×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.25 | 42.7296 |
Все курсы банка |
шокуючтий сервіс при зарахуванні коштів
просили одні й ті ж документи по декілька разів.
неймовірно некомпетентна підтримка і жахливий сервіс.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (15)
Шахрайство, або як моно відреагували 💪
Скукотіще, і тут згадав, що мене на днях кинули на 450грн.
Якось написала дівчина мені в інсту, запропонувала послугу по розкрутці сторінки, все обсудили, гроші відправив, але послугу не отримав, і вона мене заблокувала))
Ну і раз мені не спиться, вирішив написати скаргу в моно банк, де попросили показати переписку, я їм відзняв всю переписку, вони прийняли, і порадили звернутись в поліцію, та до суду, на що я сказав що це дурня, я не переймаюсь за такі гроші, але ця дівчина ваш клієнт, і хочу щоб вона більше не займалась такою дурньою, думаю я не перший і не останній, і ні хто не буде звертатись до поліції через таку суму.
Через 15хв мені подзвонив працівник моно банку, уточнити все в телефонному режимі, де я знову підкреслив, що гроші повертати не маю наміру, але скаргу хочу залишити.
Проходить година часу після дзвінка, тадааамм. зараховано повернення коштів 😳
Не очікувано, я б сказав дуже неочікуванно, моно молодці 💪
Комментарии (3)
Можна отримати картку за кордоном
Також можна замовити доставку безпосередньо у будь-яку країну світу, якщо нема кому забрати в Україні та передати.
Комментарии (1)
Постоянная блокировка моих денежных средств
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Відсутність клієнтоорієнтованості від слова ЗОВСІМ
Причиною стало звернення до служби підтримки з приводу зарахування коштів. Спочатку я думав оператор просто шаблонами відповідає, але як виявилось, проблеми у зарахуванні коштів це проблеми клієнта, а не банку, хоча у інших банках перекази зараховуються миттєво. Мені розказали про банки відправники, що це вони не відправляють, потім розказали що це операції затримуються на рівні нацбанку… жодне зі слів ні перевірити ні підтвердити не можливо, більш того пояснення нормального так і не надійшло. На моє зауваження з приводу проблем які створюються банком у звязку з затримкою, мені повідомлено, що це мої питання. Не рекомендую мати справу, з даним банком.
Коли вже банк проводить фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на вашу картку.
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації та вживемо відповідних заходів.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Комментарии (4)
Банк який халатно відносится до своїх клієнтів
Банк аналізує багато факторів та параметрів, які можуть вплинути на доступ до кредитного ліміту. Ми розуміємо всю складність ситуації, тому ми не списуємо пені, штрафи при невнесенні мінімального платежу, при цьому невнесення мінімальних платежів може негативно вплинути на кредитну історію.
Окрім чорної кредитної картки можна відкрити додаткові картки, наприклад білу дебетову, відкриття картки безкоштовне, при необхідності можна замовити пластик картки за 100 грн.
Також хочемо зауважити, що закриття рахунків є безкоштовним. Для закриття потрібно оплатити заборгованість та відсотки, щоб по картах та розстрочкам не було боргу.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі по вашій ситуації.
Комментарии (2)
Дякую величезне за ваш сервіс, ви найкращі
Написать комментарий
Требуют долг
Все переписки и квитанция имеется, но это банк не останавливает.
Дійсно, на жаль, співробітники вказали некоректну суму до сплати заборгованості
Ми обов'язково проведемо роботу над помилками та вживемо заходів на майбутнє
Більш детальну інформацію, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (10)
жахлива реєстрація, яку не можна завершити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Заблокували картку і не виводять кошти без пояснення
Розчарований монобанком бо був клієнтом довгий час і отримував зарплатню, мав великий депозит там і зараз всі кошти саме там, а повертати не хочуть
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (8)
Нав’язування кредиту
Почав писати операторові що мені не потрібно кредит тільки рахунок, він мені відписав що неможливо відкрити рахунок без кредиту. Банк нав’язує кредити (Не рекомендую мати справу з цим банком
Для відкриття рахунку не обов'язково мати кредитний ліміт
В застосунку, при реєстрації або вже після відкриття рахунку, можна вказати бажаний кредитний ліміт «0»
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (10)
Смерть
Обов'язково проведемо роботу над помилками, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Комментарии (4)
На власний розсуд банку утримують кошти більше 30 днів
1. Мені в 2022 було відмовлено в обслуговуванні в банку на основі їх ризиків, яка мабуть рандомна, а пояснення які надані відділу фінмоніторингу ніхто не читає, ну або люди набрані «з вулиці», яким все одно кого і за що блокувати
2. 24 грудня 2023 року знайома помилково скинула гроші на картку, яка мала б бути неактивна (заблокована). Але в неї гроші списались, і не повернулись.
Станом на сьогодні — пройшло більше місяця, я писав декілька заяв на повернення коштів які на власний розсуд утримує банк, їх ніхто не опрацьовує, жодних конкретних термінів ніхто не називає. Тому, коли монобанк хизується швидкістю відкриття рахунків, чи проведення платежів, то я згадую що мені більше місяця не можуть провести платіж, і утримують мої кошти просто тому що це дозволяють внутрішні інструкції банку.
Ми передали дані колегам, вони зв'яжуться з вами, щоб допомогти з поверненням помилкового переказу.
Комментарии (5)
Відмова
Неодноразово я намагався отримати кредитний ліміт на оплату частинами, але кожен раз отримував відмову. Зі свого боку, я впевнений, що виконую всі необхідні умови: активно користуюся вашими послугами та дотримуюся умов користування карткою.
Можете, будь ласка, пояснити, чому відбуваються ці відмови? Якщо існують додаткові вимоги або критерії, які я повинен виконати, буду радий дізнатися про них. Я готовий зробити все необхідне, щоб отримати можливість користування кредитним лімітом.
Дякую за увагу до мого питання та чекаю на вашу відповідь.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Плохой банк не рекомендую
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (3)
Подяка консультантам колл- центру
Написать комментарий
особливості кешбека Монобанку
MAUDAU і весь інтернет написав, що в в січні Монобанк надає кешбек 5% за покупки в MAUDAU. І ця категорія дійсно була.
Сьогодні зайшов — немає…
Звоню в тех.підтримку — півгодини з’ясовували, а потім кажуть: вибачте, ми убрали цю категорію для Вас… Пізніше зателефонували і виправдовувались, що це «нормальна практика» — комусь з клієнтів пропонуємо, комусь ні.
Якщо це так, то чому це ніде не вказується «для обраних»?
Шикарно!
Хтось стикався з таким «кешбеком»?
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Монобанк блокує карту і рахунок, розблокувати або закрити відмовляється, на контакт зовсім не іде
Вважаю що таке відношення до клієнтів є неприпустимим, блокування картки без будь-кого попередження і як наслідок користування моїми грішми під час проведення перевірки, яка не зрозуміло коли закінчиться, а також повний ігнор на спілування взагалі схоже на якісь шахрайські дії.
Служба підтримки банку, якщо Ви тут є, закрийти врешті решт мій рахунок і віддайте гроші. Свої дані для ідентифікації можу уточнити.
Повірте, нам дуже не хочеться цього робити, але за законом ми не можемо проводити витратні операції на вашій картці, поки не перевіримо операції зарахування.
На поточний момент чекаємо від вас інформацію та документи.
Ви можете надати:
Довідку про доходи. Ви можете отримати на portal.pfu.gov.ua;
Договори купівлі-продажу;
Договори позики, у яких ви позичальник;
Декларація про доходи з позначкою ДФС;
Інші документи, що пояснюють звідки ці гроші.
Комментарии (2)
У Монобанку крадуть клієнтські гроші шахраї з Південно Африканської республіки. Банк усіляко «морозиться»
Я звернувся в техпідтримку Монобанку банку з проханням провести чарджбек по транзакціях, які я не санкціонував. Хочу додати, що я також не порушував правил безпечного використання картки. Але банк відмовляється розслідувати інцидент і всіляко знімає з себе відповідальність, направляючи мене в кіберполіцію.
Хочеться нагадати «необанку», що в Україні діє Закон «Про платіжні послуги», згідно якого банк, як надавач платіжних послуг, зобов’язаний отримати згоду платника на виконання кожної платіжної операції. Платіжна операція вважається акцептованою після надання платником згоди на її виконання. Відповідно приписів цього Закону, саме надавач платіжних послуг (банк) несе відповідальність за виконання неакцептованих платіжних операцій.
Відчуваю, що без суду не обійтись у даній ситуації.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (7)
Monobank вирішив проблему
Написать комментарий