×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Банк стимулює роботу в чорну та транзакції готівкою.
Шукайте в наступному місяці на білбордах їх новий слоган:
Працюй в чорну, готівкою і молися щоб ми не вирішили все одно тобі закрити рахунки!
З приводу Вашого звернення в іншому каналі зв'язку одразу було зафіксовано звернення. Просимо очікувати на зворотний зв'язок, який ми обов'язково надамо після завершення перевірки.
Комментарии (2)
Про якість мобільного застосунку
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Написать комментарий
Карта Всеможу. Давайте розбиратись…
1. На сайті банку вказано що пільговий період по карті до 62 днів.
В ДКБО яке відправила служба підтримки вказано що пільговий період може бути максимально 60 днів. То де правда? 62 чи 60?
Також там вказано що для того щоб залишатись в пільговому періоді потрібно внести оплату 30 числа до 18:00.
2. В мобільному застосунку, відкриваю картку Всеможу, читаю ДКБО, вказано що необхідно внести оплату до 30 числа (тобто включно).
3. Пишу в підтримку, прошу скасувати нарахування комісії так як згідно ДКБО (в застосунку) вніс оплату вчасно, 30 числа. Отримую відмову. Відповідь: «Ви порушили ДКБО».
ПРОШУ ДАТИ ПОЯСНЕННЯ:
1. Чому ДКБО в застосунку не відповідає ДКБО яке відправив мені співробітник СП?
Якщо вважати ДКБО від співробітника банку вірним то в такому разі ДКБО яке вказане в застосунку не може бути дійсним адже вони вказують різні терміни погашення овердрафту.
2. Яким чином ДКБО яке відправив ваш співробітник може бути законним якщо всі дати згідно законодавства мають бути включними і не обмежуватися година. Тобто кінцевою датой погашення 30 число не може бути якщо в вашому ДКБО вказано що є обмеження до 18:00. В такому разі ви б мали вказувати 29 число. Дати мають вказуватися повними и включними (24:00)
3. Зі слів СП я зрозумів що обмеження в 18:00 встановлені тому що банківські операції здійснені після 18:00 обробляються наступного дня.
Банк не може вказувати це як причину тому що погашенням кредиту є дата внесення коштів, а не дата проведення операції по рахунку. Кошти були внесені вчасно, операція була проведена через МПС, тобто миттєво. Зарахування відбулося саме 30 числа, кредит погашений вчасно відповідно ДКБО. Дайте пояснення.
Будь ласка дайте роз’яснення по кожному пункту. Дякую.
Комментарии (11)
Как отправить договор депозита на почту ukr.net?
Відправити договір можливо лише на анкетну електронну пошту. Якщо Ви бажаєте її змінити, для цього у застосунку натисніть на зображення профілю у правому верхньому куті, оберіть «Особисті дані», потім «Анкетні дані», вкажіть нову електронну адресу та натисніть «Оновити дані».
Комментарии (4)
Блокування рахунків #2
Все більше і більше блокувань (почитайте відгуки)
Додаток до відгуку — https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/397298/#comments
PUMB — 8 червня 2025 о 21:58 Дякуємо за уточнення інформації! Ми обов’язково все перевіримо та повернемось до Вас зі зворотнім зв’язком.
І надалі тиша.
Надав все те що було запрошено в листі на пошту, та відправили мені лист (Шаблоний)
Ураховуючи викладене, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, з метою надання відповідних документів, необхідних для проведення Банком належної перевірки та спростування наявних підозр. — Прийшовши до віділення, мені кажуть що нічого не бачуть все видалено, а карта заблокована вона не знає що робити бо нічого в мене не запитують, витратив 2 години у віділенні щоб сказали що вони не знають що треба від мене.
Так само я зробив запит в банк, а банк приховую або ігнорує цю частину мого запиту.
Та відповідає шаблоними повідомленнями.
На все віділення працює 1 робітник, нав’язує всім кліентам *** послуги банку.
Вам потрібен захист від шахраїв, 200 грн на рік.
В неї питають для чого? ЇЇ відповідь — хароший вапроос я сама не знаю))
Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Проте, маємо зауважити, що нами була надана повна та вичерпна відповідь на Вашу анкетну ел.пошту з рекомендаціями, які слід дотримуватись.
Якщо в Вас є інші питання, то напишіть їх, будь ласка.
Комментарии (5)
Отличный банк
Дякуємо за щирі слова! Ми раді, що Ви задоволені продуктами та послугами банку.
Шкодуємо, що Вам не сподобалась наша співпраця з Віталієм Козловським. Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку, щоб ставати кращими для вас
Комментарии (2)
тверда трійка
• вночі банківська година не можна робити перекази
• смс повідомлення приходять після кожної транзакції, їх неможна вимкнути
• немає функції статистики витрат, вона тестуються, але не в мене
• некомпетентна підтримка, замовила зняття валюти на понеділок, оператор підтвердив, в понеділок говорять, що неправильно оформлено
• підтримка вибачилась за оператора, ніяк не прокоментували, але питання щодо зняття не прокоментували і не вирішили, гроші так і не зняла вчасно
У нас є нічна банківська година, при якій кредитні продукти перебувають в обробці. Це не впливає на дебетові операції.
Вимкнути сповіщення від застосунку ПУМБ Ви можете в налаштуваннях смартфона.
Щодо функції статистики витрат — вона ще в розробці і невдовзі буде доступна для всіх клієнтів.
Також, нещодавно вже було розглянуто ситуацію щодо замовлення готівки, де оператор помилився з часом. З ним була проведена розмова, аби даних помилок більше не повторювалось.
Щодо даної ситуації Вам було надано зворотний зв'язок та надісланий giftmall в знак вибачення.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (4)
Пумб дает мошенникам красть ваши деньги !!!
— ваши счета заблокированы обратитесь в отделение
я не понимаю почему, у меня на этой карте оборот не более 50к в месяц, еду в отделение объясняю сотруднику что я вот выводила деньги вот у меня есть биржа я вам в реальном времени покажу что вот этот платеж, на что мне мерзкий сотрудник говорит
— слушайте, а вас не волнует что криптовалюта запрещена на территории Украины
и предлагает мне, вот эти деньги что мне перевел человек которому я продала юсдт чтобы ему вернулись обратно деньги (понятное дело что мне юсдт не кто не собирался возвращать) дал мне бумажку чтобы я подтвердила что я официально продала какой то товар, я ему задаю вопросы что за товар если я некому нечего не продавала, он помогал плечами и всё
Я набрала парню чтобы он мне помог,
он ещё раз в отделении оператору популярно объяснил что это p2p на криптобирже, он сказал так это другое дело, мы в отделении вам не чем не поможем все доказательства отправляйте на почту пумба и в кибер полицию и в течении 2-х месяцев ждите ответа, и некого не волновало что я на месте пыталась показать все доказательства, и на этом всё, оказалось что человек с которым у меня был ордер 22 числа, сегодня утром написал заяву что я якобы украла у него эти деньги, банк без подтверждения обвинения заблокировал мне мой счет с деньгами и напорно предлогал вернуть деньги обратно на реквизиты чевловека) и мне оператор говорит идите в отделение, а в отделении говорят звоните оператору) 0 компетенции., спасибо что у моего парня активные контракты с адвокатами которые помогают в банковских вопросах, мы уже написали заявление, ждём первый ответ от пумба, уже была у парня такая же история с моно банком только сумма намного больше (монобанк возвращает все деньги и покрывает расходы материальные + на адвокатов) с пумбом будет тоже самое, ведь банк блокирует счета без доказательной базы)
Прикро, що маєте негативну думку. Ми діємо згідно правил НБУ та дотримуємось чинного законодавства. Всі дії нашого банку цілком правомірні. Бажаємо допомогти в цій ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Будемо вдячні за відповідь!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (16)
класний банк та додаток
Ще одна перевага — кредитна картка з максимальним лімітом для мене.
Вдячні, що поділились враженнями від користування нашими послугами. Ми цінуємо Ваші слова і довіру!
Написать комментарий
Задоволений роботою
Ми перейшли із іншого банку в ПУМБ і різниця в обслуговуванні відчувається.
Нам надзвичайно приємно, що Ви відчули різницю в обслуговуванні — ми щодня стараємось, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс і відчував підтримку!
Написать комментарий
ОБЕРЕЖНО!!! Ліміт 600 тис гривень на зняття готівки зі всіх рахунків
Мав необережність після продажу нерухомості зарахувати кошти, виявилось що зняти можливо лише 600 тис грн. хоча пояснив що гроші потрібні для купівлі іншої нерухомості, і чекати мене ніхто не буде.
Оператори кол-центру посилаються на постанову НБУ якої немає, на гарячій лінії НБУ чітко відповіли, що зняття готівки можливо по 100 тис грн в день хоть кожен день. На звернення в банк ПУМБ надійшла відповідь:
11.07.2025 No KHO-56.3.2/50893
На No 202506−7528 від 20.06.2025
Відповідь на звернення
Шановний Олегу П!!!
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ
БАНК» (надалі — Банк, АТ «ПУМБ») засвідчує Вам свою повагу та у відповідь на Ваше звернення No 202506−7528 від 20.06.2025 повідомляє наступне.
У зв’язку із введенням в Україні з 24.02.2022 воєнного стану, було прийнято
низку законодавчих актів, спрямованих на встановлення правил роботи, зокрема,
банків в таких умовах. Саме тому, Банк прийняв рішення обмежити суму зняття
готівки з рахунку клієнта у розмірі 600 000 грн. на місяць згідно з внутрішніми
документами. Ліміт буде оновлено в наступному місяці і операції зняття знову будуть
доступні.
Звертаємо Вашу увагу, що коштами можна користуватися безготівково, а саме:
розраховуватись карткою в магазинах онлайн та офлайн.
При виникненні додаткових питань до Банку телефонуйте online з сайту Банку
pumb.ua, із застосунку ПУМБ або звертайтесь за номерами:
+38 044 290 7 290 (по Україні та з-за кордону згідно з тарифами операторів),
+38 096 290 7 290 (для абонентів Київстар),
+38 050 290 7 290 (для абонентів Vodafone),
+38 093 290 7 290 (для абонентів lifecell).
З повагою,
Начальник Управління обробки
клієнтських звернень Тетяна ШКУРКО
За підсумком, дякуючи банку ПУМБ, нерухомість купив хтось інший, курс доллара піднявся, «Велике ДЯКУЮ» банк ПУМБ.
Нам шкода, що Ви опинилися в такій ситуації.
Маємо зазначити, що відповідно до вимог Національного банку України встановлено добовий ліміт — до 100 000 грн, а також додатково діє банківський ліміт — до 600 000 грн на місяць по кожному рахунку.
На жаль, змінити ці обмеження наразі неможливо.
Дякуємо за розуміння!
Комментарии (7)
банк шахрай і злодій
Написать комментарий
Розрив ділових відносин
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Не вирішується питання дуже довго
За цей час я 6 (шість) разів зверталась в підтримку. Переді мною кожен раз вибачались з посиланням на якийсь міфічний «інший» відділ, який не дає відповідь. Контакти цього «іншого» відділу надати відмовились. Остання скарга була зафіксована 13.07.25, обіцяли розібратись за 3 робочих дні. Сьогодні 18.07.25. Повний ігнор, банку абсолютно байдуже. Мені жодного разу ніхто не писав, всі спілкування ініціювала я сама.
Висновок. Якщо навіть в таких простих питаннях, як кешбек, банк дозволяє собі абсолютно і повністю ігнорувати клієнта. Що буде, наприклад з моїм депозитом? Або іншими серйозними речами? Виходить, довіряти не можна? Саме так, ні в якому разі! Будьте обережні з цим банком.
Комментарии (2)
Блокування карти
Але я не робила ніякого звернення. В колтцентрі причини не можуть назвати. У відділення підійти не в змозі, знаходжусь за кордоном. Як дізнатись в короткі строки, чому карта заблокована?
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
Аферистка 5355 28ХХ ХХХХ ХХХХ
Дівчина втираєтся в довіру, говорить, що працює в гос структурі, показує, що має кошти. Потім вигадує проблеми і просить кошти в борг. Звісно потім зникає. Грає на довірі, може довго обробляти жертву. Таким чином вийшов на ще декількох людей яких вона опрацювала на чималі кошти. Всім добра і будьте обачні.
Ми вже передали інформацію до Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також, рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство у банку, з якого здійснювався переказ та на сайті Кіберполіції.
Комментарии (6)
Розблокування рахунків
Укрпошта
08 ЛИП. 4 днів in transit
11:48
м. Київ, Україна, 04070
Вручено за довіреністю
07 лип.
• М. Київ, Україна, 04070
4
Написать комментарий
Найгірший банк
Нам шкода, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо вказати, що всю інформацію щодо отримання коштів було надано клієнту 04.07.2025 р. під час дзвінку на Гарячу лінію.
Також, маємо зауважити, що під час консультації у відділенні зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною згідно стандартів обслуговування та внутрішніх регламентів банку.
Комментарии (8)
Постійно дзвонять хоча це не зручно
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід співпраці з нами. Саме тому, ми вже написали Вам у приватні повідомлення аби перевірити роботу наших фахівців. За результатами перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок.
Комментарии (1)
Незаконно списывают комиссию
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)