×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Райфайзен офлайн
это будет честнее.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
негативний відгук
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
директорка отделения звонила на горячую линию чтобы проконсультироваться про Дію
Сразу извиняюсь за правописание, не силен как там сейчас правильно писать директор или директорка, общем разговор о главной тёти на отделении
Сегодня нужно было забрать самую дешманскую дебетовую карту для переводов с вестернюнион. Вместо оригинала бумажки из налоговой где указан налоговой номер затесалась в паспорте копия, поэтому карту не отдали. Предлагаю приложение Дія, показываю там и паспорт и верификонваный налоговый код есть. Смотрят широкими глазами штото бормочут по терни на пути в Европу, но принимать налоговый код по Діє отказываются. Я настаиваю, предлагаю уточнить про Постанову НБУ №138 от 02.10.20 позволяющую банку идентифицировать клиентов по Діє. ИШО вы думаете. Главная тётя звонит на горячую линию 500-500))) ну типа раз сама не знает а спросить же больше не у кого))) вот и сидим ждем общей очереди полчаса, других же у нас нет
Дорогой мой Райф, у меня всего три вопроса и они не касаются бумажного кода, я этот двадцатилетний лоскуток бумаги принципиально носить не буду:
1 Какой такой закон должен вступить в силу чтобы ваш банк в смартфоне позволил мне забрать карту по коду и паспорту в Дії? или это всего лишь ложная информация от горячей линии? или сломанный телефон от директора отделения?
2 У вас есть надежный канал коммуникаций для руководителей ваших отделений с высококвалифицированными специалистами по конкретным продуктам? у меня ведь могут возникнуть серьезные вопросы и я не хочу полагаться на бездарных сотрудников в моей провинции или на вчерашних студентов на горячей линии знающих обо всем по немногу?
3 Мне нужно предпринимать какие-либо действия чтобы заказанная карта была аннулирована и через 3 года вы мне не прислали абонплату за три года?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Маніпуляції з кредитною картою
Хочу розказати про маніпуляції з кредитною картою від Райффайзен банк АВАЛЬ з якими на днях я зіткнувся. Надіюсь ця інформація допоможе комусь не втратити свої кошти.
Якийсь час я користуюсь кредитною картою Mastercard World Fishback від Райффайзен банк АВАЛЬ. Зразу хочу зауважити, що кредитних коштів мені не потрібно. Просто ця карта прив'язана до програми лояльності фірми в якій я працюю. Ця програма дає певні переваги при заправці автомобіля на АЗК. Власне через це я її і відкривав. За моїм побажанням на карту був встановлений ліміт 20000грн, хоча банк з ходу пропонував майже 100000грн.За умовами договору цими кредитними коштами можна користуватись безвідсотково, при умові що 1-го числа кожного місяця на ній не буде заборгованості.( Тобто наприклад я міг використати протягом місяця декілька тисяч, розраховуючись цією картою, в кінці місяця покласти їх назад без будь якої комісії)
Якщо ж 1-го числа на карті фіксувався мінус (тобто сума менша 20000грн.)то банк нараховував спочатку страховий платіж, а згодом і відсотки за користуванням кредитом, які складають 39,9%річних.
Спочатку я і не планував користуватись цими коштами. Можна було просто поповнити карту вище цих 20000гр. розрахуватись за пальне, отримати свою знижку згідно програми лояльності і ніколи не заходити в мінус. Але згодом виявилось, що це досить зручно безкоштовно протягом місяця користуватись цими кредитними коштами. Головне на кінець місяця повертати ці кошти назад. Власне якийсь час ми з дружиною так і робили і все було чудово. ( Вибачте за довгу передісторію, просто хочеться, щоб ви максимально чітко зрозуміли маніпулятивну схему банку)
Власне сама схема:
Декілька місяців назад банк самовільно без належного попередження, тихо, крадькома (не знаю як ще це назвати) збільшує встановлений ліміт на не велику суму 2000грн. до 22000гр.Ключовим моментом тут є не велика сума, яку легко не зауважити. В банку кажуть, що вони присилали смс. повідомлення, якого я не бачив… та й легко міг пропустити через велику кількість смс від нього.
Отже, тепер у мене кредитний ліміт 22000грн. а я про це нічого не знаю… і кожного місяця відповідно стараюсь, щоб у мене на карті була сума більша 20000грн а цього тепер не достатньо. З цього часу кожного місяця у мене залишається борг біля 2000гр.про який я не підозрюю і на який нараховують страховий платіж та відсотки за користування (39,9% річних) І ці кошти тихенько списуються з моєї зарплатної карти, яка також в цьому банку.
Про це мені не приходять ніякі смс інформування, мені не подзвонив жоден працівник банку і не повідомив що кожного місяця у мене залишається не погашений кредит, хоча по інших своїх пропозиціях дзвонять вони постійно. Побачити це в своєму особистому кабінеті їхнього інтернет банкінгу також не так легко, якщо ви не підозрюєте що щось не так. Інтерфейс зроблений таким чином, що на головній сторінці де ви бачите суму на ваших картах інформація про заборгованість не відображається. Треба знати що може бути така проблема, зайти в деталі рахунку і тільки там отримати цю інформацію…
Я помітив у виписці з рахунку 15 грн. страхового платежу, який міг бути тільки коли у мене на кредитній карті мінус. А я був впевнений, що його там бути не може. То ж почав виясняти і докопався до цієї не хитрої схемки яка одним реченням звучить так:« якщо клієнт не хоче брати кредит, давайте ми його йому тихо підкинемо»
Вважаю, що це дуже низько і не гідно будь якого банку. А оскільки це збільшення кредитного ліміту, як мені сьогодні пояснили в банку, відбувається централізовано ( тобто одночасно у всій системі) думаю такі «непорозуміння» уже виникли у великої кількості клієнтів.
Тому всім клієнтам цього банку рекомендую провірити свої кредитні ліміти, якщо такі у вас є. А Райффайзен Банку Аваль звернути увагу на систему інформування своїх клієнтів і переконатись що він в курсі, і не проти, що ви «хазяйнуєте» в його гаманці.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Не відповідають за свої слова!
Будь ласка, кажіть людям, так як є, я вже не можу чекати!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що Ви сьогодні відвідали відділення, де отримали неіменну картку, пояснення з приводу причини затримки доставки Вашої картки та вибачення від працівників відділення.
Запевняємо Вас, що ми робимо все можливе для того, щоб обслуговувати Клієнтів у звичайному режимі, але, на жаль, іноді тимчасове закриття відділення в зв’язку з пандемією може завдати деяких незручностей. Просимо з розумінням поставитись до виниклої ситуації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Оформлял здесь карту по системе Mastercard
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Швидко отримав картку
Давно я вже не бував у відділені, більше року, точно. Був приємно здивований, консультант ввічливо до мене звернулася потім швидко мені видала нову картку, я поставив підпис. Також консультант допомогла мені змінити пін код. Новенька картка — чіпована та безпровідна, на вигляд якісний пластик.
На цьому мій візит закінчився, ніяких нав'язливих послуг не пропонували і це радує коли прийшов в свою обідню перерву і ти поспішаєш.
Все пройшло швидко та на позитивній ноті, дякую вам за це!
Хочу звернути увагу на те що всі банкомати та кіоски працюють у відділенні, навколо чисто та порядок.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Обманывают и затягивают время возврата средств
Перезвонил сегодня 1.12.2020 уточнить статус решения проблемы. На что услышал что заявка все еще в работе и дата решения указана 29.12.2020. Тоесть по факту почти 2 месяца. И сказали что дата подачи заявки 21.11.2020.
Тоесть 2 недели после подачи никто не занимался вопросом. И только потом подали заявку.
Что делать если это последние деньги????
Ждать 2 месяца??? Потому что кто то не может выполнить свою работу???
Или потому что Ваш банк нарушает законодательство Украины, согласно которого все обращения граждан должны решаться в 30-дневный период.
Такая ситуация в первый раз. Но отношение ужасное.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Полное отсутсвие клиентоориентированности
Простояв в очереди час, я все же попал в кассу, где на моменте заполенния документов ко мне залетела управляющая отделением и за 2 секунды 400 раз спросила:
— А сколько Вам еще?! Слава богу я догодался, что она про время, я ведь целых 4 минуты находился у кассы.
(И уже был в фиерично удивлен уровнем даже не компетентности, а банального воспитания этой дамы).
На что я ответил, что в течении 1-2х минут мне напишут данные для проверки и мы закончим операцию. Так же попытался обьяснить, что ждал своей очереди час, на что кассир предложила зайти завтра, потому что, внимание, ОЧЕРЕДЬ.
Но управляющая пошла дальше и четко мне сказала:
— У нас клиент, мы ждать не можем, выходите, зайдете потом.
В это же время мне приходит ответ, который мне уже не понабится, потому что для этого банка я навсегда останусь не потенциальным клиентом, а человеком, который зайдет завтра и даже не за переводом, а за порцией хамства.
Сам работал в сфере обслуживания, и ладно кассир, но управляющий — должность. И когда человек с отсутсвием элементарного воспитания оказывается на столь высокой позиции, возникает огромное количество вопросов, но за ответом лучше зайти завтра.
Надеюсь, что в Райффайзен Банке все же есть адекватные сотрудники в управлении и такое поведение не останется без их внимания.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Гарного Вам дня.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Аваль Банк НЕ ОТДАЕТ ВАЛЮТУ DANCHEVSKYI SERHII
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Гарного Вам дня.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Надоедливые звонки
0444959097,0552448305,0552448303.
Звонят и молчат.
В интернете эти телефоны пренадлежат банку Аваль и Райффайзен. При всем этом отношения не имею ни к одному из них.
Оставляю за собой право размещать теперь негативные отзывы.
Если Вам интересна такая игра, буду Вам понижать рейтинг
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Перевод денег
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Не рекомендую банк Аваль
Керівник відділення нагла, брехлива, неприємна людина…
Суть проблеми в тому, що у цьому відділенні банку відкритий рахунок покійного діда.
Я подала всі необхідні документи для того щоб мені надали виписку по рахунку так як у мене з'явилися сумніви щодо переказів по рахунку…
Керівник банку назвала заповіт фількиною грамотою і без будь яких нормальних пояснень не надала мені документ… далі звернулася на гарячу лінію, де півдня мені розповідали, що формують запити, які їм важливі клієнти і в кінці кінців сказали, що я не туди звернулася…
Далі поїхала в інше відділення, але написала заяву, де попросила надати мені все таки виписку…
Чекаю відповіді, але час для мене важливий і надіюсь, що швидко отримаю відписку…
На жаль, я не бачу того, що ви постійно говорите і пишете, а саме: як ви цінуєте своїх клієнтів)))
Просто сміх, а не банк
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (27)
Погана робота відділення
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Погана робота відділення
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Арестовали счет для социальных выплат на ребенка!!!!
дублирую отзыв:
Добрый вечер! Сложилась непонятная ситуация… Частный исполнитель через нотариуса, а не решение суда, послал в банк постановление о аресте счетов.
Не просто счетов, а счет для Социальных выплат на ребенка!!! Согласно закону, социальные выплаты аресту не подлежат.
Набираю сотрудников банка, но с моего номера трубку не берут, набрала с другого номера- сразу же ответили!
На свои вопросы, получила только один ответ: связывайтесь с частным исполнителем и с ним договаривайтесь! Юхименко Ольга Леонидовна, конт.тел.(099)450-65-38( данный контакт дал мне банк)
Во-первых: почему мне сотрудники банка говорят о том, что бы я договаривалась с кем то, кто не является сотрудником этого банка?!!!
Во-вторых: Почему на моем счету минус? а именно сумма -11842,92?
Я нахожусь в декрете, и данные выплаты нужны моим детям, и они не являются моим доходом, а помощью для детей!!!
Разве так должен реагировать банк на вопросы своего клиента?
и у меня сразу вопрос? действительно ли банк Аваль надежный?
хотела уточнить еще ряд вопросов, но на мои звонки не реагируют…
Прошу руководство банка разобраться с данной ситуацией.
Заранее благодарю.
Ми з'ясовуємо ситуацію. Зателефонуємо протягом дня, як і обіцяли у попередньому відгуку. Зачекайте, будь ласка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Арестовали счет для социальных выплат на ребенка!!!!
Не просто счетов, а счет для Социальных выплат на ребенка!!! Согласно закону, социальные выплаты аресту не подлежат.
Набираю сотрудников банка, но с моего номера трубку не берут, набрала с другого номера- сразу же ответили!
На свои вопросы, получила только один ответ: связывайтесь с частным исполнителем и с ним договаривайтесь! Юхименко Ольга Леонидовна, конт.тел.(099)450-65-38( данный контакт дал мне банк)
Во-первых: почему мне сотрудники банка говорят о том, что бы я договаривалась с кем то, кто не является сотрудником этого банка?!!!
Во-вторых: Почему на моем счету минус? а именно сумма -11842,92?
Я нахожусь в декрете, и данные выплаты нужны моим детям, и они не являются моим доходом, а помощью для детей!!!
Разве так должен реагировать банк на вопросы своего клиента?
и у меня сразу вопрос? действительно ли банк Аваль надежный?
хотела уточнить еще ряд вопросов, но на мои звонки не реагируют…
Прошу руководство банка разобраться с данной ситуацией.
Заранее благодарю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Автоматически переключили мою зарплатную карту на «более выгодный тариф» с ежемесячной абонплатой.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Без информирования и согласования с клиентом начали списывать по 2 доллара в месяц со счета. Ещё и заморозили счёт.
Проблема только в том, что про это никто ни слова не сказал. В итоге. На счету была определенная сумма. Я некоторое время не проверял баланс счета. В принципе, зачем? Банк же, типа, самый надёжный. Что может случиться? Через год зашёл в Аваль онлайн, проверить сумму для заполнения е-декларации. Смотрю, а мне каждый месяц, начиная с августа, по 2 доллара списывают. Хорошо что выявил вовремя и сняли только 6 долларов. А если бы не е-декларация, то может и не заходил бы вообще, а через пару лет, узнал, что счета то и нет.)) Когда начал ругаться с банком узнал, что они в отделениях за месяц выложили эту информацию (то есть я должен каждый месяц ходить по их отделениям). Ещё сказали, что всем приходили соответствующие смс. Проверил ещё раз телефон. Ничего подобного не нашел. Одним словом это круто. Что им мешает, в следующий раз, в отделении разместить информацию про снятие большей суммы со счета под любым предлогом и в одностороннем порядке начать ее взыскивать?
Для себя сделал вывод, что пока лучше от этого банка держаться подальше. Снял деньги и отнес в другой банк.
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Запевняємо Вас, що всі списання відбуваються виключно у відповідності до діючих Тарифів, інформування про які здійснюється в тому числі шляхом їх розміщення на сайті Банку за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya та у відділеннях Банку. Просимо додатково написати свій ІПН в особистих повідомленнях, переглянемо рахунок, перевіримо надсилання СМС з інформацією та спробуємо запропонувати вирішення питання в індивідуальному порядку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Обмен валют в «Райффайзен Онлайн» не работает по ночам
Не смертельно, но неприятно. Обмен валют кривой, как и все сервисы «Аваля».
Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування відповіді. Дійсно, обмін валюти в нічний час здійснити не можливо. Запевняємо Вас, що постійно працюємо над покращенням роботи системи і намагаємось враховувати всі зауваження та побажання Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)