×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.25 |
USD | 39.8 | 40.4 |
Все курсы банка |
Невидача коштів
По суті, скільки таких ще клієнтів, і скільки співробітники цього банку вже встигли на цьому заробити? І я вимагаю розслідувати цю ситуацію, та надати мені відповідь.
Інформуємо, що заяву на оскарження транзакції приймає Банк, картою якого Ви користувались.
Після чого направляє запит до ТАСКОМБАНКу.
Якщо ви не погоджуєтеся з наданою відповіддю – рекомендуємо звернутись для повторного оскарження до Банку-емітента, з карти якого відбулось списання.
Комментарии (1)
Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом!
Денег на руках нет (они до сих пор в кассе банка), депозитного договора тоже нет. Полтара часа «обслуживания» с нулевым результатом! И проблема до сих пор не решена.
Інформуємо, що Ваше питання було вирішено.
Уточніть, будь ласка, чи залишились у Вас питання по яких необхідна консультація?
Написать комментарий
Один из самых странных банков.
Три года не пользовался услугами банка, настроив регулярное погашение лизинговых платежей в другом банке. Однако совсем обойтись без Таскомбанка было невозможно: пришлось получать карточку в их банке (как активизировали сам счёт, и ее в отдельности — отдельная песня, из-за тупости филиала на пр-те Шевченко, пришлось лишний день провести в Харькове, делая все заново в центральном филиале, и только через месяц одесские работники филиала на Вильямса (на Шевченко больше не обращался по понятным причинам), поняли, что без минимального пополнения карты в 10грн она не активизируется, хотя пользоваться я не и не собирался — и не пользовался к слову). Лизинг погашен, срок действия карты к счастью завершился. Перевести куда угодно оставшиеся гривны на счету, которыми все эти годы никто не воспользовался- НЕВОЗМОЖНО. Нужно переться в отделение — и открывать там новую карту. Снова с приключениями, с первым платежом — и ради оставшихся копеек? Ну бред же. Не собираюсь больше иметь дела с этим банком, и друзьям не рекомендую. Абсолютно некомпетентные сотрудники. Любой вопрос сложнее шаблонной задачи — все, приплыли.
Зато как срок действия карточки закончился — спамить начали регулярно, устал блокировать, минимум 7−8 номеров и десяток почтовых адресов в черном списке оказались, пока иссяк этот поток спама.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу докладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Повідомляємо, що закрити картковий рахунок можливо у відділенні Банку.
Ознайомитись з актуальним переліком працюючих відділень та графіком їх роботи можливо за посиланням https://tascombank.ua/branch
Якщо на рахунку є власні кошти, Ви можете отримати їх в касі Банку.
Додатково зазначений контактний номер телефону було передано до відповідного підрозділу Банку з метою виключення можливості направлення текстових повідомлень або здійснення дзвінків в подальшому.
Комментарии (1)
Глюки в роботі застосунку
Випустив в застосунку віртуальні картки по тарифу Платівка в доларах США та євро для зарахування на них валютних депозитів. Одразу після випуску вимкнув через застосунок послугу СМС-інформування, оскільки вона платна. Сьогодні на картку зарахувались кошти в доларах, після чого списались $0.55 з рахунку за вимкнену мною послугу. Оператор колл-центру повідомила що я нібито нічого не вимикав. При цьому перевірили статус послуги картки в євро. В застосунку нібито все вимкнене, а оператор мені розказує що я нічого не вимикав, вимкнула у себе.
Оператор відмовилася реєструвати заявку на повернення коштів, оскільки, на її думку, я нічого не вимикав. Тепер для зняття депозиту не вистачає 5 центів.
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого мобільного телефону.
Комментарии (2)
Банк не показує імені користувача карти,що допомагає шахраям ховатися
Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу.
Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу.
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.
Контакти IziBank:
• 0800 605 005.
• +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);
• Telegram [@izibank_bot].
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написать комментарий
как стать клиентом банка ?
На следующий день входящий звонок из банка и говорят, мол ждем когда вы станете клиентом банка. Я говорю — так мне же отказали в отделении, мол нельзя кредитную карту мне. Ответили — ну это же дебетно-кредитная карта, можно же как и дебетную карту выпускать. Посоветовали еще раз через приложение оформить.
В общем я ничего не понял. В принципе, все просто — я не стал, клиентом банка. Почти как в Европейском союзе Захочешь открыть счет в банке, нельзя. Почему? А вот нельзя.
И еще. Я легко получил карту izi банка и постоянно пользуюсь. И картсчет числится в ТАС. Как-то это тоже не понятно. Получается что я имею счет в банке, но клиентом банка быть не могу. Почти как парадокс брадобрея Бертрана Рассела.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер мобільного телефону.
Написать комментарий
Незрозумілі правила банку при видачы валюти з депозиту Ізібанку
Інформуємо, що валюта для видачі може бути в обмеженій кількості. Відповідно спрогнозувати наявність валюти немає можливості.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що рекомендовано здійснювати замовлення коштів за 3 робочі дні до звернення у відділення банку.
Комментарии (1)
Неприятный кэшбек
И вот сегодня обнаружила, что банк забрал этот начисленный кэшбек, просто списав его автоматически с моего бонусного счёта «в никуда».
При этом ни при оформлении карты менеджером отделения не были озвучены правила пользования кэшбеком, ни в договоре и прочих бумажках, что она выдала (15 листов), кстати, не подписанных с её стороны и без печати банка, не было ничего указано про кэшбек и его использование.
Да и в мобильном приложении в разделе «кэшбек» тоже нет никаких правил в списании кэшбека.
И на сайте банка я тоже не нашла, на каком основании у меня забрали накопленный кэшбек с карты «Very card».
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Також зауважимо, що Банк 03.04 нагадував усім Клієнтам про необхідність виплати бонусів.
Написать комментарий
Кассир подсовывает доллары старого образца при наличии новых
При получении долларового депозита, кассир выдала половину суммы, купюрами старого образца.
Я попросил заменить купюры на новые, они были в наличии (кассир это не отрицала). Кассир отказалась, со словами: «Это ваши проблемы».
Вопрос к представителям банка, это действительно проблема, выдать новыми, если они есть в наличии?
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.
Інформацію про наявність купюр певного номіналу або ж року введення в експлуатацію касир не має права розголошувати відповідно до вимог чинного законодавства.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Комментарии (3)
Відмова у видачі готівкової валюти після закінчення депозиту
При замовленні валюти повідомляють: «що валюта в банку відсутня і не надходить і не можуть допомогти».
Схоже, що у банку відбувається підготовка до виведення його з ринку.
Інформуємо, що для Вас замовлені кошти в валюті для видачі, на 10.04.2023 року.
Для отримання коштів по депозитному вкладу, Вам необхідно звернутись в Центральне Дніпровське відділення, що знаходиться за адресою вул. Чернишевського, буд. 15.
Каса працює з 9:00 до 17.30 годин.
Комментарии (6)
Мій досвід із ТАС
Перед закінченням строку мені передзвонили та дуже привітно і чемно запросили га відділення. Саме відділення в Дніпрі, на пр. Ярвницького.
Супер команда та їх супер керівник. Не сумніваюсь в їх професіоналізмі, та можу рекомендувати друзям. Так тримати!
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Комментарии (1)
Некомпетентність лператорів.
Звертаємо увагу, що СпортБанк працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу, але обслуговування в рамках проекту СпортБанк надає окрема служба підтримки – безпосередньо лінія підтримки СпортБанку.
Рекомендуємо звернутись безпосередньо до служби підтримки СпортБанку для детальної консультації.
Комментарии (1)
Помощь
Вкажіть, будь ласка, номер телефону на який отримуєте смс-повідомлення та дзвінки, в особисті повідомлення.
Комментарии (3)
Сбой! Программа лояльности 10,11 марта
Было бы не плохо, чтобы банк решил проблему системно, а не рассматривал каждый запрос индивидуально.
Дійсно, тимчасово спостерігається некоректне нарахування бонусів за здійснені операції картою.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Написать комментарий
Ужасный банк в современной обвертке
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Банку.
Запевняємо, що працівники Банку дотримуються найвищих стандартів якості обслуговування Клієнтів, відповідно до внутрішніх документів Банку та загальноприйнятих стандартів етики та поведінки.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написать комментарий
Работают, как исправные часы
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Написать комментарий
Не выплачен приз
Ещё в субботу увидел объявление о том, что банк раздаёт приз за начало пользования их картой. В тот же день установил TAS2U и подал заявку на карту, ждал аж до понедельника пока одобрят. Уже вечер вторника, а обещанных 100 грн я так и не получил. Мелочь, но пользоваться банком после такого как-то не оч хочется
Інформуємо, що бонус буде зарахований на Ваш бонусний рахунок в термін до 30 календарних днів, за умови, що були дотримані всі умови Акції «Приведи Друга».
Банк може здійснювати виплату винагороди в термін до 30 днів, умови акції за посиланням — https://tascombank.ua/files/Ofitsiini_Umovy_provedennia_Aktsi_Pryvedy_Druga_2022.pdf
Пункт 5.3. – виплата винагороди Учасникам Акції здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту оформлення другом пакету послуг (карти).
Написать комментарий
Знизили процентну ставку без попреджень- Ощадний
Зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про зміну відсоткової ставки по депозитному вкаладу.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб: Клієнт забов’язується самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Комментарии (3)
Таскомбанк! А что с продажей валюты?
Ну, дуже хотів дізнатися, як це працює.
Дізнався — ніяк.
При спробі просто купити євро довго вовтузився з підготовкою даних. У результаті отримав повідомлення — Операцію заборонено. А що влом показати це повідомлення на початку операції?
Спробував купити євро на депозит. Тут теж незрозуміло. Підготовка за часом навіть більша, ніж у першому випадку. Але результат такий самий. СМС із кодом підтвердження не надходить. Чи може збій у мобільного провайдера? Ну так раніше код йшов через спеціальну програму. А зараз не приходить.
Питання 1 до Таскомбанку. А що у вас із продажем валюти? Може кнопку Обміняти валюту просто прибрати із програми?
Питання 2 до Таскомбанку. А що у вас із техпідтримкою клієнтів через месенджер, ватсап, вайбер, через ваш рідний додаток? Не вважаєте доцільною?
Відгук відноситься до керівництва банку, і жодного відношення до відділення не має.
Пропозиція до адміністрації сайту Мінфін. Може дати можливість не оцінювати слабкі та сильні сторони в таких випадках?..
І виправте нарешті помилку у «троьх сторін». Чомусь сильно дратує (((
При здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль відправляється виключно в вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.
Звертаємо увагу, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».
Інформуємо, що при оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється смс-повідомлення з кодом підтвердження операції.
Якщо у Вас немає доступу до українського мобільного зв’язку — в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість відправки коду-підтвердження 3DS в повідомленні у Viber.
Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
Додатково інформуємо, що Ви може відкрити «Ощадний рахунок» або здійснити поповнення діючого «Ощадного рахунку», під 4% річних в гривні з вільним доступом до заощаджень.
Дійсно, консультація в месенджерах не надається.
Якщо у Вас немає можливості здійснити дзвінок до Контакт-центру Банку – для консультації можливо звернутись в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Комментарии (9)
Не рекомендую
Але ніякого обіцяного повернення грошей не відбулося. Тоді я уважно перечитав умови акції і знайшов напис дрібними літерами (як це зазвичай роблять), що кошти буде зараховано протягом 7 днів. Я почекав ці дня. Нічого не відбулося.
Тоді я вирішив закрити рахунок, щоб раптово, через деякий час, не виявилось, що я наприклад винен банку за його обслуговування, але зась! Ні у мобільному додатку, ні на вебпорталі Банку немає такої можливості, опції.
Коротше начебто і нічого страшного банк не зробив, але стійке відчуття, що тебе надурили і тепер ти просто так від їхніх послуг не відмовишся.
Ось посилання на їхню «чудову акцію» https://tascombank.ua/news/63e3cc68fa10850012848f44
Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Комментарии (1)