Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
anosovn12 15 декабря 2023, 19:33
Вітаю! я, Аносов Микола Йосипович, є клієнтом ОщадБанку, куди зараховується пенсійні виплати. вже протягом року не можу скористатися своїми коштами через те, що банк наклав обмеження. На питання в службу підтримки, які обмеження і як їх зняти, служба підтримки відповіді дає неоднозначний, заявляючи про те, що я зобов’язаний з’явитися у відділення Ощадбанку в Києві. Оскільки на території України зараз ведуться бойові дії, я не можу прийти до відділення банку. На мою вимогу провести дистанційне вирішення проблеми, а саме — відеозв'язку чи інших способів, отримав відмову, що вважаю неприйнятною та протизаконною, оскільки порушується моє право на запитання моїх особистих пенсійних накопичень. Прошу звернути увагу Мінфіну на це та провести відповідну перевірку. Прошу звернути увагу, що це єдині кошти, на які я існував, а Ощадбанк не дає мені їх отримати, що можна розцінювати як доведення до самогубства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sasha2066 14 декабря 2023, 9:23
Немає можливості користуватися карткою. Замінив картку, так як попередня не працювала. Через добу скористався банкоматом, пише не вірний код. Зайшов у відділення ощадбанка, нічим допомогти не змогли, тому що підтримка не прислала смс. Тобто залишаюсь без грошей. Всі стосунки з банком розірву. Але як же гроші? Хтось буде нести відповідальність?
sasha2066 12 декабря 2023, 19:32
Маю пенсійну карту ощадбанка, на якій вже не один рік знаходяться гроші. На днях вирішив перевести пенсійні виплати на приват банк, так як в приват24 все просто, без танця з бубном. В банкоматі ощадбанка хотів подивитись залишок грошей на карті. А ні, Ощадбанк вже не обслуговує карту, і залишок грошей взнати не можливо, хоча користується грошима, які знаходяться на рахунку не один рік. Дуже паршивий банк. Буду закривати в ощадні всі рахунки. Непотріб.
Ninon49 11 декабря 2023, 13:18
Я користуюсь додатком ощад24 на айфон 6 моделі. Починаючи з 09.12.23р додаток не відкривається. Перезавантаження не допомагає. Виявляється що тепер додаток ощад24 на старих моделях не працює, так мене проконсультував оператор ощадбанку і порекомендував купити новий айфон. Прошу керівництво ощадбанку припинити знущання над клієнтами банку.
grafa198020 10 декабря 2023, 13:03
Маю дохід: зарплату мінімальну, та соціальну допомогу на дитину з інвалідністю (дцп).Картки відкриті тільки в ощадбанку.Водночас там в мене є кредит, на який є виконавче провадження, від 17.11 23р., по якому накладений був арешт на всі картки. 22.11 23 виконавець знімає арешт з соціальної карти, але як виявилось, банк арешт зняв, але грошима, які прийшли на дитину я користуватись не можу, тому що банк зробив обмеження на соцкарту до 1 грн на добу!!! Мало того, банк списує на кредит всі кошти!!! І виконавець про це нічого не знає, каже що так неможе бути! Виходить, що всю зарплату списують,і всі дитячі теж!!! Хоча по закону, ці гроші дітей!!! А треба ліки і памперси дитині купляти!!! Ну що мені робити??? Гаряча урядова лінія теж не допомогла.
savinyhnv 9 декабря 2023, 15:11
Коротка анамнез:
У зв’язку з виконавчим провадженням, виконавча служба наклала арешт мої рахунки, в тому числі і на рахунок в Ощадбанку.
20.11.2023 виконавче провадження було оплачене і закрите. Деякі банки відразу розблокували рахунки, деякі на наступний день, але звісно не Ощадбанк.
Я почекав тиждень, а потім почало здаватись, що потрібно уточнити на рахунок розблокування в контакт центрі.

Далі хронологія НЕ вирішення питання:
20.11 виконавче провадження закрито.
28.11 перший дзвінок у контакт центр. На питання чому рахунок досі заблокований оператор сказав, що рахунок заблокований, т.к. начебто виконавець не подав\не надіслав відповідне звернення, порекомендував звернутись до виконавця.
06.12 повторне звернення в контакт центр, відповідь та сама, направляють до виконавця, питання не вирішене.
06.12 відповідне звернення до виконавця, де він мені підтвердив, що звернення з електронним підписом було передане через АСВП з електронним підписом виконавця. Також виконавець висловив мені свої співчуття на рахунок того, що у мене рахунок у цьому банку.
06.12 ще раз телефоную в контакт-центр, кажу що виконавець підтвердив те, що передав необхідне звернення в банк. Оператор пропонує залишити заявку для перегляду блокування. Через, приблизно, дві години у 16:18 у Вайбер приходить сповіщення, що рахунок розблокований.
07.12 на касі в магазині відчуваю здивування від того, що при спробі розрахуватись карткою бачу, що угода відхилена банком. Знову телефоную в контакт-центр, чую все те саме, що чув і раніше, але тепер вони можуть констатувати факт, що рахунок був відразу заблокований після розблокування. Знову залишаю звернення.
08.12 оператор контакт-центру видає мені нову інформацію, на рахунок того, що я маю тепер добиватись від виконавця, щоб той у свою чергу надсилав банку якісь запити, щоб уточнити статус розблокування рахунку.
08.12 інший оператор контакт-центру пропонує ще раз залишити заявку. Відповідно залишаю.
09.12 у ще іншого оператор контакт-центру я дізнаюсь, що термін розгляду цієї заявки — 30 днів. Не уточнив — робочих чи календарних.

Отже резюме: Ощадбанк 06.12, через 17 днів після закриття провадження, спромігся розблокувати рахунок, потім, в той же день, безпідставно заблокував його знову.
Оператори контакт центру нічого не знають, не можуть надати ніякої суттєвої інформації.
На питання — на якій підставі була повторно заблокована картка, відповідей не дають.
На питання — на якому етапі заходятся попередні заявки на перегляд блокування, відповідей не дають.
На прохання переключити на когось більш компетентного, або з ширшими можливостями — відмовляють, бо така опція не передбачена.
На прохання дати контакти відділу, або уповноваженої особи, яка має якесь відношення до процесу розблокування карток чи рахунків — відмовляють, бо комунікації з ними не передбачені.
В мобільного додатку ніяк не можливо з’ясувати статус рахунку, а при спробі переказу коштів — пише, що сталась помилка на сервері. А по факту то не помилка, а заблокований рахунок.

Абсолютно не рекомендую зв’язуватись з Ощадбанком, не міг собі уявити, яке це дно.
roman731 8 декабря 2023, 18:05
Взымать 100 грн за то, что у тебя есть какой-то остаток на карте, но в сложившейся ситуации ты картой не пользуешься — это вообще нормальное отновшение со стороны государственного банка?

Кроме как-то, что граждане — это «ресурс», как-то ещё государство людей рассматривает?

> Сплачено 100.00 грн за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.
Виктор Кизилов 8 декабря 2023, 17:58
Пока не началась война я не умел пользоваться интернетом мне 73 года меня банк кинул на пенсию ежемесячно теперь он получает вместо меня деньги. Если до войны и ещё 2 месяца я мог обналичить то они поняли что им это не выгодно как я понимаю и просто заблокировали мою карту сначала говорили что третье лицо от моего имени заблокировали теперь что якобы третье лицо пользовались моей картой. Что бы все понимали у меня пенсия восемь с копейками и два месяца я не могу снять и перевыпустить так как я в оккупации у меня паспорт книжка. Не в дию зайти не в пенсионный. Вообщем люди держитесь подальше от банка мошеника
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
natalijbrazh 8 декабря 2023, 15:47
Чому я не можу відновити пароль у додатку Ощад 24???
genassigmailcom 7 декабря 2023, 16:24
31.12.2023 закінчення строку продовження банківських карток, які закінчили дію під час війни. Продовжувати не збирається. Тобто тисячі людей залишиться без можливості користуватися своїми грошима, — онлайн чи по телефону неможливо перезамовити картки. Тобто тисячам людей, які зараз не можуть прибути до Банку буде відмовлено в користуванні їхніми збереженнями, соцвиплатами та іншим.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Evestonina 7 декабря 2023, 14:05
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 46
Доброго дня! До мене дійшла інформація що один працівник з Ощад банку перевіряв мої рахунки за допомогою номеру телефону та моєї дати народження, без моєї згоди, на це та відомості на скільки це можливо і може бути правдою? Про це розповів родич цого ж працівника, що вона таке робить!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AniAniAni 7 декабря 2023, 13:41
Отделение по адресу: Николаев, ул. Потемкинская, 118
Добрый день.С отделением можно вообще связаться? Указано 2 номер, но ни один не отвечает.
OlhaSh 7 декабря 2023, 9:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Бальзака Оноре, 42/20
Мала потребу у відкритті картки даного банку.
Звернулась у відділення по вул Оноре де Бальзака 42/20.

Ввчіливві, привітні, компетентні працівники, швидке обслуговування, чітко пояснили різницю між картками, показали як користуватися мобільним додатком.

Була приємно вражена якістю обслуговування та високим рівнем обізнаності працівників.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NadiiaKharkiv 6 декабря 2023, 2:39
Отделение по адресу: Харьков, ул. Деревянко, 38
Підкажіть будь ласка, чи це правда що у пенсіонерів, у яких закінчився термін дії картки, виплату пенсій буде припинено? Питання як бути пенсіонерам, які через війну поїхали з України і не можуть повернутися до України зараз, щоб замовити нову банківську картку. Наскільки знаю дію пенсійних карток продовжили всі банки крім Ощадбанку, чи це так? Я дуже хотіла б заспокоїти пенсіонерів, які отримавши повідомлення про те, що термін картки закінчується, вони бояться залишитися без засобів існування за кордоном. Нерви розхитані війною, і Ощадбанк лякає. Чи так це? Чи може бути можливість отримувати українську пенсію, перебуваючи під час війни в іншій країні? Буду вдячна за відповідь.
Oleksandr7887 6 декабря 2023, 1:49
Вже майже рік судова тяганина з цим НедоБанком. У мене 05.08.2022 року у Полтаві з валютної картки вкрали усі гроші. 739 євро конвертували у гривню й сняли 27300 грн…Виграв один суд, але Ощад не бажає повертати вкрадене. Їхній адвокат на суді бреше та припирається. Попереду ще один суд. Всі, у кого там картки!!! Закривайте рахунки, забирайте свої «кровні» та біжіть звідти, покі і вас не обібрали.Дані клієнтів вільно використовують шахраї. Випадків вже сотні по Україні!
Olga212121 5 декабря 2023, 16:06
Було зняття готівки у відділенні банку. Згодом вже вдома виявилось, що одна з купюр 500 грн була фальшива. В банку відправили її на перевірку але сказали що самі винні, що треба кожну купюру (на ощуп) як сказала касир, перевіряти.Жах, якщо в банку дають фальшивку то вже не знаю
fedin 1 декабря 2023, 20:00
На работа заставили открыть карту в ощаде. И понеслось.
1. В отделении сказали, что карты только именные, ждать месяц. Но за оформление страховки за 150 грн ПОЯВЛЯЮТСЯ карты, которые можно выдать за 15 минут.
2. Плата за уведомления по операциям — без комментариев.
3. Комиссия на переводы — конская.
4. Что бы вы не знали, что комиссия конская — в приложении при переводе средств сумма комиссии НИГДЕ НЕ ОТОБРАЖАЕТСЯ, написана сноска с процентом — сиди сам считай.
5. Вишенка на торте — теперь появилась комиссия при снятии налички на ощадовском же банкомате!
И это я максимально поверхностно сталкивался с работой банка. Представляю что там с другими услугами.
Я ще не бачила таких некомпетентних працівників в жодному банку.
Які навіть не намагаються якось вникнути та допомогти вирішити питання.
Тупо тягнуть час, ганяють один до одного, потім нічим не аргументуючи відмовляють.
Я сьогодні намагалась отримати гроші по довіреності замість батька, який тимчасово не може це зробити
Довіреність оформлювалась за пропозицією співробітників банку, коли ми приходили вперше, потім ми приходили з чорнеткою довіреності від нотаріуса.
Вони сказали, що з цим документом я зможу отримати картку та без обмежень знімати в касі гроші.
По факту, коли дійшло до діла, картку замовити вони не змогли, і збрехати, що ми її не замовляли 🤦(нам треба було перевипустити пенсійну картку).
На гарячій лінії потім сказали, що в саме нашому випадку нам треба було це робити лише в нашій області.
В мене питання, чому співробітники банку відділення Мукачево цього не знали та морочили нам голову?
Якщо картку зажує банкомат то довіреність теж не допоможе отримати картку.
По факту ми зря витратили гроші на неї, а співробітники банку не хочуть робити нічого. На гарячій лінії кажуть одне, ми дзвонили в Київ, в Мукачеві в них свої закони і плювали вони на все.
Вони просто знущаються зі своїх клієнтів.
Не дають гроші наші тому, що не хочуть 🤷
Аргументів немає.
Прямим текстом сказали, що якщо б я принесла гроші вкладати, або зробити депозит, то стояла б черга з охочих мене обслужити.

Важливо, після того, як мій батько в відділені змінив свій мобільний, через годину дзвонили аферисти)))

В нашої родини є серйозні підозри вважати, що деякі співробітники банку є аферистами.
Прошу вище начальство, якщо воно читає це, розібратись з цією проблемою.

Зараз на фронті проливається кров за незалежність нашої країни, я вважаю, що треба наводити порядки на всіх ланках.
Якщо комусь не подобається працювати в цьому банку, то хай звільняє місце, а працює хтось адекватний та кваліфікований, який поважає свою працю та клієнтів.
Я впевнена, що таких охочих буде багато.
YuliaChemyorkin 29 ноября 2023, 15:39
Сьогодні 29.11.2023. Вже три дні намагаюсь допомогти свекрові (вона має проблеми з зором) згенерувати сертифікат КЕП через чат-боти, вайбер, телеграм Ощадбанка. І вже три дні одне й те ж: Генерація сертифіката
На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Будь ласка, поверніться у меню чат-бота та повторіть спробу.
Коли в Ощаді хоч щось буде працювати стабільно? У вас багато клієнтів пенсіонерів. Для них наявність ЕЦП дуже важлива — доступ до кабінету в ПФУ, інформація про субсидії, подання електронних запитів та т.і. В Приваті працює як часи. Що в Ощаді знов не так? Сумно…
Imperiyaseo 28 ноября 2023, 12:08
Отказались обменять купюры 2006 года на новые
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝