Минфин - Курсы валют Украины

Установить

А-Банк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
anechkin1411
Демян Пастухов
29 мая 2022, 16:22
Демян, Біла Церква
Як справи з поверненням депозиту по закінченню терміна?
А-Банк
Ответ банка
29 мая 2022, 17:04
Доброго дня! Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів. Відмовитись від продовження вкладу Ви можете в АБанк24 або у відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь (за 30 днів до завершення дії договору). Для виплати вкладу, який був відкритий у відділенні, тепер необов'язково звертатися за адресою, де було відкрито вклад або в будь-яке інше відділення. Відтепер у нашому додатку АБанк24 або у версії АБанк24 для ПК у розділі «Депозити», Ви маєте можливість провести виплату коштів за терміном отримання Вашого вкладу. Також Ви можете розглянути продовження вкладу на новий строк, окремо хочемо звернути Вашу увагу на вигідні ставки, що діють у нашому Банку на сьогодні: https://a-bank.com.ua/deposits.
Igor991
Igor991
24 мая 2022, 8:43
Егор, Днепр
Здравствуйте.Подскажите пожалуйста, до какого месяца будут действовать«Кредитные каникулы»в А-Банке, для клиентов? Заранее спасибо.Слава Украине!
А-Банк
Ответ банка
24 мая 2022, 9:38
Добрый день! Банк следует рекомендациям Национального Банка Украины, выполняя свои обязательства в полном соответствии. Механизм кредитования в Банке тесно связан с другими банковскими программами (депозиты и др.), невозврат предоставленного кредита, процентов и вознаграждений может негативно отразиться на функционировании Банка в целом.
В случае не внесения никаких платежей пеня и штрафы не начисляются, невнесение платежа не будет влиять и на Вашу кредитную историю. Но при этом другие условия договора остаются неизменными, то есть начисление и списание процентов производится в стандартном режиме. Просим по возможности своевременно вносить платежи, таким образом вы поддерживаете экономику нашей страны и стабильность работы банковской системы.
avan
avan
19 мая 2022, 12:09
Александр, Кременчуг
Добрый день.

Можно ли снять наличные евро с желтой виртуальной карты? Нужно ли предварительно заказывать?
А-Банк
Ответ банка
19 мая 2022, 12:21
Добрый день! На данный момент, заказ средств не осуществляется, поскольку кассы А-Банка, работают с кассового оборота. Вы можете снять наличные средства, при наличии валюты в кассе.
Elena1127
Elena1127
18 мая 2022, 13:29
Елена, Бердянск
Добрый день!
Нужно оформить карту для выплаты пенсии маме-инвалиду 1 группы по зрению. На данный момент возможности присутствовать ей лично в отделение нет, т.к. она еще и лежачая. Подскажите, можно ли оформить карту без ее присутствия.
Заранее спасибо
А-Банк
Ответ банка
18 мая 2022, 13:42
Добрый день!
К сожалению, выдача карт «Жовта» для выплат пенсий осуществляется на данный момент только в отделениях А-Банк.
Nfnmzyf1205
Nfnmzyf1205
21 апреля 2022, 22:01
Доброго дня! Чи є А-Банк партнером Приватбанку? Чи можна в А-Банку знімати гроші з карти ПриватБанку? Якщо так — який алгоритм дій? Місто Бердянськ.
А-Банк
Ответ банка
22 апреля 2022, 9:52
Доброго дня! В касі нашого Банку можна зняти кошти з картки ПриватБанку
Можна зняти до 100 тис. гривень, якщо мова про зняття валюти, то до 100 000 гривень в екв. Комісія за зняття готівки з картки іншого банку з боку каси нашого Банку відсутня. Ваш банк, який видав картку, може стягувати комісію зі свого боку відповідно до власної тарифікації.
Для зняття готівки Вам достатньо звернутись до відділення нашого Банку з Вашою карткою, де Ви зможете провести зняття за наявності потрібної суми.
Irafedor4yk
Irafedor4yk
19 апреля 2022, 17:36
Добрий вечір! була відправлена заявка на отримання коштів 6500 грн від держави, заявку відправляла 23.03.2022 р. кошти повинні були надійти на протязі 10 робочих днів на картку єпідтримка, як мені сказали в міністерстві економіки України що ці кошти були перераховані, а на картці в мене їх немає
Отримала відповідь від вас: Ми вже звернулися до Дію, отримали від них відповідь, що кошти поки що не переводилися на Банк. Нині вони розбираються із проблемою на своєму боці. Всі заявки клієнтів ми бачимо, як тільки гроші надійдуть на банк, ми відразу виплатимо їх на картки клієнтів.
Зайшла в дію, там ні про які затримки та проблеми не пишуть! Так у кого затримки у вас в банку чи у дії?
А-Банк
Ответ банка
19 апреля 2022, 18:00
Доброго вечора!
В Банк не було перерахувань, як тільки будуть перерахування, ми зарахуємо кошти на картку.
Npcq
Npcq
15 апреля 2022, 18:10
Сергей, Херсон
Здрайствуйте. так как военное положение.
А мне «Списание процентов за использование кредитного лимита 368 грн»
Вопрос зачем вы меня дальше в минуса гоните?
Я писал в тех… как то заморозить эти проценты. Но я так понял что это невозможно и меня будут гнать в большой минус.
PS. Я одам этот кредит только (Сейчас задолжность 7600) ну вот будет 8 тыс.
Не вопрос одам этих 8 тыс, жду просто след процент плюс/ минус будет 400 грн.
до 8 тыс
А если оно перейдет за 8 тыс. То буду Ити в суд. Просить списание процентов по кредиту. (Это уже почти 1000 грн только проценты по моим подсчетам). А чем дальше и хуже и хуже будет, Мы не может знать когда это все закончиться.
И что мне делать? Перевод с другой карты не как там кред деньги.
A-bank Я надеюсь что вы найдете решение.
А-Банк
Ответ банка
22 апреля 2022, 10:14
Добрый день! Мы понимаем ситуацию, которая произошла и идем навстречу всем Клиентам, поэтому мы предоставили кредитные каникулы с переносом обязательного платежа. В случае не внесения никаких платежей пеня и штрафы не начисляются. Но при этом другие условия договора остаются неизменными, то есть начисление и списание процентов производится в стандартном режиме. Механизм кредитования в Банке тесно связан с другими банковскими программами (депозиты и др.), невозврат предоставленного кредита, процентов и вознаграждений может негативно отразиться на функционировании Банка в целом. Мы просим Вас погашать задолженность в меру Ваших финансовых возможностей и вместе с Вами надеемся на скорейшую стабилизацию ситуации в нашей стране.
Svitlanayemets
Світлана Ємець
9 апреля 2022, 16:32
Світлана
Добрий день.
Підтвердження заявки на отримання допомоги 6500.00 було 23 березня на сьогодні 9 квітня я не отримала зарахування на картку цих коштів. Чому банк не перераховує допомогу, якщо вже пройшло більше 10 робочих днів???
А-Банк
Ответ банка
22 апреля 2022, 10:15
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти миттєво, як тільки отримує підтвердження з боку Держави. Міністерство економіки — розпорядник державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки.
Ви можете звернутися з питання нарахування коштів в Міністерство:
Гаряча лінія — 044 253 61 36
Пошта — meconomy@me.gov.ua
Marina11111
Марина Решмид
8 апреля 2022, 23:32
Доброго дня. Питания шодо допомоги від держави на карту Єпідтримка 6500гр. Заяву було схвалено ще 18.03. гроші на 08.04.2022 так і не прийшли. Пройшло вже 14 днів. Співробітники вже отримали допомогу а мені досі не прийшли.
А-Банк
Ответ банка
9 апреля 2022, 14:55
Доброго дня! Виходячи з вказаної Вами інформації розуміємо, що регламентований період зарахування коштів в 10 робочих днів пройшов. Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти моментально, як тільки отримує підтвердження з боку Держави. Будемо раді детально перевірити інформацію та розібратись в ситуації. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Zolena69
Олена Загородня
27 марта 2022, 11:23
Миру і спокою усім.У мене втрачена кредитна картка і номер телефону, до якого вона прив'язана, не можливо зайти у А банк 24, знаходжуся за межами України.Кредит не закритий, як зайти на А банк 24?
А-Банк
Ответ банка
27 марта 2022, 11:41
Доброго дня!
Будемо раді допомогти Вас, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Inna32
Inna32
20 марта 2022, 21:14
Доброго вечора, таке питання. Чоловік має кредитну карту з використанням ліміту 50000грн. Більше як рік сплачували обов'язковий платіж на даний час його мобілізували чи можна зменшити відсоток чи можна переглянути умови.
А-Банк
Ответ банка
21 марта 2022, 10:19
Доброго дня! В зазначеній ситуації Вашому чоловіку потрібно надати в Банк документи, які підтверджують статус військовослужбовця. Це може бути один із наступних документів:
— Військовий квиток (для сержантського і старшинського складу);
— Посвідчення офіцера — книжечка з відмітками про військову службу(для офіцерського складу);
— Довідка форми №5;
— Заява від СБУ/Прикордонної служби про проходження служби та інших служб, вказаних у переліку військовослужбовців;
— Тимчасове посвідчення, але має бути обов'язково з Довідкою від ВЧ, в якій вказана дати мобілізації та демобілізації;
— Виписку з наказу про зарахування до списків особового складу військової частини (для резервістів), із зазначенням дати мобілізації, підписаною начальником (командиром) та скріпленою печаткою.
Зазначений з переліку документ Клієнт може надати особисто до відділення Банку або відправити фотографій чи сканкопії на пошту help@a-bank.com.ua.
Leeya60
Leeya60
18 марта 2022, 13:08
Володя, Тернопіль
Моій жінці Ви заблокували картку і також Вами заблоковано вхід в А-банк 24.На неоднаразові звернення в ч.з ел.пошту і листи Ви цього не пояснюте і відправляєте нас у Ваші відділення.Ми пенсіонери і всьго не розуміємо.Ми хочемо знати про рух коштів на КР.І ще про кредит який було оформлено на жіну без іі волі.Так вона винна в тому що було доступ до іі номера.Но і банк теж не святий який видав кредит не перевіривши що вона пенсіонер і як буде внеі можливість погашати кредит.В нас 23.05.2022 буде 2 роки як померла дочка від раку(ій було 35)Багато коштів пішло на іі лікування Відповідно виникли борги… я наприклад взяв кредит в Райффайзенбанк- моі дані перевіряли потім я особисто підписав договір і отримав кошти. А у Вас не так робитьсяяк у всіх.Ви не йдуте на якісь уступки на номальних умовах.ВідВас постійно йдуть здвінки(номера ми блокуємо бо в же надоіло). Моя жінка отримує мінімальну пенсію.А у відділенні де ми були у минулому році і на вашій гол.номері 7776 предлагають дуже високі суми які перевищують наші доходи пенсіонерів і все при розбивці тільки на 1 рік.Аяк жити Ви не кажете тим більше що зараз війна.Тому прошу Вас домогти наму вирішенні нашого болючого питанняа саме: 1-по якій причині заблоковані А-банк-24 і картка;2-хто винен з працівників А-банку при видачі кредиту на імя жінки;3-договоритись на вигідних умовах для двох сторін про погашення КРЕДИТУ;4-не відправляти без потреб уВаші відділення. Дякую
А-Банк
Ответ банка
18 марта 2022, 13:30
Доброго дня! Для вирішення питання з авторизацією в додатку АБанк24, Вашій дружині необхідно особисто з документами звернутись до будь-якого з відділень А-Банку. Адреси відділень, за цим посиланням: https://a-bank.com.ua/branches. Для уточнення інформації стосовно заборгованості, Клієнт може зателефонувати за номером 7776 (цілодобова гаряча лінія підтримка клієнтів А-Банк).
Igor991
Igor991
1 марта 2022, 18:37
Егор, Днепр
Здравствуйте.Подскажите пожалуйста, пока военное положение в Украине, Кредит не доступен? И нет возможности поднимать кредитный лимит? Заранее спасибо)
А-Банк
Ответ банка
1 марта 2022, 19:38
Добрый день! Временно кредитование приостановлено. При этом, мы вернули кредитные лимиты. Клиентам, которым была доступна сумма лимита более 5000 грн — будет возможность использовать 5000 грн. Клиентам, которым был доступен кредитный лимит менее 5000 грн — будет установлен кредитный лимит, равный сумме к началу военных действий. Кредитный лимит можно использовать на торговые операции, пополнение мобильного и оплату коммунальных услуг. Мы очень надеемся, что мы смогли хоть немного Вам помочь и будем рады в дальнейшем получать от Вас только хорошие отзывы!
Tonchyk2004
Tonchyk2004
26 февраля 2022, 19:45
Добрий день. 24.02 зробила три платежі через Portmone. По двох гроші на рахунки прийшли, по третьому 500 грн немає. У виписці операція проведена. Як дізнатися. куди пішли кошти?
А-Банк
Ответ банка
26 февраля 2022, 19:58
Доброго вечора!
Уточнюйте, будь ласка, інформацію в сервісі через який виконували платіж.
IVAN6000
IVAN6000
23 февраля 2022, 11:31
Иван
Подскажите пожалуйста как мне узнаиь сумму ежемесячного платежа по кридиту бистрие наличние, если финансовий номер не подвязан к карте? И привязать нету возможности камера не работает, а в банк тоже пока нет возможности приехать
А-Банк
Ответ банка
23 февраля 2022, 11:56
Добрый день!
Будем рады помочь Вам, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
kisyonya
kisyonya
12 февраля 2022, 13:18
Добрый день немогу зайти в личный кабинет т.к утеряна симка что делать
А-Банк
Ответ банка
12 февраля 2022, 13:27
Добрый день! В данной ситуации рекомендуем Вам заблокировать утерянный номер телефона и сменить финансовый номер телефона на новый. Для блокировки номера и изменения финансового номера телефона, просим Вас обратиться круглосуточно в чат онлайн с нашего сайта А-Банка https://a-bank.com.ua/ (раздел «Контакты») или по данной ссылке: https://bit.ly/2Nf7i2U. Также соединиться с Банком можно по номеру 7776 (Круглосуточный центр поддержки клиентов А-Банка) или по номеру +380567220555 (для звонков из-за границы). После установки нового номера телефона Вы сможете выполнить вход в личный кабинет АБанк24.
Aigul2209
Aigul2209
11 февраля 2022, 14:14
Айгуль
Вот номер карты по которой скинула деньги мошеннику 4323 3570 2429 1458
А-Банк
Ответ банка
11 февраля 2022, 14:21
Добрый день!
Зафиксировали информацию, просим обратиться в полицию для написания заявления об мошенничестве.
Ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении для уточнения информации.
Aigul2209
Aigul2209
11 февраля 2022, 14:12
Айгуль
Здравствуйте у меня мошенники можно сказать украли деньги я перевела нормальную сумму в ваш банк представился holodow aleksey, можно ли вернуть деньги
220976
220976
8 февраля 2022, 13:57
Добрый день. Столкнулся с мошеничеством владелец карты 5375-2351-0869-2359, представился как Гавроненко Віталій Миколайович. Взял предоплату в размере 5160 грн (1000+4160)а товар не отправляет трубку не берет 0955073336
+38097327065
А-Банк
Ответ банка
8 февраля 2022, 14:41
Добрый день! С нашей стороны мы зафиксировали факт мошенничества. Также просим Вас обратиться в службу поддержки Вашего Банка для подачи заявки через официальные каналы коммуникаций между Банками и в правоохранительные органы для дальнейшего разбирательства. Для возможности разобраться в ситуации детальнее, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
alexherasim1
Олена Герасимчук
3 февраля 2022, 22:08
Олена, Дубно
Доброго дня.картка 5375 2351 0802 0429
Гужва Андрей.Замовляла в інстаграмі взуття оплатила 750 грн і після того нічого ні посилки ні грошей. Можна перевірити цю людину.
А-Банк
Ответ банка
4 февраля 2022, 8:43
Доброго дня! Зі свого боку ми зафіксували факт шахрайства. Також рекомендуємо Вам звернутися до поліції для фіксації заяви про шахрайство. Для уточнення додаткової інформації просимо Вас відповісти в особистому повідомленні.

Курс валют в А-Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 34.200 35.500
EUR 35.500 37.500
RUB 0.3700 0.3850
Все курсы банка

Курс валют в А-Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 34.200 35.500
EUR 35.500 37.500
RUB 0.3700 0.3850
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / А-Банк 💰 / Горячая линия А-Банка