Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
alexalexs 6 февраля 2024, 14:38
затримали великий доларовий валютний переказ через штучні причини. Розтянули на декілька днів подачу документів — в один день попросили контракт, на наустпний день попросили інвойс, на наступний день попросили підписаний акт.

просили одні й ті ж документи по декілька разів.
неймовірно некомпетентна підтримка і жахливий сервіс.
monobank
Ответ банка
6 февраля 2024, 15:01
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
vladislavdh 4 февраля 2024, 10:45
Ранок безсоння.

Скукотіще, і тут згадав, що мене на днях кинули на 450грн.

Якось написала дівчина мені в інсту, запропонувала послугу по розкрутці сторінки, все обсудили, гроші відправив, але послугу не отримав, і вона мене заблокувала))

Ну і раз мені не спиться, вирішив написати скаргу в моно банк, де попросили показати переписку, я їм відзняв всю переписку, вони прийняли, і порадили звернутись в поліцію, та до суду, на що я сказав що це дурня, я не переймаюсь за такі гроші, але ця дівчина ваш клієнт, і хочу щоб вона більше не займалась такою дурньою, думаю я не перший і не останній, і ні хто не буде звертатись до поліції через таку суму.

Через 15хв мені подзвонив працівник моно банку, уточнити все в телефонному режимі, де я знову підкреслив, що гроші повертати не маю наміру, але скаргу хочу залишити.

Проходить година часу після дзвінка, тадааамм. зараховано повернення коштів 😳

Не очікувано, я б сказав дуже неочікуванно, моно молодці 💪
monobank
Ответ банка
monobankua 4 февраля 2024, 13:35
Вдячні за ваш відгук!
megajinn 2 февраля 2024, 13:52
Запросив випуск пластику з доставкою Новою Поштою. Передзвонили, уточнили чи буду отримувати сам, чи довірена особа. Записали дані довіреної особи, надіслали їй мою картку. Дуже зручно, коли знаходишся за кордоном.
Також можна замовити доставку безпосередньо у будь-яку країну світу, якщо нема кому забрати в Україні та передати.
monobank
Ответ банка
2 февраля 2024, 14:11
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
TetianaPalamar 2 февраля 2024, 12:27
Мне монобанк на постоянной основе блокирует мои деньги при пополнении карты, когда я прошу указать причину то ее не могут мне сказать, я уже и отправляла договор с работы и квитанции о пополнении своей карты, но монобанк говорит сутки ждать и так каждый раз
monobank
Ответ банка
2 февраля 2024, 13:48
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Kostiaaaaa 1 февраля 2024, 12:11
Користувався сервісом моно протягом кількох років, були дрібні зауваження, але не критично, але від сьогодні прийняв рішення зупитини співпрацю.
Причиною стало звернення до служби підтримки з приводу зарахування коштів. Спочатку я думав оператор просто шаблонами відповідає, але як виявилось, проблеми у зарахуванні коштів це проблеми клієнта, а не банку, хоча у інших банках перекази зараховуються миттєво. Мені розказали про банки відправники, що це вони не відправляють, потім розказали що це операції затримуються на рівні нацбанку… жодне зі слів ні перевірити ні підтвердити не можливо, більш того пояснення нормального так і не надійшло. На моє зауваження з приводу проблем які створюються банком у звязку з затримкою, мені повідомлено, що це мої питання. Не рекомендую мати справу, з даним банком.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 февраля 2024, 14:38
При такому типі поповнення, спочатку ми бачимо лише сповіщення про те, що банк, який обслуговує торгову точку, планує провести зарахування на картку.
Коли вже банк проводить фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на вашу картку.
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації та вживемо відповідних заходів.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Julia244 31 января 2024, 20:15
Добрий день. Хочу почати з того що, я була майже 8 років клієнткою монобанка, за стільки років я багато з чим стикалось але з таким зустрілась уперше.За всі роки співпраці з ними я лиш 2 рази брала кредит …Один був на суму 15000 тис.гривень, віддавала я його з процентами.не змогла вчасно.тому що я з м.Херсон, на той час я була в окупаціі ,і не мала змогу мати доступ до додатку. Але) це не дало змогу якость монобанку увійти у положення .і він підіймав відцоток…а потім зовсім заблокував усі функції до картки.Що мене обурило зовсім…Далі, я взяла у монобанка не значну суму 5000 грн…мені скинули на картку 2500 не для кридиту…бачу ці гроші. швидко заблокували і поставили обмеження, що я знову не зрозуміла)) Коли я звернулась до кол.центру мені відповіли…що погасіть 1000 грн який є на рахунку, а потім, втановіть картку (білу) для власних кошт.вибачте що?? звичайно ця послуга є платною.)) Я погасила 1000грн і попросила щоб мені заблокували карту і закрили рахунок, на що мені в кол центрі на моє прохання запропонували щоб я охолола)) щоб закрити рахунок на ньому повинно бути сума десь 147 грн.навіть за це вони беруть кошти. Попросила щоб мені рахунок закрили у цей же день…та ні, все не так просто…ім требо було виністи мені мозок…і все одно вони закрили рахунок тільки після 3 днів. Тому, на моему досвіді співпраці з банком монобанк …не раджу тримати у них свої гроші…тому що, вони могуть заблокувати їх без всяких підстав…і не звязувались з ними стосовно кредиту.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 февраля 2024, 12:26
Нам шкода, що вас склалась така думка та ми прагнемо розібратися.
Банк аналізує багато факторів та параметрів, які можуть вплинути на доступ до кредитного ліміту. Ми розуміємо всю складність ситуації, тому ми не списуємо пені, штрафи при невнесенні мінімального платежу, при цьому невнесення мінімальних платежів може негативно вплинути на кредитну історію.
Окрім чорної кредитної картки можна відкрити додаткові картки, наприклад білу дебетову, відкриття картки безкоштовне, при необхідності можна замовити пластик картки за 100 грн.
Також хочемо зауважити, що закриття рахунків є безкоштовним. Для закриття потрібно оплатити заборгованість та відсотки, щоб по картах та розстрочкам не було боргу.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі по вашій ситуації.
Дякую величезне за ваш сервіс, ви найкращі. Особливо, хочу відмітити кваліфікованість працівника Monoban Аліну номер 8795, за оперативну, чітку і швидку допомогу, і за те що просто добра дівчина
monobank
Ответ банка
30 января 2024, 13:23
Вдячні за ваш відгук!
Проблема решена
Alexander1209 29 января 2024, 21:04
В сентябре прошлого года умер родственник и надо было узнать наличие или отсутствие долгов. Позвонив на горячую линию мне посоветовали обратится в чат в вайбере и выслать свидетельство о смерти, что я и сделал. После этого на телефон покойного пришло смс о блокировании карт. На просьбу предоставить какую либо информацию о договоре и выписке со счета мне отказали под предлогом что банк виртуальный и никаких документов не предоставят, но сообщили что есть долг по карте в размере четырёх тысяч гривен и требованием погасить, сразу же прислали реквизиты. В течении часа я по реквизитам погасил полностью долг. Тем же вечером мне позвонили с монобанка и сообщили что у них произошла ошибка и надо ещё доплатить. на просьбу предоставить какие либо документы отказали. В итоге выписки никакой нет, подтвердить долг банк не может (остаётся только верить им на слово), на телефон покойного приходят смс (это после того как было выслано свидетельство о смерти) с требованием погасить долг. Гарантии того что не насчитают очередную сумму нет. Справку о погашении не предоставляют.
Все переписки и квитанция имеется, но это банк не останавливает.
monobank
Ответ банка
30 января 2024, 13:18
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, на жаль, співробітники вказали некоректну суму до сплати заборгованості
Ми обов'язково проведемо роботу над помилками та вживемо заходів на майбутнє
Більш детальну інформацію, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
mono123 29 января 2024, 14:16
Шановний monobank! Я, в шоці від того як ви працюєте!!! В п’ятницю я проходила верифікацію з наявністю всіх своїх документів: вітчизняного українського паспорту та закордонного паспорту — по результатам мені мала прийти СМС, яка так і не прийшла, і я не змогла завершити процедуру, але не з моєї вини! наразі для того щоб мені зареєструвати вже куплену мною карту мені необхідно знову проходити ту саму верифікацію! При цьому попередній відеозапис у вас зберігся!!! Я не ношу з собою додаткові документи, а саме закордонний паспорт, щоденно для того щоб ви в монобанку 150 разів могли їх дивитися і не присилати мені СМС для верифікації! Розмова з вашими операторами та переписка у вайбері так нічого і не дала — давайте знову знімати мій фейс з усіма документами. Хочеться запитати — може аналіз сечі та калу показати? До речі у вас на офіційному сайті ніде немає запису про те що для реєстрації потрібен ще один додатковий документ. ЗАЗАНАЧЕНО ЩО ПОТРІБЕН ЛИШЕ ПАСПОРТ ТА КОД! Чесно, такого жаху у мене давно не було, при тому, що мені ваша карта потрібна виключно для розрахунків (отримання кешбеку), ніякі кредити я у вас не збиралась брати під дулом автомата, та і зарплатню (зарікаюсь сама і закажу дорогу іншим) зроду у вашому банку не буду оформляти
monobank
Ответ банка
29 января 2024, 14:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Ayokeyst 29 января 2024, 10:32
Відмовляються надати мені відповіді на питання і просто ігнорують в підтримці та відмовилися надати готівку, бо я не маю карток інших банків і не хочу заводити з власних розсудів
Розчарований монобанком бо був клієнтом довгий час і отримував зарплатню, мав великий депозит там і зараз всі кошти саме там, а повертати не хочуть
monobank
Ответ банка
29 января 2024, 13:11
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Ivan4 29 января 2024, 8:07
Хотів відкрити рахунок в Моно банку. Вже відправив всі документи, прийшов договір до підписання в якому другий пункт був написаний:, прошу надати мені кредит,
Почав писати операторові що мені не потрібно кредит тільки рахунок, він мені відписав що неможливо відкрити рахунок без кредиту. Банк нав’язує кредити (Не рекомендую мати справу з цим банком
monobank
Ответ банка
29 января 2024, 9:49
Приносимо вибачення за некоректну консультацію
Для відкриття рахунку не обов'язково мати кредитний ліміт
В застосунку, при реєстрації або вже після відкриття рахунку, можна вказати бажаний кредитний ліміт «0»
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
CuPoTa 28 января 2024, 21:56
Обратился с помощью загрузить документы для потверждения дохода и увидел сообщение про смерть не понятно кого… Колл центр не компетентний вообще к каким либо решением вопроса! Зато они хотят узнать от куда 1000000 грн оборота, а это все кредиты не от хорошей жизни в Украине… Продолжайте в том же духе и потеря клиентов Вам обеспечена. Слава Украине.
monobank
Ответ банка
29 января 2024, 13:33
Приносимо вибачення за цю ситуацію з помилково надісланим вам повідомленням
Обов'язково проведемо роботу над помилками, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Олександр Волкович 28 января 2024, 16:39
Ситуація складається з 2 частин
1. Мені в 2022 було відмовлено в обслуговуванні в банку на основі їх ризиків, яка мабуть рандомна, а пояснення які надані відділу фінмоніторингу ніхто не читає, ну або люди набрані «з вулиці», яким все одно кого і за що блокувати
2. 24 грудня 2023 року знайома помилково скинула гроші на картку, яка мала б бути неактивна (заблокована). Але в неї гроші списались, і не повернулись.

Станом на сьогодні — пройшло більше місяця, я писав декілька заяв на повернення коштів які на власний розсуд утримує банк, їх ніхто не опрацьовує, жодних конкретних термінів ніхто не називає. Тому, коли монобанк хизується швидкістю відкриття рахунків, чи проведення платежів, то я згадую що мені більше місяця не можуть провести платіж, і утримують мої кошти просто тому що це дозволяють внутрішні інструкції банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 января 2024, 17:20
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання.
Ми передали дані колегам, вони зв'яжуться з вами, щоб допомогти з поверненням помилкового переказу.
Проблема решена
Микола Карпук 27 января 2024, 16:14
Я є вашим клієнтом вже досить довго і активно користуюся платинум карткою протягом останніх півроку. Сьогодні хочу підняти одне питання, яке мене дещо непокоїть.

Неодноразово я намагався отримати кредитний ліміт на оплату частинами, але кожен раз отримував відмову. Зі свого боку, я впевнений, що виконую всі необхідні умови: активно користуюся вашими послугами та дотримуюся умов користування карткою.

Можете, будь ласка, пояснити, чому відбуваються ці відмови? Якщо існують додаткові вимоги або критерії, які я повинен виконати, буду радий дізнатися про них. Я готовий зробити все необхідне, щоб отримати можливість користування кредитним лімітом.

Дякую за увагу до мого питання та чекаю на вашу відповідь.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 января 2024, 17:20
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
23457 27 января 2024, 4:53
Позвонил в банк с финансового номера узнать за кредитный лимит этот идиот заблокировал карту создал проблему на ровном мести плохой банк
monobank
Ответ банка
monobankua 27 января 2024, 14:01
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
evgenkaneko 26 января 2024, 17:42
Особисто Софії Вадимівні Мозговій та Роману Івановичу Бідзюрі величезна подяка за допомогу у вирішенні моїх питань стосовно користування послугами МОНОБАНКУ. Компетентні, чуйні, дуже терплячі і позитивні консультанти! Дякую вам за таке легке і приємне вирішення моїх проблем. Взагалі МОНОБАНК — супер!!! Дякую, що ви у мене є!!! З повагою Некопаненко Євгенія.
monobank
Ответ банка
26 января 2024, 17:44
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Проблема решена
opensrs 26 января 2024, 16:09
Не думав, що буду це писати про улюблений МОНО, але слухайте…
MAUDAU і весь інтернет написав, що в в січні Монобанк надає кешбек 5% за покупки в MAUDAU. І ця категорія дійсно була.

Сьогодні зайшов — немає…
Звоню в тех.підтримку — півгодини з’ясовували, а потім кажуть: вибачте, ми убрали цю категорію для Вас… Пізніше зателефонували і виправдовувались, що це «нормальна практика» — комусь з клієнтів пропонуємо, комусь ні.

Якщо це так, то чому це ніде не вказується «для обраних»?
Шикарно!

Хтось стикався з таким «кешбеком»?
monobank
Ответ банка
26 января 2024, 16:44
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Лидия Величко 24 января 2024, 20:05
Банку не сподобалась транзакція щодо надходження коштів декілька місяців тому, пояснити від кого я не змогла тому що займаюсь підприємницькою діяльність — купля (продаж). Заблокували картку і рахунок, в застосунку жодного попередження про блокування не має. Я поповнила картку — банк платіж прийняв без питань, а вивести кошти не можу. На моє прохання або розблокувати картку або закрити рахунок та повернути кошти вже тиждень отримую відповідь від підтримки — проводиться перевірка. Останніми днями навіть мої запити про перевірку у службу підтримки не надходять — складається враження що вони мене заблокували у вайбері.
Вважаю що таке відношення до клієнтів є неприпустимим, блокування картки без будь-кого попередження і як наслідок користування моїми грішми під час проведення перевірки, яка не зрозуміло коли закінчиться, а також повний ігнор на спілування взагалі схоже на якісь шахрайські дії.
Служба підтримки банку, якщо Ви тут є, закрийти врешті решт мій рахунок і віддайте гроші. Свої дані для ідентифікації можу уточнити.
monobank
Ответ банка
monobankua 24 января 2024, 20:22
Бачимо, що колеги запитали у вас описати суть або надати документи, що можуть підтвердити операції зарахування коштів на ваш рахунок.
Повірте, нам дуже не хочеться цього робити, але за законом ми не можемо проводити витратні операції на вашій картці, поки не перевіримо операції зарахування.
На поточний момент чекаємо від вас інформацію та документи.
Ви можете надати:
Довідку про доходи. Ви можете отримати на portal.pfu.gov.ua;
Договори купівлі-продажу;
Договори позики, у яких ви позичальник;
Декларація про доходи з позначкою ДФС;
Інші документи, що пояснюють звідки ці гроші.
mittsel 21 января 2024, 13:51
4 січня 2024 року відбулося списання грошей з моєї картки без мого відома. Протягом неповних 5 хвилин було проведено 16 транзакцій поспіль без будь-яких підтверджень з мого боку. З картки шахраї тупо списали 43000 грн. Особливо дивує, що Монобанк «віддуплився» лише після 17-ї спроби списання грошей і зупинив операцію. З виписок банку я побачив, що списання відбулося через термінал торгово-сервісної точки з Південно Африканської республіки Woza Woza bricks and blocks.З виписки можна зрозуміти, що дана торгова точка займається продажем лісо-будівельних матеріалів.
Я звернувся в техпідтримку Монобанку банку з проханням провести чарджбек по транзакціях, які я не санкціонував. Хочу додати, що я також не порушував правил безпечного використання картки. Але банк відмовляється розслідувати інцидент і всіляко знімає з себе відповідальність, направляючи мене в кіберполіцію.
Хочеться нагадати «необанку», що в Україні діє Закон «Про платіжні послуги», згідно якого банк, як надавач платіжних послуг, зобов’язаний отримати згоду платника на виконання кожної платіжної операції. Платіжна операція вважається акцептованою після надання платником згоди на її виконання. Відповідно приписів цього Закону, саме надавач платіжних послуг (банк) несе відповідальність за виконання неакцептованих платіжних операцій.
Відчуваю, що без суду не обійтись у даній ситуації.
monobank
Ответ банка
21 января 2024, 15:40
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Katerynakz 21 января 2024, 13:25
Залишала коментар, що з картки зняли гроші, представник монобанку звʼязався зі мною та через певний час вирішили мою проблему, кошти повернули! Тому дякую за вашу роботу, залишаюсь і надалі клієнтом вашого банку, але буду на багато обережнішою при користуванні картками будь-якого банку. Так як видалити попередній коментар не можу, залишаю новий.
monobank
Ответ банка
21 января 2024, 13:37
Вдячні за ваш відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.25 42.7296
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.25 42.7296
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝