Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Neoptolemus 28 апреля 2022, 9:01
Вже відомо, що уряд прийняв рішення про виділення коштів на виплату єПідтримки всім, хто ще її не отримав.
Шановний Ощадбанк, як фінансовий партнер цієї програми чи можете ви сказати коли люди нарешті отримають ці виплати? На цьому тижні? На наступному? Чи ще місяць будемо чекати?
Якщо уряд виділяє кошти, то чи відома вам якась інформація коли ці кошти будуть перераховані?
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:46
Доброго дня. Банк не здійснює фінансування, його проводить Мінекономіки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aleksandr1958 27 апреля 2022, 22:54
Пишу ще раз! Подавав заявку на виплату 6500 в Дії, ще 23 березня! Заявка пройшла перевірку успішно! А грошей до сих пір немає, хоча мої колеги які подавали заявку пізніше за мене гроші отримали тиждень тому на карту Приват Банку! В міністерстві гроші виділенні для Ощадбанку, де вони?! Я так розумію, що клієнти Ощадбанку отримають кошти в останню чергу!!! І не важливо коли ти подав заяву, яка черга може бути!!! Несправедливість в повній її красі!!! Ще раз наголошую не розводьте людей в такий час!
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:43
Банк не затримує виплати, а перераховує кошти одразу ж після фінансування. Спробуйте звернутися, будь ласка, до Мінекономіки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ксения Мон 27 апреля 2022, 18:45
5 апреля компания выслала зарплату, хорошую сумму денег, валютный счёт, платежки есть все проверено, работаю ни один год с ними, Сейчас уже 20 дней прошло с момента перевода, ваш банк удерживает деньги мои деньги, предложили за 20 дол разбираться где находятся деньги, это как понимать, я то свои деньги отзову обратно, но я теряю время …Мало того, что и так война европейские компании не хотят с нами работать, так вы сами показываете со стороны не надёжного банка, Мне хочется получить деньги, а не отзывать обратно и ждать, Ощущения, что в военное время их просто украли так как никто не хочет разбираться! Вы хотите, чтоб была огласка этой ситуации? Как отразится на вашей репутации и особенно в политике, то, что национальный банк Украины удерживает или даже не побоюсь слово ворует деньги граждан Украины, вы хотите чтоб по всему интернету было видео?
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:45
Банк зараховує кошти одразу ж після надходження такого запиту. Відправник за свого боку може відслідковувати платіж, саме тому рекомендуємо звернутися до відправника.
Минфин
Ответ администратора
29 апреля 2022, 19:32
Отзыв не засчитан (на 29.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Сьогодні самий сумний день.Я Хилобок Юлія Михайловна, котра проживає в Херсонській обл.м. Нова Каховка (окупована область країни)не можу отримати свою зарплатню.Мою карту вкрали, а потім викинули, але я її заблокувала.Зараз я ходжу на роботу під обстрілами сиджу, щоб щось заробити.Але в мене приходить все на стару картку і випустить нову немає можливості.Ми окуповані, ціни космос, виїхати можливості немає.То скажіть будь ласочка -мій банк моя країна де ми разом? Сиджу і плачу, бо не знаю кому дзвонити і у кого просити допомоги?!(((Ось так вимірюється людська чоловічність? Ми окуповані, но не зламані, ми злі-але не озлоблені, мі Херсонщина окупована але ми Україна !!!)))Ми балакаємо російською, але українці.Но допомоги немає навіть від вас !((Я заробила ті гроші, я не вимагаю не своє.То скажіть яка служба безпеки з може мені допомогти?
Ощадбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 8:55
Доброго дня. Замовити перевипуск картки можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800. Зателефонувати можна також через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

Без картки отримати кошти можливо в будь-якому відділенні банку. На жаль, не всі відділення працюють у зв'язку із проточною ситуацію. Та ми постійно оновлюємо список працюючих відділень і сподіваємось найближчим часом відновити роботу в тому числі в тих регіонах, які зараз є тимчасово окупованими.

Слава Україні! 🇺🇦

https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
vimmer 25 апреля 2022, 15:28
Отделение по адресу: Ровно, ул. Киевская, 6
Перед оплатою платежу подивилась залишок на картці. Повводила всі суми ніби достатньо для здійснення операції. Натискаю до оплати, пише «термінал не працює».В іншому терміналі та ж ситуація. Питаю в працівника банку, сказала, що може бути або неправильні дані, або недостатньо коштів на картці, пробуйте ще. Якось вдалось оплатити 2 платежа, постійно зменшувавши суми до оплати. Починаю рахувати залишок на квитанції, а не сходиться різниця між початковим залишком і сумою оплати.Дзвоню на гарячу лінію.А виходить, що за кожну невдалу спробу оплатити стягується додаткова плата 3 грн., так «междупрочим» взяло додаткових 15 грн. і ніде на терміналі про це жодного повідомлення .І про цю додаткову «подяку банку» в них написано в тарифах банку, про що клієнт повинен дуже уважно вичитувати. Це зараз з цим зіткнулась і для себе виявила про приховані тарифи, а скільки було раніше таких невдалих спроб оплати і додаткових стягнень комісій .І не в мене однієї.Мало хто звертає увагу на ті списані 3 грн. Навряд в інших банках є такі приховані комісії за «просто так».
Ощадбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 8:49
Комісія за обробку запиту, що перевищує доступний залишок, справді передбачена тарифами. Перший запит на добу безкоштовний, кожен наступний — тарифікується. Це стосується будь-яких операцій, не лише в терміналі.

Тарифи — важлива умова співпраці з будь-яким банком. Рекомендуємо ознайомитися, для уникнення подальших непорозумінь. Це можна зробити за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
irenastro 25 апреля 2022, 1:29
при регистрации в Мобильном Ощаде на моменте ввода финансового номера, приходит смс с кодом. Но на этом и все, приложение зависает и не дает пропуск на ввод кода. И так происходит на протяжении двух раз, в разные дни, время.
Карта по дате не просроченная, ЭПУ, активна по срокам. Поясните возможные причины и возможности выхода с ситуации.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 11:45
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Kuznetsov123 24 апреля 2022, 18:26
Послушайте, Ощад! У меня резко отрицательное мнение о вашем банке и его я неоднократно излагал на этом портале. Но!!! Сейчас вы «пробили дно». Прежде чем «прорваться» к соединению к вашему оператору колл-центра сначало надо героически преодолеть пародию на искусственный интеллект и потом ещё ждать неопределенно долго ответа оператора, а потом ещё и получить ВОЗМОЖНО неудовлетворительный ответ. Я это к тому, что представляете настроение клиента, когда весь этот «набор» он получит под гимн Украины? Посоветуйтесь с психологами, клиент действительно будет думать Слава Украине? Или что-то другое? В продолжение темы «Я это к тому» хочу обратить ваше, Минфина и Нацбанка внимание, что законом определены места вывешивания государсвенного флага Украины, но, к сожалению, не определены условия звучивания гимна. Наверно законодателям и в страшном сне не могло прийти в голову, что эту священную музыку будут крутить банкиры раьяренным клиентам. Гимн страны должен ассоциироваться с чем-то светлым, положительным, воодушевляющий, но не с отрицательными эмоциями, и, извините, не с ростовщительством. Поэтому прошу перечисленные организации СРОЧНО ввести прямой запрет на использование гимна в коммерческих, хотя и государственных, банках.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2022, 11:44
Доброго дня. Дякуємо за ваш відгук та вкрай прикро, якщо через контакт-центр не вдалося вирішити питання. Якщо є можливість і питання не вдалось вирішити, просимо продублювати його нам в особистій повідомлення. Більшість питань успішно вирішуються в автоматичному режимі, або за допомогою оператора.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Inkognitto 23 апреля 2022, 19:19
с 13 марта этот банк не выплатил 6500! где-то деньги на счетах своих держит! ворюги отдайте деньги людям и не выносите мозг! минекономики давно вам переслало деньги за 13 марта выплатить! куда делись деньги?
Ощадбанк
Ответ банка
24 апреля 2022, 14:43
Доброго дня. Банк не затримує виплати. Перерахунок відбувається одразу ж після фінансування.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0505008864 23 апреля 2022, 6:20
Доброго ранку! Банк заблокував мою кредитку за борг у розмірі 99грн 47коп, загальна заборгованість перед банком 1660,31. Заблокували 2 березня 2022 і тепер я не маю доступу до своєї заробітної плати та коштів від держави.
Зверталася на гарячу лінію, сказали звернутися в банк, оплатила борг по реквізитам вказала в квитанції для погашення боргу по кредиту, але карту так і не розблоковано. Підскажіть будь ласка як бути? Змогли до банку виїхати не має, так як знаходжуся в Луганській області.
На карті є борг який наклав приватний виконавець, але у моїх співробітників ще більший борг тільки кредитна лінія на зарплатній картці і вони користуються без проблем. Чи може банк забрати свої кошти (кредитний ліміт зняти свій)і розблокувати доступ до моїх карток?
Ощадбанк
Ответ банка
23 апреля 2022, 11:13
Доброго дня. Кошти по арештованому рахунку можна внести на погашення заборгованості перед банком, але для цього необхідно звернутись до відділення банку. Будемо раді бачити вас, як тільки з'явиться можливість звернутися. Список працюючих відділень оновлюється щоранку: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Dakar1233 22 апреля 2022, 16:45
Наразі в Україні триває війна. Частина людей, зокрема, пенсіонерів проживають у районах бойових дій, або на тимчасово окупованих територіях. В деяких регіонах відсутній телефонний зв`язок, не говорячи вже про банкомати та выдділення. В таких умовах люди не можуть не те що отримати кошти, а навіть, авторизуватися у ощад24, щоб зробити платіж або переказ, оскільки авторизація відбувається виключно через СМС-повідомлення. Ніяких альтернативних варіантів банк запропонувати не може. І це державний банк, який в умовах війни має робити все задля покращення доступу населення до своїх коштів, вони пропонують звернутися до найближчого відділення. Ідіоти. В інших банках можна авторизуватися за допомогою Пуш-повідомлень у додатку, та отримувати коди підтвердження через Пуш-повідомлення. І тільки в ощадбанку лише СМС. Для них, мабуть, і те добре, що коди підтвердження не шлють укрпоштою.
Ощадбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 17:03
Доброго дня. В новому додатку можна підтверджувати операції за допомогою коду доступу без смс-повідомлення, або використовувати touch/face ID. Для реєстрації в додатку справді потрібен фінансовий номер телефону, оскільки без підтвердження будь-який банк не зможе надати доступ до рахунку.
Проблема решена
MDN 22 апреля 2022, 12:20
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ильфа и Петрова, 63/1
Хотел снять деньги в банкомате ощад, с карты списались, а банкомат денег не выдал, позвонил на горячую линию, сказали идти в отделение и писать заявление, пришёл в отделение в г. Одесса, на ул. Ильфа и Петрова, 63, менеджер отказался принять заявление под предлогом того, что деньги могут вернуться на счёт в течении дня и это будет «ложное заявление «и, мол если не вернутся деньги, то идите на следующий день в другое отделение, так как это не будет работать! Что за бред?! Мало того, что банкомат не выдал денег по вине банка, так ещё и нужно несколько дней бегать по отделениям за свои же пропавшие деньги!!!
Ощадбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 17:00
Доброго дня.

В таких випадках кошти справді можуть повернутися на рахунок, коли обробка операції завершиться (максимальний термін — три робочі дні). За безпідставне оскарження операції в банку існує комісія, можливо тому працівник не рекомендував писати заяву одразу.

В будь-якому випадку — перепрошуємо за незручності 🙏

Якщо кошти не повернуться автоматично, просимо вас написати заяву у відділенні банку. Тоді буде проведено розслідування в після інкасації кошти повернуть на рахунок.

З повагою 🌹
Проблема решена
MDN 22 апреля 2022, 10:28
Хотел снять деньги в банкомате ощад, с карты списались, а банкомат денег не выдал, позвонил на горячую линию, сказали идти в отделение и писать заявление, пришёл в отделение в г. Одесса, на ул. Ильфа и Петрова, 63, менеджер отказался принять заявление под предлогом того, что деньги могут вернуться на счёт в течении дня и это будет «ложное заявление «и, мол если не вернутся деньги, то идите на следующий день в другое отделение, так как это не будет работать! Что за бред?! Мало того, что банкомат не выдал денег по вине банка, так ещё и нужно несколько дней бегать по отделениям за свои же пропавшие деньги?!!!
Ощадбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 16:59
Доброго дня.

В таких випадках кошти справді можуть повернутися на рахунок, коли обробка операції завершиться (максимальний термін — три робочі дні). За безпідставне оскарження операції в банку існує комісія, можливо тому працівник не рекомендував писати заяву одразу.

В будь-якому випадку — перепрошуємо за незручності 🙏

Якщо кошти не повернуться автоматично, просимо вас написати заяву у відділенні банку. Тоді буде проведено розслідування в після інкасації кошти повернуть на рахунок.

З повагою 🌹
Sergey19811 22 апреля 2022, 10:00
Пришла пенсия на карту приват банка — так как банкоматы их не заправляются — приходится стоят в длюнючей очереди на ощад.

400 гр в день? вы серьезно? мне что 8 — 10 раз (дней) стоят ходить во время обстрелов что бы снять пенсию?
прекратите издеваться над людьми — мало того что все магазины закрыли теперь даже пенсию снять не даете.
Почему такое ограничение?
Ощадбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 16:52
Доброго дня. Будь-які обмеження встановлюються для того, аби розподілити готівку рівномірно між тими, хто її потребує. Вкрай важливо це в регіонах, де тимчасово запас готівки може бути обмежений, або існують складнощі з її доставкою у зв'язку із ситуацією.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MDN 22 апреля 2022, 8:45
Отец снимал деньги из банкомата ощад, в итоге денег не получил, а с карты списались! При звонке на горячую линию ему сказали идти в отделение и писать заявление! В итоге непонятно когда вообще эти деньги вернут! Что за работа такая? Неужели нельзя свои банкоматы привести в порядок, почему люди, из-за глючного банкомата должны пол дня уложить на поиски отделений, написания заявлений и т. д.?! Еще и ждать, когда же наконец-то вернут тяжело заработанные деньги?!
Ощадбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 11:03
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. В таких випадках проводиться розслідування за заявою і кошти повертаються, як правило, незадовго після інкасації банкомату. В поточних умовах може бути затримка, але ми працюємо, аби проводити інкасації якомога частіше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Helg3 21 апреля 2022, 23:48
Банк обнулив кредитний ліміт по кредитній карті. Не заперечую — банк має на це право. Але робити так під час війни — це економічний ніж в спину! Ці кошти були для мене життєво необхідними! Це зрада державним банком, громадянина України під час війни!!! т
Ощадбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 11:00
Перепрошуємо. На жаль, це вимушений крок в умовах бойових дій. При цьому, на використану частину кредитних коштів і далі діють кредитні канікули.
Минфин
Ответ администратора
26 апреля 2022, 11:03
Відгук не зарахований (на 25.04.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема решена
Papa0101 21 апреля 2022, 15:04
В г Мелитополе пенсионеры остались без возможности получить средства к существованию. Отделения Ощадбанка закрыты, пенсионер, который получал пенсию по книжке не имеет возможности её получить. Отделения других банков работают, за помощью обратились в центр поддержки, оператор Кузьменко Наталья предложила поехать в Запорожье. Помимо того, что проезд в Запорожье из Мелитополе пролетает через активные боевые действия, проезд стоит 7500 ГРН, которых у пенсионера без пенсии нет. Готовы произвести операции онлайн, но банк такой возможности не предоставляет, как и не предлагает выхода из ситуации
Ощадбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 10:52
Доброго дня. Провести операції он-лайн можливо за наявності картки. Якщо було відкрито поточний рахунок без картки, операції можна провести лише у відділенні банку. Зараз відділення працюють там, де це можливо за поточних умов. Дуже сподіваємося, що ситуація дозволить відкрити відділення в тому числі в Мелітополі найближчим часом.
200285280904a 21 апреля 2022, 11:11
А підкажіть як справи з моєю карткою? Через 2 дні — виповнюється 2 місяці з моменту замовлена (((
Ощадбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 10:48
Доброго дня. Перепрошуємо, ситуацію перевіряємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gkat777 21 апреля 2022, 9:09
Добрий день! Чи можливо зняти готівку в касі банку, якщо картка неіменна, але при наявності з собою паспорта?
Ощадбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 9:49
Доброго дня. Так, зняття готівки в касі можливе і з неіменної картки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kama9903 21 апреля 2022, 0:22
Здравствуйте, подскажите, если создал депозит с карты с которая лежит в банке, и создал новую цифровую, далее выбрал в депозиты выплаты на новую цифровую, в конце срока все можно будет снять с новой цифровой карты?
Ощадбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 9:48
Доброго дня. Так, у відділенні банку можна зняти кошти у тому числі з цифрової картки, якщо її токенізувати.
Проблема решена
Natali2022ukr 20 апреля 2022, 18:48
Мое отделение Ощадбанка находится в Волноваха.всегда пользовалась картой без проблем.в марте хотела перевести деньги на карту, но не получилось.заблокировали переводы и сказали обратиться в отделение ощадбанка.нахожусь в Волноваха, Донецкой области.скажите как мне попасть в Украину-через Россию? в мобильном режиме оператор сказал невозможно.я просто осталась без средств!!! это просто абсурд
Ощадбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 9:39
Доброго дня. Будемо раді видати кошти, як тільки з'явиться можливість звернутись до відділення.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝