×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
ЦЕ просто шахрайство!!!
Приблизно півроку тому отримав кредитну карту у ПУМБ. Спокусився на умови щодо 62 пільгових днів при використанні кредитних коштів. Сума яка була мені спочатку була погоджена на рівні 20 тис. грн., а через 3 місяці її банк мені підняв до 25 тис. грн. В основному користувався по принципу такому що б що місяця закривати суму в ноль. Однак у липні 2024 року якось трішки прорахувався і не закрив усю до 25 тис. грн. Буквально якихось 100 грн. не вистачало. Настав серпень і тут я помічаю що з карти списано приблизно 700 грн. Я звертаюся за роз«ясненням до представників ПУМБ. А мені розповідають що це проценти за користуванням кредитом. Добре я переглядаю всі свої оплати та виявляю що не всю суму закрив в 0 однак це лише 100грн!!! як можуть бути такі відсотки! Мені пояснюють що згідно їхнього договору АТ «ПУМБ» НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ФІЗИЧНИХ ОСІБ якщо я не закрив усю суму тобто яка була у мене у використанні грубо кажучи з 25000 я використав 24500 грн. і до визначеної дати пільгового періоду вніс кошти у розмірі 24900 грн. то проценти мені нарахують за всю сму якою я користувася, а не на залишок кредиту!!! Доречі у доступному договорі який наявний у додаку ПУМБ на телефоні про це нічого не зазначено!!! Я його скачав і він у мене зберігається!!! А вони посилаються на якийсь договір навіть з яким навіть не озвучили що він такий є!!! АТ «ПУМБ» НА УКЛАДЕННЯ
ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ФІЗИЧНИХ ОСІБ…
Хоча згідно вимог НБУ банк чітко має прописати всі умови по кредиту та ознайомити клієнта!!!
Тому стережіться цих ШАХРАЇВ!!!
Не відкривайте кредитні картки ПУМБ!!!
Проте, маємо зауважити, що згідно умов договору кредитного продукту, нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається після виходу з пільгового періоду за всією сумою яка була в цьому проміжку.
Під час оформлення продукту, кожен клієнт підписує Заяву на приєднання до Договору комплексного банківського обслуговування. Без підпису цього документу оформлення будь-якого продукту в нашому банку є неможливим.
В мобільному застосунку Ви маєте можливість отримати договір та паспорт продукту який було Вами підписано: Натиснути на кредитну карту — Натиснути на «Три крапочки» в правому верхньому куті — Документи — Договір/Паспорт кредиту.
Ознайомитись з Договором комплексного банківського обслуговування Ви можете на сайті нашого банку за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0f6688e2-a23d-4e72-ab29-56b0dfca9f12
Комментарии (12)
Не советую данный банк, категорически
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (2)
Шахрайка на ОЛХ/магазин BeautyShop
Шахрайка, вимагає гроші наперед!
Відгуки відмінні, успішних доставок 50+!
Потім бреше, що курʼєр хворий, то бухгалтерія гроші не може повернути, то відправлять сьогодні вже, бо курʼєр вже виїхав!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написать комментарий
Шахраї використовують картки банку для шахрайства
А саме відправив кошти на картку 5355 2800 3229 5642 в сумі 3 300грн після цього продавець зник. Банк має слідкувати за тим кому відкриває картки і для чого вони використовуються!
Онлайн аптека storestero точка com — ШАХРАЇ
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (3)
Рахунок заблоковано, банк не вживає ніяких дій для вирішення проблемы
Я немедленно обратилась в банк, предоставила все доступные доказательства (скрины ордера, обращения по поводу возврата средств в техподдержку telegramwallet, скрин о том что мой аккаунт верифицирова, видео-скрин переписки с плкупателем в чате ордера и тд)добросовестности сделки, однако банк продолжает игнорировать мои аргументы и отвечает лишь шаблонными сообщениями, не предпринимая никаких действий для решения ситуации. На основании полученной информации я предполагаю, что попала в так называемую мошенническую схему P2P-треугольник.
Изучив отзывы других клиентов Банка ПУМБ, я пришла к выводу, что моя ситуация не является единичным случаем. Банк, по-видимому, не в состоянии эффективно расследовать подобные случаи и защищать интересы своих клиентов.
Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (16)
Як банк заманюе клієнтів
Але вийшло як завжди! Клієнт зареєструвався на том і все, очікуйте! Запевняю Вас, від кількості — не зміниться ЯКІСТЬ! І саме цікаве — профіль не видаляється)) ця функція в розробці.
Шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації та написали Вам в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (4)
Відмовили в обслуговуванні
Нідіслав: дві декларації (2022.2023), довідку #2 та скрін обігу Фоп за 2024 рік
І тут банк надає мені листа в якому повідомляє про відмову в обслуговуванні. На хвилиночку звинувативши: у відмиванні грошей., фінансовому тероризмі, торгівлі наркотиками, зброєю, та ще зброєю масового ураження.це при обороті по карті 150−200тис грн на місяць (я Фоп і був віп кліентом).тобто зробили з мене злочинця (я рахую це образливим та неприємлимим).На гарячій лінії сказали щоб я не хвилювався на рахунок цього бо це стандартний лист і вони всім його дають кому відмовили в обслуговуванні (тобто всі кліенти які не подобаються банку злочинці) Плюс заставляють прийти в банк та на писати заяву на закриття рахунку. що теж є порушенням, так як банк розриває відносини в односторонньому порядку і є процедура автоматичного закриття рахунку у цій ситуації. Я рахую що в моїх документах які я надав було доведено походження коштів, а відмова висонана з пальця не компетентним співробітником. В цій ситуації я би рекомендував провести службове розслідування і не розкидатися такими гучними звинувачення ми!!!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Заблокували рахунок , офіційну відповідь не можуть надати . Шахрайство!
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Не можливо Додати постачальника для оплати комунальних
Вирішив також оплатити за інтернет, але виявилось що в списку немає мого постачальника, не біда подумав я і скинув квитанцію з іншого банку зі вже сплаченим платежем, але тут почалось, ми не можемо потрібна оплата через касу банку, але зареєстрували скаргу 202407−6769 від 25.07.2024 р. Чекаю, 30.08 телефоную, і радісний оператор повідомляє заявка закрита, квитанцію не підходить, питаю чому не повідомили, відповідь ми телефонували Ви не відповіли, коли телефонували? Мовчать.
Переключають на іншу людину, та озвучує ЄДРПОУ не ТОВ, а ФОП, ок беру нові реквізити оплачую, скидаю, телефоную 2.09 відповідає Владислава 8524, не з першого разу але все-таки доходить до неї що я хочу, відводь не підходить квитанція потрібно через касу оплачувати, уточняю яка буде за це комісія, Владислава бере тайм-аут на консультація (вже другий за час розмови).
Сподіваюсь що хоч скаргу вона зафіксує.
Питання шаблону так і не вирішене, йде вже третій місяць (попередньо також звертався але тоді мене культурно послали брати паперову платіжку до провайдера).
Ніби і не проблема за реквізитами оплачувати, але тоді буде комісія.
Тому поки двояке враження про банк, якщо виникнуть проблеми і попаде хтось на зразок Владислав то плакали твої грошики, хоча там всі не дуже розуміють що ти в них хочеш, і кол
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо повідомити, що для того, аби зареєструвати постачальника у нашому застосунку та сплачувати за послугу без комісії Вам необхідно надати фото/сканкопію квитанції від постачальника послуг паперову або електронну (отримати її можливо звернувшись до провайдера).
У квитанції обов’язково має бути:
— Назва підприємства;
— ЄДРПОУ постачальника;
— Розрахунковий рахунок;
— Назва послуги, що оплачується;
— Ідентифікатор клієнта;
— Дата квитанції.
Так як, цієї інформації немає в квитанції про проведену оплату, то, на жаль, вона не може бути прийнята. Просимо Вас надати відповідну квитанцію звернувшись до нашої підтримки в Telegram/Viber/Facebook/Instagram або надіслати ел.лист на нашу ел.пошту info@fuib.com, аби ми мали можливість створити шаблон для проведення оплати.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Комментарии (3)
Банк дуже засмутив
Вчора, 30 серпня, забув внести невелику суму, щоб повернутися у пільговий період, бо подумав, що маю ще один день часу в запасі. У результаті мені нарахували відсотки на ту суму, якою користувався 60 днів, і ту, якою навіть не користувався 10, бо у них такі умови. Так що, якщо навіть не внесете 30 гривень для повернення у пільговий період за попередній місяць, то вам ще нарахують відсотки і за поточний, така незрозуміла і складна у них система
Я ніколи не мав такої ситуації, у пільговий період завжди повертався вчасно, але навіть не думав, що за одну неточність банк так жорстко мене покарає
Як багаторічний клієнт я просив їх піти мені назустріч, через цей форс-мажор застосувати щодо мене якусь акцію чи програму лояльності, як робили для мене у Ощадбанку і Сенс-банку, але все марно
Після погашення всіх боргів я розірву з банком всі зв’язки, осадок від цього випадку ніколи не забуду
Загалом послугами цього банку користуватися зручно, окрім кредитних, але рано чи пізно вони все одно переконають вас взяти той чи інший кредит, ніби, на вигідних умовах. Тому краще не співпрацювати з цим банком для уникнення таких проблем.
Шкодуємо, що у Вас склалася така ситуація, але маємо зауважити, що згідно з умовами кредитної картки після виходу з пільгового періоду який триває до 62 днів, відсотки нараховуються на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом.
Після внесення коштів на погашення заборгованості, Ви маєте можливість знову користуватись пільговим періодом та всіма перевагами карти.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Комментарии (10)
Вдячність Марині Стасенко, начальниці відділу на Андріївському узвозі, 4
Написать комментарий
нахожусь за границей, пумб заблокировал деньги и не могут помочь решить вопрос
Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)
Банківські працівники Івано -Франківська — шахрайські діі
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (3)
Блокировка
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (8)
Блакируют возвратные деньгИ
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
махінації відділень Пумб Біла Церква
Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити, тому вже зареєстрували Ваше звернення. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження після відвідування нашого відділення. На Ваш запит зазначимо, що банк ПУМБ суворо дотримується вимог фінансового моніторингу, які встановлені законодавством, зокрема нормативно-правовими актами Національним Банком України. Також у банку впроваджені кращі світові політики внутрішнього фінансового моніторингу та комплаєнс. Ці факти підтверджуються те, що ПУМБ багато років поспіль визнається НБУ системно важливим для країни банком та банком уповноваженим на зберігання готівки НБУ.
Водночас ми хочемо запевнити Вас, що ми ретельно перевіримо описану вами ситуацію та у разі підтвердження наданих вами фактів до причетних співробітників будуть вчинені найсуворіші санкції.
Дякуємо за розуміння.
Комментарии (10)
Махінації віділлень Пумб Біла Церква
Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Написать комментарий
Воспользовался услугами Pay hub Пумб
Прикро, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детально розібратись в обставинах. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Нам прикро, що Ви маєте негативну думку про наш банк. Ми вже перевірили ситуацію. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми Вже надавали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Банк блокує діючого ФОП без причини
Це показує повну некомпетентність банку, тому що скамери і тємщики з цим банком працюють без проблем, а справжніх підприємців з «білим» доходом, банк блокує. Нікому не рекомендую цей банк, це верх некомпетентності і нехтування своїми же власними правилами.
Нам прикро, що Ви маєте негативну думку про наше обслуговування. Ми вже перевіряли ситуацію. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми Вже надавали на електрону пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (7)
Не майте справу з цим банком!
Не майте справу з цим банком вони крадуть гроші!!!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)