×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
ужасно
Не вздумайте оформлять кару в А-Банке.
При оформлении карты в приложении, если оформление не было успешно окончено, с Банка действительно могут звонить специалисты для того, чтобы помочь завершить оформление, в случае если возникли трудности. Хотим уточнить, что автодозвон отсутствует и звонки не поступают с частой периодичностью. Будем рады детально разобраться в Вашем вопросе и помочь Вам, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
Комментарии (1)
банк подставляет собственных клиентов не давая распоряжаться своими деньгами
Ситуация проста, находясь в Украине переводил деньги на свою карту в другом банке с карты в этом. Все проходило без проблем. Уехав за границу нужно было опять перевести пару тысяч с карты в этом банке на ту же свою карту в другом банке. Банк отменил эту операцию, заблокировал карту, тем самым мне запретил вывод собственных денег, замечу, не кредитных. Общение с оператором в чате успехов не принесло, им обязательно надо было позвонить мне. То что я готов был предоставить всю информацию в чат, для проведения столь огромного перевода в две тысячи гривен собственных денег, им было все равно.
на счет кешбека их, они отжимают от суммы кешбека примерно 25%. будьте внимательны, ищите варианты выгоднее.
а-банк — банк по подставе клиентов в самый ответственный момент.
РЕКОМЕНДУЮ ИЗБЕГАТЬ ЭТУ ОРГАНИЗАЦИЮ
Комментарии (4)
Лояльність служби підтримки банку до клієнтів у питаннях зарахування незарахованого кешбеку
Історія перша: АЗС ОККО, програма лояльності Фішка, розрахунок через QRкод на колонці (fishka-pay). У програмі Фішка потрібно зазначити кількість літрів для заправки, перед заправкою. Мав кешбек на АЗС. Скільки у баку точного пустого місця ти не знаєш, і тому вказуєш приблизну кількість, наприклад 25 л. Карта підключена до Фішки через гаманець мастерпас. Сталося наступне — при оплаті карткою замовленої кількості літрів кешбек мені нарахували, але два літри не влізло, і тут же робиться повернення частини коштів, на суму цих двох літрів. І через повернення увесь кешбек на АЗС скасовується. Звертався у службу підтримки, пояснював ситуацію, що з 25 літрів купив 23, і через пару днів кешбек таки нарахували. Я попросив перемонтувати цей глюк, щоб при повернені частини платежу не скасовували увесь кешбек, не знаю, чи зроблять вони… бо незручно.
Друга Історія. Категорія кешбеку Краса. У нас є магазини мережі Prostor, це магазини косметики і побутової хімії, і тд. Має підпадати під красу, як і Ватсонс. Купував пральний порошок, розрахувався карткою а-банку, з увімкнутим кешбеком і …ніякого кешбеку. Виявилось, що мсс-код терміналу не відповідає вказаним для категорії Краса, а інший, якийсь про продаж хімічних речовин (не косметика).Добре, що завжди зберігаю чек, звертався у службу підтримки, пояснив що простор це косметичний магазин, і за тиждень повернули мій кешбек, чи точніше нарахували.
Третя історія відбулась зовсім на днях. У нас в Житомирі зараз «червона зона» карантину. Я купив техніку у магазині Мойо, і ви знаєте, у а-банку є партнерський кешбек з Мойо — 5%. Я замовив на сайті інтернет-магазину замовлення, прийшов його забирати, магазин працює тільки на видачу. І отримав облом — працівники магазину переналаштували термінал з «магазин електроніки» на «точка видачі». У транзакції вказано «Кур'єрські і поштові послуги». І знову мені довелося звернутись у техпідтримку банку, бо якось несправедливо, акція є, купив у мойо — а кешбек не дали :-(. Знову попросили сфоткати чеки. І через пару днів кешбек нарахували.
Нарахування приходить у розділі кешбек від банку, сповіщень немає, але через день дзвонить оператор і каже, що по вашій заявці кешбек нараховано.
Дякуємо за приділений час, відгук та високу оцінку. Ми завжди знаходимось на стороні Клієнтів та залюбки допомагаємо у вирішенні усіх питань. Ми дуже цінуємо Ваш вибір і продовжуємо натхнено працювати для Вас😊💚🍏
Написать комментарий
Слабое приложение
Непонятные условия Пригласи друга. Не видно в приложении кто из друзей принял приглашение, как это реализовано в Моно.
Операторы очень не квалифицированные.
В общем непонятно, как новым банкам удалось обскакать этот по приложению
Благодарим Вас за уделённое время и отзыв. Сожалеем, что сложилось такое впечатление о приложении. Колесо было призвано дать возможность управлять одним пальцем, так как смартфоны выросли, а пальцы нет. Жаль, что не оценили, будем улучшать ux, однако не планируем быть похожими на все остальные Банки 😉. По реферальной программу планируем изменения и добавления журнала. Мы понимаем как важно для Вас иметь удобный мобильный банкинг, мы продолжаем заниматься развитием приложения. 🍏😊
Также нам очень жаль за полученный опыт работы с нашей поддержкой, наша поддержка всегда готова помогать и быть рядом в нужный момент. Будем очень рады разобрать детально Ваш опыт общения с поддержкой, чтобы стать лучше для Вас.
Ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.😉
Написать комментарий
Пока всё хорошо
Спасибо Вам за высокую оценку и Ваш отзыв! Мы ценим Ваш выбор и рады сотрудничеству. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Написать комментарий
Ужасный банк
Приложение А-24 на русском языке, на мою просьбу изменения моего Ф.И.О. на русский язык ничего не делают.
Комментарии (2)
«Зелена» картка тепер теж у моїй кольоровій колоді
З незручностей — неможливість в процесі реєстрації повернутись на попередню сторінку, тобто зробивши випадкову помилку і поспішивши натиснути кнопку «Далі», повернутись назад, щоб виправити помилку, буде неможливо. Видалення і повторне встановлення додатка не допоможе — процес реєстрації буде продовжуватись з тієї самої точки. Залишається лише звертатись на гарячу лінію.
Отже, після реєстрації у додатку з`явилась віртуальна «зелена» картка, якою можна одразу користуватись, щоправда з деякими обмеженнями по обсягах операцій.
Через декілька днів вирішив оформити фізичну «зелену» картку, причому іменну з фото. Відділення знаходиться недалеко від мого будинку, тож довго йти не довелось, великої черги у відділенні теж не було. Процедура оформлення теж багато часу не зайняла — працівник дозаповнив деякі дані в анкеті, дав мені підписати заяву про приєднання до публічної оферти, сфотографував мене і на цьому все. Повідомив мене, що картка буде готова приблизно через два тижні, а на цей час видав мені миттєву картку. Яким же було моє здивування, коли через 3 дні мені передзвонили і повідомили, що моя картка вже чекає на мене у відділенні! Так швидко я ще не отримував замовлених карток у жодному банку. Процедура видачі, як і очікувалось, теж була простою і недовгою. Карту активували, на телефон прийшло СМС з ПІН-кодом, дали декілька рекомендацій по користуванню та й усе.
Додатково вирішив відкрити у додатку віртуальні картки у гривні, євро та доларах для оплат в інтернеті та он-лайн обміну валют. Але, на жаль, тут немає можливості вибору — відкрити можна лише «жовті» картки. Чому на жаль — у «жовтої» картки є комісія 0.5% за поповнення у будь-який спосіб (крім цільових зарахувань — повернення депозиту і т.д.). Тому, скоріш за все, поки що вони будуть просто «висіти» у додатку без діла. Банк міг би хоча б для обміну валют зробити зарахування на цю картку безкоштовним — з врахуванням цієї комісії курс обміну стає просто нецікавий…
Щодо самих додатків. «Навіває» від них і Приватом24 і Монобанком — відчувається це і у дизайні і у деяких функціях. Але функціонал А-Банк24 значно менший, ніж у вказаних конкурентів. Налаштування безпеки мобільного додатку мають деякі такі ж функції, як у Моно — заборона зняття коштів у банкоматі, заборона оплати магнітною смугою і т.д. Але, на жаль, немає такої корисної функції, як динамічний CVV.
Веб-версія має кілька «глюків»: для входу потрібно після введення номера телефону, вибрати з випадаючого меню одну з карток і ввести її ПІН. Але чомусь у списку є лише сама перша картка, яку я відкривав (віртуальна «зелена», яка вже недійсна) і доводиться вводити її ПІН. А у самому додатку при виборі пункту меню «переказ між картками» замість появи форми переказу… здійснюється перехід на сторінку нової версії А-Банк24.
Підсумок сказаного. В цілому хороший банк, непогані умови. Картками вже користувався, працює все нормально, кешбек нараховується. Кредитного ліміту я не прагнув, але зі старту дали 1000 грн. — я так розумію, це мінімальна сума, яку дають усім. Потім додалось ще 2000 грн. на розстрочки. Враховуючи мої ліміти у інших банках, поки що навряд чи буду користуватись лімітами А-банку.Далі-побачимо.
Сподобалась швидкість і якість обслуговування — все оперативно, без зайвої бюрократії і «проволочок».Сподобався колектив відділення — молоді люди, які знають свою справу, приємні у спілкуванні.
А от над А-банк 24 (і веб і мобільним) ще варто попрацювати. Та й деякі тарифи по «жовтій» картці варто переглянути. Власне за цих два моменти і знімаю одну «зірку».
Отже, початок співпраці покладено, далі — час покаже, хороші тенденції є.
Дякуємо Вам за приділений час, високу оцінку та відгук. Хочемо додати, що комісія 0.5% від суми зарахування картки «Для виплат» та картки «Жовта» при конвертації валюти в додатку відсутня, також Ви можете до підтвердження переказу між Вашими картками перевірити повну інформацію по тарифах. Ми не зупиняємось на досягнутому і продовжуємо поліпшувати наш додаток, робимо акцент на мобільну версію нашого інтернет-банкінгу й обов'язково звернемо увагу на Ваші побажання! Раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір! Зробимо все можливе, щоб радувати Вас і надалі й будемо прагнути отримувати від Вас найвищі оцінки😊🍏
Комментарии (4)
Ловля на живца
Написать комментарий
Более меннее
Написать комментарий
Вторую неделю ожидаю письменного ответа банка
До сих пор письменный ответ не получен
Комментарии (1)
Дали лимит, забрали лимит
Написать комментарий
Внешний вид и манеры поведения сотрудников СБ банка.
Третью неделю ожидаю извинений от банка за поведение их сотрудников.
Комментарии (1)
Поврежденные купюры при закрытии депозита
закрывался депозит через А-Банк
при выдачи депозита из 88 Евро купюр 27 были повреждены
(с пятнами, следами помады, надписями на кириллице и латинице и цифрами, надорванные и крайне изношенные)
далее эти купюры отказался принимать государственный Ощад
получается А-Банк выдал каждую третью купюру поврежденной!
крайне высокий процент!!!
— в последствии эти же купюры были обратно сданы в тоже отделение А-Банк на срочный депозит Моно.
Благодарим Вас за отзыв и принятый звонок. В подобных ситуациях рекомендуем проверять купюры не отходя от кассы и попросить кассира заменить банкноту на ту которая Вас устроит.
Мы всегда готовы идти навстречу нашим Клиентам, очень надеемся на дальнейшее сотрудничество с Вами.😊🍏
Комментарии (1)
Знакомство с А-Банк
спасибо вам за ваш труд!!! Вы лучшая команда!
Написать комментарий
Умнички
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Отказ в клиентском обслуживании
Мы получили ранее Ваш запрос о причинах отказа в обслуживании. Вам будет направлен официальный ответ от Банка. Банк отказывает в обслуживании только в исключительных ситуациях, например, мошенничество со стороны Клиентов, также в ситуациях, когда Клиенты выполняют неправомерные действия.
Хотели бы также отметить, что ранее получали от Вас отзыв на сайте МинФин, Банк отреагировал оперативно, проверил всю информацию и связался с Вами для предоставления ответа.
Комментарии (2)
Swift
Зрозумів, що краще відмовитися від платежу або зробити повернення. Висновок витратив багато часу, 25$ доларів на комісію отримав тільки головну біль і ще більше часу в подальшому при поверненні платежу…
Банк зобов’язаний здійснювати валютні операції резидентів, на які поширюються ліміти, визначені в пунктах 88, 89 розділу IХ цього Положення (далі в цьому розділі — Валютні операції), з використанням АІС «Е-ліміти». 88. Фізичній особі-резиденту дозволяється здійснювати валютні операції з переказу коштів з України/на поточні рахунки нерезидентів — юридичних осіб, відкриті в Україні (крім інвестиційних рахунків), з метою виконання власних зобов’язань перед нерезидентом за договором страхування життя/зі здійснення інвестиції за кордон/розміщення коштів на власному рахунку за межами України/надання нерезиденту позики (поворотної фінансової допомоги) в іноземній валюті протягом календарного року на загальну суму, що не має перевищувати в сукупності 200 000 євро включно (еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті/гривні за офіційним курсом гривні до іноземних валют, установленим Національним банком на дату здійснення відповідної операції). {Абзац перший пункту 88 розділу IX із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку № 35 від 06.02.2019, № 149 від 12.12.2019, № 14 від 03.02.2021} https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0005500-19#Text
Після надання Вами документів по запиту Банк зможе зарахувати кошти на Ваш рахунок.
Комментарии (2)
Быстрое реагирование
Спасибо Вам за высокую оценку и Ваш отзыв! Мы ценим Ваш выбор и рады сотрудничеству. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Отзыв о работе
Благодарим Вас за отзыв, нам очень приятно! 😊 Постараемся и дальше радовать Вас!😉🍏
Написать комментарий
10 лет работы с этим банком
Быстрая работа мобильного приложения, 24 на 7 без ошибок и зависаний.
Благодарим Вас, очень рады, что Вам понравилось приложение, мы стараемся для Вас!😊
Написать комментарий