Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Customeronline 7 декабря 2020, 16:00
Делаю в 8:38 перевод в системе Райфайзен Онлайн на счёт IBAN, в другой банк. По состоянию на 15:39 деньги не отправлены. Звоню в поддержку, выясняю. Ответ: согласно законодательству, деньги могут уходить три дня. Ну ок, тогда переименуйте приложение в «Райфайзен Офлайн». Или «Райфайзен Три Дня Перевод»,
это будет честнее.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 декабря 2020, 16:10
Доброго дня! В телефонному режимі працівники підтримки озвучили Вам максимальні строки, які, дійсно, передбачені законодавством. Запевняємо Вас, що робимо все можливе, щоб платежі оброблялися в найкотротший термін. Нам прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, перевірте статус платежу повторно і, в разі, якщо він не змінився, напишіть в чаті системи «Райффайзен онлайн», ми перевіримо, можливо щось пішло не так.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Доброго дня. Я отримувала заробітну плату, і мала оформлену кредину карточку, якою користувалась. Проте, ще в жовтні місяці я повністю погасила суму, яку сказав мені внести оператор для повного закриття. Після того я зателефонувала щоб закрити рахунок, проте мені повідомили, що треба внести ще за обслуговування. І так кожного разу я вношу, через кілька днів телефоную, бо треба (як мені кажуть оператори) щоб гроші зайшли на рахунок, чекати кілька днів. А там знову за ті дні нараховується якась плата. І я вже 2 місяці не можу закрити рахунок. Жах.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 декабря 2020, 10:54
Доброго ранку! Ми перевіримо інформацію по Вашому рахунку, а також консультацію оператора, та надамо коментарі. Приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 декабря 2020, 15:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування відповіді. Отримали інформацію, що під час консультації, яка надавалася Вам працівником Інформаційного центру повідомлялося про нарахування процентів за період користування кредитними коштами. Що стосується списання комісії, Банком прийнято рішення про анулювання нарахованої комісії, для можливості подальшого закриття рахунку.
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 декабря 2020, 10:53
Доброго дня! Маємо інформацію, що вам перетелефонували та повідомили про зарахування коштів та закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
neke 4 декабря 2020, 19:51
Ах сколько пустых понтов про Райф у смартфоне, про банкID и прочие фантазии… а шо по факту, отсталый аваль нулевых годов
Сразу извиняюсь за правописание, не силен как там сейчас правильно писать директор или директорка, общем разговор о главной тёти на отделении
Сегодня нужно было забрать самую дешманскую дебетовую карту для переводов с вестернюнион. Вместо оригинала бумажки из налоговой где указан налоговой номер затесалась в паспорте копия, поэтому карту не отдали. Предлагаю приложение Дія, показываю там и паспорт и верификонваный налоговый код есть. Смотрят широкими глазами штото бормочут по терни на пути в Европу, но принимать налоговый код по Діє отказываются. Я настаиваю, предлагаю уточнить про Постанову НБУ №138 от 02.10.20 позволяющую банку идентифицировать клиентов по Діє. ИШО вы думаете. Главная тётя звонит на горячую линию 500-500))) ну типа раз сама не знает а спросить же больше не у кого))) вот и сидим ждем общей очереди полчаса, других же у нас нет
Дорогой мой Райф, у меня всего три вопроса и они не касаются бумажного кода, я этот двадцатилетний лоскуток бумаги принципиально носить не буду:
1 Какой такой закон должен вступить в силу чтобы ваш банк в смартфоне позволил мне забрать карту по коду и паспорту в Дії? или это всего лишь ложная информация от горячей линии? или сломанный телефон от директора отделения?
2 У вас есть надежный канал коммуникаций для руководителей ваших отделений с высококвалифицированными специалистами по конкретным продуктам? у меня ведь могут возникнуть серьезные вопросы и я не хочу полагаться на бездарных сотрудников в моей провинции или на вчерашних студентов на горячей линии знающих обо всем по немногу?
3 Мне нужно предпринимать какие-либо действия чтобы заказанная карта была аннулирована и через 3 года вы мне не прислали абонплату за три года?
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 декабря 2020, 20:05
Доброго вечора! Дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за спричинені незручності. На жаль, забрати карту без оригіналів документів поки що, дійсно, відсутня можливість але ми постійно працюємо над вдосконаленням послуг, які отримують наші Клієнти. Сподіваємось, що Ви все ж таки скористаєтесь нашою Карткою і у нас буде можливість змінити те негативне враження, що склалося у Вас про обслуговування в Банку. Також, ми перевіримо якість наданої Вам у відділенні консультації та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
AZagalyak 3 декабря 2020, 15:04
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 4
Всім доброго дня!
Хочу розказати про маніпуляції з кредитною картою від Райффайзен банк АВАЛЬ з якими на днях я зіткнувся. Надіюсь ця інформація допоможе комусь не втратити свої кошти.

Якийсь час я користуюсь кредитною картою Mastercard World Fishback від Райффайзен банк АВАЛЬ. Зразу хочу зауважити, що кредитних коштів мені не потрібно. Просто ця карта прив'язана до програми лояльності фірми в якій я працюю. Ця програма дає певні переваги при заправці автомобіля на АЗК. Власне через це я її і відкривав. За моїм побажанням на карту був встановлений ліміт 20000грн, хоча банк з ходу пропонував майже 100000грн.За умовами договору цими кредитними коштами можна користуватись безвідсотково, при умові що 1-го числа кожного місяця на ній не буде заборгованості.( Тобто наприклад я міг використати протягом місяця декілька тисяч, розраховуючись цією картою, в кінці місяця покласти їх назад без будь якої комісії)
Якщо ж 1-го числа на карті фіксувався мінус (тобто сума менша 20000грн.)то банк нараховував спочатку страховий платіж, а згодом і відсотки за користуванням кредитом, які складають 39,9%річних.
Спочатку я і не планував користуватись цими коштами. Можна було просто поповнити карту вище цих 20000гр. розрахуватись за пальне, отримати свою знижку згідно програми лояльності і ніколи не заходити в мінус. Але згодом виявилось, що це досить зручно безкоштовно протягом місяця користуватись цими кредитними коштами. Головне на кінець місяця повертати ці кошти назад. Власне якийсь час ми з дружиною так і робили і все було чудово. ( Вибачте за довгу передісторію, просто хочеться, щоб ви максимально чітко зрозуміли маніпулятивну схему банку)
Власне сама схема:
Декілька місяців назад банк самовільно без належного попередження, тихо, крадькома (не знаю як ще це назвати) збільшує встановлений ліміт на не велику суму 2000грн. до 22000гр.Ключовим моментом тут є не велика сума, яку легко не зауважити. В банку кажуть, що вони присилали смс. повідомлення, якого я не бачив… та й легко міг пропустити через велику кількість смс від нього.
Отже, тепер у мене кредитний ліміт 22000грн. а я про це нічого не знаю… і кожного місяця відповідно стараюсь, щоб у мене на карті була сума більша 20000грн а цього тепер не достатньо. З цього часу кожного місяця у мене залишається борг біля 2000гр.про який я не підозрюю і на який нараховують страховий платіж та відсотки за користування (39,9% річних) І ці кошти тихенько списуються з моєї зарплатної карти, яка також в цьому банку.
Про це мені не приходять ніякі смс інформування, мені не подзвонив жоден працівник банку і не повідомив що кожного місяця у мене залишається не погашений кредит, хоча по інших своїх пропозиціях дзвонять вони постійно. Побачити це в своєму особистому кабінеті їхнього інтернет банкінгу також не так легко, якщо ви не підозрюєте що щось не так. Інтерфейс зроблений таким чином, що на головній сторінці де ви бачите суму на ваших картах інформація про заборгованість не відображається. Треба знати що може бути така проблема, зайти в деталі рахунку і тільки там отримати цю інформацію…
Я помітив у виписці з рахунку 15 грн. страхового платежу, який міг бути тільки коли у мене на кредитній карті мінус. А я був впевнений, що його там бути не може. То ж почав виясняти і докопався до цієї не хитрої схемки яка одним реченням звучить так:« якщо клієнт не хоче брати кредит, давайте ми його йому тихо підкинемо»
Вважаю, що це дуже низько і не гідно будь якого банку. А оскільки це збільшення кредитного ліміту, як мені сьогодні пояснили в банку, відбувається централізовано ( тобто одночасно у всій системі) думаю такі «непорозуміння» уже виникли у великої кількості клієнтів.
Тому всім клієнтам цього банку рекомендую провірити свої кредитні ліміти, якщо такі у вас є. А Райффайзен Банку Аваль звернути увагу на систему інформування своїх клієнтів і переконатись що він в курсі, і не проти, що ви «хазяйнуєте» в його гаманці.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 декабря 2020, 15:07
Доброго дня! Дякуємо за відгук, проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 декабря 2020, 16:37
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Банк, дійсно, збільшує розмір кредитного ліміта найкращім Клієнтам, при цьому інформує про таке збільшення СМС- повідомленням. Ми встановили, що СМС-повідомлення надсилалося на вказаний Вами у заявці номер телефону 27.08.2020. Також, переглядати інформацію про заборгованість, розмір кредитного ліміту, Клієнти мають можливість в системі «Райффайзен онлайн», обравши кредитний рахунок та натиснувши «Деталі». В той же час, нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені користуванням нашою кредитною карткою І з метою залагодження даної ситуації, Банком прийнято індивідуальне рішення про яке зазначено Вам у особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
anastasia47 3 декабря 2020, 11:08
Замовила карту ще 13.11.2020, казали карта буде протягом 5 днів, я чекала. Далі сказали, в загальному 10 днів, але на той момент пройшло 13, на сьогонійшній день пройшло 20днів кажуть, вона в дорозі, що?? Просять зробити тимчасову, але додають, що карта вже повинна буде готова, тоді сенс тимчасової?!
Будь ласка, кажіть людям, так як є, я вже не можу чекати!
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 декабря 2020, 11:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Зазвичай картка доставляється у відділення протягом 10 робочих днів, а тимчасову можна отримати в будь-якому відділенні і виконувати за допомогою неї всі необхідні операції. Просимо Вас вказати у особистих повідомленнях свій ІПН, ми перевіримо в чому причина такої затримки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 декабря 2020, 17:39
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що Ви сьогодні відвідали відділення, де отримали неіменну картку, пояснення з приводу причини затримки доставки Вашої картки та вибачення від працівників відділення.
Запевняємо Вас, що ми робимо все можливе для того, щоб обслуговувати Клієнтів у звичайному режимі, але, на жаль, іноді тимчасове закриття відділення в зв’язку з пандемією може завдати деяких незручностей. Просимо з розумінням поставитись до виниклої ситуації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
sergeykosinckii 3 декабря 2020, 10:18
Для меня довольно удачной оказалась работа с банком, я у них, разве что, платежную карту оформлял по системе Mastercard. Обслуживание хорошее, сотрудники вежливые, из колл-центров не достают. По самой карте тоже все устраивает, условия достойные, нет проблем с оплатой или переводами. Все основные функции имеются, плюс есть некоторые приятные бонусы.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 декабря 2020, 10:24
Доброго дня! Дякуємо, що знайшли час залишити Ваш відгук. Намагаємось щоб наші продукти та послуги були зручними для Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Oleksandr Berezhniy 2 декабря 2020, 16:07
В мене закінчувався строк дії картки. Банк люб'язно мені про це нагадав, потім в мобільному додатку з'явилася неактивна картка, яка була прив'язана до мого рахунку. Через деякий час прийшло повідомлення що я можу отримати свою картку при цьому вказано, що для цього необхідний паспорт та ін. код.
Давно я вже не бував у відділені, більше року, точно. Був приємно здивований, консультант ввічливо до мене звернулася потім швидко мені видала нову картку, я поставив підпис. Також консультант допомогла мені змінити пін код. Новенька картка — чіпована та безпровідна, на вигляд якісний пластик.
На цьому мій візит закінчився, ніяких нав'язливих послуг не пропонували і це радує коли прийшов в свою обідню перерву і ти поспішаєш.
Все пройшло швидко та на позитивній ноті, дякую вам за це!
Хочу звернути увагу на те що всі банкомати та кіоски працюють у відділенні, навколо чисто та порядок.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 декабря 2020, 18:36
Доброго вечора! Дякуємо за приємний відгук. Намагатимемося і надалі надавати Вам послуги найвищої якості.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
SpAceFuTure 1 декабря 2020, 19:12
8.11.2020 я снимал деньги с карты Аваль банка через банкомат Приват Банка. Банкомат завис и не выдал деньги, написал ошибку что банкомат не работает. Все как следует сообщил в службу поддержки. Заявке присвоили номер 268403. Сроки решения указали в течении 30 календарных дней.
Перезвонил сегодня 1.12.2020 уточнить статус решения проблемы. На что услышал что заявка все еще в работе и дата решения указана 29.12.2020. Тоесть по факту почти 2 месяца. И сказали что дата подачи заявки 21.11.2020.
Тоесть 2 недели после подачи никто не занимался вопросом. И только потом подали заявку.
Что делать если это последние деньги????
Ждать 2 месяца??? Потому что кто то не может выполнить свою работу???
Или потому что Ваш банк нарушает законодательство Украины, согласно которого все обращения граждан должны решаться в 30-дневный период.
Такая ситуация в первый раз. Но отношение ужасное.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 декабря 2020, 19:16
Доброго дня! Просимо зачекати, найближчим часом повідомимо інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 декабря 2020, 12:15
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така неприємна ситуація. Запевняємо, що ми намагаємось вирішувати такі питання в найкоротші терміни, однак в даному випадку Банк звертається з запитом до банку, що обслуговує банкомат, яким Ви користувалися. Отже строк прийняття рішення залежить безпосередньо від термінів отримання відповіді на запит Банку. Просимо Вас зачекати до кінця дня 04.12, намагатимемось позитивно вирішити питання до вказаної дати.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
KirillZ 1 декабря 2020, 16:18
Сегодня пришел в отделение для получения перевода WesternUnion, касса на все отделения одна.
Простояв в очереди час, я все же попал в кассу, где на моменте заполенния документов ко мне залетела управляющая отделением и за 2 секунды 400 раз спросила:
— А сколько Вам еще?! Слава богу я догодался, что она про время, я ведь целых 4 минуты находился у кассы.
(И уже был в фиерично удивлен уровнем даже не компетентности, а банального воспитания этой дамы).
На что я ответил, что в течении 1-2х минут мне напишут данные для проверки и мы закончим операцию. Так же попытался обьяснить, что ждал своей очереди час, на что кассир предложила зайти завтра, потому что, внимание, ОЧЕРЕДЬ.
Но управляющая пошла дальше и четко мне сказала:
— У нас клиент, мы ждать не можем, выходите, зайдете потом.
В это же время мне приходит ответ, который мне уже не понабится, потому что для этого банка я навсегда останусь не потенциальным клиентом, а человеком, который зайдет завтра и даже не за переводом, а за порцией хамства.
Сам работал в сфере обслуживания, и ладно кассир, но управляющий — должность. И когда человек с отсутсвием элементарного воспитания оказывается на столь высокой позиции, возникает огромное количество вопросов, но за ответом лучше зайти завтра.
Надеюсь, что в Райффайзен Банке все же есть адекватные сотрудники в управлении и такое поведение не останется без их внимания.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 декабря 2020, 16:24
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності, запевняємо Вас, що дана ситуація не залишиться без уваги. Ми з'ясуємо обставини Вашого обслуговування та повідомимо про результат.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 декабря 2020, 13:42
Доброго дня! Маємо інформацію, що з Вами зв’язались працівники відділення для надання пояснень та залагодження ситуації. Нам прикро, що обслуговування в нашому Банку залишило у Вас негативні враження. Очікуємо Вас на призначену у телефонному режимі зустріч та сподіваємось що Ваша думка про обслуговування зміниться на краще.
Гарного Вам дня.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
serhiidan 1 декабря 2020, 11:17
Доброго времени суток. Меня зовут Данчевский Сергей. Хочу с вами поделится опытом сотрудничества с Аваль Банком. Всегда думал что неплохой банк… Это до того времени пока вы не попросите Перевести Денег из Европы. Попросил друга «одолжить денег» на праздники. Так как я в Европе по понятным причинам экономика в Украине не в самом лучшем состоянии приходиться помогать семе как могу. Попросил друга скинуть на мою АВАЛЬ КАРТУ денег он при мне скинул денег 10.11.2020 и жду болие 10дней Аваль молчал Звоню другу интересуюсь что случилось может вернулись — нет ушли. Звоню в Аваль Прошу помочь решить вопрос говорят — да мы нашли перевод но не можем вам отдать деньги! как ????? мои деньги. В ответ — отправитель укзал в назначении платежа ваше имя и фамилию ...? И? нужно указать ( приватний переказ ). Думаю хорошо сделаем. Все сделали в тот же день. Попросили отправить на Аваль сразу это уточнения. Банк отправил. Аваль должен был получить но не получает уточнения))) просим проверить но не может найти ))) думаем польский банк ничего не сделал но нет все сделал и денег за это взял. Аваль не может найти ))) уже месяц почти ищем...))) пока не нашли. В семе денег уже нет… платежи по кредитам пришли… как жить что делать просто не понимаю.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 декабря 2020, 11:21
Доброго дня! Ми перевіремо інформацію та надамо відповідь найближчим часом.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 декабря 2020, 16:30
Шановний Сергію! Вимоги до призначення платежу, з яким переказ може бути зарахований на рахунок Клієнта встановлені законодавством. І, на жаль, у разі, якщо призначення платежу вказано некоректно, Банк змушений зарахувати такий переказ на рахунок нез'ясованих платежів та очікувати уточнення від Клієнта (або його довіреної особи на підставі довіреності), яке подається у відділенні Банку, або від банку відправника. Станом на сьогоднішній день, уточнення від банку відправника, про яке Ви повідомляли у чаті системи «Райффайзен онлайн», не надходило. Крім того, з боку Банку да банку відправника також направлено запит на уточнення, відповідь на який поки що не отримано. Просимо Вас, якщо є така можливість, зв’язатися з відправником та повторно попросити його ініціювати уточнення через банк з якого відправлявся переказ.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 декабря 2020, 12:03
Доброго дня! Дуже раді, що все позитивно вирішилось, дякуємо за побажання. Для того, щоб в майбутньому не виникало жодних затримок у зарахуванні переказу, просимо ознайомитись з призначеннями, які необхідно вказувати відправнику при переказі коштів за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/eur-iban.pdf. 
Гарного Вам дня.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
toplinez 27 ноября 2020, 16:47
Каждый день звонят с этих номеров, стоит раз взять трубку и понеслась:
0444959097,0552448305,0552448303.
Звонят и молчат.
В интернете эти телефоны пренадлежат банку Аваль и Райффайзен. При всем этом отношения не имею ни к одному из них.
Оставляю за собой право размещать теперь негативные отзывы.
Если Вам интересна такая игра, буду Вам понижать рейтинг
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 ноября 2020, 17:01
Доброго дня! Просимо зазначити в особистих повідомленнях номер телефону на який Вам надходять дзвінки. Перевіримо причину їх надходження та надамо інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 декабря 2020, 19:01
Доброго вечора! Кредитним відділом внесено інформацію про те, що номер не належить Клієнту Банка. Сподіваємось, що більше Вас не потурбуємо. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vfgf 27 ноября 2020, 11:29
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 27-А
Подскажите пожалуйста, можно ли при помощи вашего банка, сделать перевод с Украины в Россию.Так же на карту Райффайзен Банка. И какой при этом будет курс при получении в руб.?
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 ноября 2020, 11:32
Доброго дня! Такий переказ здійснюється у відділенні Банку за допомогою системи SWIFT з поточного рахунку, відкритого у рос. рублях. Якщо залишилися питання, або необхідно уточнити деталі переказу, зателефонуйте до нашого Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
29102007 27 ноября 2020, 0:24
Нікому не рекомендую Сквирське відділення банку!
Керівник відділення нагла, брехлива, неприємна людина…
Суть проблеми в тому, що у цьому відділенні банку відкритий рахунок покійного діда.
Я подала всі необхідні документи для того щоб мені надали виписку по рахунку так як у мене з'явилися сумніви щодо переказів по рахунку…
Керівник банку назвала заповіт фількиною грамотою і без будь яких нормальних пояснень не надала мені документ… далі звернулася на гарячу лінію, де півдня мені розповідали, що формують запити, які їм важливі клієнти і в кінці кінців сказали, що я не туди звернулася…
Далі поїхала в інше відділення, але написала заяву, де попросила надати мені все таки виписку…
Чекаю відповіді, але час для мене важливий і надіюсь, що швидко отримаю відписку…
На жаль, я не бачу того, що ви постійно говорите і пишете, а саме: як ви цінуєте своїх клієнтів)))
Просто сміх, а не банк
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 ноября 2020, 0:34
Доброї ночі! Інформація по рахунку померлого Клієнта може бути надана Банком на запит нотаріуса або спадкоємцям на підставі свідоцтва про право на спадщину. На жаль, такі вимоги законодавства, яких Банк неухильно дотримується. Стосовно обслуговування у відділенні, ми перевіримо надану Вами інформацію та повідомимо про результат, якщо зазначите у особистих повідомленнях своє прізвище та ім'я, а також данні померлого Клієнта.

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 ноября 2020, 12:06
Доброго дня! На жаль, встановлено, що Вами не надані документі, на підставі яких Банк може повідомити рух коштів по рахунку померлого Клієнта. Інформація щодо причин неможливості надання виписки, а також щодо того, які документи потрібні, Вам надавалася працівниками відділення та оператором Інформаційного центру (після консультації з юридичним підрозділом). Порушень стандартів обслуговування під час надання Вам консультації не встановлено. Додатково Вам буде надіслана відповідь на Ваше письмове звернення у встановлені законодавством терміни. 
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pikachu74 26 ноября 2020, 14:21
На рахунок безкоштовного зняття готівки в будь-якому іншому банкоматі — це не правда, як було повідомлено працівником банку, за кожне зняття готівки є комісія у 3 грн плюс 100% є ще скрита комісія % від суми зняття готівки в іншому банкоматі. Далі якщо ви так піклуєтесь про ваших клієнтів, чому ваші працівники замість того щоб як найшвидше замінити банкомат, просто кудись розчинились? І тепер про тех підтримку, сама складська тех підтримка з усіх банків, слухавку не беруть, а тут у відповідях пишуть, що типу в них багато звернень, і в цьому випадку вони водять в оману. Такого скоцького відношення немає більше ні в якому банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 ноября 2020, 14:30
Доброго дня! «Прихованих» комісій Банк не має взагалі, всі комісію утримуються виключно у випадку, якщо таке передбачено Тарифами з якими можна ознайомитись на сайті Банку, за посиланням https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya, обравши пакет послуг, на якому обслуговується Ваш картковий рахунок. Стосовно надання консультацій у телефонному режимі, на жаль, дійсно іноді може утворюватись тимчасова черга, зазвичай це пов'язане з неочікуваним збільшенням звернень. Просимо Вас зачекати з'єднання з оператором або написати своє питання в чаті системи «Райффайзен онлайн». Стосовно заміни/відновлення працездатності банкоматів, докладаємо зусиль для вирішення питань в стислі терміни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pikachu74 26 ноября 2020, 13:25
Коли ваший банк почне працювати, як нормальні банки? На даний момент таке відчуття, що банк займається відмиванням коштів, на усе місто два банкомати, один не працює по причині того, що його замінюють, а той що знаходиться у відділенні не працює взагалі.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 ноября 2020, 13:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності, що пов'язані з неможливістю скористатися банкоматом. В той же час зазначаємо, що за допомогою наших карток Ви можете не знімаючи кошти, проводити майже всі операції (сплата за товари та послуги в торгових точках та інтернеті, оплати та перекази коштів за допомогою системи «Райффайзен онлайн» та ін.) Крім того, наразі в більшості пакетів послуг, на умовах яких обслуговуються карткові рахунки, можливе безкоштовне зняття коштів в банкоматі інших банків. Якщо залишилися питання, зверніться до нашого Інформаційного центру, допоможемо з пошуком варіантів вирішення.

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nshm 26 ноября 2020, 10:55
Видимо случайно нажала на кнопку- проблема решена((( Проблема не решена к сожалению и просьба решить ее! Информацию которую Вы запросили, отправила в личном сообщении.
дублирую отзыв:

Добрый вечер! Сложилась непонятная ситуация… Частный исполнитель через нотариуса, а не решение суда, послал в банк постановление о аресте счетов.
Не просто счетов, а счет для Социальных выплат на ребенка!!! Согласно закону, социальные выплаты аресту не подлежат.
Набираю сотрудников банка, но с моего номера трубку не берут, набрала с другого номера- сразу же ответили!
На свои вопросы, получила только один ответ: связывайтесь с частным исполнителем и с ним договаривайтесь! Юхименко Ольга Леонидовна, конт.тел.(099)450-65-38( данный контакт дал мне банк)
Во-первых: почему мне сотрудники банка говорят о том, что бы я договаривалась с кем то, кто не является сотрудником этого банка?!!!
Во-вторых: Почему на моем счету минус? а именно сумма -11842,92?
Я нахожусь в декрете, и данные выплаты нужны моим детям, и они не являются моим доходом, а помощью для детей!!!
Разве так должен реагировать банк на вопросы своего клиента?
и у меня сразу вопрос? действительно ли банк Аваль надежный?
хотела уточнить еще ряд вопросов, но на мои звонки не реагируют…
Прошу руководство банка разобраться с данной ситуацией.
Заранее благодарю.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 ноября 2020, 10:58
Доброго ранку!
Ми з'ясовуємо ситуацію. Зателефонуємо протягом дня, як і обіцяли у попередньому відгуку. Зачекайте, будь ласка.

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Nshm 25 ноября 2020, 22:10
Добрый вечер! Сложилась непонятная ситуация… Частный исполнитель через нотариуса, а не решение суда, послал в банк постановление о аресте счетов.
Не просто счетов, а счет для Социальных выплат на ребенка!!! Согласно закону, социальные выплаты аресту не подлежат.
Набираю сотрудников банка, но с моего номера трубку не берут, набрала с другого номера- сразу же ответили!
На свои вопросы, получила только один ответ: связывайтесь с частным исполнителем и с ним договаривайтесь! Юхименко Ольга Леонидовна, конт.тел.(099)450-65-38( данный контакт дал мне банк)
Во-первых: почему мне сотрудники банка говорят о том, что бы я договаривалась с кем то, кто не является сотрудником этого банка?!!!
Во-вторых: Почему на моем счету минус? а именно сумма -11842,92?
Я нахожусь в декрете, и данные выплаты нужны моим детям, и они не являются моим доходом, а помощью для детей!!!
Разве так должен реагировать банк на вопросы своего клиента?
и у меня сразу вопрос? действительно ли банк Аваль надежный?
хотела уточнить еще ряд вопросов, но на мои звонки не реагируют…
Прошу руководство банка разобраться с данной ситуацией.
Заранее благодарю.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 ноября 2020, 22:12
Доброго вечора! Банк працює у відповідності до вимог законодавства і, у випадку надходження постанови, зобов'язаний виконати те, що написано в її резолютивній частині. В разі, якщо постановою передбачено накласти арешт на всі рахунки Клієнта, Банк вимушений це зробити. При цьому окремі рахунки для соціальних виплат Банк, на жаль, не відкриває. Завтра протягом робочого дня, спробуємо з'ясувати, чи можливі альтернативні варіанти вирішення питання, крім того, який Вам озвучили та зателефонуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
dimedroluch 25 ноября 2020, 16:39
Отделение по адресу: Одесса, ул. Дерибасовская, 14
Банк «автоматически» (без моего соглашения/подтверждения) переключил меня на, как они сказали в поддержке «более выгодный тариф», который предполагает ежемесячные списания денег в моем случае (если не делать никаких оплат в магазинах). К счастью по телефону достаточно быстро вернули меня на прошлый тариф без абонплат. Добровольно никакую карту в этом банке открывать не стану, конечно. Когда только открывал зарплатную карточку, очень настойчиво навязывали страховку, со словами «она обязательна». Когда просил показать мне условия на сайте или на бумаге, где было бы написано что она обязательна — сказали что там не написано, но она все равно обязательна. После моего предложения сделать это в другом банке, в итоге открыли без страховки. Текстовой поддержки (чата) у банка нету.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 ноября 2020, 16:50
Доброго дня! Дуже прикро отримувати негативні відгуки від наших Клієнтів, адже ми намагаємось впроваджувати нові, більш зручні продукти та надавати послуги високої якості:( Стосовно переведення на нові тарифи, дійсно, наразі у Банку лише два Тарифа, на якому обслуговуються рахунки. При цьому спочатку ми перевели Вас на більш зручний, в якому також відсутня абонплата за умови виконання критеріїв (безготівкові розрахунки на 2000,00 грн. або 2000,00 середньомісячний залишок) при цьому безкоштовні платежі в системі «Райффайзен онлайн» та бонусна програма «Ще». При цьому, якщо даний Тарифний план не влаштовує — клієнт може його змінити, зателефонувавши до Інформаційного центру, як це зробили Ви. Інформацію про нав'язування страховки передамо до відділення, в якому відкрито картковий рахунок, для аналізу ситуації та вжиття заходів. Стосовно чату — він у нас є, в системі «Райффайзен онлайн», розділ «Повідомлення». Будемо раді Вас там проконсультувати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
gostit 18 ноября 2020, 13:49
Банк списывает по 2 доллара за использование неактивного счета. Неактивный счёт — это счёт по которому не проводились финансовые операции больше полгода.
Проблема только в том, что про это никто ни слова не сказал. В итоге. На счету была определенная сумма. Я некоторое время не проверял баланс счета. В принципе, зачем? Банк же, типа, самый надёжный. Что может случиться? Через год зашёл в Аваль онлайн, проверить сумму для заполнения е-декларации. Смотрю, а мне каждый месяц, начиная с августа, по 2 доллара списывают. Хорошо что выявил вовремя и сняли только 6 долларов. А если бы не е-декларация, то может и не заходил бы вообще, а через пару лет, узнал, что счета то и нет.)) Когда начал ругаться с банком узнал, что они в отделениях за месяц выложили эту информацию (то есть я должен каждый месяц ходить по их отделениям). Ещё сказали, что всем приходили соответствующие смс. Проверил ещё раз телефон. Ничего подобного не нашел. Одним словом это круто. Что им мешает, в следующий раз, в отделении разместить информацию про снятие большей суммы со счета под любым предлогом и в одностороннем порядке начать ее взыскивать?
Для себя сделал вывод, что пока лучше от этого банка держаться подальше. Снял деньги и отнес в другой банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 ноября 2020, 16:16
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Запевняємо Вас, що всі списання відбуваються виключно у відповідності до діючих Тарифів, інформування про які здійснюється в тому числі шляхом їх розміщення на сайті Банку за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya та у відділеннях Банку. Просимо додатково написати свій ІПН в особистих повідомленнях, переглянемо рахунок, перевіримо надсилання СМС з інформацією та спробуємо запропонувати вирішення питання в індивідуальному порядку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
abuzaind 17 ноября 2020, 0:50
Хоть функция обмена валют и активна круглосуточно, но в ночное время воспользоваться ей невозможно. Уже во второй раз пытаюсь обменять гривны на доллары после полуночи, но гривны возвращаются назад. В первый раз подумал, что ошибка системы. Но спустя пару месяцев во второй раз понимаю, что это сделано преднамеренно.

Не смертельно, но неприятно. Обмен валют кривой, как и все сервисы «Аваля».
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2020, 13:59
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування відповіді. Дійсно, обмін валюти в нічний час здійснити не можливо. Запевняємо Вас, що постійно працюємо над покращенням роботи системи і намагаємось враховувати всі зауваження та побажання Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝