×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Не хотят закрыть счет, не компетентные сотрудники
Это просто бред. Как в дии не оригинал паспорт ?!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (7)
Шахрайство
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (2)
Заблокувало картку, не можу повернути свої 37 тис грн
Я зверталася до чату, там мене завжди перенаправляли до info.findoc@gmail.com. Якщо стисло викласти результати спілкування із цим відділом по пошті, то склалося враження, що їх головне завдання — як змога швидше позбавлятися від клієнтів.
Замість того, щоб спробувати мені допомогти знайти хоч якусь можливість підтвердити кошти, мені по більшій частині просто цитували перелік із 18 пунктів, де нема жодного варіанту для простих людей, які опинилися закордоном.
Це само по собі дуже дивно, адже я та мої знайомі, які знаходяться закордоном, користуються послугами інших банків, які дуже лояльно відносяться до співвідчизників, які знаходяться закордоном. Але, я усвідомлюю, що Банк є приватною організацією та може на свій розсуд відмовляти клієнтам в обслуговуванні.
Однак, коли я запитала, як мені вивести на інший рахунок свої заблоковані кошти, близько 37 тисяч гривень, які на той момент були на банківській картці, співробітники поштової підтримки ПУМБ відповіли, що таких можливостей не передбачено, та отримати кошти я можу тільки особисто у відділенні чи через довіреність. Я знову пояснила, що знаходжуся закордоном, та не можу приїхати у відділення. Тоді єдине, що мені відповіли, що я можу у посольстві зробити довіреність.
Я навела довідки та дізналася, що є нормальною практикою серед банків у випадку блокування рахунку фізичної особи виводити за заявою цієї особи гроші на інший рахунок, у деяких випадках із комісією.
Однак співробітники ПУМБу із поштової підтримки не даючи жодних законодавчих підстав мені відмовляють.
Цілком зрозуміло, що зробити довіреність за кордоном це не теж саме, що зробити її в Україні, де на кожному кроці можна знайти нотаріуса. Для цього необхідно мати кошти та вільний від роботи час на те, щоб поїхати до столиці та записатися на відвідування посольства (якщо воно взагалі є, я поки що знайти не змогла), що по витратам буде більше тієї суми, що Банк заблокував на моєму рахунку і тому це не має жодного сенсу.
Таке відношення до постраждалих від війни співвідчизників, які були змушені покинути свої домівки та переїхати за кордон не тільки псує життя кожному українцю окремо, але й ганьбує міжнародний імідж України, як серед іноземців, так і серед української діаспори, яка закордоном зараз набула дуже велику вагу.
Хотілося б звичайно зберегти рахунок, адже до цього моменту ніякого негативу від ПУМБу я не бачила, але якщо зберегти рахунок неможливо, то хоча б прошу компетентних співробітників Банку ПУМБ знайти можливість повернути мені мої кошти на рахунок у іншому банку.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (6)
«Попадание» на 2000 грн за вывод СВОИХ же денег из-за блокировки счетов в ПУМБ и разрым деловых отношений ни за что!
Уже бы бросил всё как есть, НО банк настаивает, чтобы я пришёл и написал заявление на закрытие своих карт и при этом получить свои деньги переводом на IBAN другого банка я смогу только с комиссией 1,5%, что для меня будет около 2000 грн. Почему я должен терять СВОИ деньги из-за того, что банк игнорирует мои обращения и не принимает справку о зп или другие документы? Почему его не устраивает справка ОК-5(7) за определённый период, который банк так и не назвал? Почему банк не ведёт переписку с клиентом по электронной почте, а только все на словах?
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку, та можемо вказати, що відповідно до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 та згідно внутрішньої політики Банку з фінансового моніторингу, документами, які підтверджують заробітну плату отриману на території України є:
— Довідки Форма ОК-5/ОК-7;
— Довідка (відомості) відповідного державного органу України про суми виплачених доходів та сплачених податків + квитанція (якщо сформовано церез електронний кабінет);
— Довідки державних органів (СБУ, прокуратура, Міноборони, військових частин);
— Трудовий договір — договір найму;
— Дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства;
— Е-декларації з сайту https://public.nazk.gov.ua.
На жаль, ті документи які Ви надавали до банку не відповідають вимогам та не можуть бути прийняті в роботу. Ми рекомендуємо Вам надати необхідні документи скориставшись формою для подачі докуменів на сайті нашого банку: https://www.pumb.ua/110_FM
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Комментарии (12)
Это точно банк, а не рекламное агентство?
Шкодуємо, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (10)
Кешбек від партнерів не працює
Банк обіцяє 10% кешбеку, проте не виконує задекларований кешбек. На картку зарахувалось 0,75% як за категорію «Продукти». Замість 94,70 грн зарахувалось 4 грн, різниця відчутна. Звернулась одразу до підтримки банку. Розповіла про ситуацію, надала в чаті скріни оплати, замовлення з сайту, підтверджене і оплачене замовлення в пошті. Зафіксували моє звернення 07.09.
Сьогодні 13.09 — тиша. Ніхто не вирішив моє питанн. Роблю висновок, що партнерський кешбек не працює. Враження негативне.
Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.
Перепрошуємо за незручності і будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (2)
співпраця ПУМБ і Є-чек
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Заблокировали карту и не хотят разблокировать!!! Документы предоставила о происхождении!
P. S. самое смешное что все-таки депозит на 287 тыс грн я разместила в, а банке в июле этого ж 2024 года :) и скинула выписку в ПУМБ и заблокировали карту с жалкими копейками на 3500 грн, может обиделись)) но дело не в деньгах, а в том что до этого всего меня устраивало пользоваться приложение ПУМБ да и в общем банком… странное отношение к постоянному активному клиенту. При чем что деньги имеются в накоплениях как у всех и миллионами не переводим да и показала откуда я сбросила…
После этого случая КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!! В котором ваши доходы от продажи авто и другие документы ничего не значат для финмона! Ну или мне не повезло и какой-то неадекват сидит в финмоне))). Если кто сталкивался и есть решение проблемы подскжите))) Извините за такой длинный реферат)
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (10)
ЦЕ просто шахрайство!!!
Приблизно півроку тому отримав кредитну карту у ПУМБ. Спокусився на умови щодо 62 пільгових днів при використанні кредитних коштів. Сума яка була мені спочатку була погоджена на рівні 20 тис. грн., а через 3 місяці її банк мені підняв до 25 тис. грн. В основному користувався по принципу такому що б що місяця закривати суму в ноль. Однак у липні 2024 року якось трішки прорахувався і не закрив усю до 25 тис. грн. Буквально якихось 100 грн. не вистачало. Настав серпень і тут я помічаю що з карти списано приблизно 700 грн. Я звертаюся за роз«ясненням до представників ПУМБ. А мені розповідають що це проценти за користуванням кредитом. Добре я переглядаю всі свої оплати та виявляю що не всю суму закрив в 0 однак це лише 100грн!!! як можуть бути такі відсотки! Мені пояснюють що згідно їхнього договору АТ «ПУМБ» НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ФІЗИЧНИХ ОСІБ якщо я не закрив усю суму тобто яка була у мене у використанні грубо кажучи з 25000 я використав 24500 грн. і до визначеної дати пільгового періоду вніс кошти у розмірі 24900 грн. то проценти мені нарахують за всю сму якою я користувася, а не на залишок кредиту!!! Доречі у доступному договорі який наявний у додаку ПУМБ на телефоні про це нічого не зазначено!!! Я його скачав і він у мене зберігається!!! А вони посилаються на якийсь договір навіть з яким навіть не озвучили що він такий є!!! АТ «ПУМБ» НА УКЛАДЕННЯ
ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ФІЗИЧНИХ ОСІБ…
Хоча згідно вимог НБУ банк чітко має прописати всі умови по кредиту та ознайомити клієнта!!!
Тому стережіться цих ШАХРАЇВ!!!
Не відкривайте кредитні картки ПУМБ!!!
Проте, маємо зауважити, що згідно умов договору кредитного продукту, нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається після виходу з пільгового періоду за всією сумою яка була в цьому проміжку.
Під час оформлення продукту, кожен клієнт підписує Заяву на приєднання до Договору комплексного банківського обслуговування. Без підпису цього документу оформлення будь-якого продукту в нашому банку є неможливим.
В мобільному застосунку Ви маєте можливість отримати договір та паспорт продукту який було Вами підписано: Натиснути на кредитну карту — Натиснути на «Три крапочки» в правому верхньому куті — Документи — Договір/Паспорт кредиту.
Ознайомитись з Договором комплексного банківського обслуговування Ви можете на сайті нашого банку за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0f6688e2-a23d-4e72-ab29-56b0dfca9f12
Комментарии (12)
Не советую данный банк, категорически
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (2)
Шахрайка на ОЛХ/магазин BeautyShop
Шахрайка, вимагає гроші наперед!
Відгуки відмінні, успішних доставок 50+!
Потім бреше, що курʼєр хворий, то бухгалтерія гроші не може повернути, то відправлять сьогодні вже, бо курʼєр вже виїхав!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написать комментарий
Шахраї використовують картки банку для шахрайства
А саме відправив кошти на картку 5355 2800 3229 5642 в сумі 3 300грн після цього продавець зник. Банк має слідкувати за тим кому відкриває картки і для чого вони використовуються!
Онлайн аптека storestero точка com — ШАХРАЇ
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Комментарии (3)
Рахунок заблоковано, банк не вживає ніяких дій для вирішення проблемы
Я немедленно обратилась в банк, предоставила все доступные доказательства (скрины ордера, обращения по поводу возврата средств в техподдержку telegramwallet, скрин о том что мой аккаунт верифицирова, видео-скрин переписки с плкупателем в чате ордера и тд)добросовестности сделки, однако банк продолжает игнорировать мои аргументы и отвечает лишь шаблонными сообщениями, не предпринимая никаких действий для решения ситуации. На основании полученной информации я предполагаю, что попала в так называемую мошенническую схему P2P-треугольник.
Изучив отзывы других клиентов Банка ПУМБ, я пришла к выводу, что моя ситуация не является единичным случаем. Банк, по-видимому, не в состоянии эффективно расследовать подобные случаи и защищать интересы своих клиентов.
Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (16)
Як банк заманюе клієнтів
Але вийшло як завжди! Клієнт зареєструвався на том і все, очікуйте! Запевняю Вас, від кількості — не зміниться ЯКІСТЬ! І саме цікаве — профіль не видаляється)) ця функція в розробці.
Шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації та написали Вам в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Комментарии (4)
Відмовили в обслуговуванні
Нідіслав: дві декларації (2022.2023), довідку #2 та скрін обігу Фоп за 2024 рік
І тут банк надає мені листа в якому повідомляє про відмову в обслуговуванні. На хвилиночку звинувативши: у відмиванні грошей., фінансовому тероризмі, торгівлі наркотиками, зброєю, та ще зброєю масового ураження.це при обороті по карті 150−200тис грн на місяць (я Фоп і був віп кліентом).тобто зробили з мене злочинця (я рахую це образливим та неприємлимим).На гарячій лінії сказали щоб я не хвилювався на рахунок цього бо це стандартний лист і вони всім його дають кому відмовили в обслуговуванні (тобто всі кліенти які не подобаються банку злочинці) Плюс заставляють прийти в банк та на писати заяву на закриття рахунку. що теж є порушенням, так як банк розриває відносини в односторонньому порядку і є процедура автоматичного закриття рахунку у цій ситуації. Я рахую що в моїх документах які я надав було доведено походження коштів, а відмова висонана з пальця не компетентним співробітником. В цій ситуації я би рекомендував провести службове розслідування і не розкидатися такими гучними звинувачення ми!!!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (3)
Заблокували рахунок , офіційну відповідь не можуть надати . Шахрайство!
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (2)
Не можливо Додати постачальника для оплати комунальних
Вирішив також оплатити за інтернет, але виявилось що в списку немає мого постачальника, не біда подумав я і скинув квитанцію з іншого банку зі вже сплаченим платежем, але тут почалось, ми не можемо потрібна оплата через касу банку, але зареєстрували скаргу 202407−6769 від 25.07.2024 р. Чекаю, 30.08 телефоную, і радісний оператор повідомляє заявка закрита, квитанцію не підходить, питаю чому не повідомили, відповідь ми телефонували Ви не відповіли, коли телефонували? Мовчать.
Переключають на іншу людину, та озвучує ЄДРПОУ не ТОВ, а ФОП, ок беру нові реквізити оплачую, скидаю, телефоную 2.09 відповідає Владислава 8524, не з першого разу але все-таки доходить до неї що я хочу, відводь не підходить квитанція потрібно через касу оплачувати, уточняю яка буде за це комісія, Владислава бере тайм-аут на консультація (вже другий за час розмови).
Сподіваюсь що хоч скаргу вона зафіксує.
Питання шаблону так і не вирішене, йде вже третій місяць (попередньо також звертався але тоді мене культурно послали брати паперову платіжку до провайдера).
Ніби і не проблема за реквізитами оплачувати, але тоді буде комісія.
Тому поки двояке враження про банк, якщо виникнуть проблеми і попаде хтось на зразок Владислав то плакали твої грошики, хоча там всі не дуже розуміють що ти в них хочеш, і кол
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо повідомити, що для того, аби зареєструвати постачальника у нашому застосунку та сплачувати за послугу без комісії Вам необхідно надати фото/сканкопію квитанції від постачальника послуг паперову або електронну (отримати її можливо звернувшись до провайдера).
У квитанції обов’язково має бути:
— Назва підприємства;
— ЄДРПОУ постачальника;
— Розрахунковий рахунок;
— Назва послуги, що оплачується;
— Ідентифікатор клієнта;
— Дата квитанції.
Так як, цієї інформації немає в квитанції про проведену оплату, то, на жаль, вона не може бути прийнята. Просимо Вас надати відповідну квитанцію звернувшись до нашої підтримки в Telegram/Viber/Facebook/Instagram або надіслати ел.лист на нашу ел.пошту info@fuib.com, аби ми мали можливість створити шаблон для проведення оплати.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Комментарии (3)
Банк дуже засмутив
Вчора, 30 серпня, забув внести невелику суму, щоб повернутися у пільговий період, бо подумав, що маю ще один день часу в запасі. У результаті мені нарахували відсотки на ту суму, якою користувався 60 днів, і ту, якою навіть не користувався 10, бо у них такі умови. Так що, якщо навіть не внесете 30 гривень для повернення у пільговий період за попередній місяць, то вам ще нарахують відсотки і за поточний, така незрозуміла і складна у них система
Я ніколи не мав такої ситуації, у пільговий період завжди повертався вчасно, але навіть не думав, що за одну неточність банк так жорстко мене покарає
Як багаторічний клієнт я просив їх піти мені назустріч, через цей форс-мажор застосувати щодо мене якусь акцію чи програму лояльності, як робили для мене у Ощадбанку і Сенс-банку, але все марно
Після погашення всіх боргів я розірву з банком всі зв’язки, осадок від цього випадку ніколи не забуду
Загалом послугами цього банку користуватися зручно, окрім кредитних, але рано чи пізно вони все одно переконають вас взяти той чи інший кредит, ніби, на вигідних умовах. Тому краще не співпрацювати з цим банком для уникнення таких проблем.
Шкодуємо, що у Вас склалася така ситуація, але маємо зауважити, що згідно з умовами кредитної картки після виходу з пільгового періоду який триває до 62 днів, відсотки нараховуються на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом.
Після внесення коштів на погашення заборгованості, Ви маєте можливість знову користуватись пільговим періодом та всіма перевагами карти.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
Комментарии (10)
Вдячність Марині Стасенко, начальниці відділу на Андріївському узвозі, 4
Написать комментарий
нахожусь за границей, пумб заблокировал деньги и не могут помочь решить вопрос
Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (4)