×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Заблокирована карта моего представителя на день раньше срока истечения доверенности, не приходят СМС с кодом подтверждения платежей
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію.
Комментарии (1)
Обманули меня на 500$
Комментарии (7)
Знов вкрали кошти з карти
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Як скасувати блокування:
Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки.
Власник картки, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції тощо), може звернутися до підтримки ПриватБанку та залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому разі транзакції, що не пройшли, повертаються на картку протягом 11 днів.
Як оскаржити операцію:
Трапляється, що за карткою здійснюється операція, з якою Ви не згодні. Наприклад, Ви залишили реквізити картки в готелі, а після виїзду з Вас списали гроші за використання міні-бара, хоча Ви ним не користувалися.
Такі операції можна оскаржити. Для цього достатньо звернутися в підтримку банку-емітента (банк, що випустив картку).
Якщо оскарження буде успішним, Вам повернеться сума купівлі та вартість оскарження.
Банк-емітент підготує дані для оскарження операції та надішле ці дані в міжнародну платіжну систему. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Оскарженню не підлягають операції, під час авторизації яких були введені конфіденційні дані (ПІН, CVC2, ОТП-пароль/3DS тощо).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Просьба вернуть денежные средства наглым образом украденные с моей карты
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з сайтом, на якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Написать комментарий
150 грн для привата..
У разі, якщо поповнення проводилось через термінал не ПриватБанку, такий переказ може зайняти до 3х робочих днів.
Якщо поповнення проводилось через термінал ПриватБанку, надішліть, будь ласка, в особистому повідомленні квитанцію, щоб ми могли більш детально перевірити інформацію. У разі проведення платежу через термінал ПриватБанку, отримати квитанцію відправник може в особистому кабінеті Приват24, а також в терміналах ПриватБанку, авторизувавшись своєю карткою/телефоном.
Комментарии (3)
Принудительный овердрафт
Также имеется 16000 по «быстрозаймам».
Но суть не в этом, все платится вовремя и без просрочек.Закинул 6000 для погашения 4200 кредита от Динеро. Погасил его, осталось около 1800.Сделал несколько мелких покупок и оплатил коммуналку за электричество.Осталось около 1400.Как раз чтобы 14 оплатить кредит по мгновенной рассрочке от Привата.Но не тут-то было.Приват решил, что нужно меня втоптать в *** еще больше.И сняли еще около 2000 лимита.Это при том, что на карте было 1400… Теперь у меня имеется НЕЗАКОННЫЙ, с моей точки зрения, овердрафт на 500 гривен.На каком основании с меня сняли лимит при недостаточном кол-ве средств?!!! Что это, ***, за беспредел вообще???!!! Засуньте себе в *** свои объяснения про «финансовое положение и тысячи миллионов факторов, влияющих на мой кредитный лимит» и т.д.
Подавайте на меня в суд, буду выплачивать вашей *** -конторе по 200 гривен в месяц в течении 20 лет.Просто нет слов…
Комментарии (4)
Обслуговування ФОП, при першій транзакції списали собі всі кошти.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання Вам нових кредитів.
Згідно з Умовами та правилами надання банківських послуг https://privatbank.ua/terms
1.1.3.1.5. Клієнт доручає Банку списувати кошти з рахунків Клієнта у межах сум, що підлягають сплаті Банку за Договором, у разі настання термінів платежів, а також списувати кошти з рахунка у разі настання термінів платежів за іншими договорами Клієнта у розмірах, визначених цими договорами (договірне списання), у межах платіжного ліміту рахунка. Банк списує кошти у грошовій одиниці України/іноземній валюті з будь-якого рахунка Клієнта у розмірі, еквівалентному сумі заборгованості в іноземній валюті/національній валюті України за договором, і купує/продає іноземну валюту на Міжбанківському валютному ринку України. Списання коштів з будь-якого рахунка Клієнта.
Комментарии (1)
В чате пропали Фамилии операторов, одни имена.
Комментарии (2)
Белое это черное
Обираючи пункт «сплатити комісію за одержувача», Ви збільшуєте суму переказу, а чим більше сума переказу, тим більше буде комісія в грошовому еквіваленті ( 0,5% від суми переказу) і, відповідно, в описаному прикладі Ви вже хочете перевести не 11000, а 11055,28.
0,5% від суми переказу 11055,28 становить 55,28, відповідно, одержувачу буде зараховано рівно 11000.
Комментарии (5)
Не довольна этим банком.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. На жаль, ми не змогли зв'язатись з Вами за вказаними контактами. Рекомендуємо перевірити наявність номерів банку в чорному списку. Про результати розгляду питання Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
хароший банк приемни люди опщаються приятно
Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Не террезируйте моих родителей
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання Вам нових кредитів.
Комментарии (1)
Приват Банк мошенник меняет условия на ходу
Написать комментарий
Обслуживание ФОП
Комментарии (1)
Мошенники
В першу чергу, варто розуміти, що списання проводиться не на користь банку, а на користь торгової точки, де Ви проводите оплату.
В данній ситуації оплата проведена і кошти зараховані на рахунок стороннього сервісу.
На жаль, в даному випадку, банк не може самовільно провести зняття коштів з рахунку торгової точки.
Наскільки ми розуміємо, то після особистого Вашого звернення кошти отримувач не повернув і для того, щоб Вам допомогти створено претензійну заявку для оскарження операції, згідно правил Міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Приятно порадовал, как и раньше.
Одно досадно. Ставки по депозитам снизились в разы, а ставки по кредитным картам пока без изменений. Отделения закрываются, уменьшается количество банкоматов, все больше операций переходят в онлайн(расходы банка существенно снизились). И несмотря ни на что ставки по кредитным картам остаются высокими. Если у вас низкая рентабельность не выдавайте карты всем подряд.
Дякуємо Вам за теплі слова в нашу адресу та за те, що позначили нам точки зросту. Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів та здійснюємо постійний набір і навчання персоналу, щоб наші Клієнти завжди могли отримувати сервіс вищої якості.
Стосовно зниження відсоткових ставок дозвольте зазначити, що це є позитивним сигналом на банківському ринку і сигналізує про подальшу стабілізацію економіки країни.
Нам дуже приємно, що Ви проявляєте небайдужість до нашого банку. Завдяки Вашому відгуку ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Будьте бдительны
Раді, що ситуація вирішилася. Якщо у Вас залишилися запитання до банку — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Проблема с банком Приват24
В феврале 2020 года общался с оператором банка и меня проинформировали о сумме остатка долга 1010гр., если я их оплачу до конца февраля 2020 то штрафов не будет.
23.02.2020 оплатил последний долг, на карте стал положительный остаток.
12.03.2020 закрыть счет не смог, так как на карте опять долг -30гр. за использование кредита, кредитом не пользовался!
Кредитом не пользовался, с картой операций не проводил, за что сняли деньги не понимаю.
При общении с оператором Владимиром, меня проинформировал, что это штраф за использование кредитного лимита. Кому верить? Каждый раз новый оператор говорит по разному. За что штраф если картой не пользовались и на карте нет долга!
Данный штраф нет возможности оплатить и считаю его незаконным.
Карта заблокирована.
Прошу Приват24 закрыть счет.
Моя карта 5168… 4036
Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами і банком були непорозуміння. Дозвольте зауважити, що % нараховується не на суму заборгованості за якийсь певний день, а проводиться аналіз усього періоду, тому що в різні дні сума заборгованості різна.
Якщо картка не перебувала в пільговому періоді (як і було), була списана комісія навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість. Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
Після погашення заборгованості, закрити картку Ви можете також у Вашому особистому кабінеті Прива24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку.
Стосовно консультації, яку Ви отримали, звернувшись в нашу службу підтримки буде проведена перевірка. По результату Вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Увага!!! Злочинці!!!
Паспорт який присилає ця особа на ім'я Політило Віталій Володимирович КС263075
17.12.1985 р.н.
Також присилає і ідентифікаційний код на це саме ім'я.
Але я вчасно побачив те що фото переклеювалося. Де під фото підпис надірваний. Я так розумію що паспорт і код викрадений і використовується тільки для цілей збагачення. А це як всім відомо кримінальний злочин. Підробка документів і вимагання грошей. Надіюсь що працівникам поліції потрібно тільки пару разів клацнути мишкою і вони зрозуміють де ця мерзота ховається. Так як ці данні які вказані в паспорті можуть цілком бути і нормальної людини яка навіть не підозрює що від її імені теке відбувається. То треба як омога швидше зупинити злочинну діяльність цієї особи і засадити за грати!!! Ще ця людина вислала мені данні куди я повинен скинути кошти. Будьте уважні!!!
Гонель Іван Володимирович
Номер карти приват банку:
4149 4390 1905 3309.
МФО банка: 305299.
ЕГРПОУ(или ОКПО) 14360570.
Рахунок отримувача 26203881110748.
IBAN:UA703052990000026203881110748.
Надіюсь що це потрібно не тільки мені! І порядні люди не будуть більше ошукані!
ДЯКУЮ ЗА НЕБАЙДУЖІСТЬ!!!
Дозвольте зазначити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Додатково, ми підготували для наших Клієнтів ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними завжди можна на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Бракованная валюта.
Дозвольте зауважити, що через відділення ПриватБанку видаються, як купюри прийняті і перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які, в свою чергу, попередньо пройшли додаткову перевірку.
Комментарии (2)