Звернення до банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
- +
- +6
-
- Vipclient07
- 25 марта 2025, 8:34
- #
Це чуто що ви поклали дві звізди, це рекорд для Тасбанка. Рекомендую поміняти банк, останій час неадекватність банку зашкалює!
- +
- +16
-
- Volodymyr Dozirtsiv
- 25 марта 2025, 11:29
- #
Ви платили по номеру картки. це не зовсім легальний спосіб оплати і вернути такі кошти майже нереально. по номеру картки отримувача ідентифікуйте його банк і там подайте заяву про шахрайство
Чому не реально? Якщо банк, який утримує клієнта-шахрая, зацікавлений в тому, щоб вирішити питання, то цілком реально. Наприклад, в ін.банках є процеси по поверненню коштів. А в таких, як маловідомі маленькі тимчасові банки, може і навпаки.
Що означає не законно? Таке враження, що ви ніколи не отримували перекази на картку і не переказували нікому). Кожен другий на будь-якій платформі продає і купує таким способом.
Пластикові картки випускаються банками для вільного користування. По умовам користування немає обмежень по зарахуванню/перерахуванню коштів.
- +
- 0
-
- Volodymyr Dozirtsiv
- 8 апреля 2025, 11:25
- #
Ви плутаєте оплату карткою і оплату на картку. в іноземних країнах не популярний, а то і взагалі не дозволений спосіб оплати за товари чи послуги за номером картки.
і пластикові картки випускаються для особистого використання, а не для комерційного. і читайте умови — вони існують
і пластикові картки випускаються для особистого використання, а не для комерційного. і читайте умови — вони існують
Володимире, ми знаходимося на території України. Повірте, для яких цілей випускаються картк, я знаю. Які операції по ним можна проводити- також. По умовам договору немає заборон на перекази з картки на картку між фізичними особами. Комерційна діяльність — це коли зареєстрований фоп, який займається торгівлею того чи іншого виду товарів чи послуг. А якщо є точковий продаж речі,наприклад, на платформі олх, шафа…, то тут не заборонені перекази на картку, а не на рахунок фоп. Чи ці платформи являються незаконними?
Я вам звісно вдячна за коментарі, але взагалі моє звернення було спрямоване до банку, а не до користувачів сайту.
Дякую. Я не є клієнтом Таскомбанку. А шахрай, якому здійснила переказ — так. Тому і звернулася до банку за допомогою.
Прошу прокоментувати речення «По вашому зверненню вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій банку».
Також прошу прокоментувати відповідь двох співробітників КЦ вашого банку, з якими я спілкуватися. Два співробітники надавали відповідь, що зі мною має зв’язатися представник банку для вирішення питання і про те, що я маю звертатися до правоохоронних органів чи кіберполіції не було і натяку.
Йшла мова про те, що банк поверне мені гроші. Ваші співробітники не знають процесів банку? А шахрай буде користуватися моїми коштами?
Які заходи вы вжили відносно шахрая?
Ви «мурижили» моє звернення місяць без 4х днів і тепер на чому зупиняємося?
Я чекаю відповіді вняиної від компетентного співробітника банку по цьому інциденту з описом подальших дій і питань моїх вище.
Звертатися др Нацбанку далі?
- +
- 0
-
- Volodymyr Dozirtsiv
- 8 апреля 2025, 11:25
- #
Це не сторінка банку щоб вам тут шось надавати відповіді. спілкуйтесь з банком по офіційним каналам
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 48.6 | 49 |
USD | 41.6 | 42.15 |
Все курсы банка |
Звернулася до банку, у мене запитали подробиці ситуації і повідомили, що зі мною зв’яжуться протягом 14 календарних днів. Я уточнила чи є ймовірність того, що мені повернуть кошти. Оператор відповіла ствердно «Звісно!».Минуло 7… тиша… Я подзвонила нагадати про себе. Інший оператор повідомив, що ще в роботі звернення. Я переуточнила про термін 14 кал.днів.і сказала, що ще залишилося 7 кал.днів. Розмову завершили на тому, що протягом останніх 7 кал.днів зі мною зв’яжуться для вирішення питання.
Закінчувався 14 день очікування і подзвонила втретє. І тут мене чекала несподіванка. Оператор повідомляє, що звернення моє перебуває в роботі. Я запитала який строк? Оскільки обіцяні 14 кал.днів минають? Мені не хотіли давати відповідь. Після того, як я почала обурювався і перепитала декілька разів про строк розгляду, я почула, що це займає до 30 кал.днів. До цього часу мені ніхто не дзвонив. Можливо потрібно з мого боку підтвердження достовірності ситуації, наприклад, скрін переписки, де шахрай-клієнт банку, вказує свій номер картки, але тиша…
Хотілося б розуміти чи взагалі існують реальні і актуальні терміни розгляду звернення? Чи кожного разу просто щось вигадують?
Я розумію, що я перевела гроші шахраю. І відповідальність лежить на мені.
Але я впевнена, що в цій ситуації може опинитися кожен. У банків існує процедура по подібних ситуаціях. І до банку я саме звернулася за допомогою. А складається враження, що питанням ніхто не займається. І я вже не впевнена, що буде повернення коштів, враховуючи ствердну відповідь оператора «Звісно».
По вашому зверненню вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій банку. Звертаємо увагу, що розгляд питання встановлення факту шахрайства перебуває у компетенції правоохоронних органів та суду.
Всю інформацію, необхідну для розслідування цього інциденту, банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.