×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Где мои деньги
Дозвольте пояснити, що при проведенні описаної Вами операції ПриватБанк не отримав фінансового підтвердження від банка екваєра, це означає, що фактично кошти не були перераховані на рахунки ПриватБанку для завершення проведення даного переказу. Кошти були повернені відправнику.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Персональный банкир - это фикция.
Прошло 24 часа, а мой персональный банкир — Снежана Коломиец продолжает работать с другим клиентом. Вероятно, у него иной статус «супер персональный» или он член «супер голд клуба». (Сарказм).
См. заголовок.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дану ситуацію вже розглядають профільні спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (23)
спасибо
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Задоволений
Написать комментарий
Чудо смс
Комментарии (28)
Приват мошенники,без причины заблокировали мои деньги,сказали что якобы была жалоба какая-то, которой нету как оказалось,придумали новую отговорку платёж небыл подтверждён
Написать комментарий
Отправили деньги в некуда
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Написать комментарий
Постійні перебої в роботі приватбанку!!!!
Написать комментарий
А мне добавили на Пенсионную карту 10 грн.
Комментарии (3)
Приватбанк- УЖАС ПРОДОЛЖАЕТСЯ с 13.09.19 ! Это уже становится не смешно.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Оплата комунальних послуг в онлайн режимі
Дякуємо за теплі слова на адресу Микити. Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Комментарии (7)
Приватбанк- УЖАС ПРОДОЛЖАЕТСЯ!!! Это уже не смешно.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Для того, щоб ми змогли детальніше розглянути описаний Вами випадок — рекомендуємо звернутися в нашу службу підтримки Вашій дружині. Ми будемо дуже раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Проблемы с переводом
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
Неправомірне блокування картки банком на тривалий час без підстав
Приносимо вибачення за можливі незручності. У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Дозвольте відмітити, що Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Приватбанк заблокировал карту! Вернее оператор!
Смею заметить, что являюсь клиентом Привата более 10 лет. В том числе и моя компания (ООО). За это время подобная ситуация возникает впервые. Я возмущен и крайне разочарован т.к. провести данную операцию и воспользоваться СВОИМИ ЛИЧНЫМИ СРЕДСТВАМИ именно в данный момент мне было крайне необходимо.
В связи с этим буду вынужден во-первых для начала обратиться в отделении для попытки все же разблокировать карту (хотя прочитал, что это по большей части возможно только через суд), а во-вторых — буду рассматривать другой конкурентный банк для обслуживания как личных счетов, так и моей компании.
До сегодняшнего дня таких мыслей не возникало.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Деньги взяли - карточку не сделали
Некомпетенция сотрудников проявилась когда мне настоятельно рекомендовали оформить карту «gold», т.к. только на ней фамилия-имя теснённые. Но, отбился, потому как знаю, как выглядит карта «универсальная с фото». Перешли к оформлению, трижды перезаполняли форму, т.к. у менеджера «что-то глючило» и не отправлялись данные. Потом также дважды делали фото. После окончания говорит, ожидание карты до двух недель, ну, думаю ладно, заказная ведь, дело житейское. Сняли с другой моей карты 100 грн за выпуск и началось ожидание. Спустя 10 дней узнал, что карта готова. Пришёл забирать — новенькая, имя-фамилия теснённые, чип для платежей, значок paypass, в общем, радости — полные штаны. Если не учитывать, что я просил написать фамилию-имя на английском так, как в заграннике, а менеджер решил воспользоваться вариантом из «их» приложения.
А дальше начались проблемы, paypass оказался не рабочим от слова совсем. Сказать, что выглядел по-идиотски объясняя каждому кассиру, что не работает paypass, это ничего не сказать. Обратился в тех. поддержку через приложение. Спустя 20 минут общения, получил обещание переделать за счёт компании и получить через 2 недели в удобное отделение, уже направил в Киев, понадеялся на большую компетенцию.
Спустя полных 2 недели снова пишу в тех. поддержку, оттуда мне — у вас вообще-то бесплатная карта, идите и меняйте в отделение. Сделали уже тут из меня идиота говорю.за что ж я 100 грн платил?. Скинул фото — а нет платная, ну ок, давайте разбираться. У вас заявка недоофрмлена и молчок. Говорю, давайте дооформим, вы обещали перевыпуск за счёт компании. Ой, ну сейчас посмотри, возможно ли это. Говорит, Вас наберут в течении двух дней. А я в Испанию лечу через 36 часов, о чём уведомил сотрудницу. В ответ — ничем помочь ускорить не могу. Так и не набрали, за ПОЛТОРА дня, спасибоГоворю, наберите через 10 дней тогда. Последнее сообщение Привату было 10 сентября, сегодня 21 — ни сном, ни духом.
Отвратительная компетенция сотрудников, никакущая помощь тех. поддержки, зря потраченные 100 грн, банком удобно пользоваться до первых проблем, а дальше решай как хочешь всё сам.
P.S. Когда поставил оценку в приложении за карточку 6 — позвонили в течении 12 часов. Видно, на что упор делаете, молодцы!Все скрины переписок могу предоставить
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Понизили лимит без предупреждения
Дозвольте зазначити, що кредитний ліміт, що надається банком, встановлюється для кожного клієнта індивідуально та у випадку його зменшення приймаються до уваги сотні факторів. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись продуктами та послугами банку, це може позитивно вплинути на рішення банку, щодо можливості збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Консультация от ПриватБанка
Дякуємо за хорошу оцінку нашої роботи. Для нас дуже важливий зворотний зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимося на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Незрозумілі проблеми з банком!
Являюсь клієнтом вашого банку вже 10 років, але такого ************ (нецензурне слово) я ще не бачила.
Декілька місяців назад мого чоловіка, у зв’язку з його державною посадою, банком було визнано публічним діячем. З цього часу у мене почалися незрозумілі проблеми з вашим банком, які ніхто не може вирішити.
Я являюсь домогосподаркою, моїм єдиним джерелом доходу – є соціальні виплати, які я отримую у зв’язку із народженням дитини на карту вашого банку. Вже 10 днів гроші на моїх картках заблоковано. Начебто перевіряються джерела походження грошових коштів. Я п’ять разів була у відділеннях вашого банку. Сьогодні мені пояснили, що таке блокування вважається, що банк начебто припинив зі мною відносини, мої звернення будуть розглядатись до 30 вересня і ще два тижні картки будуть залишатись заблокованими.
Окремі незрозумілі аспекти діяльності вашого банку:
— довідки про доходи, видані державними органами, які фотографують працівники ваших відділень, головний офіс не приймає, тому що погана якість фото і чогось там не видно.
— джерела походження грошових коштів надходять з державних рахунків, які працівники вашого банку можуть з легкістю перевірити, якщо вони проявлять трохи зусиль.
— чому мої грошові кошти повинні залишатись заблокованими, якщо вони надішли з державних рахунків?
— навіщо мені персональний банкір, якщо він не може вирішити проблему?
Якщо політика вашого банку полягає у тому, щоб створювати додаткові тривалі проблеми своїм клієнтам, то я вас вітаю, ви досягли значних успіхів у цьому напряму!
Головне питання – навіщо мені Ваш банк, якщо ви мені створили безглузду проблему, ніхто її не може вирішити і залишили мене без моїх грошових коштів на цілий місяць?
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте зауважити, що в своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Ваше питання знаходиться в роботі наших фахівців.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Сняты деньги с карты, банкомат не выдал
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)