×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Подскажите что делать?
ФИО, Реквізити для сплати заборгованості: 4593,85грн. за КД76847576, Р/Р UA663804180000026200800092236, IПН 2789926290, МФО 380418. Дякуємо за своєчасну сплату!
ФИО., банк має право ініціювати продаж Вашого майна з метою погашення боргу 4593,85грн. за КД76847576. Forward Bank, тел. 583 з моб
Якщо протягом 10.12.2021 не буде оплачений борг 4593,85 грн. по КД 76847576, на всі діючи рахунки ФИО (зарплатні, соціальні) банк має право накласти арешт. Надходження з цих рахунків будуть переведені на оплату кредиту до повного погашення. Forward Bank
На горячей линии сразу требуют личные данные для уточнения. О возможности мошенничества даже нет разговора.
Куда обращатся и что делать?
Комментарии (2)
Форвадбанк не идёт на встречу с клиентом по просьбе в оформлении реструктуризации долга.
Комментарии (1)
Абсолютно хамское отношение к клиентам
«П** Н.В., Більше 1 млн. фізосіб потрапили до Єдиного реєстру боржників (ЄРБ). Банк має право ініціювати відкриття виконавчого провадження, внесення ВАС в ЄРБ (erb.minjust.gov.ua) та примусове стягнення заборгованості, всіх витрат. Сплатіть борг 305,6 грн. до 14:00 30.11.2021 за КД 2***6. Forward Bank.»
Кроме того, это сообщение получили мой директор и помощник директора на работе. И это учитывая тот факт, что я указанную сумму оплатила еще 26 числа, о чем имею чек и получила в 10:05 30.11.2011 СМС с подтверждением зачисления средств. Учитывая, что сумма месячного платежа составляла 3151.50 грн, и большая часть 2846.90 грн была внесена ранее.
Являюсь клиентом этого банка с 2011 года, еще с тех времен, когда он назывался «Русский Стандарт», и ни разу за все это время не имела просрочки по оплатам ни в этом не в каком либо другом банке. Не получив своевременно уведомления о зачислении денег, я позвонила на горячую линию банка (29.11.2021), где мне ответили, что у них по регламенту 3 дня (!) на зачисление, хотя в век компьютерных технологий деньги зачисляются уже через 15 минут максимум. Успокоили, что нет причин волноваться, если платеж был проведен своевременно.
После прочтения моими коллегами текста СМС с угрозами о внесении в единый реестр должников и судебных процессах я позвонила вновь на горячую линию банка и потребовала объяснений, по какому вообще праву разглашаются мои личные данные и финансовые вопросы третьим лицам, на что мне хамским тоном ответили, что когда я вносила данные коллег в анкету, я тем самым дала на это согласие. Это абсолютная ложь, потому что при заполнении анкеты у меня просто попросили указать данные сотрудников, которые могут подтвердить, что я действительно там работаю. Действиями банка была подорвана моя репутация на работе, и я вынуждена была оправдываться и предъявлять чек об оплате.
После таких действий Форвард Банка планирую перекредитоваться в другом банке, лишь бы скорее прекратить с ним любые отношения. Наверное, нет смысла говорить о том, что никогда и никому его не порекомендую.
Написать комментарий
КОПІЙКА 3000 ГРН. БЕРЕЖЕ
Копійка вартує: 4500−1500=3000 грн. Абсурд!!!
--Як це коментує і пояснює банк? Хочу аби коментар-пояснення банка побачили всі, а не посилання на відсутність мого прізвища у цьому відгуку та не відповідь у ЛС, або просто посилання на тарифи з їх показом без коментарів.
Вартість копійки абсурдна, але ж гарний курс. Гайда міняти копійки у банку «Форвард».
--Чи згоден з цим банк?
--Чи, може банк запропонує обміняти картку на безвідсоткову «внутрішньобанківську"-ПРОСТІР? Дві різних картки чомусь мати неможливо.
--А що думає і як все, вище викладене, пояснює Мінфін та НБУ?
На початку жовтня ви знімали кошти в касі банку також без будь-якої комісії. Тож, ймовірно, мова йде про третю особу. Для перевірки ситуації по іншому клієнту банку нам потрібні його особисті дані – ПІБ (повністю), ІПН та контактний номер телефону.
Усі тарифи по картках є загальнодоступними та розміщені на сайті банку за посиланням: https://www.forward-bank.com/cards/about/documents/2021/11/taryf_z_1511.pdf
Написать комментарий
Працівники банку брешуть клієнту — щомісяця пропонують 100 тис готівкою
19 жовтня 2021 тут https://minfin.com.ua/ua/company/forward-bank/review/250018/ працівник банку вчергове нагло збрехав мені: 19 жовтня 2021
Шановний Сергію Валерійовичу! Перепрошуємо за завдані Вам незручності! Ваш контактний номер телефону виключено з комунікації банку. Гарного дня!
Після чого 17 листопада мені знову телефонували з Форвард-банку +380443000106 з унікальною пропозицією отримати кредит готівкою 100 тис. грн.
Ви там адекватні взагалі???
Написать комментарий
Застереження клієнтам Банку Форвард
Прийшовши в банк з благими намірами: відкрити бонусні депозити, клієнт отримав «бонус» у вигляді комісії за зняття готівки з картки.
Менеджерка повідомила клієнта що в нього така гарна-прегарна картка і комісія за зняття готівки з неї відсутня. Власноруч вона зняла ліміт з цієї гарної-прегарної картки, та при цьому забула повідомити клієнта про тарифи на користування карткою.
Забула, чи не знала, а може навмисно приховала правду ???
Того ж дня я відкрила такі ж депозити (навіть номери анкет-заяв схожі: мій № 20010004390, клієнта-№ 20010004389), у тієї ж менеджерки, тому не впевнена, що отримала достовірну інформацію по цим депозитам.
Надаю цей відгук-застереженя, бо хочу аби ніхто інший не став наступним ошуканим клієнтом.
Написать комментарий
*** банк!
Але це ще не все. В один місяць через затримку зарплати я не вчасно внесла платіж і от з того місяця БАНК ЩОМІСЯЧНО НАРАХОВУЄ мені пеню в розмірі 180 гривень. І це в той час, коли діє Постанова КМУ про заборону нарахування пені по кредитам на час дії карантину. Таким чином, за свій товар в розстрочку я заплатила в двічі більше!
Люди, оминайте цей банк стороною!!! НІКОЛИ, НІКОЛИ не працюйте з цими шахраями!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Просрочили платёж? Получайте Вы и Ваши родственники до 10 смс с угрозами и другой ересью!
Да, просрочить дату платежа — это плохо и не правильно! Но, к сожалению, обстоятельства были таковы. Причём являюсь далеко не один год «положительным» клиентом банка. Но случись такое — Вы будете получать до 10 смс в день с угрозами, Вас будут называть мошенником, подозревать в действиях криминального характера, устрашать различными ограничениями, полицией и т. д. НО И ЭТО НЕ ВСЁ! Такие же смс будут получать все люди из Вашей анкеты!
У меня вопрос! Вы не пытались фильтровать клиентов на тех, кто постоянно не своевременно платит и других, кто нормальные и адекватные клиенты? И вообще такое ощущение, что у Вас трусняк и паника!
И ЕЩЁ! Как Вы думаете — те другие люди, которые получают данные смс и которым расскажут про Ваши действия захотят быть клиентами Вашего банка? КАТЕГОРИЧНЫЙ ОТВЕТ — НЕТ!
ИТОГ ОДИН — ЗАКРЫВАЕМ ВСЕ ОТНОШЕНИЯ И НИКАКИХ БОЛЬШЕ!
Комментарии (2)
Бережіть свої гроші від Форвард банку
У наш час важко уявити життя без покупок в Інтернеті. В той же час, во всесвітньому павутинні виникає безліч шахраїв, але завдяки можливостям і правилам міжнародних платіжних систем, користувачі карт, які зіткнулися з шахраями, можуть не хвилюватися та оскаржити транзакцію, це тільки в тому випадку, якщо банк-емітент не банк «Форвард».
З чим я і зіткнувся на власному досвіді. Придбавши послугу в Інтернеті, з використанням платіжної карти MASTERCARD банку «Форвард», послуга виявилася дефектною, продавець на мої офіційні звернення не реагував і я почав процедуру оскарження.
Відповідно до Правил MASTERCARD:
— Банк, прийнявши Правила МПС MASTERCARD, є її агентом в Україні, а тому зобов’язаний надавати власнику банківської картки системи MASTERCARD усі сервіси та послуги цієї міжнародної системи в повному обсязі у тому числі і послугу зворотного платежу chargeback (чарджбек), включаючи усі цикли розгляду згідно встановлених у Mastercard Chargeback Guide строків.
— Банк повинен надавати власнику картки всіляке сприяння при оскарженні транзакції.
Також, згідно з Правилами Міжнародної платіжної системи MASTERCARD, власник карти має право оскаржити транзакцію і повернути свої кошти з огляду на те, що послуга виявилася дефектною, неякісною. Як сталося в моєму випадку.
Однак, це банк «Форвард», тому всі мої звернення залишилися без належного розгляду, банк не виконав жодних дій, зазначених в правилах МПС, гроші мені не повернуті.
При самостійному пошуку, мною було встановлено, що мерчант — знаходиться на території Російської Федерації.
Банк «Форвард», до почату війни в Україні, мав назву «Банк Русский Стандарт», але швидко перефарбувався і змінив назву, вигодонабувачі, як були так і залишилися у Росії.
Не на що не натякаю, але там де РФ, не місце правилам та законам.
Бережіть свої гроші. Всім бажаю міцного здоров’я та процвітання!
Комментарии (1)
Раздражающие звонки, некомпетентная поддержка, но хорошие продукты
Специалисты Форвард банка звонят мне минимум 1 раз в неделю и предлагаю кредит наличными, я не знаю по какой причине именно меня так долбят, но я никак не могу избавится от этих звонков… Я просил меня удалить из списка созвонов, вежливо просил, ругался, кричал, орал, матерился, плевался в трубку, оскорблял, но это всё не помогает, звонки продолжаются, необъяснимо, но факт. Если меня тут может услышать поддержка банка — пожалуйста не звоните мне с предложениями кредитов!!! Уже нет слов насколько это достало… О также писал письменное заявление в отделении банка о прекращении звонков с кредитами, но тоже эффект нулевой!
2-й момент, специалисты банка на горячей линии крайне некомпетентны, постоянно путаются в своих ответах, не могут объяснить детальные вопросы о тарифах банка, могут на один и тот же вопрос, ответить по-разному, причём разные специалисты тоже по-разному… Такая проблема уже очень давно, с 2017 года как минимум. Но могу сказать, что последний год стало чуть лучше, чуть грамотнее стали.
3-й момент, у меня мошенники украли с карты деньги, писал заявление, ждал решения банка в свою пользу, специалисты банка не захотели ни расследовать проблему, ни вернуть деньги, так ещё хватило наглости насчитать проценты за украденные мошенниками кредитные деньги с карты. При том, что было заявление в полицию. Я просто не стал подавать в суд из-за 2500 грн…
Но я ставлю здесь оценку 2 звезды просто потому, что продукты банка хорошие, тарифы, моб приложение, карты и т. д. Действительно продумано и сделано удобно для физ лиц, иначе бы давно уже не был клиентом банка…
Комментарии (2)
ни в коем случае не сотрудничайте с банком
2. после введения данных для регистрации заявки целый час (!) ушло на оформлении карты. ни один банк так не *цензура* мне нервы.
3. но когда я уже отменила запрос о кредитной, понимаю, что они не имеют данные, но спрашивать сколько имущества у моих родственников и спрашивать за их доход, это что такое?!
3. спасибо сотрудникам банка, которые указали что кэш за реферал приведённого друга работает в том случае, если месяц выполнять операции на определенную сумму при наличии определенной суммы на карте. ни в одном банке нет такой фигни.
4. звонят с 8 утра по 5 раз с одним и тем же вопросом, как *цензура* вы там работаете?! заявка на звонок 1, звонят по 150 раз на день, это отпугивает потенциальных клиентов.
5. в итоге ничего испорчено всё, время, нервы и допрос как будто у них кредит берётся на больше ляма. ни имея доступа к базе они выпрашиваю всю информацию, хуже коллекторов.
6. КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ НИКОМУ!!! тарифы непонятные, вечные проценты за то что карточка просто есть, напоминает Ощадбанк.
К РАБОТНИКАМ БАНКА НА ДРАГОМАНОВА НЕТ ПРИТЕНЗИЙ, ОНИ МНЕ РАССКАЗАЛИ ВСЕ ПОДРОБНОСТИ. притензия к колл-центру.
Написать комментарий
зачисление средств по кредитной карте
Звертаємо Вашу увагу, взаємовідносини клієнта і банку в рамках договору по картці регулюються умовами надання та обслуговування платіжних карток АТ «Банк Форвард». Згідно з умовами, п. 3.16.2. Зарахування грошових коштів на Рахунок при внесенні грошових коштів через банкомат/платіжні термінали (інші програмно-технічні комплекси самообслуговування) інших банків, здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів від дати їх внесення.
Слід зазначити, при здійсненні зовнішнього переказу за допомогою системи Forward online в операційний час (з понеділка по четвер до 17:45, в п'ятницю до 16:30) платіж перераховується в день його здійснення, в післяопераційний час (вихідні/святкові дні, робочі після 17.45, в п'ятницю після 16:30) — на наступний робочий день.
Сподіваюся, що наведена вище інформація сприятиме розумінню ситуації, що склалася. Гарного дня!
Комментарии (3)
Л — логика
Пытаюсь закрыть карты, приезжаю в отделение, на карте есть остаток в сумме около 25 гривен на всякий случай.
Даю паспорт, сотрудник смотрит счёт и говорит что на счету остаток и его надо потратить или снять. Я спрашиваю не нужно ли будет оставить на счету 15 гривен чтобы погасить плату за пользование счётом. Сотрудник отвечает что нет, надо чтобы на счету был ноль. ОК, не проблема, через мобильное приложение вывожу остаток, баланс ноль.
И тут сотрудник вдруг находит у меня активные уведомления по СМС, при том что у меня вместо них включены бесплатные уведомления в приложении — надо доплатить 5 гривен. Ладно, фиг с ним, заплачу — со своей карты. Нет, так почему-то нельзя, надо оплатить через кассу. Касса, к слову не работает и когда начнёт работать не известно.
Итого:
1. на счету были деньги на погашение всех возможных хвостовых платежей — сотрудинк сказал что они не нужны.
2. тут же выяснилось что надо оплатить услугу которая у меня отключена
Комментарии (4)
Проблема с оплатой Коммуналки
Написать комментарий
Спеціліст відмовилась прийняти мою заяву про нарахування відстотків на картку
Мої дані:
Нечипорук Ігор Миколайович
+380683732602
Комментарии (1)
Как банк Форвард комиссию с денег клиента берет. Часть 1
Докатились!
Теперь при снятии ЛИЧНЫХ средств — банк берет «попользоваться» на сутки Ваши деньги в размере 4% от суммы снятия. А все потому, что программно ума не хватает прописать по карте где деньги личные, а где — кредитного лимита. Поэтому как при вакцинации — берем со всех транзакций! И все бы ничего — на завтра Марь Ивановна сторном ВРУЧНУЮ, КАРЛ!!! возвращает их обратно! НО!!! Если клиент снимает ВСЮ сумму личных средств в ноль — чудаки на букву М загоняют клиента в минус по кредитным средствами — со всеми вытекающими — комиссия на комиссию — кароч — должны по любому ВЫ!
И это на фоне — отсутствия информации о комиссии при снятии личных средств — нет ни в приложении, ни в кассе, ни в банкоматах самого банка, на на экранах терминала!!!
Мошенничество и наперстнечиство чистой воды!!!
Комментарии (3)
Банк Форвард
Написать комментарий
Пустая трата времени и напрасное ожидание !
Вопрос — зачем было одобрение и назначение встречи?
Если не устроили данные или что-либо другое, надо было изначально отказать.
P. S. Единственный позитив от девушки в отделении на Саксаганского (светловолосая, с рабочим местом справа у входа)!
Написать комментарий
Погане ставлення до клієнтів, повний ігнор
Коли до вас дійде, що клієнти хочуть мати те, що вони просять, а не те, що ви нав’язуєте їм?
Я декілька разів звертався на гарячу лінію з проханням відключити мене від цих мегапропозицій, там сказали що моя заявка прийнята, таких пропозицій більше не буде надходити. Проходить 3 тижні і вчора мені телефонує працівник кредитного центру з Житомира і каже знову, що вам погодженно кредит готівкою, і навіть без страховки. А те, що я прошу замість цього кредиту готівкою підвищити мені кредитний ліміт — це просто ігнорують.
Жахливе ставлення до клієнтів.
Комментарии (2)
Заблокували всі рахунки
Бачу вихід тільки іти до суду
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)