Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Незаконно утримують кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Юлія Горбаль 10 апреля 2024, 11:30
Позавчора приїхала з району у відділення забрати кошти в касі, приїхала без карточки, з паспортом! Мені відмовили видати мої кошти посилаючись на те, що з карткового рахунку вони не можуть видати кошти без картки! Картку оформлювати не хочу, в результаті після двох годин, погоджуюсь отримати нову картку на ТОЙ САМИЙ рахунок, вони починають знущатись, ви не туди дивитесь при фотографування. Шановні, в мене навіть інн немає! Це моє право, гарантоване законодавством. На сьогоднішній день я являюсь клієнтом банку з діючи рахунком і ви не дажте мені МОЇ кошти з рахунку у відліленні!!! Вчора зателефонував представник банку, розібратися та перетелефонувати через кілька хвилин. Ніхто не перетелефонував! На інший мій рахунок іншого банку кошти перевести відмовились! Збираю матеріали до суду. Відшкодують мені все і бензин і моральну шкоду і судові витрати. Такого відношення ніде немає, в інших банках достатньо прийти з телефоном, навіть без паспорта і забрати у відділенні кошти! Ніколи нікому не раджу звязуватись з Райфайзен банком! Грубе порушення прав клієнтів! м. Могилів-Подільський Вінницької області, це відділення, в якому вам не видадуть ваші кошти.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 апреля 2024, 11:39
Добрий день!

Нам щиро шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
При цьому, хочемо зазначити, що видача коштів здійснюється з карткового рахунку при наявності активної карти, адже це «ключ» до рахунку. Дійсно, у разі її відсутності Вам можуть запропонувати нову миттєву карту у відділенні, яка активується через годину після видачі, що дозволить здійснити необхідні операції.

Також, для економії Вашого часу, завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр (0800 500 500), для випуску віртуальної карти та якщо у Вас рахунок у гривні здійснити переказ самостійно у застосунку в будь-який Банк. Платіж за реквізитами у Райффайзен Онлайн — без комісії, якщо переказ з карти на карту в інший Банк, пропонуємо завантажити новий додаток MyRaif, це також дозволить здійснити переказ без комісій.

Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та маємо намір у цьому розібратися. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 апреля 2024, 12:23
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 апреля 2024, 16:39
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 7

+
0
Юлія Горбаль
Юлія Горбаль
10 апреля 2024, 11:48
#
Як вам відомо, клієнти вашого банку, у яких немає інн, не можуть користуватися електронним додатком, чи мені нічого робити, як їхати у відділення майже 25 км, щоб провести операцію по рахунку, якщо це можна було б зробити вдома!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 апреля 2024, 12:14
#
Будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення свій контактний номер, для можливості аналізу звернення.
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+4
natashaGra
natashaGra
10 апреля 2024, 12:03
#
Опять стандартная отписка от представителя. Когда ж его уже уволят? И так отзывы плохие , а тут ещё он со своим текстом. Так сказать контрольный
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 апреля 2024, 12:23
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+15
Юлія Горбаль
Юлія Горбаль
10 апреля 2024, 12:27
#
Человек в итоге остался без денег, которые ему нужны были вчера! Потерпел материальный ущерб, нанёс вред своему здоровью. С ними разговор окончен. Он уже идет с компетентными органами.
+
0
natashaGra
natashaGra
10 апреля 2024, 21:15
#
Похоже это самое правильное решение. Банк был более — менее года 3 назад, но сейчас это кошмар
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 апреля 2024, 16:39
#
Полезный комментарий
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться