Самостоятельно подключают смс

Володимир Будулай Володимир Будулай
25 октября 2016, 20:52
2
Самостійно без заяви підключили СМС повідомлення по депозиту (Хотя попередньо подавав в ощад 24 заяву на відключення СМС повідомлень по другому рахунку) так замість того, щоб відключити цю послугу банк мені підключив по депозиту, за цю послугу з мого рахунку будуть вилучати 0,27 S = 7 гривень що місячно. Вийде термін буду вилучати кошти.
Ответ банка
Ощадбанк
26 октября 2016, 10:30
Добрый день. Приносимо вибачення за незручності. Будь ласка, зателефонуйте в контакт центр за телефоном 0 800 210 800, щоб уточнити інформацію. Якщо Ви проводили реєстрацію у Веб-бакнінгу по рахунку з якого відключили послугу — то при повторному вході в особистий кабінет смс-інформування буде підключатись автоматично.

Комментарии (2)

+
0
Alkon
Alkon
25 октября 2016, 22:16
работа отделений, Киев
#
Отключите через ИБ или ГЛ или у специалиста банка
+
0
09104
09104
26 октября 2016, 19:50
Киев
#
Могут даже заставить написать заявление в отделении банка.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться