Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Lev1955 22 августа 2020, 9:04
Лист-скарга

Шановні панове!

Сьогодні, 21 серпня, мені поступило повідомлення з Литви, що відправили на моє прізвище грошовий переказ 30 євро через систему Western Union. Мешкаю я в селі Ланівка за 15 км від м.Стрий, то ж зібравшись з обіду я вирушив приміським автобусом до райцентру. Спочатку підійшов до банку ОТП, що в Стрию по вулиці Шевченка, 87, дочекавшись своєї черги і пред’явивши необхідні документи я попросив касирку виплатити грошовий переказ. Скарбник підтвердила поступлення коштів, однак виплатити не може і порадила звернутися в Приватбанк, тобто в банк, де отримую пенсію.
Тож попрямував я на Майдан Ринок, 33/26, в Приватбанк. І знову черга, і знову почуття тривоги чи встигну одержати належні мені гроші, адже п’ятниця і робочий день добігає кінця. Дочекався, підходжу до віконця касирки, пред’являю паспорт, і/код та код переказу, пояснюю при цьому за якою системою поступив грошовий переказ, країну. Якась мить клацання її на комп’ютері і «футболить» касирка мене до іншої працівниці банку щоб я поновив паспортні дані, а до тієї працівниці, звісно, теж черга. Звісно, я став обурюватися, дратуватися, адже я пред’явив документи, що мають державну силу, навіщо їх ще поновлювати чи ще щось з ними творити. Але, як я зрозумів, працівникам Приватбанку не звикати до обурень їх клієнтів. Я потрапив в халепу з чисто народного вжитку: на кожну довідку треба ще «справку».
Тож з цього банку я почимчикував пішою і скорою ходою, незважаючи на свої 65, до іншого відділення Приватбанку, що по вулиці Шевченка, 66. А там, як і слід було чекати,  черга.
Я розвернувся, пришвидшив темп, на щастя язику висолопити не давала маска, і подався до Ідея-банку, вул. Шевченка, 48. Робочий день невблаганно близився до свого завершення, але я встиг увійти в приміщення банку. Миловидна дівчина-касир, привіталася, вислухала привід мого візиту із душевною і непідкупною добротою взяла мої документи. В мене відразу чомусь склалося враження, що в цьому банку панує доброта, привітність, чуйність, добросердя, є ж все-таки внутрішня інтуїція людини і вона іноді сповіщає правдиві нотки. За кілька хвилин касирка без зайвих питань виплатила мені суму переказу. Ось так, нервово, з підвищеною дратівливістю, збудливістю, недбалістю, з роздратуванням нервів я одержував сьогодні, у 21 столітті, мізерний грошовий переказ.
Слів немає і ледь стримую себе від недопустимої лексики. З гіркотою в душі висловлюю своє незадоволення роботою наведених вище банків «ОТП» та «Приватбанк». Прикрощі і образи, які вони чинять по відношенню до своїх клієнтів не вписуються у формат європейської країни.
Водночас, не все ще втрачено. Є в нас управління, різного роду виробництва, банки, які відповідально і коректно ставляться як до своїх працівників, так і до клієнтури. В даному випадку у мене залишились приємні враження і почуття про «Ідея-банк», бо тут домінує порядність, взаємоповага, добросовісне виконання своїх обов’язків. Спасибі Вам, шановні панове! Ви є добрим взірцем для наслідування. Спасибі дівчині-касирці цього банку, яка обслуговувала цього дня!
І насамкінець. Повернувшись ввечері додому я заглянув до комп’ютера, а там
 лист з Приватбанку:
«Шановний Михайле Ярославовичу!
Під час спроби виплатити ваш переказ щось пішло не так»

Ось так, «пішло не так». Що тут коментувати? В іншому банку чомусь «пішло так», а у вас, у Приватбанку, «не так».
Виходячи з наведеного прошу розглянути скаргу по суті викладених фактів. Це неподобство, це знущання, це безсовісно, адже люди вистоюють у масках на сонці довжелезні черги, а тут таке аморальне ставлення.

З повагою, Левандовський Михайло Ярославович,

21 серпня 2020р.
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2020, 9:42
Доброго ранку!
Ми перевіримо ситуацію детальніше та зв'яжемось з вами за результатом.
Щодо актуалізації даних, то хочемо зазначити, що наявність актуальних даних та необхідність їх оновлення в базі банку є вимогою законодавства.
Для зручності клієнтів отримати терміновий переказ на картку можна не виходячи з дому скориставшись Приват24.
Проблема решена
KarinaR 22 августа 2020, 4:04
Для того чтобы получить обычную неименную карту с чипом нужно своими силами обойти все отделения города и найти ее. Сотрудникам горячей линии лень позвонить в отделение и просто уточнить наличие. Т.е. я, при побитых вчера антирекордах по заболеваемости вирусом и смертности в стране, должна посетить много потенциально опасных общественных мест, потому что сотрудникам лень позвонить в отделение, серьезно?
А если я хочу именную карту, то на ней обязательно должно быть мое фото, просто потому что банку так хочется, без других вариантов. Ощущение как будто я не их клиент, а радоваться должна, что они вообще обслуживают меня хоть как-то.
И да, если ты хочешь оставить жалобу на сотрудника поддержки онлайн — ты потратил час, потому что он будет отвечать раз в несколько минут, делать вид, что он не понимает о чем ты и оправдываться.
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2020, 10:21
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vitalina628 21 августа 2020, 23:46
В колл-центрі Приватбанку працює моя подруга і знаєте, що вона стала зліша. Але суть не в тому, коли їй треба вихідний вона міняється змінами і з 5 днівки працює додатково суботу або неділю по 12,5 або 12 годин, а коли їй погано було сказали, що немає квоти і перевіряють лікарняні на достовірність. Ще вона так, як не потрапила в якусь там позицію працює 24.08.2020 без подвійної оплати, хоча це суперечить ст. 73 кзпп.
Я не розумію вам в прикол знущатися над працівниками чи така стратегія Приватбанку і ще одне люди будьте лояльніші до інших, бо я думаю, що вам також не подобається коли ваша рідна людина в істеріці, в сльозах або коли її трусить після прийнятого дзвінка від дуже «приємно» розмови з клієнтом.
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2020, 10:30
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Кожен працівник не може працювати лише тоді, коли йому заманеться, адже як і на будь якій роботі працівники ПриватБанку мають свій графік, згідно з яким мають виконувати свої функціональні обов'язки.
Це стосується й лікарняних, які мають бути оформлені офіційно та у відповідності з трудовим законодавством. Якщо співробітник надає довідку яка не є дійсною — це буде грубим порушенням, адже в банку діє політика нетерпимості до шахрайства.
Якщо ваша подруга справді має слушні претензії, що допоможуть покращити робочий процес, то для їх обговорення в банку є дієві канали внутрішнього зв'язку.
Я оплатила комунальні послуги ОСББ, але вони не потрапили до адресата, так як банк закрив реквізити, а назва ОСББ збіглася. А тепер вони мені пишуть, щоб я сама вибивала кошти з помилкового адресата. Тобто, помилка банка, а проблеми мої!!! Нікому не раджу доручати свої гроші Приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2020, 9:51
Доброго ранку!
Хочемо звернути вашу увагу, що при створенні платежу ви маєте змогу бачити реквізити отримувача, за якими будете відправляти кошти ще до його проведення. Таким чином, підтверджуючи платіж ви доручаєте банку відправити кошти за введеними реквізитами. Якщо відправником були введені помилкові або застарілі реквізити ми маємо змогу сформувати лист на отримувача для повернення платежу. Та варто розуміти, що рішення про повернення коштів приймає отримувач, адже банк не має правових підстав для примусового списання коштів з рахунку отримувача в подібній ситуації. Для формування такого листа достатньо звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Минфин
Ответ администратора
22 августа 2020, 10:36
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 22.08.2020).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
SvetlanaAbigel 21 августа 2020, 20:04
Банк не возвращает деньги за билеты. Ждёт окончание карантина! На каких основаниях?
03.03.2020 года прибрела билеты в системе Приват24 на следующие рейсы авиакомпании Onur Air:
• 8Q289, Одесса-Стамбул, вылет 01.09.2020 – 2 билета;
• 8Q288, Стамбул-Одесса, вылет 05.09.2020 – 2 билета.
26.06.2020 года, я получила уведомление от авиакомпании об отмене рейсов.
Авиакомпания предложила произвести замену даты вылета или вернуть денежные средства.
Я выбрала возврат.
06.07.2020 года в системе Приват24 я оформила заявку на возврат билетов.
10.08.2020 года больше чем через месяц, я получила сообщение от Приватбанка следующего содержания:
«Уважаемый клиент, добрый день. Информируем Вас о том, что в связи с ограничениями, вызванными вспышкой вируса Covid-19, возврат средств будет произведен после завершения карантина.»
При этом Приватбанк не даёт ссылки на нормативно-правовые акты, которые позволяют им беспроцентно пользоваться моими деньгами.
Приватбанк, объясните пожалуйста, что это за СВИНСТВО и когда вы вернете мне деньги?
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2020, 8:17
Доброго ранку!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olgaflash 21 августа 2020, 19:16
Прочитала отзыв человека у которого заблокировали карту якобы потому, что была попытка мошенничества и её проверяют. А у меня вопрос — откуда у мошенников номера телефонов клиентов банка? Моей маме (которая является вашим клиентом) неоднократно звонили мошенники, пытаясь выманить деньги после того как однажды им это удалось. Мама потеряла больше 17000 гривен. После написания заявления в полицию, следователь обратился в банк с номером карты мошенника, но информация о клиентах у вас «не разглашается». Вы разглашаете только номера телефонов бедных пенсионеров, которых можно «развести», да? Иначе почему тогда ни мне, ни кому-либо из моих знакомых, кто с Приватом не связан, мошенники не звонят? Почему они точно знают кому звонить? Никому не советую связываться с этим банком, благо есть из чего выбирать.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 19:36
Доброго вечора!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
зауважимо, що банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Nazar848 21 августа 2020, 16:16
Отделение по адресу: Киев, ул. Ярославов Вал, 21
16,08,2020 17:03 було списано кошти в сумі 403,00 грн. з мого рахунку Приват Банку на рахунок FOP Korchinskay з приміткою «Підтвердження предавторизації». Кошти були списані без мого відома сторонніми особами.
Одразу звернувся на гарячу лінію банку за номером 3700. Оператор заблокував картку і порадив повидомити Поліцію. Кіберполіця була повидомлена. Приват Банк відказався відшкодовувати мені кошти. Інформацю своєї картки нікому не разголошував.
Добре що це, була відносно невелика сумма. Люди поміркуюйте на скілики це надійний банк, коли будете залишати велики кошти на картці.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 17:31
Добрий день!
Зазначимо, що для здійснення оплати необхідне підтвердження власника картки, або ж введення реквізитів картки.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть не стати жертвами шахраїв за посиланням: https://pb.ua/safeness
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам очікувати відповіді від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Артём Маслий 21 августа 2020, 15:29
Нужно было узнать, что делать, когда у клиентки терминал заживал 50 грн.
Мало того, что у клиентки сел телефон и я звонил со своего, они не хотели принимать заявку от меня мол проблема то у другого человека… И нужно звонить с телефона клиентки, так еще и при попытки получить какие-то объяснения и когда просишь оставить жалобу на этого сотрудника «ЯНУ», она просто скидывает трубку… БРАВО БРАВО СПАСИБО, ЧТО Я ОСТАВИЛ КЛИЕНТКЕ СВОИ 50 грн!
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 16:32
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розглянути ваш випадок більш детально та допомогти у вирішенні питання.
qwerqwerqwerqwe 21 августа 2020, 14:59
Отделение на пл. Конституции 21/2. Нужно было обратиться к менеджеру, работал только один из двух, там сидели два клиента, рядом стояли еще 2. я стала в очередь следующей, стою-стою. За мной еще 2 человека стали, все ждут, менеджер работает с теми людьми, что у нее сидели, на остальных ноль внимания. Я понимаю, важные клиенты, но всё же… Не знаю, сколько времени прошло, но полчаса точно. Но можно внимание на людей обратить?? Предупредить, что ждать долго, чтобы обратились в другое отделение. На вопрос «долго ли ждать?» сказали «я не знаю». Я ждать не стала, ушла. 2 часа дня — время перерывов у людей, многие в банк с работы вырываются. Если одного менеджера нет, а второй занят не понятно на сколько, ОБРАЩАЙТЕ ПОЖАЛУЙСТА ВНИМАНИЕ НА ЛЮДЕЙ!
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 16:23
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розглянути ваш випадок більш детально та допомогти у вирішенні питання.
KV1 21 августа 2020, 14:20
Имею пенсионную карту, мне 76 лет, получаю пенсию, оплачиваю коммуналку. Вот и все операции по карте.
Мне позвонил сотрудник банка и сказал что карту блокируют в связи с мошенничискими операциями, я конечно догадывался что коммунальщики которым я оплачиваю счета (возможно мошенники, судя по тарифам), но чтоб так открыто об этом говорили, да еще на таком уровне…
Попытки выяснить причины блокировки так выяснить не удалось.
Буду переходить в другой банк, видимо у руководства банка стоит задача превратить банк в убыточный и продать за бесценок…
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 15:30
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Dima Kuznietsov 21 августа 2020, 11:36
Уже больше года оплачиваю комуналку из приложения приват24 через QR код платёжки, которую мне выдали в кассе приватбанка. В этом месяце оплачивая — узнаю, что у меня долг за прошлый месяц, при том, что в приложении платёж за прошлый месяц светится успешным. Девушки из онлайн поддержки мне повторяют «ваш платёж успешный». А какой он успешный, если деньги списались, а долг по коммунальным услугам остался?
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 14:05
Добрий день!
Звертаємо увагу, що оплата проведена успішно в адресу отримувача. З вашого звернення ми бачимо, що ви інформували оператора, що адреса в оплаті вказана помилково.
У разі, якщо ви бажаєте повернути кошти, рекомендуємо звернутиь до отримувача переказу з квитанцією. Отримати квитанцію ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій».
Платежі, що здійснено на адресу цього отримувача, за зверненням банку повернути немає можливості.
Проблема решена
milana270699 21 августа 2020, 7:33
Здравствуйте, мою личную зарплатную карту заблокировали банк в связи с тем, что якобы какой-то неподтвержденный платеж был недавно на мою карту. Плюс ко всему сказали ждут сообщение от правоохранительных органов о мошенничестве, и если такое будет, то мою карту со всеми деньгами просто заморозят. Мне на нее недавно зашли больничные с соц страха по беременности и родам. Деньги отложенные на карте были на больницу и личные расходы (у меня на руках ничего не осталось, я даже еды пойти купить не могу!). Естественно, мне сказали, пока выясняют в сб откуда деньги и мошенница ли я, то у меня нет доступа к своим же деньгам! Это абсурд!!! Это моя личная карта, не кредитная. Вы не имеете права без моего ведома блокировать мои деньги, тем более в переводе с соц страха было указано, что это «ликарняни». Ждать 5 дней. Я на 9 месяце беременности. Ваш банк просто обнаглел в своих действиях, и я буду идти в суд, если мои деньги, не дай бог, заморозят или спишут! Вы так зарабатываете что-ли? А ещё, за пару месяцев до этого случая убрали кредитный лимит на универсальной, хотя я платила задолженность каждый месяц в срок, и лимит был всего 500 грн, но эти 500 грн помогли бы мне сейчас например прожить 5 дней, пока банку захотелось меня проверить.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 10:16
Доброго ранку!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Можливості Вашої картки обмежені, в зв´язку з наявністю сигналу від служби безпеки стороннього банку.
У своїх діях ми в першу чергу беремо до уваги наявність офіційної заяви в правоохоронні органи. Тому в разі, якщо протягом п´яти днів ми не отримаємо підтвердження, це обмеження буде знято з Вашої картки. Вибачте за тимчасові незручності.
Влад Баркин 20 августа 2020, 18:23
Клиент привата более 15 лет… после нового года убрали кред.лимит… убрали оплата частями и т.п… без всяких предупреждений. Обьяснение одно… все автоматически ))… и я не один такой. просто у банка такая политика… все остальное тут не при чем… открыл новые счета в двух других банках. С кредитными лимитами… все отлично и великолепно… дали в два раза больше чем в привате до закрытия. На днях буду закрывать счета в привате. Смысла обслуживаться у них дальше не вижу. С таким отношением к своим клиентам держать у них свои средства не вижу смысла.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 20:16
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
VLADA4421 20 августа 2020, 13:59
Два державних банка ОЩАДБАНК та ПРИВАТБАНК не надає інформаціі на запити державних виконавців щодо рахунків боржників та наявність коштів.
Так, за виконавчим провадженням по стягненню аліментів, де існує заборгованість більш 160 тисяч грн. (виконавче провадження №51214875) державним виконавцем були направлені запити. Проте, не дивлячись на наявність рахунку і коштів у боржника в ОЩАДБАНКУ фінансова установа не надає новий номер рахунку IBAN вже три місяці. До цього часу на запити виконавців по формальним причинам банки відмовляли у виконанні постанов. ПРИВАТБАНК навіть не надав інформацію про режим рахунку, з якого мождиве стягнення. Всі діі призводять до вчинення перешкод у виконанні рішень українських судів та дій державних виконавців. І це, ще раз наголошую, ДЕРЖАВНІ банки.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 17:01
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  З даного питання банком були надані відповіді до виконавчої служби.
Cheluskin 20 августа 2020, 11:15
Не дай бог кому пользоваться этим банком для получения переводов из-за границы. Их функция — выдать перевод из вестренюнион или маниграмм. Они на свое усмотрение блокируют и выясняют степень родства отправителя и получателя, хотя это вообще не входит в их обязанности. Вообщем хотите геморой — свяжитесь с приватом. Сама система получения переводов постоянно глючит, а если она не глючит то перевод блокируют. Вот такой уровень сервиса типичный для госбанка, о чем я вообще думал когда открывал там счет.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 15:42
В цих системах переказів працює контроль над операціями клієнтів. Контроль заснований на ряді критеріїв і обмежень, які компанії не розкривають, щоб запобігти можливим спробам обійти встановлені обмеження.
В зазначеній ситуації переказ був заблокований системою. Для розблокування переказу відправнику необхідно зв`язатися з підтримкою системи переказів.
Якщо ви маєте зауваження щодо обслуговування, будь ласка, напишіть нам про це.
Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще.
Uaz 20 августа 2020, 9:42
Пользовался приватом лет 8, практически все это время была кредитка, активно пользовался, приносил доход банку.Однажды срезали кредитный лимит с 27000 до 0.Не особо чтобы тяжкие времена но неприятно, нельзя понадеяьтся в надёжность кредитки, особенно в самый неподходящий момент.Я знаю что по оферте банк может что угодно прекратить по желанию, ну пускай и дальше показывают что они могут, доверие клиентов они точно так не зарабатывают.В итоге ушел на монобанк ,-1 клиент у них, думаю я не один такой после выкрутасов привата )
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 10:32
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Людмила Ляшенко 20 августа 2020, 8:56
Хочу сказать огромное спасибо работникам Приватбанка которые не разрешили мне вчера ночью перевести деньги мошенникам, оператор на горячей линии (извините не запомнила имя) сначала пытался мне объяснить что этот платеж — обычный развод сверил мои данные и сказал что данные неправильные, хотя все там было правильно. Спасибо большое!!!, хоть и сумма была 155 грн но важен сам факт, кстати развод был где якобы Женя Кошевой раздает за опрос и 6 вопросов пятизначную сумму
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 9:52
Раді, що ви оцінили роботу оператора настільки високо. Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Проблема решена
Ірина Ноженко 20 августа 2020, 8:02
Вчора зробила переказ з кредитки на суму 1000 грн, з них стандартно 40 грн комісії. А тут на балансі сума зменшилася не на 1040 грн, а на +250 грн. Ну як це розуміти? На питання в чаті не відповідають. Також не можу скористатися карткою закордоном, хоча вона чіпована і найновішого зразка. Супер! Дякую, приват. Якнайшвидше закрию у вас рахунок.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 10:49
Рекомендуємо перевірити в виписці операцію, що була до проведення платежу, на суму, з якої не згодні.
Зверніть увагу, що в виписці вказано списання з комісією, без додаткової суми, про яку йде мова у відгуці.
Вибачте, що ви отримали негативний досвід при спілкуванні з нашою службою підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу з співробітником, щоб в подальшому подібних ситуацій не виникало.
Якщо виникли складності при перевірці інформації в виписці, напишіть нам, ми допоможемо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nataliya Bond 20 августа 2020, 7:43
Я являюсь клиентом Приватбанка с первых лет существования. Первый раз я столкнулась с фишингом (мошенничеством), потеряла свои деньги и мой банк не стал на мою сторону. Ситуация такова: 15.08 я сделала попытку оплаты ОЛХ доставки. Платеж не прошел. Пришло смс, якобы подписанное ОЛХ, с сылкой, по которой необходимо произвести оплату. Последние месяцы сайт сделал смену дизайна, я давно им не пользовалась, поэтому проследовала по этой ссылке. Открылся сайт, с точной копией интерфейса олх и прикрепленной формой оплаты. Сделав на нем оплату я не увидела подтянувшегося товара в моем личном кабинете. А пришел ответ от якобы службы поддержки с просьбой еще раз ввести реквизиты карты, вместе с номером на обороте. Кроме того якобы продавец товара, который переписывался со мной в Вайбере, признался что он мошенник. Я сразу же связалась с поддержкой Приватбанка с просьбой отменить, сторнировать операцию. Выслала на необходимую почту все скрины, все переписки. И что? Сутки спустя, в воскресенье вечером Приватбанк ответил, что принято решение перечислить эту сумму международной платежной системе. Интересно, кто у Вас работает в воскресенье вечером и принимает решения? В выходные дни никогда так быстро не уходят внешние платежи. И теперь я должна ждать по моей заявке 1288180 около 120 дней, в течении которых мошенники дадут Приватбанку подтверждение того, что я получила товар. Я думаю сделать в фотошопе любую квитанцию не проблема, учитывая что у них есть технические знания и возможности копировать сайты. Порадовал совет обратиться в полицию, это очень поможет, конечно. Очень разочаровали действия Приватбанка. Вы не боретесь за средства своих клиентов.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 11:17
В зазначеній ситуації банк надає лише послугу з проведення переказу. Якщо операцію схвалено, банк не може відмовити в її проведенні, коли надійде запит на списання від платіжнеого сервісу. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tttrr 20 августа 2020, 0:43
4149 6293 1485 3409
Взламывают страничку соц сетей и просят друзей скинуть помочь деньгами!!!
Просьба, заблокировать их и вернуть людям деньги!!! Скрины переписки есть!
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 9:47
Нам дуже прикро, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, якщо вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝