Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vbn 13 ноября 2023, 16:59
У меня недавно взломали мою карту и я сразу обратилась в банк.Так мне очень быстро ее заблокировали, внимательно меня выслушали, очень быстро занялись решением этого вопроса.Сейчас мне частями возвращают деньги.Мне очень приятно, что отнеслись с пониманием.Я желаю удачи и процветания этому банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 ноября 2023, 17:13
Вдячні за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр Книш 13 ноября 2023, 14:25
4441 1111 6188 7272, Шахрайство, шляхом пропозиції роботи через активацію робочого облікового запису.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 ноября 2023, 14:45
Дякуємо за сигнал.
Залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
UA2121 13 ноября 2023, 11:48
4441114400267207 займається продажами на маркетплейсах, податки не платить, фоп не відкритий.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 ноября 2023, 12:58
Дякуємо за сигнал
Проблема решена
Ірина Ничипоренко 10 ноября 2023, 12:46
Я ще не була клієнтом моно-банку, і вже наврядче стану! Шукала для себе банк для оформлення валютного депозиту і оформлення дебетових карт в валюті і в гривні. Почала з того, що загрузила додаток, почала процес реєстраціі. Початал з реєстраціі через ДІЮ, виконала всі мови, чекаю, поки моі дані загрузяться, вказано було час очікування максимум 2 хвилини. Пройшло пів години — нічого, думаю ок, просто зроблю це ще раз — ситуація повторюється. Це вже напрягає, але ок, вибираю інший варіант реєстраціі — вручну подати всі документи, дійшла до вводу адреси — додаток не знаходить моєі вулиці, а вказати вручну неможливо. Тут вже градуси терпіння підвищуються, пишу оператору, в чому справа, разповідаю ситуацію, оператор мені пояснив, що коли вводиш місто Чернігів, там є три випадаючих списка з містом Чернігів і обрати треба третій (я обирала перший, але як саме потенційні клієнти мають здогадатися питання ???), ок ідемо далі, вношу всі дані, додаток просить зачекати, вказав час очікування 10 секунд — зайняло усе 10 хвилин в результаті. І хотілось би мені сказати що це все, та ні. Треба відеодзвінок з оператором, що б підвердити особу, вказано, що треба підготувати паспорт. Підготувала пасторт, натискаю кнопку виклику — виклик скинуто, другий раз натискаю кнопку виклику — очікування, вже назначено мені оператора Вадима, я очікую — виклик знову скинуто. В результаті — особа не підтверджена, ви не пройшли реєстрацію ??? окрім поганих слів в голову вже нічого не лізе!!! Пишу оператору в чому справа, що це за додаток такий?! На що мені відповідають «Дуже шкода, що у вас не вийшло» і все. Не запропонували допомогу, не запропонували розібратися в чому причина, просто «шкода» … Виксновок один, нови клієнтів банк не потребує, обслуговування жахливе, back-end відділ напевно весь у відпустці, бо додаток взагалі не працездатний! Нікому не раджу!
monobank
Ответ банка
10 ноября 2023, 17:44
Приносимо вибачення за негативний досвід при реєстрації
Дійсно, на жаль, може вказуватися декілька міст, ми працюємо над тим, щоб виправити це і вказувалось лише одне місто
Стосовно відеодзвінку, написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Вова Саблук 10 ноября 2023, 2:02
працівники банку прийняли скаргу від лівої особи, заблокували картку, погрожували заявою в поліцію, вказали номер картки шахрая. В кінці коли надав докази що гроші повернуті були шахраю і без всяких підстав, банк обвинувачував що реквізити зазначив я, а не вони. Як будто вони співпрацюють з шахраями. Зворотню скаргу на повернення коштів не приймають, маючи при собі всі докази, що грошима заволодів шахрай. Але банк не хоче розбиратись в цьому. Тобто без доказів скарги приймає, а з доказами каже — ми нічого не можем зробити.
monobank
Ответ банка
10 ноября 2023, 18:25
Розуміємо, що ситуація неприємна
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
На зараз колеги детально перевіряють всю ситуацію та нададуть вам зворотний зв'язок стосовно дій співробітників
Проблема решена
merihor750 9 ноября 2023, 13:03
банк поступово перетворюється в ***. Відфільтровує клієнтів, які не тримають кошти або не дають заробити на відсотках з кредитних карток. На даний момент банк обнулив ліміт на оплату частинами, а також обмежив користування кредитними коштами. Це означає, що я за 20 днів повинен повернути банку 60000 грн, якщо не хочу платити відсотків за прострочення. Видається, що банк спеціально поставив мене «раком» — або повертай кошти або плати відсотки. Але так не порядно — можна було зменшувати ліміт поступово. І головне не називають причину, посилаються на «магічну» програму)
monobank
Ответ банка
monobankua 9 ноября 2023, 14:13
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Скорингова система аналізує дуже багато факторів та параметрів.
Ймовірно система отримала додаткову інформацію, що може вплинути на рішення про доступ до кредитного ліміту.
Бачимо, що сьогодні зранку банк вже переглянув рішення.
Проблема решена
Parkhomenko2000 9 ноября 2023, 11:23
У понеділок 6.11.2023 мені компанія з ЄС (де я наприкінці 2021 року працював) за договором надіслала гроші у валюті. Через 2 дні мені надійшло у додатку монобанку повідомлення що для зарахування платежу треба надати документи та опис за що я отримав гроші. Я безпосередньо надіслав 3 різні документи, все, як у мене співробітник банку просив і дав пояснення.
Через пару хвилин мені той самий співробітник відповідає що ці документи нібито «не підтверджують факт виплати коштів» хоча я консультувався с юристом і навпаки він мені каже що 1 документ (фактура) є прямим підтвердженням, з печатками та підписами.

Далі мені співробітник банку пише, що у мене в push-up повідомленнях заява та попросив підписати через телефон. Відкриваю, а там бачу заяву що я, Валерій Пархоменко відмовляюсь від зарахування так як воно є помилковим.
Виходить з якоїсь причини, банк/співробітник відмовляється прийняти документи (фактура, контракт з компанією) і просить щоб я підписав хибну заяву де написано що я підтверджую що зарахування помилкове і відмовляюся від грошей.

Повне листування і фото я зберіг, звертатимуся до НБУ
monobank
Ответ банка
monobankua 9 ноября 2023, 17:28
Нам щиро шкода, що сталась така ситуація.
Ми розглянули в індивідуальному порядку документи, що ви надали.
На поточний момент, питання з отриманням переказу вже вирішено
Vitaliy113 7 ноября 2023, 22:13
МоноБанк хороший банк, але коли я вирішив перевипустити свою чорну карту, то в мене списалося 100 грн, хоча під час перевипуску карти нічого про плату за перевипуск не писалося. Написав в техпідтримку банка і попросив відкатити перевипуск, так як ще транзакції не проводив після перевипуску, але мені відповіли, що повернути 100 грн не вдасться.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 ноября 2023, 12:42
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Для ФОП бомба, бо немає комісії. Був ФОП в іншому банку постійні комісії це дуже напрягає бо 6000 грн на рік комісій за те що гроші прийшли, за те що перерахували + обслуговування… ТУТ цього немає… 0% 0грн обслуговування. Сервіс дійсно ВАУ, довідка 2 хвилини вже оператор надав, відкрити ФОП я витратив 10 хвилин, в іншому банку це 5 годин мороки було. Одним словом рекомендую.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 20:34
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Stanislaviliuk 7 ноября 2023, 17:34
Але мабуть єдиний жирний мінус тому, що з інших організацій переказ коштів надходить наадто довго!!! чекати потрібно до 7 днів, жах!
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 18:42
Дякуємо за 5 зірок!
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Мария Чекрякова 7 ноября 2023, 6:35
Здравствуйте, я бы хотела оставить отзыв о сотруднике колл-центра монобанк. Я обратилась за консультацией по поводу платежа, который сама и отменила, ме не возвращались деньги. Консультант объяснил что это нормально, и почему так происходит. Он был очень вежливым и приветливым. Пока он проверял информацию вызов был на удержании, и я решила записать голосовое сообщение своей подруге, употребив при этом несколько нецензурных слов, и тут же трубку взял этот отрудник. Я сразу сказала что мол «это не вам», но он сказал что ничего не слышал, пока вызов был на удержании (хотя я уверена что слышал), и в его общении ничего не изменилось после этого, он всё так же был приветливым и приятным молодым человеком. Хотелось бы чтобы ему было за это какое-то поощрение. Если для этого мне нужно что-то сделать, обязательно свяжитесь со мной, я сделаю. Заранее спасибо желаю приятного дня!
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 10:29
Дякуємо за теплі слова на адресу нашого колеги!
Дійсно, при утриманні дзвінку у колег в навушниках повна тиша, що допомагає в найкоротші терміни допомогти з питанням
Гарного вам дня! :)
Supraq 6 ноября 2023, 23:14
Доброго вечора, хотів би подякувати службі підтримки Monobank, за їх турботу про клієнта та швидкість реагування. Також окремо хочу подякувати працівнику СП Monobank, а саме
СІДНЕНКО МИХАЙЛУ, за дуже охайне да грамотне мовлення! Співробітник заслуговую вищу оцінку, це рівень! Дякую Вам за допомогу! Все буде Україна!)
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 10:16
Дуже дякуємо за ваш відгук! :)
Дмитро Дзюба 6 ноября 2023, 23:02
Зазвичай мало пишу відгуків, але хотів би все ж виділити МоноБанк поміж інших. Користуюсь послугами банку вже досить давно, навіть точно не пам’ятаю вже скільки, вже карту змінював десь двічі на нову. За весь час користування послугами МоноБанку він ніколи не підводив мене, ну, а я ніколи не підводив його. Коли друзям показую що ще й кешбек накопичую з покупок з кредитного ліміту, то, особливо власники карт Привату нервово курять :). Всім новим колегам завжди рекомендую Банк, потім всі мені завше дякують за пораду через відсутність додаткових комісій у сплатах, майже всі користуються після цього послугами банку до цих пір. Ось чому я вирішив написати такий позитивний відгук — на карті часто маю від'ємний баланс і завше вчасно і без проблем його «гашу», але недавно зіткнувся з ситуацією коли через значні життєві складнощі (вся моя сім'я хворіла чи то сезонним грипом, чи то коронавірусом більше місяця, на фронті загинув дуже близький родич…), через що я просто, мабуть, неуважно, ознайомився з сумою заборгованості і поклав неповну суму на картку, не вистачило буквально близько 300 грн для погашення боргу за поточний місяць, хоча я мав спроможність погасити заборгованість. Мені нарахували пеню згідно договору та відсотки за користування кредитом, звичайно ж я вийшов з пільгового періоду взагалі, і це все і без того в ненайкращі дні в житті… Хотілось просто заплакати через свою безпорадність, адже й так з коштами були проблеми, а тут таке. Від безнадійності просто подзвонив оператору, пояснив всю склавшуся ситуацію, і тут… дзвінок перервався, ну я звичайно ж вирішив що мене культурно послали… Моє здивування викликав вже вхідний дзвінок від МоноБанку після відключення, мені повідомили що оформлять моє звершення, це потребує більше часу, і мені нададуть відповідь, що надійде безпосередньо через застосунок МоноБанк. Через 2 дні я зневірився в позитивному вирішенні, вже й Героя України поховали, і тут все ж мені прийшло повідомлення щодо повернення знятих з мене відсотків, навіть не повірилось… Дякую за довіру та індивідуальний підхід до клієнта! Навіки з Вами!
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 10:15
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kotikmilii 6 ноября 2023, 22:06
Користуюся банком вже більше року. Начебто нема проблем. Були кілька затримок, але це не провина Моно (вже вирішив з іншою організацією).

Мене дивує тільки одне.

Техпідтримка Моно справді відповідає на все. Навіть на питання про те, чи треба брати зонт. Але НІХТО І НІКОЛИ вам не розповість що саме не треба робити щоб не відмовили в обслуговуванні.

Я дивився ютуб та наткнувся на 4 відео де люди скаржились на те, що банк безпричинно відмовив в обслуговуванні. Потім я відкрив «Гугл» та пошукав «Монобанк відмова в обслуговуванні» та «Монобанк відгуки». І натрапив сюди. Тут теж люди скаржаться на те, що відмови без причин.

Банк відповідає «копіювати + вставити». Жодного пояснення.

Тепер мені лячно тримати у вас гроші.

Що за «різні джерела»? Що в них входить?

Так я розумію що мені вони не зобовʼязані відповідати, але чому ні? Що вони можуть таке там робити, що приховується гірше ніж таємниці уряду США?

Звертаюся до банку, якщо ви не можете пояснити причину, то поясніть будь ласка хочаб чому ви ці причини приховуєте.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2023, 9:53
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів
ivonabuta 6 ноября 2023, 12:55
Отделение по адресу: Львов, пр-т Свободы, 1/3 (Алло)
Ніде в житті не бачила такого крутого обслуговування. Все на ВИСОТІ. Підтримка 24/7, поможуть просто зі ВСІМ. Відправили мені карти в Індонезію просто за пару днів за копійки. Я не маю слів, я просто обожнюю монобанк. З вами просто, круто, добре, швидко. До вас треба рівнятись.
monobank
Ответ банка
6 ноября 2023, 13:17
Дякуємо за відгук :)
Ми дуже стараємося!
Проблема решена
Олег Ощипок 5 ноября 2023, 13:35
Хочу повідомити що я не є задоволений банком, користувався я банком 4 роки, до момент ну коли банк мені відмовив в обслуговуванні. З яких причин невідомо, жодних лімітів не перевищував, великих переказів також не було.
До цього моменту я був задоволений банком, про що зараз я неможу сказати через відмову в обслуговуванні.
Надіюсь банк розгляне нашу умову і надасть мені можливості користуватися послугами банку
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2023, 15:06
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини ухваленого рішення.
Якщо у майбутньому банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
shevchuknok 5 ноября 2023, 3:40
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 74-А
Заблокували карту за те що я робив перекази, чим грозить дане блокування, кому блокували раніше, інших банків карти не заблокують, податкова не буде після блокування карти цікавитися звідки гроші?
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2023, 13:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Flou 4 ноября 2023, 20:32
На мою власну думку Монобанк є найкращим банком в Україні. Самі нові технології реалізовуються в моно краще ніж будь де, тех підтримка вічлива і дійсно допомагає в вирішинні проблем. В Монобанку роблять нові кроки до розвитку і мені таке подобається, нові тенденції = розвиток. Монобанк One Love.
monobank
Ответ банка
5 ноября 2023, 13:19
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
UkraineWillWin 3 ноября 2023, 23:35
Зробив собі віртуальну карту, потрібна була MasterCard, але виявляється, платіжна система обирається рандомно і мені випала — VISA. Але мені потрібно було терміново саме MasterCard. Написав в службу підтримки, спочатку думав, що не допоможуть. Але розібравшись у моїй ситуації — мені допомогли! Величезне дякую Монобанку!
monobank
Ответ банка
monobankua 4 ноября 2023, 12:37
Вельми вдячні за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Petronij 3 ноября 2023, 15:00
Найкращий банк в світі!!! Банк-друг!!!
Вирішили проблему без лишніх питань. Відчуваю себе в надійних руках
monobank
Ответ банка
3 ноября 2023, 15:49
Вдячні за ваш відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝