×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.2 | 42.85 |
USD | 39.3 | 39.85 |
Все курсы банка |
Мошенники
Було здійснено кілька покупок на сайті ebay, після цього ebay зробив повернення на мій рахунок.
Це не сподобалося банку. Він попросив пояснити що це таке. Причина: підозрілі операції. Була надана вся детальна інформація зі скріншотами. Після чого банк сказав, що хоче завершити співпрацю зі мною без пояснення причин. Банк повністю ігнорує будь-які питання. Спроби поговорити з відповідальною людиною не дають. Повний ігнор.
Банк заморозив мій позитивний залишок на рахунку. Сказав, що дасть доступ тільки після того, як я напишу заяву на закриття рахунку за своїм бажанням. Мого бажання в цьому немає. Я просив їх закрити рахунок за їхньою ініціативою і повернути мої гроші. Вони сказали що у них немає іншої заяви і я повинен закривати рахунок за своєю ініціативою або вони не повернуть мої гроші.
Фактично банк насильно змусив написати мене фіктивну заяву на закриття рахунку.
Банк ігнорує будь-які питання! При цьому каже, що на всі питання було дано відповідь))))
НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЯ З ЦИМ БАНКОМ: Izibank, ТАСКОМБАНК, Sportbank
Комментарии (2)
Банк для шахраїв
Написать комментарий
Нікому нерекомендую цей банк
Написать комментарий
Заблокували гроші після відміни інтернет замовлення
1. Суть операцій із повернення товару на ресурсі PAY PAL Ebay.
2. Чеки про оплату замовлення
3. Переписка із торговцем щодо невідповідності товару/причин повернення
4. Копія заявки на повернення товару
5. ТТН про відправлення товару торговцю.
Що саме по собі просто маячня. Після надання скріншотів, що товар просто не відправили, банк сказав чекати розгляду доказів і все. Вже пройшов місяць, ні слуху, ні духу.
Написать комментарий
Банк, который умышленно портит кредитную историю.
Я указал им на их ошибку и они в декабре эту информацию благополучно убрали с УБКИ, но в июне 2023 года также благополучно вернули.
Этим действием банк портит мне кредитный рейтинг, кредитную репутацию и отношение к данному банку перед которым у меня немаленькая задолженность.
Мой дружеский совет: уберите эту информацию с УБКИ дабы в дальнейшем от меня получать платежи по кредиту.
Написать комментарий
Не зарахували вчасно гроші
Написать комментарий
Тупое приложение. Не применили кэшбек
Написать комментарий
Блокування карти
Мною було відкрито карту sport bank. Досить довго я користувався послугами. Але в один із днів кожен з вас, як в даний час і я може зайти в додаток та не зможе здійснити вихідні платежі, поповнення толефону, переказ на інші карти і т.д в звязку з блокуванням вихідних платежів по карті. Служба підтримки sport bank приємним голосом відішле вас до іzi bank пояснивши що вони не в змозі вирішити вашу проблему. В свою чергу izi bank приємним голосов вам скаже: «в звязку з підозрою про шахрайські дії вашу карту було заблоковано». При цьому ніхто нічких пояснень про яку з операцій виникла підозра вам не надасть. Ви маєте чекати на електронного листа поки компетентні співробітники банку не сформують до вас перелік запитань. За цей час, ви не зможете скористатись власними коштами, якщо навіть це у вас вони є останніми. Наголошую, що я тільки описую ситуацію яка трапилась зі мною. Які питання буде задавати банк я ще не знаю. Думаю, що їїх цікавить приватні переписки про перерахунок коштів між членами сім' та друзівї, де, хто і що і за скільки купляв своїм коханкам)) З одної сторони це звучить як жарт, але як можна пояснити що задане питання «яка з даних операцій для банку є підозрілою» я відповіді не отримав. Можливо поповнення рахунку 6 місяців назад)). Як я писав вище, що я нікого та ні в чому не звинувачую. Цей відгук відображає тільки випадок який трапився зі мною. Думаю найближчим часом, а можливо й через деякий довгий час я обовязково напишу про результати даного випадку. Надіюсь це допоможе українцям під час війни, коли кожен думає як вижити прийняти правильне рішення де, та яким чином зберігати власні кошти, якщо звісно щось ще залишилось. Або методичка як їх втратити. Ще невідомо. Обовязково напишу про результат вирішення даної історії. Мирного неба всій Україні
Комментарии (9)
Чудовий інтернет-банкінг
Написать комментарий
Вводят в заблуждение
Написать комментарий
Банк украл 36000
Чужие деньги, которые я должен перевести дургим людям.
Это нонсенс что банковское учреждение в военное время может украсть деньги клиента и держать его в неведении. Прошу любых ответственных лиц принять меры и обратить внимание на ситуацию!
Написать комментарий
наплевательское отношение+несоблюдение норм=отток клиентов=closed
Написать комментарий
Не рекомендую!
Оператор ніяк не намагалася бути клієнтоорієнтованою та вирішити проблему як це роблять інші банки при проблемах з кешбеком та мсс.
Відправили стандартний шаблон та запропонували закрити чат!
Написать комментарий
Заблокували кошти, і не повертають після надання документі і доказів
У той же день надав скріншоти з біржі, що це був переказ за продаж криптовалюти, також дав довідку про доходи. Наступного дня надали відповідь:
«інформуємо з приводу вашого звернення, надійшло уточнення від відповідного відділу. Банком було отримано скаргу по неналежний платіж від банка-емітента відправника. Останній не підтверджує законність здійсненої операції.
Пропонуємо повернути кошти або владнати питання із відправником»
І це після того як я надав скріншоти за що був даний переказ. Тепер кажуть що перевірка може зайняти до 30 днів. Ситуація безглузда, майте на увазі, що банк може заблокувати ваші кошти і тримати їх навіть після того як ви підтвердили законність їх походження.
Комментарии (4)
ніколи не оплачуйте закордонні покупки карткою izi
при оплаті моно, приватом, бвр та іншими нормальними банками застосовується курс із додатку без додаткових конвертацій
підтримка в чаті каже що у них це прописано у правилах (на 154 сторінках тексту)
не користуйтеся карткою при оплаті будь чого у іноземній валюті! ганебний сервіс
Написать комментарий
Непогано, але ще є проблеми
Написать комментарий
Тем временем, 2023 год на дворе
Банк берет комиссию при оплате онлайн на сайтах
Оплачивал покупку на ОЛХ — сняли за это комиссию в почти 20 грн. За что? Загадка
Вижу такое впервые, ни на одном банке до этого банк не брал комиссию за оплату покупки в Украине, в гривне
А даже, если и есть комиссия, то при оплате б Решил попробовать отменить покупку, сразу же, через минуту где-то — деньги вернулись, но на 20 грн меньше, как раз минус комиссия
Опять же — ни в одном банке я не видел, чтобы при отмене платежа в кратчайшие сроки, деньги возвращались не в полном объеме
Маленький такой момент, но показательный. Ну не могут украинские бизнесмены сделать продукт без минусов
Комментарии (7)
Банк, який вас завжди «кине у біді»
Якось воно все забулося за буремний 2022 рік, і як логічне завершення історії — виконавче провадження на стягнення судового збору, зі штрафами аж 4100 грн.
Не встиг я прочитати повідомлення в Дії, що відкрито ВП, так ці чудобанки, такі як izibank, sportbank в яких банк-донор Таскомбанк одразу порізали кредліміти. А ліміти були по 30К в кожному чудобанку.
Не знаю, це така політика на період війни чи що? У мене зріла і висока кредитна історія, ніколи не було прострочок і т.д.
Ну заморозьте кошти, які клієнт має сплатити по ВП за рахунок ліміту, ну навіщо одразу ліміт різати.
Щодо закриття, то ВП було відкрито о 14:30 05.05.2023, оплачено о 14:56 кошти дійшли до виконавчої служби сьогодні 08.05.2023.
Радий, що все швидко розрулив звертаюсь до банків поверніть ліміт — вони ні-ні, подавайте наново запит на кредліміт. Новий запит принципо робити не буду, можливо закрию рахунки. Противно.
Як я, як клієнт маю реагувати на те, що банк тебе «кидає в біді»? Інакше я це не можу пояснити.
P. S. Така практика тільки в банків на базі Такскомбанку, жоден інший банк з ТОП10 не арештовував рахунки і не різав кредліміти.
Висновки робіть самі, чи можуть такі банки бути «надійними партнерами»)
Написать комментарий
Кредитний ліміт
Написать комментарий
Заблокували картку без виведення коштів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий