×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Невозможно дозвонится
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Операторы, вы где?
Звоню сегодня туда с утра, пытаюсь связаться с операторами — слышу музыку, и всё, никто не отвечает.
Днём сейчас позвонил — та же история.
Сегодня понедельник, и праздников нет — информационный центр должен работать. В чём проблема — я не понимаю…
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (3)
списали РКО за вересень, хоча рахунок відкрито в жовтні
просто феєрична дрібязковість від банку
Дякуємо за відгук. Просимо надати додаткову інформацію (ІПН) у особистих повідомленнях. Перевіримо чи вірно відбулося списання та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
В разі, якщо у Вашому відгуку йшлося про рахунок фізичної особи, то маємо повідомити, що вартість обслуговування може складати 36 грн. або 0 грн. на місяць в залежності від того, чи виконує Клієнт фінансові показники в попередньому місяці обслуговування. Детально просимо Вас ознайомитися з тарифом на сайті Банка за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/tariff-03082020-1.pdf. При цьому, якщо рахунок одразу відкривається у тарифному пакеті «Райфкартка+», найближчого 6-го числа, дійсно, знімається комісія в сумі 0,01 грн., що також передбачено Тарифами. Інших рахунків за вказаними Вами у особистому повідомленні даними ми не знайшли.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Заказ карт через сайт не работает вообще
«Na Vashe zamovlenny kartku ne vidkryto.Zvernitsia u viddilennya z pasportom i kodom».
Вот и весь сервис. Вторую неделю я честно пытаюсь стать клиентом банка, но видимо банку совсем этого не нужно. Увы, больше сил моих на это нет. Если я, как будущий клиент, постоянно сталкиваюсь с таким качеством обслуживания даже на этапе простого звонка и открытия карты — представляю какие проблемы возникают в дальнейшем при работе.
Нам прикро, що Ваше перше враження про Банк негативне. Ми перевіримо причини збою на сайті та повідомимо Вас. Сподіваємось, Ви все таки станете нашим клієнтом та в подальшому враження від обслуговування будуть виключно позитивні.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ми попросили в особистих повідомленнях Ваші данні, які, на жаль, поки не отримали. Нам це дуже потрібно, щоб провести поглиблену перевірку, чому саме Ви не можете замовити картку на сайті, адже форма замовлення працює.
Ми дуже хочемо бачити Вас нашим Клієнтом тому, просимо спробувати іще раз, а якщо все ж таки не вийде:
Надати нам інформацію по ІПН і номер телефону (можна в особистих повідомленнях), щоб ми усунули проблему;
Відкрити рахунок, зателефонувавши до Інформаційного центру Банка або звернувшись у будь-яке відділення.
Повторно приносимо Вам вибачення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Нараховує % за так зване «користування кредитом»
до 20.09.2020 потрібно було внести суму N тис. грн;
19.09.2020 я переказав N тис грн. + 1000 грн. з картки іншого банку;
зайшов в особистий кабінет online aval ua, і переконався, що гроші є на рахунку
19.09.2020 Безготівкове зарахування. P24 Оброблено: 21.09.2020
26.09.2020 в особистому кабінеті помітив списання N тис. грн з позначкою (% сплачені за користування кредитом)
Пояснення банку:
гроші були зараховані тільки 21.09.2020, тому «ви не виконали умови погашення кредиту».
На моє зауваження, що кошти були на рахунках банку ще 19.09, банк цілий тиждень збирав докази своєї правоти, щоб написати мені, що «вони мають право обробляти операції протягом трьох банківських днів» і відповідно, за це нараховувати своїм Клієнтам так звані % за користування кредитом
.
.
.
Якщо ти, або твої знайомі попали в таку ж ситуацію з даним банком, пропоную подати колективний позов до суду, на (нелогічне) неправомірне нарахування % за так зване прострочення погашення.
.
Долучусь до уже існуючого позову, який зараз є на розгляді Суду.
.
Особиста інформація в персональних повідомленнях.
Усі пояснення по Вашому рахунку можна отримати у телефонному режимі в Інформаційному центрі або в чаті системи «Райффайзен онлайн». Нам прикро, якщо обслуговування в нашому Банку завдало Вам незручностей, але запевняємо Вас, що ми дотримуємось умов договору та вимог законодавства.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Спамят не клиентам банка, безответственный персонал
Приходит Viber сообщение
Олексію Миколайовичу,
дещо дуже інноваційне і круте для тебе — спробуй зараз!
Ю А потом в июне 2020
И еще в октябре 2020
Сообщения такоже типа.
Проблема в том, что я НЕ АЛЕКСЕЙ. И даже НЕ НИКОЛАЕВИЧ
И ДАЖЕ НИКОГДА НЕ БЫЛ клиентом этого банка.
Вопрос решить в 2 звонка за пол года не удалось.
Сумасшедшие дальше спямят, блокирую.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Так и не дождался оператора в коллцентре за 3 звонка и 20 минут ожидания на каждом
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Продаж кредитів колекторам
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Проблема не решена
https://minfin.com.ua/company/aval/review/181677/
кроме того, что банк не решил проблему, так ещё и ответ предоставил не сам, а посредством НБУ
от НБУ на почту я получил письмо с ответом банка. Кроме хамского отношения к ситуации, я получил и такое же отношение к себе. Мне просто отправили инструкции пользования платёжной картой и всё. Банальная отписка. никакой банковской тайны, которую они так боялись разглашать в ответе на сайте. Дно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
картка не відображається в додатку
сьогодні прийшов забрати її. реєструвався при співробітниці в мобільному додатку по номеру клієнта. станом на 22 вечора картки досі немає в додатку.
думаю шо додаток напевне повне дно раз так важно підтягнути картку.
картка зі слів співробітниці була вже активована, зміна пін в банкоматі була здійснена
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Банк не выдает карты новым клиентам
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
За отриманою інформацією Ви, під час звернення до відділення, бажали випустити саме кредитну картку «Фішка». На жаль, наразі, ми кредитуємо лише діючих Клієнтів, які мають персональні пропозиції☹ Сподіваємось, що скоро ситуація зміниться та ми зможемо і Вам запропонувати нашу кредитну картку, а поки працівники відділення пропонували Вам, як альтернативу, відкрити приватний рахунок та випустити карту «Фішка», за допомогою якої можна накопичувати бали.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Комментарии (3)
ОТВРАТИТЕЛЬНО!!!!!
По сути:
1. Юр. лица — всех загнали на недоработанную систему клиент банка, которая не имеет смс подтверждения о передвижении по счету и системы подтверждения платежей смс. Тоесть, любой, кто вошел в систему, может перечислить деньги, а вы про это и знать не будете. я уже молчу про то как тупит эта система и сколько нервов и времени приходится тратить на то, чтобы по сто раз кнопку нажимать и ждать ответа от страницы.
2. Физ. лица — если вам пришла смс с кодом подтверждения на проведение платежа — это редкая удача. а чаще всего, смс или не приходит или задерживается. иногда помогает, если ты начинаешь звонить в кол центр со своего номера. тогда тебе скопом наваливают кучу смс м кодом на подтверждение платежей, которые уже пропущены (штук 10).
3. кол центр — ну не может он решить проблемы с неработающей системой. мне сочувствуют и извиняются, но мои скандалы не реагируют (ребят набрали стрессоустойчивых), но помочь ничем не могут. и эпогеем всего этого приходит смс с текстом: "«Вітаємо! оцініть роботу нашого колцентру» с переходом на несуществующую страницу.
Страшо работать в этой стране, если даже последний банк, на который была надежда не может предоставлять услуги на самом необходимом уровне.
Куда идти дальше, с кем работать?
Никому не рекомендую работать с Райфайзен баком АВАЛЬ!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Над реалізацією смс модуля вже ведеться робота і в подальших оновленнях системи така функція з’явиться. Наразі, звертаємо Вашу увагу, що увійти в систему можна лише маючи ключ ЕЦП і знаючи пароль на нього, шифрування ключів забезпечує високий рівень безпеки. Система постійно вдосконалюється і над продуктивністю системи зараз також працюємо.
Стосовно СМС з кодом підтвердження платежу, на жаль, Ви не вказали період в який спостерігалася дана проблема. Наразі, СМС з кодом формуються та відправляються, інформація щодо їх затримки не надходить. В разі, якщо проблема актуальна і зараз, просимо звернутися до Інформаційного центру або в чаті «Райффайзен онлайн», все перевіримо та спробуємо допомогти.
Щодо оцінки якості роботи колцентру – перевірили, при переході за посиланням, яке було надіслано Вам 01.10 сторінка відкривається.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про обслуговування в Банку, ми врахували зауваження та готові змінюватись. Залишайтесь нашим клієнтом, та, сподіваємось, що неприємні моменти відійдуть у минуле.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Спасибо за ненавязчивую рекламу
Дякуємо за позитивний відгук, дуже приємно такі отримувати. Запевняємо, що й надалі будемо робити все можливе, щоб не завдавати незручностей нашим Клієнтам.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Договор страхования
На вопрос, кто меня застраховал, сотрудник банка Рига Рита Анатольевна, ответила, что предприятие.
Проведя собственное расследование, обнаружила следующее. Накануне моего визита в банк, Рига Р.А. позвонила с просьбой подписать договор по зарплатной карте, который мне забыли дать на подпись. Прийдя в банк, я сразу подписала пакет документов, скрепленных одной скрепкой. Подписание проходило следующим образом: мне вручили пакет документов и показали места с отметками, где надо расписаться. Предварительного ознакомления с документами не происходило. Я обратила внимание на первый документ. Речь шла о карточном счете и стояла печать для договоров банка. Остальные документы не разглядывала и ставила подпись в «нужных» местах.
Как оказалось, за несколько минут до моего вопроса « кто меня застраховал?», я сама себя застраховала и даже дала согласие на регулярное списание страховых сумм, подписав не глядя пакет документов.
28.09.2020, во время разговора в присутствии начальника отделения банка, Рига Р.А. не извинилась, а только выгораживала себя. Из уст начальника банка прозвучала фраза, что у них часто клиенты отказываются от страхования. Меня это насторожило: подобная практика страхования является «нормой» для отделения?
В связи с выше перечисленным, прошу разобраться, на каком основании Рига Р.А. использовала мои персональные данные для заключения договора страхования и какие меры к ней применены.
Дякуємо Вам за повідомлення про даний випадок і приносимо вибачення за завдані незручності. Запевняємо Вас, що ситуація не залишиться поза увагою. Буде проведена ретельна перевірка і, в разі порушення працівником стандартів обслуговування, вжиті передбачені у таких випадках заходи.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування відповіді. За отриманою інформацією, перед відкриттям рахунку з Вами зв'язувались працівник відділення для надання консультації про умови обслуговування рахунку, а також про додаткові послуги, які можна отримати у нас в Банку. Після цього, Ви звенулися у відділення в якому працівником вже були підготовлені документи на оформлення тих послуг на які Ви погодились під час телефонної розмови. Зауважуємо, що Клієнт перед підписанням має ознайомлюється з документами та з'ясувати додаткові питання, в разі наявності. Запевняємо Вас, що описаний порядок реалізовано виключно для економії часу Клієнтів та надання швидкого та якісного обслуговування. Нам дуже прикро, за виникле непорозуміння. Приносимо вибачення та запевняємо, що працівникам наголошено на необхідності більш детально надавати пояснення стосовно послуг, які пропонуються та тарифів. Наразі, рахунок на стадії закриття, та в якості виключення прийнято рішення про повернення коштів, утриманих за послугу страхування. Ми цінуємо всіх наших Клієнтів та не бажаємо залишати у Вас негативне враження про обслуговування в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Горячая линия Raiffeisen-online отказала принять жалобу
Вам надавали відповідь на вказане питання у письмовій формі на вказану Вами адресу. Додатково передамо інформацію про ситуацію менеджеру вказаного оператора.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
На 500грн насчитали 560грн%
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Банк Аваль нарушает условия договора.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Шахрайство
4149 5001 4438 3406
Проценко Ирина Михайловна
Ціна 999 грн.
Чи є можливість повернути гроші?
Допоможіть, у вас гарний сервіс.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написать комментарий
Як закрити кредит
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Совісті не мають
можливі варіанти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий