×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Доступ к ячейке
В отделении на Льва Толстого 23, Киев, предоставляется услуга «Аренда сейфовых ячеек». Подскажите, как получить доступ в свою ячейку, если отделение на карантине? И как такое возможно, что не предусмотрены дежурные или график доступов? Звонки на горачую линию смысла не имеют, трата времени. ???
Написать комментарий
Полный развод!
Написать комментарий
Банк берет комиссию за смс информирование и обслуживание карточних счетов умерших клиентов
Майже відразу моя мати, яка є 100% спадкоємцем, надала копію свідоцтва про смерть до відділення Ощадбанку за адресою Київ, пр. Маяковського 73-а, в якому мій батько та моя мати зазвичай обслуговувалися.
31.10.2019 на адресу Головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» надійшов нотаріальний запит №7097/02-14.
20.11.2019 Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» надало відповідь на нотаріальний запит з визначенням сум залишків по усім рахункам померлого власника рахунків.
Таким чином, Головному управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» було відомо про смерть власника рахунків.
В статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» зазначено, що «довідки по рахунках (вкладах) у разі смерті їх власників надаються банком особам, зазначеним власником рахунку (вкладу) у відповідному розпорядженні банку, державним нотаріальним конторам або приватним нотаріусам, посадовим особам органів місцевого самоврядування, уповноваженим на вчинення нотаріальних дій, іноземним консульським установам для вчинення такими особами нотаріальних дій з охорони спадкового майна, з видачі свідоцтв про право на спадщину, про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя». Тобто довідки по рахунках (вкладах) у разі смерті їх власників надаються банками для вчинення нотаріальних дій з охорони спадкового майна.
Відповідно до вимог п.3 Статті 1283 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ, «охорона спадкового майна триває до закінчення строку, встановленого для прийняття спадщини…».
Таким чином, з метою здійснення охорони спадкового майна та відповідно до положень п. 9.10. ДОГОВІРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ Ощадбанку від 24 квітня 2020 р. (редакція ДОГОВІРУ від 27 грудня 2019 р. № 904, що діяла на момент дії правовідносин між банком та клієнтом, відсутня на офіційному сайті АТ «Ощадбанк») Ощадбанк мав «призупинити здійснення операцій за Картковим рахунком за допомогою Платіжної картки, в системі ДБО, а також зупинити (блокувати) дію Картки при надходженні відомостей про смерть власника рахунку (надходженні до Банку запиту нотаріуса, копії свідоцтва про смерть).
Проте Ощадбанк не зупинив (не блокував) дію карток при надходженні відомостей про смерть власника рахунків (надходженні до Банку запиту нотаріуса, копії свідоцтва про смерть), та продовжував отримувати комісії за обслуговування карткових рахунків та за послугу СМС інформування за всіма рахунками померлої особи, чим самим не забезпечив охорону спадкового майна. Особливо цинічним виглядає момент отримання Ощадбанком комісії за послугу СМС інформування.
Прошу Вас допомогти вирішити це питання та повернути гроші на рахунки особи, що померла, задля забезпечення охорони спадкового майна в інтересах спадкоємця відповідно до чинного законодавства України.
Комментарии (1)
Беспредел
Написать комментарий
Беспредел
Комментарии (1)
Прабабушка 3 дня плакала перед 9 мая
Комментарии (3)
Это мошенничество или просто развод?
Написать комментарий
Людяність-це рідкість
Написать комментарий
Незаконно списали комісію у розмірі 1% від зарахованої на рахунок суми коштів одноразової грошової допомоги
Комментарии (3)
Відношення до клиента
06.05.2020 року був на прийомі в відділенні у менеджера і дізнався, що гроші списалися в рахунок суми погашення виконавчего провадження. На питання, на який підставі арештували пенсійний рахунок та кредитку і списали кошті, порадили звертатися в головний офіс. При зверненні на гарячу лінію менеджер відповіла, що тепер всі кошти, які будуть надходити на пенсіну картку та на кредитку будуть списуватися в рахунок арешту. Я повідомив менеджера, що покі я буду через суд скасовувати арешт моїх рахунків, а це 1-3 місяця, то не буду погашати кредитку.
Замовлення довідки для суду, що в мене пенсійний рахунок та на нього приходят соціальні виплати, платне 100 грн. При запитанні, що може під час карантину, кризи та пандемії можливі знижки на довідку — мені відповіли, що це моя проблема, а не банка.
Висновок: якби не військова пенсія, яка виплачується тільки через Ощадбанк, ніколи в ньому не обслуговувався!!!
РЕКЛАМА: Ощадбанк: мій банк, моя країна. Ощадбанк, як і країна прагне забрати у тебе останню копійку!!!
Написать комментарий
проблемы с коммунальными платежами
Написать комментарий
Обязательное смс информирование
При этом сняли за смс 7*12=84 грн, даже за месяца, в которых ни одной транзакции не было.
Отключить смс нельзя «для безопасности» ', такая смс приходити после попытки выключить смс в мобильном банке.
Может пенсионерам дешевле злоумышленников кормить чем службу безопасности ощада?
Комментарии (8)
Карта Универсальная
Написать комментарий
Увага ШАХРАЇ!!!!!¡
Банк завжди звертає увагу клієнтів, щоб перевіряли з яких номерів телефонують та відправляють смс і ніколи не надавали дані своїх карток. Для уникнення подібних ситуацій в майбутньому, рекомендуємо відкрити віртуальну карту та за допомогою неї проводити операції в інтернеті; користуватися лише перевіреними сайтами і за можливості проводити операції через сайт банку або через сервіс Ощад 24/7.
Комментарии (2)
Оплата коммунальных услуг
Итак оплата коммунальных. Заблаговременно внес соедства и разместил их на «мобільних заощадженнях», а 20.04 через контакт-центр хотел перевести нужную сумму на основной счет. И мне перевели, тут же и оперативно, но вместо 1016 грн- 116 грн. При повторном обращении (сразу же, ибо оплатить не удалось) мне та же оператор настойчиво повторяла что она перевела ту сумму, которую я попросил, с чем я категорически не согласен. Не став долго спорить попросил перевести еще 900 грн. Она тут же перевела, не уточнив что при переводе суммы превышающей лимит по счету- упадет еще комиссия 3 грн (при том что оператор видела неудачные 2 попытки оплатить). И наконец после 3-го перевода средств стало достаточно.
Вроди и мелочь, но зачем мне нагло врать о том что простл перевести 116 вместо 1016, скммы по произношению абсолютно не созвучны, почему не предупредить о наличии комиссии, зная о ситуации?
На след.день оформил жалобу на сотрудника контак-центра. Ответ о рассмотрении жалобы еще жду. Пламенный привет ощадбанку!
Комментарии (3)
Втюхивают какую-то дрянь
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
блокировка доступа к ощад 24
Комментарии (4)
Не працює ощод24
Написать комментарий
Про обслуговування
Комментарии (1)
Банк не отдает депозит
Написать комментарий