×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.2 | 39.6699 |
EUR | 42.1 | 42.7095 |
Все курсы банка |
Monobank
До цього моменту я був задоволений банком, про що зараз я неможу сказати через відмову в обслуговуванні.
Надіюсь банк розгляне нашу умову і надасть мені можливості користуватися послугами банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини ухваленого рішення.
Якщо у майбутньому банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (5)
Заблокували карту, навіть не вияснили до кінця надходження
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (37)
Монобанк Найкращий!
Комментарии (2)
Оперативне вирішення проблеми
Комментарии (1)
Найкращий банк в світі !!! Банк-друг !!! Вирішили проблему без лишніх питань. Відчуваю себе в надійних руках
Вирішили проблему без лишніх питань. Відчуваю себе в надійних руках
Комментарии (3)
постійні проблеми з селфі
Як легко зробити фото:
1. Стати напроти джерела світла.
2. Навести на себе камеру так, щоб обличчя повністю помістилось в рамку на екрані.
3. застосунок попросить вас моргнути, це не складно 🙂
Всього 3 прості кроки і в переважній більшості випадків ви зможете успішно зробити селфі.
Якщо всі пункти виконані, але фото зробити не виходить – спробуйте, будь ласка, зафіксувати обличчя та телефон на кілька секунд нерухомо. Так як селфі вимагає великих обчислень, важливо тримати пристрій та обличчя статично. Це потрібно щоб телефон зміг вирахувати інформацію.
Якщо все одно не виходить 😥 спробуйте продовжити реєстрацію на іншому пристрої. Деякі смартфони технічно не підтримують селфі з біометричним розпізнаванням. Можна також отримати картку на точці видачі
Написать комментарий
Підтримка підтримки
допомогли з’ясувати причину нетривіального кейса зняття коштів
та щиро відгукнулися на пропозиції щодо покращень сервісів
зокрема Антонові Бурову та Ірині #9206
В моно зручно та оперативно все чім я користуюсь, дякую!
Написать комментарий
Подтверждение использованией карты владельцем
Пришлось разбираться самому, спросил поддержку.
Сказали ждать 48 часов. Почему имея видео, паспорт, карту и связь нельзя подтвердить что я это я — ответить не могут. Причем, ни телефон, ни гео не менял.
Дальше.
Подняли кредитный лимит, я потретил деньги. Хорошо. На карте минус. Пришло сообщение. Докажите откуда взяли деньги.
Получается, надо доказать происхождение кредитного лимита.
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Також, уточнення інформації стосувалось зарахувань, які надходять на ваші рахунки
На поточний момент, по вашим рахункам відсутні обмеження, картки активні
Комментарии (1)
Банк- шахрай
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження. Саме тому вам надали інформацію про те, що до 02.11 кошти можуть зарахуватися на ваш рахунок
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково колеги вам написали на електронну пошту стосовно оскарження операції
Комментарии (9)
Проблеми з банком
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (5)
Банк, который не желает разбираться в проблемах клиентов
За последний месяц потеряли 2 перевода по реквизитам, которые я делал из приложения. Один на 2800, второй на 1850 гривен. До получателей деньги так и не дошли. В поддержке и на горячей линии отфутболивают стандартными фразами — от нас платеж ушел, дают номера UETR и даты когда платеж был выполнен. Один из получателей ходил в свой банк, там сказали, что деньги видят, но не могут из зачислить так как отправитель (Я) не прошел авторизацию в своем банке. На горячей линии монобанка говорят, что никакой авторизации или идентификации проходить не надо, и у меня все ок. Где же тогда деньги и кто ими пользуется? Проблема еще и в том, что у банка нет отделений чтобы прийти и настойчиво попросить разобраться в том что произошло. По всей видимости придется обращаться в суд и через него добиваться своих денег.
З нашого боку платежі успішні та були перераховані в банк, який обслуговує рахунок отримувача. Ми надали дані, за допомогою яких банк-отримувач переказу може знайти ці перекази та зарахувати їх, чому це не відбувається, у нас інформація відсутня
Ми не отримували жодного запиту з банку-отримувача стосовно цих переказів. Ви ідентифіковані в нашому банку і ніяких додаткових ідентифікацій не потрібно проходити, для здійснення переказу
Комментарии (3)
Разрыв договора
Оборот по карте не превышал 250−300т, и то это не единоразово, а так по 2−10т могли заходить уходить.
До этого я считал моно банк самым лояльным к клиентам, но хочу заметить что банк хотя бы разбирается что такое криптовалюта и вериф аккаунт имя что уже +
И поддержка тоже быстро решает все проблемы.
Жалоб на мой счёт и поступавшие на него платежи так же не было, банк просто *так захотел*
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (35)
Найкращий банк
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Комментарии (1)
Жодної допомоги у важких ситуаціях
Спитала про програми реструктуризації чи рефінансування (в іншому банку надали, запропонували самі), бо сума кредиту величезна, навіть відсотки не завжди вдається гасити. Сказали що нічим допомогти не можуть, тільки далі нараховувати відсотки поки розмір кредиту не зведе в могилу.
Підтримки ніякої, чогось добитись можна мабуть тільки через суд.
При цьому хочу звернути вашу увагу, що відсотки нараховуються не у підвищеному розмірі, а у стандартному 3,1% на місяць без застосування штрафів та пені
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу.
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося
Комментарии (5)
Монобанк обкрадає клієнтів
Хочемо зауважити, що на вірність сканування номера карти можуть впливати багато факторів, такі як роздільна здатність камери смартфона, освітлення в момент сканування, тіні та відблиски, а також можливі пошкодження або потертості на карті, що сканують та інше.
Тому ми рекомендуємо перевіряти номер картки, перед відправкою коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Комментарии (22)
31 копійка на кожному злотому 3.6% спред.
тобто банк заробляє 31 копійку на кожному злотому. Звучить небагато.
Але якщо помножити на 3000 то 31 копійка вже один турнікет 930 грн, одне врятоване життя. Але ні. Треба ж 3.6% спреду під час війни. Бо гороховський буде їсти один гороховий суп. І це не зімбабвійський долар, а на хвилиночку найбільш поширена валюта після долара.
Ось нехай банки донатять на війну.
тепер зрозуміло чому моно закрив картку злотого до війни і так її і не перезапустив на вигідних умовах. :) хехе.
а на питання чого 31 копійка з кожного злотого. на це питання відповідь «ми менше всіх обманюємо серед усіх банків» :)
Ви можете сказати що ж ти Настя до них із-за 3.6% докопалася. По-перше знову ж такі це не податок на ФОП, а прибуток в кишеню гороховського, гороховський захоче купляти турнікет не захоче, я не знаю, я не хочу залежати від бажання гороховського.
Другий пункт що для інших валют окрім USD, EUR не пише курс купівлі. Пише лише курс продажу. Що є очевидним порушенням моїх прав як споживача.
Проте відповідь служби підтримки «Якщо порівнювати в цілому: наші умови обслуговування, тарифи і послуги, то наша картка залишається найвигіднішою на ринку»
Так, «ми тут ведемо себе паскудненько, але в ціломи ми не такі уж погані».
На фоні он того ман’яка-вбивці, цей легкий харасмент не такий вже уж поганий)))))
Та я ще мовчу скільки воно йшло з Польщі з 23 числа до 31.
всім рекомендую.
Якщо валюта операції EUR/USD, то конвертація: EUR/USD → UAH за курсом Монобанк.
Якщо валюта операції екзотична, тобто відрізняється від EUR/USD, то при оплаті шлях конвертації: екзотична валюта → USD за курсом платіжної системи → UAH за курсом продажу (більший) Монобанк.
При зарахуванні шлях конвертації: екзотична валюта → USD за курсом платіжної системи → UAH за курсом покупки (менший) Монобанк.
Курс Монобанк вказано в застосунку в меню «Ще».
Наші карткові курси валют одні з найвигідніших на ринку України. Різниця між купівлею і продажем валюти приведена у відповідність з ринковою.
На жаль, такий продукт як картка в злотих не користувався популярністю. Наша місія — зберегти простоту для всіх клієнтів, а велика кількість продуктів ускладнює користування застосунком.
Тому було прийнято рішення про закриття карт в злотих.
Якщо в планах з'явиться знову ця картка, ми обов'язково проінформуємо.
Додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів та зв'яжемося з вами для надання відповіді
Комментарии (9)
Monobank | Найкращий банк в Україні
Саме більше, мені подобається дизайн додатка та ідеї з mono-котом. Гороховському та всім робітникам великий респект та дякую за вашу працю!
Постараємось і надалі радувати вас!
Комментарии (2)
МоноБанка взагалі кращі
Комментарии (5)
Не буде картки
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (3)
Гарне обслуговування
Написать комментарий