Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
sergey057 4 октября 2023, 18:55
Блокировка после 5 переводов на карту

Блокировка счета, не возможность использовать карты, средства на депозите (с возможностью якобы снятия в любой момент)

Несмотря на это, приложение неплохое, поддержка хорошая, быстро отвечает, со ссылками на какие статьи законов каких-то, в общем как и в других приличных банках.

Если хотите заморозить свои средства регистрируйтесь, регистрация очень простая, обещают кредитный лимит, но не дают его.
Таскомбанк
Ответ банка
4 октября 2023, 19:48
Добрий день.

Для того, щоб перевірити дану інформацію та допомогти у вирішенні питання вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Sergey810 2 октября 2023, 1:17
Отделение по адресу: Винница, ул. Пирогова, 6
В мобільному додатку банку пільговий періо відображався 30.09, погасив заборгованість, кошти відобразились відразу, заборгованість відсутня. 1.10 Нарахували увага 1002,5 грн з суми кредитного ліміту 10000! Гаряча лінія розказує що в договорі вказано останній робочий день місяця треба закривати кредит, бо гроші в них зараховуються чи то на наступний день чи то за три дні щоб не сплачувати відсотки, а те що відображає додаток невірно дату погашення знають! Те що в додатку одразу зявились кошти і кредит погашено теж нічого не означає, хоча технічно це проблеми банку як вони проводять кошти, оскільки в додатку вони зявились, у виписці теж.

По суті маємо суперечливу інформацію, а саме інформація в договорі не відповідає інформації у мобільному додатку щодо строку погашення заборгованості та щодо операцій! Користувач бачить дату та не бачить проблем, поки банк не нарахує відсотки.

Питати для чого такі дії вчиняє банк марно, вводить в оману, щоб заробити грошей.

Це вже далеко не перший такий випадок описаний тут відностно ТАСКОМБАНКУ, загалом же таких випадків із цим банком в рази більше, що досить легко перевірити, що напряму вказує на навмисне зловживання банком!
Таскомбанк
Ответ банка
4 октября 2023, 19:46
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу. Викладену Вами інформацію було направлено до відповідного підрозділу Банку для аналізу ситуації, що виникла.
Також, звертаємо Вашу увагу, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, однак фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.
Проблема решена
rosstikf 27 сентября 2023, 13:35
В липні я вирішив відкрити картку Very card, але так і не отримав кредитного ліміту, тому для мене вже не було доцільно використовувати цю картку. У вересні я вирішив її закрити. Я думав, що закриття можна виконати онлайн, як у нормальних банках, але цей банк ще не доріс до такого рішення. Я відкривав картку віддалено через інтернет, але для закриття потрібно було роздрукувати заявку, яку вони відправлять на електронну пошту. Там потрібно було поставити галочку, підписати її та відсканувати, а потім відправити назад. Я написав їм, що у мене немає можливості друкувати заявку, тому я підписав її за допомогою КЕП (Кваліфікований Електронний Підпис), але минуло вже 5 днів, і я не отримав жодної відповіді. Тоді я вирішив написати в чат і запитати про стан моєї заяви. Відповідь, яку я отримав, була такою: після відправки заявки на закриття рахунку термін закриття може тривати до 45 днів. Я також запитав, чи моя заява була прийнята, оскільки я не отримав жодної відповіді. Відповідь була наступною: «Якщо вашу заявку не приймуть, ви будете про це повідомлені». Я детально попросив їх перевірити мою заяву і отримав відповідь, що заява не була прийнята і мені потрібно роздрукувати заявку та поставити галочку щодо закриття кредитного ліміту, якого у мене фактично і немає. Я попросив їх відправити мені таку заявку з необхідною галочкою, але мені сказали, що таке неможливо зробити. Зауважу, що згідно з Публічною пропозицією АТ «ТАСКОМБАНК» укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб у розділі 14 «Використання електронного підпису» зазначено, що всі правочини можуть бути підписані з використанням електронного підпису, включаючи заяву на закриття рахунку. Також, у розділі 5 «Порядок закриття рахунку і розірвання договору» зазначено, що рахунок може бути закритий за заявою Клієнта у письмовій або електронній формі з використанням електронного підпису, включаючи Простий електронний підпис (ПЕП), Кваліфікований Електронний Підпис (КЕП) та інші технічні засоби. Таким чином, банк сам встановив правила, згідно з якими можна підписувати заяви електронним підписом, але їх не виконує.
Таскомбанк
Ответ банка
3 октября 2023, 19:11
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
В той же час, звертаємо Вашу увагу, що заяви мають бути належним чином заповнені для можливості їх розгляду.
Тобто, Банк може опрацювати заяву, яка заповнена відповідно до внутрішніх вимог Банку.

Звертаємо увагу, що Ваша заява була прийнята Банком до розгляду.

Додатково інформуємо, що картковий рахунок буде закрито через 45 календарних днів, після прийняття заяви, відповідно до Договору комплексного банківського обслуговування (ДКБО) — розділ 3, підпункт 3.3 Банк зобов’язується, пункт 3.3.16.: у випадку припинення дії ПК, виплатити залишок коштів по ПР з ПК готівкою або перераховувати його на інший рахунок згідно з письмовою заявою Клієнта, і закрити ПР з ПК не раніше ніж через 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту подачі заяви про закриття ПР з ПК та повернення всіх ПК.
vladrunko 22 сентября 2023, 13:20
Досить дивна ситуація із фінансовим моніторингом, банк заблокував вихідні операції по рахунках ще 5 вересня, документи були відправлені ще 9 вересня, проте сьогодні вже 22 а відповіді досі немає. Це стосується і Sportbank і ТАС. TAC взагалі нічого не писав і не звонив і досі навіть не повідомили чому заблокували, SportBank зателефонував, а IZI написали лист, отримали мою відповідь але досі не відповіли. SportBankу я написав у чат бот, також відповіді не отримав.
Таскомбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 14:06
Добрий день.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, куди Ви відправили документи, до ТАСКОМБАНКу?
Djus 21 сентября 2023, 10:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4
В понедельник заканчивается долларовый депозит. Позвонил в отделение заказать валюту. Заявку не приняли, сказали что в кассе есть только доллары 1996 г. и другими купюрами банк возвращать депозит отказывается. Наверное, специально насобирали разный хлам, который никто брать не хочет.Когда размещал депозит, сотрудники уверяли, что никаких проблем с возвратом депозита не возникнет. Такое вот отношение к клиентам.
Таскомбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 14:01
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
Проблема решена
Olimpiec 17 сентября 2023, 15:13
Пополнил в пятницу карту через терминал — денег нет 3 дня. Ответ на горячей линии — ждите 3 рабочих дня.

Проводить платеж 500 грн больше 3х суток, интересная затея, ни в одном банке с подобным не сталкивался.

КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ БАНК!
Таскомбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 13:43
Добрий день!

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС ТАСКОМБАНКу до 22:00 в робочий день – таке зарахування надходить в цей же день.

Дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
djangell 7 сентября 2023, 12:44
Прямо сейчас с помощью вашей карты: 5366391105126999 человек занимается мошенничеством, а вы делаете вид, что не видите подозрительные платежи.

Кто знает что-либо про карту: 5366 3911 0512 6999 — дайте знать. Будем привлекать по Закону. От банка не дождешься реакции. Они любят помогать мошенникам.
Таскомбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 17:43
Добрий день.

Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.
Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.

Контакти IziBank:
· 0800 605 005.
· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
· Telegram [@izibank_bot].

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
MALYI90 25 августа 2023, 23:09
Очень прикольный хороший банк, жаль мне без лимита, но все равно хороший, и мозги не дрюкают как остальные своими звонками, быстро коротко ясно все делают!
Таскомбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 17:40
Добрий день!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.

Звертаємо увагу, що подати заявку на зміну кредитного ліміту у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), якщо бажана сума до 50 000 грн.

Підвищення кредитного ліміту можливе за виконання наступних умов:

1. Карта відкрита більше, ніж 30 днів тому;
2.Не було збільшення кредитного ліміту по цій картці за останні 6 міс.;
3.Немає поточного прострочення по кредитах в ТАСКОМБАНКу та відсутній факт прострочення за останні 6 місяців.

Рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально!
Проблема решена
h8k 25 августа 2023, 13:09
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4
Добрий день.
Враховуючи коливання курсу вирішив відкрити рахунок в банку під конвертаційні депозити та короткострокові депозити.

24.08.2023
1. Заповнив заявку онлайн, почав чекати підтвердження.
2. Прийшло сповіщення, що моє фото не підходить — сфотографувався повторно.
3. Оскільки зараз досить нестабільний курс, вирішив заїхати у відділення щоб пришвидшити реєстрацію. Сказали, що мене бачать в системі, все ок, потрібно почекати декілька годин.
4. Через 10 хвилин як я вийшов з банку, мені телефонує працівник банку і пропонує оформити кредит. Відмовляюсь, бо не цікаво.
5. Потім отримую сповіщення підписати картку. Підписую, чекаю.
6. Отримую сповіщення, що я не пройшов внутрішні перевірки банку і банк не може мене обслуговувати.
7. Телефоную на ГЛ, мені не можуть назвати причини відмови, але кажуть що є підозра у підписі, зареєстрували моє звернення.

25.08.2023:
1. Телефонує працівник банку, каже що я не пройшов внутрішні перевірки банку. Причини відмови банк НЕ надає і обслуговувати мене не буде.
2. Порекомендували спробувати (!) повторну реєстрацію через МІСЯЦЬ.

Питання: кому потрібні (і не факт що погодять реєстрацію) послуги банку через МІСЯЦЬ?

Висновки:
1. Працівники банку не можуть надати нагальну інформацію клієнту при реєстрації.
2. Працівники банку абсолютно не зацікавлені в нових клієнтах.
3. Чи є бажання продовжувати вести будь-які справи з банком? Ні.
4. Чи буду я рекомендувати знайомим цей банк? Ні. Буду відмовляти, бо з таким відношенням є відчуття що і кошти потім не забереш.

Коротко про себе: офіційно працевлаштований, доходи білі, сплачую податки, ніколи проблем із законом чи банками не було. Є навіть відкриті рахунки за кордоном.
Таскомбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 17:39
Добрий день.

Інформуємо, що Ваше звернення було передано до відповідного підрозділу Банку для перевірки.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що наразі Вам було відмовлено в відкритті рахунку.
Розуміємо Ваше незадоволення. Водночас наголошуємо, що дійсно, причину відмови відкриття рахунку, Банк може не повідомляти, відповідно до діючого законодавства та внутрішніх правил Банку.

Звертаємо увагу, що у Вас є можливість повторно подати запит до Банку на відкриття рахунку через 30 календарних днів.
Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
Avdeevmaxim 23 августа 2023, 0:29
Не рекомендую таксомбанк оскільки він не турбується про клієнтів, а саме не вернули кошти з смс інформування який сам по собі автоматично включився і мені про це ніхто не повідомив, 0 з 5 не рекомендую
Таскомбанк
Ответ банка
25 августа 2023, 17:50
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, відповідно до тарифів передбачене автоматичне підключення послуги інформування при оформленні поточного карткового рахунку з використанням електронних платіжних засобів.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів складає 20,00 грн ( в еквіваленті).
Підключення послуги відбувається щомісячно, авансом, у дату підключення послуги при наявності на рахунку коштів для оплати послуги.
При відсутності оплати послуга не надається. Відновлюється автоматично з дати здійснення оплати за послугу.
Звертаємо Вашу увагу, що дана послуга підвищує рівень безпеки збереження Ваших коштів. Автоматичне підключення послуги смс інформування дозволяє Вам контролювати рух коштів по Вашому рахунку 24 години на добу.

Уточніть, будь ласка, Ви відмовились від послуги але комісія була списана?

Якщо так – зі сторони Банку комісія буде повернена.

Для вирішення даного питання — надайте, будь ласка, деталі ситуації, яка виникла в особисті повідомлення.
Andry6769 22 июля 2023, 23:12
Оператор Вікторія (8717) ображає клієнтів, хамить їм, підвищує голос, спілкується агресивно, некоректно
Нажаль скарги так і не вийшло оформити.
Можливо після відгуку на Мінфін скаргу зафіксують?
Деталі дзвінку можу надати в приватні
Таскомбанк
Ответ банка
23 июля 2023, 11:31
Добрий день.

Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла при Вашому зверненні до Контакт-центру Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер телефону з якого Ви звертались в особисті повідомлення.
На днях користувався послугами відділення. Була потреба в валютних операціях. Касир банку допоміг с питання, але не сподобалось те що гроші видали дрібними купюрами. Курс у банка дуже хороший, то раджу для обміну валюти цей банк.
Таскомбанк
Ответ банка
20 июля 2023, 16:24
Добрий день.

Дякуємо Вам за відгук!
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Сподіваємось на взаєморозуміння і співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nik1Nik2 14 июля 2023, 11:54
У банківських додатках на підтвердження операцій зазвичай використовують коди з СМС. Але в умовах війни мобільний зв’язок працює нестабільно або взагалі не працює. Багато банків вже давно дублюють коди, наприклад, у вайбері. І це зручно.
Таскомбанк фактично заморозив розвиток свого додатку TAS2U. Невже розробникам додатку не вистачає знань покращити роботу програми? Чи руки розробників ростуть не з потрібного місця? Чи розуму не вистачає? Раніше хоч використовувалася технологія 3-D Secure або Lookup. А зараз навіть цього немає.
Неможливо навіть зупинити пролонгацію депозиту.
Про неможливіть купити валюту я вже писав раніше. Після після довгого листування з предствником банку в особистих повідомленнях навіть зафіксували заявку #64667.
Ну і що? Тиша (((. Без результату (((
Гаряча лінія без телефонного зв’язку взагалі недоступна. Боти в телеграм і вайбер — це справді боти, які нічого не вирішують. Платний дзвінок через скайп лише з'їв гроші. Кілька місяців тому була багатообіцяюча відповідь на письмовий запит до банку — типу працюємо і покращимо. Де результат?
Зрозуміло, що програмісти самі не робитимуть нічого. Потрібно видати нормальне техзавдання. А видно, це банку не потрібно. Нажаль (((Дуже хотілося б дізнатися, хто розробник TAS2U і скільки грошей він з'їдає???
Таскомбанк
Ответ банка
20 июля 2023, 14:54
Добрий день.

ТАСКОМБАНК намагається підтримати кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.
Інформуємо, що Банк працює в напрямку реалізації відправлення ОТП – паролів в viber.
Вказане питання знаходиться в розробці відповідального підрозділу Банку.
Якщо у Вас немає доступу до українського мобільного зв’язку — в ТАСКОМБАНКу була реалізована можливість підтвердження операцій на зовнішніх сайтах з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.

Для того, щоб підтвердити платіж за допомогою технології 3DS 2.0 Вам необхідно бути зареєстрованим та ідентифікованим користувачем в TAS2U.

Додатково Вам потрібно налаштувати відповідну функцію в TAS2U:
• зайти в налаштування картки;
• обрати «Підтвердження оплати в додатку».
Додатково інформуємо, що при користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.
Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.
У разі, якщо по договору передбачена автопролонгація – договір буде продовжено на той же термін, під відсоткову ставку, яка буде діяти на дату пролонгації депозиту.
Ви можете перевірити інформацію:
— самостійно в TAS2U в розділі «Депозити» — графа «Автопролонгація депозиту», якщо ідентифікований користувач.
Звертаємо увагу, що змінити ознаку лонгації можливо за допомогою коду підтвердження ОТП –пароль, що при ініціюванні операції відправляється виключно на Ваш фінансовий номер мобільного телефону в вигляді смс-повідомлення.
Ми розуміємо, що наразі Ви не можете отримати код підтвердження в вигляді смс-повідомлення.
Відправка OTP – паролей в месенджер в Банку не реалізована.
Дійсно, при здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку також відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль.
Звертаємо увагу, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».
Інформуємо, що при оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється смс-повідомлення з кодом підтвердження операції в viber.
Додатково інформуємо, що Ви може відкрити «Ощадний рахунок» або здійснити поповнення діючого «Ощадного рахунку», під 4% річних в гривні з вільним доступом до заощаджень.

Якщо у Вас немає можливості здійснити дзвінок до Контакт-центру Банку – для консультації можливо звернутись в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Проблема решена
KlientPlatinum 26 июня 2023, 23:50
Позвонили с банка, просят прийти в отделение банка и написать заявление об отказе от продукта банка — мультивалютная карта weekend. Пользуюсь этим продуктом давно. Недавно оплатил перевыпуск карт weekend. На карте weekend лежат гривны, доллары и евро. Угрожают что в одностороннем порядке закроют/заблокируют карты weekend. 2 стороны (банк и я) договорились об использовании данного продукта. Теперь банк в одностороннем порядке решил отказаться от продукта… Как-то не по партнерски… Являюсь клиентом банка больше 10 лет. Уважаемый банк, пересмотрите своё решение!
Банк нравится, надежный, комфортный и скажем так, привычный. К данным картам привязана оплата многих сервисов.
Но если вы пойдете на принцип и заблокируете карты/счета weekend в принудительном порядке, я тоже пойду на принцип и перенесу все своим счета физиков и Юр лиц в другой банк.
Таскомбанк
Ответ банка
10 июля 2023, 11:08
Добрий день!

Дякуємо Вам, що користуєтесь продуктами ТАСКОМБАНК та за відгук про Банк вцілому.

Дійсно, з 27.07.2023 р. Банк припиняє обслуговування пакету послуг «WEEKEND CARD». Розуміємо Ваше незадоволення, адже це рішення може створити певні незручності. Саме тому пропонуємо скористатися іншими продуктами Банку та оцінити переваги цих продуктів.

Можемо Вам запропонувати оформити:
1) карту Azure у валюті гривня, долар або євро. Зняття коштів з карти без комісій по всій території України.
2) карту Велика 5 у валютах: гривня, долар або євро. Зарахування на карту без комісій, зняття коштів у банкоматах та касах на території України з комісією 1% + 5 грн.
3) карту Very card у гривні. Карта Very card має наступні переваги:

1. Від 500 до 200 000 грн. кредитного ліміту;
2. Пільговий період користування кредитними коштами до 62 днів.
3. Безкоштовне зарахування та зняття коштів;
4. Безкоштовна послуга інформування;
5. Нарахування кеш беку при розрахунку власними та кредитними коштами у визначених Банком 4 категоріях, зокрема при оплаті комунальних послуг.
6. Відсутня комісія за конвертацію валюти.

Рекомендуємо звернутися до відділення для закриття Weekend та оформлення іншого пакету послуг, який буде Вам найбільш зручним, оскільки з 27.07.2023 обслуговування рахунків у кожній валюті здійснюватиметься за тарифом у розмірі 100,00 грн/міс. Тобто, якщо на рахунках, які діють в межах карти Weekend є залишок власних коштів, буде списуватись комісія у розмірі 100 грн за кожен такий рахунок (гривня, долар, євро, фунти).

Додатково повідомляємо, що Банк поверне сплачену комісію за обслуговування рахунку за невикористаний період користування карткою.

Сподіваємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavel877 21 июня 2023, 16:42
На днях посещал это отделения. Менеджера быстро обслужили и помогли мне с моими вопросами. Может у человека просто настроение не было или он был под чем-то что ему показалось что работают медленно.
Таскомбанк
Ответ банка
24 июня 2023, 15:14
Добрий день!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Klostry 17 июня 2023, 9:10
От имени АТ «ТАСКОМБАНК» предлагают заключить договор на комплексное банковское обслуживание в мобильном приложении Izibank.
При решении стать клиентом обратили внимание на следующее. На сайте Izibank четко в тарифах указано о том, что «снятие наличных в банкоматах ТАСКОМБАНКА (собственные средства) — бесплатно». Только вот нигде в опубликованных тарифах Izibank не указано, что в сутки с банкомата ТАСКОМБАНКА можно снять не больше 10 тыс. Таким образом ТАСКОМБАНК, продвигающий по своей лицензии работу Izibank, фактически не предоставляет всю информацию своим клиентам (возможным клиентам).
Таскомбанк
Ответ банка
19 июня 2023, 17:16
Добрий день.

Звертаємо увагу, що IZIbank працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу, але обслуговування в рамках проекту IZIbank надає окрема служба підтримки – безпосередньо лінія підтримки IZIbank.

Тому всі питання щодо відображення інформації на сайті IZIbank рекомендуємо адресувати безпосередньо до служби підтримки IZIbank.

Дійсно, в банкоматі ТАСКОМБАНКу діють обмеження для зняття коштів готівкою на всі емітовані Банком картки в тому числі IZIbank, і Sportbank – 10 000 грн/доба.
Проблема решена
Оксана Копинец 16 июня 2023, 10:47
Користувалася картою Валика п’ятірка в пільговому період. Банк заявляє про максимальний період 62 дні і що в грейс періоді я можу сплатити до кінця місяця. Я внесла всю суму 31 травня в 17:23, це був робочий день, гроші зарахувалися відразу, мені прийшли всі повідомлення і я особисто їх бачу в додатку. Але на наступний день відсотки за користування були списані. На моє питання «чому?» — на гарячій лінії відповіли, що в Таскомбанку час спливає по іншому, у банка свій час зарахування, і то що я бачу, що гроші зарахувалися це не нічого не означає, насправді вони не зарахувалися.
Я зайшла на сайт, там в розділі про картки і пільговий період доступно в малюнках написано, що я маю право погашення по останній день місяця, але по факту це не відповідає дійсності.

В першій закладці також написано про цінності банку — (МИ ЧЕСНІ У ВСЬОМУ, ЩО РОБИМО).
Але як на мене це два пишимо, а три маємо на увазі:(
«ЧЕСНО» означає не плутати клієнтів своїми схемами і малюнками на сайті, напишіть або до передостаннього дня місяця або до якої години останнього, якщо у банку час спливає по іншому.
Я розчарована.
Таскомбанк
Ответ банка
19 июня 2023, 16:52
Добрий день.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.
Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.

Звертаємо увагу, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Контакт-центру Банку та передано в роботу відповідному підрозділу.

Зі сторони Банку для Вас буде підготовлено та відправлено відповідь на вказану Вами електронну адресу.
В отделение в Арена Сити работают самые медленные сотрудники с всех банков в которых я был. Очень медленно выдавали деньги с Western Union. Курс был занижен и пытались что-то втюхать с своих услуг. Если бы я хотел что-то открыть в этом банке, то скорее всего ознакомился и пришел к ним по конкретному вопросу, а когда впаривают — это бесит.
Таскомбанк
Ответ банка
7 июня 2023, 19:50
Добрий день.

Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону в особисті повідомлення.
kornievskij 2 мая 2023, 14:29
Решил стать клиентом Таскомбанка и открыть там депозит, при прохождении стандартной процедуры регистрации — был «отфутболен» банком за непонятно что. Было 3 попытки, в 1-й раз мне отказали потому что у меня «посторонние люди в кадре» хотя фотография была обычный анфас, без людей на фоне. Второй отказ последовал якобы за фотографию в очках, но я не фотографировался в очках! и Фотография тоже была анфас! В третий раз отправил им фото с прекрасным освещением, без очков, с одноцветным фоном сзади, и что же в итоге? Банк написал опять что у меня посторонние люди в кадре. Похоже с этим банком всё… Сотрудникам этого банка надо явно перестать употреблять галлюциногенные препараты, а то им всякие посторонние люди и очки мерещаться. Приложение удалил, пойду в другой банк.
Таскомбанк
Ответ банка
3 мая 2023, 11:54
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону, в особисті повідомлення.
Chernigivka7 27 апреля 2023, 15:23
Я была клиентом Таскомбанка более 10 лет. В 2022 году отделение в Чернигове закрылось в связи с окружением города, а потом так и не открылось после отступления вражеских войск. Хотя все остальные банки в городе открыли свои отделения. Срок действия моей депозитной карточки закончился, а депозит ещё действует. И теперь я, как и многие клиенты банка, не смогу получить свой вклад по окончанию его срока. Просила продлить срок действия карты, а мне предлагают приехать в Киев за новой картой. Я такой возможности не имею. Банк обязан в военное время продлить срок карточек и обеспечить своим клиентам доступ к их сбережениям.
Таскомбанк
Ответ банка
7 июня 2023, 19:19
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Повідомляємо, що наразі Банк не продовжив термін дії карт, але враховуючи, що Ви знаходитесь в м. Чернігів, в якому тимчасово не працює відділення ТАСКОМБАНКу – спробуємо Вам допомогти.

Для вирішення питання надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4, в особисті повідомлення.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.85
USD 39.45 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.85
USD 39.45 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝