Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неможливість переведення коштів з іншого банку, що знаходиться у іншій країні

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Olga1262 24 апреля 2024, 18:58
В осени 2023 року мною було відкрито валютний рахунок з метою одержання з/п з іншої країни. В листопаді 2023 року і в січні поточного року на мій рахунок надходили кошти. Але у квітні поточного року на мій рахунок мій работодавець не зміг перевести з/п. За змогою переведення коштів отримували відповідь, що такого номеру рахунку не існує. Я особисто зверталася на гарячу лінію безліч разів протягом чотирьох робочих днів і завжди отримувала відповідь, що ніяких проблем з рахунком не існує. Але відповідь щодо неіснування рахунку не змінювалась. Сьогодні банком Грузії було здійснено спробу відправлення з/п через проміжний банк. Але платіж знов повернувся з тієюж відповідью «такого рахунку не існує».
Що такє повинно було трапитись, що мій рахунок перестав ідентифікуватись? Та чому мені не надають зрозумілої відповіді на те з якої причини на мій рахунок не можуть бути зараховані кошти.
Що стосується «гарячої» лінії, то ніякої інформації там отримати неможливо. Спочатку берут слухавку, вислушують проблему, просять трохи зачекати на лінії і через дадцять з лишнім хвилин звязок автоматично обірвується.
Єдиним моїм бажанням є розірвання контракту з вашим банком. До тогож я додам усіх зусиль, щоб якомога більше людей дізналося за ваш «дуже зручний» сервіс.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 апреля 2024, 19:06
Добрий день!

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код)
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 апреля 2024, 19:18
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
24 апреля 2024, 19:18
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+34
natashaGra
natashaGra
24 апреля 2024, 19:47
#
Много текста от представителя , а толку клиенту от этого не будет. Этот банк один из самых неклиенториентированных в стране
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
25 апреля 2024, 19:20
#
Напишите в личку я дам контакты людей кто поможет вывести деньги откуда угодно без финшмоном всяких.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Неможливість переведення коштів з іншого банку, що знаходиться у іншій країні