Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
maryana189 24 ноября 2023, 9:09
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
Банк безпідставно блокує карту без змоги виведення коштів, лише через правоохоронні органи, обслуговування на найнижчому рівні, до того ж, мені відмовили в ньому, не хотіли навіть нічого слухати та розбиратись в ситуації, відношення до людей дуже халатне. Всі мої гроші на карті, як їх вивести? Ніхто не знає, за то банку байдуже. Навіть на інший банк неможливо перевести, хоч інший банк дозволяв. Продам в суд, нехай розбираються, хоч це й триватиме довго, а без грошей я не зможу бути, але хіба це когось цікавить, банк навіть не виконує своєї роботи
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2023, 10:01
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком, та надані рекомендації для врегулювання питання.
Проблема решена
Полищук Татьяна 23 ноября 2023, 19:12
21 листопада ПриватБанк заблокував мою картку за зняття готівки за кордоном. І після того, я три дні надсилаю їм фото себе зі своєю карткою зі свого інтернет банкінгу. Тобто сумнівів, що це точно я і це моя картка і вона у мене, не повинно навіть виникати. Зробила більше 20 фото та запитіів на розблокування картки. Консультант говорить що фото пройшло, але картку так і не розблоковують і так вже три дні. З їхньої сторони вони говорять про те, що технічних неполадок в них немає, що це справа в фотографії. Скарги в Приватбанк не допомагають. Якщо ви вирушаєте за кордон раджу вибрати інший більш надійний
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2023, 20:27
Вітаємо. Ми маємо бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки, тому просимо підтвердити операцію зробивши чітке фото з цією карткою за спеціальним посиланням.
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
SergeyNina 23 ноября 2023, 23:08
Пробуйте однотонный фон (стена) и дневной свет. Часто фото бракуется так как ии считает что фото постановочное
Алла Мельник 23 ноября 2023, 12:26
Хочу попередити інших клієнів Приватбанку, що цей банк захистом по системі Mastercard не займається. Я подавала запит оспорювання 2 транзакцій, купляла сертифікати магазину АТБ через державний сайт edopomoga.gov.ua і оплачувала платіжну систему easypay. Сертифікати у власний кабінет не отримала, а кошти з карти Приватбанк зписалися. На мій запит співробіники Привату надали відповідь від системи Easypay, що вони моъ кошти відправли на р/р ТОВ АТБ-Маркет, а то ще я не отримала послугу це моя проблема!
Хоча банк повинен затребувати у посередника не тільки пітвердження, що кошти переведені, але й у отримувача, що послуга була надана. Коли і пояснила оператору Приватбанку, що вони порушують правила системами Mastercard, вона мене відверто послала, запропнувавши судитися з АТБ.
Коли в мене були аналогічни проблеми при оплаті картками інших банків (не надавалися послуги), гроші повертали без проблем, навіть у випадку, коли я платила через систему easypay.
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2023, 14:53
Вітаємо. В цьому випадку необхідно звертатись в підтримку сервісу на якому ви реєструвались для отримання сертифікатів.
По даних транзакціях, мерчантом було повідомлено, що послуга надана. В цьому разі у банку відсутні підстави для оскарження платежів через ненадання послуги.
Раніше за вашим запитом, інформацію по заявках було додатково надано на електронну пошту.
innapcholko 23 ноября 2023, 10:11
Хочу поделиться про неадекватную заботу банка и о том как исправить ситуацию.

Была покупка в интернет магазине Розетка, в назначеное время поехали забирать в точке выдачи. На месте оказалось, что забрать товар невозможно, так как деньги банк Розетки не получил. Мы пропарились в точке выдачи около часа — дозваниваясь в приват, узнаем, что деньги заблокированны ПриватБанком!!!, но зачем и почему… вразумительного ответа не получил, причем это не единственная покупка картой привата, да и с момента оплаты прошло 6 дней!
Так вот оператор предложил оформить заявку на разблокировку денег. После этого в точке выдачи предложили отменить заказ и оплатить товар отдельно на месте.
Но история на этом не закончилась.
Из--за неадекватного поведения ПриватБанка, система продолжила сбоить и банк Розекти все-таки списал деньги с моего счета, и ПриватБанк в место того, чтобы меня проинформировать про это — решил запустить процедуру чарж-бека! Срок возврара денег 45−120 дней!!! Спасибо ПриваБанку за заботу о моих деньгах! И неадекватному сервису, блокировки денег и поддержке!

После жесткого общения с поддержкой ПриватБанка, мол какого лешего вы мало того меня подставили с покупкой — потратили больше часа моего времени, так еще решили заблокировать мои деньги на срок процедуры чаржбека? Ведь заявка была только на разблокировку денег!

Процедура чарж-бека была отменена, потом просто связались со службой поддержки Розетка, и вот сегодня деньги вернули на счет (в течении недели!)

Не ведитесь на поводке неадекватной поддержки приват-банка. В таких ситуациях нужно слать поддержку банка куда подальше, и решать вопросы по поводу возрата денег напрямую с продавцем — так быстрее, и тем более сам продавец заинтересован в возврате денег добровольно, а не принудительно — через платежную систему.
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2023, 11:58
Вітаємо. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією.
При оплаті через термінали/сайти, що обслуговуються іншими банками, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки). У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів. В більшості випадків блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою.
Дякуємо за розуміння!
luxeon101 22 ноября 2023, 21:07
2 месяца назад отправили запрос в банк на оформление депозита отца для наследства. 15 октября заблокировали его карты, а ответа от банка все нет нотариусу. Им спешить некуда, а у нас обстрелы каждый день, и где завтра окажешься неизвестно. Банк национализировали, а «работники» остались той закалки.
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2023, 10:04
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та розібратися в ситуації.
SergiyDnipro 21 ноября 2023, 20:47
На площадке Пром через опцию промОплата была совершена оплата покупки картой Приватбанка. После проведения оплаты обнаружил что Приватбанк списал 5 гривен за якобы перевод денег на карту физлица, хотя оплата была осуществлена на счет торговой площадки Пром.
Я не уполномочивал Приватбанк проводить трансакцию на расчетный счет физлица. Приватбанк не уведомил что проведение данной трансакции связано со списанием комиссии.
Таким образом Приватбанк фактически залез ко мне в карман и украл мои деньги.
Во время войны такие действия Приватбанка являются МАРОДЁРСТВОМ!
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2023, 10:00
Вітаємо. Дуже прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Банк не бере комісію за оплату послуг в інтернеті. У рідкісних випадках комісія може бути списана, якщо вона передбачена сервісом/сайтом на якому Ви робите оплату. Це може бути пов'язано з тим, що сайт, на якому Ви робили оплату, змінив налаштування в проведенні платежів і видав p2p-платіж з картки на картку як звичайну покупку товарів. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ann Iv 21 ноября 2023, 17:50
Кожного разу як мені потрібно зняти гроші з доларової картки мені пропонують старого зразку. Я просто не можу отримати мої гроші, я вже написала 2 скарги, але нажаль нічого не змінилося. Я маю надію, що приватбакн видать мені нормальні мої гроші!!!
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2023, 19:06
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Минфин
Ответ администратора
30 ноября 2023, 16:26
Відгук не зарахований (на 30.11.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Я дуже вдячний за гарне обслуговування, за бажання допомогти, за фахово компетентних та кваліфікованих робітників. Особлива подяка керівнику відділення Ірині Пасинок за професіоналізм і увагу.
Я є клієнтом банку досить давно і постійно користуюся відділенням, можу з впевненістю сказати, що мені подобається обслуговування і пропонований сервіс. Всі питання швидко вирішують. На мою думку це одне з кращих відділень банку. Мені завжди вирішували питання з якими я звертався. Задоволений банком та роботою відділення. Так що буду користуватися банком і на далі, та рекомендуватиму іншим.
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2023, 16:32
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Inoldstyle777 21 ноября 2023, 13:48
Была продана криптовалюта через p2p бота в телеграме, в итоге покупатель криптовалюты сделал перевод видимо грязными деньгами. В следствии заблокировали счёт. Службе поддержки были высланы все скрины сделки и квитанция от покупателя и даже переписка с службой поддержки p2p бота. Сотрудники приват банка ничего слушать не хочет и предоставленные документы их не устраивают, заблокировали карту без возможности восстановления. Владелец карты на которую принималась оплата — пенсионер, она не может нормально ходить и пенсию теперь получить не может. Говорят иди в полицию, а полиция ничего сделать не может ведь нету факта какого либо мошенничества. В общем теперь человек не может закрыть счёт в банке так как проблемы с ногами и пенсию получить не может потому, что неадекватный сотрудник банка заблокировал все счета. Сотрудники приват банка требуют вернуть деньги! И как теперь быть. Разблокировать не хотят. Никто никого не обманул, просто попался недобросовестный покупатель и выслал не чистые средства. Разблокируйте хотябы человеку карту что-бы он смог получать пенсию. До дальнейших расследований.
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2023, 14:49
Вітаємо.
Необхідно врегулювати питання з відправником коштів. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можливо врегулювати питання також через правоохоронні органи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
universe 21 ноября 2023, 12:09
1 листопада я зареєструвалася в акції «Готівку на касі знімай — 50 грн. забирай», трохи почекавши, виконала всі умови акції, а саме — 4 листопада купила в магазині товарів на суму більше 100 грн., розрахувалася карткою Приват Банку Мастеркард, повідомила касиру, що хочу зняти готівку, підтвердила зняття за допомогою пін-коду, отримала готівку та два чеки (за купівлю та зняття). Розписую з такими подробицями, бо вже мала розмову з представником банку по телефону з приводу невиплати, і все розповідала йому, а він перевіряв. Після опитування, фахівець Станіслав повідомив, що все добре, банк бачить і мою реєстрацію в акції, і покупку зі зняттям. Запевнив, що наступного тижня буде виплачено кешбек. Проте його нема. Розмова була 5 листопада, сьогодні 21 листопада. Як це розуміти? Майже три тижні минуло.
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2023, 14:04
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Наразі є затримка з виплатою. Найближчим часом виплата буде обовʼязково всім хто отримав пропозицію від Банку, та виконав умови Акції.
BohdanVb 20 ноября 2023, 18:46
Вітаю. Займався р2р трейдингом на біржі
by bit, і тут з нічого діла, приходить лист на посту з повідомленням, що приват банк розриває з вами ділові відносини.
Прошу приват переглянути це рішення.

Я, так як звичайно займався р2р-трейдингом, це не шахрайські дії, це не шахрайські дії, і ше раз з моєї сторони це не шахрайські дії, я можу вам все прозвітувати і показати, це просто внутрішні перекази, підтвердження цьому прізвища і суми, номера карточок на біржі бай біт.
Можливо воно ще (чомусь) не дуже законно, але в цьому немає нічого такого. Ми навпаки розвиваємо економіку у країні.
Робимо все для цього.
Прошу: легалізуйте це, або хоча б не блокуйте, і повідкривайте мені, а також людям рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2023, 8:36
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Петро Козловський 20 ноября 2023, 15:48
Хороший технологічний банк. Але дуже не дружній до громадських об'єднань.

Вимагає інформацію про засновників, хоча повноваження засновника громадського об'єднання закінчуються після державної реєстрації громадського об'єднання в установленому законом порядку. Згідно ч. 7 ст. 7 ЗУ «Про громадські об'єднання».

Зараз запис про засновників вгагалі виключений з держреєстру (з літа є така функція). Окремо банк змушує вказувати частку власності. Але засновники, члени об'єднання, члени керівних органів об'єднання, діють на принципі відсутності майнового інтересу і не мають частки як такої.

Розумію, що ключовий клієнт банку це ТОВки і різні підприємницькі утворення. Але пора вже звернути трохи уваги і на ГО. Це ж трохи підправити програмне забезпечення.
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2023, 17:59
Вітаємо.
Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24 для бізнесу.
Олена Ярова 20 ноября 2023, 13:53
Добий день, банк відмовив мені, як ФОП, в обслуговуванні ще в червні 2023 року, без пояснень і попереджень. Побачила повідомлення про відмову в особистому Приват24 після того як закрили всі рахунки!
Сьогодні вже 20 листопада 2023 року. Жодних кредитів, чи не сплачених зобов’язань в мене не має! Але я і досі не можу повернути кошти з Приват банку!
Хто може допогти у вирішенні даного питання?
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2023, 14:17
Вітаємо.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Юрій Лук`янов 20 ноября 2023, 12:23
11 вересня 2023 мені зателефонував представник банку і запропонував приєднатися до акції, по якій мало нараховуватись кешбек за кожну оплату з картки. Ніяких повідомлень мені не приходило, але я приєднався і дійсно за кожну транзауцію я отримував кешбек — це було видно бо під оплатою зʼявлялась монетка, тицнувши на яку можна було побачити суму кешбеку. Я очікував, що 1 числа наступного місяця мені надійде на рахунок вся сума кешбеку зп минулий місяць, але такого не сталося. Я писав заявки з цього приводу і мені відповіли, що згідно правил акції виплати мають надійти на рахунок через місяць від початку, тобто в моєму випадку 12 жовтня. І дійсно 12 жовтня я отримав нарахування кешбеку на свій рахунок. Я продовжував користуватися цією акцією і оплачувати покупки через ПБ. Але 12 листопада виплати не було, як і 13, 14 … і до сьогодні. Я залишав заявку, але її зареєстрували як скаргу і на неї вирішили не відповідати. Сьогодні я взагалі розмовляв більше години по телефону з представником ГЛ, та заявка так і не була сформована, бо вона не може зрозкміти що це за акція, хоча бачить, що нарахування кешбеку відбуваються. В ПБ діє якась незрозуміла схема, що самі представники не розуміють що і як у них працює. На жаль цікаві акції, але повна некомпетентність персоналу.
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2023, 13:41
Вітаємо.
Перепрошуємо за затримку. Найближчим часом кешбек буде зараховано на картку. Вже працюємо над цим.
Проблема решена
Valpin 19 ноября 2023, 23:31
1. Общение с роботами к успеху не приводит у них нет ответов на все вопросы, отвечают как заевшая пластинка.
2. Если вам все-таки удастся соединится с живым. там тоже общение будет как у робота и ответ будет приходить через 2−5 мин.что приводит к постоянным обрывам и аутентификациям.
3, За рубежом если не решает проблему робот решает проблему служба поддержки здесь же она предлагает пройти процедуру биться головой об стену до потери сознания.
4. Когда ты находишься онлайн и пишешь сообщение постоянно обрывает незавершив сесию высвечивает банер.
5. Загрузил документы 9й раз ы всегда нужно пройти сначала, почему не сохраняет загружаемый документ и не определяет и не пишет в чем проблема и после чего ты опять бьёшься об стену.За границей я если не решил проблему 3 раза зову поддержку и она принимает от меня все данные и файлы и решает проблему.
6, Почему не принимает файлы PDF. EXel когда во всем мире это в порядке вещей.
7. Я был клиентом Приват банка и у меня не было просрочек и задолженности я не пользовался 4−5 лет, с трудом попал в свой аккаунт и не могу никак антифицироваться я предоставил кучу документов и видео связь и подтверждение, и даже то что мне всего лишь коммуналку оплачивать нужно.мне не нужны кредитки, и все это напрасно.
8, За рубежом я показал свой загран паспорт и карточку еще тогда Приват банка и я открыл счет, кредитку мне дали после года пользования.Хоть он мне не нужна.но так пошел рейтинг мой.
9, С таким отношением к клиентам сами задумайтесь об результате мой отзыв вы сами видите и это еще мало сказано за три потраченых дня и 17 часов общего времени 9 раз загружал данные.Я живой и настоящи человек а не выдумка.
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2023, 11:31
Вітаємо.
Обслуговування по протермінованих документах дозволяється лише якщо строк їх оновлення настав за 30 днів до повномасштабного вторгнення (після 24 січня 2022р.).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Василь Каськів 19 ноября 2023, 13:06
4149 6090 1634 3131, це карта шахрая Сергія, який дурить людей у Інстаграмі, йому люди скидають кошти, він не є підприємцем, не сплачує жодних податків то його приват не блокує, а людей які чесно працюють блокують і вимагають підтвердження доходу. Де справедливість.
Приватбанк
Ответ банка
19 ноября 2023, 14:31
Вітаємо.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Проблема решена
Сергій Т 18 ноября 2023, 20:57
15.11.2023р у 21.50 я поповнював свій мобільний у додатку Приват24 з карти Universal GOLD. Гроші в сумі 185 грн з рахунку списалися, проте мобільний номер так і не було поповнено до цього дня. 17 листопада зателефонував оператору банку, де після нетривалих переговорів мені пообіцяли з’ясувати проблему і передзвонити. Однак вже сьогодні 18.11.2023р об 11:08 зателефонували з номера 0567335040 і сказали, що банк все зробив правильно, гроші перераховані оператору Vodafone. З’ясовуйте у оператора, чому вони до вас не зайшли. Запитую: А як я доведу оператору, що банк зробив операцію, якщо квитанція не роздруковується? Пише: «Помилка. Неможливо відкрити документ, оскільки його пошкоджено». Дівчина відповіла: Ми вам надішлемо квитанцію в Приват24. Проте на даний час квитанцію я так і не отримав.
У мене питання:
1) Що я зробив не правильно?
1) Куди пішли мої гроші?
2) Чому я сам маю щось доводити оператору зв’язку?
Приватбанк
Ответ банка
19 ноября 2023, 10:23
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mark86 18 ноября 2023, 17:50
Заблокували рахунки 01.11. Написав заяву 08.11 прийшла відмова, дзвоню на 3700 фахівець сказав щоб отримати всі кошти потрібно писати як корпоративний клієнт (тому що я є ФОП) і заяву потрібно подавати через керівника відділу або його заступника тому що там подається через іншу гілку…
13.11 Подаю знову ці документи через заступника відділу, 16.11 приходять мені кошти тільки з карток, з рахунку ФОП ні. 17.11 дзвоню на 3700, фахівець мене вислухав і ми разом з ним подали цю заявку ще раз. Знову відмова. Звоню знов на 3700 фахівець каже що тепер потрібно подавати заяву через керівника відділу тому що там є ще якась гілка…
До фахівців і менеджерів претензій не маю, всі намагались допомогти, але кошти так і не повернули!
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2023, 18:10
Вітаємо. На жаль, за інформацією у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та розібратися у ситуації.
Проблема решена
02a02a1976 17 ноября 2023, 19:20
Сьогодні стався випадок, потрапила на шахраїв і перерахувала кошти, коли зрозуміла терміново впродовж 10 хвилин стала звʼязуватися с банком, гаряча лінія то не для слабонервних, бо ніякого результату ти там не отримаєш, спеціаліст с обслуговування клієнтів, якого зазначено в особистому кабінеті не відповів на телефонний дзвінок, потім я все ж таки дозвонилась через бот відповідача і поговоривши з живою людиною, виявляється вони не можуть вже нічого зробити
Як таке може бути, не пройшло і 10 хвилин, а платіж не можна ні зупинити, ні заблокувати, я надала всю необхідну інформацію, надала номер картки шахраїв на яку перерахувала
Тобто банк ніяк не може захистити ваші гроші від шахраїв, навіть, якщо ви звернулись негайно
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2023, 20:23
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Serzhik88 17 ноября 2023, 14:02
Спробував я в жовтні зайнятися П2П трейдингом. Знаю, що це не дозволено, поки що не врегульовано, але і не заборонено. Я виконував ордери чесно і нікого не обманював. Банк розірвав відносини попри надані мною всі документи про надходження коштів та про всі операції за останні 6 місяців. Та ще й записали мене до спонсорів зброї масового знищення.
Звертаюсь до банку. Шановний П Б люди займаються П2П не від того, що їм скучно. Багаті не займаються П2П. П2П виявилося гарним способом покращити фінансове положення та купівельну спроможність для багатьох громадян з середнім та низьким рівнем доходу. Так, звичайно, шахраї також користуються цим способом, але зі слів вашого ж співробітника відділення, ви блокуєте не шахраїв, а звичайних людей які пробують заробити додаткову копійку. А шахраї і далі крутять свої схеми. Складається враження, що вам не потрібні клієнти, громадяни з достатнім доходом і купівельною спроможністю.
Від криптовалюти нікуда не дітися, зрозумійте це. Перегляньте свою політику щодо простих громадян і шахраїв та врегулюйте разом з Мінфіном питання криптовалюних операцій.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2023, 14:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝