Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
YevheniiM 5 декабря 2023, 19:06
Сьогодні мені заблокували всі рахунки без попередження, мотивуючи це тим, що я отримував кошти без підтвердження джерела доходів. Чому мені не було надіслано листа із запитом та не попереджено про блокування у разі відсутності інформації про доходи? Я міг надати всю інформацію та відповідні документи на запит, але приват вирішив просто заблокувати рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2023, 20:19
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
roma506 5 декабря 2023, 18:25
Самовільно змінили тариф на обслуговування бізнес рахунку та стягнули додаткову комісію 700 юах, скаргу зареєстрували, але вже днів 5 розглядають, підтримка на дзвінки зовсім не відповідає, в чаті — три повідомлення розтягуються на годину часу
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2023, 19:45
Вітаємо.
Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Frank553 5 декабря 2023, 12:40
Мені приват банк підключив по кредитній картці переказ кредитних коштів за тарифом 0 грн до 11.12.2023 року включно. Але потім вони захотіли змінити умови і 05.12.2022 року вимкнули мені цю акцію.
Дуже дивне поводження для банку, змінювати умови коли заманеться і як заманеться.
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2023, 13:52
Вітаємо. При виконанні умови акції, після здійснення платежу в інший банк згідно з оговореною сумою, повертається базова комісія на платежі. Після проведення платежу на обговорену в ході діалогу суму, підключається акційна пропозиція, яка була озвучена при дзвінку з банку. Дякуємо за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
inga66 5 декабря 2023, 5:11
Добрый день,
Не могу провести оплату за интернет через Приват 24.
Не приходит СМС с кодом для проведения проплаты.
Подскажите что делать?
Пробовала двумя картами (обе Ощадбанка), не проходит оплата.
Звонила в Ощадбанк, сказали что Приват 24 как бы не видит мою карты.
Как так?
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2023, 10:00
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти вирішити питання.
zeka13 4 декабря 2023, 22:56
Жахлива ситуація яка відбулась в мене з роботою з даним банком.
Після відкриття ФОП відкрили рахунок в Приваті, як надійного партнера.
Але цей партнер виявився не надійним, після того як держава почала підписувати контракти і зараховувати кошти. Банк заморозив кошти які мали надійти на рахунок, просили підтвердити надходження коштів. Але це питання почати задавати не державній установі, а мені. А вже через 3 місяці роботи прийшла відмова від обслуговування. Перед цим банк попросив надати документи про походження коштів, при цьому документи були надані на відділення в той самий день.
Причини закінчення співпраці відсутні, навіть на відділенні не знають, кажуть звертайтесь в центральний офіс і чекайте відповідь до 30 днів.
А потім, довіряй банку, коли тебе за публічні операції блокують і не хочуть тебе обслуговувати.
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2023, 9:55
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та розібратися, що сталося.
Проблема решена
Maksym Solomko 4 декабря 2023, 20:11
Додав платіжну картку системи mastercard у «Google Гаманець», щоб зняти з неї готівку на касі й прийняти тим самим участь в акції «Готівку на касі знімай — 50 гривень забирай» (1 листопада зареєструвався в акції, а 10 — зняв готівку). Кешбек мені не нарахували, мотивуючи тим, що мною не був уведений ПІН-код від картки. А те, що термінал магазину не запитав у мене ПІН-код від картки, оскільки оплата здійснювалася телефоном із NFC при розблокованим екраном — фахівець підтримки на це повідомив, що міг би попросити продавця зробити запит ПІН. Я ось стою на касі, мені термінал показує суму для оплати й я не знаю чи термінал запитає ПІН, операція торгова чи переказ, правильний МСС… У повних умовах акції (пункт 3.1) взагалі про запит ПІН немає і мови. Кидок від банку :(
Але більше за все мені не подобається процес з'єднання з фахівцем підтримки, бо треба пройти «квест» від бота й можливо при правильному «паролі» він з'єднає з оператором, а у в противному випадку ні. Й тут немає різниці я дзвоню на 3700 чи пишу в чат. Наприклад, в осени я зробив терміновий переказ через Western Union, отримувач переказ отримати не зміг і система повернула переказ відправнику, але для цього мені було потрібно з'єднатися з оператором для фіксації запиту (оскільки в системі переказ успішний, але він не доступний для повернення) — я витратив більше 10 хвилин спілкування з роботом Поліна, щоб вона з'єднала з необхідним фахівцем; а щодо неотриманного кешбеку мені що тільки не прийшлось писати боту. Я розумію, що бот допомагає вирішити питання самостійно, но таке неправильне його налаштування робить неможливим отримати необхідну підтримку від банку. Відстій повний!
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2023, 9:50
Вітаємо. Перелік дій, щоб стати учасником акції «Готівку на касі знімай – 50 гривень забирай» вказаний на сайті https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte, де однією з умов є підтвердження операцію за допомогою ПІН-коду картки.
Для з'єднання з оператором на лінії 3700, ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або короткими фразами описати ваше питання та далі діяти по підказкам автопомічника для підключення профільного спеціаліста.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
siziy2000 4 декабря 2023, 19:50
Жене позвонили с этого номера, сказали, что совершаются покупки в другом городе. Называли ФИО, прописку, CVV код! Ничего не спрашивали. Предложили заблокировать карту. После окончания разговора стали приходить смс о конвертации валюты, оплаты покупок, открытии кредита, снова куча снятий. После нашего звонка в 3700 все счета были заблокированы. Результат-заявление о мошенничестве, заявление в Полиицию и Кредитную историю.Через неделю после визита в банк вердикт-отказано. При этом обещали перезвонить, не перезвонили. В результате лично я закрыл все счета, получил выписку о том, что задолженности нет. Позвонил в 3700 и спросил, возможно ли открыть виртуальный счет и взять кредит, взломав Приват24. Ответ-ну да, это возможно! Т. е. любой, кто хоть раз зашел в это недоприложение, может оказаться в числе заемщиков, хотя не имеет с Приватом уже ни связи на карт. Вывод-мошенники на уровне государства, недоприложение с кучей дыр, невозможность принципиально отказаться от кредитной линии через приложение! Я просил отключить ворзможность получения кредита без личного визита в банк. Ответ-внимание! технически невозможно. Вывод думайТЕ!
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2023, 9:18
Вітаємо. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не здійснюючи дії за вказівками шахраїв.
За посиланнями 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/informational-security
У разі виникнення сумнівів в тій чи іншій ситуації ми завжди радимо звертатись до банку. Наші колеги в підтримці на сайті https://privatbank.ua/ цілодобово онлайн та готові прийти на допомогу.
Проблема решена
Алеся Лозько 4 декабря 2023, 16:39
кожного дня затримують фінсові платежі, прилдумують якись моніторінг. Не можуть відповісти на якій підставі. Треба закривати рахунок і переходити в інший банк
Приватбанк
Ответ банка
4 декабря 2023, 18:06
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти вирішити питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oopr07051975 4 декабря 2023, 15:07
Отделение по адресу: Херсон, ул. Илюши Кулика, 149/29
Сегодня обслуживалась в Херсоне в отделении на Кулика ,149.Кассир очень вежливая и приятная женщина.Раньше оставляла пост о том что людей на холоде держат на улице и подвергают опасности попасть под обстрел.Спасибо банку вопрос решили.Теперь люди ожидают внутри в тепле на стульчиах Все очень довольны.
Приватбанк
Ответ банка
4 декабря 2023, 16:35
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова і обов’язково передамо їх нашому співробітнику. Ми завжди поруч, можете на нас розраховувати!
RomanPinchuk 4 декабря 2023, 9:56
Нужно было провести актуализацию карты «Для выплат» Пришел в отделение, А там мне начали рассказывать что для этого мне нужно завести еще одну карту — универсальную Вы там серьезно ??? Зачем мне вторая бесполезная карта? Операторша в отделении начала рассказывать что это нужно для моей же подстраховки Когда я сказал, что «подстраховка» мне не нужна — ничего внятного в ответ не услышал Так же она начала уверять меня, что когда мне выдавали карту для выплат, то уже тогда дали и универсальную Я ответил что не давали Она настаивала на своем Полезла в свой ПК и была огорчена — универсальную мне реально не давали Такой себе бестолковый сервис
Приватбанк
Ответ банка
4 декабря 2023, 10:27
Вітаємо. Ми завжди прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісне обслуговування та уважно ставимось до всіх зауважень клієнтів. Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контактні дані, звернулись в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nikallenik 3 декабря 2023, 20:13
Пропонують заробіток на відсотках з умовних продаж. Перевела на його карту свої останні 4 тис грн. Люди заробляють в інтернеті, але у мене щось не виходить. Завжди обласна, а тут критична фінансова ситуація відключила голову 😔
Карта А-Банк на ім'я Олексій Павлович
4323347363649986
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖЕНІ!
Приватбанк
Ответ банка
4 декабря 2023, 8:38
Вітаємо.
Зазначений номер картки не належить ПриватБанку.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Parti 3 декабря 2023, 15:19
Взяв участь в акції банку Готівку на касі знімай — готівку получай! Виконав умови акції, кілька разів звертався в чат, співробітники підтвердили що умови акції я виконав. В останній раз спеціаліст создав заявку. Сьогодні мені подзвонив фахівець і сказав що я не виконав умови акції, бо зареєструвався на сторінці акцій банка, а треба було зареєструватися в листі запрошення взяти участь в цій акції, який банк прислав мені на пошту. Для себе я зробив висновок: більше в ніяких акціях Приватбанку участь не беру!!! ПриватБанк на мій погляд псує собі репутацію такими діями. Читав такі ж відгуки клієнтів про різні акції, ось особисто перевірив.
Приватбанк
Ответ банка
3 декабря 2023, 17:35
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Laura2323 1 декабря 2023, 9:38
29/11/2023 у моєї мами були вкрадені гроші з рахунку. НБУ, Мінфін, зверніть будь-ласка увагу на те як колишні співпрацівники Привату продають бази данних клієнтів. Це жах. Це дно. Більше ні 1 копійки не покладу в ваш банк.
Приватбанк
Ответ банка
1 декабря 2023, 11:21
Вітаємо. ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Вже звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Vadym098 1 декабря 2023, 0:07
Зіткнувся з хибним звинуваченням у шахрайстві в Приватбанку.
24.11 продав свої активи через binance, мною був відкритий ордер на суму 50.000 грн. Контрагент попередив, що оплата буде від третьої особи, підозр щодо цієї операції у мене не виникло на той момент, хоча торгував із цим контрагентом вперше. Увечері цього дня мені заморозили карту, і просили походження коштів. Я відповів, що була оплата від людини за мої активи, також надав банку фото переписки, квитанцію і ордер, після того оператор чату попросив почекати поки буде оброблена моя заявка на протязі 3х робочих днів. У понеділок 27.11 мені зателефонували з департаменту фінансового моніторингу ПриватБанку і звинуватили в шахрайстві, це мене здивувало, ні яких підозрілих дій я не робив, я пояснив що, я продав свої активи на binance і в замін отримав гривню. Але фін.мон як і раніше стверджував, що я «шахрай» тому що отримав оплату.
Після я залишив ще одну заявку на дзвінок і представники банку повідомили, що було проведено внутрішньобанківське розслідування в якому було визначено, що я «шахрай», і на мене була передана заява в поліцію. Мене це ще більше здивувало, і я попросив подробиці розслідування на що була дана відповідь, що би я очікував протягом 30 днів. Після я уточнив у відповідних органах, на мене жодної заяви немає. Виходить, що банк звинувачує мене в тому чого я не робив, звинувачує мене в шахрайстві, яке я не робив і ще заблокував усі мої карти та гроші, які лежали на них. Працівник відділу фінансового моніторингу абсолютно не зацікавлений у вирішенні мого питання, а просто прямо говорить що я «шахрай».

Після цього банк сказав оплатити мені заборгованість по кредитному ліміту, щоб розглянути мою заявку на розблокування карти і перегляд справи. Вимушений був заплатити останні гроші, щоб банк погодився розглянути справу, яка явно сфабрикована.

Сподіваюся на перегляд моєї справи, і з’ясування обставин чому мої карти та гроші без явної причини заблоковані. Та розморожування моїх активів.
Приватбанк
Ответ банка
1 декабря 2023, 11:11
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема решена
Tetiana0609 30 ноября 2023, 23:21
Тиждень тому, банк заблокував мені можливість зняття готівки за кордоном. Після спілкування із службою підтримки вони повідомили, що у них нібито є підозра, що знімає готівку інша людина. Хоча я виїхала за кордон більше року тому і завжди знімала з цієї карти готівку. Нібито для вирішення питання надіслали послання на свій бот, в якому потрібно зробити селфі із карткою. Зробила, відхилили. І так 5 разів підряд. Пишуть нібито не чітко видно карту. Робила фото у різних місцях, при різному освітленні, в різний час дня. Все одно все теж саме. Нечітко. Роблю фото з айфона 13. Це для розуміння. Знову і знову з'єднуюсь з оператором. Але оператори просто читають текст із методички. Здається що банк просто не хоче віддавати мені мої гроші. Ніякі доводи ні на що не впливають. Що їх картка з дизайном минулого віку, без чіпу, без нфс, без нормально надрукованого номеру за 3 роки може зноситись нікому не цікаво. У службі підтримки роботи. Документи про те, що я за кордоном вони не приймають, звернутись самостійно до прикордонної служби, щоб отримати відповідь, що я закордоном вони нібито не можуть. Ніяких шляхів вирішення питання не пропонують. Хоча ні, пропонують прийти у відділення 😁
Той факт, що мені потрібна готівка для оплати оренди і що я сама з двома дітьми їх взагалі не цікавить.
Таке враження, що у банка немає грошей, щоб їх повернути.
Нікому не раджу цей банк.
Приватбанк
Ответ банка
1 декабря 2023, 11:02
Вітаємо. Ми маємо бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки, тому просимо підтвердити операцію зробивши чітке фото з цією карткою за спеціальним посиланням.
Фото треба робити з карткою із повідомлення, номер картки має бути чітким на фото, піднесіть її ближче до екрану.
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
Frank553 30 ноября 2023, 16:49
Пішов знімати кошти в банкомат, все йшло добре, але банкомат вирішив працювати по своєму. В результаті, кошти з карти списало, а банкомат їх не видав. Зателефонував до підтримки, залишив звернення, але сказали чекати до 14 робочих днів, враховуючи вихідні дні це 20 днів. Виходь, що мене банк залишив без коштів на ці 20 днів, а сума не мала, йдеться про 20 000 грн
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2023, 18:23
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Юлия Суржикова 30 ноября 2023, 13:47
Велике дякую оператору Вадиму. більше години допомагав змінити номер телефону для входу в приват24. надсілав всі інструкції та чітко формолював всі потрібні подальші кроки. спрацьовано професійно.
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2023, 14:46
Вітаємо. Наш оператор буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Проблема решена
Vetaup 30 ноября 2023, 8:15
При спробі розрахуватися картою на АЗС банк заблокував 5122,95 грн, сьогодні вже 6-й день. При зверненні у банк нам відповіли регламент вирішення 11 днів!!! Ми в розпачі, в чужій країні осталися без копійки. Це просто жах якійсь!!! Людина. Яка потребує лікування, сидить зараз голодує, немає Вам назви!
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2023, 11:15
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти вирішити питання.
grustni 30 ноября 2023, 2:11
Решил летом воспользоваться услугой пополнения долларовой карты через терминал самообслуживания приватбанка. Часть суммы приняло и засчитало, но последняя купюра частично застряла в купюроприемнике, сумму не засчитало, обратно вынуть не было возможным никак физически, для чего было сделано фото подтверждения, которое было позже предъявлено службе поддержки. Также, на терминале появилась надпись «терминал не принимает купюры». Сразу же, как произошёл случай, не отходя от терминала, позвонил в службу поддержки банка, где предложили просто создать заявку на возвращение средств. В целом, почему бы и нет, подумал я, оператор составила заявку и я пошёл домой. По итогу, спустя несколько дней пришёл ответ по заявке — отказ, без особых подробностей, мол, провели инкассацию, сбоев не обнаружено. Написал в поддержку, скинул фото. Сказали что пересоздадут заявку для уточнения, спустя некоторое время снова отказ. И так ещё несколько заявок, пока не создали «правильную» заявку, которая попала в отдел службы безопасности банка, откуда мне позвонил представитель для уточнения данных и пропал. И получается, мне сказали ждать звонка, и якобы все это время служба безопасности обрабатывала заявку (2.5 месяца висела у них). Написав в службу поддержки, узнать, сколько ещё стоит ждать, создали заявку для ускорения ответа, и, на следующий день получил ответ, снова же, с первым ответом, была проведена инкассация, лишних средств не обнаружено.
В итоге с момента инцидента до крайнего отказа прошло 4 месяца, из которых большую часть времени заявка была у службы безопасности банка, и по итогу получен тот же ответ, что и за пару дней после.
Поэтому, при пользовании терминалом самообслуживания советую «бороться» за купюру до конца.
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2023, 11:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Juve19 29 ноября 2023, 22:43
Отделение по адресу: Полтава, улица Соборности, 29/15
при оплаті медичної послуги в 92 грн. вартість комісії 30 грн.
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2023, 11:03
Вітаємо. Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті https://privatbank.ua/tariffs.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.85 42.85
USD 39.25 39.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.85 42.85
USD 39.25 39.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝