Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Олег Ощипок 5 ноября 2023, 13:35
Хочу повідомити що я не є задоволений банком, користувався я банком 4 роки, до момент ну коли банк мені відмовив в обслуговуванні. З яких причин невідомо, жодних лімітів не перевищував, великих переказів також не було.
До цього моменту я був задоволений банком, про що зараз я неможу сказати через відмову в обслуговуванні.
Надіюсь банк розгляне нашу умову і надасть мені можливості користуватися послугами банку
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2023, 15:06
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини ухваленого рішення.
Якщо у майбутньому банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
shevchuknok 5 ноября 2023, 3:40
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 74-А
Заблокували карту за те що я робив перекази, чим грозить дане блокування, кому блокували раніше, інших банків карти не заблокують, податкова не буде після блокування карти цікавитися звідки гроші?
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2023, 13:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Flou 4 ноября 2023, 20:32
На мою власну думку Монобанк є найкращим банком в Україні. Самі нові технології реалізовуються в моно краще ніж будь де, тех підтримка вічлива і дійсно допомагає в вирішинні проблем. В Монобанку роблять нові кроки до розвитку і мені таке подобається, нові тенденції = розвиток. Монобанк One Love.
monobank
Ответ банка
5 ноября 2023, 13:19
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
UkraineWillWin 3 ноября 2023, 23:35
Зробив собі віртуальну карту, потрібна була MasterCard, але виявляється, платіжна система обирається рандомно і мені випала — VISA. Але мені потрібно було терміново саме MasterCard. Написав в службу підтримки, спочатку думав, що не допоможуть. Але розібравшись у моїй ситуації — мені допомогли! Величезне дякую Монобанку!
monobank
Ответ банка
monobankua 4 ноября 2023, 12:37
Вельми вдячні за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Petronij 3 ноября 2023, 15:00
Найкращий банк в світі!!! Банк-друг!!!
Вирішили проблему без лишніх питань. Відчуваю себе в надійних руках
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 15:49
Вдячні за ваш відгук!
Nat23 3 ноября 2023, 14:47
потрібно зробити селфі при реєстрації додатку що дуже проблематично як виявилось, то пише що освітлення не вистачає, як при гарному освітленні у приміщенні так і при денному на вулиці, то просто нічого не пишеться і не приймає зображення ніяких кнопок ні повідомлень не зявляється, і я так зрозуміла (зі слів інших людей) що проблеми в монобанку з селфі дуже часто (
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 15:49
Під час селфі використовується біометричне розпізнавання особи, знімок робиться автоматично.

Як легко зробити фото:

1. Стати напроти джерела світла.
2. Навести на себе камеру так, щоб обличчя повністю помістилось в рамку на екрані.
3. застосунок попросить вас моргнути, це не складно 🙂

Всього 3 прості кроки і в переважній більшості випадків ви зможете успішно зробити селфі.

Якщо всі пункти виконані, але фото зробити не виходить – спробуйте, будь ласка, зафіксувати обличчя та телефон на кілька секунд нерухомо. Так як селфі вимагає великих обчислень, важливо тримати пристрій та обличчя статично. Це потрібно щоб телефон зміг вирахувати інформацію.

Якщо все одно не виходить 😥 спробуйте продовжити реєстрацію на іншому пристрої. Деякі смартфони технічно не підтримують селфі з біометричним розпізнаванням. Можна також отримати картку на точці видачі
viktorkh 2 ноября 2023, 21:13
Залишу подяку хлопцям та дівчатам служби турботи монобанку, яки
допомогли з’ясувати причину нетривіального кейса зняття коштів
та щиро відгукнулися на пропозиції щодо покращень сервісів
зокрема Антонові Бурову та Ірині #9206
В моно зручно та оперативно все чім я користуюсь, дякую!
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 9:20
Дякуємо за відгук та теплі слова на адресу наших колег :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 2 ноября 2023, 21:00
Прислали сообщение, счет заблокирован. Причина — убедится типа картой пользутся владелец. Подтвердил. Никакая обратной связи. Глухо. Подтвердил повторно. Пишите, подтвердил. Счет заблокирован. 0 обратной связи.
Пришлось разбираться самому, спросил поддержку.
Сказали ждать 48 часов. Почему имея видео, паспорт, карту и связь нельзя подтвердить что я это я — ответить не могут. Причем, ни телефон, ни гео не менял.
Дальше.
Подняли кредитный лимит, я потретил деньги. Хорошо. На карте минус. Пришло сообщение. Докажите откуда взяли деньги.
Получается, надо доказать происхождение кредитного лимита.
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 9:15
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Також, уточнення інформації стосувалось зарахувань, які надходять на ваші рахунки
На поточний момент, по вашим рахункам відсутні обмеження, картки активні
0508359060 2 ноября 2023, 18:26
20.09 знімали 1000 грн з карти монобанк в банкоматі Ощад, кошти з карти списало, але банкомат не видав, подзвонила на гар. лінію Ощад, там сказали дзвонити на монобанк, оператор монобанк сказав чекати до 02.10 кошти повернуть, сьогодні дзвоню — чекати ще 60 днів, вони будуть давати оскарження до Ощадбанку, в смислі 60 днів, ви шо там обкурилися, за мої власні кошти я маю чекати, слів нема. Не відкривайте люди там ні картки, ні рахунки, бо то є лохотрон. Такого банку як монобанк немає взагалі, розводять капець. Я просто в шоці, а якби це було не 1000, а 10000??? Ніякої відповідальності перед людьми, дуже негативні враження про цей монобанк, я так думаю що моя 1000 пропала, але проконсультувалася з юристами, кажуть пишіть заяву в суд, будуть плати вам ще й пені й компенсацію)) так і зроблю.
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 11:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження. Саме тому вам надали інформацію про те, що до 02.11 кошти можуть зарахуватися на ваш рахунок
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково колеги вам написали на електронну пошту стосовно оскарження операції
Laiko 2 ноября 2023, 17:34
Банк заблокував рахунок, під видом того що вони влаштували перевірку, чи саме я користуюся свою картою, потім коли я вийшов на зв’язок, банк так і не розблокував, хоча написав що після відеозв‘язку ми дамо вам кристуватися банком надалі, так і надалі не віддають кошти, та також не розблоковують
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 18:50
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Евген Попов 2 ноября 2023, 11:39
Всегда нравился Монобанк — отличное приложение, и саппорт, быстро решавший проблемы до этого момента. НО…

За последний месяц потеряли 2 перевода по реквизитам, которые я делал из приложения. Один на 2800, второй на 1850 гривен. До получателей деньги так и не дошли. В поддержке и на горячей линии отфутболивают стандартными фразами — от нас платеж ушел, дают номера UETR и даты когда платеж был выполнен. Один из получателей ходил в свой банк, там сказали, что деньги видят, но не могут из зачислить так как отправитель (Я) не прошел авторизацию в своем банке. На горячей линии монобанка говорят, что никакой авторизации или идентификации проходить не надо, и у меня все ок. Где же тогда деньги и кто ими пользуется? Проблема еще и в том, что у банка нет отделений чтобы прийти и настойчиво попросить разобраться в том что произошло. По всей видимости придется обращаться в суд и через него добиваться своих денег.
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 13:32
Нам прикро, що у вас склалася така думка
З нашого боку платежі успішні та були перераховані в банк, який обслуговує рахунок отримувача. Ми надали дані, за допомогою яких банк-отримувач переказу може знайти ці перекази та зарахувати їх, чому це не відбувається, у нас інформація відсутня
Ми не отримували жодного запиту з банку-отримувача стосовно цих переказів. Ви ідентифіковані в нашому банку і ніяких додаткових ідентифікацій не потрібно проходити, для здійснення переказу
Валерка Котовский 2 ноября 2023, 11:39
Банк отказывается называть причину разрывания с ним договора, ссылаясь на какие то свои *джерела* что им показалось что я занимаюсь чем-то не законным.
Оборот по карте не превышал 250−300т, и то это не единоразово, а так по 2−10т могли заходить уходить.
До этого я считал моно банк самым лояльным к клиентам, но хочу заметить что банк хотя бы разбирается что такое криптовалюта и вериф аккаунт имя что уже +
И поддержка тоже быстро решает все проблемы.
Жалоб на мой счёт и поступавшие на него платежи так же не было, банк просто *так захотел*
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 13:13
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Давно користуюсь цим банком. І кредити брала, і перекази робила, і сплачую завжди тільки ним. Все без проблем, без яких ось перешкод. Менеджери живі — НІЧКИХ БОТІВ — бо питання бувають не стандартні. На відміну від Приватна — там ніхто ні з ким не хоче працювати, контактувати і взагалі. Приємний бонус — це кешбек від monobank❤️ дрібниця, але приємно) всім рекомендую цей банк — розробникам окреме respect 🤌😊 і щире дякую за такий додаток))
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 11:52
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Проблема решена
bakalosee 2 ноября 2023, 4:03
Через скорочення втратила роботу, попросила про кредитні канікули — відмовили.
Спитала про програми реструктуризації чи рефінансування (в іншому банку надали, запропонували самі), бо сума кредиту величезна, навіть відсотки не завжди вдається гасити. Сказали що нічим допомогти не можуть, тільки далі нараховувати відсотки поки розмір кредиту не зведе в могилу.
Підтримки ніякої, чогось добитись можна мабуть тільки через суд.
monobank
Ответ банка
2 ноября 2023, 11:50
По кожному Клієнту індивідуально розглядається можливість надання реструктуризації з урахуванням багатьох параметрів
При цьому хочу звернути вашу увагу, що відсотки нараховуються не у підвищеному розмірі, а у стандартному 3,1% на місяць без застосування штрафів та пені
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу.
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося
Maximumus45 1 ноября 2023, 8:42
Отделение по адресу: Черновцы, пл. Соборна, 10 (Mi Store)
Всім відомий «Monobank» у якого є мобільний додаток з різними функціями, є така функція як сканування номеру карти на яку потрібно перерахувати кошти, ця функція працює постійно з помилками і збоями може не правильно відсканувати номер карти і відправити кошти на невідомий рахунок. Втрачені кошти ви не повернете ніколи. Служба підтримки «Monobank» буде вам писати що їм «жаль що так сталось» і «спробує», а ще гірша відповідь «повернення коштів залежить від бажання отримувача». В результаті — якщо додаток «monobank» відправив кошти не на ту карту то ви їх ніколи не повернете. Не користуйтесь додатком «Monobank»!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 1 ноября 2023, 11:40
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Хочемо зауважити, що на вірність сканування номера карти можуть впливати багато факторів, такі як роздільна здатність камери смартфона, освітлення в момент сканування, тіні та відблиски, а також можливі пошкодження або потертості на карті, що сканують та інше.
Тому ми рекомендуємо перевіряти номер картки, перед відправкою коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Проблема решена
nastik9097 31 октября 2023, 7:51
вхідна транзакція по злотому 8.62 а вихідна 8.93
тобто банк заробляє 31 копійку на кожному злотому. Звучить небагато.
Але якщо помножити на 3000 то 31 копійка вже один турнікет 930 грн, одне врятоване життя. Але ні. Треба ж 3.6% спреду під час війни. Бо гороховський буде їсти один гороховий суп. І це не зімбабвійський долар, а на хвилиночку найбільш поширена валюта після долара.
Ось нехай банки донатять на війну.
тепер зрозуміло чому моно закрив картку злотого до війни і так її і не перезапустив на вигідних умовах. :) хехе.

а на питання чого 31 копійка з кожного злотого. на це питання відповідь «ми менше всіх обманюємо серед усіх банків» :)

Ви можете сказати що ж ти Настя до них із-за 3.6% докопалася. По-перше знову ж такі це не податок на ФОП, а прибуток в кишеню гороховського, гороховський захоче купляти турнікет не захоче, я не знаю, я не хочу залежати від бажання гороховського.
Другий пункт що для інших валют окрім USD, EUR не пише курс купівлі. Пише лише курс продажу. Що є очевидним порушенням моїх прав як споживача.

Проте відповідь служби підтримки «Якщо порівнювати в цілому: наші умови обслуговування, тарифи і послуги, то наша картка залишається найвигіднішою на ринку»

Так, «ми тут ведемо себе паскудненько, але в ціломи ми не такі уж погані».
На фоні он того ман’яка-вбивці, цей легкий харасмент не такий вже уж поганий)))))
Та я ще мовчу скільки воно йшло з Польщі з 23 числа до 31.
всім рекомендую.
monobank
Ответ банка
monobankua 31 октября 2023, 17:40
При користуванні гривневою карткою закордоном, шлях конвертації залежить від валюти операції.
Якщо валюта операції EUR/USD, то конвертація: EUR/USD → UAH за курсом Монобанк.
Якщо валюта операції екзотична, тобто відрізняється від EUR/USD, то при оплаті шлях конвертації: екзотична валюта → USD за курсом платіжної системи → UAH за курсом продажу (більший) Монобанк.
При зарахуванні шлях конвертації: екзотична валюта → USD за курсом платіжної системи → UAH за курсом покупки (менший) Монобанк.

Курс Монобанк вказано в застосунку в меню «Ще».
Наші карткові курси валют одні з найвигідніших на ринку України. Різниця між купівлею і продажем валюти приведена у відповідність з ринковою.

На жаль, такий продукт як картка в злотих не користувався популярністю. Наша місія — зберегти простоту для всіх клієнтів, а велика кількість продуктів ускладнює користування застосунком.
Тому було прийнято рішення про закриття карт в злотих.
Якщо в планах з'явиться знову ця картка, ми обов'язково проінформуємо.

Додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів та зв'яжемося з вами для надання відповіді
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sashahlbv 30 октября 2023, 19:23
На мою думку, Monobank самий найкращий банк в Україні.
Саме більше, мені подобається дизайн додатка та ідеї з mono-котом. Гороховському та всім робітникам великий респект та дякую за вашу працю!
monobank
Ответ банка
30 октября 2023, 19:27
Дякуємо за відгук!
Постараємось і надалі радувати вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pakistan501 28 октября 2023, 18:46
В мене виникло питання, мені допомогли настільки швидко шо я досі в шоці, шо все у смартфоні і ніяких відділень.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 октября 2023, 20:55
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Проблема решена
MaryHS 28 октября 2023, 13:50
Користуюсь карткою майже рік, сталась така ситуація що сповіщення від програми мені не приходила, подружка взяла в борг ±1200, приходить сповіщення в телеграмі що більше не можуть обслуговувати в банку, дзвонить банк і питає про переказ, сума приблизно така сама як і був борг, я думаючи що це він кажу так, підтвердження боргу в мене немає, обговорювалося це в реальності, а не через переписку, картку мені заблокували, дякую кошти на іншу змогла перевести, виявились якісь шахраї тепер не можу завести картку в моно банку
monobank
Ответ банка
monobankua 28 октября 2023, 15:08
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Biliy 28 октября 2023, 1:29
Звернувся у темну пору доби, швидко відповіли, дуже конкретно поясняли, все зробили швидко
monobank
Ответ банка
monobankua 28 октября 2023, 11:53
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.2 39.6699
EUR 42.1 42.7095
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.2 39.6699
EUR 42.1 42.7095
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝