 15:01
По картці Платівка" отримав 03.05.2022 року списання «20 гривень комісія банку.» Я розумію, що це плата за надання інформації по рахункам засобами GSM-банкунгу. Але попереджувати клієнтів банку про зміну в тарифах потрібено, чи це не обов’язково?
Таскомбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 22:13
Доброго дня.

Звертаємо увагу, що з 22.04.2022 року було змінено тарифи.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Новина про зміну тарифів була розміщена на офіційному сайті Банку 22.03.22 — https://tascombank.ua/news/do-uvagy-derzhateliv-platizhnykh-kartok-banku-62399bbbc014370019c36d1b
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
56187340 4 мая 2022, 11:00
Отделение по адресу: Днепр, пр-т А. Поля, 110
Банк не возвращают депо в валюте, предложение возврата в гривнах. Банк отстой.
Таскомбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 22:19
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Вкажіть дату звернення у відділення ТАСКОМБАНКу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Макс Макс 23 апреля 2022, 11:07
Отделение по адресу: Харьков, ул. Рымарская, 17
Каждый банк Украины, в условиях военного положения идёт на уступки и понимает ситуация. Но есть и УниТАЗ банк. Плевать они хотели. Я и Все мои родные находяться в Харьковской области, о чём я не раз уже сообщал работникам банка. И просто плевать, каждые 2−3 дня начиная с начала войны, продолжают настойчиво звонить мне и мои родственникам с вопросом, когда вы сможете внести платеж. Закройте *** этот банк!
Таскомбанк
Ответ банка
23 апреля 2022, 15:49
Добрий день!

У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, ТАСКОМБАНК запровадив кредитні канікули з 24 лютого до 30 квітня 2022 року за всіма кредитними продуктами. У цей період ми відтермінували всі обов’язкові платежі за кредитами і не будемо нараховувати пеню та накладати будь-які штрафні санкції за невиконання або часткове виконання зобов’язань за кредитними договорами.

Таким чином, планові платежі по кредиту, які Ви мали сплатити в березні та квітні 2022 року, ви можете сплатити у травні 2022 року в дату платежу відповідно до Вашого Кредитного Договору разом з травневим платежем.

Звертаємо увагу, що відсотки та щомісячна комісія, передбачені умовами договору, продовжують нараховуватись. Відповідно, у разі наявності фінансової можливості, Банк рекомендує здійснювати погашення нарахованих відсотків та оплачувати частину кредиту протягом цього періоду.

Додатково наголошуємо, що сума простроченої заборгованості, яка існувала станом на 24.02.2022 і не була повністю сплачена, не підпадає під дію Кредитних канікул.
Минфин
Ответ администратора
25 апреля 2022, 16:20
Отзыв не засчитан (на 25.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
HerbutVitalyi 21 апреля 2022, 12:47
Таксом це банк Сергія Тігіпка, який обманює Український народ на великих просрочених відсотках. Під час воєнного стану у них немає ніяких канікул. Так, що такі банки потрібно закривати.
Таскомбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 14:16
Доброго дня.

У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, ТАСКОМБАНК запровадив кредитні канікули з 24 лютого до 30 квітня 2022 року за всіма кредитними продуктами.
У цей період ми відтермінували всі обов’язкові платежі за кредитами і не будемо нараховувати пеню та накладати будь-які штрафні санкції за невиконання або часткове виконання зобов’язань за кредитними договорами.

Звертаємо увагу, що відсотки та щомісячна комісія, передбачені умовами договору, продовжують нараховуватись.
Відповідно, у разі наявності фінансової можливості Банк рекомендує здійснювати погашення нарахованих відсотків та оплачувати частину кредиту протягом цього періоду.
Проблема решена
61idesoi 3 апреля 2022, 15:24
Звонила только что на горячую линию.ответила мне некомпетентная грубиянка.что нельзя разве нормально сказать???
Таскомбанк
Ответ банка
6 апреля 2022, 21:20
Доброго дня!

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що надана Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.

За результатами перевірених даних інформуємо, що, дійсно, було зафіксовано дзвінок з Вашого фінансового номеру мобільного телефону до Контакт-центру Банку 03.04.2022 року.

Звертаємо Вашу увагу, що оператором була надана коректна консультація на Ваш запит.

Уточніть, будь ласка, у Вас залишились відкриті питання, за якими необхідна консультація?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jurkel245 2 апреля 2022, 15:06
літня жінка (моя мама) взяла кредит в вашому банку.сплачувала його своєчасно частинами згідно договору і на рахунок банку згідно договору, але так як в нашому місті не має віділення вашого банку і банкомата, робила це через райфайзен банк.22 лютого вона хотіла повністю закрити кредит (передзвонила на гарячу лінію і їй повідомили суму 21986 гривень).вона як зажди пішла в райфайзен банк і сплатила суму 22000 гривень на рахунок згідно договору.через два тижні гроші на рахунок не прийшли.ми почали шукати гроші і в райфайзен банку і в таскомбанку (райфайзен банк відправляв запит на повернення коштів назад).гроші зарахувались на рахунок таскомбанку аж 28 березня (через місяць і тиждень після проплати).в результаті ваш банк нарахував додатково сплатити 1500 гривень.на запитання *де були гроші? хто ними користувався? чому ми маємо платити додаткові кошти за кредит* гаряча лінія не хоче відповідати.звязала нас з працівником банку, який пообіцяв розібратись (я відправив на телеграм таскомбанк бот квитанцію про сплату за 22 лютого і довідку про історію оплат в райфайзен банку, в якій сказано що гроші були перераховані на рахунок таскомбанку 22 лютог), але це була тільки обіцянка.як результат банк донарахував ще 500 гривень до сплати (разом 2000 приблизно).квитанцію про сплату за 22 лютого з печаткою і довідку про слату в райфайзен банку, вякій показано, що гроші перевели до вашого банку ще 22 лютого можу надати ще Вам.скільки буде тривати це свавілля? і що ми маємо робити? платити за чиюсь некомпетентність чи чекати від Вас якогось рішення? якщо чекати, то скільки?
Таскомбанк
Ответ банка
5 апреля 2022, 11:01
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Mishaskripnik7 1 апреля 2022, 9:48
Неделю не могу зайти в приложении банка… Выбивает при входе «сервер недоступен» … При обращении в службу поддержки, помощи никакой… Делаю с меня дурака, то обновить приложение, то неправильный интернет… Сбросилт временный пароль, он всё равно не открывает приложение… Такого … приложения Я вообще не видел ни у одного банка… Кредитный лимит срезали без предупреждения… НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!!
Таскомбанк
Ответ банка
2 апреля 2022, 16:15
Доброго дня!

Для того, щоб допомогти Вам у вирішенні питання вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення.
EnDar 31 марта 2022, 23:31
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
И так в принципе с банком никаких проблем никогда небыло да и персонал на высшем уровне.
Но удивили их поступки в столь сложные времена, и так имея кредит в данном банке с сроком оплаты до 10 числа каждого месяца, и так я совершил полный платеж ±3250 05.03.22 года, он засчитался все хорошо, после десятого естественно обновилось и я уже должен был заплатить 3250± до 10.04, ну в принципе все правильно, далее пришло сообщение что подключены кредитные каникулы зашёл в онлайн банк и увидел что платеж был снижен до ±1475, думаю ладно времена тяжёлые оплачу пока сколько просят оплатил примерно 21.03, все прошло отлично пишет что должен внести 0 до 10.04, но проходит неделя зашёл проверить, пишет что я должен 1750± до 10.04, ну, а сегодня вообще пишет что я должен 3250 до 10.04, и так я чёт не понял помощи от банка в такие времена. Получается решили снять больше чем указано в договоре, как-то неправильно.
Таскомбанк
Ответ банка
2 апреля 2022, 16:09
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН та номер договору в особисті повідомлення.
Vyla 22 марта 2022, 15:17
Часто чую нарікання на банки, комісії? шановні! За все в житті потрібно платити! немає нічого безкоштовно, лише сир в мишолапці.Мала можливість зробити висновок, позичила гроші в банку і у сестри, так, без процентів, хоча і їй позичала, досі не віддала.я віддала, але те, що я вислухала… Дякую банку за послуги…так, гроші потрібно повертати, але без морального виховання
Таскомбанк
Ответ банка
23 марта 2022, 10:04
Доброго дня!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.35 42.85
USD 39.55 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.35 42.85
USD 39.55 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝