Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
zpro 30 декабря 2023, 21:00
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Чумаченко, 34
Сталося таке що загубив картку соцвиплат, верніш загубив давно… NFC виручав…та все ж таки час настав звернутись до банку, відтерміновував до останнього так як останнє вручення мені карти відбулося з нервами та витратою багато часу…
Попередня видача…заказав…робили, робили…за місяць не зробили…поки на відділені не почав розповідати що таке неможливо, одразу ж видали миттєву карту…ііі історія повторюється!!!
На цей раз, як і у останній дівчина заповнила якусь бумагу, та повідомила що строк видачі 10 робочих днів)))…тоді теж так говорили…на моє заперечення, та прохання видати мені миттєву карту сталось так ЩО ОЙ!!! вони в нас закінчились…як так стається що в усіх банках карти в атб, а у Ощада закінчились!? Чи може ОЩАД-ЗАОЩАДИВ)))На питання про зняття коштів, повідомила що ТІЛЬКИ ЗА ЗАЯВОЯ У КАСІ З КОМІСІЄЙ!!! То як??? Вангую що через 10 днів піду знов сваритись, та отримаю миттєву…не одразу…з нервами та заспокійливим…но бачу по іншому ОЩАД не вміє…
Далі буде…
Юрий Юрий 30 декабря 2023, 12:08
Отделение по адресу: Львов, ул. Доробок, 36-А
Більше місяця назад, мені заблокували мій рахунок і мобільний додаток, ніхто не займається розблокуванням або навіть встановленням причини чому так стало., у відділенні просто просять «очікувати», но чого і скільки не повідомляють, також мені сказали, що я «шахрай», но доказів ніхто не надав, більш того навіть транзакцію на яку прийшла скарга. Тотальний ігнор моєї проблеми, ніхто не збирається цим займатись
Від усього колективу комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж «СИНЕРГІЯ» хочемо привітати співробітників ТВБВ № 10026/098 АТ «Державний ощадний банк України» з Новим роком! Бажаємо миру, злагоди та процвітання! А також, хочемо подякувати за професіоналізм, оперативну роботу у вирішенні різних питань, якісне та ввічливе обслуговування. Ми сподіваємось, що щирість і довіра, які склалися між нами, допоможуть в наступному році досягти ще більших успіхів і перемог!
tanua62 27 декабря 2023, 12:24
Потрібно було заплатити податок за землю, в терміналі Ощад банку, відділення 1000−048 вибивало помилку. Звернулась до працівників банку і вони відмовились допомогти, хоча іншим клієнтам підходили і допомагали. На моє питання, чому не хочуть допомогти мені, сказали, що зайняті, але клієнтів у них не було, інша працівник, сказала, що у неї курси, другі проігнорували. Телефонувала на гарячу лінію, але і там не допомогли. Працівник банку на підвищених нотах і з насмішкою сказав, що телефонуйте куди захочете, термінал для самообслуговування і допомагати я не зобов’язаний. Тобто, я принесла гроші в банк, а вони ще й грубіянять. Працівники не зацікавлені, щоб платили в їхньому банку? Після цього інциденту звернулась в Приват банк, працівники допомогли і я сплатила податок. Разюча різниця в обслуговуванні! Більше ніколи не звернусь в Ощад банк і нікому не рекомендую!
Pb683430 24 декабря 2023, 6:44
Отделение по адресу: Киев, ул. Приозерная, 2-А
22.12.2023 я обратился в отделение ощад банка в г. Киев по адресу приозерная 2А примерно в 16−16:30. Зашёл в отделение я тут же услышал хамство администратора (девушки) кооач хамили женщине. Кто-то из людей забыл карту в банкомате, женщина ее принесла администратору и сказала вдруг кто-то будет искать.
Администратор хамски образом ответила
«Я вам тут не бюро находок»
Потом спрпшивает у меня, какая цель визита?
Я сообщил о том, что мне нужно восстановить карту
На что был ответ, у нас один оператор и сегодня она работает до 16:00, так как ей нужно уйти дамой по своим делам!
Рабочий день при этом до 18:00
Общалась по хамски и грубо
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fileugvas 22 декабря 2023, 13:22
#@ua_oschadbank #ощадбанк 12.12.23 до #oschadbank було відправлено постанову на розблокування картки для здійснення видаткових операцій від виконавської служби. Вчора набрали до банку і дівчина сказала що треба їхати до відділення для оформлення якісь додаткових документів. Моя мати похилого віку живе в селі і ій щоб туди доїхати це ціле випробовування. Але вона таки змогла туди доїхати і ій сказали що потрібна копія з заявою, оригінал якої вони вже отримали в вона нібито в обробці. При цьому вони просять друковану копію ФОТОГРАФІЇ на якої зображена заява, а поруч лист з пошти. Питання, навіщо їм якась копія коли в них є оригінал??? Тепер матері треба знову якось шукати сили як доїхати до відділення. Що це за відношення до похилої людини? Ощадбанк, як так можно? Карта була не кредитною, самому ощадбанку мати ничого не винна. Гроші які заблокували були від європейських організацій і виплат ВПО. Дівчатам с відділення чхати, що похилій людині треба дуже багато зусиль щоб просто доїхати до них. Таких проблем не було ніколи ні з яким іншим банком, майже всі питання можно вирішувати в телефонній розмові, а ощадбанку треба щоб люди оббивали їх поріг.
sno2608 22 декабря 2023, 9:16
Банк, який створює купу проблем пенсіонерам, які проживають на тимчасово окупованих територіях, спочатку через них припиняється виплата пенсій пенсійним фондом, бо людина рік не знімала гроші з карти. Питання, де їх зняти, якщо там немає жодного банкомату, а також немає можливості розрахуватися картою в магазинах? Лише бариги якимось чином переводять ці гроші в готівку. При встановлені та використанні додатку Ощад24 теж купа проблем, ліміти, обмеження, блокування операцій. Чому людина не може переказати кошти на ВЛАСНИЙ пенсійний депозит, який банк до того активно пропонує та рекламує через повідомлення у вайбер? До речі, обмеження стосуються рахунків, які відкриті у Луганській, Донецькій, Харківській, Херсонській та Запорізькій областях. Що це за дискримінація? Там що, не люди, чи вони якісь не такі, як решта??? І не треба розказувати, що це зроблено для запобігання шахрайству. Щоб зняти обмеження, звертатися треба у відділення, що знову ж таки, нереально за нинішніх умов. Чому немає можливості відеоідентифікації? Людям на окупованих територіях і так важко живеться, вони морально виснажені, постійно відчувають тиск з боку окупантів, там теж є патріоти і свідомі люди, які чекають на деокупацію, а отримують отаке ставлення, невже за 2 роки не можна розробити порядок, який би враховував реалії війни й можливості людям почуватися людьми? Оператори в контакт центрі в більшості не можуть дати відповіді на питання, які задають саме люди з тимчасово окупованих територій, з десяти один може щось підказати, безкінечно переключають на іншого. Клієнтоорієнтованіть просто ніяка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
wwyulka 20 декабря 2023, 18:46
Большое спасибо за оперативное решение вопроса (мое обращение от 14.12. т.г.)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Holand2023 20 декабря 2023, 2:24
Хочу рассказать как воры сняли всю пенсию со счета в ощадбанке у моего отца пенсионера.Цитирую: Виноват я 100%-старый дурак, но и ощад «хорош».
В птн. в оф.чат боте ощада в телеграмм не приходили смс с кодом на симку киевстар.Отношение к этой ситуации ощада? А никакое-сидят ждут киевстар вместо того чтоб тут же организовать код посредством звонка.
Мне срочно нужны были деньги и я взял другой тел.и вместо того чтоб установить бот с офсайта ощада выбрал один из списка в поиске в телеграмм не подумав в тот момент что там же тоже. полно мошенников.

Бот внешне был похож.они Спросили по какому вопросу.написал -баланс карты.Зная что нельзя -прям помутнение-пишу финансовый тел.номер карты и пин.МГНОВЕННО приходит у вас остаток 83 грн.что я знал ранее.Я успокоился пенсию еще не начислили.На самом деле она была начислена и в этот же момент снята.
Защищенность операций в ощаде такова что не имея физически ни карточки ни телефона можно украсть десять тысяч и так называемый ощад даже звонка не сделает чтобы клиент мог подтвердить операцию на такую сумму.Кроме того с их слов они не знают ни номера карты ни названия банка ни откуда была проведена эта операция.Со счета их клиента с левых ресурсов списывают деньги и они не знают куда -только бубнят что мол переказ на картку іншого банку.А слабо отследить номер этой картки и инший банк позвонить туда и заблочить эту картку до выяснения обстоятельств? Тогда и случаев таких поменьше было.Пока же система такова-воруй не хочу мож и отдельные личности банка в этом участвуют кто может дать гарантию?
Вывод: лучше этот допотопный банк назвать «Рога и копыта"'там никто ничего не гарантирует
Меня -Д…бом.А нелюди обворовывающие пожилых людей пусть не радуются-за грехи прилетает обратка.Конец цитаты
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oksanasergeewna 19 декабря 2023, 17:02
Доброго дня! Моя бабуся, 19.12.2023 року звернулась до відділення 10007/0325 м.Запоріжжя, з метою подовження терміну дії її пенсійної картки, на що співробітник банку (чоловік) мало того що нічого не зробив з її діючою карткою, так випустив їй миттєву, не іменну карту з іншим рахунком, пояснивши що її діюча карта закриється самостійно після закінчення терміну, але не сказав, що необхідно буде закрити рахунок, бо якщо ним не користуватись у подальшому з нього будуть списані кошти за користування неактивним рахунком згідно з тарифами, плюс до всього у співробітника є «тариф» (= план по страхуванню) на випуск такої картки 150 грн, мало того що він навіть не оформив поліс, бо бабусі 70 років і вона по віку не підходить, так і ще й не видав жодної квитанції про оплату, ні навіть, її примірник ДКБО не віддав, пояснивши це тим, що це заміна її картки, а не випуск нової. Чому співробітники банку, дозволяють собі, вчиняти шахрайські дії, порушувати закон й обманювати пенсіонерів, бо в них є планові показники?!
коли лягали гроші на депозит валюта то до кожної купюри придивлялися, коли треба було зняти невелику, суму гроші видавали пошарпані порвані склеєні а також ще з якимись плямами бувало навіть ще 50 ті, що не йшли в ужиток.
anosovn12 15 декабря 2023, 19:33
Вітаю! я, Аносов Микола Йосипович, є клієнтом ОщадБанку, куди зараховується пенсійні виплати. вже протягом року не можу скористатися своїми коштами через те, що банк наклав обмеження. На питання в службу підтримки, які обмеження і як їх зняти, служба підтримки відповіді дає неоднозначний, заявляючи про те, що я зобов’язаний з’явитися у відділення Ощадбанку в Києві. Оскільки на території України зараз ведуться бойові дії, я не можу прийти до відділення банку. На мою вимогу провести дистанційне вирішення проблеми, а саме — відеозв'язку чи інших способів, отримав відмову, що вважаю неприйнятною та протизаконною, оскільки порушується моє право на запитання моїх особистих пенсійних накопичень. Прошу звернути увагу Мінфіну на це та провести відповідну перевірку. Прошу звернути увагу, що це єдині кошти, на які я існував, а Ощадбанк не дає мені їх отримати, що можна розцінювати як доведення до самогубства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sasha2066 14 декабря 2023, 9:23
Немає можливості користуватися карткою. Замінив картку, так як попередня не працювала. Через добу скористався банкоматом, пише не вірний код. Зайшов у відділення ощадбанка, нічим допомогти не змогли, тому що підтримка не прислала смс. Тобто залишаюсь без грошей. Всі стосунки з банком розірву. Але як же гроші? Хтось буде нести відповідальність?
sasha2066 12 декабря 2023, 19:32
Маю пенсійну карту ощадбанка, на якій вже не один рік знаходяться гроші. На днях вирішив перевести пенсійні виплати на приват банк, так як в приват24 все просто, без танця з бубном. В банкоматі ощадбанка хотів подивитись залишок грошей на карті. А ні, Ощадбанк вже не обслуговує карту, і залишок грошей взнати не можливо, хоча користується грошима, які знаходяться на рахунку не один рік. Дуже паршивий банк. Буду закривати в ощадні всі рахунки. Непотріб.
Ninon49 11 декабря 2023, 13:18
Я користуюсь додатком ощад24 на айфон 6 моделі. Починаючи з 09.12.23р додаток не відкривається. Перезавантаження не допомагає. Виявляється що тепер додаток ощад24 на старих моделях не працює, так мене проконсультував оператор ощадбанку і порекомендував купити новий айфон. Прошу керівництво ощадбанку припинити знущання над клієнтами банку.
grafa198020 10 декабря 2023, 13:03
Маю дохід: зарплату мінімальну, та соціальну допомогу на дитину з інвалідністю (дцп).Картки відкриті тільки в ощадбанку.Водночас там в мене є кредит, на який є виконавче провадження, від 17.11 23р., по якому накладений був арешт на всі картки. 22.11 23 виконавець знімає арешт з соціальної карти, але як виявилось, банк арешт зняв, але грошима, які прийшли на дитину я користуватись не можу, тому що банк зробив обмеження на соцкарту до 1 грн на добу!!! Мало того, банк списує на кредит всі кошти!!! І виконавець про це нічого не знає, каже що так неможе бути! Виходить, що всю зарплату списують,і всі дитячі теж!!! Хоча по закону, ці гроші дітей!!! А треба ліки і памперси дитині купляти!!! Ну що мені робити??? Гаряча урядова лінія теж не допомогла.
savinyhnv 9 декабря 2023, 15:11
Коротка анамнез:
У зв’язку з виконавчим провадженням, виконавча служба наклала арешт мої рахунки, в тому числі і на рахунок в Ощадбанку.
20.11.2023 виконавче провадження було оплачене і закрите. Деякі банки відразу розблокували рахунки, деякі на наступний день, але звісно не Ощадбанк.
Я почекав тиждень, а потім почало здаватись, що потрібно уточнити на рахунок розблокування в контакт центрі.

Далі хронологія НЕ вирішення питання:
20.11 виконавче провадження закрито.
28.11 перший дзвінок у контакт центр. На питання чому рахунок досі заблокований оператор сказав, що рахунок заблокований, т.к. начебто виконавець не подав\не надіслав відповідне звернення, порекомендував звернутись до виконавця.
06.12 повторне звернення в контакт центр, відповідь та сама, направляють до виконавця, питання не вирішене.
06.12 відповідне звернення до виконавця, де він мені підтвердив, що звернення з електронним підписом було передане через АСВП з електронним підписом виконавця. Також виконавець висловив мені свої співчуття на рахунок того, що у мене рахунок у цьому банку.
06.12 ще раз телефоную в контакт-центр, кажу що виконавець підтвердив те, що передав необхідне звернення в банк. Оператор пропонує залишити заявку для перегляду блокування. Через, приблизно, дві години у 16:18 у Вайбер приходить сповіщення, що рахунок розблокований.
07.12 на касі в магазині відчуваю здивування від того, що при спробі розрахуватись карткою бачу, що угода відхилена банком. Знову телефоную в контакт-центр, чую все те саме, що чув і раніше, але тепер вони можуть констатувати факт, що рахунок був відразу заблокований після розблокування. Знову залишаю звернення.
08.12 оператор контакт-центру видає мені нову інформацію, на рахунок того, що я маю тепер добиватись від виконавця, щоб той у свою чергу надсилав банку якісь запити, щоб уточнити статус розблокування рахунку.
08.12 інший оператор контакт-центру пропонує ще раз залишити заявку. Відповідно залишаю.
09.12 у ще іншого оператор контакт-центру я дізнаюсь, що термін розгляду цієї заявки — 30 днів. Не уточнив — робочих чи календарних.

Отже резюме: Ощадбанк 06.12, через 17 днів після закриття провадження, спромігся розблокувати рахунок, потім, в той же день, безпідставно заблокував його знову.
Оператори контакт центру нічого не знають, не можуть надати ніякої суттєвої інформації.
На питання — на якій підставі була повторно заблокована картка, відповідей не дають.
На питання — на якому етапі заходятся попередні заявки на перегляд блокування, відповідей не дають.
На прохання переключити на когось більш компетентного, або з ширшими можливостями — відмовляють, бо така опція не передбачена.
На прохання дати контакти відділу, або уповноваженої особи, яка має якесь відношення до процесу розблокування карток чи рахунків — відмовляють, бо комунікації з ними не передбачені.
В мобільного додатку ніяк не можливо з’ясувати статус рахунку, а при спробі переказу коштів — пише, що сталась помилка на сервері. А по факту то не помилка, а заблокований рахунок.

Абсолютно не рекомендую зв’язуватись з Ощадбанком, не міг собі уявити, яке це дно.
roman731 8 декабря 2023, 18:05
Взымать 100 грн за то, что у тебя есть какой-то остаток на карте, но в сложившейся ситуации ты картой не пользуешься — это вообще нормальное отновшение со стороны государственного банка?

Кроме как-то, что граждане — это «ресурс», как-то ещё государство людей рассматривает?

> Сплачено 100.00 грн за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.
Виктор Кизилов 8 декабря 2023, 17:58
Пока не началась война я не умел пользоваться интернетом мне 73 года меня банк кинул на пенсию ежемесячно теперь он получает вместо меня деньги. Если до войны и ещё 2 месяца я мог обналичить то они поняли что им это не выгодно как я понимаю и просто заблокировали мою карту сначала говорили что третье лицо от моего имени заблокировали теперь что якобы третье лицо пользовались моей картой. Что бы все понимали у меня пенсия восемь с копейками и два месяца я не могу снять и перевыпустить так как я в оккупации у меня паспорт книжка. Не в дию зайти не в пенсионный. Вообщем люди держитесь подальше от банка мошеника
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
natalijbrazh 8 декабря 2023, 15:47
Чому я не можу відновити пароль у додатку Ощад 24???
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝