×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Все курсы банка | ||
Сколько ждать сумму кредита
Кредитний ліміт встановлюється на картку відразу ж після обробки заявки при позитивному рішенні (до 5 хвилин), в рідкісних випадках обробка заявки займає до 1 дня.
У разы, якщо кредитний ліміт не було встановлено, на жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Комментарии (5)
«Ручной» приват
Нам шкода, що виникли такі незручності.
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. У разі виникнення додаткових питань Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням — будемо раді допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (1)
Іпотека 9.99%
Через якийсь час мені передзвонили, і почали розповідати про інші відсоткові ставки по іпотеках, коли я запитав про можливість отримати під 9.99% — мені сказали що для цього потрібно заповнити заявку, і протягом кількох хвилин буде результат.
Для заявки запитали:
— ціну нерухомості
— яку частину готовний внести одразу
— первичний чи вторичний ринок
— мій дохід
— скільки місяців працюю на поточному місці.
Через 2 хв повідомили, що мені одобрили іпотеку на 20 років (хоч ми цього не обговорювали), з виплатою XXXXX грн/міс.
На питання, під який це відсоток і проханням повторити суму (бо я не чітко почув), отримав відповідь:
— «я вже закрила вікно програми і не можу сказати вам цю інформацію, можемо заповнити нову заявку...»
Знову запитую за цих 9.99%
Каже що з вами звяжеться інший менеджер.
Наступного дня отримав дзвінок від іншого менеджера, каже: «я вас вітаю, вам одобрили, давайте будемо оформляти...»
Я знову питаю під який відсоток…
Каже 14+% + страховки +…
Знову я запитую за іпотеку під 9.99%…
Відповідь:
— це мало людей може отримати, вирішується в індивідуальному порядку, є фактори які впливають…
Запитую як дізнатись чи зможу я отримати.
Відповідь:
— Ну це дуже малоймовірно, дуже мало хто може отримати на таких умовах, дуже індивідуально… я не можу для вас дізнатись цієї інформації… але 14+% це теж дууже хороший відсоток…
В результаті я не дізнався абсолютно ніякої інформації!
Це схоже на просто «замануху» людей, щоб впарити їм іншу відсоткову ставку…
Комментарии (1)
Сотрудники банка подделывают информацию в моем личном кабинете, чтобы не признавать вину
Прошел почти месяц и мне позвонила Ольга, которая представляет департамент по работе с обращениями, начала утверждать, что у меня лимит стоит 1000, а не 0, принесла свои извинения, а также сообщила, что ошибки банк не признает со своей стороны, с намеком на то, что я психически больная и выдумываю несуществующую информацию. Никто из сотрудников даже не удосужился просто меня выслушать.
Куда обращаться, чтобы найти управу — не знаю. На юриста, который бы помог, у меня денег нет.
Может быть, суицид привлечет внимание общественности? Если со стороны национального банка такое обращение к людям, о какой справедливости может идти речь в этой стране?
Додатково ми підготували інструкції з відключення регулярних платежів на найпопулярніших інтернет-ресурсах, а саме: PayPal, Google, iTunes, Amazon, Facebook http://bit.ly/2vGE8jo
Комментарии (33)
Не могу получить декретные выплаты фоп
Комментарии (1)
Вы с каждым годом удивляете все больше...
Написать комментарий
ПриватБанк банк забрал деньги и не отдает их 5 месяцев
Дозвониться в банк невозможно с моего номера даже гудки не идут, не ожидал такого обращения
Нам прикро, що Ви стали заручником даних обставин.
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та хочемо зазначити, що для його вирішення необхідно звернутись до відділення для ідентифікації та написання заяви.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
ФОП, декрет и ПриватБанк
Комментарии (33)
Арешт ФОП рахунку
Виплачую в цьому місяці кредит і змінюю банк. Такого я ще не бачив, дозволяти собі арештовувати рахунок заради опитувальника — багато на себе взяли.
Це необхідно робити за правилами фінансового моніторингу. Не дивуйтеся, якщо раніше ви вже надавали такі документи, а зараз маєте доступ до цього запит знову, адже в кожного документа є так званий «строк давності», після закінчення якого всі банки зобов’язані запитувати в усіх клієнтів актуальні документи.
Тому для успішного продовження ділових відносин надайте, будь ласка, в банк актуальні анкетні дані.
При цьому ми прагнемо максимально економити ваш час – не потрібно йти в банк: передати всі документи можна в електронному вигляді через «Приват24 для бізнесу» в меню «Анкета». https://docs.google.com/document/d/12k1vZh_n1vt-ymQaBlxkTsPA64sb0O2bkGoAw3veNTo/edit?fbclid=IwAR10_Lf9qcos0mOijrzJlU8OIWFZ-A3VXjd3cXJkI-igEwCoCOITNncK4Xw
Законодавство України в частині фінансового моніторингу зобов’язує банки переглядати можливість обслуговування клієнтів, які не надали вчасно запитувану інформацію.
Комментарии (5)
Банкомат не отдал деньги
Комментарии (1)
скрытая комиссия при оплате в валюте через их liqpay
В общем не советую через liqpay делать платежи в валюте
Приватбанк и liqpay — как насчет того что вы делаете посмотреть со стороны законодательства, является ли это скрытой комиссий или нет (о которой узнаешь после транзакции)? Скоро узнаю, сделаю запрос в НБУ
Нам шкода, що Ви відчули незручності, та водночас не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Ми перевірили Ваш діалог з нашим оператором і хочемо повідомити, що в чаті Ви отримали коректну консультацію. Дійсно, при проведенні оплати у валюті через liqpay оплата здійснюється в гривнях, по курсу на момент оплати. Конвертація була проведена коректно. При оплаті не була списана комісія liqpay.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Знову дурять!
Запропонували картку Gold — особистий консультант, ніяких очікувань, одні переваги, словом. За 3 місяці жодної відповіді на мої питання, але то таке. Прийшла змінити картку, бо за що платити, преміальним обслуговуванням і не пахне. Навіть не спитали, що не сподобалося, стали перевипускати. Картка в мене вже роки 3, додатком користуюся. Дуже «розумний» менеджер протягує папірець 6см*3см з бар-кодом і каже скануйте. Потім майже сам натискає на моємо телефоні кнопку «оплатити». На моє питання навіщо, отримала відповідь «для активації, і завтра треба повторити...» Сума смішна 0,01, але не в тому питання. Прийшла додому, віришила проконсультуватися на підтримці, що воно таке. Звісно нічого сплачувати було не потрібно, а потім мене вирішили переконати, що так мене менеджер вчив користуватися додатком, виявляється, яким я вже 3 роки самостійно користуюся! Щодо повторної операції запевнили, що роботи її теж не потрібно. Але знаючи «чесність» цього Банку я наполягла на реєстрації звернення щодо ситуації, яка склалася, і поверненні мені цих коштів. А на наступний день, я отримала дзінок з вибаченнями і запевненням, що з усім цим розберуться, а рівно за 10 хвилин до мене передзонив менеджер з нагадуванням, що я не зробила сьогодні переказ коштів! Роблю висновок, що вибачення принесені мені є формальністю і ця практика є розповсюдженою. Дні через 3 мені знову зателевонували і спробували пояснити, що з ситуацією розібралися, але кошти повертати не будуть (як і з ким розібралися в делалі не вдавалися). На моє прохання надати письмову відповідь була купа тексту, прийшлось декілька раз повторити. Описані події відбувалися 19/06/2020, вбачаю у діях даного Банку зневагу до клієнтів, впевненість у їхній (клієнтів) безграмотності та зневагу до Закону України, оскільки 10 днів хоч календарних, хоч робочих з часу мого звернення минули, а письмову відповідь я так і не отримала.
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Навязывание ненужных услуг клиенту
P.S И отдельно спасибо за ваши банкоматы. Снимать максимум 1000 грн за одну операцию это же так удобно
Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Невозможно отказаться от звонков корпоративным клиентам
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Розповсюдження «СOVID-19» на території відділень Банку
Як громадянин, котрий дбає про своє здоров’я та прислуховується до вимог Міністерства охорони здоров’я, щодо обов’язкового насіння маски у громадських місцях — прийшов до відділення у захисній масці.
В процесі спілкування з менеджером — надання документів, тощо., менеджер повідомив, що зобов’язаний сфотографувати мене без маски у приміщенні Банку.
На моє зауваження -що така вимога наражає мене на небезпеку, менеджер повідомив, без фото без маски — я не зможу пройти ідентифікацію. При цьому у віділенні знаходилася значна кількість людей.
Тобто співробітники Банку спеціально наражають на небезпеку своїх клієнтів, незважаючи на рекомендації МОЗ.
А потім мі всі дивуємося в зв’язку з чим поширюється інфекція по місту Києву.
Я неприємно вражений таким відношенням до мене особисто та здоров’я всіх клієнтів Державного Банку.
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (12)
Золото с ... перемолото
Хотів відкрити картку Універсальна, щоб на неї перекинути кошти і закрити картку ««Голд»», але так зробити не можна, спочатку потрібно закрити картку ««Голд»» (я її не можна закрити без того, щоб не забрати чи перевести кошти), а потім вже додати картку «Універсальна». Дичина якась…
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Рекомендуємо відкрити зарплатну / пенсійну картку в ПриватБанку, відкрити депозит від 2000 гривень.Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Ипотека 9.99%
Звонка не поступило.
Около 16:00 ещё раз самостоятельно заполнили форму на сайте для связи с менеджером, нам перезвонил в течении часа оператор и сказал, что менеджер с нами свяжется, нашу заявку видят.
Сегодня около 12:00 позвонил менеджер, не рассказав подробно об ипотеке и не предложив выслать документы (в отделение вчера нам сказали, что обязательно вышлют условия на почту для детального ознакомления) или подъехать в отделение для консультации, сделал предложение на ставку в 15.5%. Мы уточнили насчет ставки в 9.99% и тут нам сказали что эта ставка не для всех клиентов и такую ставку нужно обсуждать с «региональным менеджером». Снова ждем звонка уже «Регионального менеджера».
В данной ситуации просматривается непрофессионализм и отсутствие желания банка работать со своими клиентами. Вместо того, чтобы уже обдумывать предложенный вариант по ипотеке, рассматривать варианты жилья и сотрудничать с банком, мы всё ещё ожидаем звонков и нас кормят «ЗАВТРАками». Я думаю в столице нашей страны должно быть отделение или менеджеры Приватбанка, которые бы могли консультировать клиента за день, а не растягивать данный процесс на 3 дня.
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Приват24 онлайн
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації.
Дозвольте зауважити, що зі сторони банку немає складнощів в роботі Приват24.
Щодо рекомендацій, які вказані в відгуці можемо зазначити, що дійсно, для того, щоб Ви могли відчувати себе максимально комфортно при роботі в сервісі — ми рекомендуємо використовувати браузери останньої версії, які підтримують усі необхідні функції.
Також, час від часу, варто очищати дані в браузері, щоб операції проводились швидко і закешовані дані не впливали на роботу сервісу.
Дозвольте, будь ласка, нам перевірити консультацію, що була Вам надана нашим оператором.
Для цього ми звернулись до Вас в приватні повідомлення.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
Комментарии (1)
Грабує клієнтів
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
У випадку, якщо у Вас є додаткові запитання стосовно розрахунку відсотків – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Осторожно! Мошейники в Привате!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані та розібратися в ситуації, що склалася.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (19)