Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Alpha69 25 октября 2020, 20:50
Отделение по адресу: Винница, ул. Пирогова, 6
Сміливо можу назвати цей банк одним із найгірших в України, користуюсь картами 7-х банків і умови по цій карті найгірші зі всіх. Оформив карту цього банка тому що компанія на яку я працюю співпрацює з цим банком. Тепер про мінуси:
1) Співробітники банку тобі обов‘язково почнуть впарювати їхню кредитну карту, мол без неї звичайної не дають ( можете сміливо відмовлятися, це обман)
2) Щоб отримати карту з чіпом потрібно заплатити 150, багато банків видають її безкоштовно
3) Без твого відома підкоючать смс-інформування за 10 грн
4) На все що тільки можна ставлять комісію 10 грн. Навіть на перевірку балансу в банкоматі ( За 2 місяці користування заплатив 100 грн комісії)
5) Якщо згубиш карту, і захочеш оформити нову прийдеться знову платити 50 грн
6) Мені чомусь не прийшла смс з пін-кодом спочатку, і щоб вони відправили нову смс, потрібно знову платити (10 грн)
7) Кешбеку там понятне діло, що немає ( У мене карта «Платівка»
Одним словом умови по дебетовій карті від цього банку найгірші. Категорично не рекомендую оформляти в них дебетову карту. Краще оформіть карту «монобанку», де умови в 100 раз кращі.
Таскомбанк
Ответ банка
29 октября 2020, 9:01
Доброго дня.

Інформуємо, що при оформленні зарплатної карти співробітники банку можуть Вам запропонувати оформлення кредитної карти.

Комісія за випуск карти з чіпом стягується відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта.

Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн. При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

Звертаємо увагу, що плата за отримання інформації про залишок коштів на рахунку (розділ 5):

· в банкоматах АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується;
· в банкоматах інших банків в Україні — 5 грн.

З тарифами пакету послуг «Платівка» можливо ознайомитись на офіційному сайті Банку за посиланням — https://tascombank.ua/files/20200907_Dod_1_Platyvka.pdf.

Пін-код до карти зі сторони Банку відправляється одразу після активації карти, але у випадку відсутності телефону в межах зони досяжності пін-код може бути недоставлено.

Пакет послуг «Платівка» бере участь в бонусній програмі «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК», відповідно до якої за будь-якими операціями з покупки товарів та послуг в торгово-сервісній мережі та в мережі Інтернет нараховується кешбек – 0,5%.

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Платівка» — «Документи».
Ellen45 23 октября 2020, 15:45
В 2017 году пришлось брать кредит на лечение мамы.Заполнила заявку в интернете и самые приемлемые условия были именно в Таскомбанке. Сначала удивила страховка. Но потом подумала, что для таких нестабильных времён нормально. С выплатами по кредиту никаких проблем не было.
Таскомбанк
Ответ банка
26 октября 2020, 10:02
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oksanadzh 20 октября 2020, 9:56
Уважаемое руководство банка, Вы не пробовали послушать или попробовать пообщаться с коллекторами, которым Вы передаёте «долги» Ваших клиентов. Предполагаю, что те, кто имели такой опыт общения, больше не будут Вашими клиентами. У меня недоплата около 150 грн, долг меньше месяца. Долг образовался, так как боксу для оплаты не понравились три купюры и он их не принял.
После выплаты кредита, надеюсь, больше не доведётся иметь дело с Вашим банком.
Должник должнику рознь. Возможно, стоит быть более гибкими и лояльными ?!
Телефон коллекторов +380 (67) 409 05 69, +380 (44) 499 85 90
Таскомбанк
Ответ банка
20 октября 2020, 12:29
Доброго дня.

Інформуємо, що дійсно, при виникненні простроченої заборгованості Клієнту будуть телефонувати з нагадуванням про необхідність сплатити платіж.

Для того, щоб не виникало простроченої заборгованості потрібно оплачувати суму мінімального платежу в повному обсязі до дати планового платежу кожного місяця.

Якщо Ви бажаєте перевірити інформацію по кредиту — надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ZmeyUAa 18 октября 2020, 18:53
Вытащили карточку с немалой суммой. Когда обнаружил — сразу карту заблокировал в приложении.
Вечером были четыре попытки расплатиться моей картой, о чем мне приложение добросовестно сообщило, включая адрес магазина, где это было.
Карту без разговоров заменили в отделении на Строителей.
Спасибо за приложение
Таскомбанк
Ответ банка
19 октября 2020, 9:28
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmitrij45 15 октября 2020, 0:36
Отделение по адресу: Киев, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Прошло уже больше двух недель я до сих пор не могу не забрать личные средства не воспользоватся ними, зачем нужен такой банк, по своему желанию, захотели заблокировали счет точно ответить не могут говорят подозрение на мошеничество, по другому назвать взяли и сами мошеническими действиями отняли мои личные средства
Таскомбанк
Ответ банка
15 октября 2020, 16:47
Доброго дня.

Відповідь надана в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
marusia777 13 октября 2020, 22:14
Доброго дня. Прийшло сьогодні чудо-смс, що мене розшукуєть якась фірма колекторів… Минулого разу, Таскомбанк, передав мої дані за недоплату по кредиту в розмірі 4,56 грн, якої в принципі не мало бути, бо кредит оплачувався в більшій сумі місячного платежу. Так, минулого місяця не було надходження планового платежу, є на це причини, і знову погрожуючі смс-ки. Яке право банк в період карантину має передавати кредити колекторам? Якщо навіть в договорі про це не написано (кредит з банку, який є правонаступником і ніякого додатку до кредитного договору також не було надано). Напевно настала пора ставити Таскомбанк на місце і подавати заяву до суду…
Таскомбанк
Ответ банка
15 октября 2020, 14:28
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Проблема решена
Dmitrij45 6 октября 2020, 14:12
Здраствуйте я являюсь клиентом таскомбанка, без обьяснений заблокировали счет, воспользоватся личными средствами невозможно, я обрашаюсь в отделение, прошу чтоб мне закрыли счет, не хочу быть клиентом такого банка, они отвечают мы не можем вам закрыть счет, получается они насильно удерживают меня
Таскомбанк
Ответ банка
8 октября 2020, 11:19
Доброго дня!

Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
Andriann 3 октября 2020, 11:12
Відкрив картки в таскомбанку кілька місяці назад і просто в шоці від цього «сервісу». Ну те що для відкриття карток потрібно було витратити більше години у відділенні це такоє… Далі більше. Широкорозрекламована картка Велика пятірка з нарахуванням відсотків на власні кошти на залишку, раптово в один момент дізнаєшся що відсотки вже більше не нараховуються. Просто банк в тиху без повідомлень чи анонсів забрав цю опцію. Далі — кешбек по оплатам — теж в один прекрасний день банк списує увесь нарахований кешбек в нікуди (ну або горезвісному власнику міліонеру) і виявляється що десь там дуже дрібним шрифтом прописано що ти цей кешбек маєш вручну переводити на картку, бо інакше банк його привласнить. Далі — кожного місяця з картки списуються кошти за якийсь GSM-banking хоча згоди на підключення цього ти не давав. І що саме цікаве гроші списуються і навіть жодної смс-ки ти не отримуєш(хоча GSM-банкінг передбачає надсилання їх на кожну операцію). І щоб ви розуміли рівень шахрайкуватості цього банку — в додатку на смартфоні ви не отримаєте жодного пуш-повідомлення про усі ці несанкціоновані списання, тобто банк аби не привертати уваги до таких дій просто на ці незрозумілі списання вам їх не надсилає з надією що ви цього не помітите, а як то кажуть з клієнта по ниточці власнику банку сорочка. В різні періоди свого життя користувався послугами мабуть з десяток українськиї банків але ось усе це вищеописане — це просто Дно.
Таскомбанк
Ответ банка
8 октября 2020, 12:23
Доброго дня.

Інформуємо, що 07.09.2020 року були внесені зміни нарахування відсотків на позитивний залишок коштів на рахунках в національній валюті. По пакетах послуг «Велика п'ятірка», «Pudra Card» та «Weekend Card» – 0% річних (тобто, нарахування відсотків відмінено).

Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

З тарифами карткових продуктів можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».

Звертаємо увагу, що тарифи по картам знаходяться в вільному доступі для ознайомлення.
Зміни, що відбуваються в тарифах розміщуються на офіційному сайті Банку в розділі «Новини».
Проблема решена
Dan Lazarev 1 октября 2020, 15:30
В мобильном приложении TAS2U при перечислении денег с карты Pudra card на любую карту не учитывается комиссия 15 грн. за операцию в приложении, а только комиссия в виде процентов и соответственно некорректно отображается окончательная сума перевода. В моем случаи банк взыскал лишние 23грн.: вычел комиссию за счет кредитных средств. Очень не приятно.
Таскомбанк
Ответ банка
1 октября 2020, 16:58
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Відповідно до тарифів пакету послуг «Pudra card»:
• пункт 4.3. плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U, саме переказ по номеру карти становить 1,5%+15 грн;
• пункт 4.4. плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U – 4,9%+15 грн.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Алексей Волынец 1 октября 2020, 15:22
Отделение по адресу: Киев, пр-т П. Григоренко, 28
Обращаюсь еще раз к представителю Таскомбанка! Ситуация следующая,23 Сентября мне пришли деньги на мою карту несколькими платежами (2 платежа по 24000,2 платежа по 20000,2 платежа по 7450,2 платежа по 18300, два платежа по 15000 и два платежа по 4000 гривен).В общей сложности 23 Сентября мне пришло 177500 гривен на мою карту.В этот же день вечером на эту суму я передал человеку который мне перевел эти деньги я передал айфоны: два Iphone 11 pro max на 256gb, два iphone xs max на 256gb, два iphone 11 на 64 gb, два iphone xs max на 64 gb, два iphone 7+ на 128 gb и два Iphone 6s на 32gb.

Cо слов представителей Таксокмбанка произошло так называемое «задвоение платежей» и через несколько дней банк списал с меня половину от сумы 177500 гривен(а именно 88750 гривен).Почему это произошло не сразу? Как банк мог такое допустить и что самое главное делать мне? Вы подставили меня на деньги так как я продал то товара на 177500 гривен! Откуда я мог знать что произошло задвоение платежей или какой то сбой??? Я как порядочный человек, увидел что мне зашли деньги и передал товар(в данном случае айфоны), на всю суму что мне пришла!!! Почему вы не анулировали неправельные зачисления сразу, а лишь через несколько дней? Свои деньги вы вернули, а кто мне вернет мои айфоны??? Которые я то отдал, а деньги за них вы у меня забрали!!!
Таскомбанк
Ответ банка
2 октября 2020, 17:48
Доброго дня.

Шановний Клієнте, для розгляду Вашого питання рекомендуємо написати письмову заяву на листі А4, вказавши повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 та описати ситуацію, що склалась. Скан-копію заяви потрібно надіслати на info@tascombank.com.ua.
Разом із заявою необхідно надавати скан-копії документів, які підтвердять надання Вами вказаної послуги, тобто продаж товару (переписка з покупцем, квитанції про відправку товару, квитанції про переказ коштів за товар, тощо).
Проблема решена
Алексей Волынец 28 сентября 2020, 16:50
Отделение по адресу: Киев, пр-т П. Григоренко, 28
Обращаюсь к представителю Таскомбанка и паралельно делюсь опытом сотрудничества с этим банком! Ситуация следующая, 27 сентября примерно в 15:30 захожу в интернет банкинг пополнить мобильный, на балансе более 100000 гривен личных средств, примерно через пол часа захожу в банкинг снова, на балансе 10000 гривен с копейками, в истории транзакций нет никаких операций(деньги не снимались, не переводились).Звоню в банк выяснить в чем дело, мне говорят что деньги ушли на погашение «задолжености», на мой вопрос о какой задолжености идет речь?(так как у меня карта без кредитного лимита, никакого кредита нет и не было), оператор попросил оставатся на линии.Примерно через 5 минут, оператор отвечает мне и говорит что произошел какой то сбой и некоректное списание денежных средств банком, но вы не переживайте, до 19:00 27 сентября баланс будет откоректирован и специалист вас уведомит об этом по телефону.Сегодня утром проверяю баланс, он без изменений, звоню вновь в банк и мне говорят, ожидайте вас перенаберет специалист который с вами говорил вчера в течении часа, проходит два часа звоню вновь в банк, прошу предоставить мне номер моего обращения по которому я мог бы контролировать процесс, оператор отвечает что сейчас его уточнит и перезвонит.Проходит еще час и вновь никто не перезванивает.При повторном обращении мне уже говорят ожидать 3-е суток!!! У банка произошла ошибка, меня футболят от одонго оператора к другому, никакой конкретики не дают, ЗАБРАЛИ МОИ ЛИЧНЫЕ ДЕНЬГИ И ВКЛЮЧИЛИ МОРОЗ! Деньги специально лежали на карте, так как планировал внести первый взнос по автомобилю, в итоге пришлось менять $ и я попал еще на курсе! Надеюсь мне вернут мои деньги в ближайшее время…
P.S.До этой ситуации никаких проблем с банком не было, сумы на карте и поболее были, после такого не знаю как доверять этому банку, надеюсь получу ответ на свой вопрос…
Таскомбанк
Ответ банка
30 сентября 2020, 17:22
Доброго дня!

Спеціалістами Банку було проведено детальний аналіз ситуації, що виникла.
Виявлено, що 23.09.2020 року зарахування коштів, які проводились на Вашу карту, задвоїлись, тобто зарахування відбувалось на суму вдвічі більшу, ніж фактично внесена Вами сума.
29.09.2020 року Банком було проведено сторно некоректно зарахованих сум. На даний момент питання врегульовано та баланс відображається коректно.
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась та сподіваємось на взаєморозуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dorren 24 сентября 2020, 9:47
23,09,2020 мне скинули на карту велика пятерка с уличного айбокса 200 грн.Я понимаю, я сразу должна была увидеть смс об поступлении, но увы через 3 банковских дня, возможно. Что это за ***?
Таскомбанк
Ответ банка
24 сентября 2020, 9:52
Доброго дня.

Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Проблема решена
harchenko858 14 сентября 2020, 9:38
Досвід взаємодії з банком складний. Негативних вражень більше, ніж позитивних. Укладений договір можна не читати і сміливо викидати карту банку фейсбуці повівся на рекламу що кредитують сплохой кредитної подав заявку на карту слімітом співробітники по телефону запевняли що ліміт є все 0000000 ліжби видати карту співробітники банку обманом людей в рекламі!!! Мій номер 0970427236 фінансовий
Таскомбанк
Ответ банка
21 сентября 2020, 16:55
Доброго дня.

Інформуємо, що рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Надати причину відмови немає можливості.
oksana22222 10 сентября 2020, 10:42
Банк не выполняет свои обязанности по отношению к клиенту. Есть товар в кредит (смартфон), счета в банке нет, карточки тоже. Оплачиваю переводом с карты другого банка согласно реквизитов кредитного договора. 4.09. был внесен платеж, пришла смс от банка, что средства зачислены. с 04.09 и по сегодня 10.09. постояно поступают звонки от коллекторов с угрозами мне и моим близким. За сегодняшнее утро было три звонка мне и моему мужу. звонит робот, т.ч. даже нет возможности объяснить, что долга нет. Вчера звонила в банк. Там подтвердили, что деньги увидели еще 4.09.2020. Так же со слов оператора колл-центра банк обязан проинформировать коллекторов о том, что задолженности нет в тот же день, когда поступили средства, но не сделал этого. т.е. признают, что нарушили закон. Вопрос: почему банк не выполняет свои обязательства перед своим клиентом? Когда клиент нарушает догвор — банк выставляет пеню. Когда клиент — то даже не извинились. Считаю уместным требовать от банка зачисление на счет моего кредитного договора суммы в размере ежемесячного платежа (аж 500 грн.) в качестве моральной компенсации за некомпетентность/халатность/умышленное причинение вреда имиджу банка (тут уж пусть банк сам решает, какой умысел был у сотрудника). При чем не с средств банка, а того сотрудника, который на протяжении недели не в состоянии выполнить свою работу.
Таскомбанк
Ответ банка
11 сентября 2020, 14:52
Доброго дня!

Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
10 сентября 2020, 13:59
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 10.09.2020).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
ani41sim 31 августа 2020, 15:41
Первый и последний раз пользуюсь услугами Таскомбанка.Перед открытием депозита, позвонил на горячую линию для подтверждения указанного процента по вкладу.В кассу внес сумму депозита и через минуту сообщают, процент оказывается на 0,25% меньше озвученного.
Таскомбанк
Ответ банка
11 сентября 2020, 14:02
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук.
Для того, щоб проаналізувати ситуацію, надайте, будь ласка, номер телефону, з якого Ви телефонували до Контакт-центру, в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
obozrevatel17 26 августа 2020, 22:47
Кого взяли в финмониторинг (г. Киев) напишите зарплату, хоть 20 тис. грн получаете?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Игорь Григораш 21 августа 2020, 18:20
Самый худший банк с которым я работал. Не связывайтесь люди никогда с ними.
Таскомбанк
Ответ банка
27 августа 2020, 10:12
Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, яка ситуація у Вас виникла?
Будемо раді Вам допомогти у вирішенні питання.
Проблема решена
vilija 20 августа 2020, 23:37
Отделение по адресу: Днепр, ул. Калиновая, 11-Б, пом.1
С этим бакнком постоянно возникают проблемы. Не рекомендую с ним связываться если бережете свои нервы.
Были проблемы при открытии счета, потом при активации мобильного банкинга. Из последнего. Заблокировало мой счет в связи с тем что поменял паспорт на ID карту. Заблокировало без уведомления, узнал случайно когда депозит хотел открыть. Другие банки перед блокировкой либо СМС либо звонком предупреждали.
Такой вот себе сервис. Ну, ок. Пришел в банк, предоставил все документы. Обещали в течении дня разблокировать. Не через три дня, не через неделю, три недели этого не сделано. Указанные интервалы — это когда я в техподдержку звонил. Ответ всегда — да, мы видим блокировку, мы видим что вы приносили документы, мы создадим запрос на внутреннюю техподдержку, мы вам перезвоним. И как всегда никто ничего не делает и не перезванивает. Деньги забрать не могу, пеня за неактивный счет начисляется. О депозите уже речь не идет. Жду как разблокируют и надеюсь больше не услышу об этой банке.
Таскомбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 9:56
Доброго дня.

Інформуємо, що Ваше питання вирішено.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
38257460 20 августа 2020, 20:38
Отделение по адресу: Киев, пр-т Маяковского, 26
Чудовий банк. Приблизно з півроку користуюся кредитною карткою велика п'ятірка. Люди читайте уважно умови, виплачуйте вчасно кредити, несіть відповідальність за свої дії а не шукайте винних. Коли береш і випоачуєш вчасно все гаразд. Прозорі і легкі умови, якісне обслуговування, так, чекати в черзі довго подеколи, але зараз у тому є необхідність. Не будьте дикарями. Соромно за людей які залишають погані відгуки. У самої нажаль багато знайомих які беруть кредити і не повертають. Будьте відповідальні. Респект банку і працівникам за роботу. Все зрозуміло, швидко, чесно, якщо в мене були збої чи блокування карти не було проблем з перевипуском чи почекати 5-10 днів. Дякую за турботу!
Таскомбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 9:26
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!
Проблема решена
Gonna89 18 августа 2020, 10:59
В Таскомбанке зависли деньги свифт перевода на мою карту в Монобанке уже третью неделю! 14.08.20 я написала заявление в Таскомбанк (вх.971/507) с просьбой срочно разобраться в этой проблеме и перечислить мне деньги.
Но 17.08.20 на горячей линии Таскомбанка мне сообщили, что мое заявление могут рассматривать до 30(!!!) дней! Телефонов руководства банка или сотрудников отдела по свифт переводам, кто мог бы ответить где сейчас мои деньги и почему они до сих пор крутят их в Таскомбанке, не дают. Писала и на онлайн-поддержку Таскомбанка, также ответа нет. Просто подпольная организация какая-то!!! Деньги нужны срочно! Все сроки по свифт-переводам прошли, но ответа от Таскомбанка добиться не могу.
Таскомбанк
Ответ банка
18 августа 2020, 16:46
Доброго дня.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в якому відділенні ТАСКОМБАНКу Ви написали заяву?

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 45.6
USD 41.1 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 45.6
USD 41.1 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝