Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
olegboitsov1998 16 апреля 2025, 18:39
Прошу відреагувати, заблокували рахунок ФОП при том що надали всі документи.
Перерахували на свій рахунок 16 грн

Тепер не можу забрали 5000 грн з рахунка фіз особи

Поверніть мені мої гроші.
Банк ***

Также предварительно согласовали кредит фоп на 500 000, запросили кучу тупых документов, на почту сообщения не приходят, колцентр не берет трубку

Ни банк, а не понятно что. *** контра

не связывайтесь с ними!
Жалоба в нбу написана
Альянс Банк
Ответ банка
17 апреля 2025, 21:01
Олег, добрий день!

Ми перевірили інформацію за вашим зверненням — учора на вашу фінансову пошту було надіслано лист з усіма деталями, а також шаблоном заяви для заповнення й підписання КЕП.

Будь ласка, заповніть документ, підпишіть КЕП і надішліть у відповідь на лист від банку. Як тільки отримаємо ваш лист — питання буде вирішене у найкоротші терміни.

Також хочемо зазначити: банк не блокує картки без підстав. Це відбувається у разі порушення умов обслуговування, підозри на шахрайство або інших ризикованих операцій. Ми діємо виключно в межах чинного законодавства та внутрішніх регламентів. Безпека — наш пріоритет.

Дякуємо за розуміння!
Віктор Дуркало 12 апреля 2025, 14:05
Моя карта заблокирована с 3 апреля. Я более 20 раз пытался дозвониться на горячую линию и примерно столько же раз писал в чат поддержки телеграмм. Полный игнор. Связаться с банком просто невозможно. Все это время банк удерживает мои деньги без объяснения причин, связаться со службой поддержки просто невозможно.
Альянс Банк
Ответ банка
16 апреля 2025, 16:14
Вікторе, добрий день!

Ми перевірили статус вашого звернення. Ми бачимо ви вже поспілкувалися з оператором, і вам повідомили, що банк отримав вашу відповідь на запит. Наразі необхідно очікувати результати розгляду документів.

Блокування рахунку відбулося в межах процедури фінансового моніторингу, яку зобов'язаний здійснювати кожен банк відповідно до законодавства України. Ми вдячні вам за розуміння та терпіння.
Ann0351 7 апреля 2025, 20:57
На звонки не отвечают, в чатах молчат
хотелось бы узнать каким образом: «кредитный лимит открыт на двадцать одну тысячу гривень». Когда на мне открыто несколько исполнительных служб, и у меня не действительный ИНН
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Veniamin1997 7 апреля 2025, 11:30
На сьогоднішній день 4 квітня тиждень як заблокували картку в цьому банку моїй дружині
В чатах відповіді нема, на гарячу лінію не відповідають
Найгірший сервіс з усіх банків які я знаю
Альянс Банк
Ответ банка
15 апреля 2025, 17:18
Добрий день!
Ми перевірили статус вашого звернення — бачимо, що вам надали всю необхідну інформацію щодо причин блокування та подальших дій.

Сподіваємоь, ваше враження про нас зміниться на краще, адже ми справді пропонуємо зручний банкінг, вигідні умови й тарифи та сучасні сервіси, які можуть бути для вас корисними.

Якщо залишилися питання — будь ласка, звертайтеся, ми будемо раді допомогти 😊
Viktoriyavitori 7 апреля 2025, 2:23
Збирали військовим на авто, банк Альянс заблокував карти, не роблоковують! При цьому в сумі на картці була ~25.000. Не мільйони, як у наших посадовців! Коли гроші потрібні тут і зараз і не на просто так, так банк «підтримуює своїх клієнтів»! Чекаємо розблокування рахунку і закриваємо цей банк, нікому не раджу!
Альянс Банк
Ответ банка
15 апреля 2025, 15:50
Вікторіє, нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження.
Блокування відбулося в межах стандартної процедури фінансового моніторингу, до якої зобов’язаний кожен банк згідно із законодавством України.

Ця перевірка не пов’язана з розміром суми — фінмоніторинг може застосовуватися до будь-якої операції, якщо потрібно уточнити її джерело або мету. Це стандартна практика, що покликана захищати як клієнтів, так і сам банк від шахрайства, відмивання коштів та інших ризиків.

Вам було надіслано запит щодо руху коштів — необхідно відповісти на нього, і ситуація оперативно вирішиться. Якщо ж ви вирішите припинити обслуговування в банку, це також можна вказати у відповіді на запит — ваше звернення буде оброблено в пріоритетному порядку.

Але ми щиро сподіваємось, що ви залишитеся з нами, адже в нас багато справді вигідних, зручних і безкоштовних продуктів. І також сподіваємось, що ваше враження про нас зміниться на краще 😊
Clayton92 4 апреля 2025, 19:22
Не від хорошого життя мусив оформити кілька мікропозик плюс трохи переказів отримав від матері і зі своїх кредитних/віртуальних карт в інших банках так як цей банк не утримував комісії при оплаті або переказі як деякі наші інші банки, в результаті блокування картки, зв’язавшись щ підтримкою мені повідомили що хочуть щоб я відзвітував за кожну свою операцію за весь період користування карткою, а це чимала кількість транзакцій!!! такого приколу я ще ні в одному банку не бачив це при тому що підтверджував я доходи вже в кількох банків в цьому році
Rogfj246548628 4 апреля 2025, 12:54
Небуеруть слухавку не відписують в чатах так щей карту заблокували жах!!!
Альянс Банк
Ответ банка
7 апреля 2025, 21:32
Добрий день!

Ми все перевірили: наші спеціалісти надали вам відповідь у чаті 4 квітня, ситуацію вирішено, і картку розблоковано.
Просимо підтвердити, що питання закрите. А якщо у вас залишилися додаткові запити — будемо раді допомогти.

Сподіваємося, ваша думка про банк зміниться на краще. Дякуємо, що ви з нами!
Semtaras22 26 марта 2025, 23:25
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Русская, 19
Найгірший банк з яких я знаю! Заблокував карту за переказ 15 000, і вже більше 2 місяців утримує гроші з поясненнями що карта проходить перевірку.Неодноразово звертався у відділення, в чат ніяких термінів і конкретики!
Альянс Банк
Ответ банка
28 марта 2025, 14:57
Тарасе, добрий день!

Розуміємо, що ця ситуація викликала у вас неприємні емоції, і хочемо надати роз’яснення. Безпека та відповідність законодавству України є пріоритетами для Alliance bank.

Блокування картки або тимчасове обмеження доступу до коштів завжди зумовлені питаннями безпеки чи вимогами законодавства. У кожному випадку ми надаємо клієнту інформацію щодо подальших дій. Якщо проводиться перевірка за підозрою у шахрайських діях, вона може зайняти певний час.

Після її завершення ми обов’язково повідомимо вас про подальші кроки. Запевняємо, що всі наші дії спрямовані на забезпечення безпеки та надійності фінансових операцій, адже ми суворо дотримуємося всіх законодавчих норм.

Дякуємо за розуміння. Ми обов’язково повідомимо вас про офіційне рішення після завершення перевірки…
tutaska 26 марта 2025, 22:01
Отделение по адресу: Днепр, ул. Воскресенская, 28
банк мечта. что бы не сказать на французском. открыл счет. пополнил на 10000 грн. и заблокировали. дозвонится невозможно. вот теперь и без денег
Альянс Банк
Ответ банка
28 марта 2025, 15:14
Добрий день!

Ми дуже хочемо вам допомогти, але не бачимо тут ваших даних, тому не можемо перевірити ситуацію та детально пояснити, що сталося.

Блокування картки або тимчасове обмеження доступу до коштів можуть бути пов’язані з питаннями безпеки чи вимогами законодавства, але для точного з’ясування обставин потрібно розглянути ваш конкретний випадок.

Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Telegram @Alliancebank_Bot зі свого фінансового номера. Наші фахівці оперативно проведуть перевірку та нададуть всю необхідну інформацію.

Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що все швидко вирішиться!
tarsrrs 19 марта 2025, 17:49
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 11
Що ж розкажу і свою історію з цим банком, як і в більшості людей останнім часом тут, як тільки мені прийшли мої ж кошти у розмірі 9к грн то мені одразу списало їх та нарахувало мінус по рахунку кредитному, надавав виписку що ніяких трагзакцій не було зроблено та це видно все, підтримка просто пише одне і те саме повідомлення хоча я надав всі докази, мінус на балансі так і є вже четвертий день ніякого руху, 9000 просто пропали з рахунку і банк розводить руками спипаючи це на платіжні системи, головне що кажу до чого тут кредитні кошти, якщо в мене очобистих було більше навіть ніж той кредит який повісили, нічого сказати не можуть, хто стикався з такими проблемами та як розібратись з цими шахраями то підскажіть.
Альянс Банк
Ответ банка
28 марта 2025, 15:27
Тарасе, добрий день!

Ми перевірили статус вашого звернення — ще ввечері 19 березня наші спеціалісти в чаті підтримки надали детальне пояснення щодо руху коштів. Ви ознайомилися з інформацією, все побачили та підтвердили.

Чи можемо вважати ваше питання вирішеним?

Також сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще 😊
vladbilyk95 16 марта 2025, 22:45
Отделение по адресу: Черновцы, пл. Центральная, 8
Доброго вечора, ми з України.
Получивши штраф за просрочену страховку я не оплатив його більше місяца.
Відповідно наклали виконавче на мої рахунки, деякі рахунки заморозили деякі ні але в альянсі списали 500 гривень й наклали Мінус по карті -650, Лиш це що в мінус загнали карту це вже порушення! Але то таке!
Саме, далі буде найцікавіше…
Я заходжу в Дію, смониторити чи добалилось зарахування на виконавче (провадження), як з’ясовується ніяких змін немає, я думаю океей, почекаю може до 10 діб.
Прохододить більше двох тижнів,18−19 днів, я дивлюсь, а там нічого не помінялося,
Заходжу в банкінг навіть не думаючи листаю виписку, а там той транзакції яку вони зробили немає зовсім!
ВИПИСКА-це є Документ й його не можна змінити чи переробляти, це докази маніпуляцій з картками.
Ладно я вже дзвоню до них, ледве дозвонився, вона каже на моє питання де чому немає транз. Каже: я не можу дати відповідь технічні роботи, потім через деякий час казали що мені трезвязуватись з виконавцем.
Дзвоню йому (виконавцю) він каже що не було ніяких перерахувань пройшло на цей час вже місяць.
16.03.25 я дзвонив їм 4 рази в промежутках 15 хв, Всі оператори зайняті й навіть не передзвонюють.
Є всі пруфи
Альянс Банк
Ответ банка
28 марта 2025, 17:02
Добрий день!
Розуміємо ваші емоції, тож пояснюємо всю ситуацію та процедуру детальніше.

📌 Перш за все, банк не списує кошти та не перераховує їх виконавчій службі, а лише тимчасово блокує суму на рахунку.

Як усе відбувається?
До банку надійшла постанова про арешт. Щоб дізнатися, хто саме ініціював провадження та який його статус, можна:

1. Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження на сайті Міністерства юстиції за посиланням 👉 https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors

Щоб отримати інформацію про суму заборгованості, копію листа про накладення арешту та причини арешту, необхідно звернутися до виконавця провадження.

2. Або в додатку Дія в розділі «Сервіси», пункт «Виконавчі провадження», переглянути актуальну інформацію по виконавчих провадженнях.

Що робити далі?

Після того, як клієнт банку вирішить питання арешту з виконавцем провадження, останній зі своєї сторони направляє до банку постанову про зняття арешту.
Отримавши зазначену постанову про зняття арешту, банк розблоковує суму арешту, і клієнт може в подальшому користуватися коштами.

Спільно з вами сподіваємося, що ця ситуація швидко вирішиться, і ви зможете без проблем продовжити користуватися своїми коштами.

Дякуємо за розуміння!
mishaqqwizi 13 марта 2025, 10:02
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Русская, 19
Я зробив карту щоб получити кешбек, потім через деякий час в Дії приходить о таке повідомлення.
Надійшов запит на вашу кредитну історію з метою видачі кредиту від 12.03.2025 21:31, Кредитор Банк Альянс.
Якщо ви не подавали заявку на кредит -зверніться до кредитора.
На сайті Українського бюро кредитних історій https://ubki.ua можна отримати кредитну історію та оскаржити позику, якщо виявили шахрайські дії або помилку кредитора.
Gena1975 27 февраля 2025, 20:17
Перевела кошти з кешбек у, але грошей нема ні на основній ні кешбек. В службі підтримки не відповідають
Проблема решена
koshka83 13 февраля 2025, 2:00
27 грудня 2024 року сбробувала оплатити товар картою Стартова банку Альянс на суму 4248.70 грн. Термінал продавця видав помилку що відмова банку хоча кредитні кошти були на карті та успішно були зняті з мого рахунку. В той же день звурнулася на гарячу лінію банку, де оператор запевнив мене що гроші заблоковані і повернуться на мою картку на протязі місяця. Минув місяць, гроші не повернулися, звернулася повторно, сказали що ще працюють над моїм питанням і от уже більше тижня просто не відповідають на мої повторні звернення в Вайбер.
Хотілося бі почути хоч якесь пояснення своїх дій від представника банку чи банк перетворився в скам?
Альянс Банк
Ответ банка
20 февраля 2025, 12:36
Добрий день!
Ми перевірили статус вашого питання і бачимо, що кошти були повернуті 27.01.2025. Будь ласка, перевірте зміну балансу на картці за цю дату — повернення не завжди дублюється в SMS. Розуміємо, що ситуація вас засмутила, і запевняємо, що ми завжди відповідально ставимося до кожного питання та звернення і робимо все можливе для їхнього швидкого вирішення.
Богдан Боз 5 февраля 2025, 1:52
Отделение по адресу: Одесса, ул. Базарная, 5/1
Як тільки гроші зайшли на мій баланс (16.000грн) Мені заблокували карту! Вже на протязі місяця телефоную в тех.підтримку але вона дуб дубом🤦🏻‍♂️ Постійно відповідає по заготовленому листу, що ми немає сроків і можемо спокійно утримувати ваші гроші скільки нам захочеться — це виглядає ось так! Я просив пояснення, або документ на якій саме підставі утримуються мої гроші! Але вони нічого не можуть сказати, бо самі нічого не знають! Як тільки попросив закрити мій рахунок, так вони почали казати що це неможливо поки йде провірка котра вже триває 1 МІСЯЦЬ🤯 Це жах и повний треш!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Talibsd2 28 января 2025, 12:42
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 30/12
Гарний застосунок все ясно і зрозуміло! мені все сподобалось
Альянс Банк
Ответ банка
14 февраля 2025, 18:28
Щиро вдячні за чудовий відгук і тішимося, що вам усе подобається — ми справді прагнули зробити застосунок максимально зручним. А попереду ще багато цікавих оновлень! 😊
Юлія Юлія 17 января 2025, 23:21
Встановила додаток, відкрила карту.Прийшла смс вітаємо користуйтесь карта активна і т.д.Заходжу пише червоним «рахунок заблоковано».Пишу в підтримку чому так, відповідь: «ваша карта активна користуйтеся».Надаю скріншот де червоним пише рахунок заблоковано! Ще не встигла скористатись картою.Дякую, я краще закрию рахунок якісь мутні справи бачу по відгукам
Альянс Банк
Ответ банка
14 февраля 2025, 18:23
Юліє, добрий день!
Нам дуже прикро, що у вас виникла така ситуація, і щиро перепрошуємо за незручності. Ми перевірили статус вашої заявки — наша служба підтримки вже вирішила ваше питання та надіслала вам підтвердження 18 січня.

Сподіваємося, що ви й далі користуєтеся застосунком, адже він пропонує багато переваг: вигідні тарифи, кешбек що стартує з 30% та інші корисні можливості. Ми цінуємо кожного клієнта та завжди працюємо над покращенням сервісу.

Щодо відгуків, у будь-якої компанії є як позитивні, так і негативні відгуки – це нормальна частина роботи, навіть у найкращих. Водночас за останні 5 місяців наш застосунок встановили понад 500 тисяч разів, і ним активно користуються більше 150 тисяч людей. Ми будемо раді, якщо ви зміните свою думку про нас та дасте ще один шанс! 😊
Проблема решена
yevstratenko 9 января 2025, 12:02
Вже 6й день мій рахунок заблоковано.
Я неодноразово писав у службу підтримки, і кожен раз мені писали у відповідь, що я маю надати документи, що підтверджують доходи як відповідь на лист від банку. Цей лист за майже тиждень так і не надійшов.

Як наслідок, я не можу користуватись рахунком. Я навіть не можу погасити заборгованість за кредитною карткою.

Тому я вирішив надіслати податкову декларацію в окремому листі як підтвердження легальних доходів. Відповіді досі немає.

Я з таким жахливим обслуговуванням ще не стикався. Всі попередні запити від інших банків щодо підтвердження походження коштів я отримував ДО можливого блокування рахунків.

Я раджу оминати цей банк. Не думаю, що вони хотіли ускладнити саме моє користуванням рахунком. Схоже, там зовсім зламані процеси медіації між фін моніторингом і клієнтом
Альянс Банк
Ответ банка
14 февраля 2025, 16:52
Добрий день!
Ми перевірили статус вашого питання і зробили все для прискорення його вирішення — блокування вже знято. Розуміємо, що ситуація викликала у вас негативні емоції, але ми були зобов'язані діяти згідно з встановленими процедурами.

Alliance bank працює відповідно до вимог українського законодавства щодо фінансового моніторингу, і ми маємо дотримуватись цих правил. У банку не зламані процеси і все працює коректно, але для виконання таких процедур необхідний певний час.

Раді, що питання вирішено, і вдячні за терпіння. Ще раз перепрошуємо за можливі незручності.
Bsgod 2 января 2025, 21:50
Обходьте цей банк стороною, особливо, якщо ви ФОП! Відправили пізно ввечері лист про походження коштів рахунку ФОП з дедлайном на ранок наступного дня)) Після того як я їм відправив всі документи, просто заблокували рахунок, кошти звісно я отримати назад не можу бо вони пишуть про тероризм в призначенні платежу на інший банк і він таку операцію не пропускає. Можу зробити висновок, що там працюють невігласи або шахраї
Альянс Банк
Ответ банка
14 февраля 2025, 16:50
Добрий день!
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження. Розуміємо, що ця ситуація викликала у вас неприємні емоції, тож хочемо пояснити наші дії. В Alliance bank безпека та дотримання законодавства України — наші головні пріоритети. У даному випадку банк керується вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…» та Положення №65 від 19.05.2020 «Про здійснення банками фінансового моніторингу».

Ми виконали всі вимоги законодавства та надали вам офіційний лист із зазначенням вичерпної інформації, яка передбачена вищевказаними документами. Якщо ви маєте додаткові запитання, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки в Telegram — @Alliancebank_Bot.
Mihail11 2 января 2025, 14:45
28.11.2024 я вивів кешбек в сумі 254,63 грн з свого рахунку кешбек на свою карту. Ця сумма до сих пір не зарахована на мою картку. Неодноразові звернення в підтримку не допомогли. Збій підтверджують, обіцяють вирішити, але…
Альянс Банк
Ответ банка
Alliance bank 2 января 2025, 15:52
Михайле, дякуємо за ваше звернення та просимо вибачення за цю ситуацію.
Наприкінці листопада сталася тимчасова технічна проблема, через яку кешбек по деяких операціях не був нарахований. Ми цінуємо вашу увагу до цієї ситуації та розуміємо, що це могло викликати незручності.

Ми оперативно вирішили це питання та нарахували кешбек всім клієнтам, які звернулися до нашої служби підтримки. Кошти були повернуті на баланс кешбеку. Можливо, ви не звернули увагу, бо у фінансовій стрічці дані не оновилися.

Якщо у вас залишилися додаткові питання чи виникнуть нові, будемо раді допомогти. Звертайтеся до нашої служби підтримки у зручний для вас час.

Курс валют в Альянс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.9 47.8
USD 41.3 41.9
Все курсы банка

Курс валют в Альянс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.9 47.8
USD 41.3 41.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Альянс Банк 💰 / Отзывы о Альянс Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Альянс Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.