Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mariness 15 мая 2025, 19:03
Це якійсь жах зі зняттям грошей з рахунку або конвертацією. Мобільний додаток слабкий. До оператора не достукатися. Чат бот тупий. Горяча лінія не відповідає. Звернення на підтримку -відповідь ні про що. Як можна зняти свої гроші? Чи в суд подати на цей грьобаний банк?
Yu0681848271 6 мая 2025, 11:08
Доброго дня.
Попав на шахрая, який мав карточку в ізі банку. Дотелефонуватись до банку не можливо. Знайшов вихід на цей банк через тас ком банк. Карточку шахрая заблокувати і розібратись в ситуації заперечили.
Тому, нікому не раджу мати справи з цим банком. Цей банк є прихистком шахраїв.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
55555zaqw 5 мая 2025, 22:41
Коротко:
Мій родич потрапив під шахрайські дії. Я зателефонувала в банк, щоб заблокувати його платежі.
Відбувся суд. Винного покарано!
Але «достукатись» в банк щоб повернути кошти просто неможливо, один раз запитали на яке прізвище були шахрайські дії і все. Все інше що б не писала, прочитано та проігноровано. Дзвонила на гарячу лінію, прослухала 15 хв.музику, і більше не витримала.
То ж підтримка повнісіньке дно!
Сама не являюсь клієнтом (хоча задумувалась над обслуговуванням), тепер точно не буду, і іншим не раджу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 28 апреля 2025, 19:00
Перевел с своей карты на свою кредитную чтобы погасить кредит, взяли комисси 200%.
vitamilhaylova 27 апреля 2025, 1:35
Пользовалась картой для личных нужд, никаких лимитов не превышала, и в один прекрасный день банк увидела в приложении информацию о том, что расходные операции по карте были ограничены по непонятным мне причинам. Служба поддержки запросила пояснения об экономической сути операций по карте. В тот же день отправила им информацию по моим платежам за последнее время и уже неделю жду от них ответ. Как можно рассчитывать на сотрудничество с банком, планировать в нем какие-либо депозиты да и вообще пользовать его услугами, если в один прекрасный момент по непонятным причинам банк ограничивает твои действия и на твои вопросы отвечает неделями?
stor23159 25 апреля 2025, 7:06
15.04.25 10⁰¹ в мобільний банк izibank прийшло push повідомлення такого змісту:
даруємо сертифікат в Сільпо на 500 грн! 💰 відкрий депозит під 16% річних від 10 000 грн на 3+ місяці в застосунку izibank — і отримай сертифікат в Сільпо на 500 грн! ❤️ лише гарантований подарунок! акція діє з 15.04.25 по 31.05.25 — не зволікай, кількість сертифікатів обмежена.
Вигідна пропозиція скажете ви :)
Тому було прийняте рішення 15.04.25 р. 11⁴⁵ про відкриття депозиту на суму 10001 грн.
15.04.25 16⁴³ в мобільний банк izibank прийшло push повідомлення такого змісту:
умови Акції «500 грн до депозиту» — виконано! очікуйте повідомлення з сертифікатом на 500 грн до Сільпо протягом 10 робочих днів. ми докладемо всіх зусиль, аби ви отримали свій подарунок якнайшвидше! 💙
Ну все чекаємо 10 днів на сертифікат і не відбувається нічого…
25.04.25 написав на підтримку де консультант відповів що це виявляється мав бути розіграш сертифікатів, хоча про розіграш в push повідомленнях нічого. Розіграш сертифікатів виявився розіграшем лохів :)
Посилання на скрін push від банку:
https://drive.google.com/file/d/1fQt9lgR7iA5QuPiqsMg5RgrchlZsXWGo/view?usp=drivesdk
slex 15 апреля 2025, 18:13
15.04.2025 отримав акційну пропозицю на отримання сертифіката сільпо 500 грн. при відкритті депозиту. Відкрив депозит, виконав вимоги банку для отримання сертифікату. Хотів зв’язатись телефоном і чатом для подробиць отримання сертифікату, вже майже 3 години ні чат, ні телефон не відповідає. Інші банки зазвичай одразу відгукуються.Чи є якісь норми НБУ на зворотній зв’язок? Треба надалі добре подуматичи продовжувати співпрацю з цим банком.
Заблокировали карту, туда перекидывал зарплату, и семье на покушать, я военный с 2022 года, и вот в очередной раз перекидывал туда деньги, и мне заблокировали карту, точнее ограничили переводы, мне нужно кормить семью, я писал в тех поддержку, ответили с 4-го раза, ждал около недели, просто ответа, жал им все справки о доходах, сказали в районе 5 дней разберутся, по итогу прошло 5 дней, не кто не в чем не разобрался, деньги все ту же заблокированы, я отдаю здоровье за эту страну, а она мне блокирует мои де деньги, мне нужно кормить семью, и кушать самому, ладно если бы там было на карте 200 гривен, а так так сума не маленькая, если разблокируют удалю отзыв, а пока что пусть будет тут, и чтоб люди видели как там и что, последние цифры карты 4714, может увидев это обращение, что-то поменяется.
Дмитрий Бикеев 10 апреля 2025, 11:39
Це мій перший відгук на Мінфіні за 10 років мого перебування на цьому сайті.

1)
Підтримка — точніше, її відсутність.
Я звертався до підтримки 4 рази за 2 роки.
0 реакції — завжди всі оператори зайняті.
Пишу вже о першій ночі в надії отримати відповідь.
Пишу повне запитання зі скріншотами та всією інформацією.
(У мене 5 років одна картка, один рахунок у гривні)
О 6:10 підключається оператор, питає останні 4 цифри картки (до цього вже тричі писав номер картки, з якою звертаюсь).
О 6:25 чат закривається.
В жодному іншому банку у мене не питають останні 4 цифри картки.

Дзвінок на гарячу лінію — 15 хвилин музики, відповіді немає, немає номера в черзі (щоб хоча б зорієнтуватися, чи варто чекати відповіді).
Вдень така ж ситуація: пишеш о першій дня — відповідають о п’ятій вечора.
Це найгірша підтримка, з якою я коли-небудь стикався.

2)
Додаток — він постійно лагає.
І тут проблема не в моєму телефоні і не в тому, що він якось гальмує.
Проблема в тому, що їхній бекенд надсилає пуш про неуспішну транзакцію.
Але в додатку ця транзакція взагалі не відображається (її просто немає ні у виписці по картці, ні в самому додатку).
Також для цього банку не новина — зникнення транзакцій з історії.
Вони просто зникають через деякий час. (проблема була в 2021 так і залишилась)

3)
Випадок з додатком Сільпо та оплатою через Masterpass.
Кожного разу — відмова в оплаті. (Інтернет-ліміт та все інше було в порядку)
Звертався в підтримку — знову ж таки, відповіли через кілька годин.
Відповіли, що вебтермінал Сільпо не відповідає вимогам НБУ.
Протягом 2 тижнів оплачував: ПриватБанком, Монобанком, ПУМБом, А-банком — все було добре.
Через 2 тижні оплата через них знову запрацювала.

Іншими послугами цього банку не варто користуватися, особливо при роботі з великими сумами, оскільки існує ризик втрати коштів, а служба підтримки може або не відповісти, або надати недостовірну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergey Babich 7 апреля 2025, 16:12
Хотів залишити негативний відгук про необгрунтовано заблоковану карту, висмоктаний з пальця фін моніторінг, відсутність зворотнього зв’язку від служби підтримки і все таке, але потім почитав відгуки, зрадів, що заблокували кредитну карту, а не депозит чи поточний рахунок, та вирішив просто послати банк за російським кораблем, видалити аккаунт, карту і додаток. 5 зірок за те, що вони після цього не будуть за мною бігати і чогось просити))) бо яка нормальна людина щось своє десть цьому банку?) До речи ТАС також за ним.
canchizess1337 5 апреля 2025, 22:16
Всем здравствуйте, заблокировали карту на которой лежало 157к+ грн, до поддержки хрен достучишься, но когда достучишься, будут максимально долго тянуть время, месяц они проверяли мои данные, потом еще пол месяца принимали мое заявление на вывод средств.
Сначала написали что выведут через 3 рабочих и 3 календарных дня, на 5 день с ним из связываюсь уточнить, пишут что за 6 дней, не получится вывести, сейчас ожидайте до 30 дней.
Скамина лютая.
IZIBANK, представители, если вы это читаете, советовал бы заняться вопросом по этой сумме.
Пока оставляю гневный отзыв, если проблема будет не решена, подаю в суд, настроен я серьезно.
Kravsova35 5 апреля 2025, 17:23
Я вже не можу це терпіти. Я дійсно боролась як могла з ними, але це вже просто не допустимо! Після можї блокіроки картки я надала всі документи що мала для її розблокування, але їм цього не висточилио. Я про себе думаю, «Добре, поверніть хочаб кошти». Вони мені пишуть кошти так просто зараз ми вам віддати не зможемо, тільки от коли закриємо рахунок. Я погодилась, все заповнила, куди мені повернути мої гроші, а на картці дійсно не мала сума була. Я все заповнила, надала їм пдф файл з моїм підписом. Вони мені сказали чекати 45 днів, точніше у продовж 45 днів вам надійдут ці кошти. Подавала цей документ 12 лютого. Наразі вже 5 квітня, ніхто мені нічого не надіслав. Пишу я у підтримку мене ігнорують по 15−20 годин. Одного разу я дописалась, вони написали ну в нас багато людей і тд. Я взагалі у шоці! Вже пройшло більш ніж 50 днів. Мої гроші досі в них. Підтримка і далі ігнорує. Я не знаю що взагалі робити!
kiribas 4 апреля 2025, 18:01
Две недели пытался зарегистрироваться, по сей день ничего так и не получилась. При попытке регистрации, приложение виснет на проверке подписи. Поддержка, ни какая. Скорей всего дети сидят. Поддержка пишет одно и тоже и чаще всего не в тему. Пользы никакой.Скорей всего, без платно работают. Какой дурак будет платить за такую работу??? Поддержка в основном пользуется ботом, который так же без полезен как и они сами. Сами отвечать на вопросы не хотят. В общем НЕ РЕКОМЕНДУЮ пользоваться услугами не компетентных людей.
LetaevaKris 1 апреля 2025, 15:37
Може хтось зтикався. Використала колись кредитний ліміт, чесно платила мінімалки. Почала закидувати більше грошей (замість 2тис 2500 для початку), щоб вже потрохи закривати, і здивувалась, м’яко кажучи — скільки не закидуй, скільки б днів у місяці не було, чудо-відсотки списують все під 0. Чітко кожного разу. Підтримка просто… не описати в межах цензури. Простіше кажучи я зовсім не розумію, як в них це працює. Більше кидати страшно бо гроші на дорозі не лежать, а як закину повну суму щоб закрити все відразу — воно і це зпише під 0???
Додала б скріни, але тут не можна.

— Поясніть будь ласка, по якому принципу списується відсотки за користування, бо списує кожен раз різну суму так, що на рахунку залишається 0
— нараховуються відсотки залежного від користування кредитною лінією. (через 10хв) дякуємо, що звернулись до нас! гарного вечора

Запитую знову у іншого оператора вже:
— Я нею не користуюсь, буквально просто закидую мінімалку + трохи зверху, списання не по якимось чітким правилам проходять бо суми були б однакові
— уточніть ваше питання, будь ласка
— Чому при одному й тому самому мінусі списує різні суми по відсоткам?
— це залежить від кількості днів у місяці і точної суми залишку на картці
— Точна сума залишку завжди 0, тобто закину я 2000 чи 2500 списує завжди під 0
— бачу по виписці, що суми залишків у вас різні були, також все залежить від кількості днів на місяць
— (кидаю їм скріншот) Ок, тут різниця в 2 рази, як к-сть днів в місяці на це впливає?
— в лютому списання відбулося двома платежами
— У вас є доступ до історії списань?
— так
— Якщо переглянете — побачите, що кожного разу сума поповнення однакова, а списання хаотичні. Я просто не розумію, це якісь нюанси додатку чи що це? Якщо я 3000 закину воно і їх під 0 також спише на різні відсотки?
— система списує відсотки відповідно до суми залишку на рахунку та наявності поповнень рахунку
Сергей Соловьев 30 марта 2025, 17:15
В пятницу 28 марта обнаружил, что все мои карты заблокированы. Несколько часов не мог связаться с поддержкой, наконец получилось. Говорят, что это из-за необходимости пройти актуализацию данных. Быстро все сделал, но карты так никто и не разблокировал. Третий день после этого не могу связаться с поддержкой, никто не отвечает.
Ужасный банк, как можно так работать!
Валерій Антюхов 29 марта 2025, 23:49
Сьогодні зайшов у додаток банку і побачив, що карту з кредитним лімітом заблоковано. Причина дій банку невідома, але скоріш за все це означає кінець та вихід з ринку самого банку. З підтримкою зв’язатися неможливо, вона просто не відповідає. Власних коштів в даному банку не тримав, тому почивай з миром ізібанк. Колись це був більш менш привабливий проект але нажаль всьому приходить кінець. Якщо хтось ще й досі тримає там власні кошти, то виводьте їх якомога швидше якщо звісно ще є така можливість
Alinajjjj 25 марта 2025, 13:28
Доброго дня!
Вже приблизно пів року ізі банк не повертає кошти!
Підтримка просто не відповідає! Як на це можно вплинути?
Lazarek 21 марта 2025, 6:37
Являюся клієнтом izi банку вже декілька років, нарікань не було.Але зараз це просто якийсь жах, карту заблоковали (треба пройти актуалізацію даних, пройшла її двічі!!), на гарячу лінію не додзвонитися від слова взагалі(вони і не були такі, що відразу відповідали, але чекала більше ніж 30 хв, а відповіді так і не отримала), в месенджері так само відповіді нуль.Як взагалі з ними звʼязатися??? Навіть дзвонила на гарячу лінію Таскомбанк, але вони кажуть що інформацією не володіють, дзвоніть до ізі 🤬😡
d1so4ka 16 марта 2025, 11:17
Все было хорошо, пользовался банком. В один момент вижу что операции по витратам обмежені, нужно обратится в тех. поддержку. Я им написал, в ответ они мне говорят что я пишу не с того финансового номера, года 2 я сменил номер в телеграм на новый, они пишут чтобы я писал с него (тот который у меня сейчас в телеграм и в личном кабинете банка) я предоставляю доказательства что у меня стоит тот номер, который им нужен в ответ получаю это — На жаль наша розмова стає циклічною, я надав вище відповіді на ваші запитання. Завжди раді допомогти вам💪 Якщо у вас будуть якісь побажання або ж труднощі — ви обов’язково звертайтесь🤝 Дякуємо за звернення та бажаємо вам гарного дня ⭐
paros 15 марта 2025, 17:28
Заблокували карту, попросили документи про доходи, все надав, пообіцяли розгляд до 30 днів. Кожного тижня відповідали «ще не отримали відповідь по вашій заявці». Через 60! днів попросили додаткові документи. Коли я їх надав, через тиждень приходить лист про відмову від підтримання ділових відносин. Підтримка жахлива, відповідати можуть через 1−2 дні, інколи довше. Найгірший досвід співпраці з банками (а був клієнтом в багатьох), хоча раніше питань ніколи не було. Нікому не рекомендую.

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.2 46.75
USD 41.3 41.7
Все курсы банка

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.2 46.75
USD 41.3 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о izibank, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.