Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sonya22331 11 апреля 2024, 21:05
Запросили подтверждение операции по переводу денег на мою карту. Карту заблокировали и удерживают мои средства. Пришлось заново предоставлять документы около 5 раз, и не смогли мне сразу сказать, какие еще документы им нужны для связи. В настоящее время мои средства удерживаются под предлогом предстоящего звонка в течение 5 дней, а проверка документов займет столько же времени. Сомневаюсь, что они выполнят свои обязательства в установленные сроки из-за халатности и непрофессионализма. Рекомендую размышлять о выборе другого банка, чтобы избежать длительной задержки средств.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 апреля 2024, 10:11
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Минфин
Ответ администратора
13 апреля 2024, 13:01
Відгук не зарахований (на 13.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
stadnikolga67 11 апреля 2024, 13:47
Обслуговування в А-Банку на вул. Корольова, 79 в м. Одеса на високому рівні! Співробітники грамотні, стримані спеціалісти, знають свою роботу, не псують нерви своїм клієнтам. Дуже вдячна нашому А-Банку ніколи не пожалкувала, що перейшла. Ваша Компанія може бути спокійна, такі люди не підведуть! Хочу окремо віддячити Анастасії ✓87233, яка швидко, професійно допомогла вирішити моє питання і я вчасно сплатила налоги в бюджет. Дякую!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 11 апреля 2024, 14:08
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню та цінуємо Ваш вибір. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Aleks86 11 апреля 2024, 11:18
А-Банк просто дно, гіршого обслуговування я не бачив, 4 місяці мені не можуть розблокувати карту, надав всі документи для розблокування, кожен раз просять щось інше, сказали очікувати на дзвінок спеціалістів 5 днів, пройшло вже більше тижня, не користуйтесь цим банком!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 11 апреля 2024, 12:26
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
Подали жалобу на перевод, я все подтвердила, предоставила все данные, а банк задерживает разблокировку счетов, нестабильный банк, очень плохое обслуживание
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 11 апреля 2024, 10:20
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марина Солидова 10 апреля 2024, 15:18
Обращалась не раз в службу поддержки для решения некоторых вопросов.
Связались быстро, всё решили.
Рекомендую, на любой случай всегда помогут.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 10 апреля 2024, 15:48
Дякуємо! Ми завжди готові прийти на допомогу 💪💚
Serj402 10 апреля 2024, 11:41
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Гагарина, 102
Было расторжение в одностороннем порядке, после предложили написать заявление на перечисление средств на другой банк, прошло две недели, деньги так и не перечислили, кормят завтраками, в нац банк буду писать жалобу с юристом. По закону не имею права. Кормление завтраками что процесс будет дольше, так как у них проблемы с очередью, меня не должны волновать. Будем ждать результата и ответа.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 10 апреля 2024, 13:39
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DariaMikhieieva 9 апреля 2024, 21:02
Винекла трудність з отримкою міжнародного переказу, звернулась у підтримку, допомогли, за 1 хвилину я отримала свої кошти.
100/10. Чудово. Рекомендую!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 10 апреля 2024, 10:55
Ми раді, що Вам сподобалось обслуговування наших фахівців, ми завжди раді допомогти нашим клієнтам 💚🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
oksanafomina45 9 апреля 2024, 20:43
Была проблема с получением перевода из-за границы решили очень быстро в течение 5 минут)
Лучше банка не знаю!!!
10 звезд из 5
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 10 апреля 2024, 10:22
Ми вдячні Вам за теплі слова подяки. Ми зробимо все можливе і неможливе, щоб і надалі у Вас не було зауважень 💪💚
Sveha080888 9 апреля 2024, 1:07
Дмитро #87650
Це найкращий оператор цього банку.
Найкраща підтримка, розяснювання та супровід!!!
Моя оцінка цій людині 101 бал із 10.
Дмитро! Дуже Вам вдячні!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 9 апреля 2024, 10:14
Доброго дня! Дякуємо за високу оцінку роботи наших спеціалістів. Ми завжди раді допомогти Вам💚🍏
044zhenya 8 апреля 2024, 10:42
Меня обманули мошенники в интернете и я отправил деньги на карту человека у которого была карта от Абанка, я написал в службу поддержки Абанк. Мне очень быстро отвечали, помогали мне и в итоге мы решили данную ситуацию и мне вернули мои деньги на которые я был обманут.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 8 апреля 2024, 10:47
Завжди раді допомогти🍏😊
Проблема решена
Kirzak 7 апреля 2024, 18:46
Я знаходжусь закордоном, працюю водієм далекобійником. У відрядженні стались додаткові витрати повязані з обслуговуванням авто
Я фізично не можу надати документи, які передбачаються НБУ
Люди які висилали мені кошти, знайомі які погодились позичити мені гроші
Карти заблоковано, неможливо погасити кредитний ліміт. Техпідтримка абсолютно небажає розібратись у ситуації, стандартне відфутболювання до «профільного спеціаліста» з подальшою «недостатністю документів».
Зрозумійте, ліміт у 60 000 грн. ніяк не достатній для обслуговування вантажного авто в Німеччині
Я розумію, що це все не відповідає вимогам НБУ, але життєві ситуації теж буває не підпадають під жодні умови
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 7 апреля 2024, 20:27
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники зв'язались з Вами через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24, задали уточнюючи запитання та надали рекомендації щодо необхідних документів для підтвердження зарахувань на картку. На жаль, не усі необхідні данні та документи для розблокування були отримані. Передали інформацію профільним Спеціалістам. За результатом Ви отримаєте від Банку повідомлення.
Mel UA 6 апреля 2024, 19:46
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Соборная, 15
О 14.36, 06.04.2024 р. звертався в чат з приводу не нарахування кешбеку за товари в «Аврорі», банк прийняв звернення і донарахував уже ввечері, великий респект, залишайтеся такими відкритими та прозорими, нехай щастить вам!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 апреля 2024, 20:17
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема решена
Emissarrr 5 апреля 2024, 22:24
Вчера хотел оплатить себе игру на сайте плейстейшен, пополнив кошелек на 100 и 50 грн. На 100 пополнил, при попытке пополнить на 50 карту заблокировало. Полдня сегодня убил на общение с поддержкой банка. Расспрашивали, а я ли покупал, а что за транзакция, по 10 раз. В итоге спустя часа 3 сказали сейчас разблокируем через 2 минуты перевыпустите карту. Через 20 мин звонят, говорят скиньте чеки о пополнении карты. Скинул два чека за месяц. Игнор. Поддержка пишет скиньте снова и так 3 раза за час. После звонка сказали ок, ожидайте 5 ДНЕЙ звонка. Затем позвонили сказали скинуть ещё два чека за прошлый месяц. Крайне не рекомендую этот банк, это какой -то треш. И самое главное — зачем все это? Особенно смешно выглядит заспамленный смс телефон что у вас заблокировали карту из-за неподтвержденной операции на 50 гривен… При этом я понимаю что у людей крадут так данные карты и нужна проверка для разблокировки. Проверили по видео звонку, задали вопросы. Причину блокировки сказали кучу раз. Зачем меня направили в другой отдел, проверка которого займет судя по постам тут недели — мне непонятно. Отличная забота чтобы ваши деньги не забрали мошенники называются…
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 6 апреля 2024, 12:27
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для покращення нашого обслуговування. Раді, що питання було вирішено та будемо раді новим відгукам від Вас!
Полезный комментарий
Emissarrr 6 апреля 2024, 12:26
После публикации комментария работники банка сразу связались утром ,извинились и разблокировали. Конечно неприятно ,но спасибо большое ,приятно что банк дорожит своей репутацией и отреагировали так быстро.
ShakhtarSurkis 5 апреля 2024, 18:50
С 1.04 банк заблокировал мне деньги. После предоставления документа подтверждающего источник происхождения денежных средств, банк разорвал со мной контракт в одностороннем порядке.
Написал заявление на перевод остатка по дебетовому счету в другом банке.
Ни денег, ни информации о сроках исполнения транзакции не предоставляют.
При общении со службой поддержки сбрасывают телефон, после сказок про очередь.
Просто издеваются и не дают никакой информации.
Никаким форматом не ускоряют данный процесс.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 19:44
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LanaBlazh 5 апреля 2024, 17:14
Карта шахраїв на олх, беруть передплату і деактивують кабінет.
Іншими способами теж зв’язатись не можливо
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 17:26
Добрий день! Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
velvetto 5 апреля 2024, 13:27
Пробував тричі сьогодні додзвонитися на 777. Раніше проблем з цим не було, сьогодні ж прочекав 10 хв. без результату. Рекомендую керівництву розігнати київську пофігістичну плісняву і передати функції менеджерам з інших регіонів. Ганьба.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 16:19
Добрий день!
В першу чергу хочемо принести вибачення за незручності з якими Вам довелось зіштовхнутись при зверненні до нашої Служби підтримки.
Детально перевірили інформацію і виявили, що не отримували Ваших дзвінків з номерів які Ви вказували в Банку під час ідентифікації. Зв'язатись з Вами за цими контактами нам теж не вдалося.
Ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей щодо даної ситуації. Чекаємо Вашого зворотного зв'язку для подальшої допомоги.
Bifg 5 апреля 2024, 10:45
Заблокували банк, у звʼязку з перевірити за що я отримав кошти, підтримка банку попросила, щоб я надав документи, на протязі 10 хвилин, всі докази були скинуті, пройшло вже багато часу, і мені тільки в кажуть що є черга, хоча вже б мали опрацювати моє питання, не раджу цей банк!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 11:46
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Karyna3673 4 апреля 2024, 23:27
Мені надіслали кошти на євро картку, після чого картка була заблокована, попросили надати документи для перевірки, надала 18 березня і наразі досі не отримала відповіді від банка, і постійна відповідь: «У нас черга».
Вибачте але це вже занадто! Не рекомендую!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 10:48
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
З Вами зв'язався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію для перерахування залишків.
Проблема решена
Влад Галейда 4 апреля 2024, 20:21
01.04.2024. А-Банк разорвал со мной договор об обслуживании. Я 01.04.24 написал Заявление на перевод личных средств на счет в другом банке по реквизитам. В обратном письме от банка срок рассмотрения был указан 1 рабочий день. Конкретного срока возврата средств добиться от сотрудников банка на горячей линии или в чате нереально. Прощу А-банк принять меры для скорейшего решения проблемы. Я проконсультировался в других банках такие вопросы решаются очень оперативно. Есть такое подозрение, что банк просто бесплатно решил попользоваться моими деньгами неопределенный срок. Согласно закона, деньги на счете мое имущество. прошу его вернуть.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 4 апреля 2024, 20:38
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема решена
Виктор Охрименко 4 апреля 2024, 12:11
02.03.24 поклав на свою картку абанк 3000 грн через термінал, після чого одразу картку заблокували та попросили зв’язатись з банком. Співробітник по телефону сказав що йому потрібна інформація про цей платіж. Я відправив в телеграм абанку два чеки які брав після поповнення у терміналі. Сказали що цього недостатньо, і потрібна інформація по 10 останнім надходженням. Картку поповнюю самостійно в терміналі, і до цього не виникало ніяких проблем. Вирішив закрити рахунок, попросив надати мені форму для заповнення щоб розірвати договір з банком. На що мені відповіли що допоки я не надам чеки про поповнення рахунок мені не закриють. Я зараз їх ніяк не дістану. Надіюсь на компетентність підтримки банку та як найскоріше врегулювання питання і повернення коштів.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 4 апреля 2024, 15:08
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наразі Ваше питання вирішене.

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝