Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lunko 18 июля 2025, 11:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Киото, 19
Дякую співробітникам відділення за прекрасне обслуговування та професійність. Особливо пані Олександрі за чемність та привітність.
Дмитрий Ластовецкий 18 июля 2025, 1:57
17.07 в 23:02 (розмова була 8 хвилин)
дзвонив на колл центр.
Оператор ****, не вирішила жодного питання не щодо безпеки, не щодо обробки платежу. Криплялась та хотіла злити розмову.
Просто дно
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
realist25 15 июля 2025, 13:47
Звернувся в контакт центр. Результат нульовий. Хамство. Спеціаліст не може надати жодного розяснення. Склалося враження що сидить людина з 3 класами освіти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pereviznyk 15 июля 2025, 11:31
Отделение по адресу: Львов, ул. Сечевых Стрельцов, 9
Вітаю. Стосовно моєї ситуації https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/399522/ де я можу отримати консультацію щодо закриття рахунків?
Pereviznyk 15 июля 2025, 8:50
Подзвонив до особистого менеджера, що на Січових Стрільців 9 у Львові. Набрав на WhatsApp, щоб отримати інформацію. Коли звернулася до мене з помилкою, то пояснила спочатку, як їй набридла ця робота та колеги кобри, що крадуть в неї роботу, що скаржаться за спинами на те що вона нікому не допомагає, а тільки говорить по телефону в робочий час. Також додала, що залишилось пару днів з цими кобрами та вона йде у відпустку. Після вислуховування образ на керуючу, що не дає їй носити нормальний одяг та кобри, яка не дає телефонувати клієнтам по картках, а тільки заздрить… та як їй хочеться на море та випити. Мені більше не хотілося продовжувати спілкування та я поклав телефон. Після чого почала все виписувати мені в WhatsApp, щоб я зрозумів її ненависть до всього світу.
Більше немає бажання бути клієнтом цього банку та іншим не рекомендую. Краще пошукаю щось інше.
Carmen1409 14 июля 2025, 23:44
Довго думала чи потрібно… Сьогодні вранці мене просто накрило, прокинувшись побачила повідомлення у вайбер від Ощадбанк у в якому за 2 рази в мене вкрали кошти майже 4000грн.Зняли через підписку на якомусь сайті онлайн ігор. Знайшовши в особистий кабінет побачила, що там встановлено оплата та перекази онлайн без кола підтвердження. Власне сама я цього не робила. Тільки коли подзвонила на гарячу лінію мені прийшло повідомлення про підозрілу активність і заблокували ощад24. Дівчинка у відділенні мені замовила нову картку, ввічливо обслуговувала. Проте дуже прикро, що кошти мені не повернуть бо зняли через підписку яку я не робила. І де безпека банку коли вночі зламали особистий кабінет, зняли кошти і вони нічого. Лише після мого дзвінка прокинулись, в мене лише одне питання«Коли це вже припиниться" і почнуть працювати для людей, а не лише для власних потреб.
Полезный комментарий
SergeyNina 15 июля 2025, 1:02
Найти онлайн игру на который списали деньги и попросить их вернуть. Вероятнее всего у вас в смартфоне банковский троян, внимательно посмотрите что у вас установлено и доп проверка антивирусом
Maryna Dashko 14 июля 2025, 14:31
Перед тим, як звернутися до відділення № 10007/0265 ТВБВ ЗОУ АТ «Ощадбанк» м. Запоріжжя, я телефонувала кілька раз на гарячу лінію АТ «Ощадбанк» з метою отримання консультацій щодо процедури розірвання договору комплексного банківського обслуговування та закриття карткового зарплатного рахунку. Оператор гарячої лінії повідомив мені, що необхідно особисто звернутися до відділення, де було відкрито рахунок, маючи при собі паспорт громадянина України або документ, який посвідчує особу та платіжну картку (перед цим оператор перевіряв інформацію стосовно мого рахунку). Зазначу, що оператор не говорив про те, що я маю надавати ідентифікаційний код і про сканування / копіювання моїх документів). За словами оператора, у відділенні мені мали надати для підпису заяву про розірвання договору, після чого представник банку повинен знищити картку (розрізати її) та скласти відповідний акт.
10.07.2025 р. я зняла залишок коштів з картки. Працівники відділення мені повідомили, що розірвати договір можна лише на наступний день після проведеної операції.
11.07.2025 року я звернулася до відділення з метою розірвання ДКБО. На вимогу представника відділення банку я надала свій паспорт, ідентифікаційний код і картку. Незважаючи на те, що всі мої персональні дані є актуальними (даний факт був підтверджений співробітником банку), співробітник банку сканувала сторінки мого паспорта, ідентифікаційний код, а потім роздрукувала копії документів. На звороті кожної копії я власноруч зазначила: «Документи надано з метою розірвання договору комплексного обслуговування з моєї ініціативи…», вказала дату і поставила підпис.
Також мене здивувало те, що представниця банку детально розпитувала мене про персональну інформацію, яку зазвичай збирають працівники банку, коли клієнт оформляє кредитний договір.
Після цього співробітник банку роздрукувала пакет документів, відкрила останні сторінки та, вказуючи на місце для підпису, сказала: «Підписуйте». Я повідомила, що маю намір спочатку ознайомитися зі змістом документів. Прочитавши документи, я виявила, що мені надали на підпис не заяву про розірвання існуючого договору, а довідку Фонду гарантування вкладів (я мала ставити підпис, що отримала вклад, хоч у мене ніколи ніяких вкладів у АТ «Ощадбанк» не було, мені нараховували на картку лише зарплату) і заяву про приєднання до нового договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб.
Я категорично відмовлялась підписувати ці документи, вказавши на невідповідність дій працівника банку моєму волевиявленню та раніше отриманим інструкціям від оператора гарячої лінії АТ «Ощадбанк».
Також повторно телефонувала на гарячу лінію АТ «Ощадбанк». Оператори підтвердили, що я маю підписати заяву про розірвання договору, а не про приєднання.
Для фіксації факту правопорушення я викликала наряд поліції.
Звертаю увагу клієнтів на те, що в Заяві на приєднання до ДКБО, яку мені давали на підпис 11.07.2025 р. є розділ «Інші умови договору». В пункті 5.6 зазначено: «Клієнт погоджується з тим, що примірник Заяви Банку має пріоритет при різних редакціях примірників у Клієнта і Банку.».
Виникає ряд питань:
• Чому примірники клієнта і банку мають відрізнятися? Вони мають бути ідентичними.
• Чи працівники банку свідомо надають примірники заяв з різним змістом на підпис клієнтам?
• Чому в договорах АТ «Ощадбанк» примірник банку важливіший за примірник клієнта?
Вважаю, що дії співробітників АТ «Ощадбанк» були спрямовані на введення мене в оману з метою укладення нового договору замість виконання мого законного права на розірвання існуючого, що містить ознаки шахрайства.
ZlayaPanda 14 июля 2025, 9:33
Абсолютная некомпетентность и полное отсутствие клиентского сервиса

Хочу оставить крайне негативный отзыв о работе Ощадбанка. Столкнулась с уровнем некомпетентности и равнодушия, который просто поражает. Такое ощущение, что клиент — это проблема, от которой стараются избавиться, а не человек, которому нужно помочь.

Во-первых, обслуживание в отделении — это отдельная пытка. Очереди огромные, сотрудники работают медленно, никакой организации. Электронная очередь вроде бы есть, но от неё мало толку — постоянно сбивается, люди проходят вне очереди, а когда спрашиваешь — говорят «ждите, вас вызовут». И это «ждите» может длиться полтора-два часа. Ни один из работников не стремится наладить процесс или хотя бы объяснить, что происходит.

Во-вторых, консультации — на уровне «не знаю, спросите у коллеги». Любой более-менее нестандартный вопрос вызывает ступор. Например, я пыталась открыть счёт для получения международных переводов — никто из сотрудников не смог чётко объяснить, какие документы нужны, какие комиссии, как это работает. Мне давали противоречивую информацию: один говорит одно, другой — совершенно другое. В итоге зря потратила три дня и несколько часов ожидания в очередях.

Онлайн-сервис — это вообще отдельная боль. Мобильное приложение выглядит и работает как что-то из начала 2010-х. Постоянные сбои, «технические работы», сообщения об ошибке без пояснений. Пыталась сменить лимит на карте — не получилось, нужно идти в отделение. Пыталась закрыть старый счёт — снова только лично. А зачем тогда вообще нужен онлайн-банкинг?

Я понимаю, что это государственный банк, но это не даёт права относиться к клиентам как к «неизбежному злу». Сервису — кол, обучению сотрудников — ноль, ответственности — никакой. Такое впечатление, что в банке никто ни за что не отвечает. Проблемы не решаются, а только переносятся или игнорируются.

Если есть возможность — обходите стороной. Даже если вам сюда приходит зарплата или пенсия — лучше открыть счёт в другом банке и забыть о существовании Ощада как о страшном сне. Не теряйте своё время, деньги и нервы.
SergiiSM 4 июля 2025, 18:34
Вітаю нешановних працівників. Особливо тих хто повісив на телефоні штучний інтелект та працівників колцентру. Довго розписувати своє спілкування з вами не маю бажання але хочу зауважити, що такої тупості. Завзятості в відповідях аби тіки не надати просту відповідь на запитання ще треба пошукати. Вам вдалося вивести совкове ставлення до громадянина на новий рівень. І ще дуже цікаве питання. А чому ніде немає телефонів вашого керівництва. Чи юрвідділу. Чому усюди тіки тел колцентру де отримати відповіді неможливо? Бажаю вам нешановні, щоб хтось скоріше перевів ваші послуги у систему по типу Дія або цнап… Або щось подібне. Де людина ставиться до людини з повагою. А вас розігнав… Бо ви не навчені а головне не маєте бажання працювати з Людиною.
Прийшла на відділення, щоб обміняти більші купюри на менші(гривні)сказали, що таких операцій не проводять, хоча по закону повинні.Переді мною дівчина міняла долари і в неї касир запитала чи їй давати крупними чи дрібними (очевидно що вони були знайомі, бо спілкувались на ти і звертались один до одного по імені)Буду вдячна якщо поясните працівникам, що вони повинні дотримуватись законів
071920Valiva 4 июля 2025, 14:55
Вчора була у відділенні банку, написала заяву на розблокування доступу до додатку Ощад 24/7, сутки пройшли, а питання так досі не вирішили!!! На гарячій лінії сказали що ніяка заява взагалі не поступала!!! Що це таке робиться, дорога до міста стоїть 260 грн, це я задарь з'їздила ?? Чекаю відповідь на скаргу!!! Мій контактний телефон 095−489−71−40
realist25 3 июля 2025, 12:46
Отделение по адресу: Киев, ул. Срибнокильская, 3-Г
Грубість, хамство, некомпетентність. Повна відсутність знань і навичок що стосуються перевипуску зарплатних карт клієнтам карти яких видавалися в інших областях України.
Stand77 2 июля 2025, 20:01
Більшь не компетентних спеціалістів, ще пошукати треба, за дві години ні один з чотирьох спеціалистів справочно-довідкового центру ге зміг відповісти на питання. А суть в чому при переказі грошей на кредитну карту зараховується лише половина грошей, куда дівається інша не відома, ніхто пояснити це не може, з 'єднати з іншим не можливо, виписка відкривається по 15 хвилин, ще 15 хвилин «фахівець просто думає». Вже попросив оголосити заборгованість на ранок через 15 хвилин назвали (виписка в банку відкривається за секундм), попросив після чого скласти суми надходження и витрат, з чого видно що маю позитивний залишок, хоча в інтернет банкинге показує від'ємний і тут починажться цирк, оскільки ніхто пояснити це не може то тупо перепитують проведені операції но пояснити нічого не можуть.
erikaleta 2 июля 2025, 8:49
На годиннику 8.47 але співробітники банку роботу ще не розпочали, сиджу чекаю. м. Тячів
OleksiyBlyuma 1 июля 2025, 10:57
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 132
Ми з дружиною зверну́лися до відділе́ння в м. Черкаси, бульвар Шевченка, 132 з метою переви́пуску її картки у зв’язку з закінченням терміну дії. Менеджер тихо оформлювала щось у комп’ютері, потім роздрукувала розписку й запропонувала пройти до каси за отриманням картки. Це нас здивувало, адже зазвичай картки видають менеджери.

У касі банку нам повідомили, що за перевипуск картки потрібно сплатити 100 гривень. Оскільки при собі не було готівки, а карткою Ощадбанку скористатися не могли — її ж не видали — ми зняли кошти в відділенні ПриватБанку. Під час сплати цих 100 гривень виявилося, що касир перерахував їх не за перевипуск картки, а за страхування від нещасного випадку в ПрАТ «МетЛайф». Паралельно менеджер без нашої згоди оформив договір.

Ми звернулися на гарячу лінію, скаргу зареєстрували та порадили вирішувати питання безпосередньо у відділенні. Після розмови нам повернули 100 гривень готівкою (імовірно з власних коштів співробітників).

Питання: це точно державний банк? Чи так можуть відбирати кошти навіть у пенсіонерів?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lashukguboz 1 июля 2025, 10:13
Два місяці тому, звернувся в банк про закриття пенсійного рахунку, (Омеляновича-Павленка 19). Працівник банку, любʼязно запропонував написати заяву. Після написання заяви, запевнили, що рахунок закрит, заборгованості немає. Через два місяці, приходить повідомлення про заборгованість ЗА ОБСЛУГОВУВАННЯ РАХУНКУ!!! Доречі, картка здана в банк разом з заявою! Спробував зателефонувати в банк з цього приводу де повідомили, що рахунок навіть не підготовлений до закриття!!! Оце бізнес! Обходьте це заведення з назвою Ощадбанк десятою дорогою!
Минфин
Ответ администратора
3 июля 2025, 10:40
Відгук не зарахований (на 03.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Oene 30 июня 2025, 9:27
Отделение по адресу: Винница, Немировское шоссе, 26
Не приходять вчора і сьогодні смс для підтвердження операції в Ошад24. Ще у когось є таке?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
555wua 29 июня 2025, 20:16
Ощадбанк приблизно з 22.06.2025 припинив насилати смс з кодом підтвердження для входу в ощад 24 та переказу коштів з картки на картку, пенсіонерам тимчасово переміщенім особам, які знаходятся за кордоном в евакуації. Це потрібно пенсіонерам цієї категорії для користування за кордоном своєю пенсією, тому що такі картки Ощадбанку не працюють за кордоном і треба перевести пенсію через ощад 24 на картку інщого банку, це як правило Приватбанк. Оператор колцентру ощадбанка повідомив про массовість таких звернень, але перенаправила для вирішення питання до операторів зв’язку. Ми звернулися до операторів зв’язку, але вони спростували наявність проблем мобільного зв’язку та підтвердили свою правдивість тим, що з інших банків смс для входу с кодом підтвердження надходять. З цією проблемою як з’ясувалось зіткнулися пенсіонери, які в евакуації у Польщі, Німеччини, Болгарії, Грузії тв інших країнах. Будь-ласка, якщо Ощадбанк припиняє обслуговування пенсіонерів, які знаходяться за кордоном в евакуації і їм нікуди наразі повернутися, повідомте з якої дати приняте таке рішення, опублікуйте публічно на своєму сайті Ощадбанка який алгоритм дій цієї категорії пенсіонерів для отримання, нарахованної пенсійним фондом України пенсії. Дякую.
neomaster3 28 июня 2025, 22:13
Отримую смс-інформування про залишок за відсотками на депозит якого ніколи не було. Навіть рахунок не відкривав, купив сімку ще в 2022 році, не пам«ятаю чи завжди ці смс були, але останнім часом звернув увагу що стабільно 24 числа приходять і це нервує. Звертався на гарячу лінію, в чат бот, робив двічі звернення, години розмов із операторами і все по колу. Завіряли що не буду отримувати, але знову і знову це повторюється. Немає ніякої відповідальності і порядку. Можливо хтось мав сім-карту або помилково вказали у базі розсилок, а тепер не можуть відключити бо я не є клієнтом банку. Але чому тоді я це смс отримую? Жахливий сервіс і банк.
pokusanka 27 июня 2025, 14:01
Ощадбанк,
Складається враження, що відключення підтвердження платежів через SMS у роумінгу було зроблено навмисно, з метою обмеження доступу клієнтів до власних коштів за кордоном.
Жодного попередження, жодної альтернативної схеми підтвердження (push-сповіщення, дзвінок, тимчасовий код) — лише повне блокування критичної функції.
Такі дії виглядають як свідоме порушення моїх прав, гарантованих:
• ст. 4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів» — гарантований доступ до власних коштів;
• ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» — право на якісну та безпечну фінансову послугу;
• п. 2.5. Положення НБУ № 705 — банк зобов’язаний забезпечувати клієнту можливість користування рахунком безперервно.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝