×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Dmitry998 5 апреля 2021, 12:36
Менеджера пристали, що погано видно відтиск на паспорті, 20 років все було нормально, тут не видно їм!!! Півтори години витратив на цих бездар, не рекомендую ні в якому разі! І купуйте окуляри менеджерам!
izibank
Ответ банка
7 апреля 2021, 16:43
розуміємо ваші емоції, та дійсно, всі документи та їх фото мають бути належної якості.
це потрібно щоб впевнитись, що документи дійсні та не мають слідів підробки. тому наші співробітники можуть зв'язуватися з клієнтами та просять надіслати більш якісні фото
Andry22 3 апреля 2021, 15:32
Проще слетать в космос, чем выпустить карту. Отправил все данные, но когда узнал что надо ещё делать видеоконференцию, я был в шоке, Видеоконференцию надо делать с толпой сотрудников банку через viber. Отменил карту и попросил удалить данные
izibank
Ответ банка
5 апреля 2021, 12:23
вітаємо,
щоб мати можливість повноцінно користуватись карткою після реєстрації через bankID, дійсно потрібно пройти верифікацію через відеодзвінок в Viber.
відеоверифікацію здійснює лише один співробітник izibank, без сторонніх осіб.
якщо бажаєте отримати картку в інший спосіб, завжди можливо звернутись до найближчої точки видачі
MrMan 28 марта 2021, 18:32
Після оформлення картки у додатку я зрозумів що у моєму місті немає пункту видачі. Скасував реєстрацію. На те, щоб видалити мою заявку izi банк витратив майже тиждень. У понеділок мені перезвонили та повідомили про те, що моя заявка видалена із системи, і я можу пройти реєстрацію повторно, але на цей раз оформити миттєву (віртуальну) картку для того, щоб пізніше замовити її на пластику. Оформлення зайняло у мене десь до 2-х годин. У ході мене попросили пройти відеоверифікацію через вайбер. Підписавши прямо на екрані смартфону свою копію електронного договору я завершив процес оформлення. Вже у середу картка була на руках.

Плюси:
⠀⠀Гарна та швидка підтримка у телеграмі, яка відповіла на всі питання які мене цікавили, і мені не довелось звонити у контакт центр чи писати у інший месенджер.
⠀⠀Швидка доставка віртуальної картки. Я оформлював її у понеділок, а забрав у середу. У підтримці мені надали трек-номер і повідомили дати відправки і прибуття посилки у відділення Нової Пошти мого міста.
⠀⠀Після скасування реєстрації мене повідомили про можливість пройти оформлення ще раз, не довелось дізнаватись це самому.
⠀⠀Проходження відео верифікації. Вважаю, що цю процедуру не завадило би ввести і іншим банківським продуктам. Підтвердження через відео має набагато більшу ефективність проти шахрайств аніж фотопідтвердження (хоч мені і звонили з номера співробітника, а не з банківсього, цей момент треба допрацювати). Також дозволяється селфі на якому у руці разом с паспортом ви тримаєте листок паперу з напис довільного характеру про те, що дане фото не може бути використано у інших цілях, окрім як для оформлення картки izi банку. Від різних незаконних маніпуляцій з даними це звичайно не захистить на 100 відсотків.

Мінуси:
⠀⠀Не у всіх містах є пункт видачі чи відділення Таскомбанку, у якому можна отримати картку, але є можливість замовити випуск віртуальної (до речі, безкоштовно).
⠀⠀Довгий час очікування анулювання заявки на оформлення карти.
⠀⠀Некоректне відображення додатку на смартфоні.

В один і той самий період, окрім картки izi банку я оформляв картки і інших необанків (Monobank, Sportbank та O. bank). Після цього, не пройшов і тиждень, як в один день на мене посипався спам із смс та дзвінків з пропозиціями взяти займ (один оператор навіть назвав моє ім'я та повідомив що я залишав заявку на кредит!)
izibank
Ответ банка
29 марта 2021, 9:35
вітаємо, дякуємо за відгук!

в майбутньому плануємо пришвидшити процес анулювання заявок.
додатково написали в особисті повідомлення для уточнення обставин, щодо некоректного відображення додатку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pugtdb 28 марта 2021, 14:58
Обслуживание качественное, профессиональное, но карту выдали с небольшим лимитом, всего лишь 1000 грн. Буду активно пользоваться месяц-два, если не увеличат кредитный лимит, откажусь, хотя и условия кэшбека отличные. Отмечу, что кредитная история у меня хорошая и без просрочек.
izibank
Ответ банка
29 марта 2021, 9:30
вітаємо, кредитний ліміт встановлюється автоматичною системою, а на його розмір впливає багато факторів, та також на нього впливає активність користування продуктами izibank.
чим активніше користуєтесь — тим більші шанси на більший кредитний ліміт.
trisenger 28 марта 2021, 13:27
Сделал сегодня себе карту изибанка. Утром скачал приложение, за 5 мин сфоткал документы, подтвердил их через дию. Через 10 минут по видеосвязи подтвердил свою личностьи всё. Выдали виртуальную карту сразу с кредитными лимитом 3 тыс. По общим впечатлениям очень удивлён, что так всё быстро и легко получилось. Даже не нужно ждать курьера.
Спасибо за ваш продукт. Желаю развития!
izibank
Ответ банка
29 марта 2021, 9:15
вітаємо, дякуємо за відгук!)
Redmi1988 23 марта 2021, 11:04
мне понравилась забрать свою карту на поштомат от Новой Почты не надо ехоть отделения ТаскомБанк что получить свой карту очень удобно сделано правда можно вывести от 1 гривны это очень круто сделано мне понравиться IziBank Можно пополнить свою карту с помощью терминала сити 24 не дано искать терминалы ibox потому что моем городе не таких терминалы ibox нет я рекомендую IZIBANK
izibank
Ответ банка
24 марта 2021, 9:25
вітаємо, дякуємо за відгук!
робимо все, щоб вам було зручно користуватися послугами izibank)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
honda111 21 марта 2021, 13:15
Тестирую несколько карт разных банков относительно наличия выгодного кэшбека. Для меня эта карта стала одним из фаворитов, как в качестве обслуживания, так и в заявленных функциях. Был один неприятный случай — после денежного перевода средства не пришли на другой счет даже через 3 банковских дня, обратился в техподдержку, оказалась ошибка на моей стороне, в течение дня все вернули. Рекомендую!
izibank
Ответ банка
22 марта 2021, 9:27
вітаємо, дякуємо за відгук!
раді, що сподобалось :)
LBM1966 18 марта 2021, 16:47
В перший же день додаток заблокували. В кол центрі чому не пояснити. Прийшлось іти у відділення. А там сказали що банк вже не дає мені картку.
Ще раз НЕ РЕКОМЕНЛУЮ. КРАЩЕ ідіть в МОНОБАНК.
izibank
Ответ банка
26 марта 2021, 14:41
так, справді — додаток заблокували, бо банк прийняв рішення не продовжувати ділові відносини.
Pavelgm926 7 марта 2021, 13:39
Отличный льготный период. Приложение новое, тестирую. Глюков пока не заметил. Все на высоте! Изучаю дальше.
izibank
Ответ банка
8 марта 2021, 9:49
вітаємо!
вдячні за відгук)
Минфин
Ответ администратора
8 марта 2021, 9:24
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 08.03.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Володимир Дутчак 7 марта 2021, 9:52
Користуюсь недовго, поки що все добре, кешбек нараховують майже на всі операції, за виключенням оплати послуг ''Нової пошти'' через її додаток.
izibank
Ответ банка
8 марта 2021, 11:34
саме за доставку передбачено кешбек у розмірі 1%. у випадку сплати накладеного платежу операція проходить як переказ з картки на картку, на що відповідно кешбек не нараховується
Willer 6 марта 2021, 17:53
Завёл карту только ради кешбека. Пока платят честный 1% на всё, кроме категории кафе-рестораны (на эту категорию кешбек тоже есть, но он действует с ограничениями, поэтому я его не рассматриваю).
То есть получаешь кешбек за проезд в метро (Харьков), поход к стоматологу, за покупки в павильонах Кисет (попадает в прочее) и всякое такое, чего нет у конкурентов.
izibank
Ответ банка
8 марта 2021, 11:33
дякуємо за відгук, раді, що вам сподобалося)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aleksandr89888 5 марта 2021, 20:57
Здравствуйте пользуюсь услугами банка одним из первых, бета тесте был.
За прошлый месяц оборот по карте за месяц всего 22 тыс, причем переводы со своих личных средств в других банках.
У меня затребовали предоставить документы откуда деньги.
Это средняя зарплата по Киеву.
Не понимаю такого бреда…
В других банках Приват, УкрСиббанк такого нет, оборот и по 40−50 тыс в месяц.
izibank
Ответ банка
9 марта 2021, 14:12
розуміємо ситуацію та ваше незадоволення.
блокування рахунку є крайньою мірою, нам це теж не до вподоби…
проте є випадки, коли банк має право запитувати підтвердження певних фінансових операцій з метою виконання вимог законодавства, та до моменту отримання відповіді обмежити проведення витратних операцій за рахунком
Serg111000 26 февраля 2021, 16:00
Здравствуйте, обращаюсь к представителю изи банка. Являюсь вашим клиентом около месяца, сказать что я пожалел о том что им стал, ни сказать ничего… Не ожидано мне блокируют карту, без всяких объяснений и требуют прийти на отделение, не смотря на то что изи банк позиционирует себя как банк в смартфоне без отделений. Прийдя, а отделение тамплиер банка, мне дают листок на котором указан список документов которые я должен предоставить, а именно: справку о доходах, документы на владение имуществом, номера карт с которых были пополнения. Оказывается по логике изи банка, не официально работающий человек не может получать деньги на их карту, человек не имеет права занять денег у друзей и знакомых, и получить эти деньги на карту без расписок и прочих документов. Нарушая все законы, в том числе прописные в договоре о том что я имею право в любой момент расторгнуть сотрудничество и закрыть счёт банк отказыватся закрывать счёт, при том что я ничего банку не должен. Написав пояснение на отделении банка, я спросил сколько будет по времени длится обработав моего пояснения, ответ просто убил о том что точных сроков нет. Может 2 недели, может больше. Изи банк нагло меня обокрал, узурпировав мои деньги не понятно из-за чего и почему. Данный банк это преступная группировка под руководством Сергея Тигипка и его дочки, относится данная шарашкина контора к банку Тасском банк. P. S. Если не хотите потерять свои деньги, держитесь подальше от этой шарашкиной конторы под названием Изи банк.
izibank
Ответ банка
11 марта 2021, 10:59
розуміємо ваші емоції, та згідно законодавства банк може обмежувати рахунки до підтвердження деяких операцій, нам це теж не подобається…
орієнтовний термін розгляду цієї ситуації до 15 робочих днів та стосовно результатів ми з вами обов‘язково зв‘яжемося
Артем П. 22 февраля 2021, 18:45
Решил открыть дебетовую карточку в вашем банке. Я не гражданин Украины, но имею ПМЖ. Подгрузил документы через приложение. Перезванивает оператор и сообщает, что банк отказывает мне в открытии карты, т. к как я не гражданин Украины. Ну нет так нет. Монобанк, Приватбанк, Идеябанк, Райффайзен и многие другие банки не отказывают мне в обслуживании. Вы единственный банк кто отказал. Будет написана жалоба в НБУ. Спасибо за внимание.
izibank
Ответ банка
23 февраля 2021, 10:15
дякуємо за відгук, це важливо для нас, адже ми прагнемо вдосконалюватися, щоб бути найзручнішим банком для наших клієнтів.
наразі картку може отримати лише громадянин України з такими документами, як паспорт або ID картка та ідентифікаційний код. та в майбутньому буде можливість отримати картку з посвідкою
emmas 21 февраля 2021, 18:01
Вперше користуюсь послугою віддаленого оформлення картки. У додатку сфоткав документи, довідку, відправив, наступного дня видали карту. Співробітник всю процедуру видачі провів дуже швидко, дизайн картки теж цікавий. Пробував провести декілька переказів, все спрацювало за лічені хвилини. Поки тестую, сподіваюсь, неприємних сюрпризів не буде.
izibank
Ответ банка
22 февраля 2021, 15:43
дякуємо за відгук, раді, що вам сподобалося. ми впевнені, що далі все буде так само izi
Николай Толочко 18 февраля 2021, 13:39
На карте были деньги, сегодня открыл нужно было оплатить заказ, ввёл номер карты все вроде супер, приходит сообщение что средства списались, а через пару секунд приходит еще одно сообщение о списании средств тому же получателю с той же суммой, я был в шоке как так пишу в тех поддержку, а мне отвечают что я сам провел оба платежа с разницей в 13 секунд.
Все деньги отправил в другой банк с карты, так как это просто писец …
Не советую использовать данное приложение, останетесь без денег.
izibank
Ответ банка
22 февраля 2021, 17:00
Николай, дякуємо за відгук. ми детально перевірили інформацію, та бачимо, що дані платежі були здійснені вами самостійно з різницею у часі 1,40 хв. річ в тому, що відбулася затримка у надсиланні пуш-сповіщення, через що в мобільному додатку ви бачите некоректну різницю між операціями саме у розмірі 13 секунд.
зі своєї сторони прикладемо максимум зусиль для оптимізації процесу пришвидшення доставки push-повідомлень задля уникнення подібних ситуацій у майбутньому
mihab 15 февраля 2021, 21:31
Не рекомендую! Не гарантують збереження особистих даних! Після 3 спроби вдалося загрузити фото паспорта в моб додаток! Також консультант пропонував загрузити сторінки паспорта у групу в вайбер! Також запевняли що при отримані карти необхідно буде лише предявити паспорт! Отримав повідомлення, що можна забрати карту у відділені ТАС банку. У відділенні банку менеджер ТАС банку намагалася сфотографувати паспорт та код на свій особистий телефон з пояснення що так потрібно! Увага! Менеджер іншого банку фоткає паспортні дані! Подав заявку на ануляцію карти! Сервіс на нулі!
izibank
Ответ банка
17 февраля 2021, 16:07
дякую за відгук!
дійсно, у випадках коли фото неякісні та немає можливості завантажити фото належної якості через мобільний додаток, рекомендуємо клієнтам надіслати їх нам через Viber або Telegram в наші офіційні аккаунти. при цьому ми гарантуємо повну безпеку ваших даних.

стосовно фотографування документів менеджером при отриманні картки, дана процедура є стандартною та відбувається для того, щоб ідентифікувати клієнта та зафіксувати факт отримання картки, при цьому фото видаляються з телефону одразу після того, як отримаєте картку. також дана інформація зазначена у Типовій формі публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб у розділі 3, пункт 3.1, детально можна ознайомитись за посиланням: https://izibank.com.ua/files/for-client/terms/conditions.pdf
litvin76 10 февраля 2021, 18:14
В цілому все супер, але потрібно зробити одну річ яка є в усіх інших мобільних банках. При виборі соц. мережі для звернення в службу підтримки в інших банках коли натискаю на значок телеграму дає вибір яку програму далі відкрити, я користуюсь «Телеграм Х» це по суті те ж саме, але через ваш додаток не можу його відкрити на жаль, хоча монобанк або спортбанк без проблем це дозволяють зробити. Доробіть це, будь ласка,і все буде пушка ракета)
izibank
Ответ банка
11 февраля 2021, 17:38
вітаємо!

вдячні за відгук)
ситуацію з телеграмом беремо на аналіз
Проблема решена
Італій . 8 февраля 2021, 10:40
Чорд, я даже немного устал ждать когда закончится этап бета-тестирования — не хотел открывать карту чтобы проверять недоделки и глюки.

И вот свершилось, спустя полгода изи зарелизился. Открыл карту, вроде всё ОК, минимум не хуже чем у черного конкурента и проще чем у вишневого и красного. Но вот начинается неделя, пополняю карту в банке (приложение ещё работало) … и тут бац!

Приложение ушло в отказ https://pasteboard.co/JNnrahc.png

Ну ладно, ведь есть служба поддержки где мне уже отвечали и даже немного подсказывали по виртуальным картам.

Бац, и нету службы поддержки https://pasteboard.co/JNnrOdu.png

В общем пока это, а так же мелкий шрифт в приложении — единственные проблемы с которыми столкнулся. Открытие счёта, пополнение в кассе банка, оплаты картой — всё ОК.
izibank
Ответ банка
8 февраля 2021, 11:30
вітаємо!

дякуємо за відгук!
дійсно, нещодавно спостерігались тимчасові труднощі у роботі сервісів izibank'у, перепрошуємо за завдані незручності.

наразі все працює, та можливо повноцінно користуватись додатком та спілкуватись зі службою підтримки (ходять чутки, що вони це просто обожнюють та готові на все заради клієнтів)

гарного дня та проводьте цей понеділок на izi!)
Полезный комментарий
Італій . 9 февраля 2021, 9:31
Отзыв рискует превратиться в мой блог о нашей совместной с банком жизни. Буду писать не только про плохое, но и про хорошее.

Легко открыл валютную карту, легко её пополнил наличной валютой (без комиссий и прочих извращений), легко открыл валютный депозит с приятными процентами.

А вот с коммуналкой беда. Добавил адрес, добавил две компании: у одной код ЄДРПОУ из единиц и пустой номер банковского счёта, вторая добавилась, но не видна на вкладке адреса, а присутствует только на второй вкладке «Мои компании». К слову вкладка «Мои компании» сделана так что я б лично её врядли нашел если бы сотрудник службы поддержки не попросил меня посмотреть есть ли она там. В итоге оплатить я пока не могу ни одной компании (реквизиты явно левые), ни второй (отсутствует на вкладке адреса, тоесть я не могу выбрать её для оплаты).

В общем такое впечатление что бета-тестирование продолжается :D
Ivan Mikulyak 6 февраля 2021, 14:58
Підтримка банку так собі. Лиш би підвести до фрази «проблема не на нашій стороні». Доводиться роз’яснювати чому проблеми саме з банком.
Зарахування коштів всередині банку може тривати 3 дні або більше. Від чого це залежить, невідомо. При цьому відсотки при невчасному погашенні кредиту в грейс-періоді доведеться платити.
Кредитний ліміт піднімають неохоче, порівняно з монобанком та приватом.
Термінали важко знайти або вони відсутні.
Не раджу!
izibank
Ответ банка
6 февраля 2021, 20:24
вітаю, дякуємо за відгук!

написали в особисті для уточнення інформації.
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о izibank, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.