×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Издевательство над клиентами...продолжение
Комментарии (1)
Хамское отношение+нерабочий терминал!
Очень бы хотелось, чтобы ситуация не осталась не замеченной!
Комментарии (4)
Соціальна картка киянина і шахрайство від ощадбанка - продовження
minfin.com.ua/company/oschadbank/review/104611/
minfin.com.ua/company/oschadbank/review/104650/
На моє зауваження, що я вчора був в УПСЗН і власними очами бачив, що моя пільга ними зареєстрована в Процесинговому центрі, Ви мені відповідаєте:
«Банк не має право відкривати картки безкоштовно, якщо не отримує відповідного підтвердження від УТСЗН».
У мене є не лише документ на пільгу, а і код реєстрації моєї пільги в Процесинговому центрі, який підтверджує, що інформація про неї вам доступна!
Поряд з тим, що «багато клієнтів, які замовили Картки Киянина через сайт або відділення і отримали картки по ТП«Соціальний»» я залишився без неї. Я виконав вашу інструкцію: «зверніться в УПСЗН» і переконався, що підтвердження є. І отримую формальну відповідь, що «Банк не має права» якогось. Але банк має обов’язок при підтвердженні випускати карту з ТП«Соціальний» і цього не робить. Ось саме на це запитання я хотів би отримати відповідь: що робити мені у такій ситаціїї? Можу я отримати карту з ТП«Соціальний», якщо підтвердження від УПСЗН є і я маю код його реєстрації в процесинговому центрі, а мені відкрили карту з ТП«Стандартний».
Написать комментарий
побори при оформленні картки киянина
В призначений час я з’явився з документами до відділення. Майже через дві години стояння в черзі я надав документи співробітнику відділення Чірковій Антоніні Іванівні, яка звірившись зі списком, повідомила мені, що мого прізвища в ньому немає. На моє прохання вона пред’явила список, де в дійсності свого прізвища я не виявив. Повідомивши мені, що оформлення нової картки неможливе в зв’язку з тим, що мене нема в списках попереднього запису, Чіркова А.І. відразу запропонувала мені укласти договір добровільного страхування «Автоцивілка плюс», і, в випадку моєї згоди, вона прийме в мене документи на заміну картки киянина.
Я відмовився від нав’язуваної послуги і Чіркова А.І. відмовилась приймати в мене документи.
Прийшовши додому, я набрав номер телефону кол-центру і оператор Горчак Сергій Васильович підтвердив, що я попередньо записаний для отримання картки киянина на 28 вересня о 15-00 год. І це відображено в записах кол-центру. Розмову з Горчак С.В. мною було записано на диктофон. Таким чином працівниками відділення штучно створюється ситуація, яка дозволяє нав’язувати пенсіонерам «добровільну» купівлю послуг, які їм не потрібні. При оформленні картки киянина попередньому заявнику таким же чином була нав’язана послуга страхування майна на 2 місяці, про що можна зробити висновок про масове порушення прав заявників.
Орієнтовна сума організованих поборів з пенсіонерів складає 25 грн. з кожного, що при масовій заміні карток киянина збанкрутілого банку «Хрещатик» може складати суму в особливо великих розмірах яка надходить до конкретної приватної страхової компанії, тому що жержавних у нас нема. І покірно здають пенсіонери «на хлєбушко» якомусь депутату.
Комментарии (5)
Филиал ада
Вот карта отделений — www.oschadbank.ua/ua/maps/
Комментарии (1)
Обязывают платить 25 грн. за карту Киянина
Комментарии (1)
Ужасное обслуживание!!! г. Угледар. Примете меры!!!
Написать комментарий
Качество обслуживания оставляет желать лучшего!
Комментарии (1)
Кредитование по гос.программе
Комментарии (1)
Правда об упрощенном обмене карточки Киянина
Написать комментарий
Соціальна картка киянина і шахрайство від ощадбанка - продовження
Зранку на цьому сайті мене послали в УПСЗН.
Сьогодні був в УПСЗН.
Вони бачать і мій незакритий рахунок в ощаді і показали мені реєстрацію моєї пільги у Проценговому ценрі зі всіма моїми даними і кодом пільги і кодом реєстрації.
А, наче б то недолугий, ощад її не бачить і все звалює на УПСЗН.
Але я так думаю, що і на цьому сайті продовжують морочити голову.
Написать комментарий
Необслуговування клієнтів
Людина, навчаючись в інституті, обрала зручний для себе час для відвідування відділення банку. Надання адресної допомоги фіксується з дати прийняття документів у банку.
Навіщо існує «гаряча лінія» для реєстрації клієнтів? Чи можуть працівники банку відмовляти у наданні послуги у такому випадку?
Написать комментарий
«Картку киянина» выдают уже 2 (два) месяца. И выдать никак не могут
Пожилой человек приходит на заявленное время. О предварительной записи в отделении не знают, предлагают отсидеть в живой очереди. Ладно, отсидели. Добрались до специалиста. Специалист глазками клип-клип: «какая картка киянина? не видели никакую картку киянина!» Взамен предложили выпустить новую.
Ладно. Выпустили. Но не «картку киянина», а «национальную». Ой, да-да-да, мы напутали, давайте перевыпустим то что надо.
И вот это «то что надо» до сих пор не могут отдать несчастной пожилой женщине. Зато бегом заблокировали старую карту от «хрущатика».
Сопровождается это все бесконечными очередями, абсолютно дубовыми тетками в отделениях, невозможностью дозвониться до горячей линии и нежеланием «спивробитныкив» вообще хоть как-то работать!
У меня только один вопрос: вы издеваетесь?????
Комментарии (1)
Горячая линия!!!!
Комментарии (1)
Контакт центр
На данный момент проходят обучение новые операторы. В скором времени планируем существенно усилить контакт центр.
Написать комментарий
Державна програма: «Ощадний дім»
Написать комментарий
Соціальна картка киянина і шахрайство від ощадбанка.
Карти перевпустили, але стандартні, а не соціальні. Це стало відомо в день отримання, але на вимогу закривати рахунок співробітники відмовились, натомість почали дурити, що це питання треба рішати з соц.службою. Дружина отримувала в інший день і їй згодились закрити рахунок і взяти документи на соц.карту. У соц.службі сказали, що відношення до цих непорозумінь не мають — це справи банка. Прийшлось втретє йти до банку і попри небажання закривати мій рахунок мало не зі скандалом і з залученням відвідувачів у свідки вимагати закрити рахунок. Оператор таки згодилась, але зі словами: «ви втратите свої соц.пільги, бо вони прив’язані до цього рахунку», що є відвертою брехнею, бо рахунок стандартний.
Що ж далі? Дружину місяць дурять, що її соц.карта ось-ось буде випущена, зверніться через кілька днів. Мені сказали: «чекайте закриття рахунку — буде СМС, а до того ми не можемо прийняти Ваші документи»
Пройшло два місяця — ні картки, ні СМС. Дзвонимо у колл-центр і дізнаємось, що дружині на випуск соц.карти документи не відправлені і, взагалі, наші стандарт рахунки не можуть бути закритими, через заборгованість по 120 гривень. Вини банку нема, бо то їм банк Хрещатик не надав про наші пільги інформації (шукай тепер крайніх!), а у нас документи про пільги не візьмуть, бо не закриті рахунки.
Висновок: банк не цурається дрібного рекету, блокуючи при цьому можливість отримати карту пільговикам, принижує людей брехнею, замилюванням очей і приховуванням інформації. Вже звучало, що купа подібних непорозумінь ніби-то викликана великою кількістю роботи по випуску карт — чергова брехня: банк Хрещатик 2 роки тому справився з цією роботою за тиждень без єдиної задоринки, невже він був на порядок потужнішим за Ощад???
І на останок: вже мені ті пільги не виправдають потрачених нервів.
Чи не було вказівки зверху так мутити, щоб дискримінувати тих кому жаль нервів? Щоб зекономити на пільгах?!
Комментарии (10)
Скарга на відкриття картки киянина
Комментарии (1)
о сотруднице банка Фомуляевой С. О.
Сегодня днем я с двумя маленькими детьми мальчик 3 года и девочка 1,5) пришла оплатить комунальные услуги. Была очередь. Дети взяли в руки несколько «рекламок» из ящичка и стали их рассматривать за столом. Она начала орать из своего рабочего места, чтоб я забрала их у детей и не давала. я спокойно убрала… Ей дальше не ймется: обслуживая очередного клиента она начала громко возмущаться-причитать: «Как в таких условиях можно работать? Этот шум! Разве его можно вынести… и т. д.» Дети просто начали разговаривать, они не орали, они играли своими игрушками, которые принесли с собой. Я ей сделала замечание о культуре общения с клиентами. Она не успокоилась, а стала еще больше возмущаться и хамить… Я попросила ее дать мне книгу жалоб и предложений — ОНА ОТКАЗАЛА, не дала, сказала, что я ненормальная и спросила, почему я с ней так??? А как иначе, если она хамит и не умеет контролировать свои эмоции. Но даже упоминание о жалобной книге ее не успокоило. Она еще пуще прежнего стала хамить: «ЭТО НЕ ДЕТИ БАЛОВАНЫЕ, ЭТО РОДИТЕЛИ ТАКИЕ НЕНОРМАЛЬНЫЕ. КАКИЕ ДЕТИ — ТАКИЕ И РОДИТЕЛИ»
Ну как так можно общаться с людьми? и дети, замечу, не баловались, а просто играли, когда она начала грубить и возмущаться.
Я очень расстроилась… Сначала думала, что не стоит наказывать человека. Да и книгу жалобную просила, чтоб она угомонилась. А если бы дала мне ее, то отзыв думала написать противоположный ситуации, чтоб показать этим, как нада вести себя. Но потом она оскорбила и меня, и детей моих… И решилась я таки оставить о ней отзыв…
ЖАЛЬ, ЧТО ТАКИЕ ЛИЧНОСТИ, ТАК ПОРТЯТ РЕПУТАЦИЮ БАНКА.
Проводите тренинги с персоналом своим о терпимости к окружающим, беседы о культуре общения. Не стоит с людьми работать неуравновешенным людям.
Комментарии (1)
договор депозита по вкладу гнучкий
Пункт договора 4.6. Спори та розбіжності Сторони вирішуватимуть шляхом проведення переговорів. При недосягненні згоди спір передається на розгляд суду згідно з законодавством України.
Что именно Вы считаете некорректным?
Комментарии (14)