Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Антон Бец 15 января 2024, 13:38
замовлено зняття готівки в валюті на Велику Васильківську 132, Київ. Поперше, очікування два тижні, не раніше, з якимось, дивним поясненням замовлення в понеділок на якийсь наступний тиждень.
Але, найголовніше, в день отримання передивляюсь адресу, щоб точно замовити таксі, як бачу інше відділення «Васильківська, 30», тобто оператор переплутала адресу, але як можна «Велику Васильківську 132» переплутати з «Васильківська, 30»? Це який рівень підтримки?!

по ітогу нічого не вирішено, в підтримці відповідь «перепрошую за надані не зручності, але ви самі винуваті не перевірили.», тобто я як клієнт, повинен ще перевіряти за операторами підтримки, в чаті, де все фіксується!

Скрін додаю https://monosnap.com/file/ewjeWi0JUT7e5u7ZHfQdV0faYx06rG
adkud 10 января 2024, 19:13
Нажаль, скрини сюди додати неможливо, з ними відгук отримав би ще більше незабутніх барв…
А почалося все з того, що одним прекрасним днем якийсь чорт надоумив мене відкрити валютну картку (проте наразі мене переслідують сумніви в тому, що ця картка дійсно валютна у повному розумінні цього слова), а саме _ ДОЛАР США *цей момент треба запам’ятати*, все було начебто добре — доларові депозити скінчились, грошикі собі впали на картку… лєпота.
І ось одного чудового дня вирішив я скористатися своїми ДОЛАРАМИ, а саме зробити розрахунок ними через PayPal. Я так вже робив з валютних карток ПриватБанку, А-банку, Сенс, УкрЕксім, ПУМБ і навіть такий екзотичний, але любий Кліринговий дім.
Наче картка ізі підв'язалась у PayPal, але якось дивно, мене там перепитали, чи впевнений я у тому, що це долар США, а я бачу на картці позначку «$» та кажу «так, впевнений» *але в ситуації із цією пародією на банк не можна бути впевненим абсолютно не в чому.
Та навіть ба більше, бачу у виписці, що все ок, верифікація картки та всі діла, ну то люкс, а нєєєє… ось тут починається цікавіше
Намагаюсь я значить зробити сплату у доларах, а push-повідомлення у додатку мені і каже — нєєєє, операцію відхилено… перевіряю ліміти, заборони з мого боку — нічого — все в ажурі, навіть перечитав останню редакцію постанови 18 НБУ, заборони на даний вид операції не знайшов (кому цікаво п 14 пп 9 постанова № 18 2022 року).
Ну думаю, зараз дізнаюся я в підтримці, а що ж не так… і ось тут починається Марлезонський балєт… такого я ще не бачив… на дворі 17 грудня… і тут оператор підтримки Іван мені відкриває Америку «операція неможлива, так як валюта рахунку не гривня»… ну, серйозно, картка ж доларова… я навіть на секунду зомлів від даного факту, потім він мені почав розказувати якісь несінітниці про те, що виявляється «такі операції неможливі по валютним рахунках», на, що я логічно прошу мене ткнути в те місце де то прописано (не з його слів в чаті а на сайті банку чи в правилах користування), бо одне діло, коли мене про це завчасно попереджено або мені про це сповіщають поміж ділом за ходом п'єси… Ваня не розгубився і відповів так «необхідно більше часу на перевірку інформації. як тільки буде відповідь зробимо зворотний зв’язок».
Марлєзонський балет. Частина 2. 3 січня — вже допили шампанське, доїли крабовий салат, ну думаю, перепитаюся, а що ж там із зворотнім зв’язком, як-ніяк, а 17 днів на пошук того місця, де вони попереджають про неможливість використовувати картку за її призначенням, мало би вистачити, ан нє, оператор Марина видала мені наступний перл «створено запит повторно, для отримання інформації по вашому питанню.
як отримаємо відповідь — повідомимо», ну супер… ну ладно… витратити грошики вже ж хочеться, то почекаю трохи.
Марлезонський балет. Дія 3. 8 січня. Терпінню приходить край, звертаюсь до підтримки і тут мені трапляється генія підтримки Ольга… тут за тупість і необізнаність з питань банківської діяльності можна поставити 10 з 10. Тут браво! Значить, ця генія вирішила мені відповісти… вдихнули… «це заборона НБУ на всі банки» (згадуємо постанову 18 п 14 пп9)… але це щє не все… вона мені надає витяг з постанови НБУ № 5 від 2019 року… а от тут треба підготуватися… …пов'язані з переказом У МЕЖАХ УКРАЇНИ на рахунок іншої фізичної особи резидента/із зарахуванням від іншої фізичної особи (резидента або нерезидента) з їх власних поточних рахунків в іноземній валюті… шановна, до чого тут межах України??? до чого??? намагаюся довести людині, що вона тут трохи тупить, але в неї відбулось зависання і вона знаходить оригінальний вихід, видаючи «уточніть ваше питання, будь ласка»
Дія 4. Кордебалєт. Уточнюю, перепитую, на якій підставі відхилено операцію (сплата 2 доларів через PayPal, сплата у валюті долар, в мене ж картка доларова, пам’ятаємо, так), тут треба перепочити, перекурити, адже наступний перл можна вносити до підручників із банківської справи, увага, відповідь «операція неуспішна по причині того, що потрібно обрати іншу валюту»… нє, ну можна і тайський бат обрати, і гондураську лємпіру, валют в світі багато… але яку б таку придумати, щоб списати долари з доларового рахунку??? а от за версією генії Ольги — ГРИВНЮ… оп-па, нє, ну я поважаю гривню без усілякого сарказму, але давати запит на рахунок у доларах в гривні виходить за межі здорового глузду.
Дія 5. Апогей Апофеозу. Я таки роблю запит у гривнях на доларову картку… ііііі… нє, не пройшло, знов відхилено… і тут генія вирішила мені процитувати п 14 постанови 18 «відповідно до вимог Постанови НБУ № 18 встановлена заборона на транскордонні перекази. Пункт 14. Уповноваженим установам забороняється здійснювати транскордонний переказ валютних цінностей з України/переказ коштів на кореспондентські рахунки банків-нерезидентів у гривнях/іноземній валюті, відкриті в банках-резидентах, уключаючи перекази, що здійснюються за дорученням клієнтів», але ця нобелевська лауреатка в галузі економіки трохи так забула продовжити цей пункт, бо далі там пишуть таке: «крім випадків здійснення:
9) на суму в еквіваленті до 100 000 гривень уключно на календарний
місяць з усіх рахунків фізичної особи — клієнта банку, відкритих в іноземній
валюті, переказів на рахунки фізичних осіб з використанням реквізитів
електронних платіжних засобів платника та отримувача (p2p-переказів) та розрахунків, здійснених з використанням електронних платіжних засобів, для
оплати операцій з активами, які безпосередньо конвертуються (обмінюються) на грошові кошти та відповідно до правил та/або інших внутрішніх документів
міжнародних платіжних систем належать до операцій „квазікеш“ (англійською
мовою quasi cash). До таких операцій, зокрема, але не виключно, належать:
купівля криптовалют, поповнення електронних гаманців, купівля подарункових
сертифікатів, перекази на користь букмекерських компаній, оплата дорожніх
чеків. Коди категорій торговців, що можуть використовуватися для таких
операцій, зокрема, але не виключно, такі: 4829; 6012; 6050; 6051; 6534; 6539;
6540; 7800; 7801; 7802; 7995;» після того, як розвести лоха не вдалося пані вирішила так «добре, ми уточнимо цей момент та зв’яжемося з вами повторно для надання зворотного зв’язку», при цьому відповідь було обіцяно надати впродовж доби…
Епілог. Звісно, ніякої відповіді мною не отримано досі (вечір 10 січня), два майстри підтримки мене годували завтраками, ну то таке…
Ніякого діла до клієнтів в співробітників банку немає, скористатися своїми грошима ви не зможете, зв’язатися із керівництвом неможливо, а отже оминайте цю шаражкіну конторою 10-ю дорогою… а я все ж чекаю на ваші геніальні перли і збираю матеріал для подання в НБУ, тут однозначне введення в оману
380734404106 5 января 2024, 13:26
Знімають відсотки за поточний місяць на початку місяця без погодження цієї операції з клієнтом
Тобто я оплатила відсотки за грудень, кинула 2000 грн на картку щоб зменшити ліміт — а вони списались у рахунок оплати відсотків за січень. Тобто якби я повністю погасила в січні — відсотки за користування лімітом у січні мені б вже ніхто не вернув
Дарья Цимиренко 27 декабря 2023, 22:29
В мене така ситуація. Починаючи з 27.11 банк тупо ігнорував мене і як на мою думку, тягнув час. Мене заблокували в додатку і я зверталася в чат техпідтримки, тиждень мені ніхто не відповів і потім 3.12 мені відповіли перший раз, попросили надати інформацію про походження моїх коштів, в повідомленні вони написали «необхідно надати пояснення суті фінансових операцій». Я надала всі скріншоти в той же день. Хочу пояснили, що я виводила гроші через кріптовалюту і потім купляла ігри через майкрософт (всі скріншоти транзакцій я надавала). Мою інформацію прийняли і потім сказали, що повідомлять мене про рішення. Відповіді до 16.12 не було, і я написала їм сама, після чого вони мені написали, що вони перестають працювати зі мною, а причиною було «відмивання доходів, одержаним злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» і попросили мене написати заяву для переводу моїх коштів. 23.12 я надіслала їм свою заяву і 26.12 вони відправили мені кошти. Але на рахунку в мене було 50 т. До мого рахунку дійшло лише 41 т. Звернувшись до чату техпідтримки вони мені сказали, що починаючи з 20.12 тариф на відправлення коштів на картки інших банків через умови закриття рахунку змінюється і вони забирають 20%. Мене про це звісно ніхто не повідомив, і взагалі на сайті написано, що цей тариф вступив в дію 25.12. То в мене є питання, чому банк просто взяв собі 9 т грн і взагалі чи можу я получити свої гроші назад?!?
Igor Tkachuk 27 декабря 2023, 18:24
Всім привіт. Мав дуже не приємний досвід з Ізі банком. Продавав вживану мебель з квартири, подумав що карта Ізі лежить без діла, дай думаю на неї прийму гроші, і що ви думаєте одразу блок, Продав на 58 т грн. Вони потребували пояснення операцій, я пояснив що продав вживану мебель, вони мені сказали, що займаюсь незаконним бізнесом, розривають зі мною ділові відносини, і що саме обідне переказ коштів на інший банк за мінусом 20 %, тобто вони вкрали у мене 10 т грн, сподіваюсь вони подавляться ними
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Turanskaya 21 декабря 2023, 23:34
Заблокировали карту и не отдают деньги уже месяц. В тех поддержке добиться невозможно ничего такое чувство что там тупые роботы сидят. Они все проверяют что-то только что не понятно. Я продал машину мне перевели деньги на карту за Жигули продал по тех паспорту скриншоты предоставил что продавал машину так же переписку с клиентам на такое авто конечно же договор купли продажи не заключали так как сам купил по тех паспорту у нас в стране это не запрещено законом. Банк все проверяет непонятно что и не даёт никакой информации так же пытается на меня навесить закан о легализации и незаконной торговле оружием это уже вообще наглость. Так же на мое требование закрыть мой счёт и вернуть мне деньги мне ответили что я не имею права по своему желанию закрыть свой счёт. Это как вообще. Получается этот банк мошенники и воры? Они просто украли мои деньги.
Илья Северин 12 декабря 2023, 19:14
дійсно банк не супер. але і не вори. В мене заблокували рахунки за те що я використовував їх для ведення бізнесу-логічно. прийняття рішення про закриття рахунків) банк принімав приблизно 25 днів то нормабо було і гірше. Яко ви корректно заповните заяву на переказ коштів то їх перечисляють швидко (3 дні приблизно). Чат на вайбері не працює там просто тупарі сидять і улітки. Краще дзвонити на 0800 і підгоняти чат чере них. Грощі повернули. борітеся. якщо б не повернули я б поставив палатку біля їх офісу і там жив на вихідніх
Слава ЗСУ
povlanik 11 декабря 2023, 1:53
заблокировали мне карту, предоставил все что требовали и молчок
спустя +/- 1мес. достучался, дали заявление на закрытие счета
с момента подачи заявления прошло еще +++уже больше месяца

в интернете пишут что они специально так тянут, так как в декабре уже будут брать проценты за переводы в другие банки

у меня мать больная пришлось взять кредит на лечение

спасибі вам вельмишановна нація!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oleg Kushnir 9 декабря 2023, 9:40
Відкрив картку виключно заради отримання кредитного ліміту, а його нема, і як збільшити невідомо
Максим Хрущ 6 декабря 2023, 5:58
Вже 2 заяву вислав, і другий день мене ігнорують в чаті, першу як вислав, відписали за 3 дні, і сказали переписувати заяву, бо не дописав перед А-банк АТ
Vladsss1 5 декабря 2023, 21:01
Жахливий банк з таким самим відношенням до клієнтів, якщо вам поступила сума більше 15000 грн, банк може заблокувати ваш рахунок без пояснень на 30+ днів, така ситуація трапилась в мене, я надав усі квитанції й походження коштів, навіть про купівлю квартири, банк все одно сказав чекати 30 днів і тільки потім можливо надасть доступ! І якщо ні, то виведе кошти ще через 3−6 днів. Підтримка відповідає 1 раз на 2 дні, якщо не встигли зайти в чат протягом 10 хвилин, з вами прощаються і ви знову маєте чекати 1−2 дні підтримку. Не раджу берегти тут свої кошти!
Володимир Чорний 3 декабря 2023, 12:53
Я открыл счет в izi для пользования своими деньгами, через некоторое время мне из заграницы произвели 2 возврата средств через pos терминал на карту izi банка. Этот платеж приходит до 7 календарных дней, спустя 10 дней я написал в поддержку банка (хотя поддержка у них та еще мин 12−14 часов нужно ждать и не факт что дождетесь, зато когда открывал карту поддержка работала на 5+) ответили что денег не поступало, я связался с отправителем, и он подтвердил что первый платеж был выплачен 06.11 и второй, я опять написал банку заходили ли деньги, через сутки ответили нет, потом через неделю опять говорят нет, после этого мне перевели долг на карту и сумму небольшую для покупки мелкой запчасти на машину которой в Украине просто нет. И меня сразу попросили документы про про схождение средств, я сразу все предоставил, сказали нужен месяц!!! Я через неделю спросил что-то может еще нужно додать мне нужны мои деньги и что с переводом, мне пришлось занимать у друзей!!! И после как я начал проявлять настойчивость и говорить что буду обращаться в НБУ и Юристу в 11 вечера меня сразу заблокировали!!! По ст 15!!! Теперь я Бен ладен и аль Капоне в одном лице)))) у моей знакомой которая возвращалась в ноябре в Украину и получала возврат средств также на Izi через терминал и то же денег нет!!! Блин это как? Скажу словами одного мудака, совпадение? Не думаю!!! Я так понимаю деньги просто получает банк выводит клиенту говорит ничего не знаем и под выдуманным предлогом блокируют!!! Ну ни чего себе схема!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Gggfddddd 2 декабря 2023, 1:01
Зарегистрировался в банке по реф. ссылке, чтобы получить кешбек. Выдали мне кредитный лимит 24к. Хотя я его не просил. Я его благополучно потратил. Вернуть я его могу, но у меня прошло меньше месяца пользования кредитным лимитом и почему-то сняли 850 грн процентов. Хотя месяц даже не прошел!
Вопрос, состоит в том стоит ли вообще возвращать этому банку кредитный лимит или это будет в пустоту?
Помогите
В поддержке вообще ничего не отвечают. Им не дописаться. Им вообще пофиг на всё
Минфин
Ответ администратора
4 декабря 2023, 15:03
Відгук не зарахований (на 04.12.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
З 13.10.2023 року намагаюсь закрити рахунок дистанційно і все без результату. Підпис через портал ДІЯ вони не бачать і не визнають. Сказали надіслати підписаний скрін у вайбер, і ось через майже два місяця, знову звертаюся, а міні віповідають, що заявка не була зафіксовано, виправляйте дату в заявці на сьогоднішню і знову чекайте 45 днів.
Nikita3228 25 ноября 2023, 15:08
Заблокировали счёт, предоставил все доказательства, сказали ждать до 30 дней, идёт 33 дней, в чате игнорят уже 2й день, худший банк на территории Украины
dsz234156 25 ноября 2023, 9:48
Здравствуйте, столкнулся 29 календарных дней назад с такой проблемой как и у большинства на форуме. Изибанк без причин и объяснений заморозил счета (ограничения финансовых операций), писал в тех поддержку и звонил на горячую линию постоянно отмазываются: Проверка все ещё идёт, ожидайте ответа.
Предоставил все документы которые запросили, они их просмотрели и молчали. Спустя 28 дней, пришло уведомление от мобильного банкинга: Наложен арест на деньги, счета разморозили и через 5 минут снова заморозили (по сути они забрали у меня мои же деньги без каких-либо объяснений), утром пришло уведомление о разблокировке счетов: хотел зайти на свой счёт — но не тут то было, вход заблокирован.
Никогда не пользуйтесь данным банком!
Chiv18as89 24 ноября 2023, 16:34
Izibank та Sportbank обмежили витратні операції без попередження та служби підтримки не відповідають вже тиждень.
Dyhv346 23 ноября 2023, 11:34
Банк без попередження, просто обмежив користування власними коштами, які мені так терміново були потрібні,ініяк не хочуть дати їх вивести, просять якісь документи хто надсилає мені кошти, вперше зустрічається мені таке
Можливо хтось знає куди ще можна звернутися, тому що це нагадує шахрайську систему?
Минфин
Ответ администратора
23 ноября 2023, 12:44
Відгук зарахований (на 23.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Владислав Коваленко 22 ноября 2023, 18:45
Як і більшість інших коментаторів, отримав блокування рахунку. Доволі оперативно надав усі документи, необзідні для підтвердження платежів. Таку ж проблему мав з банком «БВР», той зняв обмеження з карти буквально за кілька годин. Ізібанк весь час ігнорував, достукатись до підтримки просто нереально. О 18 годині пишеш з питанням, о 7 ранку тобі відповідають, о 7:10 закривають чат, бо ти не встиг відповісти на зворотнє питання.

Відповідь я очікував більше 30 днів, кожне повідомлення ігнорувалось і казали чекати, поки не наїхав в чаті, зіславшись на порушення законів зі сторони банку. Є чіткі правила проведення моніторингу та причин блокування, по яким банк може його провести:

«Стаття 23. Зупинення фінансових операцій

1. Суб'єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов’язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.

У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб'єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно."

3. Спеціально уповноважений орган у разі виникнення підозр може прийняти рішення про зупинення видаткових фінансових операцій на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб'єкту первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронним органам, уповноваженим приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України. У такому разі суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний в день отримання, але не пізніше 11 години наступного робочого дня після отримання відповідного рішення, повідомити спеціально уповноваженому органу про залишок коштів на рахунку клієнта, фінансові операції (кошти) за яким були зупинені, та у разі зупинення фінансових операцій на транзитних рахунках суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на таких рахунках у межах зарахованих сум.

Простіше кажучи, банк має право блокувати тільки в разі підозр на кримінал і чорні гроші. Всі інші блокування суперечать законодавству і не дають банку право самовільно вирішувати законність коштів. Не даремно у мене були проблеми з відкриттям рахунку цілий тиждень.

До речі, зараз банк за виведення залишку коштів забирає 20%, але не менше 10000 грн. Тобто свої законні 500 грн я отримати не зможу, бо банк вписав нові правила вже після блокування. Тепер банк може свавільно блокувати рахунки, відмовляти у розблокуванні і забирати собі 10000+ грн. При цьому не пояснювати причини блокування, бо «банк має право»
Vasiast 18 ноября 2023, 20:47
Заморозили рахунок, по факту привласнили кошти, служба підтримки внятної інформації не надає, два дні чекав на оператора в службі підтримки і нікого не хвилює що то могли бути основні кошти

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 42.85
USD 39.3 39.85
Все курсы банка

Курс валют в izibank

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 42.85
USD 39.3 39.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / izibank 💰 / Отзывы о izibank 📝