Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
0631407661 15 февраля 2023, 22:06
Сьогодні заблокували мою картку, причина досі для мене не відома, мені її не говорять, сказали що це конфіденційна інформація, сказали що я більше не можу навіть відкрити новий рахунок! Я досі в недорозумінні! 12 років користуюся цим банком і ніколи ніяких притензій не було і мене все влаштовувало, до сьогоднішнього дня! Без пояснень і всього іншого!
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 февраля 2023, 8:57
Доброго дня!
Дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже приємно мати з Вами співпрацю такий тривалий період, ми це цінуємо.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо при використанні рахунку виявлено порушення умов договору та його було використано не за призначенням, карти до рахунку обмежуються та подальше використання рахунку є неможливим.
Для більш детального аналізу ситуації, просимо Вас завітати у найближче відділення Райфу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Евгения Елькина 15 февраля 2023, 17:30
Добрий день! 31.01.2023 року у 12 г.20 хв. я купувала ліки у аптеці Копійка (Урлівська 23)на суму 1559.50 грн. Картку до терміналу прикладала та вводила пінкод 1 раз.Чек отримала один -він є в наявності. Але гроши с картки списали 2 рази поряд.Я відразу ж зателефонувала в банк — розповіла ситуацію і оператор підтвердила що було 2 списання й оформила заявку.Номер заявки 459295.Оповіщення що заяву прийнято я отримала в оповіщеннях. Оператор сказала що будуть розглядати до 10 робочих днів. Але й досі немає повернення грошей.Будь ласка візьміть до уваги та розгляньте мою заяву на подвійне списання грошей. Дякую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 февраля 2023, 17:35
Доброго дня.
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація.
Розгляд заявок на оскарження здійснюється зазвичай в максимально короткі терміни, оскільки ми розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, особливо в такі буремні часи. Та іноді дійсно можуть виникати затримки, у випадку необхідності додаткової перевірки.
Зі свого боку додатково здійснили запит на уточнення можливості пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 февраля 2023, 12:01
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо за тривале очікування. Отримали інформацію, що Ваш запит на оскарження було виконано, та Вам мало надійти повідомлення щодо результатів розгляду.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
bigalexa 14 февраля 2023, 16:22
Шановний @RaifHelp!
Оскільки ні через «Форму зворотного зв’язку» на сайті банку, ні через зв’язок з оператором підтримки клієнтів мені так і не вдалося отримати відповідь, вимушений написати у розділ «Відгуки» цього поважного сайту.
Прошу з’ясувати причини, чому вже протягом 11 місяців ніяк не можуть зарахувати на мою картку власні кошти, які було повернуто однією електронною торговою площадкою! ARN reference number: 05130862070910020605853
Заява на спірну транзакцію #434551 від 01.08.22 р.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 февраля 2023, 16:25
Доброго дня!
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та ми зробимо все необхідне для її перевірки. Запит взяли в роботу під свій контроль по результату — надамо зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сергій Нестеренко 14 февраля 2023, 14:07
На початку лютого в РайфайзенБанку з моїх двох карток одночасно шахраї вкрали 7751,89 грн шляхом множинних транзакцій за оплату реклами на Facebook. Жодну з цих транзакцій я не погоджував. Банк стверджує, що мого погодження для здійснення транзакцій було не потрібно.Як так? 03 лютого зареєстрував заяви на спірні транзакції №№ 459868 і 459 830. 06 лютого повернули 1069.53 грн на одну з карток. Тиждень не міг добитися відповіді стосовно іншої картки. Нарешті сьогодні 14.02.2023 дочекався щоб оператор Анастасія 125 зателефонувала і повідомила, що я отримаю письмову відповідь не раніше 19 березня 2023 року. Хочу зазначити, що картка жодного разу не використовувалася для платежів в інтернеті, взагалі лише один раз майже рік тому з неї знималася готівка в банкоматі. Картки нікому не передавав і виключаю можливість того, що шахраї могли заволодити інформацією про картки від мене.Вважаю, що інцидент міг статися лише через незадовільну роботу системи безпеки банку, бо інакше нерозумію як шахраї заводили реквізитатами ВІДРАЗУ ДВОХ КАРТОК одна з яких взагалі лежала вдома в сейфі. Тому не рекомендую зберігати власні кошти в Райфайзен Банку.Оператори коллцентру дуже «гарно» роблять свою роботу, до них зауважень немає, вони виконують роль блискавкозахисту, як я зрозумів їхне завдання «заволинити» інцідент. Залишив звернення на https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma, але змістовної відповіді на мої письмові звернення не отримав, лише формальні відписки: відповідь надана, зверненя розглядається. Отже форма зворотньго зв’язку не працює. Крім того «Райффайзен Банк» попереджає, що не може гарантувати, що всі звернення, які направляються до Банку іншими каналами, зокрема на електронні поштові скриньки, будуть отримані та розглянуті.Тобто коло замкнулося. Правди добитися дуже важко.Я розумію, що Райфайзен Банк не хоче визнавати недоліки в роботі своєї системи безпеки, але це невелика сума для Банку і вважаю що репутація коштує дорожче.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 февраля 2023, 14:16
Доброго дня!
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам щиро шкода за інцидент, який стався зі списанням коштів з рахунку. Запевняємо, що Банк гарантує повну безпеку коштів на рахунках клієнтів, подібні списання можуть, дійсно, відбуватися без підтвердження власника рахунку при умові, якщо дані карти було підв'язано до зазначеного сервісу.
У разі, звернення з таким питанням, спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці на оскарження, для детального аналізу.
Просимо Вас, додатково, написати нам у особисті повідомлення дані ідентифікаційного коду, для індивідуального перегляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 февраля 2023, 14:33
Запит взято в роботу, для детального аналізу звернення. Додатково, з Вами зв’яжиться наш менеджер. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 марта 2023, 14:08
Вітаємо, шановний Сергію !
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DDR74 12 февраля 2023, 20:30
Торгово-промислова палата України (далі — ТПП України) своїм листом-повідомленням засвідчила, що військова агресія РФ проти України є форм-мажором (обставини непереборної сили).

Форс-мажор не звільняє від обов’язку погашати кредит, а лише відтерміновує обов’язок погашення кредиту до закінчення дії форс-мажору (воєнного стану).

На період воєнного стану відтерміновуються виплати по тілу кредитів та відсотки.У цей час не будуть застосовуватись будь-які штрафні санкції за невиконання або неповне виконання діючих кредитних договорів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 февраля 2023, 8:56
Доброго дня!
Дякуємо за очікування на відповідь. Перш за все, Банк піклується про кожного клієнта, та намагається створити комфортні умови погашення кредитів у випадку скрутного становища.
Здійснити прощення боргу, на жаль, неможливо, проте є можливість спробувати подати заявку на кредитні канікули. Банк розгляне можливість полегшення умов по сплаті Вашого кредиту та повідомить Вас про своє рішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ludmila1957 10 февраля 2023, 15:09
Сьогодні, 10.02.2023 року о 13 годині 07 хвилин, була не повністю проведена транзакція в сумі 3000 грн у місті Остер, Чернігівської області у банкоматі банку Raiffeisen за адресою вул.Незалежності 25)1, номер банкомату АО101998, номер картки 4441 1144 2837 1817 В результаті на телефон у мобільний додаток прийшло повідомлення про успішне знаяття коштів та такох був виданий чек, але коли я хотіла забрати кошти вони повернулися назад в банкомат і я їх не отримала. Коли зателефонувала на гарячу лінію банку в якому знімала кошти, вони порадили звернутись на гарячу лінію монобанку, де я могла б написати заяву на повернення цих коштів. Але протягом 40 хвилин моїх безрезультатних дзвінків до вашого банку, я вирішила написати сюди.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 февраля 2023, 15:15
Доброго дня!
Нам шкода, що ситуація з неуспішним зняттям в банкоматі Райфу могла вплинути на Ваші плани.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і обов'язково передамо запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
Радимо звернутись до Вашого банку обслуговування для фіксації заявки на спірну транзакцію, щодо розгляду суми на оскарження. Він в свою чергу звертається до нас із запитом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Barsikk 9 февраля 2023, 12:17
В ближ. дни приближается окончание депозита в дол. США. Позвонил на гор. линию, что бы заказать предварительно сумму. Оператор ответила, что такой услуги сейчас нет. Надо ехать в отделение и там на месте узнавать по окончанию будут ли в кассе дол. Если дол. не будет, то договариваться на месте с менеджером, что бы их получить.
У меня в договоре нет пункта, что я должен с кем-то и о чём то договариваться. У меня стоит чёткая дата получения, а значит банк должен их резервировать для получения клиентом. Все банки резервируют, а здесь на удачу или какие то договорняки надо на месте в отделении…((
Это банк с иностр. инвестициями или колхозная спилка???
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 февраля 2023, 12:23
Доброго дня. Дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому банку виявився негативним.
Наразі, послуга замовлення готівки доступна для відділень «зеленої зони». Якщо відділення, до якого Ви планували звернутись, знаходиться не в зеленій зоні, Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день та зняти кошти у доступній сумі на дату звернення, або домовитись з менеджером відділення особисто щодо зняття.
Та, незалежно від того, отримаєте кошти готівкою Ви одразу чи пізніше, вони будуть зберігатись на поточному рахунку «для виплат», що прив'язано до депозиту, протягом необмеженого терміну без комісії, як це і передбачає договір.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 февраля 2023, 14:08
Також дуже хочемо розібратись та аналізувати ситуацію, тому просимо надати в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код та номер, з якого Ви телефонували до Інформаційного центру)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
gresik 6 февраля 2023, 18:22
Робив сплату в Райффайзен Online та помилково ввів сумму платежу в 4 рази більше ніж треба.

Побачив це через одну хвилину після формування платежу в додатку.
Одразу перредзвонив на горячу лінію.

Платіж ще був в статусі «в обробці»…
Але мені змогли допогти «поставити в стоп» цей платіж.

Зараз Банк скаже, що Вони не можуть нічого зробити, але в інших Банках такі платежі ще можливо «зупинити».

Прохання до Банку — внести таку можливість.

Номер транзакції 188976501

Дата виконання 06.02.2023, 18:15

Платник VISA •••• 6426 (Visa Infinite)
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 февраля 2023, 18:28
Доброго дня. Дуже прикро, що Ваш досвід користування послугами нашого банку виявився негативним.
Та хочемо зауважити, що платіж, що знаходиться у статусі «В обробці» — вже є успішним, та кошти знаходяться в процесі перерахування до отримувача, і відкликати цей платіж ми не можемо. Та в такому випадку, повернення коштів можливе лише зворотнім переказом від отримувача.
Дякуємо за Вашу пропозицію щодо покращення функціоналу системи, врахуємо її в подальших оновленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Zibabyk 3 февраля 2023, 14:58
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 135
Вітаю. Пишу Вам з приводу неправомірних дій Райффайзен банку Аваль. 12 числа я робив покупку в АТБ. У цей час відбулося перемикання світла. Гроші з Карти зняли. А чек не пробився. І мені довелося заплатити вдруге. Весь цей час я писав і дзвонив до АТБ та Райффайзенбанку. Вийшов на керівництво АТБ. Питання з АТБ вирішилося лише 1 лютого. Вони подали повторну заявку на повернення. Виявляється, що вони давали заявку ще 23 січня. Весь цей час у банку стверджували, що від них нічого не надходило і постійно годували мене казками. 1 лютого мені надійшло повідомлення, що справа по спірному списанню вирішена і гроші у мене на рахунку. Гроші так і не прийшли. Писав листа керівництву банку. Вчора зі мною зв’язалися і сказали, що гроші прийдуть ще вчора. Вже сьогодні. Їх немає. Причини не озвучують. Скины переписки могу предоставить.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 февраля 2023, 15:04
Добрий день!
Дякуємо Вам за відвертий зворотній зв'язок. Ми запевняємо Вас, що Банк не виконує сумнівних операцій та не затримує повернення коштів.
Ваше звернення було передано у роботу менеджера з обслуговування клієнтів для можливосіт детального аналізу ситуації у індивідуальному порядку.
Питання буде вирішено найближчим часом та менеджер зв'яжеться із Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 февраля 2023, 15:17
Ваше звернення знаходиться на постійному контролі менеджера, також ситуація була проаналізована у індивідуальному порядку. Зокрема, зараз паралельно ведеться діалог у Чаті додатку «Райф Ондайн».
Варта зазначити, що попередньо, менеджер Вас проінформував, щодо термінів зарахування коштів на рахунок та він ще не сплинув.
У разі виникнення додаткових питань — просимо звернутись до Чату у «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
nadin220762 2 февраля 2023, 13:16
Отделение по адресу: Одесса, пл. Соборная, 4
Хочу написать мой отзыв на обслуживание в отделении по адресу Соборная площадь, в г Одесса. Просто испорченное настроение с самого утра.Пришли, когда дали свет.Я хотела снять наличные в кассе.Ответ управляющей- Подождите! Жду минут 15! Заходит, как я поняла кассир и приносит кофе и булочку для управляющей! Жду… Минут через 10 захожу в кассу.Ждите! Жду! Управляющая жуя булку, говорит мне выйти и ждать! Далее к кассиру зашла одна из работниц и они стали заниматься своими делами. Как можно жевать при клиентах банка? Разве нет для этого спец.отведенной комнаты? На ее вопрос, что я хочу снять валюту или гривну, я ответила, что с таким жлобским простите отношением, я уже ничего не хочу.Я развернулась и ушла.Не думаю, что такие люди должны занимать такую должность.Поэтому прошу принять меры.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 февраля 2023, 13:20
Доброго дня!
Дуже прикро, що Ваше досвід відвідування відділення нашого банку виявився негативним.
У нашому банку працюють компетентні фахівці, та при виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування.
Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
00noks00 31 января 2023, 21:51
На сервіс та обслуговування нарікань немає. Але сталося що гроші зняли у іншому місці (за 700 км) та зломали особистий кабінет. Те що зняли за допомогою переведення грошей (не Велика сума) повернули, а те що зняли з банкомату (Велика сума) не зможуть повернути. Отже ваші гроші в дуже не надійних руках. От і довіряй тепер цьому банку. Нехай краще на руки дають гроші. Банку довіри немає.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 февраля 2023, 8:54
Доброго дня!
Дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Ми робимо все можливе для безпечного зберігання вкладів наших клієнтів.
Додаток від Банку «Райффайзен Онлайн» захищений мірами системи безпеки та отримати доступ до особового кабінету може особа, якщо дані для авторизації були їй повідомленні, зокрема, можливо, і код підтвердження.
Дійсно, навіть за таких прикрих ситуацій, коли наші клієнти зустрічаються із шахрайством, ми готові розглянути можливість оскарження операцій у індивідуальному режимі за зверненням до Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 або за запитом у Чаті додатку «Райффайзен Онлайн».
Якщо за складеним запитом на оскарження було сформовано відмову — Ви можете отримати від Банку лист-пояснення за вказаними трохи вище каналами комунікацій.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
vovk1313 30 января 2023, 19:54
Це самий гірший банк який може бути операторів понаберали по оголошеню які небачуть і незнають нічого і хамлять людям дзвонять до всіх рідних і знайомих розголошуть персональні дані третім особам вимагають обовязковий платіж хотя його внесли вже давно, а то що їхня система на стільки нікчемна що неможе обробити вони роблять в тому виним клієнта райффайзен ви перед тим як до людей дзвонити відкрийте цей комп’ютер і подивіться чи внесла людина чи ні я всі розмови з вами передаю в нац банк нехай наведе з вами порядок
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 января 2023, 20:01
Доброго дня.
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта. Працівники банку не розголошують персональні дані клієнтів третім особам, та Ваші дані надійно захищені.
Внесення обов'язкового платежу контролюється автоматичною системою, і у випадку, якщо Ви платіж внесли в повному обсязі самостійно, а не шляхом автоматичного списання — для зняття резервації коштів Ви можете звернутись до чату системи Райф Онлайн.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
lenja 30 января 2023, 11:59
Маю просту Картку АТБ від Райфу. До грудня 2022 року її обслуговування було безкоштовним, якщо за місяць витрачаєш не менше 2000 грн. або на рахунку кожного дня залишається сума не менше аніж 2000 грн. Із січня 2023 р. цю суму змінили до 5000 грн., але ніхто про це не поінформував: ані смс-кою, ані в особистому кабінеті. Проте не забули нарахувати місячну сплату 39 грн. за користування карткою. На гарячій лінії не змогли назвати дату розсилкі повідомлення. Така дріб'язковість створює певний імідж банку
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 января 2023, 12:02
Доброго дня!
Нам прикро, що склалась така ситуація. Ми зробимо все можливе для того, щоб її вирішити та виправити Ваше враження.
Написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
AleksandraUa 30 января 2023, 11:43
Отделение по адресу: Одесса, ул. Левитана, 101
Описую свою ситуацію.

В мене є розрахунковий рахунок ФОП. Я прийшла у відділення банку щоб прикріпити картку до цього рахунку. Після чого, мені телефонує менеджер з банку, та каже: рахунок заблокований, прийдіть розірвати договір та надайте інший рахунок для виведення коштів куди відправити.

Я приходжу до банку, менеджер каже давайте подамо запит, чого заблокували.Добре, відправили запит і вже більше 10 днів відповіді немає. Повторююсь більше 10 днів!
Я дзвоню перший раз на гарячу лінію посеред тижня-мені кажуть в Вас все добре, рахунок не заблокований. Ну добре, може тихнічна помилка.

Сьогодні повинна була зайти оплата на рахунок це з кінця тої неділі-немає. Знову дзвоню на гарячу лінію, кажуть все добре, платіжка не поступала взагалі, скоріш це проблема зі сторони тієї платіжної системи, з якої відправлялися кошти, але ми перетелефонуємо ще у саме відділеня.

Після дзвінку до відделеня наступна інформація: дівчина з гарячої лінії та каже, так дійсно у відділення прийшло таке повідомленя про блокування, чекайте відповіді. Я питаю так рахунок заблокований чи ні, відповідь: ми не бачимо, що він заблокований, але у відділеня дійсно прийшло таке повідомлення, чекайте. Я кажу, що чекаю все досить довго, скільки ще потрібно-мені відпровідає дівчина, що це залежить від іншого відділу банку, тому вона не знає.

Я вибачаюсь, але що коїться? Я можу отримати відповіді якісь конкретні? 10 днів невиясненої ситуації для ФОП-це дуже довго.
У результаті спілкування з фахівцями банку отримала такі відповіді: рахунок не заблокований, кошти списати можна, але у відділені потрібно розірвати договір без причини, але користуватися Ви можете рахунком, но краще не корисуйтеся…що??? як це розуміти…
Пишу сюди аби тільки пришвидшити цей процес, бо іншого виходу не бачу нажаль.
P. S. Який я роблю висновок:
1. Гаряча лінія та відділ банку-різні структури, є питання- і йти треба і дзвонити, може тоді буде хочаб частка інформації.
2. Дуже довгі відповіді від самого банку
3. Відсутність генераторау відділені ускладнює роботу з банком
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 января 2023, 11:46
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відвертий відгук, проте нам дуже прикро, що у Вас сформувалась негативна думка про нас.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію у індивідуальному порядку та розглянути варіанти вирішення ситуації, тому написати Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
OlegMin 30 января 2023, 11:00
Отделение по адресу: Полтава, ул. М. Грушевского, 4
Якщо керівництво банку не в курсі, то в Полтаві вимикають світло по 4 години. У відділенні на Грушевського — величезний район, третина міста — ВІДСУТНІЙ ГЕНЕРАТОР!!! коли немає світла воно НЕ ПРАЦЮЄ. А тепер, банкіри, рахуємо: робочий день 8 годин — 2 рази по 4 години вимикають електрику, то ваше відділення надає послуги скільки? аж півтори години на день? Це такий сервіс?
Поруч маленькі магазинчики, перукарні працюють, а ваше відділення — ні. Це неповага до клієнтів і своїх же співробітників, Та зробіть хоч одне робоче місце робочим — бо І виглядає дико — коли І при такому відношенні зовсім ваш банк не викликає довіри. Це або безхазяйність, або жадність… — 
Посилати в «чергове» відділення не треба (воно єдине на все місто). І їхати через пів міста не у кожної людини є час і можливість.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 января 2023, 11:09
Доброго дня!
Проаналізуємо ситуацію та напишемо Вам додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 января 2023, 11:19
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Нам прикро, що ми не змогли у повній мірі задовольнити Ваші очікування від отримання сервісу.
Розуміємо невдоволення з приводу неможливості отримати послуги.
Наразі ми, як і вся країна, перебуваємо у нетипових, непередбачених умовах. Наші відділення, так само як і житлові будинки поряд, певні періоди часу перебуваютьбез електрики. В цей час відділення працює лише у режимі консультацій.
Наразі м. Полтава забезпечено генератором відділення Банку за адресою: вул.Монастирська, 5а. Зазначене відділення готово надавати банківські послуги навіть за відсутності постачення електроенергії.
Ви можете завчасно призначити зустріч до відділення Банку за зверненням до Інформаційного центру за номером:0−800−500−500 або за запитом у Чаті додатку «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp

mikchik 28 января 2023, 1:56
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 7-А
Прийшли у цей, недобанк оформити дебетну гривневу картку для оформлення доларового депозиту на 2 тисячі, їх гієни разом з очільницею відділення почали допитувати у нас чи працюємо ми, де працюємо, скільки заробляємо, чи є справки про зарплатню з собою, скільки ми плануємо заробити у наступному році, що ми їмо і на котрі кошти живемо… Мені здалось, ще трохи і вони почнуть нишпорити у мене по кишенях і рахуватимуть зуби у мене в роті. Залякують фінмоніторингом. Такого пахабного відношення ми ніколи не зустрічали у банках. У відділенні ні душі, і тепер мені зрозуміло що до цього недобанку ніхто не йде, а вони бісяться. Бовдури зі знущаннями над потенційними клієнтами. Обходжу десятою дорогою. Дурдом. Катівня, а не банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 января 2023, 8:57
Доброго дня, перепрошуємо за тривале очікування відповіді.

Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо пояснити чому так відбувається. Дійсно під час відкриття рахунку необхідно надати документи, а саме: 1. Паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію (оригінал) або ID-картка + довідка №13 щодо місця реєстрації або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру. 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру платника податків (оригінал). Якщо Ви здійснюєте відкриття приватного рахунку, то у такому випадку необхідно надати документ, що визначає Ваш фінансовий стан. 
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
vaho222 25 января 2023, 16:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Севастопольская, 7/13
Співробітник Валентина предвзято задавала питання, пред’являла претензії, тикала ручкою в екран мого телефону, хватала його руками. Персонал некваліфікований, грубий і ненавадить клієнтів банку
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 января 2023, 16:21
Доброго дня!

Нам вкрай прикро, що досвід обслуговування в Райфі призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. Ми завжди готові працювати над собою та дякуємо Вам за відвертість. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Barsel 25 января 2023, 10:19
Заходжу в додаток банку немає ні картки ні грошей о так воно в них працює і доказуй що в тебе були гроші, картка,.вкрало і забуло
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 января 2023, 10:22
Доброго дня!

Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Минфин
Ответ администратора
27 января 2023, 9:32
Відгук не зарахований (на 27.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Sfinks7371 21 января 2023, 16:13
Добрый день. Пользовался услугами банка Райфайзенбанк. Получал зарплату на карту банка, пополнял переводил средства. Получил финансовую помощь от ООН. Ждал еду дополнительное поступление финансовой, помощи от ООН. Попал на фиктивную страницу райфайзер банк. Вел свои данные логин пароль в кабинете предложения. Деньги сняли вход в кабинет заблокировали. Зражу же позвонил оператору, все объяснил. Оператор карту заблокировал и сказал что заказал перевыпуск новой карты. Лучше обратится в полицию и сообщить. Тут же пришло сообщение что, мое обращение зарегистрировано, разбираются относительно возврата средств. Я не просил возвращать по то му что было понятно что, я на зад ни чего не получу. Спустя пару часов пришло следующее сообщение от банка. Мы провели проверку и ни чего подозрительного не увидели.В полиции сказали заявление приймут если я предоставлю выписку остатка. А банк дает выписку после получения карты. Карта пришла на отделение. Можно получать. При выдаче оператор долго смотрел читал и разбирался. Сказал что я мошенник и банк с мной разрывает все отношения. Пользоваться услугами нельзя. Называется обратился за помощью и сказал правду. Наверное только у этого банка, существуют бредовые основания. Создали проблемы и не удобства. Получал зарплату, пенсию. Сумма 2000 тысячи. Не ужели я бы мог такое делать самому себе. Еще так и обвинять не понятно на каком основании. Не рекомендую не кому связываться. С этим банком и иметь финансовые дела.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 января 2023, 16:20
Доброго дня!
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Розуміємо Ваші емоції, Дуже прикро, що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти, покладаючись, на доброту інших. Додатково, щодо Ваших рахунків хочемо розібратися у ситуації, написали Вам у приватні повідомленні для уточнення ( ідентифікаційного коду, контактного номеру телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
testious 20 января 2023, 17:49
В додаток до минулого відгуку

Поповнював рахунок через банкомат і банкомат забрав мої гроши, після чого упав з ошибкою. Подзвонив в кол центр, залишив заявку, сказали назвати оріентовану сумму (точну сумму я не знав, бо не перелічивав пачку купюр яку хотів покласти), що по факту перелічать и зарахують то, що банкомат забрав, но по факту поклали мою «орінтовну» сумму, яка точно була меншою за ту що я клав по факту (сказали якщоб коштів було б менше чим названа «орінтована сумма» то зарахували би скільки треба).
Теперь в саппорті сказали, що нічого з цим вже не зробити, но передали мою справу кудись далі, сказали чекати, не знаю чого.
Ось так на рівном місці можно лишитися своїх грошей (остаточна сумма могла легко бути вищою на 5000) і ніхто ні за що не видповідає. Дуже прикро і сумно
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 января 2023, 17:53
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано,
Що стосується банкомату, інформацію було доповнено у коментарях до попереднього відгуку останні місяці в даному банкоматі виникало дуже мало подібних ситуацій, щодо поповнення. Такі ситуації часто пов’язані із якістю купюр, можливість потрапляння разом із купюрами сторонніх предметів та інше. Ми постійно контролюємо роботу всіх наших банкоматів у випадку подібних ситуацій надалі, які будуть зустрічатися часто, обладнання буде передано до ремонту.
Ми вдячні, за Ваш відгук і цінуємо час, який Ви відвели на його написання. Повторно приносимо вибачення за незручності, які були Вам доставлені під час поповнення карти. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝