Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
hopex 16 сентября 2024, 11:46
Приходил в субботу в отделение закрыть счет, начали процесс и «специалист» сказал что это будет долго и не успеем до закрытия, а я пришел в 10 утра. Только что пришел, написали заяву и говорит мне дайте паспорт, у меня только в дии (меняю паспорт, цнап на руки еще не выдал) и «специалист» говорит без него закрыть не можем, надо проверить с оригиналом, на дию говорит это все лишь электронный и не оригинал. Отказывает закрывать счет и снять деньги.
Это просто бред. Как в дии не оригинал паспорт ?!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 16 сентября 2024, 12:43
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 сентября 2024, 14:39
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bibe 14 сентября 2024, 20:52
5355 2800 2576 3952, викладає фейкові квартири на OLX, просить кошти за «бронь», в моєму випадку попросив 1200, сьогодні мав подзвонити і сказати коли маємо зустрітись, ніхто не подзвонив. Оголошення було видалене, по номеру телефону не додзвонитися, шахрай зник. Прошу вас відреагувати на цю ситуацію.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 сентября 2024, 21:51
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Вікторія Голубєва 14 сентября 2024, 12:28
Перебуваю за кордоном, працюю не офіційно, тому не можу попасти у відділення чи підтвердити надходження коштів, через що моя картка була заблокована та ПУМБ поступово відмовив в обслуговуванні.

Я зверталася до чату, там мене завжди перенаправляли до info.findoc@gmail.com. Якщо стисло викласти результати спілкування із цим відділом по пошті, то склалося враження, що їх головне завдання — як змога швидше позбавлятися від клієнтів.

Замість того, щоб спробувати мені допомогти знайти хоч якусь можливість підтвердити кошти, мені по більшій частині просто цитували перелік із 18 пунктів, де нема жодного варіанту для простих людей, які опинилися закордоном.

Це само по собі дуже дивно, адже я та мої знайомі, які знаходяться закордоном, користуються послугами інших банків, які дуже лояльно відносяться до співвідчизників, які знаходяться закордоном. Але, я усвідомлюю, що Банк є приватною організацією та може на свій розсуд відмовляти клієнтам в обслуговуванні.

Однак, коли я запитала, як мені вивести на інший рахунок свої заблоковані кошти, близько 37 тисяч гривень, які на той момент були на банківській картці, співробітники поштової підтримки ПУМБ відповіли, що таких можливостей не передбачено, та отримати кошти я можу тільки особисто у відділенні чи через довіреність. Я знову пояснила, що знаходжуся закордоном, та не можу приїхати у відділення. Тоді єдине, що мені відповіли, що я можу у посольстві зробити довіреність.

Я навела довідки та дізналася, що є нормальною практикою серед банків у випадку блокування рахунку фізичної особи виводити за заявою цієї особи гроші на інший рахунок, у деяких випадках із комісією.

Однак співробітники ПУМБу із поштової підтримки не даючи жодних законодавчих підстав мені відмовляють.

Цілком зрозуміло, що зробити довіреність за кордоном це не теж саме, що зробити її в Україні, де на кожному кроці можна знайти нотаріуса. Для цього необхідно мати кошти та вільний від роботи час на те, щоб поїхати до столиці та записатися на відвідування посольства (якщо воно взагалі є, я поки що знайти не змогла), що по витратам буде більше тієї суми, що Банк заблокував на моєму рахунку і тому це не має жодного сенсу.

Таке відношення до постраждалих від війни співвідчизників, які були змушені покинути свої домівки та переїхати за кордон не тільки псує життя кожному українцю окремо, але й ганьбує міжнародний імідж України, як серед іноземців, так і серед української діаспори, яка закордоном зараз набула дуже велику вагу.

Хотілося б звичайно зберегти рахунок, адже до цього моменту ніякого негативу від ПУМБу я не бачила, але якщо зберегти рахунок неможливо, то хоча б прошу компетентних співробітників Банку ПУМБ знайти можливість повернути мені мої кошти на рахунок у іншому банку.
ПУМБ
Ответ банка
14 сентября 2024, 13:59
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 сентября 2024, 11:48
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
geese 14 сентября 2024, 12:22
Отделение по адресу: Днепр, ул. Титова, 23
В конце августа увидел в приложении ПУМБ, что мои счета заблокированы. Причина не указана! Обратился 03−09−2024 в отделение банка в г. Днепр, ул Титова для того, чтобы узнать по какой причине произошла блокировка и что нужно, для разблокировки счетов. Оператор Юлия причину мне не объяснила и сказала, что необходимо предоставить справку ОК-5(7). На мой вопрос для чего банку нужны все мои данные с 2011 года ответ так и не дала. Я предложил предоставить справку о доходах с официального места работы, либо попросил указать за какой период у банка ко мне вопросы и какие документы для этого нужны. Оператор составила запрос и сказала, что перезвонит. Я попросил и у неё и у начальника отделения предоставить мне официальный документ, что банк мне заблокировал счета и по какой причине. Мне отказали в предоставлении этих документов. В этот же день я отправил в банк документы о заработной плате за последний год. На горячей линии все мои вопросы о причине блокировки счетов и за какой период игнорировались. Говорили, что все вопросы в отделение, где обсуживаетесь. В последствии в отделении говорили, что мы тут ни при чём, это dсё ФинМон и только пишите бумажные письма на офис в Киеве. Хорошее такое общение, что мы вам счета заблокировали, а узнать из-за чего не у кого. 06−09−2024 мне позвонила с отделения оператор Юлия и сказала, что у банка есть вопросы к операциям поступления за март 2024. В этот же день я пришёл в отделение узнать, получил ли банк мою справку о зарплате и подошла ли она? Сказали, что информации ещё нет и пишите письмо в центральный офис. Далее я общался только с начальником отделения и оператором Татьяной. Объяснил, что в марте мне были только зачисление на еПідтримку выплат по ОВДП на сумму около 240000 грн, что даже более, чем на 150000 грн менее цифры для осуществления финМона от НБУ. Сказал, что может банку нужна не справка о моих доходах (которую я уже отправил) или ОК-5(7), а выписка со счёта брокера или другая информация. Потому что не логично требовать справку о зп, если деньги мне пришли на еПідтримку от выплаты по ОВДП. На что мне ответили, чтобы я писал письменный запрос. Что я и сделал в этот же день 06−09−2024 с изложением всей этой ситуации. Предоставить мне документы о блокировке моего счета с причиной — отказались. Очень странная ситуация. Никаких мне документов не предоставляют, общение только в отделении, а на просьбу общаться официально через электронную почту всегда отказ. Жду ответа на письменное обращение, как мне сказали до 30 дней, и тут 09−09−2024 мне сообщают через приложение, что банк разрывает со мной отношения. Ответа на моё письмо, неоднократные обращение с жалобами на горячую линию и в чат — нет. Ни одного! В отделении я попросил прояснить ситуацию и мне оператор Татьяна сказала, что т.к. банк не получил ОК-5(7) он разорвал со мной отношения. Справку о зарплате они отказались даже рассматривать (для меня очень странно как официальная справка о официальной зарплате может не рассматриваться) и другие документы, подтверждающие с каких средств были куплены ОВДП. Попросил её ещё раз отправить запрос в банк на возобновление сотрудничества и за какой период какие документы необходимы — она отказала, сказала, что если банк разорвал отношения, то возобновит их только после закрытия счетов, где у меня не малые деньги остались.
Уже бы бросил всё как есть, НО банк настаивает, чтобы я пришёл и написал заявление на закрытие своих карт и при этом получить свои деньги переводом на IBAN другого банка я смогу только с комиссией 1,5%, что для меня будет около 2000 грн. Почему я должен терять СВОИ деньги из-за того, что банк игнорирует мои обращения и не принимает справку о зп или другие документы? Почему его не устраивает справка ОК-5(7) за определённый период, который банк так и не назвал? Почему банк не ведёт переписку с клиентом по электронной почте, а только все на словах?
ПУМБ
Ответ банка
14 сентября 2024, 13:19
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 17 сентября 2024, 18:29
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку, та можемо вказати, що відповідно до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 та згідно внутрішньої політики Банку з фінансового моніторингу, документами, які підтверджують заробітну плату отриману на території України є:

— Довідки Форма ОК-5/ОК-7;
— Довідка (відомості) відповідного державного органу України про суми виплачених доходів та сплачених податків + квитанція (якщо сформовано церез електронний кабінет);
— Довідки державних органів (СБУ, прокуратура, Міноборони, військових частин);
— Трудовий договір — договір найму;
— Дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства;
— Е-декларації з сайту https://public.nazk.gov.ua.

На жаль, ті документи які Ви надавали до банку не відповідають вимогам та не можуть бути прийняті в роботу. Ми рекомендуємо Вам надати необхідні документи скориставшись формою для подачі докуменів на сайті нашого банку: https://www.pumb.ua/110_FM

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Недорого Отзывы 14 сентября 2024, 9:03
Не было кредитного лимита и кредитной карты и в приложений постоянно была реклама кредитного лимита. Открыл кредитку и теперь реклама кредитных продуктов и кэшбеков магазинов партнёров. Очень напрягает
ПУМБ
Ответ банка
14 сентября 2024, 10:30
Вітаємо!

Шкодуємо, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 27 сентября 2024, 14:42
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
рrofessor _ка 13 сентября 2024, 8:44
7.09 зробила покупку на сайті foodboom, які є партнером по кешбеку.
Банк обіцяє 10% кешбеку, проте не виконує задекларований кешбек. На картку зарахувалось 0,75% як за категорію «Продукти». Замість 94,70 грн зарахувалось 4 грн, різниця відчутна. Звернулась одразу до підтримки банку. Розповіла про ситуацію, надала в чаті скріни оплати, замовлення з сайту, підтверджене і оплачене замовлення в пошті. Зафіксували моє звернення 07.09.
Сьогодні 13.09 — тиша. Ніхто не вирішив моє питанн. Роблю висновок, що партнерський кешбек не працює. Враження негативне.
ПУМБ
Ответ банка
13 сентября 2024, 9:33
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 14 сентября 2024, 12:30
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.

Перепрошуємо за незручності і будемо вдячні за розуміння!
Rancho 12 сентября 2024, 17:36
ПУМБ для клієнтів підприємців надає pos-термінали з прро додатком Є-чек. І хоча ПУМБ такий собі банк не кращий і не гірший за інших, але обираючи таких партнерів буде потерпати за їх некомпетентність. Користуюсь і банком і Єчеком близько року, банку міг би ставить 4−5 зірок, але завдяки Є чеку тільки 2, тому що не має оновлення додатку на pos-терміналі ПУМБ і виходить що я працюю на застарілій версії, додаток не має ніякої підтримки, у месенджерах є бот який шукає консультантів по дві доби, при цьому раз на годину питає чи вирішене моє питання. Підтримка банку ніяким чином не допоможе у найпростіших питаннях пов’язаних з додатком, який банк сам встановив на термінал і тепер не відповідає за його оновлення чи коректну роботу.
ПУМБ
Ответ банка
12 сентября 2024, 19:03
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 сентября 2024, 10:06
Вітаємо! Дякуємо за очікування. За результатами перевірки надали вичерпну відповідь Вам у приватні повідомлення!
Valentina1515 11 сентября 2024, 13:15
Никогда не думала что придеться зарегестрироваться и написать отзыв тем более о ПУМБе. С 2015 года являюсь клиентом банка … и со вчерашнего дня для меня это становится недобанком! Никогда не было проблем, всегда пользовалась и кредитной картой с лимитом в 60 тыс грн и дебитной, размещала в пумбе депозиты на год в сумме до 300 тыс грн., не было не просрочек ничего и вчера заблокировали карту из-за операций на минуточку в июле 2024 на сумму 285 тыс грн ., а именно закончился старый (годовой) депозит в Таскомбанке и было переразмещение в другом банке с помощью перевода через пумб (хотя изначально думала в пумбе разместить, но % ниже был чем в другом банке, и при этом до принятия решения я разместила на свободном депозите средства в пумбе). Так вот по требованию оператора о подтверждении доходов… сбросила на электронку им сначала договора депозитов которые закончились в июне 2024 в Таскомбанке на сумму 300 тыс грн, потом этого не хватило и сбросила договор купли продажи авто на сумму 672 тыс грн. И в ответ мне пишут что недостаточно документов. Это как понимать если ПУМБ не принимает официально договор продажи из сервисного центра (бывшие мрео)??? Я официально не работала, а если и работала то не официально справки предоставить не могу официальные кроме депозитов и продажи авто которое приобреталось совместно в семье мужем мне. Может знатоки или минфин поможет в решении проблемы?
P. S. самое смешное что все-таки депозит на 287 тыс грн я разместила в, а банке в июле этого ж 2024 года :) и скинула выписку в ПУМБ и заблокировали карту с жалкими копейками на 3500 грн, может обиделись)) но дело не в деньгах, а в том что до этого всего меня устраивало пользоваться приложение ПУМБ да и в общем банком… странное отношение к постоянному активному клиенту. При чем что деньги имеются в накоплениях как у всех и миллионами не переводим да и показала откуда я сбросила…
После этого случая КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!! В котором ваши доходы от продажи авто и другие документы ничего не значат для финмона! Ну или мне не повезло и какой-то неадекват сидит в финмоне))). Если кто сталкивался и есть решение проблемы подскжите))) Извините за такой длинный реферат)
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 сентября 2024, 14:17
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 16 сентября 2024, 15:36
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Володимир Сахарук 8 сентября 2024, 17:18
Усім вітання.
Приблизно півроку тому отримав кредитну карту у ПУМБ. Спокусився на умови щодо 62 пільгових днів при використанні кредитних коштів. Сума яка була мені спочатку була погоджена на рівні 20 тис. грн., а через 3 місяці її банк мені підняв до 25 тис. грн. В основному користувався по принципу такому що б що місяця закривати суму в ноль. Однак у липні 2024 року якось трішки прорахувався і не закрив усю до 25 тис. грн. Буквально якихось 100 грн. не вистачало. Настав серпень і тут я помічаю що з карти списано приблизно 700 грн. Я звертаюся за роз«ясненням до представників ПУМБ. А мені розповідають що це проценти за користуванням кредитом. Добре я переглядаю всі свої оплати та виявляю що не всю суму закрив в 0 однак це лише 100грн!!! як можуть бути такі відсотки! Мені пояснюють що згідно їхнього договору АТ «ПУМБ» НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ФІЗИЧНИХ ОСІБ якщо я не закрив усю суму тобто яка була у мене у використанні грубо кажучи з 25000 я використав 24500 грн. і до визначеної дати пільгового періоду вніс кошти у розмірі 24900 грн. то проценти мені нарахують за всю сму якою я користувася, а не на залишок кредиту!!! Доречі у доступному договорі який наявний у додаку ПУМБ на телефоні про це нічого не зазначено!!! Я його скачав і він у мене зберігається!!! А вони посилаються на якийсь договір навіть з яким навіть не озвучили що він такий є!!! АТ «ПУМБ» НА УКЛАДЕННЯ
ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ФІЗИЧНИХ ОСІБ…
Хоча згідно вимог НБУ банк чітко має прописати всі умови по кредиту та ознайомити клієнта!!!
Тому стережіться цих ШАХРАЇВ!!!
Не відкривайте кредитні картки ПУМБ!!!
ПУМБ
Ответ банка
8 сентября 2024, 20:38
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про наш банк.

Проте, маємо зауважити, що згідно умов договору кредитного продукту, нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається після виходу з пільгового періоду за всією сумою яка була в цьому проміжку.

Під час оформлення продукту, кожен клієнт підписує Заяву на приєднання до Договору комплексного банківського обслуговування. Без підпису цього документу оформлення будь-якого продукту в нашому банку є неможливим.

В мобільному застосунку Ви маєте можливість отримати договір та паспорт продукту який було Вами підписано: Натиснути на кредитну карту — Натиснути на «Три крапочки» в правому верхньому куті — Документи — Договір/Паспорт кредиту.

Ознайомитись з Договором комплексного банківського обслуговування Ви можете на сайті нашого банку за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0f6688e2-a23d-4e72-ab29-56b0dfca9f12
Vladimirmoz 6 сентября 2024, 19:41
Несколько лет пользовался данным банком, теперь крайне негатив.никогда не выходил за пределы льготного периода+ последнее время не пользовался кредитными средствами (так как лимит установлен самый низкий среди всех банков которыми пользуюсь (10 тыс) держал на кредитной карте всегда личные средства.в один день замечаю что у меня насчитываются какие то проценты, не много, но 47 гривен уже натикало, обращаюсь в поддержку, пишу, звоню,(сумма смешная, но дело принципа".ответ конечно убил- «Опрацювання операцій по закриттю дня відбувається не в тій послідовності, що Ви виконуєте.» По моей ситуации- я делаю перевод личных средств на карту другого банка (это без комиссии личные средства), остаётся кредитный баланс 10000, далее вечером оплачиваю с кредитки коммунальные платежи, которые так же всегда без комиссии, НО! банк для себя обрабатывает этот платеж ранее чем утренний перевод личных средств, и в итоге перевод средств засчитывают как перевод с кредитных средств «- фокус,!!! А если бы я год не заглядывал на эту карту, нормально бы процентов насчитали.чистой воды шарлатанство.не советую никому
ПУМБ
Ответ банка
6 сентября 2024, 20:13
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 сентября 2024, 14:40
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VeronikaAlfa 4 сентября 2024, 16:22
5355280024437665
Шахрайка, вимагає гроші наперед!
Відгуки відмінні, успішних доставок 50+!
Потім бреше, що курʼєр хворий, то бухгалтерія гроші не може повернути, то відправлять сьогодні вже, бо курʼєр вже виїхав!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 сентября 2024, 17:26
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ivanov6060 4 сентября 2024, 13:03
Шахраї використовують картки банку для шахрайства.
А саме відправив кошти на картку 5355 2800 3229 5642 в сумі 3 300грн після цього продавець зник. Банк має слідкувати за тим кому відкриває картки і для чого вони використовуються!
Онлайн аптека storestero точка com — ШАХРАЇ
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 сентября 2024, 14:09
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Проблема решена
Daria24 3 сентября 2024, 14:31
Я продавала криптовалюту (монеты USDT) через Telegram Bot Wallet. После сделки продавец подтвердил оплату и предоставил мне чек-квитанцию об оплате. В ответ я перевела ему монеты. Оплата на мой счет поступила, однако через два дня Банк ПУМБ заблокировал мой счет, мотивируя это подозрением в мошенничестве. По словам банка, отправитель денежных средств подал на меня жалобу.

Я немедленно обратилась в банк, предоставила все доступные доказательства (скрины ордера, обращения по поводу возврата средств в техподдержку telegramwallet, скрин о том что мой аккаунт верифицирова, видео-скрин переписки с плкупателем в чате ордера и тд)добросовестности сделки, однако банк продолжает игнорировать мои аргументы и отвечает лишь шаблонными сообщениями, не предпринимая никаких действий для решения ситуации. На основании полученной информации я предполагаю, что попала в так называемую мошенническую схему P2P-треугольник.

Изучив отзывы других клиентов Банка ПУМБ, я пришла к выводу, что моя ситуация не является единичным случаем. Банк, по-видимому, не в состоянии эффективно расследовать подобные случаи и защищать интересы своих клиентов.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2024, 15:32
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 4 сентября 2024, 10:18

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Andriy223 3 сентября 2024, 11:24
Рееструвався через додаток заради кредитних коштів, у чому співробітник банку запевнив на 100 відсотків, що нададуть кредитний ліміт при реєстрації.
Але вийшло як завжди! Клієнт зареєструвався на том і все, очікуйте! Запевняю Вас, від кількості — не зміниться ЯКІСТЬ! І саме цікаве — профіль не видаляється)) ця функція в розробці.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2024, 12:17
Вітаємо!

Шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації та написали Вам в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 сентября 2024, 14:40
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій Романчук 3 сентября 2024, 10:09
Після блокування карты (13.08.2024) нарешті банк прийняв рішення розірвати відносини. Але запросив перед цим ще раз документы.
Нідіслав: дві декларації (2022.2023), довідку #2 та скрін обігу Фоп за 2024 рік
І тут банк надає мені листа в якому повідомляє про відмову в обслуговуванні. На хвилиночку звинувативши: у відмиванні грошей., фінансовому тероризмі, торгівлі наркотиками, зброєю, та ще зброєю масового ураження.це при обороті по карті 150−200тис грн на місяць (я Фоп і був віп кліентом).тобто зробили з мене злочинця (я рахую це образливим та неприємлимим).На гарячій лінії сказали щоб я не хвилювався на рахунок цього бо це стандартний лист і вони всім його дають кому відмовили в обслуговуванні (тобто всі кліенти які не подобаються банку злочинці) Плюс заставляють прийти в банк та на писати заяву на закриття рахунку. що теж є порушенням, так як банк розриває відносини в односторонньому порядку і є процедура автоматичного закриття рахунку у цій ситуації. Я рахую що в моїх документах які я надав було доведено походження коштів, а відмова висонана з пальця не компетентним співробітником. В цій ситуації я би рекомендував провести службове розслідування і не розкидатися такими гучними звинувачення ми!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2024, 12:15
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 сентября 2024, 10:13

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
OLEGONISIUS 3 сентября 2024, 9:48
Відкрив карту місяць тому, користувався, все було добре. Вчора мені прийшло, сповіщення, що рахунок мій заблокований і маю звернутись до відділення. Жодним чином з оператором онлайн немає можливості звʼязатись, відповідає лише бот і то автоматом говорить, що потрібно до відділення. Причину не говорить. Жодних офіційних листів щодо причини блокування, не надають. Таким чином утримують мої кошти і ускладнюють життя. Був написаний лист на офіційну електронну адресу, відповіді не отримав. Телеграм підтримка також не працює. Це взагалі жах. Раніше банк подобався, але враховуючи дану ситуацію, доведеться змінювати банк. Це неповага до клієнтів і їх вільного часу! Просто неподобство, шахрайство!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2024, 12:11
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 сентября 2024, 12:29
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Arrow186 2 сентября 2024, 21:34
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Русская, 23/129
Користуюсь банком доволі довго, все ніби норм, Кешбек, оплата частинами, Кешбек за комунальні.
Вирішив також оплатити за інтернет, але виявилось що в списку немає мого постачальника, не біда подумав я і скинув квитанцію з іншого банку зі вже сплаченим платежем, але тут почалось, ми не можемо потрібна оплата через касу банку, але зареєстрували скаргу 202407−6769 від 25.07.2024 р. Чекаю, 30.08 телефоную, і радісний оператор повідомляє заявка закрита, квитанцію не підходить, питаю чому не повідомили, відповідь ми телефонували Ви не відповіли, коли телефонували? Мовчать.
Переключають на іншу людину, та озвучує ЄДРПОУ не ТОВ, а ФОП, ок беру нові реквізити оплачую, скидаю, телефоную 2.09 відповідає Владислава 8524, не з першого разу але все-таки доходить до неї що я хочу, відводь не підходить квитанція потрібно через касу оплачувати, уточняю яка буде за це комісія, Владислава бере тайм-аут на консультація (вже другий за час розмови).
Сподіваюсь що хоч скаргу вона зафіксує.
Питання шаблону так і не вирішене, йде вже третій місяць (попередньо також звертався але тоді мене культурно послали брати паперову платіжку до провайдера).
Ніби і не проблема за реквізитами оплачувати, але тоді буде комісія.
Тому поки двояке враження про банк, якщо виникнуть проблеми і попаде хтось на зразок Владислав то плакали твої грошики, хоча там всі не дуже розуміють що ти в них хочеш, і кол
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 сентября 2024, 8:54
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 сентября 2024, 16:28
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо повідомити, що для того, аби зареєструвати постачальника у нашому застосунку та сплачувати за послугу без комісії Вам необхідно надати фото/сканкопію квитанції від постачальника послуг паперову або електронну (отримати її можливо звернувшись до провайдера).

У квитанції обов’язково має бути:
— Назва підприємства;
— ЄДРПОУ постачальника;
— Розрахунковий рахунок;
— Назва послуги, що оплачується;
— Ідентифікатор клієнта;
— Дата квитанції.

Так як, цієї інформації немає в квитанції про проведену оплату, то, на жаль, вона не може бути прийнята. Просимо Вас надати відповідну квитанцію звернувшись до нашої підтримки в Telegram/Viber/Facebook/Instagram або надіслати ел.лист на нашу ел.пошту info@fuib.com, аби ми мали можливість створити шаблон для проведення оплати.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
MachOleg29 31 августа 2024, 19:46
Дуже не рекомендую користуватися кредитними коштами цього банку, особливо карткою ВсеМожу.
Вчора, 30 серпня, забув внести невелику суму, щоб повернутися у пільговий період, бо подумав, що маю ще один день часу в запасі. У результаті мені нарахували відсотки на ту суму, якою користувався 60 днів, і ту, якою навіть не користувався 10, бо у них такі умови. Так що, якщо навіть не внесете 30 гривень для повернення у пільговий період за попередній місяць, то вам ще нарахують відсотки і за поточний, така незрозуміла і складна у них система
Я ніколи не мав такої ситуації, у пільговий період завжди повертався вчасно, але навіть не думав, що за одну неточність банк так жорстко мене покарає
Як багаторічний клієнт я просив їх піти мені назустріч, через цей форс-мажор застосувати щодо мене якусь акцію чи програму лояльності, як робили для мене у Ощадбанку і Сенс-банку, але все марно
Після погашення всіх боргів я розірву з банком всі зв’язки, осадок від цього випадку ніколи не забуду
Загалом послугами цього банку користуватися зручно, окрім кредитних, але рано чи пізно вони все одно переконають вас взяти той чи інший кредит, ніби, на вигідних умовах. Тому краще не співпрацювати з цим банком для уникнення таких проблем.
ПУМБ
Ответ банка
1 сентября 2024, 13:57
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалася така ситуація, але маємо зауважити, що згідно з умовами кредитної картки після виходу з пільгового періоду який триває до 62 днів, відсотки нараховуються на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом.

Після внесення коштів на погашення заборгованості, Ви маєте можливість знову користуватись пільговим періодом та всіма перевагами карти.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
A13K 30 августа 2024, 7:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
Хотів би подякувати Марині Стасенко, начальниці відділу на Андріївському узвозі, 4, за оперативне вирішення проблеми, яка виникла в липні через затримку відправлення банківського переказу. Усе було зроблено швидко та професійно.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 августа 2024, 9:47
Вітаємо! Щиро вдячні за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку!
otzovik1413513 25 августа 2024, 15:57
Произошла ситуация, просыпаюсь сегодня, хотел зайти в пумб пополнить себе мобильный, нахожусь за границей на реабилитации. Не мог зайти в приложение своего пумба ни по фейс айди ни по пинкоду, звоню им через онлайн сайт их, говорят позвоните нам с финансового телефона, а я не могу позвонить с финансового телефона, потому что мне заблокировали счет и я не могу пополнить себе мобильный. у меня на счету было всего 4000 грн, непонятно за что они заблокировали мне карту, мошенники. Я никаких операций по карте не проводил сомнительных, чтобы мне заблокировали карту. В итоге звоню другу прошу в долг пополнить мне мобильный, чтобы я мог позвонить этим мошенникам, а когда я позвонить мне робот отвечает что ваша карта заблокирована из-за каких-то сомнительных операций, бот вам помочь не может, поэтому обратитесь в отделение с паспортом. КАКИМ Я ОБРАЗОМ ОБРАЩУСЬ В ОТЕДЕЛЕНИЕ за границей. Банк очень сильно нравился, только этим банком пользовался все время, это мой любимый банк был. Помогите пожалуйста решить проблему. Я ваш клиент уже 3 года почти и все время активно пользовался вашим банком и все было очень хорошо до сегодняшнего дня…
ПУМБ
Ответ банка
25 августа 2024, 16:42
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 26 августа 2024, 14:52
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝