Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
olenazlatieva03 25 октября 2023, 12:28
06.10.23 19:04:13, я снимала деньги с Банкомата DN00, со своей карты монобанка, сумму 5000грн, банкомат мне не выдал деньги, но с карты они списались! Я обратилась в техподдержку монобанка, но это разбирательство длится уже 3 недели! Мне они обещают в течении 60 дней вернуть деньги, но мне это не подходит! Мне нужны мои деньги. В чем моя вина, что они списали деньги с моей карты просто так. Я нуждаюсь в своих средствах!
monobank
Ответ банка
25 октября 2023, 16:46
Розуміємо, що ситуація неприємна
При проведенні оскарження платежів, ми працюємо згідно з правилами платіжної системи. Саме по цим правилам встановлені терміни розгляду запитів на оскарження
Отримали від колег інформацію, що оскарження виграно
Протягом 3 робочих днів (починаючи з завтра), кошти зарахуються на ваш рахунок
Додатково про це надійде повідомлення в застосунок
Проблема решена
Etoyadlyaraf11 25 октября 2023, 0:24
Стикнувся з ситуацією коли банк відмовив в обслуговуванні і навіть не розумію чому, карти заблоковані, перекази кому я робив також карти заблокували, конкретної відповіді не почув, було десь за тижня два до цього повідомлення про підтвердження джерел доходу так як поступали платежі від різних людей, я сказав як є що це мої певні збереження з криптовалюти, надав всі докази і все було ок, а зараз навіть не розумію причину блокування, чи можливо якось оскаржити це рішення, я хочу і надалі користуватись цим банком адже він зручний в користуванні і доступний для всіх, більше всього ним користуюсь і аналогів шукати бажання немає, чи могла б мені якось підтримка написати для уточнення якихось надходів і т.д. і яка причина блокування і відмови в обслуговуванні адже всі докази від надходжень я можу надати, підтримка ніякої відповіді окрім банк відмовив в обслуговуванні не надає, навіщо тоді така підтримка? Я хочу отримати конкретну відповідь по яким причинам була заблокована моя карта та карти людей яким я робив перекази власних ж коштів та дійти до певного вирішення
monobank
Ответ банка
25 октября 2023, 10:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Пользовался регулярно 2 года картой моно.
Не поступали вороватые деньги. Все доходы могу подтвердить (один раз такое было и все прошло успешно)
Недавно приходит смс что нужно обратиться в службу поддержки. Написал, говорят «мы прекращаем ваше обслуживание и банк не может скачать причину "
Вопрос из-за чего и почему ??
monobank
Ответ банка
25 октября 2023, 10:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Проблема решена
hex 23 октября 2023, 17:26
Нажаль, зіткнувся з небажанням банку прийняти довідку про склад сімʼї для підтвердження родинних звʼязків.

Довідка виду

Особа ПІБ1
Склад сімʼї:
Син — Особа ПІБ2 (Я)


Не приймається монобанком. Підтримка просить лише свідоцтва про народження та інші супутні документи (яким вже більше 26 років і втрачені на тимчасово окупованих територіях) повʼязані зі свідоцтвом про народження. Про існування інших способів довести родинні звʼязки, нажаль, не чули

Дуже розчарований
monobank
Ответ банка
monobankua 23 октября 2023, 18:22
Ми були дуже засмучені тим, що розчарували вас, тому ми передали ваш кейс колегам, щоб більш детально розібратися з ситуацією.
На поточний момент родинний зв'язок встановлено.
Приносимо вибачення за негативний досвід. Ми додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості їх проведення.
Полезный комментарий
hex 23 октября 2023, 18:25
Хотів подякувати Ользі та Мінфіну. Проблему змогли вирішити. Буду дуже вдячним, якщо банк зможе внести зміни у внутрішні інструкції, щоб спеціалісти могли приймати також інші документи без необхідності ескалаціі. Це б спростило життя іншим, хто б зіткнувся зі схожою проблемою Дякую
Проблема решена
Izmir2009 23 октября 2023, 13:39
Три тижні тому перевела в моно гроші з другого банку. До сьогодні грошей на рахунку немає, фінансова перевірка 1 аркушу папера триває тижнями. Служба підтримки дає тільки відписки. Неможливо звʼязатися з керівництвом. Зателефонувала на гарячу лінію, теж нічого конкретного. Дуже шкода, що вибрала моно. Рахунок відкрили за 3 хвилини, багато обіцяли … Дуже непрофесійні робітники.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 октября 2023, 15:00
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, та що розгляд документів займає більше часу, ніж планувалося.
Передали запит колегам пришвидшити перевірку.
Додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості їх проведення.
Також вже готуємо офіційну відповідь за вашим запитом та надамо її в обумовлені терміни
k06046671 23 октября 2023, 13:11
Увага! БАНК- Шахрй! Я є клієнтом МОНОБАНКУ. ОБУРЕНА! Без мого відома та моєї згоди, через оформлення- без моєї згоди — підкреслюю — онлайн заяви
№ 20.30.0007413467 від 11.09.2023р. на розстрочку 25 000,00 (загальна сума погашення 28800,00) — шахрайським способом відправлені кредитні(мною не оформлені) гроші в невідомому напрямку! Випадково помітила рух на рартці, якою не користувалася з 07.09.2023р.(т.я.використала всі кошти). Передзвонила до банку, сказали, що зайшла сума незначна, якщо не очікували, треба почекати, хтось прислав гроші, можливо помилково. І тут- 16.10.23 — мінус на картці-3600,00.Дзвоню до оператора:« Так зняли суму погашення розстрочки» — -Якої розстрочки? Я не просила кредиту!"
-«Ні. Ви оформили розстрочку на 8 платежів по 3600,00-загальна сума 28800,00»
Добрі люди! Сьогодні — під час війни- коли потрібно згуртовуватись, та триматись єдино, невже ще є ті- хто гріє руки на людському горю та негаразді! ШАХРАЇ!!! Не розумію!
А головне- монобанк- завжди на зв’язку з клієнтами-невже повідомити про заяву, дозвіл про кредитну ліні.- не можно сповістити по телефону, вайберу, телеграм? смс? Всі промовчали.тепер я маю головний біль.ГАНЬБА!
Прошу звернути увагу на таке безвідповідальне ставлення до клієнтів та шахрайські дії зі сторони МОНОБАНКУ!
Я звернулась до поліції, отримала витяг з ЄДРР, звернулась до кібер поліції, до монобанку. Я не буду мовчати. Я передпенсійного віку, отримую мінімальну заробітну плату, а ще я патріот України і не хочу, щоб в таку ситуацію потрапив хоч будь хто з наших громадян.
Прошу прчитати мій лист. Не будьте байдужі. Прошу уваги та допомоги.Хочу виявити шахраїв та закрити питання щодо цієї шахрайської розстрочки.Дякую.
З повагою, Клара Алєщенко
monobank
Ответ банка
monobankua 23 октября 2023, 13:58
Ситуація однозначно не приємна
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Проблема решена
Maksymd3007 22 октября 2023, 17:31
Вже 3-й місяць намагаюсь підтвердити родинний звʼязок з мамою. Кожного випадку в мене просять додаткові документи. Останнього 4-го разу спроби розмовляв з дівчиною яка знову попросила додаткові документи які до цього в мене не питали, потім я попросив звʼязати з менеджером, був на звʼязку з супервайзером Михайлом табельний номер 6818 (який відмовився назвати своє прізвище). Після довгої дискусії він попросив від мене останні документи (довідки розлучення моєї мами) і написав:

«Уточнив інформацію.
Нам потрібні свідоцтва про шлюб або рішення суду про розірвання шлюбу вашої матері. Загалом, нам потрібні документи, які показують увесь ланцюжок змін прізвищ вашої матері.»

Я відіслав свідоцтва про розлучення і знову від мене попросили додаткові документи яких навіть немає в природі, ось що мені відписали:

«Дайте документ, будь ласка, який показує, як прізвище стало таким, як зараз.»

Михайло почав потім відповідати мені на уточнюючі запитання з дуже великими паузами і в решті решт просто перестав відповідати. Мій Запит про офіційну відповідь / відмову підтвердити родинний звʼязок Михайло отримав від мене і поки я не отримав ніякого офіційного листа від монобанк.

Прошу перевірити це звернення і зробити внутрішні перевірку. Операції в валюті заблоковані монобанком і в моєму випадку я ніяк не можу підтвердити свої родинні звʼязки з рідною мамою. Я розумію що в законі немає чіткого переліку документів, але даний випадок переходи усі межі, я не можу оперувати своїми коштами і перекинути частину рідній матері яка в Україні. В мене є докази відвертої маніпуляції і брехні з боку працівників монобанку.

З повагою
Максим
monobank
Ответ банка
monobankua 23 октября 2023, 13:22
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Щодо самої ситуації, відсутня змога встановити родинні зв’язки, оскільки потрібна уся гілка документів що підтверджує зміну прізвища з того що у мами вказано у вашому свідоцтві про народження до прізвища мами, що вказано в поточному її паспорті
На основі документів, що надано, ми не можемо встановити родинні зв’язки.
Також за вашим запитом зафіксована заявка на офіційну відповідь, за нею з вами зв'яжуться колеги в обумовлені терміни
dangerous777 22 октября 2023, 15:27
У меня на телефоне закончился интернет, и я немогу зайти в приложение монобанка что бы сделать пополнение, ну и надо было узнать баланс, хватит ли там для пополнения, в первую очередь написал с ПК в телеграм чат для проверки баланса, там мне отказали и сказали что бы я звонил на их номер 0800205205, в итоге позвонил что бы узнать баланс и мою карту просто заблокировали, и сказали разбокировать можно через видеозвонок или Дию, или ехать к ним в отедление, ну разблокировать через интернет я немогу, потому что на телефоне закончился, вай фая нету, интернте к ПК напрямую идёт, и я сам дома, никто не раздаст инет, и что бы поехать в ним в отеделние тоже нужны деньги для оплаты проезда, я оплачию только через карты так как налички нету. в итоге посоветую вам не звонить и не писать к ним про баланс карты, хотя я им даже приблизно сказал сколько там.
monobank
Ответ банка
22 октября 2023, 16:02
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
97752603 20 октября 2023, 15:02
Обманым путем заставели переслать деньги на монокарту 402808****2646.
Естьли возможность вернуть деньги обратно.
monobank
Ответ банка
monobankua 20 октября 2023, 17:24
Шкода, що виникла така ситуація.
Але схоже на те, що це картка Sense Bank, а не монобанк
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
zzel 19 октября 2023, 14:27
Відправив собі SWIFT платіж 14 вересня, тільки сьогодні отримав — 19 жовтня, тобто платіж йшов більше місяця

Якщо полистаєта відгуки то внизу ще був один від іншої людини яка відправила декілька платежів 14−18 версня та на отримала (ну там я не знаю, може і отримав вже).

Про мій платіж:
1. Банк відправник Вайзу це JP Morgan, у них є сайт де можна по коду транзакції з МТ103 перевірити статус — вони відправили платіж того ж дня 14 вересня, та статус у мого платежу був «Completed — Delivered to next bank»
2. Потім я почав шукати по всім іншим банкам, у Монобанку начебто «немає» банку корреспонденту, тому я був здивований коли знайшов інформацію на сайті DEUTSCHE BANK що мій платіж «IN PROGRESS», і дата останнього оновлення 18 вересня.
Вирішив зайти на сайт Універсал банку, знайшов їх Свіфт реквізити — і диво, банк -корреспондент Дойч Банк. Поговорив з друзями і вони сказали начебто у минулому Монобанк не соромимся вказувати цю пральну машинку для російських грошей у своїх реквізитах, але то таке

3. Далі я почав писати в підтримку Монобанку — логічно що вони відповіли нічого не отримали
4. Написав у підтримку Вайз, спочатку англомовну, потім українську. Рекомендую писати в українську — з англомовної таке враження що вони зовсім не читають історію, і мені доводилось 5−6 разів завантажувати виписку з підтвердженням що я не отримав кошти

5. Після ініціювання розслідування, моя транзакція зникла з сайту Дойч банк через день.

6. Через деякий час українська підтримка Вайзу мені відповіла:
«Їхнє розслідування показало, що ваші гроші наразі перевіряються в DEUTSCHE BANK TRUST COMPANY.»

Ну і потім фінал — 19 жовтня кошти надійшли. Все виглядає так що банк-корреспондент Монобанку, а саме Дойч банк, просто заблокував кошти на 30 календарних днів, і 18 жовтня «відпустив» транзакцію і я їх отримав.

Я знаю що зараз підтримка Монобанку відповість що вона не несе відповідальності за банк-корреспондент, але Монобанк сам у праві вибирати банки-корреспонденти.

З грошима я вже «попрощався» у думках, хочете ви такі нерви мати наступний раз переказуючи в Монобанк по SWIFT — то вже думайте.
В деякі інші банки, з якими у Вайз напевно інтеграція, платіж приходить за 2−3 годити, та і взагалі Свіфт більше 2−3 днів мені не йшов.

А Монобанку, та і Універсалбанку порекомендую терміново змінити DEUTSCHE BANK на будь який інший, який не буде блокувати без причин та пояснень кошти українців.
Або почати вказувати його в реквізитах SWIFT як це робить Універсал, щоб кожен міг розуміти як його кошти йдуть та через які руки.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 октября 2023, 15:22
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ольга Любас 19 октября 2023, 13:18
Номер рахунку монобанк шахрайки
5375 4141 0875 3582
monobank
Ответ банка
monobankua 19 октября 2023, 15:01
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталья Черкасова 19 октября 2023, 13:04
Здравствуйте, хочу выразить свою благодарность оператору монобанка КОБЦУ ДМИТРИЮ. Оооочень внимательно разобрался в моей проблеме, долго был на связи, разложил все по полочкам. Ответил на все вопросы, даже поднял настроение. Приношу свою благодарность этому ЧЕЛОВЕКУ с большой буквы! Больше бы таких добрых и терпеливый! Дмитрий, огромное спасибо. Вы- большой профессионал!
monobank
Ответ банка
monobankua 19 октября 2023, 15:00
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Минфин
Ответ администратора
20 октября 2023, 15:57
Отзыв не засчитан (на 20.10.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема решена
allyawey 18 октября 2023, 18:41
27 липня банк повідомив, що не може продовжити нашу співпрацю у звʼязку з накопиченою інформацією, якою інформацією банк не ділиться, через політику банку. Хотів би розблокувати свій рахунок та продовжити ним користуватись. Обираючи банк для мене важлива не тільки зручність, а й надійність та впевненість, що мої рахунки не будуть безпідставно заблоковано.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 октября 2023, 13:56
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Ми не можемо повідомити які саме критерії ми аналізуємо та перевіряємо, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Щодо відмови в обслуговуванні, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини прийнятого рішення.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Проблема решена
dkh 18 октября 2023, 10:42
Отделение по адресу: Сумы, ул. Соборная, 1 (Vodafone)
Завжди подобався цей банк. Зручно користуватися додатком. З лютого 22го, як забрали кредитний ліміт, його досі мені не повернули при ідеальній кредитній історії та доступному кредитному ліміту в іншому банку, Монобанк повертати будь-який ліміт мені не хоче. Притому, що у непрацюючих переселенців в нашій родині кредитний ліміт повернули та періодично збільшують. Всім знайомим і рідним кредитний ліміт вже давно повернули (ще після анонсу Гороховського) і регулярно його збільшують, проте не мені.

Спочатку можна було самостійно через додаток запрашувати підвищення кредитного ліміту, але останні пів року чи рік ця опція в мене попросту неактивна й неклікабельна (сіра). Підтримка кожного разу відписується одним й тим самим:
«Проаналізували інформацію по заявці. Наразі ми не можемо запропонувати кредитний ліміт. Спробуйте подати заявку через 30 діб. Рекомендую використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплати або виплати ФОП. Отримана інформація підвищить шанси на встановлення ліміту надалі.»

Карткою користувався і продовжую системно користуватися + є картка АТБ + навіть є невеликі накопичення, але банк продовжує ігнорувати мене як потенційного користувача кредитом без об'єктивних на те причин. Розумію, що за умовами вони не мають нічого пояснювати, але ситуацію це не змінює — неприємно відчувати себе обмеженим незрозуміло з яких причин.

Можливо, такий вид звернення дозволить детальніше проаналізувати мою ситуацію та отримати більш конкретну відповідь, ніж те що пишуть у підтримці.
monobank
Ответ банка
18 октября 2023, 13:26
Детально перевірили інформацію та встановили вам ліміт
Перегляньте, будь ласка, в застосунку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alexander88 18 октября 2023, 2:14
За місяць до погашеня коедитки почав без попереджень забирати 💰
І казали ж усі не зв’язуватись
monobank
Ответ банка
18 октября 2023, 9:30
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Минфин
Ответ администратора
20 октября 2023, 15:56
Відгук не зарахований (на 20.10.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема решена
Marina Chentsova 17 октября 2023, 15:33
Мала рахунки ФОП і картки фізичної особи в Монобанк. Працювала чесно, сплачувала всі податки, якщо запитували, надавала банку всі необхідні документи для співпраці. З 2 жовтня мені заблокували доступ у додаток, Того ж дня і Обмежили доступ до моїх коштів (на рахунку було більше ніж 300 тис.грн.). Сказали, щоб повернути гроші, треба онлайн підписати появу на виведення коштів з рахунку ФОПу на картку фіз особи, яку вони самі підготували, регламент обробки 3 дні. Минуло вже 15 днів. Щодня телефоную і пишу у додаток, співробітники мають враження зовсім некомпетентних осіб, надсилають мені шаблонні відповіді, такі як «Нам дуже шкода, що ми вас розчарували на цьому етапі співпраці, чекайте і т. е.», терміни очікування не уточнюють.
Причину блокування рахунків сказати не можуть. Поводяться як шахраї. Також дзвонила на гарячу лінію і там адекватної відповіді я не почула, співробітник банку лише мені сказала, що Монобанк не є юридичним представником Універсал банку, це інший продукт)), відправляє мене в так звану «службу турботи клієнтів», де мені кожного дня надсилають одні і ті ж самі шаблонні відповіді, які я описала вище. Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обовʼязки! Заява була подана ще 2.10.2023 року і по сьогоднішній день не виконана!"
monobank
Ответ банка
17 октября 2023, 16:39
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками
На поточний момент кошти було надіслано згідно з заявою
dgrebeniuk 17 октября 2023, 12:02
добрый день, закрыли счет просто так без причин на это. Могу ли я решить этот вопрос или обжаловать решение?
monobank
Ответ банка
17 октября 2023, 14:00
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Слава Україні.

У нас військова тематика-пов'язано з дронами які мочать русню.
Заблокували платіж 455 тис, уже 14 днів несуть що розбираються і розібратися неможуть.
Документи всі що потрібно було банку надали, все в чисто працюємо у нас все Ок.
Зверталися і намагалися працівникам донести що ми це все на фронт, це потребують військові і це дуже допомагає їм.УВАГА!!! звертаюсь до людей які займають керівні посади у банку — гроші дуже потрібні.
Я дико обурений що працівники не чують що ми доносим що військовим потрібні дрони, всі це знають як дрони допомагають.
Це можна вирішити за 1−3 дня, но мабуть банку вигідно такі платижі затримувати є мабуть якісь в тому інтиреси.
Прикро що з такою байдужістю відносяться.
Жалію що відкрив фоп у монобанку, НЕРЕКОМЕНДУЮ.
monobank
Ответ банка
17 октября 2023, 13:50
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент, питання знаходиться в роботі у колег
Щойно буде нова інформація для вас, колеги з вами одразу зв'яжуться
irinkarr 16 октября 2023, 17:28
Вітаю. 30.09.2023 року в 12.50 я намагалась зняти гроші в банкоматі з картки Монобанк. Банкомат знаходиться за адресою: Київська обл., Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19 і належить Ощадбанку.В момент видачі коштів банкомат відключився і видав помилку. Гроші я не отримала, але з картки Монобанку вони були списані. Сума 15 000 грн. В той же момент я звернулась на гарячу лінію Ощадбанку і написала листа до контакт-центру, в якому описала ситуацію і надала скрін поломки банкомату. Через декілька днів мені прислали листа, в якому порекомендували звертатись до банку-емітенту картки. Я звернулась в Універсал Банк в той же день (всі скрини збережені) і мені повідомили, що гроші мені автоматично має повернути Ощадбанк до 11.10.2023 р. на сьогоднішній день гроші не повернулись і мені сказали чекати до 60 днів. Прогноз «Наші спеціалісти оцінюють шанси на виграш як високі» — як зрозуміти? В які ігри граєтесь?
Питання:1. Якщо банкомат Ощадбанку не видав гроші, тому що вийшов з ладу, не було підтвердження завершення операції з моєї сторони, на якій підставі відбулось списання коштів моєї картки Монобанку?
2. Чому після звернення через додаток Універсал Банк зайняв позицію мовчазного очікування до 11.10.2023 р., хоча в Ощадбанку зразу надали відповідь, що поверненням має займатись банк-емітент карти.
3. Якщо для вирішення ситуації потрібно лише запросити акт надлишку в Ощадбанку, для чого чекати спочатку 12, а потім ще до 60 днів?
4. Коли і ким будуть повернуті мені мої грошові кошти?
monobank
Ответ банка
16 октября 2023, 18:23
Розуміємо, що ситуація неприємна
При знятті коштів в банкоматів додаткове підтвердження відсутнє, оскільки зняття проводиться при вводі ПІН-коду. Банк до нас надіслав запит на списання суми, саме через це ми її списали
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Кошти будуть повернуті, щойно буде завершено оскарження. Зі свого боку, ми робимо все, щоб якомога швидше цей процес було завершено
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Linatata8 15 октября 2023, 16:11
Здравствуйте. Расскажу про свой не очень приятный опыт с Моно. Пользуюсь данным банком не так давно. Подавляющее большинство денежных переводов заходящих на мою карту, это финансовая помощь от отца, который проживает вне Украины. У меня за некоторое время насобиралось довольно неплохая сумма, порядка 75−80 тысяч, так как трачу деньги по минимуму. Так вышло, что моему другу понадобились деньги, крупная сумма, которую я смогла дать ему взаймы.(чуть больше 50 тысяч грн). Он периодически играет в БК фавбетUA. Вчера ему повезло и он с 2000 сделал 100 тысяч грн. Решил вернуть долг. Вывел деньги на свои карты (А-Банк и ИзиБанк) и тремя платежами перевел мне 71 тысячу грн. То что был должен и часть суммы в качестве благодарности, за то что выручила. Сегодня с утра, в кабинете Моно появилось уведомление, что все суммы по трем платежам удержаны и я должна подтвердить источник доходов. Я написала в поддержку моно, объяснила ситуацию от, А и до Я. Сначало, они у меня спрашивали договор об займе. Казалось бы, кто заключает такие договора, тем более с друзьями? Конечно у меня этого не было. Далее, я попросила друга и он скинул абсолютно все выписки по этим деньгам. Скрины момента выигрыша с 2000 грн — 100 тысяч, далее скрины с запросом на вывод в БК, скрины с поступлением денежных средств на его банковские счета в А-банке и ИзиБанк, ну и конечно же выписки по трем переводам, которые он отправил мне на сумму 71 тысячи. Им это не подошло. Далее, начался трэш. Они запросили документ, который подтверждает первичный источник происхождения средств, для первого депозита на игровой счёт фавбет на котором играет мой друг. Казалось бы, каким боком уж я тут? Ну, даже в этой ситуации, друг скинул выписку перевода, который получил от родственницы в конце прошлого месяца. На эти деньги он живёт и сделал депозит на сайте БК. Моно опять таки, не устроило и это. Они вернулись к истокам и запросили «Просимо вас надати будь-які документи, які покажуть ваш офіційний регулярний дохід і ваше фінансове становище для можливості надання позик 3-м особам.» Я им объяснила, что мне переводит деньги отец. Попросила у него выписки переводам. Он мне их отправил и я скинула суппорту. Их это снова не устроило. Они запросили документы, которые покажут источники дохода родителей и мое свидетельство о рождении. Если со свидетельством проблем нет, то с первым требованиям все плохо. Отец трудоустроен за границей на неофициальной работе и зарплату получает на руки. У меня самой опускаются руки. Не знаю, что ещё можно сделать в таком случае. Кто сталкивался с подобной ситуацией, помогите пожалуйста. Это беспредел какой то. Банку показали абсолютно все, что можно. Все переводы, выигрыш с которого мне и вернули долг. Но, все тщетно. Прошу войти в положение и помочь. Пожалуйста.
monobank
Ответ банка
15 октября 2023, 17:16
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.2 39.7994
EUR 42.18 42.8798
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.2 39.7994
EUR 42.18 42.8798
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝