×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Попался на мошенника
Нам прикро, що виникла неприємна ситуація.
Звертаємо увагу, що карта отримувача належить IZI Bank.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Комментарии (1)
Банк не для клієнтів
В результаті була припущена помилка з боку працівника банку, який ці кошти поклав не на той рахунок. Далі клієнт цього не побачив та звернувся за допомогою до менеджера банку. Менеджер банку також не перевірив, що кошти покладені не на той рахунок. Відповідно транзакції виконана часткового за рахунок кредитних коштів. Хоча клієнт цього не планував, оскільки спеціально поклав на рахунок власні кошти. Всі працівники банку зрозуміли, що відбулось непорозуміння. Клієнт подав заяву про скасування операції, проте банком у її задоволенні чомусь відмовлено. На письмову заяву клієнта банком письмової відповіді не надано. Не зручний мобільний додаток банку не дозволив вказану транзакцію виконати самостійно.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН, в яке відділення Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Зняття валютного депозита без фото в 25 років
Сьогодні була дуже наприємна ситуація.
Прийшов зняти валютний депозит на суму 2500 доларів.
Надав паспорт, але фото в 25 років не було.
Згідно з постановою від 21 жовтня 2022 р. № 1202 я маю право не вклеювати фото до закінчення військового стану.
Але банк по факту мене примушує!!!
Як я можу зняти кошти???
Вклеювати фото / міняти паспорт на ID картку не збираюсь.
Ще телефонував до контактного центру.
З`ясувалося, що обмеження стоїть самим банком, уявляєте?
В мене є водійське посвідчення, закордонний паспорт, звичайний, все надам, ТАСКОМБАНК ПОВЕРНІТЬ МОЇ КОШТИ!!!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, дозволено встановлення ділових відносин з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документу, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років в термін до 3 місяців з моменту настання події втрати чинності ідентифікаційного документу.
Встановлення ділових відносин з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документу, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років більше 3 місяців з моменту настання події втрати чинності ідентифікаційного документу – заборонено.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти за допомогою закордонного паспорту за умови, що рахунок було відкрито з використанням даного документу або звернутись до менеджера відділення для актуалізації даних, а саме зміни паспортного документу в системі Банку.
Комментарии (8)
Отграничили пользоваться деньгами
Я Бережинский Вадим Викторович
Являюсь клиентом ТаскомБанка
ИНН 37******9
Дата рождения
хх.06.хххх
Серия паспорта
00******4
Регистрация
Хмельницкая область
Каменец Подольский район
Сл За********
Улица *********** 8
Сегодня делал 10 переводов на свои карты таскомбанка
Отправлял свои личные деньги
Ни какой коммерцией и т. д. не занимаюсь
Переводы были через платёжную систему easypay в данной платежной системе есть лимиты 2800 на одну банковскую карту
Было сделано 10 переводов по 2800
Банк наложил ограничение на пользование средствами, прошу снять данное ограничение с моего счёта
Явится в отделение банка я не могу так как являюсь военнослужащим и прохожу службу
Надеюсь на ваше понимание и вы войдёте в ситуацию.
В дальнейшем данных переводов совершать не буду.
Так же отправил вам письмо на електронную почту
Прошу снять данные ограничение что б я смог пользоваться своими деньгами!
Інформацію щодо Вашого питання надано в особисті повідомлення.
Комментарии (7)
Долларовый депозит
Но сегодня столкнулся с неприятной ситуацией, истек срок валютного депо, заказал 2600 долларов. Кассир предложила старого образца, но это победы, проблема в том, что они как с помойки, грязные, замусоленные, из 26 купюр 7 с печатями, несколько порисованные ручкой, остальные затертые. Нормальных ровно пять купюр.
Попросил заменить, кассир ответила что это ещё хорошие отобрала. Спасибо за обслуживание! Один балл добавил за шоколадный батончик, видимо призванный подсластить горечь от такого сервиса. Задумаюсь о том, оставаться ли клиентом при таком отношении.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Викладену Вами інформацію було передано до відповідного підрозділу Банку для здійснення аналізу ситуації, що виникла.
Отримали відповідь, що Вами було здійснено валютообмін в касі Банку (на гривні).
Звертаємо увагу, що дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Комментарии (1)
Банк придумав, як вкрасти гроші кліентів у законний спосіб.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що дійсно, нараховані бонуси були списані Банком відповідно до умов бонусної програми.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Комментарии (1)
Все процессы медленные и в отделение часто очередь
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Викладену Вами інформацію передано до відповідного підрозділу Банку для здійснення аналізу ситуації, що виникла.
Після розгляду даного запиту – додатково Вас проінформуємо.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
Комментарии (2)
Все добре!
Дякуємо, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще.
Розкажіть нам більш детально, який функціонал Ви б хотіли додати в TAS2U, в особисті повідомлення.
Ми намагаємося враховувати та втілювати всі побажання.
Написать комментарий
Покрывают невыдачу валютных депозитов своим отделением Спортбанк
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Написать комментарий
Протягом 5 годин не зараховуються кошти на рахунок при переказі на карту Банку
Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, Ви можете здійснювати успішні розрахунки безпосередньо картою в торгово-сервісній мережі та мережі інтернет.
При цьому операції по рахунку такі, як розміщення депозиту, валютообмін, платіж за реквізитами, погашення кредитної заборгованості через TAS2U можливо здійснити тільки після фактичного зарахування коштів на Ваш рахунок.
Написать комментарий
Выдали депозит старыми долларами 96 г.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Замовити кошти для видачі є можливість за 3 робочі дні до дати звернення у відділення Банку, зателефонувавши в Контакт-центр Банку. Оператор Банку не здійснює замовлення певних купюр для видачі.
Написать комментарий
Подяка працівникам відділення№ 22 у місті Львів.
Дякуємо, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще.
Написать комментарий
Найгірший банк ! Гаряча лінія! І співробітники банку !
Так само з кодами які не приходять !?
Можливо ви вже почнете нормально працювати !?
Чекаю червня щоб розірвати договір з цим банком і зняти свої кошти нарешті!!!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Банк що зіпсує твої плани
Гаряча лінія банку, слугує для трати власного часу, і складається враження що вони допомагають лише тим що вам прочитають інформацію яка і так є доступна на їхньому сайті!!!
Якщо хтось читає мій відгук та думає чи вартує мати справу з цим банком- В ЖОДНОМУ ВИПАДКУ.
Найбільш не практичний та не потрібний банк. Скористайтеся краще альтернативним та відомим банком. Збережете свої нерви та час.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Чому краще не приймати участь у акціях від ТАС банку
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, при розрахунку картками Клієнти можуть отримати підвищений кешбек:
1) На період з 10.11.2023 по 19.11.2023 (включно) встановлюється:
Кешбек у розмірі 5% за розрахунки кредитними коштами у магазинах роздрібної торгівлі та маркетплейсах.
Пропозиція діє для продуктів Very card, Pudra card та Велика П’ятірка.
2) На період з 20.11.2023 по 06.12.2023 (включно) встановлюється:
Кешбек у розмірі 5% за розрахунки кредитними коштами у категоріях:
Магазини роздрібної торгівлі та маркетплейси
Техніка
Товари для дому
Одяг, взуття, аксесуари, ювелірні вироби
Спорт та фітнес
Косметика
Пропозиція діє для продуктів Very card, Pudra card та Велика П’ятірка
Інформуємо, що кешбек нараховується тільки за певним МСС кодом операції розрахунку.
MCC (Merchant Category Code) – являє собою 4-ох значний номер (код), який призначений для класифікації торгової точки, типу товарів або послуг, які вона пропонує.
МСС визначається банком-еквайєром відповідно до правил міжнародних платіжних систем Visa та MasterCard.
Звертаємо увагу, що перелік магазинів в повідомленні від Банку зазначено, як приклад магазинів в яких можливе нарахування кешбеку у розмірі 5 %.
Цей перелік магазинів не є вичерпним.
Додатково зазначаємо, що МСС — код може відрізнятись у різних мережевих магазинах, тому МСС — код можна дізнатись безпосередньо в магазині чи торговій точці в якій ви плануєте здійснити розрахунок.
Написать комментарий
Очень пожалел что выбрал этот банк
1.Пополнение карты через терминал, это просто ужас, приходят через 2.3 дня, аналогичная ситуация с выплатами кешбека, ждать приходится столько же.
2.Заблокировали карту, из-за якобы сомнительных операций, много переводов и тому подобное, при этом в службе поддержки мне сказали обращаться в отделение банка.
3.В МОЕМ ГОРОДЕ НЕТУ ОТДЕЛЕНИЕ БАНКА, мне предлагают ехать в другой город в отделение банка, я такое впервые встречаю.Банк заблокировал мне 881 грн, это не много, но они надо, а билет в ближайшее отделение стоит 260грн в одну сторону, и ехать 2 часа.
Вроде пару месяцев пользовался нормально все было, но как оказалось я был слепой.
Не рекомендую этот банк никому больше.
Дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків — таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Звертаємо увагу, якщо по карті підключений GSM-banking, при здійсненні оплати карткою Ви отримаєте Push-повідомлення в додатку (якщо не зареєстровані в додатку ТАС2Ю – смс), в якому вказана сума операції та сума кеш-беку, яку Ви отримаєте за дану операцію.
В інтернет-банкінгу дана сума буде відображена після фактичного списання суми з рахунку, зазвичай через 3 робочі дні.
Для можливості дистанційного розгляду питання щодо обмеження рахунку – прохання звернутись на пошту Банку info@tascombank.com.ua
Комментарии (2)
Банк співпрацює з шахраями (чи самостійно займається шахрайством)
Крім того, що я надав у банк обгрунтування цієї транзакції і надав усі документи, що підтверджують обгрунтування транзакції, я також звертався скрізь, де міг. До контрагента, до свого банку, до банку відправника, до правоохоронних органів.
Банк повідомив мені, що для того, щоб банк розблокував мої рахунки мені потрібно надати документи про закриту справу від правоохоронних органів. До того часу мій рахунок буде тимчасово обмежено. Мені важливі ці банківські рахунки, оскільки я регулярно їх використовую для купівлі військових ОВДП і поки не можу цього робити і надалі (ці рахунки підключені до брокера, через якого я купую військові облігації).
Я звертався також і до правоохоронних органів. Там розводять руками, посміхаються і кажуть, що не мають до мене жодних претензій. Порадили надати у банк відповідну довідку від МВС України. Я це і зробив. Жодних порушень я не робив, відповідно жодних відкритих проваджень на моє ім'я немає, жодних заборгованостей також немає. Відповідну довідку я надав у банк. Але, виявляється, Міністерство Внутрішніх Справ України не є авторитетом для СпортБанку. СпортБанк самостійно, бере на себе роль правоохоронних органів, поліції, роль суду і виконавця, чинить самосуд. Пройшло більше місяця. Я досі не маю доступу до своїх рахунків. Банк умисно це робить для того, щоб заволодіти і безкоштовно користуватися коштами клієнтів на невизначений термін (безкінечно, назавжди це називається, тобто — грабіж). Я став жертвою шахрая — банк зверху блокує всі мої рахунки, не бажає отримувати від мене докази, документи, які я силою йому намагаюся надавати, зате без жодних доказів просто на словах зловмисника-шахрая блокує мої рахунки. Довідки з правоохоронних органів банку також не цікаві. Банк вирішив, що він вище законів, вище МВС і вище судів, ніяких рішень суду йому не потрібно, він сам чинить суд, як вбачає це вигідним для себе — привласнити собі кошти клієнтів.
Нам прикро за ситуацію, яка у Вас виникла.
Викладену Вами інформацію передали до відповідного підрозділу Банку з метою здійснення аналізу ситуації, яка виникла.
Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Комментарии (2)
Найгірший банк яким я користувався.
Шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні TAS2U.
Дійсно, здійснити переказ можливо на будь-яку карту, яку Ви вказуєте, в тому числі і на карту з якої здійснюєте переказ.
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Якщо Ваша карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Платівка» (картка Azure Card), Розділ 2. Зарахування коштів на поточний рахунок.
2.2. Плата за зарахування коштів на рахунок в результаті безготівкового поповнення картки/рахунку:
2.2.1. Що надійшли з рахунків Клієнта або інших фізчиних осіб, відкритих в АТ «ТАСКОМБАНК» — 0,5% мінімум 5 грн;
2.2.2. Що надійшли з рахунків юридичних осіб, відкритих в АТ «ТАСКОМБАНК» (за виключенням Зарахування цільових коштів згідно п.2.2.4.) — 1% мінімум 10 грн;
2.2.3. Що надійшли з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Написать комментарий
Глючний й незручний переказ коштів або недоробка програмістів
Якщо хочеш через сайт TAS2U або через мобільний додаток переказати кошти з карти Таскомбанк (на іншу картку або навіть на депозитний рахунок в самому Таскобанк), то не маєш можливості обрати спосіб і тобі спочатку пропонується підтвердити платіж через мобільний додаток.
Але у мобільному додатку це можливо зробити виключно через функцію відбитка пальця. Якщо ж ти не хочеш користуватись функцією відбитка пальця на смартфоні, у тебе немає іншого варіанту підтвердити платіж через додаток. Залишається натиснути лише «відхилити платіж» і кілька хвилин чекати поки вікно із текстом «обробка» дозволить тобі знову користуватись мобільним додатком.
Тому, якщо платіж здійснювати саме через мобільний додаток — операцію взагалі не вийде здійснити. Якщо через сайт, то поки додаток «думає» (довго відображається текст «обробка»), може для підтвердження надійти смс на номер мобільного телефону.
Хотілося б, щоб відділ банку, який займається питанням роботи програмного забезпечення, нарешті вирішив це питання, налагодивши нормальне функціонування в розрізі переказів коштів.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження при використанні TAS2U.
Дійсно, в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість підтвердження операцій з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.
При здійсненні операції спочатку система пропонує підтвердити платіж за допомогою додатку.
Якщо Ви не переходите в додаток для підтвердження операції – буде здійснено відправку коду-підтвердження 3DS в повідомленні.
Звертаємо увагу, що у Вас є можливість самостійно відключити функціонал підтвердження платежу за допомогою технології 3DS 2.0.
Для цього Вам необхідно в TAS2U:
• В розділі «Карти» — обрати карту — зайти в налаштування картки;
• обрати «Підтвердження оплати в додатку;
• деактивувати.
Після деактивації вказаного функціоналу при здійсненні операцій відразу буде відправлятись код-підтвердження в смс – повідомленні.
Написать комментарий
Банк лояльний до власних помилок або «як налякати Клієнта без Хелоувіну»
«Додаток — гальмо! Всі перекази в межах додатку потребують проміжної ланки у вигляді ощадного рахунку. А зарахування та списання коштів з нього відбувається в межах додатку до 30 хвилин)))). Білу картку краще взагалі не відкривати — всі істотні умови приховані: Кредитний період взагалі відсутній. Навіть одразу ж повнивши картку, все одно буде нарахована комісія. Потрапляння власних коштів понад кредитний ліміт — призведе до їх захоронення на картці, або до комісії „15 грн +%“ за їх переказ. Шахраї!!!»
Було надано наступну відповідь:
«В TAS2U можливо операції, не використовуючи Ощадний рахунок: переказ з картки на картку, оплачувати комунальні послуги, мобільний зв’язок, здійснювати платежі за реквізитами та інше.
Дійсно, карта „Просто карта“ — не передбачає пільговий період. Комісії за операції знімаються відповідно до тарифів, з якими можливо ознайомитись на сайті Банку».
Тобто, замість того, щоб поліпшити роботу додатку, банк продовжує закривати очі на наявні баги і отримувати задоволення від збагачення завдяки введенню Клієнтів в оману:
Операції з переказами з картки на картку без використання Ощадного рахунку призводять до утворення комісій!)))
Відповідь про «оплату послуг» взагалі не по суті питання. Навіщо було про неї згадувати у відповіді, якщо вона не має жодних переваг?! В Пумбі нараховується кешбек Клієнту, і жодної комісії за платежі, навіть за рахунок кредитних коштів. Більше того, є чітко зазначений Грейс період.
Зняття комісії за переказ, так само як і комісія за переказ власних коштів (яка притаманна виключно цій картці цього банку) з необхідністю повинна була бути зазначеною в візуалізації умов на сайті. Вимагати від Клієнта ознайомлення із повним переліком (більше 100 пунктів) умов можна після того, як усі суттєві умови вже надані (принаймні не приховані), а для повного інформування, за потреби і бажання, Клієнт має право і можливість перечитати текст офіційних умов.
Шкода, що відсутня можливість надати скріншоти рекламних матеріалів за даною карткою («просто картка») — на підтвердження достовірності зазначених фактів.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Інформуємо, що карта «Просто карта» — це кредитна карта по якій відсутній пільговий період користування кредитним лімітом та немає бонусної програми.
Звертаємо увагу, що за здійснені операції картою можливі комісії, які передбачені тарифами пакету послуг в якому обслуговується карта.
• Кредитна карта «Просто карта» має свої переваги:
•
• До 100 000 грн кредитного ліміту;
• 0 грн — відкриття та обслуговування;
• 0 грн – зняття кредитних коштів у банкоматах;
• 0 грн – переказ кредитних коштів;
• Керування в додатку TAS2U.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково отримати консультацію щодо тарифів та умов відкритої карти у Вас є можливість, звернувшись в цілодобовий Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Також у Вас є можливість подати заявку на оформлення кредитної карти «Very card», звернувшись у відділення Банку.
Кредитна карта «Very card» — це платіжна карта з відновлювальною кредитною лінією, при оформленні якої Ви отримуєте наступні переваги:
1. Від 500 до 100 000 грн. кредитного ліміту;
2. Пільговий період користування кредитними коштами до 62 днів. Пільговий період діє виключно на витратні операції за картою, а також р2р перекази та не розповсюджується на операцію зняття готівки. При зняття готівки за рахунок кредитних коштів – відсотки нараховуються одразу, з моменту здійснення даної операції (відсоткова ставка при зняттяі готівки – 83% річних);
3. Безкоштовне зарахування коштів;
4. Зняття кредитних коштів на території України без комісії;
5. Керування в додатку TAS2U;
6. Безкоштовна послуга інформування;
7. Бонусна програма, яка нараховується при розрахунках кредитними коштами в 4 категоріях*: Супермаркети та продуктові магазини – 1% АЗС – 1% Житлово-комунальні послуги – 1% Аптеки – 3%
За рахунок власних коштів — супермаркети та продуктові магазини – 0,5% АЗС – 0,5% Житлово-комунальні послуги – 0,5% Аптеки – 2%;
8. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
Комментарии (1)