×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Переказ між власними картками, — невдало
Зайшов платіж і був у статусі «обробляється». 4 листопада 2022 о 4-й годині ранку у веб-банкінгу «Статус оброблено»: Номер операції 000884600621
Але СМС про надходження не було.
Під час спроби здійснити переказ між власними картками, «Статус невдало»: Номер операції 230885103268
та надходить СМС:
04.11.22 04:10:12 Card:5545* Sum:xx.00 USD WEB Banking
Uvaga! Vy ne mozshete vykonaty operatsiu.
oschadbank.ua/chat
bit.ly/0Bcurrent
СМС про зарахування коштів ще не надходило, то операція 000884600621 не до кінця обробилася? чи шо там відбувається?
contact-centre@oschadbank.ua мовчить і на електронні листи не реагує
Комментарии (3)
Мошенник
Могу предоставить скриншоты переписки для подтверждения.
На горячей линии ничем помочь не смогли.
Комментарии (2)
Знов нав’язують страховку
Сказала, що є розпорядження, згідно якого ніякого обслуговування без придбання страховки.
Після того як я зателефонував на гарячу лінію, де всі її нісенітниці було спростовано, вона мені все ж таки продала валюту.
Це вже сто першій раз, коли мені нав’язують непотрібну послугу в Ощадбанку.
Я зняв депозит, завтра всі гроші заберу й позакриваю всі картки.
Прощай Ощад. Слава богу не буду більше твоїм клієнтом.
Комментарии (4)
Кагарлик відділення
Написать комментарий
Кто как зарабатывает,а ощадбанк вот таким образом…
Комментарии (1)
Не работает КЕП
Написать комментарий
ПОВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ
Поясніть, будь ласка, яким чином повернути мої власні кошти, які мені потрібні дуже терміново!!!
Стосовно консультації оператора контакт-центру, ми обов'язково перевіримо інформацію. Також коли ви телефонуєте до контакт-центру, Вас з'єднує з вільним оператором для консультації, тому на жаль інших контактів працівників не змогли надати.
Комментарии (6)
5167 8032 3878 1731 Швець А. М. — Шахрайка
Комментарии (9)
Картка Киянина
Комментарии (3)
Ощадбанк
В той же час у відділені по 30 років Перемоги 22 дуже привітна касир Людмила спокійно прийняла монети, за що я їй дуже-дуже вдячна!
Написать комментарий
Как банкомат не выдает деньги из-за войны в Киеве.
Комментарии (1)
Ставлення до клієнтів
Стосовно виплати, то єДопомога нараховується міжнародними організаціями, тому як тільки вона буде зарахована, клієнтка одразу зможе її отримати. Перепрошуємо за незручності.
Комментарии (13)
Як обдурюють працівників ощадбанку
Для того щоб співробітники не знали які особисті показники потрібно зробити для преміювання та не отримати свою премію.
При цьому, ще й хочуть деприміювати співробітників, які, як би не виконали плановий показник.
Але щось не сходить арифметика, як говорить пан ***
Як можна виконувати плани, коли ти навіть не розумієш, які цифри потрібно виконати.
Цікава виходить теорія. Виникає питання, навіщо було тоді вводити індивідуальне преміювання ?! А ну для того, щоб співробітники прагнули виконати щось, а в результаті отримали «дулю»
Мотивація на вищому рівні
Комментарии (2)
Відібрали кошти у пенсіонера
Комментарии (4)
Шахрайське списання коштів.
Чіткго порядка дій оператор не надав. Все списано і все. Як таке могло статися? В шоці від того, що сталося та від допомоги банку.
Комментарии (10)
Ощадбанк думає.
Комментарии (6)
Самий відсталий банк
Написать комментарий
Так себе банк
Відділення банку працюють за різним графіком, тому для отримання послуг ви можете обрати зручне для себе відділення для обслуговування. Також ви завжди можете призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Комментарии (2)
чи варто ставати працівником Ощадбанку?
І тут, у 2020 році головою правління стає товарищ Наумов. І саме з цього часу ми можемо бачити, як все, що роками створював, цеглинка за цеглинкою будував пан Пишний, почало руйнуватися, як картковий будиночок.
До того, як було змінено Голову правління, плани, що встановлювались для співробітників, були зрозумілі, їх було реально виконувати. Кожен розумів, за що він отримає премію, а тому й намагався ті самі плани виконувати.
Зараз це все схоже на якийсь театр абсурду. Співробітникам ставлять шалені плани по страховим продуктам. Давайте дивитися правді в очі: кому з клієнтів потрібні ті страховки від нещасного випадку? Але план виконувати ви зобов’язані, і не тому, що ви, співробітники, за це премію отримаєте (бо ви її не отримаєте), а тому, що за них отримає премію товарищ *** та регіональні менеджери.
Кожен розуміє, що будь-який кредит (іпотека, авто, кеш чи кредитка) — то є дохід Банку. Але головна мотивація менеджерів щодо видачі кредиту є не премія, а не отримання звіздюлин від товарища ***, який вміє віртуозно принижувати підлеглих, залякувати депреміюванням, а відповідати на незручні питання звик диким вереском, переводячи все в те, що то ти дебіл, а він великий розумник. На кожному селекторі він вимагає чіткі цифри по зустрічах/продзвонах, скільки/коли/на яку суму буде відкрито депозит/видано кредитів, а як не виконає хтось обіцяне — готуйте свої дупки та не розраховуйте на премію, бо товарищ *** особисто подбає, щоб вас позбавили премії)
Це ж дуже гарна мотивація для будь-якого співробітника, правда?
Тут ще можна згадати й товарищку ***, яка за свої стилем спілкування з підлеглими нічим не відрізняється від ***.
Якщо ці двоє так переймаються за роботу відділень, репутацію банку та виконання планів, то виникає питання: чому замість того, щоб аналізувати роботу та допомагати (бо вони ж так сильно за це переймаються та прям все можливе і неможливе роблять, щоб допомогти підлеглим), вони витрачають купу часу на незрозумілі селектори, де принужують співробітників, імітуючи бурхливу діяльність?
Ще дуже цікавий момент полягає в тому, що плани, які доводять до співробітників і за які їх дуже «люблять» куратори та ***, чомусь більші від тих, що встановлює ЦА. Чи не дивно це?
Окремим жахом для новачків будуть… Таємні покупці)
Геніальні товарищи розпустили всіх Агентів якості, які навчали людей, контролювали рівень їх знань, допомагали виговорюватися та зберігати послідовність етапів. А зараз в коуч додали оцінювання суб'єктивною думки таємного покупця, що є одночасно і максимально тупим рішенням, і максимально зручним інструментом для депреміювання одразу всього відділення за не набрані 100%, а також міні-інфарктів у менеджерів/касирів, бо якщо не пройдеш — без вазелина тебя натянут.
Вже не раз згадували тут про Мобільний Ощад, і то є правда. Розробили максимально тупий та незручний додаток, який працює через пінь-колоду, лагає та вилітає. Як ви додумалися запустити в користування клієнтам те, що треба доопрацьовувати ще роками? Майже кожен клієнт ядом плюється на цей додаток, навіть якщо його порівнювати з Ощад24/7, не кажучи вже за банкінги інших банків.
Майбутні співробітники, ви обов’язково будете отримувати кожного місяця лист від Наумова, в якому буде розписано, як чудово Банк працює в такі тяжкі часи! І депозити мільйонами ми залучаємо, і кредити ми величезні видаємо, та і взагалі афігєні такі хлопці та дівчата, молодці, Банк нарощує прибуток, ми афігено рентабельні!.. А потім скорочують фронт-офіс жорстко, залишаючи на все відділеня, наприклад, одного менеджера, який там хіба що здохнути повинен. І всіх клієнтів обслуговувати за 7 етапами продажів (тут ми не забуваємо про Таємних покупців), і кредити видавати, і депозити відкривати, а ще формувати купу звітності, відпрацьовувати шалену кількість кампаній про продзвонам, вести фігову тучу тупих баз, від яких користі, як мертвому припарки. А потім такі, як Вася, будуть цих нещасних менеджерів на селекторах кожного тижня «любити» без вазеліна.
В кінці хотілось би зазначити, що дуже шкода, що Ощадбанк, який створив пан Пишний, знов перетворюється в Сберкассу під керівництвом Наумова.
P. S.: підлеглі ***, можете навіть не намагатися обілити цього товарища. По вашим коментарям вже зрозуміло, хто ви і для чого це пишете. Що, у когось там дупки горять від правди, що пишуть ті, хто особисто на собі це все відчули? Так то є карма, нічого більше.
Комментарии (5)
Про функціонування банкоматів
Комментарии (1)