Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
clank 27 октября 2020, 20:43
Для тех кто хочет оформить карту 100дней Схема мутная на 100 проц. Даже не думайте ввязываться. Разведут! Погашаешь задолженность а оказывается не погашаешь надо быть очень внимательным и ждать выписки о погашении на каткой то вкладке (Х** знает где) причём эта выписка формируется несколько дней ( несколько дней Карл) 21 век на дворе. Если ты неуважений як я и решил что баланс на карте 100к это погашённый кредит в льготный период ан нет проценты по странной схеме с тебя снимут и даже застенчиво ни о чем не предупредят Такой эвропейський банк с украинским характером. Короче РАЗВОДНЯК|||
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 октября 2020, 20:54
Доброго вечора! Дуже прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про нашу картку. Запевняємо Вас, умови повністю прозорі і описані в Правилах обслуговування фізичних осіб, які розміщені на нашому сайті і є частиною договору, що підписується з клієнтом. Здійснюєте безготівкові операції, щомісячно вносите плановий платіж та пільговий період діє протягом 100 днів з моменту проведення першої операції. Погасили в цей період заборгованість
повністю ( на кінець дня у виписці відображається 0) жодні проценти не нараховуються. Якщо потрібно, зверніться до нашого Інформаційного центру, або напишіть в чаті Банку, запитайте про все, що викликає сумнів, все детально пояснимо і жодних неприємних сюрпризів не виникне.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
InnaKH 27 октября 2020, 19:23
Тут конечно виновата я, поверила мошенникам и у мене с карточки списали 11.000, но, дозвониться в Банк очень тяжело, когда попросила заявку на спорной транзакцию, отказали, хотя сума сутки была в обработке!
И как-то странно, мошенник знал номер моей карточки и суму!
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 октября 2020, 19:33
Доброго вечора! На жаль, в разі розголошення даних картки або кодів, необхідних для здійснення операції, з моменту проведення операції, Банк не має можливості її призупинити, відмінити або оскаржити. Єдине можливе рішення у даному випадку – не втрачаючи часу, звертатися до правоохоронних органів з повідомленням про виниклу ситуацію. Просимо Вас звернутись у поліцію з повідомленням про протиправні дії, при цьому банк зі свого боку завжди готовий співпрацювати зі слідством і надавати всю необхідну інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0679497796 27 октября 2020, 9:16
По мої заявці на спірну трансакцію зареєстровану 21.10.2020 року ще нема грошей 21тис 300 грн, а банкомат більше не працює чим працює, робіть щось з цим
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 октября 2020, 9:20
Доброго ранку! Запевняємо Вас, що, наразі, ми робимо все можливе, щоб завершити перевірку по спірній операції сьогодні до кінця дня. Про це повідомляли Вас вчора, у відповіді на попередній відгук. Інформація про роботу банкомату також доведена до відома відповідального підрозділу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 октября 2020, 18:30
Доброго вечора! Питання вирішено, просимо перевірити виписку. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Sendegario 26 октября 2020, 21:29
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 89-А
Начал замечать что при снятии в банкомате денег списывается комиссия (хотя по программе не должна ни с банкоматов Райфайзен банка ни с других) позвонил в кол центр. Сказали что комиссия вернётся как только выйдут деньги с обработки. Деньги с обработки вышли. Комиссия не вернулась. Продолжил звонить в кол центр. Операторы просто стали бросать трубку просто представившись. Сходил сегодня в отделение. Я в отделение предоставил скриншот о том что сумма снималась вместе с комиссией. Операционист предоставила мне выписку где комиссии почему-то не было и финальная сумма странным образом сошлась. Хотя четко отслеживалось снятие комиссии в выписке оно не проходило. Спустя час бессмысленного диалога в отделении просто ушёл. Ничем не помогли
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 октября 2020, 8:46
Доброго ранку! В деяких пакетах послуг при занятті коштів в банкоматі комісія блокується, але фактично списується з рахунку лише сума, яку Ви отримали. Саме тому, при перегляді в виписці, Ви бачите лише суму зняття. Будемо вдячні, якщо в особистих повідомленнях Ви вкажете Ваш ІПН та номер телефону, з якого телефонували до Інформаційного центру, перевіримо якість консультацій, що Вам надавались, та причини завершення дзвінка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
0679497796 26 октября 2020, 12:28
21 жовтня поповнював картковий рахунок в м.Кременець Тернопільської області, банкомат завис,і гроші теж (21 тисяча 300 гривень), сьогодні 26 жовтня, грошей ще нема, мало того 23 жовтня цей самий банкомат знову завис і зависла сума 21тисяча 600 гривень, ніякої реакції, додзвонитись не можна, бо вони тяжко працюють, хіба це нормально. При тому що в мене були схожі ситуації в інших банках, але гроші були на другий день, робіть висновки, чи варто працювати з таким банком
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 октября 2020, 12:33
Доброго дня! перевіримо інформацію стосовно заявки на спірну операцію та надамо коментарі найближчим часом. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 октября 2020, 16:25
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Питання по першій спірній операції вирішено позитивно. Просимо перевірити виписку по рахунку. Що стосується другої заявки – робимо все можливе, щоб закрити питання протягом завтрішнього дня, якщо не виникне потреби у проведенні додаткової перевірки. Ми розуміємо бажання наших Клієнтів якомога швидше повернути кошти особливо якщо вони потрібні саме зараз в робимо для цього все можливе. Однак, нам необхідний час для того, щоб детально розібратись у ситуації, упевнитись, що під час проведення операції мало місце не зарахування коштів тктивне рішення стосовно повернення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 октября 2020, 18:37
Доброго дня! Питання по другій спірній операції також вирішено, просимо перевірити виписку. ПРиносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Tanya Petrechko 25 октября 2020, 8:39
У понеділок поклали кошти в термінал, термінал чеку не видав, на екрані-вибачте технічна помилка!!!!11000 лишились без підтвердження про оплату і без грошей на рахунку!!!
Номер заяви-260439
Дзвінок на гарячу лінію-кошти ви можете отримати коли інкасатор зробить перерахунок(це понеділок, середа, п’ятниця )
У понеділок працівники банку сказали -до кінця дня чекайте і гроші зарахують.У середу на гарячій лінії і в банку —до кінця дня зарахують!
У п’ятницю я з телефону працівника банку нарешті додзвонилась знову на гарячу лінію(від середи слухавку на гарячій лінії ніхто не брав від мене а від працівника банку одразу!))
В банку роблять вигляд щирого здивування, бо за їх словами, до 5днів гроші зараховують.На гарячій лінії мені гулять про те, що в європейських банках гроші неможливо отримати декілька місяців, в інших банках-декілька тижнів а вони от самі оперативні!!! Серйозно?!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 октября 2020, 8:48
Доброго дня! Працівники Банку, дійсно, намагаються максимально оперативно вирішувати такі питання, але, іноді виникають ситуації, які потребують додаткової перевірки. На жаль, в даному випадку проводиться додаткові заходи які потребують часу. Приносимо вибачення за завдані незручності і просимо зачекати прийняття рішення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Hapiness 24 октября 2020, 13:49
Ужасное приложение, с постоянной сменой пароля. Невозможно работать в интернет банкинге.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 октября 2020, 13:57
Доброго дня! Ви самі можете обирати період, через який необхідно буде змінити пароль. Максимальний — 12 місяців. Протягом встановленого часу, система не вимагатиме зміни, якщо Ви вводите його вірно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Игорь Галусяк 23 октября 2020, 16:59
Получил зарплатную карту. Ни денег снять, ни в приложение зайти, ни на горячую линию дозвониться. Худший банк в Украине.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 октября 2020, 17:04
Доброго дня!
Розуміємо Ваше незадоволення ситуацією, яка виникла. Спробуємо перевірити стан картки, та в разі наявності, надати альтернативні варіанти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 октября 2020, 17:18
Ігорю, бачимо, що для того, щоб успішно користуватися карткою, Вам необхідно спершу змінити ПІН-код у банкоматі. Якщо Ви не знаєте початкового ПІН-коду, на жаль, доведеться телефонувати до Інформаційного центру. Рекомендуємо робити це з номеру, який Ви зазначали, як фінансовий, це дозволить зменшити час очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lesycmrf 23 октября 2020, 13:39
Банкоматів ДУЖЕ мало. Дозвонитись неможливо. Проблеми клієнтів вирішувати незацікавлені.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 октября 2020, 13:47
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про Банк. На жаль, наразі, дійсно працюємо над оптимізацією мережі банкоматів при цьому пропонуємо нашим Клієнтам пакети послуг у яких безкоштовне зняття коштів можливо в банкоматах інших банків. Крім того, картками Банку можливо розрахуватись у торгових точках, інтернет-сайтах, а за допомогою системи «Райффайзен онлайн» здійснити оплату будь-яких послуг. Стосовно неможливості додзвонитися, визнаємо, що наразі має місце черга на гарячій лінії, робимо усе можливе, щоб вирішити цю проблему і мінімізувати час очікування Клієнтів. Також, готові спробувати допомогти у вирішенні Вашого питання, якщо напишете нам у системі «Райффайзен онлайн», роздій «Повідомлення».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pikachu74 23 октября 2020, 12:31
Чекав десять хв на лінії, потім хтось підняв слухавку, сказав, щось не внятне і одразу її поклав, «найкраща» тех підтримка з усіх банків.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 октября 2020, 12:36
Доброго дня! На жаль, наразі, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час, робимо все можливе, для того, щоб ситуація нормалізувалась в найкоротший строк. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково просимо вказати номер, з якого телефонували (в особистих повідомленнях), перевіримо чому було завершено дзвінок. В разі, якщо користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете викласти своє питання в чаті системи, спробуємо допомогти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
OrestP 22 октября 2020, 15:51
В понеділок 19 жовтня, поповнюючи картку в відділенні Райффайзен Банк Аваль за адресою Львівська область, м.Самбір, площа Ринок, 14, завис термінал. В результаті чого термінал прийняв 11 000 тисяч гривень. На карту дані кошти не поступили, квитанції термінал не видав.
Працівник відділення повідомив що в таких вибадках потрібно телефонувати на гарячу лінію, далі цитата «… але ви не переживайте, ви опишете свою проблему, і до кінця дня кошти точно поступлять на карту». На гарячу лінію додзвонились десь через 20 хвилин. І вже там після оформлення заявки про інцидент повідомили що заяву розглянуть і кошти до 5 днів!!! поступлять на карту. На прохання про те що кошти потрібні набагато швидше, оскільки уже через 2 дня прийдеться суттєво переплачувати, сказали що докладуть всіх зусиль.
Вчора (21 жовтня) телефонували на гарячу лінію протягом декількох годин БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!! Ніхто трубки не взяв, ніхто не відтелефонував. Мабуть номери клієнтів з проблемами записуються і просто ігноряться. Сьогодні також не могли додзвонитись. Підійшли до керуючого вищезазначеного відділення. І о диво! З його номеру служба підтримки гарячої лінії відповіла вже на 2-й хвилині.
Правда після довгих розпитувань повідомили що нашу заяву мають розглянути 24 жовтня, тобто в суботу!, тобто по факту в кращому випадку це буде в понеділок 26-го, а коли будуть зараховані кошти після розгляду заяви невідомо!
Дуже жалкуємо що відкрили рахунок в цьому банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 октября 2020, 15:59
Доброго дня! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація і це негативно вплинуло на Ваше враження від обслуговування в Банку. На жаль, дійсно, іноді трапляються збої при внесенні коштів через банкомати але працівники Банку докладають зусиль, для того, щоб в найкоротший термін вирішувати такі питання і мінімізувати незручності Клієнтів. Просимо Вас терміново вказати свій ІПН (в особистих повідомленнях), спробуємо прискорити вирішення Вашого питання. Стосовно неможливості додзвонитися на гарячу лінію, на жаль, змушені визнати, що наразі має місце різке збільшення навантаження на лінію підтримки, що призводить до виникнення тимчасових черг. В раз необхідності, Ви також можете отримати консультацію в чаті системи «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 октября 2020, 16:04
Тетяно Сергіївно, Ваші данні знайшли. Працюємо над вирішенням питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 октября 2020, 9:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування та неприємну ситуацію, яка виникла при поповненні. Маємо інформацію, що питання вирішено. Просимо перевірити виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Scavr9 22 октября 2020, 15:19
22.10.2020 зателефонував до банку за номером (044) 490 8888 і спитав чи є англомовні співробітники у відділенні на Великій Васильківській 116-118, потрібно відкрити рахунок людині яка знає тільки англійську. Оператор зв’язалась з відділенням і повідомила що є, приходьте. На місці з’ясувалось що англійською ніхто не розмовляє. Згаяли час.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 октября 2020, 15:24
Доброго дня!
Ми приносимо Вам наші вибачення за те, що така ситуація мала місце. Нам прикро, що Ви витратили власний час у зв'язку з отриманням некоректної інформації. Дуже хочемо розібратися та вжити заходи, направлені на запобігання подібному в майбутньому.
Для цього просимо Вас у особистих повідомленнях вказати номер, з якого телефонували до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
Scavr9 22 октября 2020, 15:38
Дякую за відповідь, до цього мав тільки позитивний досвід роботи з банком. Номер телефону вказав у заявці.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 октября 2020, 17:04
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zelenskijsasha 22 октября 2020, 11:54
Нужно было срочно перевести деньги ребенку на ПЦР тест в больнице, а приложение райф не работает. Позвонил оператору он ответил технические проблемы и это уже не первый раз такое происходит. Как проценты по кредиту два раза в месяц снимать так у них все работает, а тут ребенку деньги переслать так технические проблемы.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 октября 2020, 11:58
Доброго дня. Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Наш банк прагне надавати тільки якісний сервіс.
Робимо все можливе для відновлення роботи «Райффайзен Онлайн» в найкоротші можливі терміни. Перепрошуємо за незручності.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 октября 2020, 11:56
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук. Віповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 октября 2020, 13:03
Доброго дня! Повторно приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла. Запевняємо, що робимо все можливе для того, щоб відновити нормальну роботу системи в найкоротший термін. Як альтернативний варіант, пропонуємо скористатися можливістю здійснити онлайн платіж з вашого карткового рахунку за повними реквізитами за  посиланням. https://www.aval.ua/ru/onlajn-platezhi. 
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Watch Alphabet 21 октября 2020, 19:33
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 2-А
Хочу поделиться положительным опытом от работы с Райффайзен Банк Аваль.
Последние усовершенствования и обновления мобильного приложения банка очень облегчили работу по переводам оплат поставщикам товара, а это очень важно, когда занимаешься закупками товара в интернет магазин.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 октября 2020, 20:04
Доброго дня!
Дякуємо за позитивний відгук про нашу роботу! МИ намагаємось покращувати послуги для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Вчера всё ок, а сегодня захожу, моя карта на детские заблокирована! С какого спрашивается? ?? На карте деньги ребёнка, вообще-то!!! На памперсы, на питание, на лекарства, в конце концов!!! Звоню на линию, толку ноль. Уже 30 минут музыка просто играет! Вы не имеете права блокировать социальные выплаты!
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 октября 2020, 13:30
Доброго дня!
Блокування рахунку здійснюється виключно в разі наявності підстав, передбачених чинним законодавством. Якщо, наприклад, до Банку надходить постанова на арешт коштів на рахунку, Банк зобов'язаний її виконати. Що стосується неможливості додзвонитися до Інформаційного центру, на жаль, змушені повідомити, що має місце тимчасове утворення черги на лінії. Робимо все можливе для того, щоб зменшити час очікування Клієнтів. Також, можете написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», перевіримо причини блокування і надамо коментарі конкретно по Вашому рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 октября 2020, 17:34
Шановна AnastasiaB2019! Написати повідомлення в чаті можливо зайшовши в систему «Райффайзен онлайн», (якщо Ви в ній зареєстровані) –в меню обрати «Зв’язок з банком»--«Повідомлення». Повторно зазначаємо, що в разі, коли виконавцем передана до Банку належним чином оформлена Постанова про арешт коштів, Банк зобов’язаний її виконати. При цьому, окремі рахунки, для отримання соціальних виплат Банком не відкриваються, про це зазначено у Правилах банківського обслуговування, які є складовою договору, підписаного Клієнтом при відкриття рахунку. Отже рахунок має статус Вашого особистого рахунку і підлягає арешту, в разі наявності підстав. Якщо Ви вважаєте що виконавець не мав підстави на видачу постанови, для вирішення питання необхідно звертатися до нього, оскільки то того часу, поки до Банку не надійде належним чином оформлена постанова про зняття арешту, на жаль, Банк не зможе зняти його самостійно. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
kvaterniuk 20 октября 2020, 14:32
Сервіс ну дуже застарілий… Мусила зробити картку, бо зарплатний проект.
З таким відношенням, яке є на даний час в банку, взагалі не хочеться слухати про якісь програми, можливості, що є в банку. Зразу просто-------------
Другий день телефоную, бо немає часу заїхати-так слухавку ніхто і не взяв!!!
Чекала 3 рази на лінії по 20 хв… Для чого тоді гаряча лінія???? Дайте номер відділення на сайті для запиту людей!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 октября 2020, 14:40
Доброго дня!
Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо та дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Pikachu74 20 октября 2020, 13:48
В нашому місті одне відділення і було три банкомати, один знаходиться в самому відділені, а другий знаходився на вулиці в стіні будівлі, мало того, що їхні банкомати часто не працюють, так вони забрали банкомат з вулиці. Сам банк закрили без пояснення причини до 18.10, а уже 19.10 знову висить друкований лист паперу з шрифтом 8 і написано, що відділення не працюватиме ще до 21.10. тех підтримка слухавку не бере взагалі
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 октября 2020, 13:51
Доброго дня! Дякуємо за відгук, відповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 октября 2020, 14:43
Доброго дня! На жаль, маємо повідомити, що відділення, про яке зазначено у Вашому відгуку, дійсно, не працює орієнтовно до 21.10.2020 з поважних причин. Маємо банкомат, який працює цілодобово та розташований за адресою: вул. Фрунзе 28. Інформація щодо місця розташування та графіку роботи банкоматів знаходиться на сайті Банку за посиланням: https://www.aval.ua/ru/bankomaty. Крім того, Банк пропонує пакети послуг у яких зняття коштів здійснюється без комісії в банкоматах будь-яких Банків, а також рекомендуємо користуватися картками для безготівкових розрахунків у торгових точках та мережі інтернет. Що стосується неможливості додзвонитися до Інформаційного центру,  на жаль, це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Riky 19 октября 2020, 20:37
Звоню на поддержку, скидывают и перезванивают сами. Хочу подключиться к оператору, ожидаю пол часа — не берут трубку. Вечером после 19.00 взяла трубку оператор Катерина, говорит что надо подождать пару минут на телефоне, жду 20 минут и ложу трубку…
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 октября 2020, 20:44
Доброго дня! Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи витрачати власний час в очікуванні з'єднання з операторами. Запевняємо, що робимо все можливе, щоб скоротити час очікування. Повідомте, будь ласка, в особистих повідомленнях номер з якого телефонували, розберемося чому так сталося та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 октября 2020, 15:45
Доброго дня! Маємо інформацію, що Вам зателефонували та владнали питання. Приносимо вибачення за те, що для остаточного вирішення знадобилося так багато часу. Сподіваємось, що в подальшому Ваша співпраця з нами буде лише приємною.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема решена
Anton Dobrorez 19 октября 2020, 15:35
При пополнении своей карты наличными завис банкомат, в результате чего я лишился 18.000 грн. (чек не выдан, деньги на счёт не поступили). В поддержке говорят «оформили заявку, ждите 5 РАБОЧИХ ДНЕЙ»! У меня финансовые обязательства, которые нужно погасить здесь и сейчас! Какой-то срочной реакции на мою проблему нет, хотя я об этом прошу. В результате БАНКОВСКОЙ ошибки, у меня и моего предприятия сорваны сроки заказа строительных материалов, из-за чего я вынужден переплачивать за него позже за счёт роста курса доллара! Просто переведу все свои счета в другой банк!
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 октября 2020, 15:39
Доброго дня! Нам дуже прикро, що Ви потрапили в таку ситуацію. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для вирішення подібних питань в найкоротший термін при цьому оператор Інформаційного центру озвучує орієнтовний строк розгляду спірної операції. Повідомте нам, будь ласка, свій ІПН (можна у особистих повідомленнях) перевіримо чи можливо прискорити вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 октября 2020, 13:00
Доброго дня! Маємо інформацію, що питання по спірній трансакції вирішено. Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Bpishnyak 16 октября 2020, 15:16
К огромному сожалению, мне приходится быть клиентом этого МЕГА клиентоориентированого банка. Уже 2-ий день безуспешно пытаюсь дозвонится в КЦ, из-за чего теряю свои нервы и деньги! Камон ребята! Вам вообще известно, что такое SLA и как быстро нужно отвечать клиентам????? Время ожидание составило 45 минут!!! Это верх неуважения к своим клиентам!!!

Уважаемое руководство! Взываю к вашей совести! если она у вас есть конечно. С таким отношением вы никогда не подниметесь в рейтинге банков Украины!

PS: Гугланите на тему SLA если не в курсе. И кстати, в нормальных КЦ этот показатель не превышает 5 минут.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 октября 2020, 18:39
Доброго дня!
Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо та дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝